... שיש חיסרון שהלקוח לא רואה חלק של אמת, שאותו חלק של אמת, יכול
לעזור ללקוח לרכוש, דהיינו, פחות לראות חיסרון במוצר, הרי שכאן לדוגמה איש המכירות צריך
לעזור ללקוח לראות את האמת לגבי אותו החיסרון. דהיינו, איש המכירות צריך לנסות להבין, איפה הלקוח משקר את עצמו, לרעת ... שזה יגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר. ואיש המכירות צריך
לעזור ללקוח לראות את האמת, שעוזרת לתהליך המכירה. לדוגמה, הלקוח אומר שאין לו כסף. אז צריכים להבין, האם יש אמת כלשהי, שיכולה
לעזור ללקוח להחליש את המחשבה שהוא חושב שאין לו כסף. האם באמת אין לו כסף? האם זאת האמת? האם זאת כל האמת? האם המחשבה שלא ... ורק האמת, או שאולי יש עוד יתרונות. וגם כאן איש המכירות צריך
לעזור ללקוח לראות את האמת, אבל בעיקר את האמת שעוזרת לאיש המכירות לסגור את העסקה. ואני אחדד שוב, כדי לסגור עסקה, מחויב ... לגבי כל דבר. כי אז ברמת העיקרון, לא תהיה שום עסקה. וכן צריך
לעזור ללקוח לראות יותר את האמת, במידה שמשרתת את איש המכירות ואת הלקוח, לבצע את העסקה. ואבהיר: אפשרי להגזים את מה שאני ... הרי שלא תהיה אף פעם שום עסקה ושום פעולה בשום עניין. וכן צריך
לעזור ללקוח לראות את האמת, שתעזור לקדם את העסקה, אבל לא תמיד את כל האמת ולא תמיד אך ורק את האמת לגבי כל דבר, שזה בעצם ...