אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להסביר ללקוח את התמחור? ✔תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים על הדרך שבה הלקוחות הפוטנציאלים שלך תופשים אותך?

ונסביר, כאשר אתה מחליט לתמחר מוצר במחיר מסוים, שהוא גבוה יותר ממחיר השוק של המתחרים שלך, יכולות להיות לכך המון השפעות שונות. ההשפעה הראשונה כמובן יכולה להיות שיהיה לך יותר קשה למכור את המוצר שלך. כי הלקוחות שלך אולי ירצו לרכוש את המוצר המתחרה שלך, שהוא יותר זול מהמוצר שלך.

כמו כן יתכן שאולי תצטרך להשקיע הרבה יותר כסף בשיווק של העסק שלך, כדי שתוכל להצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו. ויתכן גם כמובן, שלא תצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה ויתכן גם שלא משנה כמה כסף תשקיע בשיווק המוצר שלך, לא תצליח לשכנע לקוחות לרכוש ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו ויתכן שתפסיד כסף וכולי.

אבל כאן ננסה להסביר, בטווח הקצר, באופן מידי, כאשר לקוח נתקל במוצר שבעיני הלקוח המוצר הזה מתומחר הרבה מעבר למחיר השוק שלו, איך הלקוח תופש את המוצר הזה ואת העסק הזה? והאם ואיך זה משפיע על הלקוח שלך? כי חשוב להבין גם מה הלקוח חושב על התמחור שלך ומה הלקוח חושב על העסק שלך לפי מה שהוא חושב על התמחור שלך?

ואני אסביר, ברגע שלקוח נתקל במוצר מסוים עם מחיר מסוים, הלקוח חושב לעצמו מה דעתו על המוצר אבל הלקוח גם חושב לעצמו מה דעתו על התמחור של המוצר. האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? למה המוצר מתומחר במחיר הזה?

וכאשר הלקוח שואל את עצמו מה ההיגיון של התמחור, הלקוח יכול להסביר לעצמו כל מיני הסברים בראש שלו. הלקוח יכול לדוגמה להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X הוא הכי יקר שיש יותר מכל שאר המוצרים המתחרים, הרי שבאמת לדעתו של הלקוח, המוצר הזה מתומחר מאוד זול, ביחס לכמה שהלקוח חושב שכן אפשרי לבקש בעבור המוצר הזה.

סיטואציה שכזאת יכולה להיות, כאשר הלקוח מבין את היתרונות של המוצר ביחס למוצרים המתחרים וכאשר הלקוח חושב לעצמו שהמוצר באמת הכי טוב שיש ושאם היה לו את הכסף, הוא עצמו היה רוכש את המוצר. וכאשר הלקוח מאוד אוהב את המוצר וכאשר הלקוח מבין את הערך שהמוצר נותן, אז למרות שאולי המוצר מתומחר יותר יקר מכל שאר המוצרים, הרי שהלקוח יכול בכלל לחשוב שביחס ליתרונות של המוצר, הרי שהמוצר מתומחר יותר זול ממה שהיה הגיוני לתמחר אותו.

ויכול גם להיות מצב שהלקוח יחשוב שהתמחור של המוצר נכון ומוצדק, לא בגלל שהלקוח יודע להסביר לעצמו מה בדיוק היתרונות של המוצר שמתומחר יקר ביחס לאחרים ולא בגלל שהלקוח מבין את ההיגיון של התמחור, אלא בגלל שהלקוח מאמין באופן כללי שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים, גם אם הוא לא יודע להסביר לעצמו את ההיגיון בכך.

ואני אחדד, יש מצבים שהלקוח:

1 - מבין את ההבדלים השונים שיש בין המוצרים המתחרים. ושהלקוח מבין את היתרונות שיש במוצר הכי יקר.

2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. דהיינו, הלקוח יכול להעריך או שהוא יודע את עלות הייצור של המוצר היקר והלקוח מבין למה היתרונות האלו של המוצר, העלות שלהם גבוהה. והוא מבין את ההיגיון של התמחור בעיניו, ביחס לעלות הייצור וביחס לכמה שהלקוח חושב שהגיוני לבקש רווח מהעסקה הזאת לדעתו של הלקוח.

3 - יש מצבים שהלקוח לא מבין את ההבדלים שיש בין המוצרים ושהלקוח לא מבין את ההיגיון של התמחור, ביחס לעלות הייצור וביחס לרווח שהלקוח חושב שהגיוני לבקש, אבל הלקוח כן משוכנע ומאמין שהמוצר הזה יותר טוב מאשר המוצרים שמתחרים בו.

אנחנו כמובן נעדיף שהלקוח גם יבין את ההבדלים ואת היתרונות של המוצר. שהלקוח גם יבין את התמחור, במידה ואנחנו חושבים שהלקוח יחשוב שהתמחור הגיוני ומוצדק בעיניו של הלקוח. וגם אם אפשר שהלקוח יאמין שהמוצר הזה עוד יותר טוב ממה שהוא מבין, הרי זה מבורך.

אבל בעולם האמיתי לפעמים לקוח נתקל במוצר שמתומחר מעל למחיר השוק והלקוח לא בדיוק מבין את ההבדלים שבין המוצר הכי יקר לבין שאר המוצרים. או שהלקוח לא מבין למה התמחור כ"כ יקר לדעתו, כי אולי לדעת הלקוח היתרונות אמורים להיות מתומחרים בפחות כסף. וישנם מצבים שהלקוח לא חושב שהתמחור מוצדק. ואז יכולים לקרות כל מיני תרחישים אפשריים.

אפשרי לדוגמה שהלקוח יחשוב לעצמו שאם התמחור מאוד גבוה, אז כנראה שיש לזה סיבה. וכנראה שזה מחיר השוק של היצע וביקוש. וכנראה שמישהו אחר חקר ובדק את היתרונות של המוצר והסכים לשלם את המחיר הזה. וכנראה שהמוצר כן שווה יותר מכל שאר המוצרים. ואם אני הלקוח לא מבין את היתרונות ואת התמחור של המוצר, הרי שהחיסרון הוא בי. אבל כנראה שיש כאן איזה היגיון וכולי.

במילים אחרות, בתרחיש הזה, התמחור היקר, הוא חלק מתהליך השיווק עצמו. כי המחיר הגבוה, גורם ללקוח להאמין ולחשוב שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים. דהיינו, עצם זה שהמוצר מתומחר יותר גבוה, זה גורם ללקוח להתחיל לחשוב שכנראה שהמוצר הזה יותר טוב, כי אחרת הוא לא היה מתומחר ככה וכולי. הסברים שונים שעשויים לעבור במוחו של הלקוח, שגורמים ללקוח לחשוב שהמוצר הכי יקר, הוא כנראה גם הכי טוב.

אבל יש עוד אפשרות הפוכה (וכמובן שיש גם אפשרויות באמצע) והיא שהלקוח יחשוב דברים רעים על התמחור שבעיניו נתפש כיקר. כי לפעמים הלקוח לא מבין את ההבדל שבין המוצרים. או שהוא מבין את ההבדל, אבל הוא לא מבין את ההיגיון של התמחור, כי הוא לא יודע כמה באמת עולה לייצר את המוצר הזה וכיו"ב. ועוד נוסיף ונעמיק, הלקוח לא חושב שהתמחור מוצדק.

וכאשר הלקוח חושב שהתמחור לא מוצדק, זה עשוי לגרום לו לחשוב דברים רעים על העסק שמנסה למכור הכי יקר שיש. וכמובן שבכל תרחיש, תהליך שיווק טוב יכול לפתור כל בעיה, אבל ברמת העיקרון בטווח...
איך לפתור מחיר גבוה מידי הלקוח חושב על העסק שלך יותר קל לתת למה מוצר יקר אולי יש עוד אפשרות המחיר גבוה מידי להשפיע על הלקוח מה היתרונות של המוצר שלך תמחור של מוצר איך למכור איך לבקש איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להבין איך לגרום ללקוח להבין את התמחור איך לגרום ללקוח שלך איך להסביר איך להסביר ללקוח איך להסביר ללקוח את התמחור איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר הכי יקר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לקבוע מחיר איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתמחר איך לתמחר מוצר איך לתמחר מוצר יותר יקר איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי האם התמחור הוגן האם התמחור יקר האם התמחור יקר מידי האם התמחור לא הגיוני האם התמחור נכון האם לתמחר מעל למחיר השוק הגיוני היגיון הלקוח חושב על התמחור הלקוח מתנגד למחיר המוצר יותר יקר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הצעת מחיר הצעת מחיר ללקוח השפעת השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יותר יקר מהמתחרים יקר יקר לי יקר ללקוח כמה כסף לבקש כמה כסף לבקש מהלקוח כמה כסף לבקש מלקוח כמה כסף לבקש מלקוחות כסף לבקש לגרום ללקוח לגרום ללקוח להבין לגרום ללקוח להבין את התמחור לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להסביר להסביר ללקוח להסביר ללקוח את התמחור להתווכח על המחיר למה המוצר יותר יקר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לגרום ללקוח למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור את המוצר הכי יקר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לתמחר לתמחר מוצר לתמחר מוצר יותר יקר לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים לתמחר מעל למחיר השוק מה הלקוח חושב מה הלקוח חושב על התמחור מה מחיר השוק מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר השוק מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר ללקוח מחיר שוק מחיר של מוצר מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתנגד למחיר עסק עסקים קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר תמחור תמחור הגיוני תמחור הגיוני ללקוח תמחור הוגן תמחור יקר תמחור יקר מידי תמחור לא הגיוני תמחור מעל למחיר השוק תמחור נכון
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
... רע. אבל הטוב של הלקוח, תלוי גם בין השאר, באיך שהוא מפרש את התמחור שלך. ויש עניין שלם של להסביר ללקוח את התמחור ושל שיקולים בתמחור שירות שקשורים גם לאיך הלקוח מבין ואיך הלקוח מפרש את התמחור שלך. ניקח לדוגמה בן אדם ... רעים בגלל התמחור שלך. ולכן אם הלקוח מתלונן ושואל למה המחיר כל כך יקר, אז כן יש היגיון גם להסביר ללקוח את התמחור של המוצר שלך. כדי שהוא יבין שיש כאן הוגנות ושאתה לא מנסה להתעשר על גבו. ויהיה הרבה יותר קל ...
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
...יחשוב שהסיפור שלנו אמין ולא בדיוני. 2 - שהלקוח לא יחשוב, שאנחנו רימינו את הלקוח האחר. ואז אם הלקוח מאמין שמישהו אחר רכש את המוצר האחר, היותר יקר, זה נותן ללקוח שלנו כרגע, נקודת עוגן, שמעלה את שווי השוק של המוצר שכרגע זמין עבורו. לסיכום: כאשר מציעים ללקוח אפשרויות בחירה שונות, גם אם רוצים לכוון אותו לאפשרות ספציפית, באמצעות הצגת אפשרויות גרועות, צריכים לוודא שהאפשרויות הגרועות לא גרועות מידי וצריכים להבין איך הלקוח יתפוש את העניין של שאר האפשרויות האחרות. ואת כל הדברים האלו, אפשרי לדעת גם באמצעות...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
...ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר שלנו, אבל הלקוח חושב שלא כדאי לו לרכוש את המוצר שלנו במחיר שאנחנו מבקשים, בגלל שיש לו אלטרנטיבות יותר טובות לכסף שלו. דהיינו, שהוא מעדיף לעשות בכסף שלו, שימושים אחרים, יותר מאשר לרכוש את המוצר שלנו. במקרה כזה לדוגמה, זה בעצם אומר שהלקוח לא חושב שהתועלת שהוא יקבל מהמוצר שלנו, עדיפה על פני התועלת שהוא יקבל מדברים אחרים שהוא חושב שהוא יכול לרכוש בכסף שלו. ומשום כך, הוא מעדיף את התועלת שהוא חושב שהוא יקבל מרכישת דברים אחרים בכסף שלו, יותר מאשר לרכוש את המוצר שלנו. אפשרות...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
...ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו יותר או פחות וכולי. אז נניח לדוגמה שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה להעלות את המחיר של העגבניות, איך תוכל לדעת מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אפשרות אחת היא, שאם תמכור ביותר יקר, תרוויח יותר כסף. אפשרות שניה היא, שיקנו ממך פחות ותרוויח פחות כסף. ואפשרות כמובן אמצעית, שתרוויח את אותו הסכום, כי יקנו פחות אבל באותה הכמות וכולי. בקיצור, אם אתה שוקל להעלות...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
...טוב שיש, אז הוא לא ידע לנמק ולהסביר את הסיבות לכך שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם. ושוב, ההפרדה בסוגי הפרסום, היא האם הלקוח יודע להסביר לעצמו את ההיגיון שיש למה המוצר שלנו הכי טוב שיש בעולם. איך זה נמדד? איך זה בא לידי ביטוי בפועל? במה באמת זה יותר טוב? מה באמת ההבדלים והיתרונות שיש בין המוצר שלנו, לבין שאר המוצרים המתחרים? אם בעקבות הפרסומת שלנו, הלקוח לא יודע להסביר ולנמק ולתת סיבות לכך שהמוצר שלנו יותר טוב ממוצרים אחרים, הרי שזו שיטת פרסום שמבוססת על אמונה ועל הדמיון. אבל אם הלקוח יודע להסביר בדיוק...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
...יותר עממי, כדי לא להיתפס כנובורשים וכולי. כי לפעמים גם מי שיש לו ושלא חסר לו כסף, הוא לא רוצה להוציא את העיניים לאחרים והוא בכוונה לא ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי. ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ירכשו את המוצר, הכי יקר שיש. איך אנחנו יכולים לעשות את זה? והתשובה לכך היא פשוטה. התשובה לכך היא שעלינו להפוך את השיווק...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
...יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה. דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך. ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך...
אסטרטגיות משא ומתן, האם להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך? הכנסת עיזים למשא ומתן, אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן, אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן, איך להתחיל משא ומתן? איזו הצעה להציע ללקוח? כמה כסף לבקש מהלקוח? סימולציות משא ומתן, דינאמיקה במשא ומתן, איזו הצעה להציע ללקוח? איך להשיג את התוצאה הכי טובה? סיכוי סיכון במשא ומתן, ניהול משא ומתן, האפשרויות של הלקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לאפשר ללקוח לבחור, לבנות הצעות ללקוח, איך לחלץ לאחור במשא ומתן?
...ומתן? איזו הצעה להציע ללקוח? כמה כסף לבקש מהלקוח? סימולציות משא ומתן, דינאמיקה במשא ומתן, איזו הצעה להציע ללקוח? איך להשיג את התוצאה הכי טובה? סיכוי סיכון במשא ומתן, ניהול משא ומתן, האפשרויות של הלקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לאפשר ללקוח לבחור, לבנות הצעות ללקוח, איך לחלץ לאחור במשא ומתן? וכאן אסביר לגבי ניהול משא ומתן, האם תמיד עדיף לך להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך ומקסימום לחזור אחורה. לדוגמה, נניח שאתה מנהל עם מישהו משא ומתן על שכר, ונניח שיש לך כמה אפשרויות להציע לגבי מבנה השכר. אז השאלה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להסביר ללקוח את התמחור?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להסביר ללקוח את התמחור?, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיטות להטיל ספק איך לעשות סטנדאפ? לתמחר ללקוח הנחיות מעומק הלב טיפול בהפרעת קשב וריכוז אצל ילדים פחד להתחבר פחד שאלוהים ישתלט לי על הרצון לאהוב את עצמי או לא לשנוא את עצמי איך להעלות ביטחון עצמי? פיתוח אהבה לגרום לאהוב אותך תינוקות מאושרים אושר חיצוני או אושר פנימי האם אני מתאים לזוגיות? שיתוף זוגי איך המוח מקבל החלטה? להחליט בתנאי חוסר וודאות מרובים להתמודד עם מחבל מתאבד להתמודד עם הפרעה טורדנית אמונה עצמית אחרי כישלון איך להתמודד עם חוסר מוטיבציה? לסגור עסקה עם הלקוח במקום לענות מראש להתנגדויות של הלקוח ילדה רגישה לעזור לילדה שמפחדת איך תינוק מודע לעצמו? טיפול בהדחקה בתת מודע הפרעה סומטית סיבות למחלות נפשיות האקסית יוצרת קשר האקס לא רוצה לחזור תוכנית אימון מומלצת איך למנוע כאבי גב? להוכיח שאלוהים כן קיים חכם יותר מאלוהים כמה הגיעו להארה? לזהות מורה רוחני מואר קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים נכתב הספר להיות אלוהים פיזור תיק השקעות טריקים של מנטורים לכסף התכלית של החיים מה התכלית של החיים? חושב שלילי הפקת הנאה מינית מהסבת כאב לזולת הרגשת הבחירה החופשית איך לגלות שאין בחירה חופשית? העולם לא נברא על ידי אלוהים האם אפשרי להאמין שאלוהים ברא את העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לאורח חיים בריא, טיפול אישי, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז בתחום איך להסביר ללקוח את התמחור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4102 שניות - עכשיו 21_09_2025 השעה 14:54:53 - wesi1