אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תמחור ✔הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
והפעם נדבר לגבי עניין של נתינת הנחה ללקוח. ונסביר, שכאשר לקוח מבקש שניתן לו הנחה, יש כאן כמה נושאים שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו:

1 - האם לתת הנחה ללקוח?

2 - כמה הנחה לתת ללקוח?

3 - איך לתת את ההנחה ללקוח?

דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה לתת לו הנחה? האם כדאי לתת לו הנחה? מה השיקולים שאני צריך לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש הנחה, כדי לדעת האם בכלל לתת לו הנחה? כי האם לתת או לא לתת ללקוח הנחה כלשהי, זאת שאלה בפני עצמה.

לדוגמה: איך ההנחה תשפיע על הרווחיות של העסק? איך לתת הנחה ללקוח הזה, ישפיע על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים? כמה אני צריך את הכסף? איך ההנחה הזאת תשפיע על התזרים העסקי שלי? מה האלטרנטיבות שיש לי? והאם באמת אני חייב לתת לו את ההנחה? אולי אפשרי לשכנע את הלקוח לא לתת לו הנחה? ולמה בכלל הלקוח מבקש הנחה, אולי הלקוח רוצה דווקא לשמוע שאין הנחה, כדי להשתכנע שהעסקה נעשית במחיר הנמוך ביותר? וכיו"ב. שכל אלו ועוד שאלות שכאלו, הן שיקולים לגבי האם בכלל לתת ללקוח הנחה.

ובמידה וכן אני רוצה לתת ללקוח הנחה, השאלה הבאה שצריך לשאול היא, כמה הנחה לתת ללקוח. כי יש כל מיני שיקולים כאלו ואחרים לגבי איזו הנחה לתת ללקוח ואיך גובה ההנחה ישפיע על כל מיני עניינים שונים.

והשיקולים הם, פחות או יותר זהים לשאלות לגבי האם לתת ללקוח הנחה. אבל יש כאן גם את העניין של כמה הנחה הכי פחות אני יכול לתת ללקוח, כדי שהוא ירכוש? ואם אני אתן לו הנחה ואחר כך הוא יבקש עוד הנחה, מה יקרה? ואיך גובה ההנחה עכשיו ישפיע על המשך המשא ומתן עם הלקוח? וכמה הנחה תיראה הגיונית ללקוח ולא מוזרה מידי? ואיך הלקוח יפרש את גובה ההנחה? איך גובה ההנחה ישפיע על הרצון של הלקוח לרכוש? ועוד שאלות לגבי כמה הנחה לתת ללקוח.

ובמידה וכבר החלטת כן לתת ללקוח הנחה וגם החלטת את גובה הסכום שאתה רוצה לתת הנחה ללקוח, עכשיו צריך לשאול איך לתת את ההנחה ללקוח. דהיינו, מה התהליך שבו נותנים את ההנחה ללקוח. האם לנהל משא ומתן עם הלקוח על ההנחה? האם לתת את ההנחה בקלות? האם לתת אותה בקושי? האם לתת אותה בתמורה למשהו, האם להיות קשה להשגה או קל להשגה כאשר נותנים את ההנחה?

ויש בזה כל מיני שיקולים, וגם שיקולים של איך הלקוח יפרש את הסיבה לכך שהוא קיבל הנחה? ואיך הסיפור שהלקוח יפרש על זה שהוא קיבל הנחה, איך זה ישפיע על הרצון שלו לרכוש? ואולי דווקא זה שהלקוח יקבל הנחה, זה יגרום לו לא לרצות לקנות? ועוד.

במילים אחרות, לגבי הנחה ללקוח, צריכים לדעת, 1 - האם לתת הנחה, 2 - כמה לתת הנחה וגם 3 - איך לתת הנחה ללקוח. וכל אחד זה נושא בפני עצמו.

ואיך לדעת האם לתת הנחה ללקוח? וכמה הנחה לתת ללקוח? ואיך לתת ללקוח הנחה? אלו כמובן נושאים שכל אחד מהם הסברתי במקומות אחרים. וכאן עיקר החידוד הוא, להבין, שאלו 3 שאלות נפרדות, שצריכים לחשוב עליהן כאשר לקוח מבקש הנחה או כאשר רוצים לתת הנחה ללקוח.
סיפור לחשוב האם לתת הנחה ללקוח תמורה מה לענות ללקוח שמבקש הנחה לענות ללקוח תהליך אלטרנטיבות האם לתת ללקוח הנחה עסקה 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח 3 שיקולים בנתינת הנחה 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח איזו הנחה לתת איזו הנחה לתת ללקוח איך להציג איך להציג הנחה איך להציג הנחה ללקוח איך לענות איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שמבקש איך לענות ללקוח שמבקש הנחה איך לענות ללקוח שרוצה איך לענות ללקוח שרוצה הנחה איך לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח איך לתת ללקוח הנחה איש מכירות אנשי מכירות האם כדאי לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות האם לתת ללקוח הנחה הורדת מחירים הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות הנחה על מוצר הנחה על מוצרים הנחות הנחת מחיר יועץ יעוץ יעוץ לאנשי מכירות כדאי לתת הנחה כדאי לתת הנחה ללקוח כמה הנחה לתת כמה הנחה לתת ללקוח כמה לתת כמה לתת ללקוח הנחה להוריד את המחיר להוריד מחיר להציג להציג הנחה להציג הנחה ללקוח למה לקוח מבקש הנחה למה לתת הנחה ללקוח לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שמבקש לענות ללקוח שמבקש הנחה לענות ללקוח שרוצה לענות ללקוח שרוצה הנחה לקבוע מחיר לקוח לקוח מבקש הנחה לקוח שמבקש הנחה לקוח שרוצה הנחה לקוחות לתמחר לתת לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות לתת ללקוח לתת ללקוח הנחה לתת ללקוחות מבצע מבצע מכירות מבצעים מה לענות ללקוח מה לענות ללקוח שמבקש מה לענות ללקוח שמבקש הנחה מוצר מחיר מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי לקוח מבקש הנחה מתי לתת הנחה ללקוח קביעת מחיר רוצה הנחה רצון שיקולים שיקולים בנתינת הנחה שיקולים בנתינת הנחה ללקוח תמחור
תמחור עלות אלטרנטיבית, חישוב ההוצאה האלטרנטיבית, עלות תקורה, הוצאות תקורה, איך לתמחר שירות? איך לתמחר מוצר? איך לתמחר פרויקט? ניהול פרויקטים, חישוב רווחיות, תהליך תמחור פרויקט, מצויינות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, יעוץ ארגוני
תמחור עלות אלטרנטיבית, חישוב ההוצאה האלטרנטיבית, עלות תקורה, הוצאות תקורה, איך לתמחר שירות? איך לתמחר מוצר? איך לתמחר פרויקט? ניהול פרויקטים, חישוב רווחיות, תהליך תמחור פרויקט, מצויינות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, יעוץ ארגוני
תמחור עלות אלטרנטיבית, חישוב ההוצאה האלטרנטיבית, עלות תקורה, הוצאות תקורה, איך לתמחר שירות? איך לתמחר מוצר? איך לתמחר פרויקט? ניהול פרויקטים, חישוב רווחיות, תהליך תמחור פרויקט, מצויינות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, יעוץ ארגוני מהי עלות אלטרנטיבית ואיך מחשבים אותה? כאשר מתמחרים פרויקט או שירות, ישנם כמה מרכיבים שחייבים לקחת בחשבון, אך לעיתים קרובות עסקים לא עושים זאת בצורה מלאה. אחת הטעויות הנפוצות ביותר, שאליעד מציין, היא התעלמות או חוסר התייחסות מספקת למושג העלות האלטרנטיבית. מהו תמחור נכון לעסק ומה המשמעות של טעות בתמחור? כשאליעד מדבר על תמחור, הוא מסביר שעסק בדרך כלל מחשב את עלויות הפרויקט ואז מוסיף עליהן רווח. נשמע פשוט, אבל הרבה עסקים עדיין נכשלים בזה. עסקים כאלה יכולים להיות רווחיים, ... יש עסקים שעושים דברים טובים, אבל המתחרים עושים את הדברים הכי טובים ולכן מצליחים יותר. הפער הזה, בין טוב להכי טוב, נובע בעיקר מכך שהעסקים האלה לא מתמחרים נכון. וכאן נכנסת לתמונה העלות האלטרנטיבית. מהי בעצם עלות אלטרנטיבית? עלות אלטרנטיבית היא ההפסד שנגרם לעסק כתוצאה מכך שהוא בוחר לעשות פרויקט אחד על ... משמעותית מהרווח שהפקת מבניית הבית. זה בדיוק העלות האלטרנטיבית - מה הפסדת כתוצאה מכך שבחרת בפרויקט אחד ולא באחר. דוגמה להמחשת העלות האלטרנטיבית בתמחור פרויקט לדוגמה, נניח שבניית בית דורשת 100 שעות, והעסק מרוויח עליה 100,000 שח. נשמע רווחי, נכון? אבל מה אם באותן 100 שעות יכולת לבנות חצי בניין ולהרוויח 300,000 שח? במקרה כזה, העלות האלטרנטיבית של בניית הבית היא 200,000 שח (300,000-100,000), שזה בעצם הכסף שלא הרווחת בגלל הבחירה שעשית. טעויות נפוצות בתמחור ודרכי מניעתן: ישנן טעויות נפוצות בתמחור שעסקים מבצעים, אשר משפיעות ישירות על יכולתם להרוויח: חישוב חלקי של הוצאות - לפעמים עסק שוכח לחשב את כל ההוצאות שלו (למשל, הוצאות תקורה כמו משכורות ... משאבים פנימיים - העסק מקצה עובדים וציוד לפרויקט מסוים ולא מבין שאלו יכלו לשמש אותו בפרויקטים אחרים רווחיים יותר. איך מחשבים נכון עלות אלטרנטיבית בתמחור פרויקט? אליעד מדגיש שכשעסק מתמחר פרויקט הוא חייב לחשב לא רק את ההוצאות הישירות (כמו חומרי גלם) אלא גם את ההוצאות העקיפות והזמן שהפרויקט דורש מהארגון ומהעובדים: לחשב כמה שעות עבודה ... חישוב נכון של כל אלה, אפשר להבין מה באמת העלות של הפרויקט, כולל העלות האלטרנטיבית, ולוודא שהבחירה שעושים היא הבחירה האופטימלית מבחינת רווחיות. איך תמחור לא נכון יכול להפוך פרויקט רווחי להפסד? עסק יכול לעשות פרויקט רווחי ובכל זאת להפסיד בפועל, מפני שאינו מודד נכון את העלות האלטרנטיבית. גם אם העסק מרוויח ... הוא עלול לגלות שהמתחרים עושים פרויקטים דומים ברווחיות גבוהה הרבה יותר. במצב כזה, לאורך זמן, המתחרים מתחזקים והעסק נדחק הצידה בשוק התחרותי. לכן, התמחור חייב להיות תמיד מושווה לאלטרנטיבות שיש לעסק בזמן ובמשאבים שעומדים לרשותו. המטרה - מצוינות ולא רק רווחיות אליעד מסכם עם המסר המרכזי - אסור לשאוף רק לעשות ... כל עסק חייב לשאול עצמו תמיד: מה עוד יכולתי לעשות בזמן הזה? והאם זהו השימוש הטוב ביותר שאני יכול לעשות במשאבים שלי? איך לחשב עלות אלטרנטיבית? תמחור נכון של פרויקטים איך להיות עסק מצליח? הוצאות תקורה ניהול פרויקטים יעיל ייעוץ ארגוני חישוב רווחיות פרויקט עלות אלטרנטיבית - איך לחשב נכון ולהיות עסק מצליח שלום חברים, הפעם נדבר על נושא חשוב מאוד - עלות אלטרנטיבית, ונבין גם מה זה בעצם תמחור נכון של פרויקט. מה בעצם מתמחרים בפרויקט? כאשר אנחנו מתמחרים פרויקט, אנחנו בעצם בוחנים את העלויות שלו. אך הרבה מאוד עסקים נכשלים, למרות שהם מבצעים פרויקטים רווחיים. איך ייתכן שעסק שמרוויח על הפרויקטים שלו עדיין ... יותר לקוחות ויצליחו הרבה יותר. זהו ההבדל בין עסק טוב לבין עסק מצוין. אחד הגורמים המרכזיים לכך שעסק עושה דברים טובים אך לא את הדברים הכי טובים הוא תמחור שגוי. וכאן נכנס מושג העלות האלטרנטיבית. טעויות בתמחור וכיצד להימנע מהן תמחור שגוי יכול להיגרם מכמה סיבות: חישוב שגוי של העלויות - כאשר לא לוקחים בחשבון את כל ההוצאות, עלולים להרוויח פחות ממה שצריך, או אפילו להפסיד. חוסר חישוב של עלויות נסתרות - לדוגמה, אם בעל עסק שוכח להכניס עלות גדולה לתמחור, הוא עלול לגלות שהפרויקט שלו לא רווחי כפי שחשב. התעלמות מעלות אלטרנטיבית - גם אם הפרויקט רווחי, זה לא אומר שהוא הבחירה הנכונה ביותר. מהי עלות אלטרנטיבית ... שקלים. אך אם בזמן הזה יכולת לבנות בניין אחר, שאולי היה מניב לך יותר רווח, הרי שבחירתך בפרויקט הזה עלתה לך כסף. איך להכניס את העלות האלטרנטיבית לתמחור? כשמתמחרים פרויקט, יש להתייחס לא רק להוצאות הישירות אלא גם למשאבים המושקעים בו: כמה זמן ייקח לבצע את הפרויקט? איזה עובדים יוקצו אליו וכמה שעות עבודה הם ישקיעו? ... - האם זה הפרויקט הכי רווחי שיכולתי לעשות? אל תשאפו להיות רק טובים - תשאפו להיות הכי טובים. אל תשאפו להרוויח - תשאפו להרוויח את המקסימום. אל תשאפו לתמחר נכון - תשאפו
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת ... מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר כאן את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים. אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון: מחיר השוק - דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, ... זול. ויכול להיות שתרצה לבקש את מחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים. יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים - שיקול ... ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך. עלות ייצור - עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיוב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. לדוגמה, אם עולה לך לייצר את המוצר 100 ... איך לחשב את עלות הייצור באופן כללי. וכל העניין של עלות הייצור, הוא חלק מהשיקול של התמחור, כדי שתדע לא להפסיד בתמחור שלך. אאכ אתה מוכן למכור בהפסד, משיקולים אחרים כמו שהסברתי כאן. אבל האם קביעת המחיר שלך, חייבת להיות בהתאם לעלות הייצור שלך + רווח כלשהו? כמובן שלא. כי אתה יכול לבקש ולקבל גם פי 100 מעלות הייצור שלך, בהתאם להיצע ... של המוצר שלך ומעוד סיבות שונות. בקיצור, גם עלות הייצור שלך, גם היא חלק מהשיקולים בקביעת המחיר שלך. וגם צריך לדעת איך לחשב אותה, כי זה גם עניין שלם בפני עצמו. תזרים כספי - דהיינו, כמה אתה צריך את הכסף. האם אתה מאוד צריך את ... לדוגמה, נניח לדוגמה שאתה חייב כסף לבנק והריבית שם היא X, הרי שאולי יהיה לך שווה לתת הנחה ללקוח על מינוס X, כדי לכסות את החוב שלך בבנק. השפעה על עסקאות עם לקוחות אחרים - יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח כלשהו בסכום X, האם ... שבעבר לקחת ממנו סכום כלשהו, על מוצר זהה או דומה. השפעה על מכירת מוצרים אחרים - איך התמחור של המוצר הזה שלך, איך הוא ישפיע על היכולת שלך למכור מוצרים אחרים שלך? כי הלקוחות עושים השוואה גם בין מוצרים אחרים שלך. ויש השפעה למוצר במחיר X, גם על איך שהלקוחות יתפסו את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי ... מאוד משתלם ואולי הוא יאמין שאתה גרוע ושאין לך ביקוש. ואיך הלקוח יפרש את הסיבות שאתה מתמחר את המוצר שלך? ואיך הלקוח מבין את התמחור שלך? מה הפירושים שלך הלקוח ל
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
... אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק וכאן נדבר על הנושא של להציע ללקוח מספר הצעות ואפשרויות בחירה שונות, כאשר אחת מהן או חלקן ... עבורו. לדוגמה: לא כדאי שניתן ללקוח אפשרות שבה בעיני הלקוח התמחור יהיה גבוה מידי, ברמה שהלקוח לא יבין את התמחור לחלוטין. כי כדאי שבכל מקרה הלקוח יבין איכשהו את התמחור של המוצר. ואם הלקוח יחשוב שהתמחור גבוה מידי בצורה קיצונית, זה עלול לגרום לו לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיוב, ברמה שהוא לא ירצה לבצע גם לא עסקה אחרת בתמחור אחר שכן הגיוני לו. ועכשיו אוסיף כאן לוגיקה איך אפשרי להציע ללקוח אפשרויות גרועות, גם כאלו שיראו לו ... ועם תג מחיר הרבה יותר יקר, ברמה שהלקוח אולי לא מבין את התמחור שלו. אבל מול הלקוח, לא נציג את הנכס היקר, כאפשרות בחירה עבורו כרגע, אלא כאפשרות בחירה שהייתה קיימת ... גבוה, ברמה שהוא עשוי לחשוב שאנחנו מרמים אותו איכשהו, או שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד שני, הלקוח כן מבין שהיו כאן כל מיני אפשרויות, ושמישהו אחר כבר רכש את המוצר ... לו כרגע כמה אפשרויות, עם אפשרות בחירה שהלקוח לא יבין את התמחור שלה, אז במקום שזה יגרום ללקוח לחשוב שמוצר אחר שווה את המחיר שלו, הלקוח עשוי לחשוב שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. ולכן אפשרי להציג ללקוח כמה אפשרויות שהיו קיימות ברמה העקרונית ולומר ללקוח שהאפשרות ... ואת כל הדברים האלו, אפשרי לדעת גם באמצעות העמקה בנושא של תמחור הגיוני או תמחור לא הגיוני וגם לגבי בנושא של לתת אפשרויות בחירה ללקוח וגם בנושא של להציע כמה הצעות גרועות ללקוח וגם בנושא ...
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
... לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות? בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. ... להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר. האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים? הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה ... שעבדו עליו או שגרמו לו להיכנס במרמה. לכן יש לשקול בזהירות את הדרך בה המחיר מוצג, בהתאם לאופי המוצר, המתחרים והלקוחות. מה המשמעות של קביעת מחיר ביחס לציפיות הלקוח? לבסוף, אליעד מחדד נקודה נוספת: לקוחות לא תמיד רגישים רק למחיר עצמו, אלא לציפיות ... תמיד להסתכל על המחיר מנקודת המבט של הלקוח ולחשוב כיצד המחיר שאתם מציגים מתכתב עם הציפיות שלו ועם הטריטוריה המנטלית שבה הוא נמצא. איך לתמחר מוצר? מה זה תמחור פסיכולוגי? איך להציג מחיר ללקוח? האם מחיר גבוה מוכר יותר? איך קובעים מחיר לשירות? האם כדאי מחיר עגול ...
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף?
... לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף? מה ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים? אליעד כהן מסביר כי ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים הוא ביכולת שלהם ... רווח משמעותי מאותו מוצר בדיוק. ההבדל המשמעותי בין המצליחנים לבין האחרים הוא היכולת שלהם למקסם את התמחור, כלומר, לתמחר את המוצר באופן שייצור את מרווח הרווחים הגבוה ביותר האפשרי. מהי הדרך הטובה ביותר להגדלת רווחים בעסק? אליעד כהן מדגיש כי קיימת חשיבה אפילו יותר טובה מאשר סתם לתמחר את המוצר הכי גבוה שאפשר. החשיבה הזו היא חישוב של עלות אלטרנטיבית. הוא מסביר את המושג עלות אלטרנטיבית כבדיקה מתמדת של אפשרויות אחרות שיכולות להניב רווחים גדולים ... הוא מציע לכל מי שרוצה ללמוד עוד להיכנס ולחפש מידע נוסף על מושגים כמו עלות אלטרנטיבית, שאיפה למצוינות, תמחור מוצרים, ולהרחיב את הידע בנושא. איך להגדיל רווחים בעסק? מהי עלות אלטרנטיבית? איך לעשות עסקאות טובות? איך מצליחים חושבים? מהי מצוינות בארגון? איך לתמחר מוצרים נכון? ...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני? וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים ... הפוטנציאלים שלך תופשים אותך? ונסביר, כאשר אתה מחליט לתמחר מוצר במחיר מסוים, שהוא גבוה יותר ממחיר השוק של ... משפיע על הלקוח שלך? כי חשוב להבין גם מה הלקוח חושב על התמחור שלך ומה הלקוח חושב על העסק שלך לפי מה שהוא חושב על התמחור שלך? ואני אסביר, ברגע שלקוח נתקל במוצר מסוים עם ... מה דעתו על המוצר אבל הלקוח גם חושב לעצמו מה דעתו על התמחור של המוצר. האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? וכאשר הלקוח שואל את עצמו מה ההיגיון של התמחור, הלקוח יכול להסביר לעצמו כל מיני הסברים בראש שלו. ... של המוצר, הרי שהמוצר מתומחר יותר זול ממה שהיה הגיוני לתמחר אותו. ויכול גם להיות מצב שהלקוח יחשוב שהתמחור של המוצר נכון ומוצדק, לא בגלל שהלקוח יודע להסביר ... יקר ביחס לאחרים ולא בגלל שהלקוח מבין את ההיגיון של התמחור, אלא בגלל שהלקוח מאמין באופן כללי שהמוצר הזה יותר ... שיש במוצר הכי יקר. 2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. דהיינו, הלקוח יכול להעריך או שהוא יודע את עלות ... של המוצר, העלות שלהם גבוהה. והוא מבין את ההיגיון של התמחור בעיניו, ביחס לעלות הייצור וביחס לכמה שהלקוח חושב ... ההבדלים שיש בין המוצרים ושהלקוח לא מבין את ההיגיון של התמחור, ביחס לעלות הייצור וביחס לרווח שהלקוח חושב ... את ההבדלים ואת היתרונות של המוצר. שהלקוח גם יבין את התמחור, במידה ואנחנו חושבים שהלקוח יחשוב שהתמחור הגיוני ומוצדק בעיניו של הלקוח. וגם אם אפשר שהלקוח ... המוצר הכי יקר לבין שאר המוצרים. או שהלקוח לא מבין למה התמחור ככ יקר לדעתו, כי אולי לדעת הלקוח היתרונות אמורים ...
התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה?
... המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה? וכאן נסביר משהו ... שצריכים להבין לגבי ההשפעה של עלות הייצור של מוצרים, על התמחור של המוצר ועל העלות של המוצר לצרכן. וצריכים להבין, שמצד האמת, אין ... שהוא יפסיק לייצר את המוצר. וכמובן שיש כאן עוד עולם שלם, על תמחור ועל איך לתמחר וכולי. ...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו ... על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר ... לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיוב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמה, ... הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך האמיתי של ... זה רווח של נניח 20%, קיבלנו 123K. והרי שזה השווי האמיתי והערך האמיתי של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ... זול ממה שנמכור לו, אבל עדיין הוא לא באמת צריך את כל התועלות של המוצר שאנחנו מוכרים לו. ולכן אולי גם בגלל זה התמחור לא מתאים ללקוח הספציפי הזה, כי הוא לא רוצה ... ולכמה לקוחות יש את הכסף הפנוי או את הכסף בכלל, כדי לרכוש את המוצר שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה על התמחור של המוצר? האם בכלל כדאי לייצר את המוצר? ... יש שיעור רווחיות ממוצע לענף בכללי וכולי ולא ניכנס לזה כאן כרגע. בשורה התחתונה, כאשר בעל העסק שואל את עצמו, האם התמחור שלי נכון? במה לתמחר את המוצר? האם בכלל לייצר מוצר בעלות ייצור ... פטנט, או בגלל שזאת עלות הייצור של המוצר + עלויות תפעול וכולי. שגם לזה יש משמעות, גם ביחס לאיך הלקוח יחווה את התמחור שלנו. זאת נקודת ההתחלה של תהליך התמחור. וכמובן שיש כאן עוד עולם שלם וכולי... ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד כדאי לבקש הנחה, להוריד מחירים, או לרכוש מוצרים בהנחות. הוא מציין את המורכבות שבבקשת הנחה ואת ההשלכות האפשריות שיכולות להיגרם כתוצאה מבקשה כזו, הן עבור הלקוח ... עשויה להוביל לכך שהלקוח ישלם יותר בהמשך. לדוגמה, אם עורך דין מסכים לתת הנחה, הוא עשוי להאריך את התהליך המשפטי ולהעלות את כמות הדיונים בבית המשפט, מה שיגרום ללקוח לשלם יותר בסופו של דבר. 4. הנחה גבוהה מדי ... הנחה על שירות האם הנחה פוגעת בשירות? איך לנהל משא ומתן על הנחה? תמחור מוצרים השיקולים והבעיות בבקשת הנחה כאשר מבקשים הנחה ממישהו שמוכר מוצר או מספק שירות, יש כמה בעיות שיכולות להיווצר, וחשוב לקחת אותן ... הנחה? מה רע במוצרים בהנחה? יציבות עסקית, תזרים עסקי, הוזלת מוצרים, העלאת מחירים, להעלות מחירים, להוריד מחירים, הורדת מחירים, למה המוצר זול? למה המוצר יקר? מה קובע את מחיר המוצר? בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת פסיכולוג, בחירת יועץ, ניהול משא ומתן, ניהול רכש, איך לרכוש מוצרים בזול? הנחה, לבקש הנחה, לתת הנחה, אחריות על מוצר, אין ארוחות חינם, אין מתנות חינם, מוצר זול, מוצר יקר, מה שבזול עולה ביוקר? איך לבחור נותן שירות? הזול הוא יקר, היקר הוא הזול, האם הזול הוא היקר? האם היקר הוא הזול? איך לתמחר מוצר? תמחור מוצרים, אם תקנה בזול תשלם ביוקר, איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך המחיר משפיע על הלקוח? תמחור מוצרים, אחריות ארוכה, איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? בקשת הנחה, האם לבקש הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוחות? המשמעות של לתת הנחה ללקוח, הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך, שנות אחריות, האם כדאי לקנות במבצע? למה לא לעשות מבצעים? למה לא כדאי לבקש הנחה? למה לא כדאי לתת הנחה? למה לא כדאי לקנות במבצע? לעשות מבצע, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הנחה על מוצרים, כמה הנחה לתת? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? למה לא כדאי לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לבחור נותן שירות? איך לבחור ספק? איך לבחור עורך דין? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור מטפל? ספק שירות זול, לקנות בזול, לקנות ... איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? למה לקוח מבקש הנחה? למה לתת הנחה ללקוח? למה נותנים הנחה על מוצר? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? מתי לקוח מבקש הנחה? שיקולים האם לתת הנחה ללקוח, איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך להתייחס לנותן שירות? איך לקבל שירות טוב? איך לתמחר שירות? איך קובעים מחיר לשירות? כמה כסף לבקש על שירות? כסף לבקש על שירות, לאהוב את נותן השירות, לבחור ספק שירותים, איך הנחה משפיעה ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע על המחיר במשא ומתן? המחיר של מוצר או שירות נקבע על ידי שני רכיבים עיקריים: עלות הייצור והאחוז ... טענה שהמוכר יכול להוריד את המחיר משום שהעלות האמיתית נמוכה יותר ממה שהוא טוען. איך להצדיק מחיר גבוה? כדי להצדיק מחיר גבוה, אפשר להשתמש בכמה טיעונים: איכות המוצר ניתן לטעון שהמוצר ... הדינמיקות שמאחורי קביעת מחירים, כיצד מחיר נקבע, מדוע יש מוצרים יקרים יותר ואחרים זולים יותר, ומה ניתן לעשות אם רוצים למכור מוצר יקר או לקבל הנחה במשא ומתן. נלמד כיצד המחיר מושפע ... מוצרים יקרים כיצד לתמחר מוצרים מה משפיע על עלות המוצר אסטרטגיות מכירה ושיווק איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר ... במשא ומתן, הצעת מחיר, תמחור מוצר, מוצרים זולים, מוצרים יקרים, למה מישהו זול? למה מישהו יקר? לקוח שאומר יקר לי, למה זה כזה יקר? למה זה כל כך יקר? במה תלוי המחיר של המוצר, איך ... יתרונות וחסרונות בתמחור יקר, תמחור זול, איך לתמחר מוצר? למה אני יותר יקר? למה אתה יותר יקר? איך לקבוע מחיר? איכות או מחיר, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר ביותר כסף? תמחור יקר, להעלות מחיר, להוריד מחיר, לקבוע מחיר, קביעת מחיר, הצעת מחיר זולה, הצעת מחיר יקרה, תחרות עסקית, מתחרים עסקיים, מתחרים זולים, מתחרים יקרים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תמחור, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תמחור, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, טיפול הוליסטי, מורה רוחני בנושאי תמחור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 22:41:00 - wesi1