לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה...אוסיף, שבעסקאות שהן יותר מורכבות, כגון לדוגמה רכישת בית וכיוב, הרי שמאוד הגיוני שלא משנה מה יקרה בשיחה, הרי שהלקוח יגיד שהוא צריך לחשוב על זה. כי יש המון מידע שצריך לבדוק ולחשוב עליו שוב ושוב. ויש המון שיקולים שצריכים לקחת בחשבון והמון מידע שצריכים לבדוק, לגבי התאמת הבית לרוכש. ובנוסף, יש גם היגיון שהלקוח, ירצה להתייעץ עם עוד אנשים, כי הוא חושב שאולי הוא פספס משהו ולא שאל משהו ולא חשב על משהו. ולכן יש מצבים, שלא משנה מה, הרי שבסוף הלקוח יצטרך לחשוב על זה. יחד עם זאת, כנל, אם הלקוח ירגיש בנוח לשאול...
איך לקבל לא מלקוחות? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב של לקוח? האם להתייאש או להתמיד? איך להתמודד עם דחייה של לקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור? האם אחרי לא מגיע הכן...התוצאה. כי כדי שהמים ירתחו, צריך להרתיח אותם באופן רצוף. ואם בכל פעם תפסיק ותנסה להרתיח אותו בכלי אחר, זה לא משנה. אתה צריך להתמיד בלהרתיח אותם. ככה שלפעמים יהיה טיפשי לחזור בדיוק שוב ושוב על אותה הפעולה ולפעמים יהיה הגיוני וחכם כן לחזור בדיוק על אותה הפעולה בדיוק. ויש כמובן מקרים, שהגיוני להמשיך לנסות אבל בדרך אחרת. ויש כל מיני מקרים אפשריים ותגובות אפשריות. אבל אין כאן כלל חד משמעי. במילים אחרות, אם אתה מנסה לעשות משהו, כגון למכור ואתה מקבל סירוב מלקוחות, הגיוני שתנסה להבין מה קורה? האם אתה פועל...
רגשות אשמה, ייסורי מצפון, מוטיבציה מתוך רגשות אשמה, מוטיבציה מתוך ייסורי מצפון, איך לגרום למישהו לרגשות אשמה? איך לעשות מצפון למישהו? איך לגרום למישהו לייסורי מצפון? איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? איך לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה? איך לעשות ייסורי...לדעת שזאת דרך בעייתית. שיכולה לגרום לאדם או להיות יותר כרצונך או להיות עוד יותר שלא כרצונך. בלי שום קשר לשאלה האם ועד כמה אתה צודק, במה שאתה מאשים את הצד השני. כי לפעמים דווקא בגלל שאתה צודק במה שאתה מאשים, דווקא בגלל זה האדם השני ישנא אותך עוד יותר ועוד יותר ירצה לעשות לך רע. כי הוא עוד יותר יכול להיפגע מכך שאתה מאשים אותו. ולכן צריכים לדעת לפעול בחוכמה, עם העניין של לספר למישהו שבגללו קרה דבר רע. אז איך לגרום למישהו לרצות לעשות משהו? זה כמובן עניין שלם בפני עצמו. אפשרי דרך המקל לדוגמה של רגשות...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח...ממך את הרכב, אלא ירכוש רכב אחר מהמתחרים שלך, שבאופן יחסי הרכב שלהם יש לו פחות תקלות ויותר שנות אחריות וכיוב. במקרה כזה לדוגמה, למרות שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא בגלל שהוא רוצה רכב חדש בלי תקלות, הרי שעדיף לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש. דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר שירותי שיפוץ...
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח...מדובר על ליד חם, לדוגמה לקוח שהשאיר פרטים באתר וכיוב. עכשיו, לפחות בשיחה הראשונה, הלקוח שבצד השני, כנראה כשהוא רואה שהטלפון שלו מצלצל, הוא עדיין לא יודע מי מתקשר אליו. במקרה כזה לדוגמה, יהיה הגיוני שאם נרצה לגרום ללקוח בשיחה הטלפונית לרצות להמשיך את השיחה, כנראה שכן נרצה להשתמש בשם הפרטי של הלקוח. ולמה? כי ברגע שהלקוח בצד השני של הטלפון, שומע שפונים אליו בשם הפרטי שלו, לדוגמה שלום לך X מה שלומך? וכיוב, הרי שהוא חושב שהשיחה הזאת היא לא אקראית אלא היא מכוונת אליו ספציפית. כי הלקוח מניח, שאם מישהו...
אינטואיציה / תחושת בטן / להקשיב ללב / להקשיב לרגש / אינסטינקט, האם להקשיב ללב? האם להקשיב לאינטואיציה? האם להקשיב לתחושת בטן? האם לסמוך על האינטואיציה? האם להקשיב לתחושת בטן? האם ללכת אחרי הלב? האם לסמוך על תחושת הבטן? האם לסמוך על הלב? האם לסמוך על...שתמיד כדאי לך לא לסמוך על תחושת הבטן שלך. ואם מתברר לך שב 75% מהמקרים אתה מרוצה מהאינטואיציה שלך, אז זה אומר שמבחינתך אתה יכול לסמוך ב 75% על האינטואיציה שלך. זה כל העניין כולו. וכמובן שבאופן כללי, יתכן שיש תחומים שבהם האינטואיציה שלך יותר טובה מאשר בתחומים אחרים. או מצבים רגשיים, שיכולים להשפיע על תחושת הבטן שלך וכיוב. או שיש נושאים יותר קריטיים, שבהם לא כדאי לך לסמוך על האינטואיציה שלך וכולי. כמו כן אוסיף, כי בפועל, האדם תמיד גם סומך על האינטואיציה שלו ברמה מסוימת, גם כאשר הוא חוקר את הדברים לעומק...
מה הסיכוי שמשהו נכון? רמות של ספק, רמות של חוסר וודאות, לדייק את הדיבור, מה אחוז הסיכוי שמשהו נכון? כמה אחוז סיכוי שמשהו נכון? כמה משהו נכון או לא נכון? להיצמד לאמת, דעה אובייקטיבית, דעה סובייקטיבית, אחוז סיכוי גבוה, אחוז סיכוי נמוך, חומר ראיות, רמת...שזה כמובן עוד עניין שלם בפני עצמו, איך לדעת מה אחוז הסיכוי שמשהו נכון? איך לדעת האם יש סבירות גבוהה שמשהו נכון או סבירות נמוכה שמשהו נכון? זה כמובן עוד נושא שלם בפני עצמו, שקשור להסקה שממנה מסיקים את המסקנה וכולי. לסיכום: נכון שלפעמים עדיף לומר לדעתי, כאשר לא מדובר על עובדה מוחלטת וכאשר לא מדובר על ניחוש אקראי. אבל גם כאשר מישהו אומר שלדעתו X ולא Y, עדיין צריכים לדייק, למה זו דעתך? כמה לדעתך הדעה שלך עשויה להתברר כנכונה, אם נבדוק את העובדות בשטח? נניח שניגש לאותו הרכב ונבדוק אם יש לו ביטוח, מה הסיכוי...
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות...שבאמת רק המחיר חשוב ללקוח? ובאיזה מובן יתכן שהלקוח גם ירצה איכות אבל גם ירצה את המחיר הכי זול שיש? ועוד. אז יש כל מיני לוגיקות לאיך להתמודד עם התנגדות מחיר ואיך להתמודד עם לקוח שאומר יקר לי. כאשר חלק מגדול מהמהות של שיטות ההתמודדות עם התנגדות המחיר, יהיו להסיט את הדיון מהמחיר אל האיכות ואל הערך המוסף שהלקוח מקבל. דהיינו, במקום לדבר על כמה זה עולה, בא נדבר על מה אתה מקבל וכולי. אבל כאן אני רוצה לדבר, על סיטואציה שהלקוח אומר לך בפירוש, שמה שמעניין אותו זה אך ורק שהמחיר יהיה כמה שיותר זול. והלקוח לא...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד...דרכם להבין מה השפה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. מתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, מכירים יותר טוב ממך את הלקוחות הפוטנציאלים שלך ומתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, כנראה עושים שיווק בצורה נכונה, דהיינו, מדברים אל הצורך של הלקוח ובשפה של הלקוח. ולכן עצה אחת אומרת, תלמד מהמתחרים שלך. דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של קהל היעד שלך, מה השפה ומה המושגים ומה הרצונות של קהל היעד שלך וכולי. וכאן צריכים לשים לב, שבעיקרון יש לך 2 סוגים של מתחרים. סוג אחד...
לבד בזוגיות, תחושה של בדידות בזוגיות, נמצא בזוגיות אבל מרגיש לבד, מרגיש בודד בזוגיות, נמצא בזוגיות אבל מרגיש לבד, נמצאת בזוגיות אבל מרגישה לבד, מרגישה בודדה בזוגיות, נמצאת בזוגיות אבל מרגיש לבד, ממה נובעת תחושת בדידות בזוגיות? רצונות שאפשרי למלא בזוגיות...לו זוגיות טובה או שלא. אבל מי שלא ילמד להרגיש טוב גם לבד גם בלי זוגיות, כנראה שהרצון לקבל אהבה ללא תנאים וכיוב, כנראה שהם ישבשו לו את הזוגיות וכנראה שהוא תמיד ירגיש גם בדידות בזוגיות וכולי. לסיכום: האדם צריך ללמוד להרגיש טוב לבד גם בלי זוגיות וכך יש יותר סיכוי שהוא לא ירגיש בדידות בזוגיות, בגלל רצונות שלא משנה מה אי אפשר למלא בזוגיות. וכמובן שגם כל מקרה לגופו וכולי.
קבל את הספרים המומלצים עבורך
שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתייםבכל תחומי החיים!
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, פסיכותרפיה הוליסטית, מאמן מכירות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331