אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:51יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה?

יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה חיובית ונעימה היא הדרך הנכונה למכור. התפיסה הרווחת היא שכשלקוח נמצא במצב רוח טוב, הוא ייטה לרכוש את המוצר. עם זאת, יש להבין שהאמת הרבה יותר מורכבת.

האם תמיד כדאי לשמור על אווירה חיובית?

החשיבה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, חובה לשמור על אווירה חיובית במהלך כל השיחה. מדובר בטכניקת מכירה שבה שיחה עם הלקוח מתמקדת בנושאים חיוביים, במיוחד בשיחת חולין שיכולה להיות שיחה על נושא כללי, חיובי, נטול קונפליקטים. התיאוריה מאחורי הגישה הזו היא, שכאשר הלקוח מרגיש טוב ומחובר, הוא נוטה לרכוש יותר.

האם שיחה על נושאים שליליים עשויה להועיל?

כפי שנראה, לעיתים דווקא שיחה על נושא שלילי יכולה להועיל ולקדם את המכירה. למשל, אם הלקוח נמצא במצב רוח שלילי או חווה קושי כלשהו, שיחה על נושא שמעסיק אותו או שיחה על בעיה משותפת עשויה ליצור חיבור אמיתי ולהגביר את תחושת האמפתיה. כאשר אדם מרגיש שמישהו אחר מבין את מצבו, זה עשוי להוביל לחיזוק הקשר בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או מוטרד, זה עשוי להיות זמן מצוין להתמקד בצרכים או בקשיים של הלקוח, ולהביא את המוצר כפתרון אפשרי. לעיתים, הלקוח עשוי להיות יותר מוכן לרכוש את המוצר אם הוא במצב רוח שלילי, כיוון שהוא מחפש פתרון או הקלה למצבו.

מה היתרונות בשיחה על קשיים משותפים?

שיחה על נושא שלילי, כמו קושי משותף או בעיה פיזית / חברתית משותפת, יכולה ליצור תחושת חיבור הדדית. כאשר המוכר מביע הבנה כלפי הלקוח ומדבר על בעיה משותפת, הדבר עשוי להוביל למכירה. מדובר בשיחה שבה אפשר ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה" ולהפוך את המוצר לאופציה טובה או פתרון לבעיה שנדונה.

למה לפעמים כדאי ליצור אווירה לא נעימה?

במקרים מסוימים, יצירת אווירה לא נעימה עשויה דווקא להועיל. אם הלקוח במצוקה רגשית, שיחה על נושא לא נעים עשויה לעורר את הצורך במענה או פתרון, ולהניע אותו לרכוש את המוצר. בעבודה עם לקוחות במצב רוח שלילי, לעיתים יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו במוצר דרך לשיפור מצבם, ולכן עשויים לרכוש אותו. במקרים אלו, חשוב לוודא שלא מתדרדרים את הלקוח למצב של דיכאון עמוק, אלא שומרים על איזון רגיש.

האם זה נכון לומר שתמיד חייבים להימנע מיצירת אווירה שלילית?

בעוד שהתפיסה הרווחת היא להימנע מכל נושא שלילי, אליעד כהן טוען שזו גישה נכונה באופן חלקי בלבד. מצבים רבים דורשים להתמודד עם קשיים או מצוקות, ודווקא שיחה על נושא שלילי, כל עוד לא פוגעים במצב רוחו של הלקוח בצורה חדה מדי, עשויה ליצור תחושת קרבה ולהגביר את הסיכוי למכירה.

מהו האיזון הנכון בין אווירה חיובית ושלילית במכירה?

באופן כללי, המטרה היא ליצור חוויה נעימה ללקוח. עם זאת, חשוב לא לייחס רק לאווירה חיובית את יכולת המכירה. לעיתים שיחה על נושא שלילי, כל עוד היא נוגעת בקשיים או מצוקות משותפות, יכולה דווקא להוביל לתוצאה טובה ולחיזוק הקשר עם הלקוח. יש לשמור על איזון ולבחור את הנושא המתאים לגישה, תוך שמירה על תחושת קרבה ואמפתיה.
מדוע רבים חושבים שצריך לשמור על אווירה חיובית בלבד?

התפיסה הרווחת גורסת שכדי למכור ללקוח, כדאי לשמור על אווירה חיובית נעימה. ההנחה היא שכאשר הלקוח מרגיש טוב, הוא יטה יותר לקנות את המוצר. לכן ממליצים לפתח שיחת חולין בנושאים ידידותיים ולא לעסוק בדברים שעלולים ליצור מתח או אי - הסכמה. רבים סבורים כי שיחה על נושאים שליליים או רגישים עלולה לפגוע בחוויה של הלקוח ולהרחיק אותו מהרצון לקנות.

האם אווירה חיובית תמיד נחוצה כדי למכור ללקוח?

חשוב לזכור שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחוות תחושה טובה סביב המוצר או סביב המפגש, אבל אין זה אומר שחייבים לדבר רק על נושאים חיוביים. לעתים, דיבור על נושא שלילי עשוי לחזק את הקשר עם הלקוח אם הוא מזדהה איתו, כמו למשל צרה משותפת או בעיה מוכרת שיכולה דווקא לקרב בין הצדדים. אווירה חיובית היא כלי יעיל, אבל היא לא בהכרח הדרך היחידה לגרום ללקוח להעדיף את המוצר.

האם כדאי לדבר גם על נושאים שליליים?

בהחלט כן, ובכמה היבטים:

1. אם הלקוח שונא מישהו או מתמודד עם בעיה מסוימת, שיחה על אותו נושא שלילי יכולה לגרום לו להרגיש קרבה למוכר. מדובר בהזדמנות לגלות אמפתיה או לחלוק חוויות דומות, מה שיכול להעצים את תחושת החיבור.

2. גם שיחה על אירועים שליליים בחדשות, בעיות חברתיות או כל נושא בעייתי אחר יכולה לתרום לקרבה, בתנאי שהיא לא מדרדרת את מצב רוחו של הלקוח.

3. אם הלקוח כבר במצב רוח רע, לא תמיד כדאי לנסות "לשפר" אותו באופן מלאכותי. לפעמים העובדה שהלקוח לא מרגיש טוב גורמת לו לחפש נחמה במוצר, ולכן הוא עשוי להיות יותר מוכן לרכישה.

כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה?

מצב הרוח של הלקוח הוא גורם משמעותי בקבלת החלטות. כאשר הוא שמח, הוא עשוי להתלהב ולרצות להמשיך בשיחה נעימה. עם זאת, ישנם מצבים שבהם דווקא התחושה השלילית גורמת ללקוח לרצות "לפצות את עצמו" ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות שמח. צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי של הלקוח.

האם יש יתרונות בשיחה על קשיים ומצוקות משותפים?

שיחה על קשיים ומצוקות משותפים יכולה ליצור תחושת "אנחנו באותה סירה", מה שמקדם קרבה רגשית בין המוכר והלקוח. דיון משותף בבעיה מאפשר להציג את המוצר כפתרון אפשרי לבעיה או כמקור תמיכה. גם אם הנושא שלילי, עצם העובדה שיש הבנה והזדהות עשויה לחזק את הקשר עם הלקוח ולהגדיל את הסיכוי שיבחר לקנות.

מדוע לפעמים כדאי דווקא ליצור אווירה לא נעימה?

לצד השאיפה לאווירה חיובית, יש מקרים שבהם העלאת נושאים לא נעימים תורמת למכירה:

1. אם הלקוח חווה מצוקה רגשית, שיחה על הנושא הלא נעים עשויה להעמיק את הרגשתו הרעה ולגרום לו לחפש פתרון מהיר בדמות המוצר.

2. לעתים, אווירה לא נעימה סביב מישהו אחר (אויב משותף או בעיה חיצונית) גורמת ללקוח לתפוס את המוכר כבן - ברית, וכך מגבירה את האמון ההדדי.

3. גם במקרים שבהם השיחה אינה ממש "נעימה", עצם העיסוק בבעיות יכול ליצור תחושת קרבה ואמפתיה, בתנאי שלא מדרדרים את הלקוח למצב של חוסר מוטיבציה מוחלט או דיכאון עמוק שיביא אותו לוותר על העסקה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, הוא שבגדול למה לקוח קונה מוצר? כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב, זאת אומרת כשלקוח קונה מוצר הוא אמור להיות בתחושה טובה, הוא אמור להיות בתחושה שהולך לקרות לו דבר טוב מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה.

עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים חיוביים. נגיד הולכים לנהל משא ומתן עם מישהו לפני הפגישה מבלבלים את המוח אחד לשני כי לא רוצים ישר לדבר על ענייני עבודה כאילו "לא באנו לפה בשביל לעבוד" ואז מנהלים שיחת חולין ואחת התפיסות אומרת תנסה לדבר על דברים חיוביים לא על דברים שליליים או דברים שיכולים ליצור קונפליקטים.

למה? צור אווירה חיובית, אווירה חיובית זה טוב אל תריב עם הלקוח או עם הפרטנר למשא ומתן, אם תעלה דברים של קונפליקט אתה יכול ליצור אווירה לא נעימה ויכול לעלות אחר כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא "דבר על הלקוח על דברים חיוביים", אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה שלילית בחדר. עכשיו מה שאני רוצה להוסיף פה בסיפור הזה שזה נכון באופן חלקי אבל לא ממש נכון, זאת אומרת המהות של העניין "המחויב" מה שנקרא הוא שהלקוח תהיה לו חוויה טובה ונעימה אבל זה לא בהכרח אומר שצריך לדבר רק על דברים חיוביים, למה? כי הרבה מאוד פעמים אפשר לדבר על דברים שליליים לאו דווקא שליליים ברמה של "אנחנו אומרים משהו נגד הלקוח", לאו דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור ללקוח תחושה טובה.

זאת אומרת לדוגמה אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא מישהו ואתה יכול לדבר איתו על דברים רעים על הבן אדם שאותו הוא שונא, עכשיו כמובן שמהיבט מסוים צריך לשים לב לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע, לא להתחיל לדבר איתו עכשיו ברמה שהלקוח או הבן אדם, או הפרטנר או מי שזה לא יהיה ברמה שהוא ממש יתחיל להרגיש רע ומה שזה לא יהיה ואז לא יהיה לו חשק לעשות את העסקה הוא יגיד "עזוב לא בא לי להתעסק עם הרכישה" או מה שזה לא יהיה. אבל אף על פי כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים.

כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא בא לי לקנות את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב שהרבה פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה "להתנחם" במוצר, יש גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום ללקוח להיות בדיכאון שהוא רוצה להתאבד, אני מקצין את זה עד כדי רמה כזאת לפני שהוא בא לקנות את המוצר כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע.

אוקי לכן גם העניין של ליצור רק אווירה חיובית גם הוא לא בהכרח נכון, אוקי אבל אף על פי כן אני אומר גם מההיבט שאנחנו מנסים ליצור אווירה חיובית אווירה חיובית יכולה להיווצר גם כאשר מדברים על דברים רעים, למה? כי אם מדברים על דברים רעים והלקוח דווקא מזדהה עם מה שדיברנו איתו נגיד שיש צרה משותפת בעיה משותפת, מה שזה לא יהיה גם בדברים רעים גם אז זה יכול לגרום ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא יכול להגדיל את הסיכוי למכירה. ולכן לסיכומו של דבר קודם כל מהיבט מסוים כפי שאמרתי באמצע יש מצבים שדווקא כדאי ליצור אווירה לא נעימה, עכשיו כשאני אומר אווירה לא נעימה לא הכוונה לריב עם הלקוח זאת לא בהכרח המטרה, הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו אחר, יכול להיות שאם הוא ירגיש רע נגד מישהו אחר אז הוא דווקא ירצה לקנות מאיתנו את המוצר כי דווקא זה פותר לו את הבעיה שלו, הוא ירגיש שהוא בדיכאון ואז הוא ירצה דווקא לקנות את המוצר.

זה אחד, שתיים גם אם אנחנו רוצים ליצור אווירה טובה לא חייבים לדבר רק על דברים לפעמים דווקא לדבר על איזו בעיה ולגלות אמפתיה או לפעמים לדבר על איזו צרה משותפת ולהגיד "כן אנחנו נצליח לצאת מזה" או כל דבר שיוצר קרבה, לאו דווקא "נצליח לצאת מזה" כל דבר שיוצר קרבה גם אם הדיבור הוא על דברים רעים גם אז זה תופס. אז שלא שיהיה לכולם בהצלחה.
שמח איך לשמור לרכוש מוצר ליצור רגשות להתמודד איך לשמור על איזון למה רבים התחברות האם לסגור את העסק עצוב לחוות רגשות אוירה נעימה איך להזדהות איך להתחבר עם לקוח איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות הבעת הזדהות הזדהות הלקוח התחברות חיוביות יצירת אוירה חיובית יצירת אוירה נעימה יצירת אוירה שלילית יצירת כימיה יצירת כימיה עם הלקוח יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם הלקוח כימיה עם לקוח להזדהות להתחבר להתחבר עם הלקוח להתחבר עם לקוח להתיידד עם הלקוח להתיידד עם לקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוח עצוב למכור ללקוח שמח למכור ללקוחות לקוח לקוח עצוב לקוח שמח לקוחות מחלות מתי למכור ללקוח עם מי להתחבר עצב עצבות עצוב שיחת חולין שיחת חולין עם הלקוח שיחת חולין עם לקוח שלילי שליליות שמח שמחה
הליצן העצוב והשמחה האומללה - למה כולם רע להם תמיד?
...לדעת למה הם חיים, ומתים, בלי לדעת למה הם מתים, ובדרך, הם אף פעם לא שלמים באמת עם שום דבר. משום שתמיד האדם רוצה, משהו שונה ממה שיש לו, ותמיד האדם תלוי באיזו צורה חיצונית שתעשה לו טוב. כך שזאת אומללות גדולה באמת. כי זה במקום, שהאדם ירגיש שלמות, בלי להיות תלוי בשום דבר. ובסיכומו של דבר, כל הטוב של העולם הזה, הוא בעצם גם רק רע. ולא רק שהוא רע, אלא שניתן לומר שהסיבה האמיתית לכך שיש טוב בעולם, היא רק כדי לעשות לאדם רע. כי אם יהיה רק רע, הרע יגמר מהר מאוד. ולכן יש גם טוב, כדי שהאדם ירצה אותו, ואז ממילא...
כעס / עצבות - מתי אפשר לכעוס / להיות עצוב?
...כזה לדוגמה, אם נבוא לאדם ונציע לו לא לכעוס, להיות רגוע, לעשות התחלה חדשה וכיוב, אז הדבר הזה לא יביא שום תועלת. ומאחר שלא תמיד באפשרותו של האדם להכיל את כל הפתרון, לכן ישנם מצבים שאפשר להציע לאדם רק חצי פתרון. כגון במקרה הנל של האדם שנקלע לחובות, שאפשר להציע לו שהוא יכול להמשיך לא להיות שמח על זה שהוא הפסיד את הכסף, אבל שהוא לא צריך להאשים את עצמו, ושהוא לא צריך להמשיך להמר וכיוב. או אפילו אם האדם לא מסוגל להכיל את זה שהוא לא צריך להאשים את עצמו, אז אפשר לומר לאדם, שנכון שהוא צריך לקחת אחריות וללמוד...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
...מאמין במוצר שהוא מוכר. עד כמה המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת. עד כמה המוכר משקיע מאמץ לשכנע את הלקוח. ההשקעה של המוכר במכירה תלויה במידת האמונה שלו שהמכירה אכן תשתלם לו. ככל שהוא רואה במכירה מקור לתועלת רבה יותר, כך הוא יהיה מוכן להשקיע בה יותר מאמץ. מוכר שמח מול מוכר עצוב - מי מוכר טוב יותר? באופן כללי, מוכר שמח עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה נובעת מכך שאדם רואה את היתרונות שבמציאות, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שנמצא במצב רוח טוב יתמודד עם התנגדויות של לקוחות בצורה...
מרגיש רע ביום הולדת, יום הולדת עצוב, בלי חברים, רוצה חברים, הפרעה חברתית, חוסר תקשורת, דימוי עצמי, ערך עצמי, ביטחון עצמי, אין לי חברים, מרגיש בודד, רע לי בלי חברים, אני לא שווה
מרגיש רע ביום הולדת, יום הולדת עצוב, בלי חברים, רוצה חברים, הפרעה חברתית, חוסר תקשורת, דימוי עצמי, ערך עצמי, ביטחון עצמי, אין לי חברים, מרגיש בודד, רע לי בלי חברים, אני לא שווה
...העדר חברים, אלא קושי ליצור קשרים עם אחרים בגלל פחד מהכישלון או דימוי עצמי נמוך. יש אנשים שחושבים שאין להם חברים כי הם לא מצליחים ליצור קשרים עם אחרים, וכתוצאה מכך הם מייחסים את הבעיה לחוסר חברים, ולא להבנתם את מקורות הביישנות. איך שינוי מחשבתי יכול לעזור? ההסבר המהותי שמציע אליעד הוא שינוי במחשבה ובפרשנות של המצב. כשיש לאדם מחשבות שליליות כמו אני לא שווה או אין לי חברים, אליעד מציע לשאול את עצמנו: מי אמר שזה נכון? כל פעם שמחשבה שלילית עולה, כדאי לשאול את המוח אם זו באמת האמת. האם לא יכול להיות שזה...
למה עצובים ביום הולדת? עצבות ביום הולדת, תסמונת יום הולדת, דיכאון של יום הולדת, יום הולדת עצוב, חשבון נפש ביום הולדת, מרגיש רע ביום הולדת, תסמונת טרום יום הולדת, מרגיש לבד ביום הולדת
למה עצובים ביום הולדת? עצבות ביום הולדת, תסמונת יום הולדת, דיכאון של יום הולדת, יום הולדת עצוב, חשבון נפש ביום הולדת, מרגיש רע ביום הולדת, תסמונת טרום יום הולדת, מרגיש לבד ביום הולדת
...עבורו שאלות פנימיות ומחשבות על הערך העצמי שלו והיחסים עם הסביבה. למה יום הולדת גורם לאנשים לשקול את החיים מחדש? אליעד מסביר כי ביום ההולדת ישנה נטייה טבעית להסתכלות מחדש על החיים. אנשים נוטים לחשוב מה הם הספיקו, מה הם פספסו ואיפה הם עומדים ביחס לציפיותיהם מעצמם. זוהי נקודת זמן שבה האדם עוצר ושואל את עצמו האם הוא מרוצה מחייו, האם חייו מתקדמים בכיוון שרצה, האם הוא באמת שמח. תהליך זה הוא הסיבה העיקרית לכך שביום ההולדת צצים רגשות של עצבות, אי - נחת וחשבון נפש. לסיכום, אליעד כהן מסביר שהסיבות לעצב ביום...
השפעת המטופל על המטפל, מי משפיע על מי? טיפול בחולי נפש, חכם וטיפש, שמח ועצוב, מתי המטופל משפיע על המטפל? מתי הפסיכולוג יושפע מהמטופל? יחסי מטפל מטופל, מעשה בשבעה קבצנים, הקבצן החרש, טיפול לפסיכולוגים
השפעת המטופל על המטפל, מי משפיע על מי? טיפול בחולי נפש, חכם וטיפש, שמח ועצוב, מתי המטופל משפיע על המטפל? מתי הפסיכולוג יושפע מהמטופל? יחסי מטפל מטופל, מעשה בשבעה קבצנים, הקבצן החרש, טיפול לפסיכולוגים
...כל אחד מהם להרגיש כפי שהוא מרגיש. במקרים כאלו, השמחה או העצב האמיתיים ינצחו. גם אם השמחה נתפסת ככנה יותר, זה עשוי להיות בגלל שהעצוב יש סיבות יותר אמיתיות לדיכאונו. לאחר מכן, אליעד עובר לשלב שבו הוא שואל אם עושר תמיד מביא אושר, ומשתמש במטאפורה של שולחן כדי להמחיש את הרעיון. הוא מציין כי אם אדם עני יאמין שיש לו חיים טובים, זה לא בהכרח נכון, והעושר לא תמיד יביא לאושר. הוא מסביר שהשמחה היא לא תלויה במציאות הפיזית בלבד, אלא במה שהאדם רואה ובמה שהוא מאמין בו. לקראת סיום, אליעד מדבר על חולי נפש והשפעתם...
הדחקה רגשית, איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות למה רע לי בלי סיבה? איך לדעת מה הסיבה שרע לי? למה אני מרגיש רע בלי סיבה? למה אני מדחיק? למה אין לי מצב רוח? למה אני בדיכאון? למה אין לי אנרגיה? למה אני עצוב? למה אני לא מרגיש טוב?
הדחקה רגשית, איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות למה רע לי בלי סיבה? איך לדעת מה הסיבה שרע לי? למה אני מרגיש רע בלי סיבה? למה אני מדחיק? למה אין לי מצב רוח? למה אני בדיכאון? למה אין לי אנרגיה? למה אני עצוב? למה אני לא מרגיש טוב?
...מקום שרצה, ואילו בהווה, מסיבות שונות, הוא כבר לא יכול לעשות זאת באותה מידה. התחושה הרעה במקרה הזה נובעת מתוך געגוע למה שהיה בעבר וכעת חסר לו. דוגמה אחרת, אם האדם מרגיש כרגע תחושה טובה מכך שהילדים שלו בריאים, הוא עלול לחוש דאגה וחרדה לגבי האפשרות שהמצב הטוב הזה ישתנה בעתיד, ושהילדים כבר לא יהיו בריאים. התחושה השלילית במקרה זה נובעת מפחד מאובדן של דבר טוב שיש לו בהווה. מה הקשר בין הדחקה רגשית לתחושה רעה בלי סיבה ברורה? אליעד כהן מדגיש שהאדם לא באמת יכול להרגיש רע אם אין לו שום דבר טוב להשוות אליו...
איך לדעת למה רע לי? איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות את הסיבה שרע לי? איך נוצרת תחושה רעה? איך לדעת למה אני מרגיש רע בלי סיבה? סיבות למה רע לי, הדרכת מטפלים, למה אני בדיכאון? למה אני עצוב? למה אני בחרדה? למה אני לא שמח?
איך לדעת למה רע לי? איך לדעת מה אני מדחיק? איך לגלות את הסיבה שרע לי? איך נוצרת תחושה רעה? איך לדעת למה אני מרגיש רע בלי סיבה? סיבות למה רע לי, הדרכת מטפלים, למה אני בדיכאון? למה אני עצוב? למה אני בחרדה? למה אני לא שמח?
...מה גורם לתחושה רעה? תחושה רעה נוצרת כאשר אדם רוצה משהו, אך המציאות שונה מהרצון שלו. אם המציאות מתאימה לרצון - טוב לו. אם היא שונה מהרצון - רע לו. כדי לזהות את המקור של התחושה השלילית, יש לשאול מספר שאלות: איזה דברים רצית בעבר שיקרו ולא קרו? איזה דברים אתה רוצה כרגע שיקרו אך הם אינם מתרחשים? איזה דברים אתה חושב שאולי לא יקרו לך בעתיד? איזה דברים שאינך רוצה שיקרו לך בעתיד ואתה חושש שהם יקרו? איך אפשר להבין מה מדחיקים? כאשר אדם מרגיש שהוא מדחיק משהו שמפריע לו, אפשר לבדוק את אותם היבטים מנקודת מבט אחרת:...
הליצן העצוב, אנשים ההפך ממה שהם משדרים שהם, איך לא לקנא באנשים שטוב להם? קנאה באנשים מוצלחים, אנשים עצובים שמשדרים שמחה, זוגיות רעה שמשדרת זוגיות טובה, העלאת תמונות לפייסבוק, שיתוף תכנים בפייסבוק, להצטלם לפייסבוק
הליצן העצוב, אנשים ההפך ממה שהם משדרים שהם, איך לא לקנא באנשים שטוב להם? קנאה באנשים מוצלחים, אנשים עצובים שמשדרים שמחה, זוגיות רעה שמשדרת זוגיות טובה, העלאת תמונות לפייסבוק, שיתוף תכנים בפייסבוק, להצטלם לפייסבוק
...כישלון? איך להפסיק לקנא באנשים מצליחים? מה הקשר בין ביטחון עצמי לתדמית חיצונית? מה אתה משדר? מה המראה שלך אומר עליך? למה אנשים משדרים כלפי חוץ הפוך ממה שהם מרגישים בפנים? אנשים רבים מקנאים באחרים שנראים מצליחים, מאושרים או בעלי זוגיות טובה, אך לעיתים קרובות התמונה שהם רואים אינה משקפת את המציאות האמיתית. הרבה פעמים אנשים משדרים כלפי חוץ בדיוק את ההפך ממה שהם מרגישים בפנים. איך אנשים משתמשים בתדמית חיצונית כדי לכסות על המציאות? - כסף ומעמד: אדם שאין לו כסף, יכול לקחת הלוואות, לרכוש רכוש יקר שאינו...
רע זה טוב, הדחקה זה טוב, למה טוב להדחיק? למה טוב לשקר לעצמך? למה טוב לרמות את עצמך? למה טוב להאמין בשקר? למה טוב להיות עצוב? למה טוב להיות בדיכאון? למה טוב להרגיש רע? למה טוב לסבול? למה טוב לחשוב חיובי? לראות את החיים כמשחק
רע זה טוב, הדחקה זה טוב, למה טוב להדחיק? למה טוב לשקר לעצמך? למה טוב לרמות את עצמך? למה טוב להאמין בשקר? למה טוב להיות עצוב? למה טוב להיות בדיכאון? למה טוב להרגיש רע? למה טוב לסבול? למה טוב לחשוב חיובי? לראות את החיים כמשחק
...של כל אדם, תוך כדי שמירה על איזון בין שמירה על ערנות ובחירה ליהנות מהחיים. הדחקה והמשמעות בחיים טוב מול רע והיכולת להכיל אותם משחק החיים והתפקיד של אשליות קבלת המציאות על יתרונותיה וחסרונותיה מדוע מתעוררת השאלה אם להדחיק או לא להדחיק? השאלה עולה כאשר אדם חווה מצבים שליליים או פגיעה, ומתלבט אם כדאי לו להדחיק את החוויה ולנהוג כאילו לא קרה דבר, או לחלופין לא להדחיק, כלומר, לזכור היטב את מה שקרה ולהפיק לקחים. עולה גם ההתלבטות אם כדאי לסלוח בקלות ולא לראות את השלילי, או דווקא להיזהר ולהישאר חשדן כלפי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אווירה טובה, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אווירה טובה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי מומלץ, אימון עסקי, מאמן עסקי מומלץ בתחום אווירה טובה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4844 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 17:19:25 - wesi1