... ולא קשורים כמו מזג אוויר או דעה פוליטית. המטרה כאן היא ליצור
תחושת הסכמה כללית, שבה הלקוח יתחיל להרגיש שהוא נמצא במצב של הסכמה עם המוכר. אחרי שהלקוח כבר חווה
חוויה של הסכמה, המוכר יכול לחזור לנושא המרכזי - הטלוויזיה או ... קטנות. אם הלקוח לא מסכים עם הצעה או מוצר, הדרך היא ליצור
תחושת הסכמה על נושא אחר, אפילו אם מדובר במשהו שאינו קשור ... של המוצר או על סיבות אחרות שהוא לא מסכים איתן. המטרה היא ליצור
תחושת הסכמה כלשהי, כמו נכון, אתה צודק או נכון, זה נכון. לאחר ... אפשר לשאול אותו אם היה מוכן לקנות אותו במחיר נמוך יותר, וליצור
תחושת הסכמה בכך שיסכים למשהו אחר, אפילו אם לא מדובר בתנאים ... מה שצריך לעשות זה לנסות להגיע עם הלקוח להסכמה. לנסות ליצור
תחושת הסכמה עם הלקוח בתחומים אחרים. לדבר אתו, וזה לא כל כך ... זה טוב לי, כן, אני מסכים. עכשיו, ברגע שהצלחנו להביא את הלקוח
לתחושה של הסכמה, עכשיו אפשר לנסות שוב פעם למכור לו את מה שרצינו ... רעיון עוד פעם, אבל הרעיון הוא שלפני כן צריך להכניס את הלקוח
לחוויה של הסכמה. אז עוד פעם אני אחזור: אם הלקוח לא מסכים, אז, מה ... משנה מה, תסכים אתו על משהו, תגיד לו כן, שהוא יסכים אתך, שתהיה
תחושה של הסכמה. ופה אני אחדד עוד כמה היבטים: היבט אחד אומר ... עוד לפני שמנסים להגיע אתו להסכמה הסופית. אוקי? ואז אם נוצרת
תחושה של הסכמה, אז יש יותר סיכוי שהוא יסכים גם על המכירה הסופית, זה דבר ראשון. דבר שני, אם רוצים ליצור
תחושה של הסכמה חזקה, מה שצריך לעשות זה לבדוק איזה דבר רק הוא ... תחושה שאתה נמצא אתו בהסכמה, למרות שכל האנשים לא חושבים ככה ואז
תחושת ההסכמה היא עוד יותר גדולה, היא יוצרת תחושת הזדהות, ... שזה שיורד גשם זה טוב למשהו מסוים, סתם, תסכים אתו, על משהו. צור
תחושה של הסכמה באוויר, כל שכן, צור
תחושה של הסכמה על משהו שרק הוא חושב ככה. נגיד שהוא מצביע לאיזה ... לך שדווקא זה וזה? אז למה זה כל כך מפריע לך? אבל, כבר נוצרה
תחושה של הסכמה, הוא כבר הסכים שהוא רוצה את המוצר. אמנם, הוא ...