אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תמונה ✔הסוד של רצון אין סופי - איך *לראות* את התמונה המלאה? איך להבין את *כל* המציאות? ✔כפי שכבר ביארתי, מי שרוצה להיות מאושר עליו בראש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הסוד של רצון אין סופי - איך *לראות* את התמונה המלאה? איך להבין את *כל* המציאות?
כפי שכבר ביארתי, מי שרוצה להיות מאושר עליו בראש ובראשונה להבין את עצמו ואת המציאות שבה הוא חי בשלמות. וכפי שעוד ביארתי, מבחינה לוגית ושכלית האדם לא יכול להבין את כל המציאות בשלמות. משום שתמיד יכולות התפישה של האדם מוגבלות, ותמיד האדם מוגבל להבין אך ורק אמת סובייקטיבית בלבד.

ועוד ביארתי מספר פרדוקסים, שמונעים מהאדם לראות את כל התמונה המלאה. כגון לדוגמה שהאדם לא יכול לתפוס במחשבתו את הסיבה הראשונה של כל הסיבות, משום שהיא נמצאת במרחק אין סופי מהאדם.

או שהאדם לא יכול לראות את התמונה המלאה כל זמן שהוא קיים, כי התמונה היא אין סופית. ואם האדם קיים, אז כל דבר שהוא תופס אותו במחשבה שלו, הוא לא אין סופי, כי האדם עצמו קיים בנוסף על מה שהוא חושב. וממילא האדם לא יכול לתפוס במחשבה שלו את כל המציאות בבת אחת.

וכיו"ב ביארתי מגבלות שונות שמגבילות את האדם להבין את כל המציאות. אבל כפי שכבר ביארתי, לכל בעיה בעולם יש פתרון ולכל שאלה יש תשובה. ויש גם דרך איך לראות את התמונה המלאה, ואיך האדם יכול להגיע אל האמת האובייקטיבית של המציאות, ואיך האדם יכול לתפוס במחשבתו את הסיבה הראשונה ואת המהות ואת השכל של המציאות וכולי.

וכאן נגלה את הסוד, מהו הדבר היחיד שבו תלוי האם האדם יוכל או לא יוכל לראות את התמונה המלאה של המציאות, דהיינו, להבין את הכל וכולי, ולפצח את משמעות החיים וממילא להיות מאושר.

והסוד הוא כי כדי שהאדם יהיה מסוגל להכיל את התמונה המלאה, לשם כך על האדם ליצור כלי קיבול שיהיה מסוגל להכיל את האין סוף. והכלי קיבול הוא הרצון של האדם. כי הרצון של האדם הוא הכלי שמושך אליו את השפע שאותו האדם מקבל. ומי שרוצה ליצור לעצמו כלי קיבול אין סופי שיוכל להכיל בתוכו את האין סוף, לשם כך עליו להשתמש בכוח הרצון שלו בצורה נכונה.

והעניין הוא, כי יש בעולם שלנו חשק חושק ונחשק. כי כל תהליך של רצון שיש בעולם, יש בו שלושה גורמים. והראשון הוא החושק, דהיינו, האדם שחושק ושרוצה את הדבר. ויש גם את הנחשק שהוא הדבר שאותו האדם רוצה. ויש גם את החשק, שהוא הרצון שמחבר את האדם עם הדבר שאותו הוא רוצה.

וככל שהנחשק יותר גדול, כך החושק צריך יותר חשק אל הנחשק. דהיינו, ככל שהדבר שאותו האדם רוצה הוא דבר שקשה יותר להשיג אותו, כך האדם צריך רצון יותר גדול להשיג את אותו הדבר. והרצון יוצר כלי שמאפשר לאדם לקבל את מה שהוא רוצה.

והנה, יש נחשק מעל נחשק. דהיינו, אפשר לקחת את כל המשימות השונות בעולם ואת כל הרצונות האפשריים שאותם האדם יכול לרצות, ואפשר לדרג אותם ע"פ רמת הקושי להשיג את הדבר שאותו האדם רוצה להשיג. ואם ניקח את כל הרצונות האפשריים ונדרג אותם ע"פ רמת הקושי להשיג אותם, בראש הרשימה יהיה הרצון של האדם לראות את התמונה המלאה ולהבין את המציאות בשלמות.

וכפי שאמרנו, כדי להיות מאושר באמת, מוכרח האדם להבין את המציאות בשלמות. אבל אין שום אפשרות בעולם שהאדם יבין את המציאות בשלמות. דהיינו, אמרנו בעצם שרמת הקושי להבין את המציאות בשלמות, היא אין סופית. דהיינו, אין לה סוף ואין שום פתרון איך יכול האדם להבין את המציאות בשלמות. ולכן רמת הקושי היא אין סופית.

אבל, ההבנה שהקושי להבין את המציאות הוא אין סופי ללא פתרון, היא בעצם גם רמז לאדם איך הוא כן יכול להבין את המציאות בשלמות. כי מי שרוצה להשיג נחשק ומטרה שהקושי להשיג אותה הוא אין סופי, עליו גם לרצות להשיג אותה ברצון אין סופי.

פירוש: כי מי שרוצה לראות את כל התמונה המלאה, ולהבין את המציאות בשלמות, ולגלות את הסוד מהי הסיבה הראשונה ומהי התכלית של החיים, ומי שרוצה להיות מאושר באמת, עליו לשם כך להשתמש ברצון אין סופי להבין את המציאות בשלמות.

כי לאדם יש רצונות שונים. ומי שרוצה להבין את המציאות בשלמות, מאחר שמדובר כאן על משימה עם קושי אין סופי, לכן מי שרוצה לפצח את רמת הקושי הזו ולנצח את המשחק של החיים ואח"כ להתחיל ליהנות מהחיים באמת כפי מה שראוי ליהנות מהם, עליו לרצות להשיג את האושר הזה ברצון אין סופי.

כי כל זמן שהאדם רוצה להיות מאושר, אבל הוא רוצה ג"כ עוד איזה דבר אחר, הרי שהרצון של האדם הוא לא אין סופי. וכל זמן שיש לאדם רצון כלשהו נוסף מלבד לפצח את הסוד של מהי הסיבה הראשונה, הרי שעדיין אין לאדם את כלי הקיבול איך לגלות את הסיבה הראשונה של כל הסיבות ואיך לראות את התמונה המלאה.

ולראות את התמונה המלאה, פירושו לראות את האמת האובייקטיבית של המציאות. והתנאי היחיד לגלות את האמת המוחלטת והמושלמת של המציאות, היא על ידי זה שיש לאדם רצון אמיתי להבין את האמת של המציאות. כי האמת לא סובלת את השקר. ומי שרוצה להבין את המציאות, ועדיין תוך כדי זה יש לו גם עוד רצונות נוספים, על ידי זה הרצון שלו להבין את המציאות, הוא לא רצון אמיתי.

ולמרות שהאדם כן רוצה באמת להבין את המציאות, הרי שהאמת הזאת של האדם היא לא אמת אין סופית. והאמת של המציאות היא אמת אין סופית. ומי שרוצה להבין את האמת של המציאות, עליו לרצות להבין את המציאות ברמת אמת אין סופית.

ורצון ברמת אמת אין סופית, פירושו שהאדם מגיע לעוצמת רצון שכזו, שברגע אחד כל כוח הרצון של האדם כולו, הוא אך ורק להבין את המציאות. שזה רצון אין סופי, שברגע אחד בודד יש אך ורק רצון אחד ויחיד להבין את המציאות בלבד, ללא שום רצון אחר נוסף.

כי כל זמן שהאדם רוצה להבין את המציאות, אבל רוצה גם עוד רצון אחר, הרי שהרצון של האדם להבין את המציאות, הוא לא רצון אין סופי. כי תמיד יש אצל האדם בתוך הרצון שלו עוד רצונות אחרים. אבל כאשר הרצון של האדם הוא רצון אין סופי, דהיינו, שכל מה שהאדם רוצה זה אך ורק להבין את המציאות, על ידי זה האדם יוצר כלי קיבול להבין את המציאות בצורה אין סופית.

וכאשר האדם יוצר כלי קיבול אין סופי להבין את השכל האמיתי של המציאות, אז בבת אחת בפחות מרגע אחד האדם מבין את המציאות כולה בשלמות. דהיינו, שאז האדם מקבל שכל חדש שגורם לו להבין את המציאות ולקבל תשובות לכל השאלות שיש לו.

ונסכם: הסוד של הדרך איך לפצח את הסוד של המציאות ואיך לראות את כל התמונה המלאה בשלמות, הוא הרצון האין סופי. כי מי שירצה באמת את כל האמת ואך ורק את האמת להבין את הסיבה הראשונה של המציאות, ולהבין את המהות של המציאות וכולי, על ידי זה הוא יבין פתאום את התמונה המלאה כולה ויגיע לאושר אמיתי.

ויש בזה עוד רמות עומק שונות. ואחרי שהאדם יראה את התמונה המלאה, אז האדם יגלה את רמות העומק הנוספות שיש בעצה של הרצון האין סופי. כי יש כאן עוד סוד עמוק נוסף. ואחרי שהאדם יגיע לרצון אין סופי שכזה ויראה את התמונה המלאה של המציאות בשלמות, אז הוא יבין את עומק הסיבה מדוע האדם חייב רצון אין סופי, וכיצד הרצון האין סופי הוא ורק הוא מאפשר לאדם לפצח את הסוד של המציאות.

ואיך יכול האדם להגיע לרצון אין סופי שכזה? תשובה: על ידי זה שהאדם מתחיל להתרגל לרצות רצון אמיתי. פירוש, כי אצל כל אדם יש רמות שונות של רצון. כי כאשר האדם עושה פעולה כלשהי, הרי שהוא רוצה לעשות אותה. והאדם רוצה את הרצון שלו, בגלל שהוא רוצה משהו אחר פנימי יותר.

לדוגמה: האדם רוצה לשתות כוס מים, כי הוא רוצה רצון פנימי יותר לא להיות צמא, כי הוא רוצה רצון פנימי יותר להיות בריא, כי הוא רוצה רצון פנימי יותר לא לסבול, כי הוא רוצה רצון פנימי יותר להרגיש טוב וכולי. וככל שהרצון הוא פנימי יותר וקרוב יותר לשורש הרצון, כך הוא אמיתי יותר וחזק יותר.

ומי שרוצה ללמוד איך לרכז את כל כוח הרצון שלו בדבר אחד, עליו פשוט בחיי היום יום לנסות למקד את הרצון שלו, ולהביא אל רמת המודעות שלו, את הרצון הפנימי שלו שהוא רצון אמיתי יותר וחזק יותר. כי ככל שהרצון פנימי יותר, כך הוא יותר אמיתי ויותר חזק ויותר קרוב לרצון אין סופי.

ובפשיטות על האדם להתבונן תמיד ולשאול את עצמו תמיד, מה באמת אני רוצה? למה אני רוצה את זה? למה באמת אני רוצה את הרצון הזה? מהיכן הרצון הזה מגיע? האם נולדתי עם הרצון הזה? האם הרצון הזה הוא הכרחי? מה הסיבה שבגללה אני רוצה את הרצון שלי? וכיו"ב שאלות שונות שעוזרות לאדם להתחבר אל שורש הרצון שלו, שהוא רצון יותר אמיתי ויותר חזק.

ועל ידי זה האדם לומד איך לחזק את הרצון שלו. ועל ידי זה בסופו של דבר האדם מגלה את הדרך איך להיות מסוגל לרצות ברצון אין סופי להבין את המציאות. ואז האדם מבין את המציאות בשלמות ונכנס לגן עדן ומתחיל את החיים הטובים באמת...
מחשבה בלי שום רצון פשטות מציאות לכל שאלה יש תשובה תכלית קושי מה התכלית של החיים איך לפצח למה באמת אני רוצה לקבל איך להבין איך לראות איך לראות את התמונה אין סוף המציאות הסוד הסוד של רצון אין סופי התמונה המלאה להבין להבין את כל המציאות לראות לראות את התמונה לראות את התמונה המלאה מציאות סוד סודות רצון רצון אין סוף רצון אין סופי תמונה תמונה מלאה תמונות
חוויית הזמן - האם אפשרי להתבלבל בין זמן עבר לזמן הווה לזמן עתיד? האם אפשרי לחשוב שהעבר עדיין לא התרחש? האם אפשרי לחשוב שהעתיד כבר קרה? איך המוח מפרש את חוויית הזמן? מה זה דה זה וו? מה זה דז'ה וו? האם אדם יכול להתבלבל בין עבר לעתיד בחוויית הזמן שלו?
... עבר לעתיד בחוויית הזמן שלו? שיחה בעניין חוויית הזמן. הוסבר שהמוח לא יכול להתבלבל בין עבר הווה לעתיד. אלא לכל תמונה של אירוע, מוצמדת חוויית זמן. ואין משמעות במוח לתמונה של אירוע, בלי חוויה של זמן. ניתן לדוגמה לראות פריים מתוך אירוע של זריחת השמש, בלי הצמדה לזמן. אבל לא ... חוסר זיכרון לגבי העבר. מה ההבדל בין זיכרון של עבר לדמיון של עתיד? בהמשך השיחה, אליעד ביקש מהאדם לשים לב לכך שכל תמונה שעולה במוח - יש לה תיוג של זמן, אפילו אם לא באופן מודע. לדוגמה, כשאדם מדמיין את זריחת השמש, הוא יכול ... אותה אתמול, או לדמיין שתהיה זריחה מחר - אך התחושה בכל אחד מהמקרים היא שונה. אלו לא אותן חוויות. כלומר, אותה תמונה של זריחה, כאשר היא מתקיימת בראש, היא כבר משויכת לזמן כלשהו. אליעד שאל שוב ושוב: האם אתה יכול להראות תמונה אחת בראש, שהיא גם עבר וגם עתיד? התשובה הייתה שלא - כי בכל פעם שאתה רואה משהו בדמיון או בזיכרון, הוא ... כאילו הוא כבר חווה את זה בעבר. אבל גם אז - אין כאן החלפה בין זמנים, אלא תחושת חזרתיות או דמיון. האם ניתן לתייג תמונה בראש בלי זמן? האדם ניסה להעלות רעיון: אולי המוח מייצר קודם רעיון או תמונה בראש, ורק לאחר מכן משייך לה זמן - האם התמונה קיימת ללא זמן? אליעד חלק עליו: כל תמונה שהאדם חושב עליה, היא כבר משויכת אוטומטית לזמן כלשהו. לדוגמה, אם אדם חושב שהוא הולך לדבר עם מישהו - התמונה הזאת קיימת אצלו כמשהו עתידי. אם הוא נזכר בשיחה שהייתה - זו תמונה עם תיוג של עבר. אין תמונה נייטרלית שאחר כך משייכים לה זמן. לדבריו של אליעד, ברגע שהאדם חווה משהו במחשבה - הוא כבר חווה אותו ... זו לא החלפה של זמן, אלא פשוט שכחה של העבר ודמיון של העתיד. הוא טען שכדי לדבר על בלבול בזמן, צריך שתהיה אותה תמונה ממש, שהאדם יראה אותה ויחשוב שהיא שייכת לעבר, למרות שהיא עתיד - או להפך. אך זה לא קורה בפועל. האם יש אפשרות להחליף את הזמן של תמונה? המשך הדיון עסק באפשרות שאדם ייקח תמונה אחת (למשל - של עצמו מדבר עם ראובן), וישייך אותה לזמן לא נכון. אליעד הסביר שגם אם זה נראה כך, המוח עדיין יודע לעשות הבחנה בין עבר לעתיד. אם האדם ראה את התמונה הזו בעבר, ואז חושב שזה יקרה בעתיד - זה לא אומר שהוא בלבל את הזמנים, אלא שייתכן שהוא פשוט דמיין שהשיחה ... כדי להמחיש את טענתו: הרבה יותר סביר שאדם יחשוב שראה תרנגול, כשזה היה מלפפון חמוץ - מאשר שיחליף בין עבר לעתיד של תמונה. כי הזמן הוא חלק מהותי מהתפיסה של המציאות. מה המסקנה הסופית לגבי חוויית הזמן? בסוף השיחה, האדם ניסה לנסח את מה שהבין: שהוא לא מצליח לחשוב על תמונה ללא הקשר זמן, ולכן הוא לא באמת יכול להתבלבל בין עבר לעתיד. אליעד חיזק את זה ואמר שאין לאדם אפשרות להלביש את אותה תמונה על שני זמנים בו זמנית. בכל רגע שהתמונה עולה בראש - היא כבר מתויגת. ואם מישהו אומר שהוא מתבלבל - הוא מתבלבל בזיכרון, או מדמיין דברים, אבל לא ... אפשרויות סותרות בו זמנית לגבי זמן של אירוע אחד. מה ההבדל בין זיכרון לבין דמיון? מה זה דזה וו? האם אפשר לחשוב על תמונה ללא זמן? האם יש בלבול בין עבר לעתיד? איך פועל המוח בתפיסת זמן? מהי חוויית הזמן? ...
שנאת מעריצים, למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? שנאת מפורסמים לא מושלמים, למה לפעמים מעריצים שונאים את המפורסמים שהם מעריצים? למה שונאים דוגמנית לא מושלמת? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונה לא מחמיאה?
שנאת מעריצים, למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? שנאת מפורסמים לא מושלמים, למה לפעמים מעריצים שונאים את המפורסמים שהם מעריצים? למה שונאים דוגמנית לא מושלמת? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונה לא מחמיאה?
... מעריצים, למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? שנאת מפורסמים לא מושלמים, ... את המפורסמים שהם מעריצים? למה שונאים דוגמנית לא מושלמת? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונה לא מחמיאה? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? אנשים רבים תוהים מדוע לפעמים מעריצים מתחילים לשנוא דוגמנית שהם אוהבים, רק כי היא מעלה לאינסטגרם או לפייסבוק תמונות שלא מחמיאות לה. הדוגמנית שמייצגת מודל ... מאוד מעריצים שמעריכים את המראה שלה, מחליטה יום אחד לחשוף צדדים פחות יפים שלה: אולי תמונה שבה היא נראית עבה, אולי היא השמינה, אולי יש לה פצעים על הפנים או תמונה שלה לפני פוטושופ. לכאורה מדובר בפעולה ... למעשה מופנית אליה עצמה. זה כאילו היא נמצאת במקום הדוגמנית, וחיה דרך ההצלחה שלה. מדוע תמונות לא מושלמות של מפורסמים גורמות לשנאה? כאשר דוגמנית מעלה תמונות לא מחמיאות, היא הורסת את הפנטזיה של המעריצים. במקום לראות את הדמות המושלמת שהם אוהבים ומעריצים, הם רואים תמונה לא מחמיאה, שהורסת להם את הדימוי העצמי ... לשונאים? מדוע אנשים מעריצים מפורסמים? איך הערצה הופכת לשנאה? למה אנשים מגיבים רע לתמונות אותנטיות? למה שונאים דוגמנית לא מספיק יפה? למה שונאים מפורסמים שלא נראים טוב? מה ההיגיון לשנוא מושא הערצה? למה מעריצים מפורסמים? תמונות בפייסבוק, תמונות באינסטגרם, תמונות לא מחמיאות, דוגמנית בלי פוטושופ, למה ...
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 3
רצון חופשי, בחירה חופשית, בחירת הרצון, משמעות החיים, אקראי או סיבתי, חיפוש עצמי, הבנה יוצרת רצון - 3
... ראה את העמוד ולא משהו אחר. אליעד נותן דוגמה נוספת של השתקפות של תמונה במראה. האם יש תמונה או אין תמונה? ישנה תמונה וגם אין, משום שזו השתקפות ... ושעלינו להשתמש בהבנה זו. המרצה גם נותן דוגמה לשאלה של האם יש תמונה או אין תמונה, כאשר מתבוננים בהשתקפות במראה. התמונה קיימת ויכולה להיות גם לא קיימת בו - זמנית, כמו השתקפות של תמונה מחוץ למציאות. הוא ממליץ ... לא מה המשמעות שלו, אלא מה המשמעות של העולם בכלל. ברגע שמבינים את התמונה הגדולה, השאלות על משמעות ... לא סתם ראית את העמוד. למשל תסתכלו לשם, יש שם השתקפות על המראה של תמונה, למה יש שם השתקפות? מה זה ... מבין את השכל של מה שזה אומר, תכף נעשה חידון מה זה אומר ההשתקפות של התמונה על המראה. אבל תבינו אם זה סיבתי יש בזה שכל. מה זה אומר? זה אומר שיש תמונה שלא קיימת, יש תמונה או אין תמונה? יש תמונה וגם אין תמונה. אז יכול להיות שאת היא ...
אומנות, עיצוב, יופי, אסתטיקה, פרחים, הפילוסופיה של האומנות, ציורים, אמנות חזותית, אמנות מושגית, אמנות קונספטואלית
אומנות, עיצוב, יופי, אסתטיקה, פרחים, הפילוסופיה של האומנות, ציורים, אמנות חזותית, אמנות מושגית, אמנות קונספטואלית
... עיצוב, יופי, אסתטיקה, פרחים, הפילוסופיה של האומנות, ציורים, אמנות חזותית, אמנות מושגית, אמנות קונספטואלית מהם הגורמים שגורמים לאדם לבחור תמונה מסוימת ולמה יש אנשים שמעדיפים תמונות עם אסתטיקה שונה? בהרצאה, אליעד מדבר ... האסתטיות של בני אדם, תוך דגש על ההשפעות הסוציולוגיות והפסיכולוגיות שמובילות אותנו להעדפות שונות. הוא מציין את האסוציאציות החושיות והרגשיות שמעוררות תמונות שונות, וכיצד הצבעים, הצורות, וההקשרים ... רעיונותיו: דוגמה אחת היא אהבתו של אדם לצבעים אדומים. אם הוא מרגיש שחסרים לו צבעים אדומים בחייו או שהוא נזכר בזיכרון חיובי שקשור לצבע האדום, הוא יעדיף תמונה עם גוונים אדומים. הסיבה לכך היא ... מצביעים על כך שמדובר בחיבור רגשי - אסוציאטיבי. אליעד מסביר גם כיצד ניתן להבין את ההעדפות האסתטיות דרך המושג סוציוטיפיות. לדוגמה, כאשר אדם רואה תמונה מסוימת, הוא אינו רק רואה את הצבעים והצורות, אלא הוא מתאר אותם באמצעות חוויותיו האישיות. אם הוא מרגיש שיש משהו מוכר או טוב בתמונה, אז התמונה הופכת בעיניו ליותר יפה. הוא גם מציין ... שאין אפשרות אחרת. במקרה כזה, הוא יתפוס את הבחירה כטובה יותר, משום שהוא יודע שהיא התוצאה האפשרית היחידה. איך משפיע הקונטרסט בין צבעים על האסתטיקה של תמונה? אחת השאלות המרכזיות שהועלתה בהרצאה היא איך הקונטרסט בין צבעים משפיע על התחושה שצופה מרגיש כלפי תמונה. אליעד מציין כי הבחירה בתמונה עם קונטרסט גבוה בין צבעים (כגון אדום ושחור) גורמת למוח להרגיש יותר עירני ומעורב. לעומת זאת, תמונה עם צבעים אחידים יותר או קונטרסט נמוך עשויה להיתפס כמעוררת פחות רגשות ועניין. דוגמה לכך היא תמונה בה יש שילוב של צבעים בהירים ומנוגדים, שיכולים לגרום למוח להרגיש תחושת עירנות גבוהה יותר. ההסבר המרכזי כאן הוא שלמוח יש נטייה לשלם יותר על תמונה עם קונטרסטים חזקים, כיוון שהתמונות הללו מציעות יותר מרחב לדמיון ומעוררות יותר רגש. לדוגמה, כאשר יש תמונה עם צבעים של אדום ולבן, ניתן להרגיש שהקונטרסט בין הצבעים מפעיל את החושים בצורה יותר אינטנסיבית, בעוד שבחירה בתמונה עם צבעים פחות מנוגדים תוכל להיתפס כמתונה או פשוטה יותר. מה המשמעות של הסדר בתמונה ואיך הוא משפיע על התחושה של הצופה? אליעד מציין שבחירה בתמונה מסוימת תלויה גם בסדר שלה. כאשר הצופה מתבונן בתמונה מסודרת, הוא לרוב ירגיש שהדברים מתנהלים על פי חוקיות והיגיון. לעומת זאת, בתמונה עם יותר אוסף של צבעים לא מסודרים או אי סדר, הצופה יכול להרגיש תחושת חופש או אי ודאות. תמונה מסודרת נראית יציבה יותר, ומשדרת תחושה של סדר ושליטה. לדוגמה, כאשר הצופה מתבונן בתמונה שבה כל הצבעים ממוקמים בצורה מסודרת ומדויקת, הוא מרגיש תחושת נוחות. מנגד, בתמונה שבה הצבעים נראים מבולגנים או חסרי סדר, הצופה עשוי להרגיש תחושת חופש, אך יחד עם זאת תחושת אי נוחות או קושי להבין את המסר. איך בחירת האובייקטים בתמונה משפיעה על החוויה האסתטית? בחירת האובייקטים בתמונה משחקת תפקיד משמעותי בהשפעתה על הצופה. אליעד מראה כיצד אפילו פרחים בתמונה יכולים להשרות על הצופה תחושת חום, ... הסיבה לכך היא שהמוח מחפש תמיד את הדינמיקה שבין פתוח לסגור ויכול למצוא תחושת סקרנות או רצון לגלות יותר במצבים שבהם יש אלמנטים פתוחים או לא ברורים בתמונה. האם העדפות אסתטיות תלויות אישיות ... גם ממסגרות תרבותיות, חוויות עבר, וזיכרונות אסוציאטיביים. ההבנה הזו יכולה להוביל לתובנה יותר מעמיקה אודות אסתטיקה בעיני כל אחד מאיתנו. כאשר אדם בוחר תמונה או אובייקט מסוים, הוא לרוב לא מודע לגמרי לאסוציאציות שמפעילות את הבחירה שלו. הוא עשוי לבחור תמונה מסוימת רק בגלל שהיא משדרת לו תחושת חום או נוחות, מבלי להבין את המנגנונים הפנימיים שמניעים אותו לכך. בנוסף, אליעד מציין שהעדפות אסתטיות אינן תמיד קבועות. כמו שהתמונה הייתה יפה בהתחלה, ייתכן ובשלב מאוחר ...
הסוד של התמונה המלאה - מה *החיסרון* שיש גם בתמונה המלאה בעצמה?
... של התמונה המלאה - מה החיסרון שיש גם בתמונה המלאה בעצמה? כפי שכבר ביארתי במספר מקומות, וכפי שנתפש בעיני בני האדם, התמונה המלאה היא הייצוג של השלמות. כי בכל מקום ובכל עניין, מלמדים את האדם לנסות לראות את התמונה המלאה. כי התמונה המלאה היא הייצוג של השלמות. ובאנלוגיה אלינו, לראות את התמונה המלאה, פירושו שהאדם יצליח להבין את המציאות כפי מה שהיא באמת מנקודת מבט אובייקטיבית. וכפי שכבר ביארתי, מבחינה לוגית האדם לא יכול וגם לעולם לא יוכל לראות את התמונה המלאה כפי מה שהיא. כי ברגע שהאדם קיים וצופה בכל דבר שהוא, ממילא לעולם הוא לא יכול לצפות בכל התמונה המלאה, משום שהוא עצמו חלק ממנה. והתודעה לא יכול להסתכל על עצמה מבחוץ. כי ברגע שהיא מסתכלת על עצמה, זה תמיד אך ורק באופן חלקי בלבד. ועל האדם לדמיין עיגול גדול שהוא התמונה המלאה. ובתוכה הוא עצמו קיים. ובתוכה כל העולם כולו קיים. וברגע שהאדם חושב על משהו, הרי שתמיד אפשר להקיף אותו ואת המחשבה שלו בתוך תמונה עוד יותר גדולה. וגם אם האדם יצליח לצאת מהעיגול ולהסתכל על העיגול מבחוץ, תמיד יהיה ניתן להקיף אותו ואת ... עליו בעיגול עוד יותר גדול. כך שמבחינה לוגית, אין אפשרות לתפוס את כל התמונה המלאה בתוך המחשבה. כי התמונה המלאה תמיד יהיו בתוכה לפחות שלושה גורמים. והם האדם עצמו שחושב את המחשבה. הדבר עצמו שחושבים עליו. והמחשבה שמקשרת את האדם שחושב לבין הדבר שעליו האדם חושב. והתמונה המלאה היא המציאות שמקיפה את התודעה החושבת + את המחשבה עצמה + את כל הדברים שעליהם האדם חושב. והאדם לא יכול ... לבין המחשבה לבין הדבר שנמצא בתוך המחשבה. ולכן אי אפשר לעולם לראות את התמונה המלאה. וכפי שכבר ביארתי, כדי לראות את התמונה המלאה בשלמות, לשם כך על האדם להיות התמונה המלאה בעצמו. דהיינו, שעל האדם להיות גם הוא עצמו וגם המחשבה שלו וגם כל שאר הדברים, וכל זה להיות בו זמנית כישות אחת שהיא התמונה המלאה שמקיפה את הכל. וזה כמובן לא אפשרי. אבל כאן במאמר נבאר, מדוע גם אילו היה יכול האדם לראות ולהיות התמונה המלאה, הרי שגם אז זאת לא הייתה השלמות. והעניין הוא, כי מה שנדמה לאדם שהתמונה המלאה זאת השלמות, גם זאת טעות. משום שלכל תמונה מלאה, תמיד יש תמונה מלאה עוד יותר גדולה ממנה. כי בעיני האדם התמונה המלאה נתפשת כחיבור של כל החלקים של התמונה. כי יש פאזל שיש בו הרבה חלקים. ויש את התמונה המלאה שהיא החיבור של כל החלקים של התמונה המלאה. ויש את שלושת הגורמים הנל, שהם התודעה + המחשבה + כל מה שקיים שהוא לא התודעה מחשבה. והתמונה המלאה היא החיבור של כל הדברים האלו. אך לא כך הוא הדבר, כי התמונה המלאה האמיתית, היא גם התמונה המלאה הנל, דהיינו, החיבור של שלושת הגורמים הנל כישות אחת, אבל בנוסף על כך התמונה המלאה היא בו זמנית גם כל אחד ואחד מהחלקים שלה כישות נפרדת. ולצורך ההמחשה, מי שיתבונן יראה כי כאשר האדם ... של הפאזל, וכאשר האדם מסתכל על כל החלקים של הפאזל בבת אחת דהיינו, על התמונה המלאה, הרי שבכל אחד מהמקרים, רמת העמקות שבה האדם מסתכל על כל אחד מהחלקים של הפאזל, רמת העמקות של זה שונה. ...
איך להסביר את המחיר ללקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית? איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני, איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר? איך להתמודד התנגדות מחיר קיצונית? איך להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית? איך להסביר את התמחור ללקוח? לקוח ממש לא מבין את המחיר, לקוח ממש לא מבין את התמחור, לגרום ללקוח להבין את המחיר, לקוח שממש לא מבין את המחיר
... ללקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית. לדוגמה אתה הנדימן ולקוח שואל אותך כמה יעלה לו שתגיע אליו לתלות לו תמונה בבית. ונניח שאתה אומר לו שזה יעלה לו 300 שח. ואז הלקוח אומר לך, שזה לא הגיוני שהתמונה עלתה לו 50 שח ולתלות אותה יעלה לו 300 שח, שאין בזה היגיון ושזה לא הגיוני. אז במקרה הזה לדוגמה, איך באפשרותך לענות ... זול, הלקוח גם לא אומר לך שאין לו כסף, הלקוח כן אומר לך, שלהבנתו המחיר שלך ממש לא הגיוני, כי איך יכול להיות שתמונה שעולה 50 שח יעלה לו לתלות אותה 300 שח. אז איך במקרה כזה הגיוני לענות ללקוח? אז כמובן שאפשרי בצורה הפשוטה ביותר ... בהתאם לזה להראות לו את האבסורד ואת חוסר ההיגיון בשיטת התמחור שהלקוח מציע. לדוגמה: הלקוח אומר לך, שזה לא הגיוני שתמונה שעולה 50 שח יעלה לתלות אותה 300 שח. במקרה כזה אתה לדוגמה יכול לומר ללקוח, משהו בסגנון של אני מבין את מה שאתה שואל. אבל כמה לדעתך אמור לעלות שירות של תליית תמונה? כמה לדעתך אמורה לעלות העבודה, ביחס לעלות החומר?. ונניח שהלקוח אומר, שלדעתו העלות לתלות את התמונה אמור להיות 100 שח. אתה מתבונן ביחד עם הלקוח בשיטת החשיבה של הלקוח. ואתה יכול לשאול אותו, כמה לדעתו יעלה לתלות תמונה של 20 שח וכמה יעלה לדעתו לתלות תמונה שעולה 10,000 שח? באותו הקשר, באיקאה לדוגמה, נכון לרגע הזה, עלות הרכבת המוצר, היא 12% מעלות המוצר המורכב ולפחות 250 ... בעצם יכול לפתח דיאלוג עם הלקוח, להסביר לו את שיטת התמחור שהוא יבין אותה מעצמו. נניח שהלקוח אומר לך שלתלות את התמונה אמור לעלות 100 שח. אתה שואל אותו, האם לדעתו אמור להיות תשלום גם על זמן ההגעה ללקוח? האם אמור להיות תשלום גם על ... היה מתמחר. לפתוח איתו בדיאלוג ולנסות לגרום לו להבין מעצמו, ששיטת התמחור שלו לא הגיונית. כי עלות העבודה לתלות תמונה, זהה באופן כמעט מדויק, בלי קשר לעלות החומר של התמונה. כי כאשר אתה אומר ללקוח את ההיגיון של המחיר, הרי שבמובן מסוים לא משנה כמה זה הגיוני, הרי שאתה זה שקובע את זה ... אם הלקוח יבין את זה מעצמו, זה כמובן עדיף. באותו עניין אני אוסיף, כי צריך לגלות אמפתיה כלפי הלקוח. כי הלקוח רכש תמונה ב 50 שח, כי כנראה הוא ניסה לחסוך כסף ולכן הוא רכש את התמונה הכי זולה. והוא לא העלה בדעתו, שהתמונה הזאת תלויה על הקיר, תעלה לו 350 שח. שאם הוא היה יודע את זה מראש, אולי הוא לא היה רוכש את התמונה. הלקוח חשב שהוא רוכש תמונה לבית בעלות של 50 שח ואולי יעלה לו עוד כמה שקלים לתלות אותה. ופתאום מתברר לו שהתמונה + לתלות אותה יעלה לו 350 שח והלקוח לא לקח את זה בחשבון כשהוא רכש את התמונה. כי מי שרוכש תמונה ב 5000 שח, כנראה שלא תהיה לו בעיה לשלם 300 שח כדי לתלות אותה. אבל מי שרוכש את התמונה הכי זולה, כנראה לא לקח בחשבון כמה יעלה לו לתלות אותה. בכל מקרה נקודה נוספת בהקשר הספציפי הזה, היא שמצד האמת, אם אתה קונה תמונה ב 50 שח אתה גם יכול לתלות אותה לבד, בעלות של פטיש + 1 או 2 מסמרים. זה הכל. אבל אם אתה רוצה שהתליה תהיה מקצועית בדרך כלשהי, אז כן, תליה מקצועית יש לה עלות. במילים אחרות, בתמונה, הלקוח אולי מתפשר על האיכות. אבל בתליית התמונה, הלקוח רוצה שזה יהיה יותר מקצועי. לכן יש כאן עלות. כי אם הלקוח היה הולך לשכן שלו ומבקש ממנו רק לדפוק 2 מסמרים על ...
זיכרון או דמיון? חלום או מציאות? היה או לא היה?
זיכרון או דמיון? חלום או מציאות? היה או לא היה?
... למרות הזיכרון, האירוע לא באמת קרה? לדבריו, הזיכרון האנושי אינו מתאר בהכרח מציאות אובייקטיבית, אלא רק מציאות סובייקטיבית. הזיכרון הוא תחושה או תמונה המופיעה במוחו של האדם בזמן הווה, והוא מקשר לתמונה זו תחושה של זמן, כאילו היא שייכת לעבר. כיצד הזיכרון דומה לדמיון של העתיד? אליעד מבקש מהמאזינים לדמיין משהו שיקרה בעוד שבוע או בעוד שנה, ואחר כך להיזכר במשהו שקרה לפני שבוע או לפני שנה. בשני המקרים מדובר בתמונות מנטליות שהאדם חווה כרגע. הוא שואל את השאלה המרכזית: במה שונה תמונה של אירוע שהאדם מדמיין לעתיד לבין אירוע שהאדם זוכר מן העבר? ההבדל היחיד, הוא מסביר, הוא התחושה שהאדם משייך לתמונה. התמונה מהעבר נחוויית כאילו התרחשה, והתמונה מהעתיד אינה נחוויית כמציאות קיימת. אולם בפועל, שתיהן קיימות בתודעה רק ברגע הנוכחי. לפיכך, לדעתו, הזיכרון הוא רק תחושה של תמונה בתודעה, ולא עדות חד - משמעית למה שבאמת התרחש במציאות. מהי תחושת הזמן ולמה היא אינה מהימנה? אליעד מתאר כיצד תחושת ... האם זה מחויב? ואלי תגיד זה לא מעניין אותי אם זה קרה או לא מה זה רלוונטי, אבל זו כבר שאלה אחרת. ושימו לב שאדם מדבר על משהו שקרה, הוא מדבר על תמונה מסוימת עכשיו, הוא מדבר על תמונה מלפני דקה או מלפני 10 שנים, וזו תחושה מסוימת ביחס לתמונה . ואתה מיחס לתמונה הזו תאריך מסוים, אבל עכשיו אתה חש אותו. ונסו לדמיין משהו שיקרה עוד שבוע או עוד שנה, גם עכשיו ברע זה אתם מדברים על מה שיהיה אז מה זה שונה מהתיאור של מה שהיה קודם? ואדם יכול להגיד, כן, את מה שקודם אני מרגיש שזה קרה שאני מספר על זה, והתמונה של העתיד אני לא חווה שהיא קיימת. ואין שום הבדל בים עבר לעתיד, חוץ מהתמונה שיש לו כרגע בראש. לכן אדם אומר שהוא חווה תמונה בזמן זה או אחר. גם ילדים מאבדים מהר את תחושת הזמן, כל התחושה לא מדוייקת אם זה קרה אתמול או לפני חודש. וגם לאנשים ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... טלוויזיה לא קונה אותה רק בגלל שהיא 80 אינץ, אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. ההבדל בין צורה למהות במכירה כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה מתארת ... 80 אינץ, כדאי לומר המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה. זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח? כדי ... רוכש טלוויזיה, הוא לא קונה אותה רק כי היא 80 אינץ, אלא כי הוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. לכן, על המוכר להתמקד בתועלות ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר בצורה שתדבר ללקוח? במקום ... אינץ. עדיף לומר: - המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה. במקום לומר: - למוצר יש אחריות של 5 שנים. עדיף לומר: - עם האחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים ... מה זאת אומרת אם הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ זה יגרום לכך שכשהוא יראה את התמונה הוא יראה תמונה מאוד ענקית אז תגיד ללקוח תקשיב הטלוויזיה הזאת אתה תראה בה תמונה מאוד ענקית כי היא ורק היא 80 אינץ . כנל לגבי כל תיאור של המוצר קח את הפרטים שיש לך על המוצר המוצר הזה הוא יש לו נגיד ...
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
לייקים בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, להאמין בעצמך
... בפייסבוק, תגובות חיוביות, דיסלייק, אהבה עצמית, ערך עצמי, ביטחון עצמי, דימוי עצמי, מה חושבים עליך? העלאת תמונות לפייסבוק, תגובות בפייסבוק, הערכה עצמית, ... פוסט ומקבל לייקים, הוא מתחיל לחשוב שהסביבה מסכימה איתו, או רואה אותו כחכם, מוצלח, או מעניין. עצם המחשבה הזו מייצרת אצל האדם תחושה חיובית. לדוגמה, אם אדם מעלה תמונה שלו צונח ממטוס ומקבל לייקים רבים, הוא ... נשאלת השאלה: למה בן אדם שעשו לו לייק בפייסבוק מרגיש יותר טוב? בתשובות שהועלו, נאמר שלייק מחזק את התחושה שמסכימים איתו, או שהוא חכם, או שמשהו שהוא העלה (כמו תמונה או פוסט) נתפס בעיני אחרים כמעניין או ... שאני מוצלח. ברגע שהוא מאמין שזו האמת על עצמו, הוא מרגיש טוב יותר, כי התחושה הזאת פוגשת את חוסר הביטחון שלו ומקטינה אותו. יש גם הבדל בין מצב שבו מישהו מעלה תמונה שלו צונח ממטוס וזוכה ללייקים, לבין מצב ... אליעד: מה זאת אומרת איך זה שעשו להם לייק בפייסבוק זה גורם להם לחשוב שהם חכמים או שהם מסכימים איתם, בא נגיד נלך על אני נגיד רציתי לתת דוגמה נגיד שמישהו מעלה תמונה ועושים לו לייק אוקי, עכשיו מה זה אומר ... האלה כבר היו קיימים בתוכך קודם. ש: הם מייצגים את החסרונות בדיוק. אליעד: את החסרונות? ש: כן את חוסר השלמות של הבן אדם מול עצמו. אליעד: איזה חלקים, בן אדם העלה תמונה לפייסבוק שהוא צונח ממטוס בסדר עשו לו ... הבעיה שאנשים אומרים משהו ובן אדם פתוח אליהם במקום לשאול את עצמו מה האמת הוא שואל את עצמו אוקי מה נראה לי מה נדמה לי או מה אני רוצה לחשוב אז בעצם הוא מעלה את התמונה כדי שיעשו לו לייק כי אז הוא מאמין למה ...
ידיעות - את מה אי אפשר שלא לדעת? את מה הכי חשוב לזכור? את מה אסור לשכוח?
... יותר מכך. כל הידיעות כולן הן רק תיאורים שונים ובגדים שונים של המציאות. כל צורה שונה של המציאות מתוארת אצל האדם בשם אחרת הגדרה אחרת. תמונה אחת של המציאות נקראת אהבה, תמונה אחרת של המציאות נקראת שנאה. תמונה אחת נקראת שולחן, אחרת נקראת כדור הארץ וכולי. גם האני של האדם היא תמונה. מהו האני? האני הוא כל הדברים שהאדם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסוד של רצון אין סופי - איך *לראות* את התמונה המלאה? איך להבין את *כל* המציאות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תמונה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תמונה, איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, תמיכה נפשית, מאמן קריירה בנושא תמונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 14:41:08 - wesi1