אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תמונה ✔סחיטה מינית, איך להתמודד עם הפצת תמונות אינטימיות שלך? למה אנשים מצטלמים בעירום? מה לעשות אם הפיצו תמונות שלי בעירום באינטרנט? מה לעשות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סחיטה מינית, איך להתמודד עם הפצת תמונות אינטימיות שלך? למה אנשים מצטלמים בעירום? מה לעשות אם הפיצו תמונות שלי בעירום באינטרנט? מה לעשות אם הפיצו סרטון שלי ערומה? מה לעשות אם פרצו לי לאינסטגרם? תמונות עירום שלי באינטרנט
איך להתמודד עם הפצת תמונות אינטימיות שלך?

אליעד כהן עוסק במצבים בהם אנשים מוצאים את עצמם במצוקה בעקבות הפצת תמונות אינטימיות שלהם באינטרנט. הנושא המרכזי הוא כיצד להתמודד עם תחושת הפגיעה בעקבות הצילום והפצת התמונות הללו, ומהן הגישות שניתן לאמץ כדי להתמודד עם המצב באופן בריא ובטוח יותר.

הבעיה הראשונה שמוזכרת היא התגובה של אנשים החושבים כי מי שמצטלם בעירום עשוי להיתקל בבעיות בהמשך, ואולי להיתפס כ"טיפש" על כך שהוא הצטלם. אליעד מסביר שמדובר בגישה שגויה, משום שלכל אדם יש את הזכות להצטלם כפי שהוא רוצה. הסיבות להצטלם עשויות להיות רבות - מתחושת הנאה מהמראה, דרך רצון לזכור תקופה מסוימת, ועד לרצון לחגוג את הגוף והיופי האישי. כמו כן, ישנם אנשים שעושים זאת מתוך הנאה אישית ואינם צריכים להתנצל על כך.

אחת הגישות החשובות שמתוארת בסיכום היא, שבמידה ותמונות אינטימיות כבר פורסמו באינטרנט, אין צורך להרגיש בושה או להתנצל על כך. הגוף האנושי, כמו המחשבה הפנימית של האדם, לא צריך להיתפס כמשהו שיש להסתיר או להתבייש בו. הכותב ממליץ לא להילחץ מהתמונה שהופצה, ומציע לאמץ גישה של ביטחון עצמי ומודעות לכך שהבעיה האמיתית היא לא בתמונות שנחשפו, אלא בהפרת הפרטיות שנעשתה כאשר אדם פרץ לטלפון או גנב את התמונות.

הנקודה המרכזית שנעשית בהדגשה היא שלפני הכל, מדובר במערכת של נורמות חברתיות שהשתרשו לאורך השנים, שגורמות לאנשים להאמין כי יש חובה להתלבש ולהסתיר את הגוף. על פי אליעד, זהו תסביך חברתי בלבד, ואין שום סיבה אמיתית לשים את הגוף האנושי בהקשר של בושה או פחד. כל עוד האדם מרגיש בנוח עם עצמו, הוא לא צריך להרגיש אשם על כך שהגוף שלו נחשף, גם אם זה נעשה בצורה אינטימית.

אליעד מציין גם את הדינמיקה החברתית, בה מפורסמים ומפורסמות לעיתים בוחרים להפיץ תמונות אינטימיות של עצמם בכוונה, כדי להתפרסם ולהשיג יתרון תקשורתי. לדעתו, זהו סימן לכך שהפרסום של התמונות לא חייב להיות מזיק, אלא תלוי בפרספקטיבה של החברה הסובבת את האדם.

בסופו של דבר, אליעד ממליץ לשנות את ההתמודדות עם סיטואציות כאלה דרך פרספקטיבה של חופש אישי וביטחון עצמי, תוך הבנה שהבעיה האמיתית היא לא התמונות עצמם, אלא החדירה לפרטיות של האדם שנעשה על ידי אחרים. זהו מסר חזק שמחזק את העצמאות האישית ומפנה את תשומת הלב לעבר שמירה על זכויות פרטיות והשלכות המעשה של אלו שפוגעים.
מדוע אנשים מגיבים בביקורת על מי שמצטלמת או מצטלם בתמונות אינטימיות?

יש הטוענים שאם לא רוצים שתמונות דליקות יתפרסמו, עדיף שלא להצטלם כלל. הם מכנים את מי שמצטלמת כך "טומטומים" או טועים, מתוך אמונה שהאשמה היא בצד שמצטלם ולא במי שפרץ ופרסם.

יחד עם זאת, הטקסט מדגיש שלכל אדם הזכות להצטלם כרצונו ולהרגיש בנוח עם גופו. אנשים עושים זאת מסיבות שונות: כדי ליהנות מהמראה שלהם, כדי לזכור תקופות מסוימות, או פשוט משום שזה עושה להם טוב.

מה כדאי לעשות אם התמונות כבר הופצו באינטרנט?

ההצעה הראשונה היא לא להילחץ מהעובדה שהגוף שלך נחשף. אנשים נולדים ערומים, ואין בכך פסול כשלעצמו. בחברה קיימת תפיסה תרבותית שלפיה חובה להתלבש, אך זוהי נורמה חברתית שמי שעובר עליה זוכה לתיוג שלילי. הטקסט מציע לאמץ גישה של חופש אישי ולשאול "מה בעצם הבעיה בכך שראו אותי בעירום?".

כיצד להתמודד עם תחושת הפרת הפרטיות?

יש הבדל בין עצם חשיפת הגוף לבין הפריצה לטלפון או גניבת התמונות. החדירה לפרטיות היא אכן דבר מטריד, ופגיעה כזו דורשת טיפול ואכיפה כלפי מי שביצע את המעשה. אך מבחינת הצד שצולם, מוצע להתמקד בהבנה שהבושה עצמה נובעת מאמונות חברתיות על גוף ועל לבוש.

האם זו באמת סיבה לבושה או לפחד מסחיטה?

הטקסט נותן דוגמה של פוליטיקאי בכיר (כמו בני גנץ) שעשוי להיסחט אם תיחשפנה תמונותיו האישיות. השאלה שעולה היא "אז מה?". אם אין לאדם בושה מגופו, לא ניתן להשתמש בתמונות הללו ככלי לסחיטה. הדגש הוא על כך שהפצת תמונות אינטימיות לא חייבת לפגוע, אם מאמצים עמדה של ביטחון עצמי וחוסר חשש מדעת החברה.

למה החברה מייצרת תחושה של בושה סביב הגוף?

לפי הטקסט, אנשים מייחסים לבגדים חשיבות גדולה, בין אם מסיבות דתיות, חברתיות או מוסריות. בעלי חיים אינם מתביישים ואין להם צורך בלבוש, והנקודה היא שבני אדם יצרו מערכת שלמה של חוקים, איסורים ודימויים הנוגעים לגוף החשוף. לעתים המשוגע שרץ בעירום ברחוב אינו סתם "חסר שכל", אלא יתכן שהוא מוחה נגד המוסכמות.

האם יש קשר בין פרסום תמונות אינטימיות לבין הרצון להתפרסם?

הטקסט מציין שיש מפורסמים ומפורסמות שהפיצו בכוונה סרטוני או תמונות עירום כדי להתפרסם. כלומר, מבחינתם אין הבדל בין תמונות חופשה בחו"ל לבין תמונות אינטימיות. הנקודה היא שהפרסום שלהן אינו בהכרח מזיק, אלא תלוי באמונות של החברה הסובבת.

מה העיקרון המרכזי המסכם את הכל?

האדם חופשי להשתמש בגופו כפי שהוא רוצה, ואין שום מקום לבושה אם הגוף נחשף. הבעיה האמיתית היא אצל מי שפורץ לטלפון, גונב, או מפיץ חומרים אישיים ללא רשות. מול הציבור, כדאי לזכור שהביקורת נובעת מאמונות חברתיות על לבוש ועל פרטיות, ושאפשר לבחור לא לתת להן משקל.
איך לא להתבייש בגוף שלך? מה ההיגיון להצטלם בעירום? מה לעשות אם פרצו לי לטלפון? מה לעשות אם פרצו לי לפייסבוק? מה לעשות אם פרצו לי למחשב? איך להתמודד עם הטרדה מינית? איך להתמודד עם סחיטה מינית? איך להתמודד עם סחיטה באיומים ברשת? איך להתמודד עם סחיטה על רקע מיני? למה אנשים מצטלמים בעירום? למה אנשים מצלמים את עצמם בעירום? למה אנחנו לובשים בגדים? משמעות העירום, למה משוגעים רצים בעירום? למה משוגעים רצים בלי בגדים? מה לעשות אם החיים שלי נהרסו? הרסו לי את החיים, שליחת תמונות עירום, למה להצטלם בעירום? מה לעשות אם תמונת העירום שלי הופצה ברשת? מה לעשות אם תמונות העירום שלי באינטרנט? למה לובשים בגדים? למה בני אדם מתלבשים? מי צריך בגדים? למה אנחנו מתלבשים? למה לא ללכת ערומים? בלי בגדים, ללא בגדים, סקס, למה מתלבשים? ביישנות, עירום וחשק מיני, עירום וסקס, השפעת לבישת הבגדים על החשק המיני, מה לעשות אם הפיצו תמונות אינטימיות שלי? מה לעשות אם הפיצו תמונות עירום שלי? סרטי סקס שלי, צילמו אותי בשירותים, צילמו אותי במצב אינטימי, צילמו אותי ברגע אינטימי, צילמו אותי עושה סקס, צילמו אותי בעירום, צילמו אותי ערומה, הפיצו את הסרטון שלי באינטרנט, הפיצו את התמונות שלי באינטרנט, נודיזם, נודיסטיות, נודיסטים, אונס וירטואלי, איומים לשתף תמונות אינטימיות, איומים לשתף סרטוני סקס, סחיטה להפצת תמונות אינטימיות, סחיטה להפיץ תמונות עירום, הפצת סרטון מיני, סחיטה באיומים בעלת אופי מיני, קורבן סחיטה על רקע מיני, מה לעשות אם סוחטים אותי? מאיימים להפיץ תמונות שלי, מאיימים לפרסם תמונות שלי, מאיימים להפיץ סרטונים שלי, סחיטה אלקטרונית, תמונות מביכות, אינוס וירטואלי, עבירות מין ברשת האינטרנט, בריונות ברשת, עבירות ברשת, מה חושבים עלי? איך לא להיפגע מאחרים? איך לא להתבייש בעצמי? איך לא להיפגע מאנשים? איך לאהוב את איך שאני נראית? איך לאהוב את המראה שלי? מראה חיצוני
איך לא להיפגע מאנשים בעל חיים איום למה לובשים בגדים ללכת משמעות משיכה מינית לא להיפגע מאחרים להצטלם בעירום הפיצו את התמונות שלי באינטרנט מה אומרים עליך איך להתמודד איך להתמודד עם הפצת תמונות אינטימיות שלך אינטימיות אינטרנט אינסטגרם בעירום דחף מיני דחפים מיניים הנאה מינית הפיצו סרטון שלי ערומה הפיצו תמונות שלי בעירום באינטרנט הפצת תמונות הפצת תמונות אינטימיות שלך התמודדות התרגשות מינית חרמן חרמנות חרמנית חשק מיני יחסי מין יחסים מיניים יצר המין יצר מיני כיבוש מיני כיבושים מיניים להתמודד להתמודד עם הפצת תמונות אינטימיות שלך למה אנשים מצטלמים בעירום לעשות סקס לרצות סקס מה לעשות מין מיניות משיכה מינית סחיטה סחיטה מינית סיפוק מיני סקס עוררות מינית עירום פעילויות מיניות פעילות מינית פרצו לי לאינסטגרם קשר מיני קשרים מיניים רגש מיני רגשות מיניים רצון למין רצון לסקס תמונה תמונות תמונות אינטימיות תמונות עירום תמונות עירום שלי באינטרנט תמונות שלי תמונות שלי בעירום תשוקה מינית
חוויית הזמן - האם אפשרי להתבלבל בין זמן עבר לזמן הווה לזמן עתיד? האם אפשרי לחשוב שהעבר עדיין לא התרחש? האם אפשרי לחשוב שהעתיד כבר קרה? איך המוח מפרש את חוויית הזמן? מה זה דה זה וו? מה זה דז'ה וו? האם אדם יכול להתבלבל בין עבר לעתיד בחוויית הזמן שלו?
... הזמן שלו? שיחה בעניין חוויית הזמן. הוסבר שהמוח לא יכול להתבלבל בין עבר הווה לעתיד. אלא לכל תמונה של אירוע, מוצמדת חוויית זמן. ואין משמעות במוח לתמונה של אירוע, בלי חוויה של זמן. ניתן לדוגמה לראות פריים מתוך אירוע של זריחת ... העבר. מה ההבדל בין זיכרון של עבר לדמיון של עתיד? בהמשך השיחה, אליעד ביקש מהאדם לשים לב לכך שכל תמונה שעולה במוח - יש לה תיוג של זמן, אפילו אם לא באופן מודע. לדוגמה, כשאדם ... לדמיין שתהיה זריחה מחר - אך התחושה בכל אחד מהמקרים היא שונה. אלו לא אותן חוויות. כלומר, אותה תמונה של זריחה, כאשר היא מתקיימת בראש, היא כבר משויכת לזמן כלשהו. אליעד שאל שוב ושוב: האם אתה יכול להראות תמונה אחת בראש, שהיא גם עבר וגם עתיד? התשובה הייתה שלא - כי בכל פעם שאתה רואה ... את זה בעבר. אבל גם אז - אין כאן החלפה בין זמנים, אלא תחושת חזרתיות או דמיון. האם ניתן לתייג תמונה בראש בלי זמן? האדם ניסה להעלות רעיון: אולי המוח מייצר קודם רעיון או תמונה בראש, ורק לאחר מכן משייך לה זמן - האם התמונה קיימת ללא זמן? אליעד חלק עליו: כל תמונה שהאדם חושב עליה, היא כבר משויכת אוטומטית לזמן כלשהו. לדוגמה, אם אדם חושב שהוא הולך לדבר עם מישהו - התמונה הזאת קיימת אצלו כמשהו עתידי. אם הוא נזכר בשיחה שהייתה - זו תמונה עם תיוג של עבר. אין תמונה נייטרלית שאחר כך משייכים לה זמן. לדבריו של אליעד, ברגע שהאדם חווה משהו ... זמן, אלא פשוט שכחה של העבר ודמיון של העתיד. הוא טען שכדי לדבר על בלבול בזמן, צריך שתהיה אותה תמונה ממש, שהאדם יראה אותה ויחשוב שהיא שייכת לעבר, למרות שהיא עתיד - או להפך. אך זה לא קורה בפועל. האם יש אפשרות להחליף את הזמן של תמונה? המשך הדיון עסק באפשרות שאדם ייקח תמונה אחת (למשל - של עצמו מדבר עם ראובן), וישייך אותה לזמן לא נכון. אליעד הסביר שגם אם זה נראה כך, המוח עדיין יודע לעשות הבחנה בין עבר לעתיד. אם האדם ראה את התמונה הזו בעבר, ואז חושב שזה יקרה בעתיד - זה לא אומר שהוא בלבל את הזמנים, אלא ... הרבה יותר סביר שאדם יחשוב שראה תרנגול, כשזה היה מלפפון חמוץ - מאשר שיחליף בין עבר לעתיד של תמונה. כי הזמן הוא חלק מהותי מהתפיסה של המציאות. מה המסקנה הסופית לגבי חוויית הזמן? בסוף השיחה, האדם ניסה לנסח את מה שהבין: שהוא לא מצליח לחשוב על תמונה ללא הקשר זמן, ולכן הוא לא באמת יכול להתבלבל בין עבר לעתיד. אליעד חיזק את זה ואמר שאין לאדם אפשרות להלביש את אותה תמונה על שני זמנים בו זמנית. בכל רגע שהתמונה עולה בראש - היא כבר מתויגת. ואם מישהו אומר שהוא מתבלבל - הוא מתבלבל ... זמנית לגבי זמן של אירוע אחד. מה ההבדל בין זיכרון לבין דמיון? מה זה דזה וו? האם אפשר לחשוב על תמונה ללא זמן? האם יש בלבול בין עבר לעתיד? איך פועל המוח בתפיסת זמן? מהי ...
שנאת מעריצים, למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? שנאת מפורסמים לא מושלמים, למה לפעמים מעריצים שונאים את המפורסמים שהם מעריצים? למה שונאים דוגמנית לא מושלמת? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונה לא מחמיאה?
שנאת מעריצים, למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? שנאת מפורסמים לא מושלמים, למה לפעמים מעריצים שונאים את המפורסמים שהם מעריצים? למה שונאים דוגמנית לא מושלמת? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונה לא מחמיאה?
... מעריצים, למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? שנאת מפורסמים לא מושלמים, למה לפעמים מעריצים שונאים את המפורסמים שהם מעריצים? למה שונאים דוגמנית לא מושלמת? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונה לא מחמיאה? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? אנשים רבים תוהים מדוע לפעמים מעריצים מתחילים לשנוא דוגמנית שהם אוהבים, רק כי היא מעלה לאינסטגרם או לפייסבוק תמונות שלא מחמיאות לה. הדוגמנית שמייצגת מודל יופי, עם הרבה מאוד מעריצים שמעריכים את המראה שלה, מחליטה יום אחד לחשוף צדדים פחות יפים שלה: אולי תמונה שבה היא נראית עבה, אולי היא השמינה, אולי יש לה פצעים על הפנים או תמונה שלה לפני פוטושופ. לכאורה מדובר בפעולה טבעית ואותנטית, אך רבים מהמגיבים מוצאים עצמם ... שהדוגמנית מקבלת בעולם, למעשה מופנית אליה עצמה. זה כאילו היא נמצאת במקום הדוגמנית, וחיה דרך ההצלחה שלה. מדוע תמונות לא מושלמות של מפורסמים גורמות לשנאה? כאשר דוגמנית מעלה תמונות לא מחמיאות, היא הורסת את הפנטזיה של המעריצים. במקום לראות את הדמות המושלמת שהם אוהבים ומעריצים, הם רואים תמונה לא מחמיאה, שהורסת להם את הדימוי העצמי המדומה שהם יצרו. אם המפורסמת אינה מושלמת, ... טוב למה מעריצים הופכים לשונאים? מדוע אנשים מעריצים מפורסמים? איך הערצה הופכת לשנאה? למה אנשים מגיבים רע לתמונות אותנטיות? למה שונאים דוגמנית לא מספיק יפה? למה שונאים מפורסמים שלא נראים טוב? מה ההיגיון לשנוא מושא הערצה? למה מעריצים מפורסמים? תמונות בפייסבוק, תמונות באינסטגרם, תמונות לא מחמיאות, דוגמנית בלי פוטושופ, למה שונאים אותי? למה המעריצים שלי שונאים אותי? ...
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 3
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 3
... כשאדם הולך ברחוב ורואה עמוד, יש סיבה שהוא ראה את העמוד ולא משהו אחר. אליעד נותן דוגמה נוספת של השתקפות של תמונה במראה. האם יש תמונה או אין תמונה? ישנה תמונה וגם אין, משום שזו השתקפות בלבד. כך גם המציאות שלנו - אולי אנחנו רק ... הוא מסביר שמציאות סיבתית מלאה בשכל ובחוכמה, ושעלינו להשתמש בהבנה זו. המרצה גם נותן דוגמה לשאלה של האם יש תמונה או אין תמונה, כאשר מתבוננים בהשתקפות במראה. התמונה קיימת ויכולה להיות גם לא קיימת בו - זמנית, כמו השתקפות של תמונה מחוץ למציאות. הוא ממליץ להתבונן בהשתקפות כדי להבין את המשמעות שמסתתרת ... כל זה מתחבר יחד. כל אדם צריך לשאול את עצמו לא מה המשמעות שלו, אלא מה המשמעות של העולם בכלל. ברגע שמבינים את התמונה הגדולה, השאלות על משמעות החיים כבר לא נחוצות. האם אנו באמת יכולים להבין ... סתם הדבר קרה. כשהלכת ברחוב וראית מולך עמוד, לא סתם ראית את העמוד. למשל תסתכלו לשם, יש שם השתקפות על המראה של תמונה, למה יש שם השתקפות? מה זה אומר? אני במקרה מבין את השכל של מה שזה אומר, תכף נעשה חידון מה זה אומר ההשתקפות של התמונה על המראה. אבל תבינו אם זה סיבתי יש בזה שכל. מה זה אומר? זה אומר שיש תמונה שלא קיימת, יש תמונה או אין תמונה? יש תמונה וגם אין תמונה. אז יכול להיות שאת היא השתקפות של משהו שהוא שם בכלל. את בכלל נמצאת בחוץ, ...
אומנות, עיצוב, יופי, אסתטיקה, פרחים, הפילוסופיה של האומנות, ציורים, אמנות חזותית, אמנות מושגית, אמנות קונספטואלית
אומנות, עיצוב, יופי, אסתטיקה, פרחים, הפילוסופיה של האומנות, ציורים, אמנות חזותית, אמנות מושגית, אמנות קונספטואלית
... עיצוב, יופי, אסתטיקה, פרחים, הפילוסופיה של האומנות, ציורים, אמנות חזותית, אמנות מושגית, אמנות קונספטואלית מהם הגורמים שגורמים לאדם לבחור תמונה מסוימת ולמה יש אנשים שמעדיפים תמונות עם אסתטיקה שונה? בהרצאה, אליעד מדבר על הבחירות האסתטיות של בני אדם, תוך דגש על ההשפעות הסוציולוגיות והפסיכולוגיות שמובילות אותנו להעדפות שונות. הוא מציין את האסוציאציות החושיות והרגשיות שמעוררות תמונות שונות, וכיצד הצבעים, הצורות, וההקשרים הסוציוטיפיים משפיעים על הרגש של הצופה. ... את רעיונותיו: דוגמה אחת היא אהבתו של אדם לצבעים אדומים. אם הוא מרגיש שחסרים לו צבעים אדומים בחייו או שהוא נזכר בזיכרון חיובי שקשור לצבע האדום, הוא יעדיף תמונה עם גוונים אדומים. הסיבה לכך היא שמחקרי תודעה וסוציולוגיה מצביעים על כך שמדובר בחיבור רגשי - אסוציאטיבי. אליעד מסביר גם כיצד ניתן להבין את ההעדפות האסתטיות דרך המושג סוציוטיפיות. לדוגמה, כאשר אדם רואה תמונה מסוימת, הוא אינו רק רואה את הצבעים והצורות, אלא הוא מתאר אותם באמצעות חוויותיו האישיות. אם הוא מרגיש שיש משהו מוכר או טוב בתמונה, אז התמונה הופכת בעיניו ליותר יפה. הוא גם מציין כיצד תהליך הבחירה מתרחש בשלב בו האדם מציב ... ויודע שאין אפשרות אחרת. במקרה כזה, הוא יתפוס את הבחירה כטובה יותר, משום שהוא יודע שהיא התוצאה האפשרית היחידה. איך משפיע הקונטרסט בין צבעים על האסתטיקה של תמונה? אחת השאלות המרכזיות שהועלתה בהרצאה היא איך הקונטרסט בין צבעים משפיע על התחושה שצופה מרגיש כלפי תמונה. אליעד מציין כי הבחירה בתמונה עם קונטרסט גבוה בין צבעים (כגון אדום ושחור) גורמת למוח להרגיש יותר עירני ומעורב. לעומת זאת, תמונה עם צבעים אחידים יותר או קונטרסט נמוך עשויה להיתפס כמעוררת פחות רגשות ועניין. דוגמה לכך היא תמונה בה יש שילוב של צבעים בהירים ומנוגדים, שיכולים לגרום למוח להרגיש תחושת עירנות גבוהה יותר. ההסבר המרכזי כאן הוא שלמוח יש נטייה לשלם יותר על תמונה עם קונטרסטים חזקים, כיוון שהתמונות הללו מציעות יותר מרחב לדמיון ומעוררות יותר רגש. לדוגמה, כאשר יש תמונה עם צבעים של אדום ולבן, ניתן להרגיש שהקונטרסט בין הצבעים מפעיל את החושים בצורה יותר אינטנסיבית, בעוד שבחירה בתמונה עם צבעים פחות מנוגדים תוכל להיתפס כמתונה או פשוטה יותר. מה המשמעות של הסדר בתמונה ואיך הוא משפיע על התחושה של הצופה? אליעד מציין שבחירה בתמונה מסוימת תלויה גם בסדר שלה. כאשר הצופה מתבונן בתמונה מסודרת, הוא לרוב ירגיש שהדברים מתנהלים על פי חוקיות והיגיון. לעומת זאת, בתמונה עם יותר אוסף של צבעים לא מסודרים או אי סדר, הצופה יכול להרגיש תחושת חופש או אי ודאות. תמונה מסודרת נראית יציבה יותר, ומשדרת תחושה של סדר ושליטה. לדוגמה, כאשר הצופה מתבונן בתמונה שבה כל הצבעים ממוקמים בצורה מסודרת ומדויקת, הוא מרגיש תחושת נוחות. מנגד, בתמונה שבה הצבעים נראים מבולגנים או חסרי סדר, הצופה עשוי להרגיש תחושת חופש, אך יחד עם זאת תחושת אי נוחות או קושי להבין את המסר. איך בחירת האובייקטים בתמונה משפיעה על החוויה האסתטית? בחירת האובייקטים בתמונה משחקת תפקיד משמעותי בהשפעתה על הצופה. אליעד מראה כיצד אפילו פרחים בתמונה יכולים להשרות על הצופה תחושת חום, נעימות או סקרנות, תלוי איך הם מוצגים. ... או חסומים. הסיבה לכך היא שהמוח מחפש תמיד את הדינמיקה שבין פתוח לסגור ויכול למצוא תחושת סקרנות או רצון לגלות יותר במצבים שבהם יש אלמנטים פתוחים או לא ברורים בתמונה. האם העדפות אסתטיות תלויות אישיות בלבד? אליעד מסביר כי הבחירות האסתטיות שלנו ... מושפעות גם ממסגרות תרבותיות, חוויות עבר, וזיכרונות אסוציאטיביים. ההבנה הזו יכולה להוביל לתובנה יותר מעמיקה אודות אסתטיקה בעיני כל אחד מאיתנו. כאשר אדם בוחר תמונה או אובייקט מסוים, הוא לרוב לא מודע לגמרי לאסוציאציות שמפעילות את הבחירה שלו. הוא עשוי לבחור תמונה מסוימת רק בגלל שהיא משדרת לו תחושת חום או נוחות, מבלי להבין את המנגנונים הפנימיים שמניעים אותו לכך. בנוסף, אליעד מציין שהעדפות אסתטיות אינן תמיד קבועות. כמו שהתמונה הייתה יפה בהתחלה, ייתכן ובשלב מאוחר יותר היא תפסיק להיות מרשימה או אטרקטיבית, ...
הסוד של התמונה המלאה - מה *החיסרון* שיש גם בתמונה המלאה בעצמה?
... של התמונה המלאה - מה החיסרון שיש גם בתמונה המלאה בעצמה? כפי שכבר ביארתי במספר מקומות, וכפי שנתפש בעיני בני האדם, התמונה המלאה היא הייצוג של השלמות. כי בכל מקום ובכל עניין, מלמדים את האדם לנסות לראות את התמונה המלאה. כי התמונה המלאה היא הייצוג של השלמות. ובאנלוגיה אלינו, לראות את התמונה המלאה, פירושו שהאדם יצליח להבין את המציאות כפי מה שהיא באמת מנקודת מבט אובייקטיבית. וכפי שכבר ביארתי, מבחינה לוגית האדם לא יכול וגם לעולם לא יוכל לראות את התמונה המלאה כפי מה שהיא. כי ברגע שהאדם קיים וצופה בכל דבר שהוא, ממילא לעולם הוא לא יכול לצפות בכל התמונה המלאה, משום שהוא עצמו חלק ממנה. והתודעה לא יכול להסתכל על עצמה מבחוץ. כי ברגע שהיא מסתכלת על עצמה, זה תמיד אך ורק באופן חלקי בלבד. ועל האדם לדמיין עיגול גדול שהוא התמונה המלאה. ובתוכה הוא עצמו קיים. ובתוכה כל העולם כולו קיים. וברגע שהאדם חושב על משהו, הרי שתמיד אפשר להקיף אותו ואת המחשבה שלו בתוך תמונה עוד יותר גדולה. וגם אם האדם יצליח לצאת מהעיגול ולהסתכל על העיגול מבחוץ, תמיד יהיה ניתן להקיף אותו ואת המחשבה שלו ואת מה שהוא חושב עליו בעיגול עוד יותר גדול. כך שמבחינה לוגית, אין אפשרות לתפוס את כל התמונה המלאה בתוך המחשבה. כי התמונה המלאה תמיד יהיו בתוכה לפחות שלושה גורמים. והם האדם עצמו שחושב את המחשבה. הדבר עצמו שחושבים עליו. והמחשבה שמקשרת את האדם שחושב לבין הדבר שעליו האדם חושב. והתמונה המלאה היא המציאות שמקיפה את התודעה החושבת + את המחשבה עצמה + את כל הדברים שעליהם האדם חושב. והאדם לא יכול לראות את התודעה שלו + את ... מה שהוא חושב, כדבר אחד. כי תמיד ברגע שיש תהליך מחשבתי כלשהו, הרי שיש שם הפרדה בין התודעה לבין המחשבה לבין הדבר שנמצא בתוך המחשבה. ולכן אי אפשר לעולם לראות את התמונה המלאה. וכפי שכבר ביארתי, כדי לראות את התמונה המלאה בשלמות, לשם כך על האדם להיות התמונה המלאה בעצמו. דהיינו, שעל האדם להיות גם הוא עצמו וגם המחשבה שלו וגם כל שאר הדברים, וכל זה להיות בו זמנית כישות אחת שהיא התמונה המלאה שמקיפה את הכל. וזה כמובן לא אפשרי. אבל כאן במאמר נבאר, מדוע גם אילו היה יכול האדם לראות ולהיות התמונה המלאה, הרי שגם אז זאת לא הייתה השלמות. והעניין הוא, כי מה שנדמה לאדם שהתמונה המלאה זאת השלמות, גם זאת טעות. משום שלכל תמונה מלאה, תמיד יש תמונה מלאה עוד יותר גדולה ממנה. כי בעיני האדם התמונה המלאה נתפשת כחיבור של כל החלקים של התמונה. כי יש פאזל שיש בו הרבה חלקים. ויש את התמונה המלאה שהיא החיבור של כל החלקים של התמונה המלאה. ויש את שלושת הגורמים הנל, שהם התודעה + המחשבה + כל מה שקיים שהוא לא התודעה מחשבה. והתמונה המלאה היא החיבור של כל הדברים האלו. אך לא כך הוא הדבר, כי התמונה המלאה האמיתית, היא גם התמונה המלאה הנל, דהיינו, החיבור של שלושת הגורמים הנל כישות אחת, אבל בנוסף על כך התמונה המלאה היא בו זמנית גם כל אחד ואחד מהחלקים שלה כישות נפרדת. ולצורך ההמחשה, מי שיתבונן יראה כי כאשר האדם מסתכל אך ורק על אחד מהחלקים של הפאזל, וכאשר האדם מסתכל על כל החלקים של הפאזל בבת אחת דהיינו, על התמונה המלאה, הרי שבכל אחד מהמקרים, רמת העמקות שבה האדם מסתכל על כל אחד מהחלקים של הפאזל, רמת העמקות של זה שונה. כי כאשר האדם רואה את כל ...
איך להסביר את המחיר ללקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית? איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני, איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר? איך להתמודד התנגדות מחיר קיצונית? איך להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית? איך להסביר את התמחור ללקוח? לקוח ממש לא מבין את המחיר, לקוח ממש לא מבין את התמחור, לגרום ללקוח להבין את המחיר, לקוח שממש לא מבין את המחיר
... כמה יעלה לו שתגיע אליו לתלות לו תמונה בבית. ונניח שאתה אומר לו שזה יעלה לו 300 שח. ואז הלקוח אומר לך, שזה לא הגיוני שהתמונה עלתה לו 50 שח ולתלות אותה יעלה לו 300 שח, שאין בזה היגיון ושזה לא הגיוני. אז במקרה הזה לדוגמה, איך באפשרותך לענות לו? אז ברמת העיקרון יש המון דרכים איך ... ממש לא הגיוני, כי איך יכול להיות שתמונה שעולה 50 שח יעלה לו לתלות אותה 300 שח. אז איך במקרה כזה הגיוני לענות ללקוח? אז כמובן שאפשרי בצורה הפשוטה ביותר להסביר את המחיר ללקוח, על ידי זה שמסבירים ... הלקוח אומר לך, שזה לא הגיוני שתמונה שעולה 50 שח יעלה לתלות אותה 300 שח. במקרה כזה אתה לדוגמה יכול לומר ללקוח, משהו בסגנון של אני מבין את מה שאתה שואל. אבל כמה לדעתך אמור לעלות שירות של תליית תמונה? כמה לדעתך אמורה לעלות העבודה, ביחס לעלות החומר?. ונניח שהלקוח אומר, שלדעתו העלות לתלות את התמונה אמור להיות 100 שח. אתה מתבונן ביחד עם הלקוח בשיטת החשיבה של הלקוח. ואתה יכול לשאול אותו, כמה לדעתו יעלה לתלות תמונה של 20 שח וכמה יעלה לדעתו לתלות תמונה שעולה 10,000 שח? באותו הקשר, באיקאה לדוגמה, נכון לרגע הזה, עלות הרכבת המוצר, היא 12% מעלות המוצר המורכב ולפחות 250 שח. דהיינו, אכן לפעמים קיים קשר כלשהו ... נניח שהלקוח אומר לך שלתלות את התמונה אמור לעלות 100 שח. אתה שואל אותו, האם לדעתו אמור להיות תשלום גם על זמן ההגעה ללקוח? האם אמור להיות תשלום גם על הוצאות הנסיעה? על כל העבודה? והאם בכלל ... לא הגיונית. כי עלות העבודה לתלות תמונה, זהה באופן כמעט מדויק, בלי קשר לעלות החומר של התמונה . כי כאשר אתה אומר ללקוח את ההיגיון של המחיר, הרי שבמובן מסוים לא משנה כמה זה הגיוני, הרי שאתה זה שקובע את זה ללקוח. אבל אם הלקוח יבין את זה מעצמו, זה ... אמפתיה כלפי הלקוח. כי הלקוח רכש תמונה ב 50 שח, כי כנראה הוא ניסה לחסוך כסף ולכן הוא רכש את התמונה הכי זולה. והוא לא העלה בדעתו, שהתמונה הזאת תלויה על הקיר, תעלה לו 350 שח. שאם הוא היה יודע את זה מראש, אולי הוא לא היה רוכש את התמונה. הלקוח חשב שהוא רוכש תמונה לבית בעלות של 50 שח ואולי יעלה לו עוד כמה שקלים לתלות אותה. ופתאום מתברר לו שהתמונה + לתלות אותה יעלה לו 350 שח והלקוח לא לקח את זה בחשבון כשהוא רכש את התמונה. כי מי שרוכש תמונה ב 5000 שח, כנראה שלא תהיה לו בעיה לשלם 300 שח כדי לתלות אותה. אבל מי שרוכש את התמונה הכי זולה, כנראה לא לקח בחשבון כמה יעלה לו לתלות אותה. בכל מקרה נקודה נוספת בהקשר הספציפי הזה, היא שמצד האמת, אם אתה קונה תמונה ב 50 שח אתה גם יכול לתלות אותה לבד, בעלות של פטיש + 1 או 2 מסמרים. זה הכל. אבל אם אתה רוצה שהתליה תהיה מקצועית בדרך כלשהי, אז כן, תליה מקצועית יש לה עלות. במילים אחרות, בתמונה, הלקוח אולי מתפשר על האיכות. אבל בתליית התמונה, הלקוח רוצה שזה יהיה יותר מקצועי. לכן יש כאן עלות. כי אם הלקוח היה הולך לשכן שלו ומבקש ממנו רק לדפוק 2 מסמרים על הקיר, כנראה שבאמת היו עושים לו את הטובה ...
זיכרון או דמיון? חלום או מציאות? היה או לא היה?
זיכרון או דמיון? חלום או מציאות? היה או לא היה?
... לדבריו, הזיכרון האנושי אינו מתאר בהכרח מציאות אובייקטיבית, אלא רק מציאות סובייקטיבית. הזיכרון הוא תחושה או תמונה המופיעה במוחו של האדם בזמן הווה, והוא מקשר לתמונה זו תחושה של זמן, כאילו היא שייכת לעבר. כיצד הזיכרון דומה לדמיון של העתיד? אליעד מבקש מהמאזינים לדמיין משהו שיקרה בעוד שבוע או בעוד שנה, ואחר כך להיזכר במשהו שקרה לפני שבוע או לפני שנה. בשני המקרים מדובר בתמונות מנטליות שהאדם חווה כרגע. הוא שואל את השאלה המרכזית: במה שונה תמונה של אירוע שהאדם מדמיין לעתיד לבין אירוע שהאדם זוכר מן העבר? ההבדל היחיד, הוא מסביר, הוא התחושה שהאדם משייך לתמונה. התמונה מהעבר נחוויית כאילו התרחשה, והתמונה מהעתיד אינה נחוויית כמציאות קיימת. אולם בפועל, שתיהן קיימות בתודעה רק ברגע הנוכחי. לפיכך, לדעתו, הזיכרון הוא רק תחושה של תמונה בתודעה, ולא עדות חד - משמעית למה שבאמת התרחש במציאות. מהי תחושת הזמן ולמה היא אינה מהימנה? אליעד מתאר כיצד תחושת הזמן אצל בני אדם, במיוחד אצל ילדים אך גם ... אותי אם זה קרה או לא מה זה רלוונטי, אבל זו כבר שאלה אחרת. ושימו לב שאדם מדבר על משהו שקרה, הוא מדבר על תמונה מסוימת עכשיו, הוא מדבר על תמונה מלפני דקה או מלפני 10 שנים, וזו תחושה מסוימת ביחס לתמונה. ואתה מיחס לתמונה הזו תאריך מסוים, אבל עכשיו אתה חש אותו. ונסו לדמיין משהו שיקרה עוד שבוע או עוד שנה, גם עכשיו ברע זה אתם מדברים על מה שיהיה אז מה זה שונה מהתיאור של מה שהיה קודם? ואדם יכול להגיד, כן, את מה שקודם אני מרגיש שזה קרה שאני מספר על זה, והתמונה של העתיד אני לא חווה שהיא קיימת. ואין שום הבדל בים עבר לעתיד, חוץ מהתמונה שיש לו כרגע בראש. לכן אדם אומר שהוא חווה תמונה בזמן זה או אחר. גם ילדים מאבדים מהר את תחושת הזמן, כל התחושה לא מדוייקת אם זה קרה אתמול או לפני חודש. וגם לאנשים מבוגרים קורה הרבה פעמים שנעלמת תחושת ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... מעוניין במוצר עצמו, אלא בגלל שהוא רוצה את היתרונות האישיים שהוא יקבל ממנו. לדוגמה, לקוח שמקנה טלוויזיה לא קונה אותה רק בגלל שהיא 80 אינץ, אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. ההבדל בין צורה למהות במכירה כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה ... את המוצר - כיצד המוצר ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו. לדוגמה, במקום לומר הטלוויזיה היא 80 אינץ, כדאי לומר המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה. זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח? ... הוא רוצה את המוצר עצמו, אלא מפני שהוא רוצה את התועלות האישיות שהוא מקבל ממנו. לדוגמה, אם לקוח רוכש טלוויזיה, הוא לא קונה אותה רק כי היא 80 אינץ, אלא כי הוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. לכן, על המוכר להתמקד בתועלות ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר בצורה שתדבר ללקוח? במקום לומר ללקוח: - הטלוויזיה היא 80 אינץ. עדיף לומר: - המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה. במקום לומר: - למוצר יש אחריות של 5 שנים. עדיף לומר: - עם האחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ... ישיג מזה אז גם כן למה אתה מספר לו את זה, זה סתם מבלבל את המוח אבל אם לצורך העניין אתה חושב כן מה זאת אומרת אם הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ זה יגרום לכך שכשהוא יראה את התמונה הוא יראה תמונה מאוד ענקית אז תגיד ללקוח תקשיב הטלוויזיה הזאת אתה תראה בה תמונה מאוד ענקית כי היא ורק היא 80 אינץ . כנל לגבי כל תיאור של המוצר קח את הפרטים שיש לך על המוצר המוצר הזה הוא יש לו נגיד ...
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
... עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך למה אנשים אוהבים לקבל לייקים בפייסבוק? אחת השאלות שאליעד כהן מציג בהרצאה זו היא: מדוע אנשים אוהבים לקבל לייקים ... חיובית. לדוגמה, אם אדם מעלה תמונה שלו צונח ממטוס ומקבל לייקים רבים, הוא מתחיל לחשוב מחשבות חיוביות על עצמו כמו אני אמיץ, אני מיוחד, אני מעניין. לעומת זאת, אדם שמעלה פוסט עם דעה או מחשבה מסוימת, ומקבל ... חכם, או שמשהו שהוא העלה (כמו תמונה או פוסט) נתפס בעיני אחרים כמעניין או ראוי להערכה. כיצד הלייק ממלא את החיסרון של האדם? עולה הטענה שלבן אדם יש חיסרון מסוים בביטחון העצמי. הוא לא לגמרי בטוח בעצמו, ולכן ... גם הבדל בין מצב שבו מישהו מעלה תמונה שלו צונח ממטוס וזוכה ללייקים, לבין מצב שבו מישהו כותב רעיון או דעה ומקבל לייקים. בשני המקרים, עצם הלייק גורם לו להאמין שיש הסכמה או הערכה מהסביבה, וכך הוא מתחיל לחשוב על ... לתת דוגמה נגיד שמישהו מעלה תמונה ועושים לו לייק אוקי, עכשיו מה זה אומר נגיד שחושבים שהוא חכם? לא, שמסכימים איתו? לא. אבל בא נניח נלך על דוגמה שלך מישהו כתב תגובה ונגיד עשו לו לייק אז מה זה אומר, איך זה ... אליעד: איזה חלקים, בן אדם העלה תמונה לפייסבוק שהוא צונח ממטוס בסדר עשו לו לייק, זה עשה לו מאוד טוב למה? ש: הוא יתחיל לחשוב על עצמו מחשבות טובות. אליעד: למה? ש: אני טוב ואני מדהים. אליעד: איך? ש: מה איך? ... רוצה לחשוב אז בעצם הוא מעלה את התמונה כדי שיעשו לו לייק כי אז הוא מאמין למה שאמרו עליו וכשהוא מאמין למה שאמרו עליו אז ממילא זה לפעמים יוצא לו לטובה כשהוא מאמין שחושבים עליו דברים טובים ולפעמים זה יוצא לו לרעה ...
ידיעות - את מה אי אפשר שלא לדעת? את מה הכי חשוב לזכור? את מה אסור לשכוח?
... לא יותר מכך. כל הידיעות כולן הן רק תיאורים שונים ובגדים שונים של המציאות. כל צורה שונה של המציאות מתוארת אצל האדם בשם אחרת הגדרה אחרת. תמונה אחת של המציאות נקראת אהבה, תמונה אחרת של המציאות נקראת שנאה. תמונה אחת נקראת שולחן, אחרת נקראת כדור הארץ וכולי. גם האני של האדם היא תמונה. מהו האני? האני הוא כל הדברים שהאדם מייחס לאני. שאלה: במה שונה האני ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סחיטה מינית, איך להתמודד עם הפצת תמונות אינטימיות שלך? למה אנשים מצטלמים בעירום? מה לעשות אם הפיצו תמונות שלי בעירום באינטרנט? מה לעשות אם הפיצו סרטון שלי ערומה? מה לעשות אם פרצו לי לאינסטגרם? תמונות עירום שלי באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תמונה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תמונה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לאורח חיים בריא, טיפול רגשי, מטפל אישי בתחום תמונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 20:29:26 - wesi1