אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מבצעים ✔הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
והפעם נדבר לגבי עניין של נתינת הנחה ללקוח. ונסביר, שכאשר לקוח מבקש שניתן לו הנחה, יש כאן כמה נושאים שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו:

1 - האם לתת הנחה ללקוח?

2 - כמה הנחה לתת ללקוח?

3 - איך לתת את ההנחה ללקוח?

דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה לתת לו הנחה? האם כדאי לתת לו הנחה? מה השיקולים שאני צריך לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש הנחה, כדי לדעת האם בכלל לתת לו הנחה? כי האם לתת או לא לתת ללקוח הנחה כלשהי, זאת שאלה בפני עצמה.

לדוגמה: איך ההנחה תשפיע על הרווחיות של העסק? איך לתת הנחה ללקוח הזה, ישפיע על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים? כמה אני צריך את הכסף? איך ההנחה הזאת תשפיע על התזרים העסקי שלי? מה האלטרנטיבות שיש לי? והאם באמת אני חייב לתת לו את ההנחה? אולי אפשרי לשכנע את הלקוח לא לתת לו הנחה? ולמה בכלל הלקוח מבקש הנחה, אולי הלקוח רוצה דווקא לשמוע שאין הנחה, כדי להשתכנע שהעסקה נעשית במחיר הנמוך ביותר? וכיו"ב. שכל אלו ועוד שאלות שכאלו, הן שיקולים לגבי האם בכלל לתת ללקוח הנחה.

ובמידה וכן אני רוצה לתת ללקוח הנחה, השאלה הבאה שצריך לשאול היא, כמה הנחה לתת ללקוח. כי יש כל מיני שיקולים כאלו ואחרים לגבי איזו הנחה לתת ללקוח ואיך גובה ההנחה ישפיע על כל מיני עניינים שונים.

והשיקולים הם, פחות או יותר זהים לשאלות לגבי האם לתת ללקוח הנחה. אבל יש כאן גם את העניין של כמה הנחה הכי פחות אני יכול לתת ללקוח, כדי שהוא ירכוש? ואם אני אתן לו הנחה ואחר כך הוא יבקש עוד הנחה, מה יקרה? ואיך גובה ההנחה עכשיו ישפיע על המשך המשא ומתן עם הלקוח? וכמה הנחה תיראה הגיונית ללקוח ולא מוזרה מידי? ואיך הלקוח יפרש את גובה ההנחה? איך גובה ההנחה ישפיע על הרצון של הלקוח לרכוש? ועוד שאלות לגבי כמה הנחה לתת ללקוח.

ובמידה וכבר החלטת כן לתת ללקוח הנחה וגם החלטת את גובה הסכום שאתה רוצה לתת הנחה ללקוח, עכשיו צריך לשאול איך לתת את ההנחה ללקוח. דהיינו, מה התהליך שבו נותנים את ההנחה ללקוח. האם לנהל משא ומתן עם הלקוח על ההנחה? האם לתת את ההנחה בקלות? האם לתת אותה בקושי? האם לתת אותה בתמורה למשהו, האם להיות קשה להשגה או קל להשגה כאשר נותנים את ההנחה?

ויש בזה כל מיני שיקולים, וגם שיקולים של איך הלקוח יפרש את הסיבה לכך שהוא קיבל הנחה? ואיך הסיפור שהלקוח יפרש על זה שהוא קיבל הנחה, איך זה ישפיע על הרצון שלו לרכוש? ואולי דווקא זה שהלקוח יקבל הנחה, זה יגרום לו לא לרצות לקנות? ועוד.

במילים אחרות, לגבי הנחה ללקוח, צריכים לדעת, 1 - האם לתת הנחה, 2 - כמה לתת הנחה וגם 3 - איך לתת הנחה ללקוח. וכל אחד זה נושא בפני עצמו.

ואיך לדעת האם לתת הנחה ללקוח? וכמה הנחה לתת ללקוח? ואיך לתת ללקוח הנחה? אלו כמובן נושאים שכל אחד מהם הסברתי במקומות אחרים. וכאן עיקר החידוד הוא, להבין, שאלו 3 שאלות נפרדות, שצריכים לחשוב עליהן כאשר לקוח מבקש הנחה או כאשר רוצים לתת הנחה ללקוח.
לקחת מתי לתת הנחה ללקוח להציג הנחה לתת מנהל מכירות לענות ללקוח שמבקש לתת הנחה ללקוחות רווחיות כאשר לקוח 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח לתת ללקוחות 3 שיקולים בנתינת הנחה 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח איזו הנחה לתת איזו הנחה לתת ללקוח איך להציג איך להציג הנחה איך להציג הנחה ללקוח איך לענות איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שמבקש איך לענות ללקוח שמבקש הנחה איך לענות ללקוח שרוצה איך לענות ללקוח שרוצה הנחה איך לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח איך לתת ללקוח הנחה איש מכירות אנשי מכירות האם כדאי לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות האם לתת ללקוח הנחה הורדת מחירים הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות הנחה על מוצר הנחה על מוצרים הנחות הנחת מחיר יועץ יעוץ יעוץ לאנשי מכירות כדאי לתת הנחה כדאי לתת הנחה ללקוח כמה הנחה לתת כמה הנחה לתת ללקוח כמה לתת כמה לתת ללקוח הנחה להוריד את המחיר להוריד מחיר להציג להציג הנחה להציג הנחה ללקוח למה לקוח מבקש הנחה למה לתת הנחה ללקוח לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שמבקש לענות ללקוח שמבקש הנחה לענות ללקוח שרוצה לענות ללקוח שרוצה הנחה לקבוע מחיר לקוח לקוח מבקש הנחה לקוח שמבקש הנחה לקוח שרוצה הנחה לקוחות לתמחר לתת לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות לתת ללקוח לתת ללקוח הנחה לתת ללקוחות מבצע מבצע מכירות מבצעים מה לענות ללקוח מה לענות ללקוח שמבקש מה לענות ללקוח שמבקש הנחה מוצר מחיר מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי לקוח מבקש הנחה מתי לתת הנחה ללקוח קביעת מחיר רוצה הנחה רצון שיקולים שיקולים בנתינת הנחה שיקולים בנתינת הנחה ללקוח תמחור
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
... פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני למה לא כדאי לקנות בזול במבצעי Black Friday? אליעד כהן מציין כי אחד ממנגוני השיווק המרכזיים של מבצעי Black Friday, Cyber Monday, או כל תקופת הנחות אחרת, הוא לגרום לצרכן להרגיש שהוא חוסך כסף על ידי קנייה במחיר ... הרווח וההנחה שנדמה שהיא קיימת. במקום לחסוך כסף, הצרכנים פעמים רבות מוציאים יותר על דברים שהם לא צריכים. ההסבר העמוק טמון בהשוואה בין קנייה במבצע לבין מילוי לוטו. הדרך הבטוחה ביותר להימנע מהפסד בלוטו, לדברי אליעד, היא פשוט לא למלא אותו בכלל. כך, אם תוותר על רכישות מיותרות בתקופות המבצע, תחסוך כסף באופן מובטח, כמו במקרה של אי השתתפות בלוטו. איך קנייה במבצע גורמת לנו להרגיש שעשינו עסקה טובה? הסיבה לקנייה מרובה במבצעים היא תחושת הרווח שנוצרת בעקבות ההנחות, תחושה שגורמת לצרכן להרגיש שהוא דפק את המערכת. אליעד מציין כי אנשים ... פחד להחמיץ הנחה (FOMO) הוא מהגורמים המרכזיים שמובילים אנשים לקנות מוצרים שהם לא באמת צריכים. ברגע שמתעורר פחד לא להפסיד את ההזדמנות או את המבצע, הצרכן מוצא את עצמו רוכש יותר ממה שהוא זקוק לו. תחושת ההתמכרות לשופינג וההרגשה הזמנית של רווח מוסיפות לרכישות המיותרות. האם הנחות מבטיחות מוצרים טובים ומחירים משתלמים? הרבה פעמים הנחות והמבצעים לא ניתנים על מוצרים חדשים או איכותיים, אלא על מוצרים שלא נמכרו במחיר מלא, מוצרים שהתקרבו לסיום תקופת המכירה ... במצבים שבהם המוכר מנסה להיפטר ממלאי לא נמכר. איך לחסוך כסף ולהימנע מקניות מיותרות? לגבי התנהלות צרכנית נבונה, אליעד ממליץ להימנע מהשפעת המבצעים על החלטות הקנייה. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, כדאי לקנות אותו כשמצאים מחיר הוגן, לא בהכרח במהלך תקופת מבצע. אם המוצר לא נצרך באמת, עדיף להימנע מהרכישה גם אם יש הנחה. כך ניתן לחסוך כסף באופן כללי, שכן רוב האנשים קונים במבצע דברים שלא באמת היו רוכשים בסיטואציה רגילה. מהם המבצעים שמניעים אותנו לרכוש יותר? מבצעים כמו אחד ועוד אחד, קופוני הנחה ומבצעי מכירות מפתים את הצרכן לקנות יותר ממה שהוא צריך. לדברי אליעד, מטרת מבצע כזה היא לא להוזיל את המחיר, אלא להגדיל את כמות הרכישות, ולעיתים הצרכן לא באמת צריך את המוצר הנוסף שהוא רוכש במסגרת המבצע. מה באמת מניע את המוכר להציע הנחות? המוכר לא עושה הנחות מתוך רצון לספק לצרכן הנחה אמיתית, אלא מתוך רצון ... המכירה. יש לכך יתרונות עבור המוכר, אך הצרכן עלול להרגיש שהוא דפק את המערכת, בעוד שבפועל הוא קונה מוצר שהוא לא באמת צריך. איך לא ליפול בפח המבצעים? כדי להימנע מבזבוז כסף, אליעד ממליץ להימנע מהתמכרות לשופינג על ידי הצבת גבולות תקציביים. אם הצרכן יודע שהוא ... אטרקטיביות מדי. התנהגות צרכנית איך נכון לחסוך כסף? התנהלות צרכנית נבונה צרכן חכם איך להרוויח בלוטו בוודאות? חגיגת קניות הפסיכולוגיה של מבצעים והנחות למה הדרך הכי טובה לחסוך כסף היא לא לקנות בתקופת מבצעים? כאשר מגיעים Black Friday, Cyber Monday, חג הרווקים הסיני או כל תקופת מבצעים אחרת, נדמה שזאת הזדמנות לשלם פחות ולמצוא הנחות ומבצעים שונים. בפועל, רבים מנצלים את ההזדמנות כדי לרכוש דברים שלא באמת צריכים, ובכך מוציאים יותר כסף מאשר תכננו. אם מציבים בראש סדר העדיפויות את הרצון לחסוך כסף ולא לבזבז כסף סתם, כדאי להבין שהנחות ומבצעים נועדו בעיקר כדי לגרום לאנשים לקנות יותר, ולאו דווקא כדי לעזור לצרכן להוציא פחות. איך הדוגמה של הלוטו מבהירה את הטעות שבקניות מיותרות? ישנה השוואה בין קניות במבצע לבין מילוי לוטו: הדרך הבטוחה ביותר להרוויח בלוטו היא פשוט לא למלא אותו מלכתחילה, כי כך חוסכים את העלות ומבטיחים כסף שנשאר בכיס. באותו אופן, אם לא קונים מוצרים רק בגלל שהם בהנחה או במבצע, נחסך מראש סכום כסף משמעותי שבדרך כלל היה מתבזבז. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, שווה לקנות אותו בלי קשר למועד או למבצע. אך אם הקנייה נובעת רק מעצם קיומה של הנחה, יש סיכוי גבוה שהיא מיותרת. למה מבצעים גורמים לנו להרגיש שאנחנו דופקים את המערכת? כשאנשים קונים בתקופת Black Friday או כל מבצע אחר, נוצרת תחושה כאילו הכסף שווה יותר. יש סיפוק גדול בידיעה שהמוצר נקנה במחיר נמוך ממחירו המקורי, כאילו הצרכן ...
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה והפעם אסביר, לגבי איך מבצע משפיע על הלקוח ואיך מבצעי מכירות משפיעים על המוח של האדם? ואיך עושים מניפולציה על תת המודע של האדם, כדי למכור לו דברים? ואיך מבצע שובר שוק, עשוי לגרום לאדם להתייחס למוצר גרוע כאילו הוא מוצר מצוין? ואיך המוח של האדם בוחר אפשרות גרועה בגלל שהיא יותר טובה מאפשרויות גרועות אחרות? ואיך מחיר המבצע גורם לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ועוד. והעניין הוא, שלפעמים האדם בוחר באפשרות שרעה לו לכשעצמה, בגלל שהיא טובה בעיניו ביחס לאפשרויות רעות ...
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
... בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט? האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות אחת או מגוון אפשרויות? כשמדובר בתהליך מכירה, עולה השאלה אם עדיף להציע ללקוח רק אפשרות אחת, כלומר, מוצר אחד במחיר אחד, או שמא להציע לו מגוון אפשרויות, חבילות ומבצעים. לכל גישה יש יתרונות וחסרונות, ואליעד כהן מפרט את ההשפעות האפשריות של כל אחת מהן. היתרונות ... מבין שאם לא יקנה עכשיו, הוא יאבד את ההזדמנות. אין תחושה של חכה, אולי יהיה משהו יותר טוב בהמשך. הימנעות מהמתנה להנחות: כאשר הלקוח יודע שלא יהיו הנחות או מבצעים בעתיד, הוא לא ממתין להזדמנות טובה יותר, אלא קונה מיד אם הוא מעוניין במוצר. החסרונות בהצעת ... ריבוי אפשרויות עלול להוביל את הלקוח להיסוס ולהתלבטות רבה, ולסופו של דבר למנוע ממנו לקנות בכלל. המתנה להזדמנויות טובות יותר: הלקוח עלול לחשוב שאם יש עכשיו מבצע, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר, ולכן הוא עשוי להמתין לפני שהוא מקבל החלטה. תחושת חוסר אמון: אם המחירים וההצעות ... להיות אפקטיבית יותר ולקדם מכירות, ולעיתים גישה אחרת תסייע בהגדלת ההזדמנויות ללקוח. איך חבילות משפיעות על הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך ... מגוון אפשרויות? כאשר מדובר בתהליך מכירה, עולה השאלה האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות אחת - מוצר אחד, מחיר אחד, עסקה אחת - או שמא עדיף להציע לו מגוון אפשרויות, מבצעים וחבילות שונות. לכל גישה יש יתרונות וחסרונות, ובמאמר זה נעמוד עליהם. היתרונות בהצעת אפשרות ... הלחץ - ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללחץ ולחשש מהפסד עסקה טובה יותר. כאשר יש רק הצעה אחת, אין מקום להתלבטויות רבות. יצירת תחושת דחיפות - אם הלקוח יודע שאין מבצעים ואין אפשרויות אחרות, הוא מבין שאם הוא לא יקנה עכשיו, הוא יפסיד את העסקה לחלוטין. הימנעות מהמתנה להנחות - כאשר לקוחות יודעים שלא יהיו הנחות או מבצעים בעתיד, הם מבינים שאין טעם לחכות לרגע טוב יותר. החסרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד סיכון לאבד ... בהצעת מגוון אפשרויות בלבול והתלבטות - יותר מדי אפשרויות עלולות לגרום ללקוח להסס ולבסוף לא לקנות כלל. המתנה להזדמנויות טובות יותר - לקוחות עלולים לחשוב שאם יש מבצע עכשיו, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר. תחושת חוסר אמון - אם המחירים וההצעות משתנות כל הזמן, הלקוח עשוי להרגיש שהמחירים ... היא לבצע ניסוי וטעייה - לנסות פעם אחת גישה אחת, פעם אחרת גישה שנייה ולבחון אילו תוצאות מביאות יותר מכירות. ייעוץ מכירות איך למכור האם לתת הנחה או לא השפעת מבצעים על הלקוחות תמחור ואפשרויות בחירה איך לשכנע לקוחות איך חבילות משפיעות על הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? לתת ללקוח אפשרויות, לתת ללקוח הנחה, לעזור ללקוח להחליט, לעשות מבצעים ללקוחות, תהליכי קבלת החלטה של הלקוח, האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? האם לתת הנחה? האם לעשות מבצע? האם לתת אפשרויות בחירה? האם לתת חבילות? האם לתת כמה אפשרויות בחירה? האם למכור כמה מוצרים? האם להגדיל את כמות המוצרים? כמה הנחה לתת? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? למה לתת הנחה ללקוח? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה לעשות מבצעים? למה לא לעשות מבצעים? למה לא לתת אפשרויות בחירה? למה כן לתת אפשרויות בחירה? מרוב אפשרויות קשה לבחור, קבלת החלטות ... החלטות בתהליך רכישה, קבלת החלטות של הלקוח, יעוץ עסקי, אימון עסקי, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? איך לגרום ללקוח לקנות? למה הלקוח לא קונה? איך להגדיל מכירות? מבצעים ללקוחות, הנחות ללקוחות, האם לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה? איך לתת הנחה ללקוח? לעשות מבצע ללקוח ...
dumbbell flyes / cables flyes - מה עדיף פרפר בכבלים מול פרפר בשכיבה מול פרפר במכונה? מה עדיף פרפר בעמידה מול פרפר בשכיבה? ניתוח תנועה של התרגיל פרפר / איך לבצע את התרגיל פרפר בצורה נכונה? פרפר בעמידה בכבלים, פרפר בשכיבה בכבלים, פרפר עם משקולות בשכיבה, פרפר חזה, פרפר בישיבה במכונה, פרפר לכתף קדמית או לשרירי החזה? פרפר לשרירי החזה העליון או שרירי החזה התחתון? פרפר לבייספס או לשרירי החזה?
... של ביצוע התרגיל. ושניהם עובדים על שרירי החזה בצורה שונה. אבל כעת אכנס למספר הבדלים, חלק ידועים וחלקם לא. 1 - כאשר מבצעים את התרגיל פרפר בכבלים או במכונה ייעודית, הרי שהשריר מתאמץ לאורך כל התנועה כולה ויש מאמץ של השריר לכל אורך התנועה בתחילתה ובסופה. לעומת זאת, כאשר מבצעים את התרגיל פרפר כנגד משקולות חופשיים, הרי שבסוף התנועה, כאשר המשקל ... השרירים, והעומס נמצא על המפרקים, אך לא על השרירים. ולזה כמובן שיש יתרונות וחסרונות לתשומת ליבו של המתאמן. 2 - כאשר מבצעים את התרגיל פרפר כנגד כבלים בעמידה בצורה חופשית, הרי שהגוף צריך להתאמץ ... מלבד שרירי החזה, שעובדים בצורה איזומטרית. ולזה כמובן יש את היתרונות והחסרונות שלו. 3 - מבחינת טווח התנועה, כאשר מבצעים פרפר בכבלים בעמידה חופשית, הרי שבדכ יחסית ניתן להגיע לטווח תנועה יותר גדול, מאשר מבצעים תרגיל פרפר כאשר יש תמיכה כלשהי מאחורי הגב. וזה משום, שכאשר מבצעים את הרגיל עם כבלים, אז בדכ יחסית ניתן במהלך התנועה לשחק יותר עם המרחק ... על הספה על התמיכה שמאחורי הגב. ואז יותר קשה לשחק עם טווח התנועה של המרחק שבין השכמות. שזה במילים אחרות אומר, שכאשר מבצעים את התרגיל פרפר בכבלים בעמידה, ובלי תמיכה כלשהי לגב, הרי שבעצם ניתן ...
אוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון
אוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון
... הפעולה הזו לאוטומטית. אם העובד נעדר או עוזב, המערכת ממשיכה לשלוח את האימיילים בצורה סדירה ועקבית, ללא תלות בעובד ספציפי. איך מבצעים אוטומציה של תהליכים בארגון? כדי לבצע תהליך אוטומציה מוצלח, חשוב לבצע מספר שלבים מסודרים: ניתוח תהליכים: בשלב זה מזהים אילו משימות בארגון חוזרות על עצמן בתדירות גבוהה ... לדוגמה, שליחת אימיילים ללקוחות, הפקת דוחות, ביצוע חישובים וכדומה. תיעוד הלוגיקה: חשוב להבין באופן מדויק כיצד העובדים מבצעים כל משימה. שלב זה כולל תשאול עובדים ומנהלים לגבי השלבים שהם מבצעים בכל פעולה ופעולה. לדוגמה, מה בדיוק קורה לאחר שלקוח ממלא טופס, איזה מידע נשלח ובאילו תנאים. הגדרת תהליכים: לאחר שיש בידינו את הלוגיקה המפורטת, מגדירים חוקים ותנאים ... הארגונית לקוד ממוחשב שיבצע את הפעולות באופן אוטומטי. בדיקות והתאמות: השלב האחרון הוא שלב קריטי שבו מוודאים שהמערכת פועלת כראוי ומבצעת את המשימות בדיוק כפי שתועד. מבצעים בדיקות מקיפות, בוחנים מקרי קצה, ובמידת הצורך מבצעים התאמות כדי להבטיח את תקינות הפעולה. דוגמה מעשית לתהליך אוטומציה בארגון: ניקח כדוגמה פשוטה: עובד בארגון צריך בכל יום לעבור על טפסים שמולאו על ידי לקוחות ולשלוח להם ... אם עובד מסוים עוזב, נעדר או אינו זמין - הארגון לא מאבד את הידע שהיה ברשותו, שכן התהליכים כבר מוטמעים במערכת האוטומטית. איך מבצעים אוטומציה? אוטומציה היא תהליך שבו מזהים משימות שחוזרות על עצמן בתוך הארגון ומעבירים את הביצוע שלהן למערכת ממוחשבת. כדי לעשות זאת, יש לבצע את השלבים הבאים: ניתוח ... - מזהים אילו משימות חוזרות על עצמן ואילו תהליכים ניתן להפוך לאוטומטיים. תיעוד הלוגיקה - מבינים את השלבים המדויקים שהעובד מבצע בכל פעם שהוא מבצע את המשימה. הגדרת תהליכים - מגדירים חוקים ברורים שמכתיבים כיצד על המערכת לפעול. כתיבת קוד - מפתחים תוכנה שמבצעת את התהליכים הללו בצורה אוטומטית. בדיקות והתאמות - מבצעים ניסויים כדי לוודא שהאוטומציה פועלת כראוי. דוגמה לאוטומציה נניח שיש בארגון עובד שכל יום צריך לשלוח אימייל ללקוח לאחר שהוא ממלא טופס מסוים. במקום שהוא יעשה זאת ידנית ...
מהו מאמץ? ההגדרה של מאמץ, להתאמץ בלי להתאמץ, האם אפשר לא להתאמץ? איך לא להתאמץ? ממה נובע מאמץ, לא להתאמץ בכלל, שונא להתאמץ, לא אוהב להתאמץ, רוצה לא להתאמץ
מהו מאמץ? ההגדרה של מאמץ, להתאמץ בלי להתאמץ, האם אפשר לא להתאמץ? איך לא להתאמץ? ממה נובע מאמץ, לא להתאמץ בכלל, שונא להתאמץ, לא אוהב להתאמץ, רוצה לא להתאמץ
... מאמץ. יש המגדירים את המאמץ כפעולה שאנחנו מבצעים למרות חוסר הרצון או הקושי, בעוד אחרים רואים בכך מצב שבו אנחנו דוחפים את עצמנו מעבר לגבולותינו הרגילים. האם אפשר לא להתאמץ? אליעד שואל האם אפשר להתאמץ מבלי להרגיש ... שיכולה להיות קשה פיזית או נפשית, אך אם האדם מבצע אותה מתוך רצון פנימי או עונג, אז הוא לא מרגיש את המאמץ. אליעד מציין שלעיתים, אנחנו לא חווים את המאמץ כקושי אם הפעולה נעשית מתוך תחושת שלמות או מטרה פנימית. מה גורם ... אותנו. האם אנחנו תמיד מתאמצים כשאנחנו מבצעים פעולה? אליעד מציע מחשבה נוספת - האם אנחנו תמיד באמת מתאמצים כאשר אנחנו מבצעים פעולות? הוא טוען שלפעמים אנחנו יכולים להרגיש שהתאמצנו כשאנחנו בעצם רק מבצעים פעולה מתוך כורח, כמו עבודה או משימות יומיומיות, אך אם היינו משנים את תפיסתנו כלפי הפעולה, לא היינו חשים את המאמץ. אפשר גם לראות את המאמץ כמצב נפשי ולא פיזי. אליעד ... להפוך פעולה מאומצת לפעולה נעימה. לדוגמה, אדם שמבצע עבודה מתוך תחושת שליחות או רצון פנימי, ירגיש שהוא לא מתאמץ. אם נתפוס את כל המאמץ כמשהו שאינו מחויב, ולא נעשה דברים מתוך חובתיות, אלא מתוך רצון פנימי, הרי שהפעולה ...
מיקום השריר ביחס למפרק, שריר חוצה מפרק, היכן השריר חוצה את המפרק שאותו הוא מזיז? היכן השריר ממוקם ביחס למפרק שאותו הוא מזיז? כדי לבצע תנועה במפרק השריר צריך לחצות את המפרק
מיקום השריר ביחס למפרק, שריר חוצה מפרק, היכן השריר חוצה את המפרק שאותו הוא מזיז? היכן השריר ממוקם ביחס למפרק שאותו הוא מזיז? כדי לבצע תנועה במפרק השריר צריך לחצות את המפרק
... חייב לחצות את המפרק. משמעות הדבר היא ששריר שמבצע פעולה במפרק חייב להיות מחובר בנקודה אחת מעל למפרק ובנקודה השנייה מתחת למפרק. רק כך ניתן ליצור את הכוח והמתיחה הדרושים לביצוע תנועות כמו כפיפה ופשיטה. כיצד מבוצעת תנועה של ... משמעות הדבר היא שלכל מפרק בגוף, השרירים שמבצעים את התנועות בו חייבים להיות ממוקמים משני צדדיו. אם השריר לא יהיה ממוקם כך, הוא לא יוכל לבצע את התנועה. לסיכום, כל פעם שאנו מבצעים פעולה של תנועה במפרק, השרירים המעורבים בכך חייבים להיות מחוברים משני הצדדים של אותו מפרק. זהו תנאי בסיסי וחשוב להבנת תפקוד השרירים והמפרקים בגוף האדם. אילו שרירים מבצעים כפיפת מרפק? היכן השריר חוצה את המפרק? כיצד השרירים מזיזים את המפרקים? שרירי הברך והמרפק האם מיקום השריר משפיע על תנועתו? מהו העיקרון הבסיסי בתנועת מפרקים? מה הקשר בין שרירים ומפרקים? אילו שרירים מבצעים כפיפה במפרק המרפק? אילו שרירים מבצעים כפיפת מרפקים? שריר הבייספס, שריר הברכיאליס, שריר הברכיאורדיאליס, שרירי הזרוע, שרירי האמה, כפיפה במפרק הברך, פשיטה במפרק הברך, שריר הארבע ראשי, שריר ההמסטרינג, שריר הירך ...
מרחק המשקל מהגוף, מומנט, השפעת המרחק של המשקולת מהגוף, תרגילים עם מרפק ישר, תרגילים עם כפיפה במרפק, הרחקת כתפיים לצדדים, פרפר לחזה, פול אובר עם מרפק ישר, פול אובר עם כפיפה במרפק, זווית הישום של הכוח
מרחק המשקל מהגוף, מומנט, השפעת המרחק של המשקולת מהגוף, תרגילים עם מרפק ישר, תרגילים עם כפיפה במרפק, הרחקת כתפיים לצדדים, פרפר לחזה, פול אובר עם מרפק ישר, פול אובר עם כפיפה במרפק, זווית הישום של הכוח
... פרפר לחזה, פול אובר עם מרפק ישר, פול אובר עם כפיפה במרפק, זווית הישום של הכוח למה מרחק המשקולת מהגוף משפיע על הקושי של התרגיל? כאשר מבצעים תרגילים עם משקולות, מרחק המשקל מהגוף הוא אחד הגורמים העיקריים שמשפיעים על רמת הקושי של התרגיל. אליעד כהן מסביר ... שהמשקל מרוחק יותר מהציר, כך נוצר מומנט גדול יותר, ולכן התרגיל הופך לקשה יותר. אליעד מביא דוגמה לתרגיל הרחקת כתפיים לצדדים. כאשר מתאמנים מבצעים את התרגיל עם יד ישרה, המשקל מוחזק בקצה של היד והמרחק מהגוף גדול, ולכן התרגיל קשה יותר. לעומת זאת, אם המשקל היה ... ולכן גם המאמץ של השריר יהיה הכי גבוה בנקודה זו. מה ההבדל בין ביצוע תרגילים עם מרפק ישר לבין תרגילים עם כפיפה במרפק? אליעד מסביר כי כאשר מבצעים תרגיל עם מרפק ישר, המשקל נמצא רחוק יותר מהגוף, מה שגורם לתרגיל להיות קשה יותר. מנגד, כאשר מתאמנים מבצעים כפיפה במרפק, הם בעצם מקטינים את המרחק של המשקל מהציר, וכך התרגיל הופך לקל יותר. לדוגמה, בתרגיל פרפר לחזה אנשים ...
איזה שרירים עובדים במהלך התרגיל? נוסחה לדעת איזה שרירים עובדים, איך לדעת איזה שרירים עובדים בתרגיל? על איזה שרירים עובד התרגיל, מתי שרירים מתאמצים? איך לזהות את השרירים שעובדים? איזה שריר עובד בתרגיל?
איזה שרירים עובדים במהלך התרגיל? נוסחה לדעת איזה שרירים עובדים, איך לדעת איזה שרירים עובדים בתרגיל? על איזה שרירים עובד התרגיל, מתי שרירים מתאמצים? איך לזהות את השרירים שעובדים? איזה שריר עובד בתרגיל?
... איך לזהות את השרירים שעובדים? איזה שריר עובד בתרגיל? איך לדעת איזה שרירים עובדים בתרגיל? כאשר מבצעים תרגיל, חשוב מאוד להבין איזה שרירים עובדים במהלכו. אליעד כהן מסביר שהדרך לדעת איזה שרירים מתאמצים ... והמפרקים המשתתפים בה. כל תנועה בגוף האדם מתרחשת דרך המפרקים. שרירים מחוברים לעצמות דרך המפרקים ומבצעים את התנועות השונות. אי אפשר לשנות את העצם עצמה כי היא תישבר, לכן כל השינוי נעשה דרך המפרקים. איך ... סביב המפרק הזה בלבד. אם יותר ממפרק אחד זז, אז יפעלו שרירים סביב כל אחד מהמפרקים שזזים. לדוגמה, כאשר מבצעים כפיפת מרפק בלבד (כמו בתרגיל כיפוף יד קדמית), השרירים הפעילים יהיו אלה שסביב המרפק, כגון הבייספס (יד ... במפרק המרפק נהיית קטנה יותר בחלק הקדמי של הזרוע (מעל המפרק), לכן השריר שנמצא שם מתאמץ. מצד שני, אם מבצעים פשיטת מרפק (יד אחורית), המשקל מושך לכיוון שונה, ואז הזווית נהיית קטנה דווקא בחלק האחורי של הזרוע ... מעלה, פועל השריר הקדמי של הירך (הארבע ראשי), כי הזווית שנעשית קטנה יותר היא מלפנים. לעומת זאת, אם מבצעים את אותה תנועה כאשר התנגדות (למשל כבל) מושכת את הרגל לכיוון שונה, יכול להיות שהשריר האחורי של הירך ...
איך לפתח את המוח? איך להיות חכם מכל דבר? איך למצוא עניין בכל דבר? איך ליהנות מכל דבר? איך לראות את החיים כמשחק חשיבה? איך ללמוד מכל דבר? איך לראות את החיים כחידת היגיון? איך לפתח את השכל? איך לא להשתעמם? איך ליהנות מכל דבר?
איך לפתח את המוח? איך להיות חכם מכל דבר? איך למצוא עניין בכל דבר? איך ליהנות מכל דבר? איך לראות את החיים כמשחק חשיבה? איך ללמוד מכל דבר? איך לראות את החיים כחידת היגיון? איך לפתח את השכל? איך לא להשתעמם? איך ליהנות מכל דבר?
... אפשר להתייחס לפעולות שאנו מבצעים ביומיום: הדרך הראשונה, שהיא הנפוצה ביותר, היא להתייחס לפעולות ... היא ניקיון הבית, שאותו אנשים מבצעים כי הם חייבים, ולא כי הם נהנים מפעולת הניקוי עצמה. הגישה הזו ... פשוטה: ביום - יום שלנו אנחנו מבצעים משימות שונות - נוסעים לעבודה, מכינים אוכל, מתלבשים, מנקים, מבצעים פעולות שונות. כל פעולה שאדם עושה, יש לה מטרה. למה אתה אוכל? כדי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מבצעים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מבצעים, איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל הוליסטי, מאמן אישי לעסקים, מנטור בתחום מבצעים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 06:17:14 - wesi1