אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תחרותיות ✔שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר:

יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת "המזרן הכי טוב בעולם, כרגע למכירה לזמן מוגבל" וכיו"ב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך.

ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ניתן לחלק ל 2 חלקים, בהתאם למסרים שלהם.

החלק הראשון יהיה חומרי שיווק שיש בהם מסרים שרלוונטיים אך ורק למוצר שלנו ולא לשום מוצר מתחרה אחר. החלק השני יהיה חומרי שיווק שיש בהם תכנים שרלוונטיים גם למוצרים שמתחרים בנו.

ואני אסביר: נניח לדוגמה שאתה רוצה למכור רכב, שהיתרון שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך.

ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את המוצר של המתחרים שלך, בלבד.

דהיינו, אם קהל היעד שלך שאתה פונה אליו, הוא אך ורק אנשים שמתלבטים בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך, הרי שאז תיצור חומרי שיווק שיש בהם אך ורק הסברים על היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך.

אבל בעולם האמיתי, אתה כנראה תגדיל את המשפך השיווקי שלך ואתה כנראה תיצור חומרי שיווק, לא רק לאנשים שמתלבטים בינך לבין המתחרים שלך במשהו ספציפי, אלא אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב. דהיינו, לדוגמה אם אתה מוכר רכב, אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב ותרצה ליצור לו את הרצון לקנות רכב חדש בלי קשר לכלום.

ואני אזכיר, שחומרי השיווק, אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה דווקא הרכב שלך, הרי שבחומרי השיווק, צריך גם מסרים כיו"ב.

וזה בעצם אומר, שחומרי השיווק שכנראה תייצר, יהיו בהם 2 סוגים של תכנים. סוג 1 של תכנים, יהיה סוג של תכנים שרלוונטי אך ורק למוצר שלך באופן יחסי. דהיינו, חומרים שמסבירים את היתרונות שיש דווקא במוצר שלך. לעומת זאת כנראה שיהיו גם חומרים נוספים, שבהם יהיו גם מסרים שיווקיים, שגם המתחרים שלך, היו יכולים להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך.

כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי.

ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי השיווק שלך? עד כמה השיווק שלך, עוזר רק לך ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך?

ניקח לדוגמה את התכנים שיש באתר האינטרנט הזה. נניח שמטרתם, היא למכור שירותי יעוץ בנושאים שונים. האם יהיה נכון לומר כל מי שירצה לתת יעוץ לאנשים, יוכל להיתרם מהתכנים שבאתר הזה? האם הוא יוכל ללמוד מהתכנים שבאתר הזה ולהציג אותם בשפה שלו במקום אחר? האם עצם כתיבת התוכן הספציפי הזה, מחייבת את הקורא לרצות לקבל ייעוץ דווקא מאליעד כהן שכתב את התוכן הספציפי, או שאולי היא גם מגדילה את הסיכוי לכך שהוא ירצה לקבל יעוץ כלשהו, אבל ממישהו אחר? בקיצור, יש כאן כל מיני נקודות למחשבה.

והשאלה היא, איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? ואיך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך?

ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ונקודה אחת אומרת, שמצד האמת לא לכל דבר יש פתרון ולכל דבר יש יתרונות וחסרונות, ואולי באמת לא ניתן לפתור את הבעיה הזאת. ואולי תמיד יש לך 2 אפשרויות גרועות, או לא לפרסם שום דבר שיכול לעזור למתחרים שלך ואז להפסיד גם לקוחות, או כן לפרסם ללקוחות שלך, אבל גם המתחרים שלך יקבלו מידע וכולי. דהיינו, תשובה אחת אומרת, שאולי באמת אין לזה פתרון.

נקודה נוספת אומרת, שכאשר יוצרים חומרי שיווק, כדאי להתמקד בחומרי שיווק שמקדמים אותך ורק אותך ולא מקדמים גם את המתחרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב חדש, אז תתמקד בליצור חומרי שיווק שמסבירים למה כדאי לרכוש דווקא את הרכב שלך, דברים שאין למתחרים שלך. אבל אל תיצור חומרי שיווק שמסבירים למה לרכוש רכב חדש באופן כללי, כי זה משרת גם את המתחרים שלך ולא רק אותך. וגם האמירה הזאת נכונה באופן כללי. אבל גם היא פרקטית, לא תמיד אפשרית לביצוע וגם לה יש מחיר, של הקטנת החשיפה ללקוחות באופן כללי.

אבל יש עוד נקודה נוספת שצריכים לדעת גם אותה, שאומרת, שכאשר אתה יוצר חומר שיווקי, שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות שהתוכן השיווקי הוא יכול להיות...
לשכנע ייחודיות עסקית איך להסביר תועלת חשיפה ללקוחות היקשרות יצירת חומרים שיווקיים להתאהב בי לרכוש דירה תחושות איך להתמודד עם פחדים איזה חומרי שיווק איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך איך להסתיר איך להסתיר מידע איך ליצור ביקושים איך ליצור חומרי שיווק איך למכור איך לשווק איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתכנן בידול בידול עסקי בידול שיווק בידול שיווקי ביקוש דווקא ממך דווקא ממני האם מתחרים עסקיים הפצת תוכן שיווקי הפקת חומרי שיווק חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום ללקוח לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות לרצות לקנות לגרום ללקוחות לרצות לרכוש להסתיר להסתיר מידע להסתיר מידע מהמתחרים ליצור ליצור ביקוש ליצור ביקושים ליצור ביקושים למתחרים ליצור חומרי שיווק ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה למה דווקא ממך למה לגרום ללקוח למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למכור למכור גם את המתחרים לקוח לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לרצות לקנות לרצות לרכוש דווקא ממך לשווק לשווק גם את המתחרים לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לתכנן משפך שיווקי משפך שיווקי צר משפך שיווקי רחב מתחרים מתחרים עסקיים נישה עסקית נישה שיווקית עסק עסקים פחד פחד מהעתקת חומרי שיווק פחד ממתחרים פחד מתחרות פחד מתחרות עסקית פחד שהמתחרים ילמדו ממני פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים פחדים קושי קשיים רצון שוק תחרותי שיווק שיווק בצורה נכונה שיווק בשוק תחרותי שיווק יוצר ביקוש שיווק יוצר ביקוש למתחרים שיווק למתחרים תוכן שיווקי תחרות תחרות עסקית תחרותי תחרותיות תכנון תכנון חומרי השיווק תכנון חומרי שיווק
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים למה אנשים נמצאים כל הזמן בתחרות עם אחרים? אליעד כהן מסביר למה אנשים תמיד רוצים להיות הכי טובים, למה יש לאדם את הדחף התמידי לתחרותיות והישגיות, ומפרט לעומק את מהות התחרותיות האנושית, באמצעות מגוון רחב של דוגמאות והסברים מפורטים. מה הקשר בין תחרותיות לרצון להיות אלוהים? הסיבה שבני אדם נמצאים בתחרות מתמדת היא מפני שבסופו של דבר, כל אדם רוצה להיות הכי ... ביותר שקיים. אליעד כהן מבהיר שהשאיפה הזאת, ברמה הכי עמוקה, היא להיות בעל יכולות בלתי מוגבלות, להיות הטופ האולטימטיבי. התחרותיות נובעת מכך שאנשים מנסים לחקות את המצב המושלם של אלוהים, שיכולותיו אינסופיות ואין לו מגבלות. הוא מדגים זאת בצורה ... כי רק כך ההישג שלו מקבל משמעות. האם אפשר להשיג שתי הצלחות מנוגדות בו זמנית? אליעד מסביר שבעומק הרצון התחרותי ישנו פרדוקס מובנה. מצד אחד, האדם רוצה להיות הכי עשיר, הכי מצליח והכי חזק, ומצד שני, הוא גם רוצה ... מסופק באמת, כי הוא תמיד שואף להישג מושלם בשני הכיוונים ההפוכים בו - זמנית. איך אפשר להפסיק את המרוץ לתחרותיות ולהישגים בלתי נגמרים? אליעד מציע דרך מעשית להפסיק את תחושת התחרות הבלתי נגמרת. הפתרון הוא לבדוק בצורה יסודית למה ... או להשיג אותו בעולם הממשי ייכשל. השלמות עצמה היא מחוץ להיגיון, ומי שמבין זאת משתחרר מהצורך להשיג אותה. מדוע תחרותיות היא תמיד מול דימוי דמיוני? אליעד מציג עוד הסבר על תחרותיות פנימית. אדם נמצא לא רק בתחרות עם אחרים אלא גם עם עצמו ועם הדמות שהוא מדמיין שהוא יכול להיות. ... המשחק של החיים נגמר והוא מתחיל משחק חדש - כי אין יותר מה לרצות או להשיג. מהו הפתרון האולטימטיבי לתחרותיות הבלתי נגמרת? לסיום, אליעד מבהיר שהפתרון האמיתי לתחרותיות והישגיות בלתי פוסקת הוא להבין את מה שמניע אותך מבפנים, להבין מדוע מלכתחילה נדמה לך שמקום אחר טוב יותר מהמקום שאתה נמצא בו כרגע. כאשר אדם מבין לעומק את המקור הפנימי לתחרותיות ואת הסתירות שבו, הוא משתחרר מהמרוץ האינסופי. איך להיפטר מתחרותיות? רצון לשלמות מהי שלמות אמיתית? תחרותיות והישגיות מדוע אני לא מסופק אף פעם? האם אפשר להיות מושלם? למה תמיד הדשא של השכן ירוק יותר? תחרותיות, מה השאלה? ש: אז... אליעד: למה אנשים נמצאים כל הזמן בתחרותיות? ש: כן. אליעד: למה? כי פעם לפני הרבה שנים היית, מי מנצח בכל התחרויות? ש: אלוהים. אליעד: מי שהיכולות שלו בלתי מוגבלות נכון? ש: נכון. אליעד: יפה, למה אנשים תחרותיים? כי הם רוצים להרגיש שהם בטופ, לא הוא לא רוצה לנצח הוא רוצה לנצח יותר מכולם אם אפשר שכולם ... כי אין לו את ההפך שלו. ש: אז איך נפטרים מהעניין. אליעד: זאת שאלה אחרת, מה איך נפטרים מהרצון לתחרותיות? ש: כן כי נגיד יש לך אנשים שרצים כרגע להתקדם. אליעד: על ידי שרצים יותר מהר, אם אתה רוצה להיפטר מהרצון לתחרותיות פשוט תרוץ הכי מהר שאתה יכול עד שתגיע לסוף, אני אומר לך תראה פרקטית אם אתה רציני ברצינות ואתה ... עם עצמך תבדוק למה אני רוצה להתקדם, מה עומד מאחורה, תשיג אותו תסיים. ש: אז הגעתי לתשובה כי אני תחרותי ורוצה כאילו לא יודע לשלוט בכולם. אליעד: יפה אז קודם כל את המילה לא יודע תשמיט מהלקסיקון, אין ואני לא יודע לא, יודע אני תחרותי כי בדיוק למה, לא אני לא יודע זה, אתה רוצה לשלוט בכולם? ש: כן. אליעד: תבדוק מה האמת, למה ... הזה של אני רוצה, תחשוב עם עצמך למה על דברים. אליעד: אבל תשים לב שעכשיו עברנו נושא דיברנו על תחרותיות. ש: נכון אתה מגיע לתחרותיות ואז שואל את עצמך אבל למה. אליעד: אתה מבין שאתה בתחרותיות גם עם עצמך לצורך העניין גם אם היית במדבר היית בתחרותיות. ש: איך במדבר? אליעד: אתה רוצה להיות יותר טוב תמיד מול עצמך נגיד לדוגמה, נגיד שאתה צד משהו אז אתה בתחרותיות עם מי שאתה חושב שאתה יכול להיות, אתה אומר רגע אני רוצה לצוד יותר מהר, אני רוצה לצוד יותר גדול, אני רוצה לצוד יותר חזק, זה גם תחרותיות זאת תחרותיות. יש תחרותיות שלך מול מישהו אחר ויש תחרותיות שלך מול מישהו אחר שאתה מדמיין, ויש תחרותיות שלך מול מי שאתה מדמיין שאתה יכול להיות זאת גם תחרותיות. אמת או לא אמת? תחרותיות יכולה להיות גם בן אדם לבד והוא מדמיין את עצמו רץ יותר מהר והוא אומר אני בתחרות עם מי שאני מדמיין שאני יכול להיות. ש: אז איך אתה מתקדם מהנקודה הזאת? אליעד: כשאתה בודק מאיפה בא לי הרצון לתחרותיות, למה אני חושב ששם יותר טוב מפה, נכנס פנימה אחורה לא איך אני רץ יותר מהר לשם, למה אני ...
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים מה גורם לאדם להיות תחרותי? אנשים רבים חווים את עצמם כתחרותיים מאוד. לפי אליעד כהן, הסיבה לכך שאדם נעשה תחרותי היא מפני שבתוך תוכו הוא שואף להיות אלוהים, כלומר, הוא רוצה להיות במעמד הגבוה ביותר האפשרי, להיות המנצח, השליט, החזק ביותר, זה שמנצח את כל האחרים. אליעד מסביר שהתחרותיות מבוססת על הצורך להיות המלך או האלוהים של המציאות של עצמך. האדם התחרותי רוצה לחוות את עצמו כבעל הכוח המוחלט, זה שכולם מסתכלים עליו מלמטה כלפי מעלה. האם אלוהים יכול להיות תחרותי? לדברי אליעד כהן, אלוהים לא יכול להיות תחרותי כלל. הסיבה לכך היא שאלוהים הוא מי שמנהל את המציאות ואת כל מה שקיים בה, ולכן אין לו מול ... אחר, פשוט כי אין בנמצא אף אחד שיכול להוות תחרות ממשית עבורו. מדוע כשאדם הופך לאלוהים הוא מפסיק לחוות תחרותיות? כאשר אדם נמצא במצב של אלוהים, הוא נמצא בהכרה שהוא זה שמנהל את כל המציאות, הוא לא נמצא יותר ... תמיד מודע לתהליכים הפנימיים שלו. הוא נותן דוגמה של אדם שמספר שאין לו רצון לשלוט באחרים, אך מסביר שעצם התחרותיות של האדם, והצורך להיות הטוב ביותר או החכם ביותר, משמעם בפועל רצון לשלוט במובן מסוים. גם אם האדם עצמו ... כל הדברים האחרים כביטוי של עצמו, ולכן אין אצלו שאלה של דאגה לאחרים בנפרד ממנו. מה גורם לאנשים להיות תחרותיים? האם אלוהים יכול להיות תחרותי? למה אנשים רוצים לשלוט באחרים? מה המשמעות של להיות אלוהים? האם להיות אלוהים פירושו לשלוט באחרים? איך להפסיק להרגיש תחרותיות? ש: אני יכול להמשיך איזה משהו? אליעד: כן. ש: זה כמו למשל לא יודע אם זה קשור אבל נגיד ... לא תהיה לו את המחשבה הזאת בכלל זאת עוד מחשבה לא רלוונטית. אליעד: מה שייך. ש: אני בן אדם תחרותי קצת. אליעד: למה בן אדם הוא תחרותי? כי הוא רוצה להיות אלוהים. ש: מה הבעיה עם זה? אליעד: לא שנייה בן אדם תחרותי כי הוא רוצה להיות בחוויה שהוא המנצח שהוא היחיד, שהוא העליון שהוא המלך כי המלך הוא המתחרה בכולם נכון ...
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה עובדים לגייס לעסק שלך? כשמנהלים עסק, אחת ... באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל משימה לעובד אחד, אפשר לתת לכמה עובדים לבצע את אותה המשימה, ... כיצד להקצות משימות לעובדים? האם כדאי לתת לעובדים שיקול דעת? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? האצלת סמכויות בארגון ניהול תחרותיות בין עובדים
תחרותיות, שאפתנות, קנאה, תחרות עם אלוהים, תחרות עם אנשים, תחרות עם עצמך, שאיפה לשלמות, שאיפה למצויינות, התפתחות אישית, אישיות תחרותית, לקנא באחרים, מימוש עצמי, הגשמה עצמית, פוטנציאל אישי, איך להיות אלוהים? פרפקציוניזם
תחרותיות, שאפתנות, קנאה, תחרות עם אלוהים, תחרות עם אנשים, תחרות עם עצמך, שאיפה לשלמות, שאיפה למצויינות, התפתחות אישית, אישיות תחרותית, לקנא באחרים, מימוש עצמי, הגשמה עצמית, פוטנציאל אישי, איך להיות אלוהים? פרפקציוניזם
תחרותיות, שאפתנות, קנאה, תחרות עם אלוהים, תחרות עם אנשים, תחרות עם עצמך, שאיפה לשלמות, שאיפה למצויינות, התפתחות אישית, אישיות תחרותית, לקנא באחרים, מימוש עצמי, הגשמה עצמית, פוטנציאל אישי, איך להיות אלוהים? פרפקציוניזם האם יש הבדל בין תחרות עם אנשים ... מציע לקורא להתעניין בספר להיות אלוהים שהוא עצמו כתב, כדי להבין לעומק איך אדם יכול להגיע לשלמות, להפסיק את התחרותיות הבלתי נגמרת ולהפוך להיות אלוהים. איך להפסיק לקנא באחרים? מה המשמעות של להיות בתחרות עם עצמי? איך אפשר לממש פוטנציאל אישי? מה הקשר בין קנאה לתחרותיות? איך להפוך להיות אלוהים? מהי הדרך לשלמות אישית? תחרות עצמית, להתחרות עם עצמך, תחרותיות יתר, תחרותיות שלילית, הישגיות, הצבת מטרות, מוטיבציה לשלמות, איך להיות תחרותי? אנשים תחרותיים, תחרות בין אנשים, קנאות יתר, קנאה באנשים אחרים, להיות כמו אחרים
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי מה ההבדל בין לקוח ... ולדעת שהתחרות יכולה להיות מול עסקים לא הוגנים. איך להחליט באיזה שוק כדאי לך להתחרות? לפני שאתה נכנס לשוק תחרותי, עליך להחליט מראש האם אתה מתחרה על איכות או על מחיר. חשוב שתשאל את עצמך כמה שאלות: האם אתה ... האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות, כדי שתוכל לתקן ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך להתמודד עם לקוחות שאומרים יקר לי? האם להוריד מחיר או לשפר איכות? איך לבדל את העסק בשוק תחרותי? שלום חברים האם להתחרות על איכות או על מחיר? כאשר עסק עובד עם לקוחות, עליו להבין שיש שני סוגים ... להבין למה הלקוח לא קונה ממך: האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות? למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר ולחפש: תחרותיות עסקית איך למכור מוצרים יקרים איך להתמודד עם תחרות על מחיר איך לבדל את העסק שיהיה בהצלחה!
דימוי עצמי בעבודה, ערך עצמי בעבודה, להעריך את עצמך, תחרותיות בעבודה, רגשי נחיתות בעבודה, קושי במקום עבודה, מרגישה טיפשה, מרגישה לא חכמה, תחרות במקום עבודה, קריירה, עבודה בהייטק
דימוי עצמי בעבודה, ערך עצמי בעבודה, להעריך את עצמך, תחרותיות בעבודה, רגשי נחיתות בעבודה, קושי במקום עבודה, מרגישה טיפשה, מרגישה לא חכמה, תחרות במקום עבודה, קריירה, עבודה בהייטק
דימוי עצמי בעבודה, ערך עצמי בעבודה, להעריך את עצמך, תחרותיות בעבודה, רגשי נחיתות בעבודה, קושי במקום עבודה, מרגישה טיפשה, מרגישה לא חכמה, תחרות במקום עבודה, קריירה, עבודה בהייטק למה ... התחושה הזו? אליעד כהן מסביר איך להתמודד עם רגשות של דימוי עצמי נמוך ותחושת טיפשות במקום העבודה, במיוחד בסביבה תחרותית כמו תחום ההייטק. הוא מתחיל בשאלה למה בכלל את מרגישה טיפשה. לתחושת הטיפשות יכולות להיות מספר סיבות, למשל, כאשר ... מהערות שלו, כי הן לא נועדו לפגוע בך אישית, אלא לקדם את מטרות הארגון. איך להצליח להשתחרר מהשוואות חברתיות ותחרותיות בעבודה? אליעד ממליץ לבדוק את האמת שלך לגבי ההשוואות שאת עושה עם אחרים. אם את באמת סובלת מתחרות והשוואה, ... שלך. איך להתמודד עם רגשי נחיתות בעבודה? איך להעלות את הדימוי העצמי בעבודה? איך להפסיק להרגיש טיפשה בעבודה? האם תחרותיות בעבודה היא דבר חיובי? איך להשתחרר מהשוואות חברתיות? האם העובדים סביבי באמת נהנים בעבודה? איך להתגבר על ביקורת מהבוס?
תחרותיות, שאפתנות, רצון למצוינות, הישגיות, להיות יותר טוב מאחרים, להיות הכי טוב, להצליח יותר מאחרים, להצליח בחיים, הצלחה בחיים, לאהוב את מה שיש, לרצות להשתפר, לרצות להתקדם, השגת הישגים, חשיבה תחרותית, החיים כמשחק
תחרותיות, שאפתנות, רצון למצוינות, הישגיות, להיות יותר טוב מאחרים, להיות הכי טוב, להצליח יותר מאחרים, להצליח בחיים, הצלחה בחיים, לאהוב את מה שיש, לרצות להשתפר, לרצות להתקדם, השגת הישגים, חשיבה תחרותית, החיים כמשחק
תחרותיות, שאפתנות, רצון למצוינות, הישגיות, להיות יותר טוב מאחרים, להיות הכי טוב, להצליח יותר מאחרים, להצליח בחיים, הצלחה בחיים, לאהוב את מה שיש, לרצות להשתפר, לרצות להתקדם, השגת הישגים, חשיבה תחרותית, החיים כמשחק האם כדאי לרצות להיות יותר טוב מאחרים? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מציג בהרצאה היא האם כדאי ... להתחרות זה בזה. אך חשוב להכיר בכך שאין חובה להשתתף במשחק הזה, ולא כל אדם חייב לאמץ את החשיבה התחרותית. מה היתרונות של רצון להיות טוב יותר מאחרים? אליעד כהן מציין כי לרצון להיות טוב יותר מאחרים יש יתרונות ... הופכים להיות מעניינים יותר, כי הוא תמיד יכול להציב לעצמו יעדים חדשים ולשאוף להגיע אליהם. מה החסרונות של חשיבה תחרותית? למרות היתרונות, אליעד מזהיר כי יש לרצון להצליח יותר מאחרים גם חסרונות גדולים. כאשר אדם משתתף במשחק הזה, הוא ... לא מצליח להיות טוב יותר מאחרים, הוא מרגיש רע עם עצמו, דחוי, מאוכזב או מתוסכל. האם ניתן לחיות בלי תחרותיות? אליעד מסביר גם על האפשרות האחרת, והיא לא להשתתף במשחק הזה בכלל. אדם שבוחר שלא להשתתף במשחק התחרותיות, בעצם נמנע גם מהיתרונות וגם מהחסרונות שלו. במצב זה, הוא לא יחוש סיפוק מיוחד מהצלחה ביחס לאחרים, אך גם ... האם אפשר לדעת מה עדיף, לשחק או לא לשחק? בסופו של דבר, אליעד מסכם את דבריו בכך שהבחירה להיות תחרותי או לא להיות תחרותי תלויה באדם עצמו. אם האדם רוצה לחיות חיים של עניין ואתגר, עליו להבין שיהיו גם רגעים של כישלון ואכזבה. אם הוא מעדיף חיים נטולי לחץ, הוא יכול לבחור לא להשתתף במשחק התחרותי. אין כאן בחירה טובה יותר או פחות, אלא רק בחירה שמתאימה לאופי, לרצונות ולשאיפות של כל אחד. האם כדאי להיות תחרותי? איך להפסיק להשוות לאחרים? מה היתרונות של הישגיות? איך להתמודד עם פחד מכישלון? למה אנחנו רוצים להצליח יותר מאחרים? איך לבחור מטרות בחיים? האם החיים הם משחק? להיות תחרותי, חשיבה הישגית, השגת מטרות, הצבת מטרות, משחק החיים, לשמוח בחלקך, עשיר שמח בחלקו, להיות יותר טוב מכולם, רצון לנצח, ...
ויכוחים / להיות צודק / תחרותיות - מהי תכונת הנצחנות? איך להשתמש בה בצורה נכונה?
ויכוחים / להיות צודק / תחרותיות - מהי תכונת הנצחנות? איך להשתמש בה בצורה נכונה? תכונת הנצחנות (מלשון ניצחון), היא התכונה שגורמת לאדם לרצות לנצח, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תחרותיות, דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תחרותיות, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן משפחתי, הדרכה, מאמן אישי קשב וריכוז בנושא תחרותיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5586 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 14:57:40 - wesi1