... נמצא שם כדי לראות זאת, ולכן הוא לא באמת נעלם. למשל, אם האדם אומר אני רואה שהכל סובייקטיבי, הוא עדיין נשאר בתור הישות הצופה, ולכן ישנה עדיין
תחושת אני קיימת. ההבנה שהכל סובייקטיבי לא מעלימה את
תחושת האני, אלא רק משאירה אותה במצב של צופה המתבונן במציאות סובייקטיבית. מדוע ההבנה הסובייקטיבית לא מעלימה את
תחושת האני? אליעד מסביר כי ההבנה אני רואה שהכל סובייקטיבי עצמה היא מחשבה, והמחשבה הזאת מתקיימת בישות מסוימת שממשיכה להתקיים. המחשבה עצמה היא עדיין מחויבת מבחינת האדם שמחזיק בה. לכן, כל עוד האדם תופס את עצמו כישות שמחזיקה במחשבה סובייקטיבית,
תחושת האני שלו לא תיעלם. מה צריך לעשות כדי באמת להיעלם ולהגיע לחוויית לא לדעת שום דבר? אליעד כהן מציע גישה שונה. במקום שהאדם ינסה להבין שהכל סובייקטיבי, עליו להפסיק לראות דברים בצורה אובייקטיבית, כלומר, להטיל ספק בכל דבר ולהטיל ספק אפילו
בתחושת האני עצמה. כאשר האדם מתבונן על כל דבר שהוא מחשיב כאובייקטיבי ושואל האם זה באמת נכון?, הוא מתחיל להטיל ספק ... המציאות, וזהו המצב האמיתי שאליו צריך האדם לשאוף, לפי אליעד. מהי מודעות עצמית אמיתית? מה ההבדל בין אובייקטיביות לסובייקטיביות? איך להעלים את
תחושת האני? מהי משמעות הטלת ספק לפי אליעד כהן? האם המציאות היא חלום? מה זה לא לדעת שום דבר? ...