אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תקשורת בינאישית ✔תקשורת בין אישית, למה אף פעם אל תענה למה ששאלו אותך? למה לא לענות למה ששואלים אותך? איך להבין מה מסתתר מאחורי השאלה? שאלה גלויה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תקשורת בין אישית, למה אף פעם אל תענה למה ששאלו אותך? למה לא לענות למה ששואלים אותך? איך להבין מה מסתתר מאחורי השאלה? שאלה גלויה, שאלה נסתרת, מטרת השאלה, למה מישהו שואל אותך משהו? איך לגלות אינטרסים סמויים?
למה לא לענות למה ששואלים אותך?

האם שמעת פעם שחשוב לא תמיד לענות לשאלה בדיוק כפי שהיא נשאלת? אליעד כהן מסביר כי זו אחת מהטעויות הגדולות ביותר בתקשורת בין בני אדם, ובכל תחום של אינטראקציה - עם לקוחות, בני זוג, חברים, ילדים, או אפילו בתקשורת הפנימית שלנו עם עצמנו.

הטעות המרכזית היא לענות בדיוק על מה שנשאלנו, מבלי לקחת בחשבון את השאלה העמוקה יותר שמאחוריה. לעיתים, אדם שואל שאלה, אך הסיבה האמיתית שהוא שואל אותה עשויה להיות שונה לחלוטין. חשוב להבין מה השואל באמת רוצה לדעת, ולא רק להענות לשאלה החיצונית.

מהי השאלה הפנימית שמאחורי השאלה החיצונית?

נראה כי כל שאלה שנשאלת נובעת מצורך פנימי. לדוגמה, אם לקוח שואל "כמה זה עולה?" יתכן שהוא לא שואל על המחיר, אלא אם הוא יכול להרשות לעצמו את המוצר או אם זה שווה את ההשקעה. גם בשאלות כמו "האם אתה תהיה זמין הערב?", השאלה אולי מסתירה צורך באישור או רצון לדעת אם אדם אחר מעניק לו זמן או תשומת לב.

אם נענה על מה ששאלו אותנו מבלי להבין את הכוונה האמיתית מאחורי השאלה, לא נוכל לספק תשובה שמספקת את הצורך האמיתי. לדוגמה, אם מישהו שואל "האם נצא לטייל בסוף שבוע?" ייתכן שהוא לא שואל את השאלה רק כמעין תיאום זמן, אלא מנסה לברר אם יש השקעה במערכת היחסים או אם הזמן המשותף חשוב לבן הזוג.

ההשפעה של טעות זו במכירות ובמערכות יחסים

במכירות, אם לקוח שואל "כמה זה עולה?", תוצאה של תשובה ישירה היא לפספס את הסיבה האמיתית שהלקוח שואל: האם זה שווה לו את המחיר? או האם הוא באמת יכול להרשות לעצמו את המוצר? כשנענים רק לשאלה הגלויה, לא עונים על הצורך הפנימי, ולכן הלקוח עלול להרגיש שלא נותנים לו את המענה שמעניין אותו באמת.

במערכות יחסים, כמו למשל זוגיות, זה יכול להיות הרסני. אם בן הזוג שואל אם נצא לטייל בסוף השבוע, זה לא רק שאלה על זמן פנוי, אלא על הצורך במערכת יחסים חזקה, תחושת קרבה וביטחון. אם נענה על השאלה רק באופן טכני ולא נבין את הצורך העמוק, לא ניצור את הקשר הרגשי שהצד השני מחפש.

שאלות פנימיות ומענה נכון

העקרון הזה לא תקף רק לתקשורת עם אחרים, אלא גם כאשר אדם שואל את עצמו שאלות פנימיות. לדוגמה, אם אדם שואל את עצמו "אני רעב, מה לעשות?" התשובה המתבקשת יכולה להיות "לך לאכול". אולם אם נתעכב ונבין את מקור השאלה, אולי נגלה שהרעב הוא תוצאה של מתח נפשי, עייפות או רגשות אחרים שדורשים פתרון שונה לחלוטין כמו הפסקה, מנוחה או טיפול ברגש.

החשיבות בהבנת השאלה הפנימית

המפתח לתקשורת טובה הוא לא רק לענות על השאלה הפנימית של האדם, אלא גם להבין את האינטרס העמוק יותר שמניע את השאלה. הדרך להבין זאת היא על ידי התבוננות פנימה ושאלת שאלות נוספות כמו "למה אני שואל את השאלה הזו?" או "מה באמת עומד מאחורי השאלה?". ככל שנבין את השורש הפנימי של השאלות, נוכל לתת תשובות מדויקות וממוקדות יותר שמספקות את הצורך האמיתי.

לסיכום: כיצד לשפר את התקשורת?

עלינו להיות מודעים תמיד לפער בין השאלה המילולית לבין השאלה הפנימית. זהו תהליך שמתבצע גם כשאדם שואל את עצמו שאלות פנימיות. יש להבין את הצורך הפנימי העמוק שמניע את השאלות, ולתת מענה שמספק את הצורך האמיתי. רק כך נוכל ליצור תקשורת אמיתית ומועילה, בין אם עם אחרים ובין אם עם עצמנו.
למה תקשורת אפקטיבית ומודעות לטעויות נפוצות כה חשובות בחיי היומיום?

שאלה: מדוע בכלל חשוב לעסוק בנושא התקשורת, ומדוע מדובר בנושא כל כך מהותי בחיי היומיום שלנו?

תשובה: בכל אינטראקציה שקורית בין בני אדם - בין אם זה עם לקוח, עם בן או בת זוג, עם ילד, עם שכן או אפילו עם עצמך - מתרחשים כל מיני שלבים של שאלה ותשובה. כשאנחנו מתקשרים, אנחנו מצפים לזרימה מסוימת של מידע, רגש, או פתרונות. אלא שבתוך התקשורת הזו עלולה להתגלות טעות אחת בסיסית וחמורה, שטעות זו גורמת להרבה אי - הבנות, לעיתים למחלוקות מיותרות, ולפעמים לתחושה שמשהו פשוט לא עובד.

מהי הטעות המרכזית בתקשורת של אנשים (למה אסור לענות ישירות על השאלה)?

שאלה: אז מהי בעצם הטעות הגדולה הזאת שאנשים עושים כל הזמן בתקשורת?

תשובה: אנשים עונים בדיוק על מה ששואלים אותם, וזה נתפס אצלם כמובן מאליו שזה המעשה הנכון. אם נשמע שמישהו שואל "כמה זה עולה?" - עונים לו "זה עולה כך וכך". אם מישהי שואלת את בן הזוג שלה "בסוף שבוע נעשה ככה וככה?" - הוא עונה "כן, נעשה ככה וככה". למראית עין, זה נדמה הדבר הפשוט והנכון לעשות. אבל למעשה זאת טעות מאוד חמורה, כי יש הבדל עצום בין השאלה שהאדם מבטא בקול רם - לבין הסיבה האמיתית שבגללה הוא שואל אותה.

איך טעות התקשורת הזו גורמת לנזק ביחסים וזוגיות?

שאלה: מה כל כך גרוע בלענות על מה שנשאלתי?

תשובה: בכל שאלה קיימת שאלה עמוקה יותר. גם אם מישהו שואל "כמה זה עולה?", אולי השאלות הפנימיות שלו הן "האם אני יכול להרשות את זה לעצמי?" או "האם התמורה שווה את המחיר?" או "האם יש לי סיבה לפחד שירמו אותי?". אותו הדבר בכל אינטראקציה אישית: יכול להיות שמישהי שואלת "אתה תהיה זמין הערב?" כי היא בכלל רוצה לדעת "האם אני חשובה לך?", או "האם יש לך זמן בשבילי?". אם עונים רק על מה שהיא אמרה, "כן, אני אהיה זמין הערב", אולי לא עונים לצורך העמוק: תחושת הקרבה, ביטחון, תשומת לב וכן הלאה.

איך הטעות הגדולה באה לידי ביטוי במכירות ושירות לקוחות?

שאלה: כיצד זה קורה, למשל, כשלקוח שואל "כמה זה עולה?"

תשובה: בשטח, אנשים עונים מיד "זה עולה X שקלים". זו תשובה ישירה לשאלה, אבל לא מתמודדת עם הסיבה שבגללה הלקוח שאל. אולי הלקוח מודאג שהמחיר יקר לו מדי. אולי הוא בודק אם הוא יקבל החזר השקעה ראוי. אולי הוא רק מסוקרן אם בכלל כדאי לו להשקיע בזה. לכן, אם עונים לו תשובה טכנית גרידא, עלולים לפספס את מה שהלקוח באמת רוצה לדעת: "האם השירות הזה באמת שווה עבורי?"

מדוע גם בני זוג נופלים לאותה הטעות וממה עלינו להיזהר?

שאלה: מה קורה בזוגיות, כאשר בן או בת הזוג שואלים, "האם בשבת נצא לטייל?"

תשובה: לכאורה, השאלה היא רק "האם נצא או לא נצא?", אבל היא עלולה לבטא רצון לחוות זמן איכות ביחד, ניסיון לבדוק האם יש השקעה במערכת היחסים, ואולי אפילו צורך בביטחון שמשדר "אנחנו עושים דברים ביחד, נכון?". אם עונים אך ורק "כן" או "לא", התשובה לא באמת מגיבה על מה שהצד השני מחפש.

איך משתקפת הטעות הזו אפילו במחשבות הפנימיות שלנו?

שאלה: איך אותו העיקרון פועל גם בתוך המחשבות של האדם כשהוא מדבר לעצמו?

תשובה: יש מצבים שבהם המוח שואל: "אני רעב, מה אני צריך לעשות?". התשובה המתבקשת על פניה היא "לך לאכול". אבל למה בעצם נובעת השאלה הפנימית "אני רעב"? אולי מאחורי "אני רעב" עומד בכלל מתח נפשי, שעמום או עצב, והצורך האמיתי אינו רק אוכל אלא רוגע נפשי, רגש חיובי או תחושת ביטחון. אם האדם עונה לעצמו תשובה מהירה של "אז תלך לאכול", הוא מגיב רק לשאלה השטחית, ולא בודק את מה שמסתתר באמת מתחתיה.

מהם ההבדלים בין שאלה נסתרת לשאלה גלויה וכיצד הם משפיעים על התקשורת?

שאלה: האם בכל שאלה יש בהכרח פער ענק בין השאלה הגלויה למהות?

תשובה: בהרבה מאוד מקרים, כן. כמעט תמיד, האדם לא שואל בדיוק את מה שמפעיל אותו פנימית. כשמישהו שואל "תגיד לי מתי זה מוכן?" ייתכן שהוא דואג שלא יספיק זמן, או חרד שמא לא יקבל את השירות בזמן. יש שואלים שאלה טכנית ותמימה, אולם בתוך ראשם קיימת חרדה, תקווה, חשש או רצון לאישור. בלי לזהות את הסבטקסט הנסתר, נותנים תשובה חלקית ופחות רלוונטית.

איך מזהים את השאלות הרגשיות שמאחורי המילים?

שאלה: האם אפשר לתת תשובה גם למה שנאמר וגם למה שבאמת מתכוונים?

תשובה: מומלץ תמיד להבחין בין השאלה המילולית ששומעים לבין השאלה העמוקה. אחרי שמזהים את הסיבה הפנימית, אפשר לענות באופן שמתייחס ללב העניין. לפעמים נרצה לענות על השאלה הגלויה, וגם להוסיף מידע שמרגיע את הספק הפנימי של השואל. למשל, "זה עולה כך וכך, אבל חשוב שתדע שמקבלים גם אחריות לשנה". או אם בן זוג שואל "תהיה בבית הערב?" אפשר לומר: "כן, אהיה בבית הערב, ואני גם רוצה שנהיה יחד כי חשוב לי שנבלה זמן איכות". בצורה כזו, לא רק עונים לשאלה הגלויה, אלא נותנים מענה לצורך האמיתי.

כיצד נגלה מה באמת מסתתר מאחורי שאלת האחר?

שאלה: איך נדע למה האדם שמולנו באמת מתכוון או מה הוא באמת רוצה לשאול?

תשובה: יש שתי גישות עיקריות:
  • לשאול את השואל: למה הוא שואל את השאלה הזאת? מה מטריד אותו באמת?
  • לחקור את הנסיבות ולהשתמש באמפתיה או בדמיון: אם הייתי הוא, למה הייתי שואל את זה? איזה פחד או רצון פנימי מניע אותי לשאול דווקא כך?
בעזרת התבוננות מעמיקה, מנסים לזהות מה השואל באמת מחפש להבין.

למה חשוב לרדת לעומק הכוונות הפנימיות בכל שאלה?

שאלה: מה קורה אם יש אדם ששואל המון שאלות מסביב ולא שואל ישירות את הנושא?

תשובה: לעיתים זהו מצב כמו חקירה משטרתית או תחקור: האדם שואל כל מיני שאלות עקיפות, מנסה לדלות מידע על משהו שהוא לא מעז או לא רוצה לשאול ישירות. אם מבינים מראש לאן הוא רוצה להגיע, אפשר לספק (או לא לספק) את המידע בהתאם לאינטרס שלנו או בהתאם לנוחות שלנו.

האם חקירה מעמיקה יכולה לחשוף מניעים נסתרים וכיצד?

שאלה: האם קיים עומק נוסף מעבר ל"למה הוא שאל את השאלה הזו"?

תשובה: כן, לפעמים אפשר לשאול גם "למה חשוב לו מה שבכלל דחף אותו לשאול?", ואז "למה חשוב לו הדבר שחשוב לו?", וכך הלאה. אפשר להעמיק כל הזמן פנימה, להבין שכבה אחר שכבה של החששות, הרצונות או הערכים שמניעים את השואל. ככל שמבינים יותר לעומק את השאלות האלה, כך מתאפשרת תקשורת טובה יותר, ומענה שנותן הרגשה אמיתית שהקשיבו באמת.

באילו דרכים מיישמים את ההבנות האלו בחיי היומיום?

שאלה: איך אותו עיקרון ממשיך לפעול כשאדם שואל את עצמו שאלות לגבי רצונותיו?

תשובה: בכל פעם שנוצר רצון או שאלה פנימית, אפשר לשאול "למה אני רוצה את זה?" או "למה אני שואל את זה?". אם מישהו שואל את עצמו "איפה אפשר להכיר מישהי?", אפשר לבדוק למה הוא רוצה להכיר מישהי. אולי הוא חושש להישאר לבד? ואז שואלים "למה אני מפחד להיות לבד?". אולי הוא מפחד מחוסר אונים או מדחייה חברתית? ככל שנכנסים פנימה, מגלים רצון עמוק יותר ובודקים את הצורך האמיתי: ביטחון, אהבה, ערך עצמי ועוד.

למה חשוב להבין את הרובד הפנימי (והעמוק) של השאלות שלנו ושל אחרים?

שאלה: מה יוצא לאדם כשהוא מגלה את השורשים העמוקים של השאלות שלו עצמו או של אחרים?

תשובה: הדבר מאפשר לתת מענה עמוק ומדויק יותר. במקום לטפל רק בסימפטום (השאלה החיצונית), מטפלים בסיבה העמוקה. אם החשש הוא "יקר לי מדי", אפשר להסביר את הערך המוסף. אם הפחד הוא "האם אדם אוהב אותי?", אפשר להביע מחויבות ותמיכה רגשית. גם בעבודה פנימית, כשאדם עוצר לרגע לחשוב "למה בכלל אני רוצה את זה?", הוא יכול לגלות שהצורך האמיתי שלו הוא לאו דווקא מה שנראה על פני השטח, וכך פותרים בעיות מן השורש במקום לפתור אותן חלקית.

מה הסיכום העיקרי של רעיון זיהוי הכוונה הנסתרת בשאלה?

שאלה: האם ניתן לנסח את הרעיון העיקרי באופן תמציתי?

תשובה: אפשר, אך חשוב לפרט: הרעיון הוא שכל שאלה נובעת מצורך פנימי עמוק יותר. לכן, לפני שעונים מיידית למילות השאלה הגלויות, כדאי לעצור ולברר: מה האדם השני באמת רוצה לדעת? מה באמת מניע אותו? הדבר נכון בכל מערכת יחסים, בין אם זה לקוח, בן משפחה, חבר, עמית לעבודה או בדיאלוג פנימי עם עצמך.

איפה מוצאים עוד מידע על חקירת רצונות, הבנת אנשים ונתינת תשובות?

כדי לשפר את התקשורת, מומלץ להתחיל לתרגל את הנוהג הבא: בכל פעם שאתם או מישהו אחר שואל שאלה, תשאלו את עצמכם מה עומד מאחורי השאלה הזאת. מה היה הטריגר האמיתי, מהו הרגש או הצורך שקיים שם, ורק אחר כך לחשוב על התשובה המילולית.
איך לקרוא מחשבות? איך לענות לשאלות בצורה נכונה? למה לא לענות למה ששואלים אותך? איך לענות למה ששואלים אותך? איך להבין שאלות? איך לענות לשאלות של עצמך? איך לקרוא אנשים? איך לענות לשאלות של לקוח? איך לענות לשאלות של בני זוג? איך לענות לשאלות בחקירה?
טרדות מילולית להיות מודע רגש אמיתי שאלות של בני זוג חיצוני אינטרסים איך לקרוא מנוחה הלקוח אומר יקר לי איך למכור מוצרים יקרים איך לגלות איך לגלות אינטרסים איך לגלות אינטרסים סמויים איך להבין איך להבין מה מסתתר מאחורי השאלה אינטרס אינטרסים אינטרסים סמויים אף פעם אל תענה למה ששאלו אותך השאלה למה לא לענות למה ששואלים אותך לגלות לגלות אינטרסים לגלות אינטרסים סמויים להבין להבין מה מסתתר מאחורי להבין מה מסתתר מאחורי השאלה למה אף פעם אל תענה למה ששאלו אותך למה לא לענות למה ששואלים אותך למה מישהו שואל אותך משהו לענות לענות למה ששואלים אותך לשאול לשאול שאלות מה ששואלים אותך מטרות מטרת השאלה מישהו שואל אותך משהו מסתתר מסתתר מאחורי שאלה שאלה גלויה שאלה נסתרת שאלות שואל אותך משהו תכלית תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
... ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה? איך לענות בצורה ... טובה יותר, להימנע מתקלות בתקשורת, ולהבטיח שמה שאתם אומרים ייתפס בצורה חיובית ואוהדת ככל הניתן. אליעד מדגיש שבסופו של דבר, תקשורת בינאישית מוצלחת בנויה על היכולת של כל אדם להתאים את דבריו לצד ... שיחה נעימה? איך לגרום לאדם להרגיש טוב בשיחה? איך להימנע מתחושת זרות בתקשורת? למה חשוב להבין את נקודת המבט של האחר? איך יוצרים תקשורת בינאישית מוצלחת? בא נדבר על מה נדבר על מזג האוויר מה נדבר על ...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... בכל תחומי החיים? הגישה המעמיקה גורסת שהבנה יסודית של המבנה המחשבתי מאפשרת להשליך על כל תחום אחר - שכנוע, חינוך ילדים, תקשורת בינאישית ועוד. לדוגמה, כאשר ילד לא רוצה לאכול ירקות, אפשר להפעיל מגוון טכניקות, אך אם מבינים באמת מדוע הוא מתנגד ואיך ניתן לשלב את ההפך - מגלים את הדרך לאזן בין קשיחות לרכות כדי לא ...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... להבין את הלקוח באמת, ובסופו של דבר להצליח לסגור יותר עסקאות בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי? שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית כיצד עלולה אי הבנה של צרכי הלקוח להוביל לאובדן עסקה? המרצה מסביר שטעויות של אנשי מכירות רבות נובעות מחוסר הבנה אמיתי של רצון הלקוח. לפעמים נראה שהמוכר ... זו מונעת טעויות בתהליך מכירה ויכולה לעזור לסגור יותר עסקאות בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחת ואחד מהגורמים שגורמים לכך שלפעמים אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקה, לפעמים בן אדם לקוח בא לקנות ממנו מוצר למוכר ...
לקרוא אנשים - איך לקרוא אנשים? אינטואציה / קריאת אנשים ועוד
לקרוא אנשים - איך לקרוא אנשים? אינטואציה / קריאת אנשים ועוד
... עבודה כמו ראיון עבודה, במערכות יחסים בין בני זוג, חברים, הורים וילדים, או בכל סוג אחר של קשר בין אישי - אנשים רוצים לדעת מה באמת קורה בראש של האדם שנמצא מולם. אליעד כהן מסביר את העיקרון לפיו ניתן לקרוא ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - אין פתרון חד - משמעי. אליעד כהן מדגיש שדווקא ההכרה בכך שאין פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... הפנימית בה ולהרהר בכך שאולי ישנה דרך אחרת. שימושים מעשיים - טיפול אישי וחינוך השיטה הזו אינה תקפה רק בדיונים פילוסופיים, אלא גם בטיפול אישי וביחסים בין - אישיים, כולל חינוך ילדים וניהול ויכוחים. אם אדם מגיע עם בעיה ואומר שהוא אינו יכול לשנות אותה, במקום ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, למה אף פעם אל תענה למה ששאלו אותך? למה לא לענות למה ששואלים אותך? איך להבין מה מסתתר מאחורי השאלה? שאלה גלויה, שאלה נסתרת, מטרת השאלה, למה מישהו שואל אותך משהו? איך לגלות אינטרסים סמויים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תקשורת בינאישית, כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תקשורת בינאישית, איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים, אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן עסקי בתחום תקשורת בינאישית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4063 שניות - עכשיו 09_06_2025 השעה 01:54:53 - wesi1