או שתמיד טוב לך באמת - או שתמיד רע לךאו שתמיד טוב לך באמת - או שתמיד רע לך והעניין הוא, כי יש בשורה טובה ובשורה רעה. והבשורה הטובה היא, שיש אפשרות, שבה תמיד יהיה טוב לאדם. ושבה לא משנה מה יקרה לאדם, ולא משנה מה תהיה צורת המציאות, תמיד יהיה טוב לאדם. והבשורה הרעה היא, שמי שלא זוכה לאפשרות...תמיד. כי כאשר הכל כרצונך תמיד, אז הכל טוב תמיד. ולא ממש משנה מה היה הווה ויהיה, הכל טוב תמיד. ותמיד טוב באותה המידה, כי תמיד החוויה היא זהה, כי תמיד יש את חוויית מילוי הרצון, בלי להיות תלוי בסיבה ובצורה כלשהי. וכאשר האדם במדרגה הזאת, אז תמיד טוב לו, בטוב אמיתי, שאינו תלוי בדבר. והבשורה הרעה היא, שמי שלא זוכה לכך שתמיד יהיה לו טוב, הרי שביחס לחוויית שלמות, תמיד רע לו. משום שתמיד האדם מרגיש שחסר לו משהו. כי או שהאדם חווה, שהוא זה שבוחר את המציאות כולה, כמו חוויית האלוהים הנל, או שהאדם חווה (בתוכו...