ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת...... סדר יום ברור: מה הנושאים שעליהם נדון, מה הסדר שלהם, ומה המידע שאנחנו רוצים להפיק מכל נושא. לכל גישה יש יתרונות משלה: פגישה מתוכננת מאפשרת ניצול יעיל של הזמן, מיקוד והגעה לתוצאות ברורות. לעומתה, פגישה זורמת יכולה לעודד יצירתיות, חופש ביטוי והבנה מעמיקה יותר של הצד השני. שילוב בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים לשני הסגנונות ולבחור את הגישה המתאימה ביותר לכל סיטואציה. לפעמים יש צורך בפגישה מובנית, אך כדאי להשאיר בה גם...
מצויינות עצמית, להיות הטוב ביותר, לעשות את הטוב ביותר, שאיפה לטוב ביותר, הצלחה בסביבה תחרותית, לקבל את ההחלטות הטובות ביותר, מה רע בלעשות טוב? לא להסתפק בטוב אלא בטוב ביותר, שאיפה לשלמות עצמית, התייעלות, ההחלטה הכי טובה למה לעשות רק דברים טובים זה לא...... הנכונה לחשוב על הצלחה ומצוינות? אליעד מסכם ואומר שדרך החשיבה הנכונה היא תמיד לשאול את עצמך: מהי הפעולה שתביא לי את התועלת הגבוהה ביותר? לא רק להסתפק בטוב, לא להסתפק בלבצע דברים שמועילים, אלא תמיד לשאוף לביצוע הפעולה האופטימלית והטובה ביותר האפשרית. השאיפה למצוינות עצמית חייבת להתבסס על ההבנה שהבחירה שלך תמיד צריכה להיות מוכוונת לפעולות שמביאות לך את התועלת המקסימלית, לא רק תועלת חלקית או בינונית. רק אז אפשר להצליח בעולם שבו המתחרים כל הזמן משתפרים...
להתחנחן, להסביר את עצמך יותר מידי, כל המוסיף גורע, להצטדק יותר מידי, לנמק יותר מידי, להתפרס יותר מידי, האם לבקש סליחה? כמה לבקש סליחה? כמה להסביר את עצמך? כמה להתנצל? התרפסות יתר, הצטדקות יתר, התנצלות יתר, למצוא חן יותר מידי למה הצטדקות יתר גורמת לכם...... נראה חשוד? הסיבה המרכזית היא שהסברים מפורטים ומוגזמים יוצרים אצל המאזין תחושה שהאדם המדבר מסתיר משהו. ככל שההסבר ארוך ומפורט יותר, המאזין מתחיל לחשוב: למה הוא צריך להסביר את עצמו כל כך הרבה? האם הוא משקר? האם הוא עשה משהו רע?. אליעד מדגים את הנקודה הזו בצורה מוחשית דרך כמה דוגמאות מחיי היומיום. לדוגמה, אדם שמאחר לעבודה ואומר בפשטות: היה לי משהו חשוב, ולכן איחרתי - בדרך כלל יתקבל בהבנה טבעית, ללא שאלות מיוחדות. אבל אם אותו אדם יתחיל להסביר יותר מדי...
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית איך לדבר על מישהו אחר...... ללא הצורך בעימות ישיר. איך להימנע מפגיעה בשומע כשמדברים על צד שלישי? מצד שני, חשוב להיות מודעים לכך שהמנגנון הזה פועל גם כשלא מתכוונים לכך. אם אתם מדברים על אדם שלישי בנוכחות מישהו, עליכם לשים לב היטב למילים שאתם בוחרים. אם תאמרו משהו שלילי או ביקורתי, האדם שמולכם עלול להשליך את הדברים על עצמו, ולהיפגע אפילו אם לא התכוונתם לכך בכלל. לדוגמה, נניח שאתם יושבים עם אדם שנכשל בעסקיו לאחרונה, ומדברים איתו על אדם שלישי אחר שנכשל בעסקיו. אם אתם אומרים איזה...
איך להפסיק לרצות משהו? איך לגרום לעצמך לא לרצות משהו? איך להפוך טוב לרע? איך להיגעל ממשהו מושך? איך לגרום לעצמך לשנוא משהו? איך להפוך אוהב לאוייב? איך להמאיס משהו? איך להשניא משהו? איך להפוך משהו למגעיל? איך להפוך משהו לדוחה? איך לגרום לעצמך להפסיק לרצות...... זה נהדר. אבל אם הוא יתחיל לאכול שוקולד בלי הפסקה, עוד ועוד ועוד, בסופו של דבר הוא יגיע לשלב שהוא ירגיש רע, אולי אפילו יקיא, ואז עצם המחשבה על שוקולד תהפוך למגעילה בעיניו. אותו הדבר נכון לגבי כל דבר - אם אדם אוהב כסף ורודף אחריו כל הזמן, יכול להיות שבשלב מסוים הכסף יאבד משמעות עבורו והוא ישנא את הרדיפה הבלתי נגמרת הזו. אם מישהו מחפש כל הזמן הרגשה טובה בלי הפסקה, הוא עלול להגיע לנקודה שבה הוא מרגיש יותר מדי טוב, עד כדי כך שהוא יתחרפן וירצה לחוות קצת...
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני מי אחראי כשיש עובד...... שצריך, אולי הבעיה באמת נמצאת באותם עובדים. אך אם כל העשרה לא מתפקדים טוב, המסקנה הברורה תהיה שהבעיה אינה בעובדים אלא בשיטות הניהול שלך כמנהל. במצב כזה יש צורך לבדוק לעומק מה אתה כמנהל עושה לא נכון, אולי אתה לא נותן להם הנחיות ברורות מספיק, אולי אתה לא יודע לתגמל אותם נכון, אולי אתה מעמיס עליהם עבודה באופן לא מאוזן, או שהגישה שלך אליהם גורמת להם להרגיש לא מוערכים ולחוסר מוטיבציה לעבוד. מה לעשות אם המנהל טוען שכולם אשמים חוץ ממנו? מצב נפוץ שאליעד מדבר...
איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו? איך להחליש רצון? איך להפסיק לרצות מישהו? איך להפסיק לרצות משהו? איך להפסיק לעשן? למה אני רוצה משהו? למה משהו עושה לי טוב? שיטות לשכוח מישהו, איך לא להתגעגע? איך לא לחשוב על האקסים? איך להוציא מישהו מהראש בלי למצוא...... כששואלים אדם למה הוא רוצה משהו והוא עונה: לא יודע, פשוט רוצה, או זה עושה לי טוב, זו תשובה לא מדויקת שלא מאפשרת שחרור. ככל שההבנה שלו לגבי הרצון תהיה עמוקה ומדויקת יותר, כך הוא יוכל לזהות בקלות רבה יותר האם הדבר שהוא רוצה באמת מספק לו את מה שהוא מחפש. הדבר החשוב ביותר כדי להשתחרר מרצון הוא לבדוק באופן עמוק מאוד ומדויק מאוד מה בדיוק חסר לך. אם אתה מתגעגע למישהו, תשאל את עצמך מה בדיוק אתה מתגעגע בו. אם אתה מעשן, תשאל את עצמך מה בדיוק אתה מקבל מהעישון...
לדבר על אנשים מאחורי הגב, למה לא לרכל על אנשים מאחורי הגב? רכלנות, אנשים צבועים, צביעות אנושית, החבר של החבר שלך, אנשים רכלנים, רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה למה לא כדאי לדבר על אנשים מאחורי הגב? אחת הדרכים...... אין לדעת איך השיח עלינו מתנהל מאחורי הגב שלנו, ולכן עדיף לנקוט משנה זהירות כשמדברים על אחרים. לחשוב לפני שמדברים כאשר אתם מדברים עם מישהו על נושא כלשהו, שימו לב לא רק למה שאתם אומרים, אלא גם עם מי אתם מדברים. במיוחד כאשר מדובר בשיחות על אנשים אחרים. כלל ברזל שכדאי לאמץ: חלק משמעותי מהבעיות שלכם בחיים יימנעו אם תימנעו מלדבר על אחרים שלא בפניהם. מתי כן צריך לדבר על אחרים? לפעמים יש צורך לדבר על אדם אחר, למשל במקרה שאתם עובדים בחברה וצריך לדווח על עובד...
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית איך סדר הבקשות משפיע...... לתת לך בקלות. לאחר שאמר כן לבקשה הראשונה, יהיה לו קל יותר להסכים גם לבקשות הבאות. האם תמיד כדאי להתחיל מהבקשה הקלה? אליעד מציין בבירור שהכלל הזה, למרות שהוא נכון במרבית המקרים, אינו נכון תמיד ב - 100% מהמקרים. ייתכנו סיטואציות בהן דווקא בקשה קשה, שהאדם השני מסרב לה, תוביל אותו להרגיש אי נעימות בעקבות הסירוב. במקרה כזה, ייתכן שהאדם ינסה לפצות אותך על הסירוב הראשוני על ידי כך שיסכים לבקשות הבאות שלך, אפילו אם הן לא נוחות לו, רק כדי לא להצטייר כאדם...
הגדרת מטרות בצורה נכונה, להצליח כמה שיותר, לחשוב בגדול, לחשוב בענק, לרצות כמה שיותר, מטרות מדידות, מטרות קטנות, מטרות גדולות, איך להציב מטרה בצורה נכונה? שאיפה למצויינות, שאיפה לשלמות, להשיג כמה שיותר, הצבת יעדים איך כדאי להגדיר מטרות בצורה נכונה? הגדרת...... לו מספיק. אך אם הוא שואף כמה שיותר, הוא לא מציב לעצמו גבולות ויוכל להתאמץ באופן בלתי מוגבל. מטרה מדידה עשויה להוריד את המוטיבציה ולהגביל את שאיפת האדם להצלחה גדולה יותר. לסיכום, אליעד מציין כי במקרים מסוימים עדיף להגדיר את האמת - אם אתה רוצה להרוויח כמה שיותר, אז תגיד זאת. יחד עם זאת, במקרים שבהם המטרה לא מדידה עלולה להוביל לאי - בהירות או חוסר מוטיבציה, עדיף להגדיר מטרה מדידה שתניע את האדם לפעולה. הגדרת מטרות מטרות מדידות שאיפה למצוינות השגת מטרות...
קבל את הספרים המומלצים עבורך
שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתייםבכל תחומי החיים!
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, מאמן אישי להרזיה, יועץ טיפולי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331