אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תלונות ✔יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
איך להתמודד נכון עם השמצות בעסק ובאינטרנט?

כאשר אנשים משמיצים אתכם, בין אם מדובר בעסק, במקום העבודה, באינטרנט או בכל תחום בחיים, התגובה הראשונה שלכם בדרך כלל היא רצון להתגונן. אבל הדרך הטובה ביותר להתמודד עם השמצות - בין אם הן מוצדקות ובין אם לא - היא אחרת לגמרי. אליעד מסביר את הנושא לעומק ומציע גישה מעשית וקלה ליישום.

מה ההבדל בין השמצה מוצדקת להשמצה לא מוצדקת?

לפני שמתמודדים עם השמצות, חשוב להבחין בין שני סוגים עיקריים של השמצות:
  • השמצות מוצדקות:

    מדובר בהשמצות שנובעות מדברים שבאמת קרו. למשל, אם מכרתם מוצר פגום שגרם לנזק אמיתי ללקוחות, זו השמצה מוצדקת. במקרה כזה, אנשים משמיצים אתכם על דברים שבאמת עשיתם לא נכון.
  • השמצות לא מוצדקות:

    מדובר במצבים שבהם אנשים מאשימים אתכם בדברים שלא קרו מעולם, או שאין להם בסיס אמיתי במציאות.
בשני המקרים ניתן להגיב בצורה דומה, אבל אליעד מציע פתרון אחד פשוט ויעיל שעובד תמיד, ללא קשר לסוג ההשמצה.

למה אנשים ממשיכים לעשן למרות ההשמצות על סיגריות?

אליעד מסביר שכדאי להסתכל על דוגמה מעולם הסיגריות כדי להבין את דרך הפעולה הנכונה להתמודדות עם השמצות. סיגריות הן מוצר מושמץ באופן קיצוני. הרופאים מזהירים מפניהן, אנשים מתים מדי יום מעישון, על קופסאות הסיגריות יש אזהרות מפורשות לגבי הסכנה בעישון, ועדיין אנשים ממשיכים לעשן.

איך זה ייתכן? התשובה פשוטה מאוד: האנשים שמעשנים מרגישים שהסיגריות נותנות להם תועלת או הנאה רבה יותר מהנזק או הסיכון. כשהאדם חושב שמשהו עושה לו מספיק טוב, הוא מתעלם מההשמצות ומוכן לשלם את המחיר, גם כשהמחיר הוא גבוה במיוחד.

איך דוגמת הסיגריות מלמדת אותנו להתמודד עם השמצות?

אותו עיקרון שגורם לאנשים לעשן למרות ההשמצות, נכון גם לגבי כל תחום אחר בחיים. אם יש לכם עסק שמשמיצים אותו, הדרך הכי טובה היא פשוט לספק ערך משמעותי ללקוחות שלכם. אליעד מדגיש שבמקום לבזבז אנרגיה על תגובות של התגוננות או להכחיש את ההאשמות, פשוט תהיו טובים יותר, ותנו ללקוחות או לאנשים שמסביבכם להרגיש שאתם מעניקים להם ערך גבוה.

הוא מביא דוגמאות רבות כדי להסביר זאת:
  • אם אתם עובדים במקום עבודה ומשמיצים אתכם - תתמקדו בלספק ערך גדול למקום העבודה. אם תהיו טובים, תורמים ואיכותיים, המעסיק יתעלם מההשמצות.
  • אם יש לכם עסק ולקוחות משמיצים אתכם, אבל רוב הלקוחות מרגישים שהמוצר או השירות שלכם מעולים ונותנים להם תועלת, השמצות לא ישפיעו לרעה. הלקוחות יעדיפו להמשיך אתכם, כי התועלת שהם מקבלים גדולה יותר מההפסד האפשרי.
למה אנשים נשארים במערכות יחסים פוגעניות?

אליעד נותן דוגמה נוספת לגבי אישה מוכה שלא עוזבת את בן הזוג שלה. למה היא נשארת למרות שהוא פוגע בה? כי היא מרגישה שלמרות הנזק שהיא סופגת, יש לה תועלת כללית גדולה יותר מלהישאר איתו. זה נכון לגבי כל התמכרות או בחירה מזיקה אחרת שאנשים עושים - הם שוקלים את הטוב מול הרע, ואם הטוב עולה על הרע, הם נשארים במצב.

איך לגרום ללקוחות שלכם להתעלם מההשמצות נגדכם?

הדרך הכי אפקטיבית להתמודד עם השמצות, לפי אליעד, היא לגרום לאנשים להעריך אתכם בזכות מה שאתם מעניקים להם. הדרך הטובה ביותר לשכנע לקוחות לקנות מכם היא לגרום להם להתנסות במוצר או בשירות שלכם, כדי שירגישו בעצמם שזה טוב להם. ברגע שלקוח מתנסה במשהו שעושה לו טוב, הוא כבר לא צריך המלצות של אחרים. ההמלצה הכי טובה היא ההמלצה שהלקוח נותן לעצמו בעקבות החוויה שלו עם המוצר או השירות שלכם.

לדוגמה, אם הלקוח מתנסה בשירות שלכם בחינם לתקופה קצרה והוא נהנה, הוא יחליט להמשיך בתשלום, אפילו אם יש ביקורות שליליות או השמצות עליכם ברשת.

האם כדאי להסתמך על המלצות של לקוחות או על המלצה עצמית של הלקוח?

אליעד מדגיש שהרבה עסקים מסתמכים על המלצות מצולמות של לקוחות, אבל לדעתו זו שיטה מוגבלת ופחות יעילה. השיטה הטובה ביותר היא לגרום ללקוח להמליץ לעצמו עליכם. כלומר, שהוא בעצמו יתנסה במוצר שלכם, יראה שהוא נהנה, ויחליט להמשיך איתכם לאורך זמן.

האם לתבוע אנשים על לשון הרע זו דרך טובה להתמודד עם השמצות?

אליעד מסביר שלפעמים תביעות על לשון הרע הן פתרון לגיטימי, אבל הן לא הפתרון הכי טוב, כי זה לא פותר את הבעיה השורשית. הפתרון האמיתי הוא פשוט להיות יותר טובים, לתת יותר ערך, ולהראות ללקוחות ולעולם שאתם שווים את זה. ככל שתהיו יותר טובים ותראו זאת בבירור, פחות ופחות השמצות יוכלו לפגוע בכם.

בסיכום, הדרך הבטוחה והיעילה להתמודד עם השמצות היא פשוטה מאוד: תהיו טובים יותר, תספקו ערך אמיתי, ותנו לאנשים להרגיש שאתם נותנים להם משהו חיובי ומשמעותי. זו הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות, השמצות, שיימינג, והכפשות ברשת ובכל מקום אחר.
איך להתמודד עם השמצות?

שלום חברים, איך מתמודדים עם השמצות? נניח שיש לכם עסק ומשמיצים אתכם, או שבאופן כללי, בסביבה שלכם - בעבודה, בחברה או במעגלים אחרים - אנשים משמיצים אתכם ופוגעים בשמכם הטוב. מה אפשר לעשות במצב כזה?

ראשית, ניתן לחלק את ההשמצות לשני סוגים:

1. השמצות מוצדקות - כלומר, ביקורת שנובעת ממעשים אמיתיים שאכן ביצעתם.

2. השמצות לא מוצדקות - כאשר אנשים מפיצים עליכם שקרים שאין להם בסיס.

כיצד להתמודד עם השמצות לא מוצדקות?

אם מדובר בהשמצות שאין להן בסיס, אפשר לנסות להסביר ולהבהיר לאנשים שמדובר בטעות. עם זאת, אני רוצה להציע לכם דרך אחרת להתמודדות עם השמצות - דרך שמתאימה לכל סוגי ההשמצות.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם השמצות

תחשבו על סיגריות. סיגריות מושמצות מכל עבר - רופאים מזהירים מפניהן, פרסומות נגד עישון מוצגות בכל מקום, ועל קופסאות הסיגריות עצמן נכתבות אזהרות חמורות. ולמרות כל זאת, אנשים ממשיכים לעשן. איך זה ייתכן?

התשובה פשוטה: כאשר משהו נותן לאדם יותר תועלת מאשר נזק, ההשמצות אינן רלוונטיות עבורו.

אותו עיקרון חל גם על העסק שלכם, על השם שלכם ועל כל תחום אחר בחיים. אם תספקו לאנשים ערך, תועלת ושירות טוב, לא יהיה להם אכפת מההשמצות כלפיכם.

איך לגרום לאנשים לחשוב עליכם דברים טובים?

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם השמצות אינה באמצעות הגנה עצמית והכחשות, אלא על ידי עשיית טוב ושיפור מתמיד של מה שאתם מציעים.

במקום להקדיש אנרגיה להתגוננות, תשקיעו בלספק ערך ממשי לאנשים. אם אתם עובדים בעסק - תדאגו לתת שירות מעולה. אם אתם במקום עבודה - תהיו עובדים בעלי ערך גבוה. כך, גם אם יש השמצות, הן יתפוגגו מעצמן כי האנשים סביבכם יבינו שאתם נותנים יותר ערך ממה שנאמר עליכם.

דוגמאות מעשיות

- אם במקום העבודה שלכם יש מי שמשמיץ אתכם, אבל אתם מספקים תוצאות מצוינות - המעסיק שלכם לא ימהר להאמין להאשמות נגדכם.

- אם יש לכם עסק והשמצות מתפרסמות עליו, אבל הלקוחות שלכם ממשיכים לקבל מכם שירות מצוין - ההשמצות לא ישנו את העובדה שהלקוחות מרוצים ויחזרו אליכם.

- אם אנשים מדברים עליכם רעות, אבל אתם תורמים, עוזרים ותומכים באחרים - הערכה שיקבלו מכם בפועל תהיה חזקה יותר מכל שמועה שלילית.

למה אנשים ממשיכים להאמין ולתמוך באנשים מושמצים?

כמה אנשים משמיצים את אלוהים? המון.

כמה אנשים משמיצים פוליטיקאים כמו בנימין נתניהו? המון.

ובכל זאת, לאנשים יש אמונה באלוהים, ויש אנשים שממשיכים לתמוך בנתניהו. הסיבה לכך היא פשוטה: ברגע שמישהו מעניק לאנשים משהו שהם מעריכים, הם מוכנים להתעלם מההשמצות.

מוסר ההשכל

אל תתמקדו בהגנה עצמית או בניסיון לגרום לאנשים להפסיק להשמיץ אתכם. במקום זאת, תתמקדו בלהיות טובים יותר, לתת ערך אמיתי, ולגרום לכך שאנשים סביבכם ירגישו שאתם מועילים להם. כאשר תעשו זאת, ההשמצות לא יהיו רלוונטיות.

אם אתם רוצים להעמיק עוד בנושא ולהבין איך להתמודד עם השמצות, ביקורות שליליות והמלצות של לקוחות, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותגלו איך להפוך כל ביקורת להזדמנות לצמיחה.
ביקורת שלילית בגוגל, איך למכור ללקוחות? ביקורת שלילית בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת? דירוג שלילי בגוגל, המלצות של לקוחות, תלונות של לקוחות, ביקורת שלילית באינטרנט, ביקורות של לקוחות, הכפשות של לקוחות, להתנסות במוצר בחינם, לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו, איך להתמודד עם השמצות? איך חושבת אישה מוכה? למה אישה מוכה לא עוזבת? למה אישה מוכה לא מתלוננת? התמודדות עם שיימינג, ביקורת שלילית, ביקורות חיוביות, ביקורת חיובית, המלצה עצמית, ביקורות שליליות בגוגל, מחיקת ביקורת בגוגל, דירוג אתר בגוגל, ביקורות מזויפות בגוגל, חוות דעת שלילית, ביקורות שליליות בפייסבוק, ביקורות שליליות ברשת, ביקורת שלילית ברשת, חוות דעת שליליות, ביקורות שליליות באינטרנט, שיימינג בפייסבוק, שיימינג ברשת, שיימינג באינטרנט, שיימינג במקום העבודה, דירוג שלילי בפייסבוק, שיימינג בגוגל, יחסי ציבור שליליים, איך להשיג לקוחות?
אישה מוכה לא עוזבת ביקורות מזויפות בגוגל לשון הרע באינטרנט מדברים עלי רופא שכנוע מוצר להאמין עישון הערכה איך לשכנע לקוח facebook אינטרנט באינטרנט ביקורות גוגל ביקורות פייסבוק ביקורות שליליות ביקורות שליליות בתקשורת בפייסבוק בתקשורת גוגל דירוג בגוגל דירוג בפייסבוק הוצאת שם רע הוצאת שם רע באינטרנט השמצות ברשת התמודדות התמודדות עם יחסי ציבור להתלונן להתמודד להתמודד עם להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת לקוח לקוחות לקוחות ממליצים לקוחות מתלוננים לשון הרע לשון הרע באינטרנט משמיצים אותי פייסבוק שיימינג שיימינג באינטרנט שלילי שליליות תלונה תלונות תקשורת
הטרדות מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות
הטרדות מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות
... מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות האם כמות המתלוננות משפיעה על סיכוי האמיתות של התלונה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד כמות המתלוננות משפיעה על הסיכוי לאמיתות של התלונה. הוא מציין את הדעה הרווחת לפיה ככל שיש יותר נשים שמתלוננות על אותו אדם, כך יש יותר סיכוי שהתלונה תהיה נכונה. עם זאת, הוא מעלה את השאלה אם זו הנחה נכונה. האם באמת כשיש יותר מתלוננות, יש יותר סיכוי שהן אומרות את האמת, או שאולי מדובר ... סיפור שקרי? אליעד מציין שבני אדם באופן כללי נוטים להאמין שהתלונה נכונה אם יש יותר נשים שמתלוננות, וזאת משום שהתפיסה האנושית מבוססת על האמונה שאם עשר נשים התלוננו, כנראה שזה אמיתי. הוא גם שואל את השאלה כיצד עלינו להבין את המציאות כשיש מספר גדול של מתלוננים. האם כל תלונה נוספת אכן משמעה שיותר סביר שההטרדה התרחשה, או שאולי יש כאן ... מהם השיקולים המנחים את המוח שלנו בקביעת סיכוי אמיתות של תלונה? בהמשך, אליעד עובר לדון כיצד המוח שלנו פועל במקרים כאלה. הוא מציין שהמוח שלנו נוטה להניח שיותר תלונות מעידות על כך שהן אמיתיות, אך מציין שייתכן שההנחה הזאת אינה נכונה. כלומר, כשיש הרבה מתלוננים, ייתכן שזו לא עדות לאמיתות המקרה, אלא דווקא ניסיון לפגוע ... הוא מביא את דוגמתו של משה איבגי, בה השחקן נמצא במרכז שורת תלונות על הטרדה מינית, ומדבר על כך שבמקרים של ידוענים, מספר התלונות עשוי להיגרם גם מתוך מניעים של רצון להרעיל את שמו של אדם או להכניס אותו למתקפה ציבורית. האם כמות המתלוננים היא מדד אמיתי לאמיתות התלונה? בהמשך, אליעד שואל אם כמות המתלוננים באמת משקפת את סיכוי האמיתות של התלונה. הוא טוען שלפעמים, אם יש יותר מתלוננים, זה לא בהכרח מעיד על כך שהתלונה אמיתית. לפעמים דווקא כשיש יותר נשים שמתלוננות, יש סיכוי שהן עשויות להיות חלק ממזימה לפגוע באדם מסוים. הוא מסביר שחשוב לבחון גם את סוג הקשר של המתלוננים עם הנילון כדי להבין את מידת האמיתות של ה
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת? הרבה אנשים מתרשמים מכמות הממליצים שיש לאדם, לעסק או למוצר מסוים. אם יש לאדם מאה ממליצים אותנטיים, זה לכאורה סימן שהוא באמת טוב. מצד שני, אם מאה אנשים מתלוננים עליו, נדמה שהדבר מעיד על בעיה אמיתית. אליעד מסביר מדוע החשיבה הזאת לא תמיד נכונה, ומדוע צריך להתייחס לכמות הממליצים או המתלוננים בזהירות רבה ובאופן יחסי בלבד. מה הבעיה בהסתמכות על כמות ההמלצות או התלונות? אליעד נותן דוגמה מובהקת הממחישה מדוע לא כדאי להתרשם באופן אוטומטי מכמות ההמלצות או התלונות. לדוגמה, מותג כמו דאעש נחשב למותג שלילי, אבל בפועל, אפשר למצוא מאות ואלפי אנשים שממליצים עליו וטוענים שדאעש שינה להם את החיים לטובה, הציל אותם ונתן משמעות לחייהם. מצד שני, אפשר למצוא אלפי אנשים שמתלוננים על מותג נחשב כמו מרצדס, ומספרים שהמכונית הייתה מקולקלת כבר מהמפעל, השירות היה גרוע והמוצר מאכזב. אפילו המותגים הכי טובים ומצליחים בעולם, כאלה שנחשבים לסמל איכות, צוברים עם השנים אלפי ועשרות אלפי תלונות שחוזרות על עצמן, אך זה לא פוגע בדימוי החיובי שלהם באופן ממשי. דוגמה נוספת: גם היטלר, דמות שנתפסת שלילית מאוד, זכה להערצה אדירה ממיליוני אנשים. האם ... ודאי שלא. לכן המספר עצמו לא אומר כמעט כלום. איך כמות הלקוחות משפיעה על ההמלצות או התלונות? אליעד מסביר שככל שתשרת יותר לקוחות, כך גם כמות הממליצים וגם כמות המתלוננים תגדל. לכן חשוב להסתכל על האחוזים ולא על המספרים האבסולוטיים. לדוגמה, אם יש לך אלף תלונות, אבל סיפקת שירות למיליון אנשים, זה פחות מאחוז אחד של תלונות. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד. באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים. ... בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע. האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד אמינה? אליעד נותן דוגמה ברורה של רב מחשף. אם הוא מברך שלוש נשים בכל יום שייכנסו להיריון ושלושתן באמת נכנסות להיריון, אז נראה שיש משמעות לברכה ... שזה רק עניין סטטיסטי ואין קשר אמיתי לנבואה או לברכה. מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך? נקודה חשובה נוספת שאליעד מעלה היא סוג האנשים שממליצים או מתלוננים. אם מי שממליץ עליך הם אנשים שקל לרמות אותם, אנשים שמאמינים באמונות טפלות, אנשים מבולבלים או עם בעיות נפשיות, אז המלצותיהם שוות מעט מאוד. לדוגמה, ... שלהם מאוד נמוך, ההמלצות האלה לא באמת משקפות איכות. באותה מידה, אם אנשים שמתלוננים עליך הם ממורמרים, כועסים ומתוסכלים באופן טבעי, אז תלונותיהם פחות משמעותיות. אם האוכלוסייה שמגיעה אליך היא מראש בעייתית, סביר להניח שהרבה מהם יתלוננו בלי קשר לשירות עצמו. האם יש קשר בין חשיפה לבין כמות המתלוננים והממליצים? אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ומצד שני להרבה שנאה וביקורת קשה. זה לא אומר דבר על טיבם האמיתי, ... הכמות? הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא שהכל תלוי בפרופורציות. כמות הממליצים או המתלוננים לא אומרת דבר ללא הקשר. תמיד יש לבדוק: מה אחוז הממליצים מתוך כלל הלקוחות שלך? מה אחוז התלונות מתוך כלל הלקוחות שלך? מה הממוצע המקובל בענף שלך ביחס למספרים האלה? מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך? רק כאשר בוחנים את כל ההיבטים האלו, אפשר לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי המשמעות של ההמלצות או התלונות שמקבלים. לסיכום, האם המספרים באמת קובעים את האמת? אליעד מסכם ואומר שגם אם כל העולם ימליץ עליך או כל העולם י
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך למה מישהו בא אליכם בתלונות? כאשר אדם מגיע אליכם עם תלונות, כגון אתה לא אוהב אותי מספיק, אתה לא מעניק לי מספיק, או אתה לא נותן לי מספיק, המשמעות היא שאותו אדם מרגיש שהטוב שלו תלוי בכם. הוא ... מקבל זאת, הוא פונה אליכם בתלונות . אליעד כהן מסביר שצריך לבחון את עצמכם ולבדוק איפה אתם נהנים מזה שאותו אדם בא אליכם בטענות. אם לא הייתם נהנים מכך, סביר להניח שהייתם ... ביניהם תלות. למה אתם נהנים מתלונות של אחרים כלפיכם? הסיבה שאתם נהנים מכך שמישהו מתלונן כלפיכם, נובעת מכך שאתם מרגישים שיש לכם שליטה עליו. אליעד כהן מציג את הדוגמה של הורים וילדים: הורים רבים מעדיפים שילדיהם יהיו תלויים ... של שליטה זו הוא שהילד יגיע עם תלונות, כגון הרסו לי את החיים, פגעתם בי, וכו, משום שהוא רואה בהורים אחראים לטוב או לרע שמתרחש בחייו. איך מתבטאת תלות רגשית בין בני זוג? תלות ... הדוגמה הבאה: נגיד שהבן זוג מתלונן על בת הזוג שהיא רואה בו כספומט ורק רוצה ממנו כסף. אך הוא שוכח שאם לא היתה לה תלות כלכלית בו, יכול להיות שהיא בכלל לא היתה איתו. ... התוצאה הישירה של תלות זו היא תלונות מצדה. גם במקרה ההפוך, אישה יכולה להרגיש טוב מכך שבן זוגה תלוי בה, אך כתוצאה מכך הוא יתלונן שהיא אינה מעניקה לו מספיק אהבה או תשומת לב. מה הקשר בין תלונות לתלות רגשית? כאשר אדם מתלונן כלפיכם, הוא בעצם חושב שהטוב שלו וההרגשה הטובה שלו תלויים בכם. הוא רוצה לקבל מכם משהו חיובי ואינו מקבל את זה במידה הרצויה. כשאתם ... את הסיכוי שהוא יבוא אליכם עם תלונות בעתיד. איך להפחית תלונות מצד אנשים? כדי להפחית את התלונות, חשוב קודם כל לזהות איפה אתם נהנים מכך שהאדם השני תלוי בכם, ולהיות מוכנים לוותר על ההנאה או היתרונות שאתם מקבלים מתלות זו. ככל שתהיו ... שבתלות, כך תפחת גם כמות התלונות כלפיכם. אליעד כהן מדגיש כי חשוב להיות ערניים לכך מראש: ברגע שיש מישהו תלוי בכם, בין אם זה ילד, בן זוג או כל אדם אחר, עליכם לצפות לכך שבשלב מסוים הוא יגיע עם תלונות. אם מראש תמנעו או תפחיתו את ההנאה וההזנה של התלות הזו, התוצאה תהיה שיהיו פחות תלונות. איך להתמודד מראש עם תלות רגשית של ילדים ובני זוג? אליעד כהן ממליץ מראש לשים לב לרגע שבו הילד או בן הזוג מתחילים להרגיש תלויים בכם, ... באמת מוכנים לשלם את המחיר של התלונות העתידיות. אם תפסיקו להזין את התלות הרגשית שלהם, תקטינו משמעותית את כמות התלונות שתקבלו בעתיד. למה אנשים מתלוננים עלי? איך למנוע תלות רגשית? למה הילד שלי מתלונן? איך להפסיק תלונות מבני הזוג? מהי תלות רגשית? איך להפסיק שליטה בילדים? איך לגרום למישהו לא להיות תלוי בי? ...
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
... לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על תלונות וההבדל בין לוזרים למצליחנים בהקשר של איך הם מתמודדים עם בעיות בחיים. התלונה עצמה, כמו אכלו לי, שתו לי, אינה ... של לוזר או וינר. השאלה האמיתית היא מה המטרה מאחורי התלונה: האם היא משמשת כתירוץ כדי לא ... שהיא נועדה לשפר ולהתמודד עם בעיה. למה לוזרים משתמשים בתלונות? לוזרים, כשהם מתלוננים, עושים זאת כתירוץ להסביר למה ... כלפי גורמים אחרים. דוגמה לכך היא כאשר מנהיגים פוליטיים מתלוננים על המצב הכלכלי או המצב ... במקום לנקוט בפעולות לשיפור המצב. מהו המניע מאחורי תלונה של ווינר? לעומת זאת, ווינר מתלונן מתוך מטרה לשפר את המצב. הוא לא מסיר אחריות מעצמו, אלא מתלונן כדי לשפר את הדברים שלא בסדר. ... הוא עדיין פועל במלוא המרץ כדי לשפר את מצבו. הוא רואה בתלונה כלי לעורר שינוי ולתכנן פתרונות למצב בעייתי. מה קורה למי שלא מתלונן בכלל? כמובן, יש גם את סוג האנשים שלא מתלוננים בכלל, ורבים מהם מציגים את ... אומר ברוך השם שאני נושם, מבלי לנסות לשפר את המצב. האם תלונה יכולה להיות מניפולציה? נוכלים ועסקנים מניפולטיביים עלולים לנצל את הרעיון של למה אתה מתלונן כל הזמן? כדי להמעיט בתלונות ולמנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם עשויים להציג את התלונה כהתנהגות של לוזרים, ובכך לשלול את הלגיטימיות של התלונה ולמנוע מהקורבן לפעול לשיפור המצב. איך להבחין אם התלונה בונה או הורסת? המבחן הוא האם התלונה מגיעה ממקום של שיפור או ממקום ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את ... כותבים ביקורות שליליות מסיבות שונות: חוו חוויה אישית גרועה שלא מייצגת את כלל הלקוחות. הם עשויים להיות מתחרים מנסים לפגוע במוניטין שלך. הם טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן. הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו. הם טעו בבחירת המוצר או השירות והוא לא התאים להם. איך זה משפיע על הלקוחות שלך? ביקורת שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך ... מהם חוו חוויה שלילית - זה כבר עשרת אלפים תגובות שליליות. מדוע אנשים כותבים תגובות שליליות? התגובות השליליות לא תמיד קשורות לאיכות שלך או של המוצר שלך. לפעמים אנשים מתלוננים כי: הם עברו חוויה אישית גרועה (שלא מייצגת את כלל הלקוחות). הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע בך. הם פשוט טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן. הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו. הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם. איך זה משפיע על הלקוחות שלך? כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה ... שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג ... השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ללקוחות, לשכנע לקוחות, למכור ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים אותך? איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין ... חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק ... עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? ביקורת שלילית בפייסבוק, השמצות בפייסבוק, התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת דיבה בפייסבוק, איך להתמודד עם לשון הרע בפייסבוק? איך ...
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
... על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם? מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל המציאות? אנשים רבים מתלוננים על אלוהים, או לחלופין על המציאות, ושואלים מדוע הדברים ... מתרחשים. אנשים המאמינים באלוהים ישאלו למה אלוהים עשה את זה?, ואילו אנשים שאינם מאמינים באלוהים ישאלו למה המציאות כזאת?. אליעד כהן מסביר שחשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על אלוהים או על המציאות היא למעשה תלונה של האדם על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של האדם אינו ... נפרדות, אך למעשה הן ישות אחת ויחידה. האדם הסובל בחלום הוא גם זה שרצה ויצר את החלום. כך גם בחיים - כאשר אדם חווה אירוע רע, כמו אובדן, אסון או סבל, והוא מתלונן על כך, הוא בעצם מתלונן על עצמו, כי הוא הישות שיוצרת את הכל. הוא האחראי הישיר למה ... סובלים מדרגה מסוימת של פיצול אישיות רוחני, המתבטא בכך שהם לא חווים את האחדות שבין הבורא לנברא. האדם הממוצע חווה רק את עצמו כישות נפרדת מהמציאות, ולכן מתלונן על דברים שקורים לו. לעומת זאת, אדם מודע יותר יכול לחוות בו ... הגבוהה ביותר, שבה הוא חווה אחדות מוחלטת בין הבורא והנברא, ואין שום הפרדה. מי שאינו מבין זאת חווה פיצול בין אני לאלוהים או מציאות. כך יוצא שכאשר אדם מתלונן על המציאות, הוא בעצם שונא את עצמו, כי הוא והמציאות אחד הם. איך דוגמת היד והגוף ממחישה את האחדות? אליעד כהן נותן את דוגמת היד והגוף: אם היד תחווה עצמה כנפרדת מהגוף, היא עלולה להתלונן ולכעוס על הגוף שגורם לה לכאב. אך אם היא תבין שהיא חלק מהגוף, אין לה שום סיבה לתלונות. בצורה דומה, האדם הוא חלק מהמציאות, ולכן כל תלונה על המציאות היא בעצם תלונה של האדם על עצמו. הדרך להתגבר על תלונות וסבל היא להבין שאתה והמציאות - ישות אחת. כיצד ניתן להגיע ... הבנה שהוא עצמו המציאות. כתוצאה מכך, האדם מגיע לפרספקטיבה הגבוהה ביותר, שבה אין עוד שאלות, מכיוון שהכל אחד ואין שום הפרדה. מה המסר העיקרי לגבי אחריות ותלונות? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכל תלונה של האדם על אלוהים או המציאות היא תלונה על עצמו. כל דבר שקורה לאדם קורה בגלל רצונו העמוק ביותר. ... ומהפיצול הפנימי שלו. רק כך האדם יכול לחיות חיים טובים באמת, מתוך אחדות אמיתית ושלמה בין הבורא לנברא, בין החלום לחולם, ובין האדם למציאות. אחריות אישית מול תלונות על המציאות משמעות פיצול האישיות מנקודת מבט רוחנית הקשר בין בורא לנברא בחוויית האחדות כיצד חוויית החלום מלמדת על המצב האמיתי של האדם גילוי שורש הרצון ושחרור מסבל מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל המציאות? אנשים מביעים תלונות על אלוהים, או על המציאות, כשבעצם כל אחד תוהה מדוע הדברים קורים כפי שהם קורים. מי שמאמין באלוהים מתלונן על למה אלוהים עושה כך?, ומי שלא מאמין באלוהים מתלונן פשוט על המציאות: למה היא כזו ולא אחרת?. אך לפי ההסבר, חשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על מה שקורה לו, היא בעצם תלונה על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של האדם חופף למציאות ... נפרד בגוף, גם שהוא הכוח שרוצה את כל המציאות, וגם שהכל אחד. אבל רוב האנשים מפרידים את עצמם מהפרספקטיבות הללו, וחווים רק את הנפרדות. כך יוצא שאדם יכול להתלונן על אלוהים או על המציאות, בלי לקלוט שהוא מתלונן בעצם על עצמו. לדוגמה, אם לאדם קרה אסון כלשהו, והוא אומר למה ... הוא הישות הראשונה, אותו כוח שקורא לו אלוהים או מציאות. משם הוא גם תופס את הפרספקטיבה שקדמה לאלוהים, שבה הכל אחד ואין שום שאלה או הפרדה. לכן, כאשר אדם מתלונן על משהו רע שקרה לו, המסר הוא פשוט: כל תלונה על המציאות היא תלונה על עצמך. האחריות מוטלת עליך, כי אתה עצמך הכוח שפועל בתוך ... האדם חווה טוב אמיתי. הוא אינו נפרד מן הדברים, ולכן אינו מנוכר אליהם. אפשר לראות את הדוגמה של היד והגוף: אם היד חשה עצמה כישות נפרדת, היא עלולה לכעוס או להתלונן על הגוף שגורם לה כאב, אבל כשהיא חווה עצמה כחלק מהגוף, אין ...
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
... מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא ... ולשאול את עצמך: מה האמת?. השאלה הזו מחולקת לשני שלבים עיקריים: לבדוק את העובדות - האם הדברים שנאמרו באמת התרחשו או לא? לבדוק את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ... שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, שתכיר בכך שהם צודקים, או שהם מחפשים תשומת לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות. האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה? בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד ... האדם המאשים אותך לא באמת מעוניין בתיקון העובדות, אלא רוצה למלא חוסר מסוים שהוא חש - כמו הערכה, כבוד, או תשומת לב. לדוגמה, הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא רצון שיהיה סדר, אז במקום לתרץ על ... לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה. איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך? אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. ... אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך או תועלת ספציפית שאפשר לתת לו באמצעות אפשרויות אחרות שיש לך. מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית? אם הטענות של הצד ... המיסים - אתה יכול לענות: נכון, אבל נתתי לך גם שירותים אחרים חינם. כך אתה מודה בעובדה אך משנה את נקודת המבט שלו על הסיטואציה. איך אפשר לגרום לאדם לשכוח מהתלונות שלו? אליעד מציין דרך נוספת לגרום לאנשים להפסיק להתלונן - על ידי מילוי הרצון הפנימי שלהם בדרכים חלופיות. למשל, אם הבוס שלך מתלונן שהעסק אינו מפורסם מספיק, והוא רוצה תדמית ... הרצון שלו להשיג חשיבות באמצעות תדמית העסק. למה אנשים מסתבכים במריבות וויכוחים מיותרים? לדעת אליעד, מרבית המריבות נובעות מחוסר בירור של המהות האמיתית של התלונה. אנשים מתמקדים בתגובה ישירה לטענות, בלי לשאול את עצמם מה באמת מפריע לצד השני?, מה באמת הוא מנסה להשיג כאן?. לכן מומלץ תמיד לבדוק את המהות האמיתית של התלונה לפני שמגיבים באופן רגשי או מיידי. סיכום ... ההאשמה או הביקורת? איך אפשר למלא את הצורך של הצד השני בצורה חיובית ויעילה? התהליך הזה יאפשר לך להפוך ביקורת להזדמנות, ולהתגונן בצורה נכונה מפני האשמות, תלונות והתנגדויות. איך להתמודד עם ביקורת? מה עושים כשמאשימים אותך? איך לענות להתנגדויות לקוח? איך להבין מה הצד השני רוצה? כיצד להגיב נכון לתלונות? מה הדרך הנכונה להתגונן מהאשמות? איך ...
תודה, למה לא להודות על מה שיש? למה לא להודות על הטוב? האם להכיר תודה? מה רע בהכרת תודה? בלי תודה, בלי סליחה, בלי בבקשה, אין יותר טוב מרע, למה לא להגיד תודה על מה שיש? האם להודות על מה שיש? בלי תלונות, מודה אני לפניך, חשיבה חיובית
תודה, למה לא להודות על מה שיש? למה לא להודות על הטוב? האם להכיר תודה? מה רע בהכרת תודה? בלי תודה, בלי סליחה, בלי בבקשה, אין יותר טוב מרע, למה לא להגיד תודה על מה שיש? האם להודות על מה שיש? בלי תלונות, מודה אני לפניך, חשיבה חיובית
... תודה? בלי תודה, בלי סליחה, בלי בבקשה, אין יותר טוב מרע, למה לא להגיד תודה על מה שיש? האם להודות על מה שיש? בלי תלונות, מודה אני לפניך, חשיבה חיובית האם כדאי להכיר תודה על מה שיש? אליעד כהן מדבר בהרצאה זו על נושא הכרת התודה. הוא ... תלות ברצונות ובדברים טובים, תלות שמייצרת בסופו של דבר יותר סבל כשהטוב הזה נלקח או נפגם. מדוע הכרת תודה גורמת לתלונות ולסבל? אליעד מבהיר נקודה נוספת: הכרת תודה מעצימה את התלות של האדם בטוב שהוא מקבל. ככל שהאדם מתרגל להגיד תודה, כך הוא נהיה יותר תלוי בדברים הטובים. כשהטוב לא מגיע, האדם מתאכזב ומתלונן. אליעד ממליץ שאם אדם רוצה להפסיק להתלונן על בן הזוג שלו או על החיים באופן כללי, עליו להפסיק להכיר תודה. כשהאדם מפסיק להכיר תודה, הוא מפסיק להיות תלוי בטוב שמקבלים מהזולת או מהמציאות, ולכן גם מפסיק להתלונן כשהוא לא מקבל את הטוב הזה. הוא אף מוסיף המלצה פרקטית ואומר שאם אדם אומר לך תודה, יש סיכוי שבעתיד הוא יתלונן עליך, ולכן כדאי לעצור אותו כבר בשלב התודה, וכך למנוע תלונות עתידיות. מהי הגישה המאוזנת בין להודות ללא להודות? בסופו של דבר, אליעד מציג שתי גישות עיקריות: גישה של הכרת ... חיובית והכרת תודה למה לא להגיד תודה? האם הכרת תודה גורמת לסבל? להודות על הטוב או לא להודות? האם תודה יוצרת תלונות? איך לא להודות ישפר את החיים? ...
יעוץ זוגי, גישור זוגי, בעיות בזוגיות, תלונות בזוגיות, זוגיות מאושרת, זוגיות מוצלחת, זוגיות טובה, בעיות בין בני זוג, אהבה בזוגיות, לשמור על הזוגיות, להצליח בזוגיות, לאהוב בזוגיות, מגשר זוגי
יעוץ זוגי, גישור זוגי, בעיות בזוגיות, תלונות בזוגיות, זוגיות מאושרת, זוגיות מוצלחת, זוגיות טובה, בעיות בין בני זוג, אהבה בזוגיות, לשמור על הזוגיות, להצליח בזוגיות, לאהוב בזוגיות, מגשר זוגי
... זוגי, גישור זוגי, בעיות בזוגיות, תלונות בזוגיות, זוגיות מאושרת, זוגיות ... בזוגיות, לאהוב בזוגיות, מגשר זוגי האם כשאישה מתלוננת שבעלה לא מתחשב בה, היא באמת צודקת? כאשר זוג מגיע לייעוץ זוגי, האישה עשויה להתלונן שבעלה לא מתחשב בה, שלא אכפת לו ... פנימי שלה עצמה. במילים אחרות, ייתכן שהאישה מתלוננת על בן זוגה לא מפני שהוא באמת ... מדוע בני זוג מאשימים אחד את השני? כאשר אישה מתלוננת על בעלה, או להיפך, היא יוצרת ... הכל יהיה בסדר, והיא תרגיש שלמה ומאושרת. האם מי שמתלונן בזוגיות, באמת אכפת לו מבן זוגו? אליעד מדגיש שכאשר בן זוג מתלונן לא אכפת לך ממני, הוא בעצם אומר ... מתחשב בכך שלבן הזוג יש רצונות וצרכים משלו. מי שמתלונן דורש בעצם שבן הזוג ישנה את עצמו ... פועל לפי מה שנוח לו ומה שהוא רוצה. יוצא מכך שהמתלונן עצמו הוא לא אכפתי, כי הוא לא ... של בן זוגו אלא רק את הצרכים שלו עצמו. האם התלונות בזוגיות תמיד נכונות? אליעד מציין שברוב המקרים, התלונות הן סוג של שקר או הקצנה. למשל, ... כן אכפת לו. אז מדוע ההקצנה הזו קיימת? מפני שהמתלונן רוצה לייצר מריבה או להוכיח נקודה ... שבהן לא אכפת לה ממנו, ולהפך. חשוב שהאישה תבין שהתלונות שלה, או של כל אחד מבני הזוג, הן ... והאינסופי לאושר שלו. מה המשמעות העמוקה יותר של תלונות בזוגיות? התלונות בזוגיות, לפי אליעד, הן רק ביטוי ... יכולתו של האדם לקבל את המציאות כפי שהיא. כשאדם מתלונן על בן הזוג, הוא מתלונן בעצם על המציאות עצמה. זה משקף חוסר יכולת שלו להיות מסופק ממה שיש. לכן, התלונות בזוגיות הן בעצם סימפטום לבעיה ... האם אפשר להגיע לשלמות בזוגיות? מדוע בני זוג מתלוננים אחד על השני? איך ליצור זוגיות ...
לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1
לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1
... את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1 למה אנשים מתלוננים על מורה רוחני כמו אליעד כהן? אנשים מתלוננים על מורה רוחני מסיבות שונות, וכל אחד מציג את תלונתו בדרך אחרת. אליעד כהן מסביר שכל תלונה של אדם על מורה רוחני היא שיקוף של החסרונות שלו ... של עצמו דרך המורה. אם הוא חושב שהמורה חמדן, זה אומר שהחמדנות נמצאת אצלו. כלומר, כל ביקורת או תלונה שאדם מעביר על אחרים בכלל ועל מורים רוחניים בפרט היא למעשה מנורה שמאירה את החסרונות של המתלונן. אליעד מביא את הסיפור על בן מלך שבנה מנורה מיוחדת אשר חושפת את החסרונות של אנשים שמסתכלים עליה. כאשר אנשים התלוננו על המנורה הזאת, כל אחד בחר לתאר את המנורה בהתאם לחסרונות האישיים שלו. זה ממחיש את הרעיון שכל אדם רואה במציאות השתקפות של עצמו. כיצד תלונות על מורה רוחני חושפות את החסרונות האישיים? אליעד מסביר שישנם כמה רבדים כאשר מישהו מתלונן או מעביר ביקורת על מורה רוחני: מה באמת מציק לו ... (הדרך שבה הוא מביע את החסרונות). אליעד טוען שהרבה פעמים אנשים מסתירים מעצמם את הסיבה האמיתית לתלונותיהם, ומספרים לעצמם סיבות ותירוצים, כי לא נעים להם ... משתקפים בביקורת שלו על אחרים? אליעד מסביר שהאדם הוא עולם מלא בתוכו, וכל הסכסוכים, הביקורות והתלונות שלו על אחרים הם למעשה שיקוף של הקונפליקטים ... כבר לא חשוב לו אם המורה הרוחני שלו מושלם או לא, כי הוא רואה שהכל משתקף בתוכו. למה אנשים מתלוננים על מורים רוחניים? איך מתמודדים עם ביקורת על ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תלונות, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תלונות, איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן רוחני, מאמן אישי לימודים, קואצ'ינג אישי בתחום תלונות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 23:44:05 - wesi1