אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2 3
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד. וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ואיזה סוג של חומרי שיווק הכי מומלץ להכין. אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי. וכאשר אנחנו מדברים על חומרי שיווק, לכל חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח הפוטנציאלי, את הרצון להפוך להיות לקוח משלם. ולא משנה באיזה שלב של המשפך השיווקי נמצא החומר השיווקי, הרי שמטרת החומר השיווקי, היא להגדיל את הרצון של הלקוח, לסגור עסקה. וצריכים לשים לב שיש 2 סוגים של חומרי שיווק. יש חומרי שיווק שלא מספקים ערך ללקוח ויש חומרי שיווק שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר. אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. לשם כך נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו. ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך ... ואחרים. והתהליך הזה, בעיקרון שלו, בנוי מהשלבים הבאים: הגדרת הערך שאנחנו רוצים לחבר במוח של הלקוח, אל המותג. יצירת חומרים שיווקיים כאלו ואחרים לתוך קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ועכשיו הדהוד של המסרים האלו שוב ושוב ללקוחות. מה היתרון של שיטת ... הייצור שכל הזמן צריכים לחדש את תוכן הקמפיין השיווקי. חיסרון 3 - שגם המתחרים שלך יכולים כל הזמן להמציא חומרי שיווק מקבילים שלך ולהתחרות בך. חיסרון 4 - גם השוק הקיים כרגע, רווי במסרים שיווקיים ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ולכן, ... עוד דרך אחרת, שהיא דרך ארוכה וקצרה, דהיינו, שהיא נראית מאוד ארוכה, אבל באמת היא מאוד קצרה והיא הכנת חומרי שיווק מהסוג הבא, כפי שאני אסביר עכשיו. הרעיון הוא, לגשת לכל העניין מנקודת מבט אחרת. דהיינו, לא לגשת לתהליך השיווקי ... עם דגש על הבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. אז השלב הראשון בתהליך הכנת חומרי השיווק, הוא הכנת רשימה של המאפיינים של המוצר שלך, עם דגש על ההבדלים שבין המוצר שלך לבין מוצרים מתחרים. השלב השני יהיה, לחשוב, על איך מכינים חומרי שיווק, שמטרתם לא תהיה לשתול ללקוחות מסר בתת מודע באמצעות הדהוד של המסר השיווקי, אלא באמצעות זה שאנחנו נגרום ללקוח שלך להתנסות במוצר שלך ולהרגיש את המוצר שלך, כמה שיותר. רצוי גם באמצעות לספק ערך ללקוח שלך. דהיינו, נכין חומרי שיווק, שיעזרו ללקוח שלך להתנסות ולחוות את השימוש במוצר שלך. ורצוי באמצעות הכנת חומרי שיווק שיספקו כמה שיותר ערך אמיתי ללקוח שלך. לדוגמה, כתיבת התוכן הזה ממש שאתה קורא כרגע, שהוא גם מספק לקורא ... מוכר רכבים חדשניים, אז אל תפיק תוכן שיווקי כללי שמספר שהרכב שלך הוא ממציא את הגלגל מחדש, אלא תכין חומרי שיווק שמסבירים וממחישים ללקוח, את האמת, מה באמת הוא מקבל חדשני ברכב שלך, עם דגש על מה שהוא לא מקבל ... מצלמת הרוורס לרכב, אבל בעיקרון אם אתה חושב שהרכב שלך יותר טוב מרכבים אחרים, בחדשנות הטכנולוגית שלו, אז תיצור חומרי שיווק, שימחישו בפועל ללקוח, את החדשנות האמיתית של הרכב שלך, עבור לקוח הקצה של הרכב שלך. במילים אחרות, אל תסתפק בלהדהד מסר שיווקי שוב ושוב עד שהוא יוטמע במוח של הלקוח שלך, אלא תכין חומרי שיווק, שכאשר הלקוח שלך ייחשף אליהם למגוון שלהם וכולי, אז ממילא הוא ירגיש כלפי המוצר שלך, את מה שאתה רוצה ... יש לך נגריה, ואתה חושב שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, ברמת הדיוק שאתה מדייק את העבודה שלך, אז תיצור חומרי שיווק שימחישו ללקוח שלך, את רמת הדיוק של איכות העבודה שלך. אז עד כאן הבנו, שלב 1 להכין רשימת מאפיינים ... דווקא במציאות, אלא גם בדמיון שלו. במילים אחרות, אפשרי לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך, גם בדמיון שלו, באמצעות המחשה וחומרי שיווק כאלו ואחרים. ולא חייבים שההתנסות של הלקוח במוצר שלך, תהיה ממש במלואה במציאות, אלא גם בדמיון זה מספיק טוב. ... איזה סלוגן שיווקי כזה או אחר עם פרסומת יפה כזאת או אחרת וכולי. ויש כאן עוד רמת איכות של חומרי השיווק, והיא שלא רק שאנחנו נרצה לספק ללקוח חומר שיווקי שיעזור לו להתנסות במוצר שלנו, אלא שאנחנו נרצה לספק ללקוח שלנו ערך אמיתי מהחומר השיווקי שלנו. דהיינו, עלינו לשאוף ... - הוא להבין את ההבדל בין הרכב שלך לבין רכבים אחרים. שהוא לדוגמה המהירות. שלב 2 - הוא ליצור חומר שיווקי שימחיש כמה שיותר ללקוח את חוויית הנהיגה באמת, ברכב שלך. ולא רק באמצעות סיסמה, אלא באמצעות המחשה של השימוש ... מוכר בית עם איטום מיוחד, אז כנראה שהלקוח שלך יהיה זה שחשובה לו גם שיטת האיטום הזאת. ולכן תפיק חומר שיווקי שמדבר על שיטות איטום שונות וכיוב, ותסביר על שיטת האיטום שלך. ואם אתה מוכר בית עם תכנון אדריכלי מאוד ... פרסומות וכולי. במילים אחרות, הדרך הארוכה אבל הקצרה, היא להכין רשימה של הבדלים בין המוצר שלך למוצרים אחרים. ולהכין חומרי שיווק על בסיס ההבדלים האלו, זה העיקר. כאשר צריכים לנסות להכין חומרי שיווק, שגם יספקו ערך אמיתי של למידה והעשרה ללקוח שלך, שהוא מעבר לסרטון תיעודי על המוצר שלך. שהלקוח יקבל ערך אמיתי מחומרי השיווק שלך ושהוא ירצה גם להפיץ אותם הלאה לחברים שלו. בדרך הזאת, איכות חומרי השיווק עולה באופן דרמטי ועלות השיווק בטווח הבינוני והרחוק יורדת, ואיכות המשפך השיווקי עולה, ואיכות מסע הלקוח עולה, וככה מגיעים ... צריך פחות פרסום ממומן, פרסום בתשלום, כי התוכן יכול להפיץ את עצמו באופן ויראלי לאורך זמן, בחינם וכולי. בנוסף, חומרי שיווק שכאלו, מוזילים כמובן גם את עלות תהליך המכירה. כי הם בעצם עזרי מכירה למחלקת המכירות. והם בעצמם סוכני המכירות ... אבל אתה יכול לתת ערך אמיתי ללקוח שלך ותוך כדי זה לשווק לו את המוצר שלך. לסיכום: תשקיע בלהכין חומרי שיווק טובים ולאורך זמן תקטין את עלות השיווק ואת עלות תהליכי המכירה וכולי.
מחיר זול רגשות להמציא את הגלגל מחדש איך לבנות מותג עזרי מכירה שיטות איך לקנות מוצר קמפיין
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט וכאן נסביר, מה עדיף יותר, פרסום ממומן או פרסום אורגני? והאם עדיף לך ליצור משפך שיווקי ... המרכזית של רכישת שטחי הפרסום באינטרנט וכולי. לעומת זאת, בפרסום אורגני, יש אפשרות של עלות יותר גדולה של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, אבל העלות להפיץ את התכנים, בעיקרון היא בחינם. כי אתה לא משלם על זה כסף אלא אתה עושה ... הוא כנראה יהיה עדיף על שיווק ממומן שיווק בתשלום, אבל זה רק בתנאי שעושים נכון את השיווק האורגני. דהיינו, שחומרי השיווק האורגני שאתה מפרסם, באמת אוספים סביבך לקוחות שבאמת יכולים להפוך להיות לקוחות שלך. וזה בעיקר בגלל שאתה מפרסם תכנים, ... הסברתי השקעה בשיווק, חשובה יותר מאשר השקעה במכירות. ואפשרי למכור בלי איש מכירות אם עושים שיווק נכון. ומצד האמת, חומרי שיווק נכונים, הם חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה. אבל זה עוד עניין שלם, של איך להכין חומרי שיווק בצורה נכונה. ולכן אני אומר, שאם אתה תכין חומרי שיווק בצורה נכונה, דהיינו, תכין את חומרי השיווק הנכונים כמו שהסברתי, ותפיץ אותם בצורה נכונה בפרסום אורגני, אז באמת שיווק אורגני שכזה, כנראה יהיה יותר יעיל מפרסום ... חוסך עלויות מכירה. ולאורך זמן, שיווק אורגני, הוא בחינם, ביחס לפרסום ממומן. אבל חייב לזכור, שאם אתה לא תכין חומרי שיווק טובים, שיאספו סביבך לקוחות טובים לקוחות רלוונטיים לקוחות משלמים, הרי שאתה עוד עשוי לגרום לעצמך לנזק, פרסום שלילי, מוניטין ... חשיפות זבל שיחס ההמרה שלהם ללקוחות משלמים, הוא גרוע ביותר. ולכן יהיה נכון לומר, שקריטי ביותר לדעת ולהבין מהם חומרי השיווק שכדאי לך לפרסם כדי להביא את הלקוחות שאתה רוצה ולא סתם להביא חשיפות זבל ובהתאם לזה לדעת ולהבין האם ...
לקוחות פוטנציאליים נכונים תכנים שיווקיים פרובוקטיביים להיות מיליונר לפרסם בתשלום ליצור מה זה שיווק טוב מה זה כסף חומר שיווקי
איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
... רק יותר טוב מאשר המוצר שלך, הרי שאתה יכול לעשות את הדבר הבא. מה שאתה צריך לעשות, זה ליצור חומרי שיווק ותכנים שיווקיים, שיגרמו ללקוח שלך להבין שהמוצר שלך איכותי, באיכויות שאתה יודע שיש במוצר שלך, ועליך לעשות את זה ... להבין את הפתרון שאני מציע כאן, אז כדאי לתפוס ראש. ואני אסביר: כמו שהסברתי, יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק. ובין כל הסוגים, יש סוג של תכנים שפונים אל המוח של האדם, לא בדרך של אמונה אלא בדרך של ... / המותג הכי טוב במדינה וכיוב, מסרים מסוגים כאלו, אמורים לגרום ללקוח להאמין שהמותג הוא טוב. לעומת זאת יש חומרי שיווק מסוג של תכנים מקצועיים, שבו אתה חושף ללקוח לדוגמה את תהליכי הייצור והירידה לפרטים בתהליכי הייצור, של המוצר שלך. ... בפני עצמו. מה בדיוק לומר? ואיך בדיוק לומר? האם באופן ישיר? האם באופן עקיף? האם ומה בדיוק כדאי לעשות? איזה חומרי שיווק כדאי ליצור? זה כמובן עוד נושא שלם בפני עצמו, שהסברתי עליו גם כאן חומרי שיווק ועוד. אבל מהות המסר היא, שבאפשרותך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, גם ...
מותג עובדים איך למכור את המוצר מחיר זול המותג הכי טוב איך להתמודד בשוק תחרותי המחיר גבוה תוכן מקצועי
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות ... הדרך הקצרה והארוכה, היא לעשות קמפיין שיווקי שמספר שאתה מוכר מוצר מספר 1 וכולי. הדרך הארוכה והקצרה היא, ליצור חומרי שיווק שיגרמו לאנשים להבין את האיכות שלך ולרצות לרכוש את המוצר שלך, מעצמם, בלי שתצטרך להשקיע המון בתהליכי המכירה וכולי.
מותג הדרך הקצרה איך למכור שירות מעצב עסקים לקוחות למתג את עצמך מה זה מטרות
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
... הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ... ירצה לרכוש מאיתנו את המוצר ולא ממישהו אחר. במילים אחרות, כאשר אנחנו בונים את מסע הלקוח וכאשר אנחנו יוצרים חומרי שיווק למשפך שיווקי וכאשר אנחנו עושים ללקוח פרזנטציה ובונים תסריט שיחה וכולי, אנחנו יכולים לעשות הפרדה בין כמה סוגי חוויות ...
חסרונות בניית מסע לקוח איך למכור ללקוח מתי להציג ללקוח חוויית לקוח תהליך איך להגיב ליצור ללקוח חוויית רכישה
פודקאסטים, מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לתכנן פודקאסט מוצלח? איך להתכונן לראיון בפודקאסט? איך לראיין אנשים לפודקאסט? מה לשאול בפודקאסט? מה לעשות בראיון בפודקאסט? איך להתכונן לפודקאסט? למה עושים פודקאסט? איך להפוך ראיון למעניין? מה לענות בפודקאסט? יעוץ יחסי ציבור, יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, פודקאסט כחומר שיווקי, חומרי שיווק מפודקאסט, הכנה לראיון בתקשורת, איך עושים פודקאסט? איך ליצור פודקאסט? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך לפודקאסט?
... לפודקאסט? למה עושים פודקאסט? איך להפוך ראיון למעניין? מה לענות בפודקאסט? יעוץ יחסי ציבור, יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, פודקאסט כחומר שיווקי, חומרי שיווק מפודקאסט, הכנה לראיון בתקשורת, איך עושים פודקאסט? איך ליצור פודקאסט? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך לפודקאסט? והפעם אתן ... לאדם שמתראיין בפודקאסט, לשם כך צריכים להתייחס לכל התהליך של הראיון, בדיוק כמו שמתייחסים לכל תהליך אחר של הפקת חומר שיווקי ויצירת חומר שיווקי, כגון לדוגמה פרסומת וכיוב. רק שכאן הראיון / התכנים שיהיו בראיון, הם יהיו הפרסומת השיווקית של אותו מתראיין. וכאשר באים להפיק חומר שיווקי עבור מישהו, מה שנכון לעשות, זה קודם כל איתור צרכי הלקוח. כאשר הלקוח הוא האדם שאותו הולכים לראיין. דהיינו, ... כדי להעביר מסרים ספציפיים וכיוב. בדיוק כמו שמפיקים כל פרסומת וכל תוכן שיווקי אחר. ושוב, כאן בסך הכל מדובר בחומר שיווקי, בצורה של ראיון לפודקאסט. אבל צריכים לדעת לעשות ניתוח שיווקי והתאמה שיווקית של הפודקאסט, בהתאמה אישית לצרכים של האדם ... לוקח את אותו מראיין להפיק לך פרסומת שיווקית לעסק שלך, או שלדעתך אותו מראיין מומחה בלראיין אבל לא בהפקת חומרי שיווק? אם התשובה שלך היא, שהמראיין שמראיין אותך, לא היית נותן לו לנהל את השיווק שלך, או שאתה לא רואה בו מומחה שיווק, אז כנראה שהוא לא יהיה מומחה בלראיין אותך. כי הראיון, הוא הפקת חומר שיווקי לכל דבר ועניין. מה שאומר, שאו שצריכים להתראיין אצל איש שיווק, או שצריכים איש שיווק שיגיד לך איך להתראיין ולמרואיין איך לראיין אותך. ושוב, הכל מתוך הבנה, שמדובר על הפקת חומר שיווקי לכל דבר ועניין. איך לקדם את המראיין? ואם נחשוב רק על התועלת של המראיין, נצטרך לשאול, מה בעצם המטרה ... של הראיון, כדי שהמראיין ישדר לקהל היעד את מה שהוא רוצה לשדר. במילים אחרות, לפעמים הפודקאסט הוא סוג של חומר שיווקי שנועד לקדם גם את המראיין עצמו. ולא רק כשירות שנותנים לאותו אדם שמראיינים אותו. יתכן גם שהמראיין רוצה שעוד ... נלקח בחשבון. במילים אחרות, יש עולם שלם מאחורי תכנון של ראיון מוצלח, ואפשרי להשקיע בזה, בדיוק כמו בהשקעה בכל חומר שיווקי / יחסי ציבור אחר.
האם הכל אפשרי עתיד סיכוי פרסומות קצב נשימות איך להפוך ראיון למעניין ליצור חומרי שיווק בו זמנית
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
... בתהליך מכירה שבעינינו הוא אופטימאלי. ואז צריכים לקחת את החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים להפוך אותם לחומרי שיווק, שיסבירו את אותו מסר מכירתי, בצורה שיווקית שהיא הרבה יותר טובה ויעילה בטווח הרחוק. לדוגמה, ניקח את העניין של להסביר שעדיף 10 כריות אוויר יותר מ 9 כריות אוויר ברכב, ונהפוך אותו בסוף התהליך לסרטונים ומצגות וחומרי שיווק, שמסבירים בכל דרך אפשרית, למה עדיף לרכוש רכב עם 10 ולא 9 כריות אוויר. במילים אחרות, קח את כל ... סוגר עסקה עם הלקוח. קח את התהליך הזה ותנסה לראות איך אתה הופך אותו לאוטומטי, איך אתה הופך אותו לחומרי שיווק, שאומנם להכין אותם תהיה לכך עלות, לא בהכרח קטנה, אבל בוודאות שהם ייעלו את תהליך המכירה בטווח הרחוק ויחסכו ... אנושי מסביר אותם, בלי מצגת ממוחשבת כלשהי. במילים אחרות, אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה, באמצעות תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, שאמורים לשפר ולייעל ולהקל על איש המכירות. ואם נקצין, אז נאמר, שאפשרי למכור בלי איש מכירות בכלל, אם יש ... וטוב, יהיה שיווק, שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה. דהיינו, שכל דבר שאיש המכירות יכול ורוצה להסביר, הכל יהיו חומרי שיווק שיסבירו את זה במקומו. שים לעצמך מטרה, לא לעשות את אותה הפעולה, פעמיים. ולכן, אם אתה בתור איש המכירות, ... ושוב את אותה הפעולה, להסביר שוב ושוב את אותם ההסברים, לענות ללקוחות שוב ושוב על אותן השאלות, אז תיצור חומרי שיווק, שיסבירו את זה במקום איש המכירות. ונכון, שיש כאן עלות גדולה מהמון שיקולים. וצריכים לדעת באיזה סדר לבנות את תהליך יצירת חומרי השיווק, ואיזה חומרי שיווק ליצור קודם. ובאיזו איכות ליצור את חומרי השיווק. וכמה משאבים להשקיע בכל תהליך של הכנת חומרי שיווק, ועוד המון שיקולים שונים. אבל ברמת העיקרון, אל תהיה חמור, תהיה מטוס. דהיינו, אל תעשה שוב ושוב את אותן ... אנושי. ואיך? תשובה: כנל, לקחת את כל מה שעושה איש המכירות ולבנות רובוט שיעשה את זה. דהיינו, להתחיל בלהכין חומרי שיווק, דהיינו, הסברים, שיחליפו את איש המכירות בטווח הארוך וכולי. מה שכן, להתייעל דורש משאבים. כי תכלית ההתייעלות, היא חיסכון במשאבים. אבל כדי להתייעל, צריך הרבה משאבים, שבטווח הרחוק, אמורים להחזיר את עצמם בתוספת רווח וכולי. וגם את חומרי השיווק, צריך לדעת ליצור בצורה יעילה וזה כמובן עוד נושא אחר...
להכין חומרי שיווק עצלנות לבצע למכור ביעילות לשפר משקיע תהליכי מכירות איך לעשות דברים
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
... קצר, שיווק לטווח מיידי, חלק שבו רוצים לגרום ללקוחות כאן ועכשיו להגיע לעסק ולהתעניין במוצר שלנו. שאז אנחנו נייצר חומרי שיווק, שמדברים בעיקר על המוצר שלנו באופן מאוד ספציפי וקוראים ללקוחות לבוא לרכוש את המוצר. החלק השני הוא חלק שבו ... הולך לטמיון, כי הוא מפתח מערכת יחסים עם הלקוחות שלך בעתיד. כמו כן ניתן להבין, שכל תהליכי השיווק וכל חומרי השיווק, אמורים להיות מבוססים על תהליכי המכירה. דהיינו, חומרי השיווק, אמורים להיגזר מתוך חומרי המכירה של איש המכירות הטוב ביותר. שצריכים לקחת את תהליך המכירה שלו, בהנחה שהוא לא מוגבל בזמן ובמשאבים, וצריכים לקחת את כל תהליכי המכירה שהוא יודע לעשות, ולהפוך אותם לחומרי שיווק. כי חומרי השיווק, הם בעצם מסרים של מכירות, מסרים ישירים ומסרים עקיפים, שבמקום שאיש המכירות ידקלם אותם ללקוח, הרי שהחומר השיווקי אמור להסביר אותם ללקוח. ואסביר שוב: חומרי שיווק, התוכן שלהם, אמור להיות מקביל וזהה וטוב יותר משל איש המכירות. אמורים להיות בהם המסרים וההסברים של איש המכירות. והם אמורים להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות. וחומרי שיווק לטווח קצר, שאומרים בא תקנה מוצר X, הם כמובן לא תחליף לנאומים של איש המכירות. אבל הסברים של איש המכירות, על איכות המוצר וכולי, שהם הופכים לחומרי שיווק, הם התרחיש הטוב ביותר ליצירת חומרי שיווק איכותיים לטווח הארוך. לסיכום: השיווק מביא את הלקוחות לעסק, אנשי המכירות הופכים את הלקוחות שמתעניינים בעסק, ללקוחות משלמים. ככל ...
איך להגדיר שיווק לטווח הקצר איכות לידים מסע הלקוח כאן ועכשיו נאמנות איך לשכנע לקוחות לרכוש
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
... מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ובאופן כללי, איך לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה? וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם ... 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות. ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו ...
להפיץ תכנים לרצות אותי שיקולים חיצוני לחשוב שאתה מקצועי פרויקט שפה של לקוח תיעדוף
למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
... בהחלט השקעה לטווח הרחוק. כי התועלת, נשארת אך ורק עבורך. ואני לא נכנס להיבט, שאולי המתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך, לעומת אולי מידע סודי יחסית שיהיה לאיש המכירות שלך, ביחס למתחרים, שלא יוכלו ללמוד ממנו. כי זה עוד עניין בפני עצמו שהוסבר גם כאן, איך ליצור חומרי שיווק, בצורה נכונה, שהמתחרים לא יכולים להעתיק אותם. וזה נושא בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון צריכים לזכור, שהשקעה באיש המכירות, ...
הרגשה לגרום ללקוחות לא כל אחד יכול למכור איך לנהל שביעות רצון לגרום ללקוח שלך לקנות למכור להשקיע בשיווק
1 2 3
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איזה חומרי שיווק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איזה חומרי שיווק?, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איזה חומרי שיווק?, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פחד להשתגע בגלל הטלת ספק האם אפשר לחיות בלי סבל בכלל? לימודי קאוצינג קיצור דרך אדם שצריך לשכנע תחושה של התחדשות איך לא לפחד מהדבר הכי רע? פחד למות מסרטן איך לאהוב את עצמך כמו שאתה... להאמין בעצמו האם שנאה היא אהבה? לגרום לבחור להתאהב בך שמחה פנימית חוקי האושר לרצות אותך אחרי בגידה היכרות במהלך דייט לסגור עסקה בלי להתלבט קבלת החלטות קשות איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מישהו שפוגע בך בלי להתכוון? לפתח עסק מצליח איך אפשר להצליח בחיים? איך להצליח כאיש מכירות? לתת הנחה ללקוחות חינוך טוב ילדה עקשנית איך לעשות שינוי בתת מודע? הדחקה בתת מודע להיגמל מכדורים נוגדי דיכאון שנאה עצמית ופסיכוזה האם כדאי להחזיר אקסית? לגרום לאקס להתאהב איך לשמור על מתח בשריר? איך לטפל בבעיות גמישות בשרירי הירך האחורית? תפשו פעם את המושג אלוהים איך לגרום למישהו לא להאמין באלוהים? לזהות הארה נגד שימוש בסמים להארה רוחנית האם אפשר להיות אלוהים? מילון מושגים בספר להיות אלוהים כסף בקלות הכנסה פסיבית אמזון למצוא את משמעות החיים תכלית החיים כתבות שליליות בפייסבוק דימוי עצמי חיובי בחירה חופשית מלאה האם אלוהים חושב שיש לנו בחירה חופשית? העולם יש מאין מי ברא את הבורא? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, מאמן אישי בתל אביב, מאמן אישי למציאת זוגיות בתחום איזה חומרי שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9531 שניות - עכשיו 14_10_2025 השעה 10:33:17 - wesi1