אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר:

יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת "המזרן הכי טוב בעולם, כרגע למכירה לזמן מוגבל" וכיו"ב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך.

ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ניתן לחלק ל 2 חלקים, בהתאם למסרים שלהם.

החלק הראשון יהיה חומרי שיווק שיש בהם מסרים שרלוונטיים אך ורק למוצר שלנו ולא לשום מוצר מתחרה אחר. החלק השני יהיה חומרי שיווק שיש בהם תכנים שרלוונטיים גם למוצרים שמתחרים בנו.

ואני אסביר: נניח לדוגמה שאתה רוצה למכור רכב, שהיתרון שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך.

ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את המוצר של המתחרים שלך, בלבד.

דהיינו, אם קהל היעד שלך שאתה פונה אליו, הוא אך ורק אנשים שמתלבטים בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך, הרי שאז תיצור חומרי שיווק שיש בהם אך ורק הסברים על היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך.

אבל בעולם האמיתי, אתה כנראה תגדיל את המשפך השיווקי שלך ואתה כנראה תיצור חומרי שיווק, לא רק לאנשים שמתלבטים בינך לבין המתחרים שלך במשהו ספציפי, אלא אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב. דהיינו, לדוגמה אם אתה מוכר רכב, אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב ותרצה ליצור לו את הרצון לקנות רכב חדש בלי קשר לכלום.

ואני אזכיר, שחומרי השיווק, אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה דווקא הרכב שלך, הרי שבחומרי השיווק, צריך גם מסרים כיו"ב.

וזה בעצם אומר, שחומרי השיווק שכנראה תייצר, יהיו בהם 2 סוגים של תכנים. סוג 1 של תכנים, יהיה סוג של תכנים שרלוונטי אך ורק למוצר שלך באופן יחסי. דהיינו, חומרים שמסבירים את היתרונות שיש דווקא במוצר שלך. לעומת זאת כנראה שיהיו גם חומרים נוספים, שבהם יהיו גם מסרים שיווקיים, שגם המתחרים שלך, היו יכולים להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך.

כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי.

ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי השיווק שלך? עד כמה השיווק שלך, עוזר רק לך ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך?

ניקח לדוגמה את התכנים שיש באתר האינטרנט הזה. נניח שמטרתם, היא למכור שירותי יעוץ בנושאים שונים. האם יהיה נכון לומר כל מי שירצה לתת יעוץ לאנשים, יוכל להיתרם מהתכנים שבאתר הזה? האם הוא יוכל ללמוד מהתכנים שבאתר הזה ולהציג אותם בשפה שלו במקום אחר? האם עצם כתיבת התוכן הספציפי הזה, מחייבת את הקורא לרצות לקבל ייעוץ דווקא מאליעד כהן שכתב את התוכן הספציפי, או שאולי היא גם מגדילה את הסיכוי לכך שהוא ירצה לקבל יעוץ כלשהו, אבל ממישהו אחר? בקיצור, יש כאן כל מיני נקודות למחשבה.

והשאלה היא, איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? ואיך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך?

ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ונקודה אחת אומרת, שמצד האמת לא לכל דבר יש פתרון ולכל דבר יש יתרונות וחסרונות, ואולי באמת לא ניתן לפתור את הבעיה הזאת. ואולי תמיד יש לך 2 אפשרויות גרועות, או לא לפרסם שום דבר שיכול לעזור למתחרים שלך ואז להפסיד גם לקוחות, או כן לפרסם ללקוחות שלך, אבל גם המתחרים שלך יקבלו מידע וכולי. דהיינו, תשובה אחת אומרת, שאולי באמת אין לזה פתרון.

נקודה נוספת אומרת, שכאשר יוצרים חומרי שיווק, כדאי להתמקד בחומרי שיווק שמקדמים אותך ורק אותך ולא מקדמים גם את המתחרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב חדש, אז תתמקד בליצור חומרי שיווק שמסבירים למה כדאי לרכוש דווקא את הרכב שלך, דברים שאין למתחרים שלך. אבל אל תיצור חומרי שיווק שמסבירים למה לרכוש רכב חדש באופן כללי, כי זה משרת גם את המתחרים שלך ולא רק אותך. וגם האמירה הזאת נכונה באופן כללי. אבל גם היא פרקטית, לא תמיד אפשרית לביצוע וגם לה יש מחיר, של הקטנת החשיפה ללקוחות באופן כללי.

אבל יש עוד נקודה נוספת שצריכים לדעת גם אותה, שאומרת, שכאשר אתה יוצר חומר שיווקי, שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות שהתוכן השיווקי הוא יכול להיות...
איך ליצור תכנים לאהוב אותי לגרום ללקוח לרצות לרכוש מוצר לגרום לאנשים לרצות לקנות לגרום ללקוח שלך פרסומות לפתור איך לשכנע אנשים ניואנסים איך לשכנע לקוח לקנות לקנות דווקא ממך איזה חומרי שיווק איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך איך להסתיר איך להסתיר מידע איך ליצור ביקושים איך ליצור חומרי שיווק איך למכור איך לשווק איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתכנן בידול בידול עסקי בידול שיווקי ביקוש דווקא ממך דווקא ממני האם מתחרים עסקיים הפצת תוכן שיווקי הפקת חומרי שיווק חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום ללקוח לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות לרצות לקנות לגרום ללקוחות לרצות לרכוש להסתיר להסתיר מידע להסתיר מידע מהמתחרים ליצור ליצור ביקוש ליצור ביקושים ליצור ביקושים למתחרים ליצור חומרי שיווק ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה למה דווקא ממך למה לגרום ללקוח למה לקנות דווקא ממך למה לרכוש דווקא ממך למכור למכור גם את המתחרים לקוח לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני לרצות לקנות לרצות לרכוש דווקא ממך לשווק לשווק גם את המתחרים לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתכנן מה זה בידול עסקי מה זה משפך שיווקי מה זה פחד מה זה שיווק משפך שיווקי משפך שיווקי צר משפך שיווקי רחב מתחרים מתחרים עסקיים נישה עסקית נישה שיווקית עסק עסקים פחד פחד מהעתקת חומרי שיווק פחד ממתחרים פחד מתחרות פחד מתחרות עסקית פחד שהמתחרים ילמדו ממני פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים פחדים קושי קשיים שוק תחרותי שיווק שיווק בצורה נכונה שיווק בשוק תחרותי שיווק יוצר ביקוש שיווק יוצר ביקוש למתחרים שיווק למתחרים תוכן שיווקי תחרות תחרות עסקית תחרותיות תכנון תכנון חומרי השיווק תכנון חומרי שיווק
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: משפך שיווקי צר, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משפך שיווקי צר, איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מטפל בדמיון מודרך התמכרות לבחורות תגמול לפי ביצועים המאושר ביותר בחיים לשנוא את הדתיים להגיע לאחדות פחד לשאול שאלות אנשים נוטים לדיכאון לאהוב את עצמי בלי תנאים לא בטוח בעצמי בחורה יפה שלא אוהבת סקס אוהבת אותך האם יש זוגיות מאושרת עם פשרות רומנטיות? חיים מאושרים האם אפשר לשנות נטייה מינית? איך הבגדים משפיעים על החשק המיני? לקבל החלטות לפי הרגע הקודם החלטה חד משמעית להתמודד עם מאמץ ועבודה איך להתמודד עם מגפת הקורונה? להיות בטוח בדרך אל המטרה מנטור למוטיבציה איך לענות ללקוח תשובה שלילית? לא כל אחד יכול ללמוד למכור איך לגרום לילד לעשות שיעורים? התאבדות של ילדים מה מגלים בהארה רוחנית? רוחניות ואהבה למוות מקרה של סכיזופרניה אלוהים משוגע מתפלל לעצמו לכתוב מכתב לאקס געגועים לאקסית בתוך זוגיות ה 4 ראשי מאמץ הכרחי להפוך להיות אלוהים האמיתי איך לגלות אם יש אלוהים? איך לזהות הארה? כמה הגיעו להארה רוחנית? החיסרון בלהיות אלוהים להיות אלוהים דרך כל רצון ופעולה להרוויח כסף ממוזיקה לגור בשכירות או לרכוש דירה בחירת משמעות החיים מה קורה אחרי שמשיגים את מטרת החיים? ליצור עוגן חיובי הערכה עצמית שלילית אפשרות בחירה להרגיש רע אם אין בחירה חופשית אחדות עם הבורא בורא חכם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, קואצר לזוגיות, פסיכותרפיה הוליסטית בנושא משפך שיווקי צר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5625 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 03:12:57 - wesi1