אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה אני רוצה שיאהבו אותי? למה אני לא אוהב את עצמי? מתי תינוק מתחיל לרצות שיאהבו אותו? איך לאהוב את עצמי? להאשים את ההורים, מה היתרונות בחוסר אהבה עצמית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למה אני רוצה שיאהבו אותי? למה אני לא אוהב את עצמי? מתי תינוק מתחיל לרצות שיאהבו אותו? איך לאהוב את עצמי? להאשים את ההורים, מה היתרונות בחוסר אהבה עצמית? האם עדיף לאהוב את עצמי? שטיפת מוח חברתית לחוסר אהבה עצמית
למה אני רוצה שיאהבו אותי? מה גורם לתלות באהבה חיצונית?

בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה המרכזית של למה אנשים כל כך רוצים שיאהבו אותם. רבים סובלים מהצורך הזה, עד כדי כך שזה הופך למקור לסבל, דיכאון ולעיתים אף רצון להתאבדות. אנשים שואפים לאהבה מהסביבה הקרובה, מההורים, מהחברים או אפילו ממעריצים, ומרגישים רע כשזה לא מתממש. אליעד מציע שהבעיה נעוצה בשטיפת מוח חברתית שמתרחשת מאז הילדות, אשר מלמדת אותנו את הערך של אהבה חיצונית וההשלכות של חוסר אהבה.

מה גורם לרצון הזה לאהבה?

תינוקות לא מבקשים להיות אהובים, אלא רק רוצים לשרוד ולהרגיש בטוחים. אולם, עם הזמן, התינוקות לומדים שהאהבה מחברת אותם לתשומת לב, הכרה והישגים. כאשר הילד גדל, הוא מתחיל להבין שההכרה והאהבה קשורים הישגיו, הצלחותיו ומצבו החברתי. התפיסה הזו מחלחלת ומרקיעה שורשים בתודעה, והאדם מתחיל לרצות שיאהבו אותו על מנת להרגיש טוב עם עצמו.

שטיפת מוח חברתית

ההורים, החברה והתרבות תורמים להתפתחות הרצון הזה לאהבה. כל הישג קטן בחיים מתוגמל באהבה או בהכרה. לדוגמה, ילד שמצליח בלימודים או מתנהג טוב, מקבל תגובות חיוביות, "אוהבים אותך" או "כל הכבוד". הילד מתחיל לקשר את הערך העצמי שלו לאהבה שהוא מקבל. בהמשך, החברה המודרנית מחזקת את הדינמיקה הזאת, כשהיא משדרת את המסר שאהבה היא פונקציה של הצלחה חיצונית: אם תרכוש רכב יוקרתי, תתלבש יפה או תצליח במערכת יחסים, אז יאהבו אותך יותר.

ההשלכות של הצורך להיות אהוב

הרצון להיות אהוב יכול להוביל לאדם לעשייה מתמדת כדי לקבל אישורים מאחרים. כאשר לא מקבלים את האהבה או ההכרה החיצונית, אדם עשוי להרגיש תסכול, דיכאון, ואף מיאוס מעצמו. למשל, אנשים מפורסמים אשר נהנים מהערצה ציבורית, אך ברגע שההערצה פוחתת או נעלמת, הם חווים משבר נפשי קשה. כך נוצר מעגל שבו הערך העצמי תלוי תמיד באהבה או בהכרה שמגיעה מאחרים.

האם ההורים והחברה אשמים?

ישנו פיתוי להאשים את ההורים או החברה בתהליך זה של שטיפת מוח. אך למעשה, יש לזה צדדים חיוביים. הרצון לאהבה גולל את האדם להתאמץ, ללמוד ולהתפתח. זהו מנגנון הישרדותי שהתפתח עם השנים. אם אדם לא היה משקיע בללמוד או לפתח כישורים כדי לקבל אהבה, הוא היה עלול להישאר מאחור או לא להתפתח כראוי. הרצון לקבל אהבה בעצם עוזר לנו לשרוד ולהתקדם בחיים.

איך למצוא את האיזון?

הפתרון לא טמון בשנאה כלפי אלה שלימדו אותנו לרצות אהבה, אלא בהבנת הצורך בטיפול נכון ברצון הזה. צריך להבין את מקור הצורך הזה ולהכיר בכך שיש מקום לחיות עם תחושת ערך פנימית שמספיקה גם אם לא תמיד מקבלים אהבה חיצונית. יש לאזן בין הרצון לאהבה לבין היכולת להבין שזה לא המפתח לאושר או להצלחה.

מה חשוב לזכור?

הצורך באהבה הוא טבעי, אך הוא יכול גם להוביל לסבל. אנחנו חיים בעולם שבו הערך שלנו נתפס על פי דעותיהם של אחרים. עם זאת, עלינו ללמוד לחיות עם הרצון הזה ולמזג אותו עם היכולת להבין את עוצמתנו הפנימית, שהיא לא תלויה בהכרה חיצונית.
למה אנשים כל כך רוצים שיאהבו אותם?

הנושא מתחיל מהשאלה המפורסמת: "למה אני רוצה שיאהבו אותי?". אנשים רבים חווים סבל מכך שהם כל הזמן רוצים שיאהבו אותם. הם רוצים שהשכנים יאהבו אותם, שהחברים יאהבו אותם, שההורים יאהבו אותם, שחבר או חברה יאהבו אותם. יש אף כאלה שרוצים להיות מפורסמים רק כדי שיאהבו אותם. הבעיה מתעוררת כשלא אוהבים אותך או לא אוהבים אותך מספיק, ואז עלול להיגרם סבל רב, עד כדי מקרים של דיכאון עמוק או רצון להתאבד. פעמים רבות אנשים מרגישים שלא מספיק אוהבים אותם, אם זה בבית הספר (חרם), בעבודה (לא מחייכים אליהם), או במעגל המשפחתי והחברתי.

מה קורה כשלא אוהבים אותנו?

כשאדם מרגיש שלא אוהבים אותו או לא מעריכים אותו מספיק, הוא עלול לסבול מאוד. לדוגמה, היו אנשים מפורסמים שהרגישו אהובים על ידי רבים, אך ברגע שההערצה פחתה או נעלמה, הם חוו משבר נפשי קשה. הרצון המופרז שיאהבו אותנו עשוי להשפיע לרעה על תחומים רבים בחיים, ולגרום לתחושת חיסרון מתמדת.

מהי "שטיפת המוח" שמעצימה את הרצון באהבה?

אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשים כל כך רוצים שיאהבו אותם, היא חינוך או "שטיפת מוח" שעוברים מגיל צעיר. תינוק שנולד לא מבקש שיגידו לו "כל הכבוד" או שישבחו אותו, הוא פשוט רוצה לאכול ולהיות בטמפרטורה נעימה. רק כשאדם גדל, הוא לומד בהדרגה לרצות שיאהבו אותו. הסביבה משדרת כל הזמן שהאהבה חשובה:
  • "אם הצלחת, אנחנו אוהבים אותך ומוחאים לך כפיים."
  • "כדאי לך להתלבש יפה כדי שיראו כמה אתה נראה טוב."
  • "אם תהיה ילד טוב, נאהב אותך וניתן לך את מה שאתה רוצה."
  • "אם תצליח בלימודים או בקריירה, נאהב אותך יותר."
כך נשתלת לאדם במוח ההנחה שהטוב והרע שלו תלויים בכך שאחרים אוהבים אותו. אפילו כשאומרים לו "לא משנה מה קורה, אנחנו אוהבים אותך", עדיין הוא לומד שהתייחסות של אהבה היא עניין מרכזי. כמעט ולא קורה שיגידו לילד: "מה אכפת לך אם אוהבים אותך? זה לא רלוונטי לחיים שלך".

איך ממשיכים לחפש אהבה גם בחיים הבוגרים?

האדם שגדל לתוך תפיסה כזו מנסה להשיג אהבה בכל מקום: מההורים, מהמשפחה, מהחברים, מהחברה או החבר, ועוד. כשהוא מצליח להשיג אהבה, הוא מרגיש טוב, וכשהוא נכשל או כשמופיעה תחושה שלא אוהבים אותו מספיק, הוא מרגיש רע. כך נוצרת דינמיקה תמידית של מרדף אחרי אהבה והערכה מבחוץ.

האם ההורים והחברה אשמים במצב?

יש מי שעלול לחשוב שעליו לכעוס על הוריו או על החברה ש"גרמו" לו לרצות אהבה בצורה מוגזמת. אבל חשוב לזכור שלימדו אותך לרצות אהבה גם כדי שתשרוד, תתפתח ותלמד דברים חדשים. הרצון להשיג אהבה דוחף אנשים להתאמץ, לרכוש כישורים ולהתקדם בחיים. אם הילד לא היה אכפת לו בכלל מאהבה, ייתכן שהוא לא היה לומד לדבר כראוי, לא היה לומד להתנהל בחברה, ואולי גם לא היה נזהר מסכנות בסיסיות.

איך מוצאים איזון ברצון לאהבה?

אין צורך להגיע לקיצוניות של שנאה כלפי הסביבה או רצון לבטל לגמרי את הצורך באהבה. מצד אחד, הרצון לאהבה הוא טבעי ומניע להתפתחות חיובית. מצד שני, אפשר ללמוד להכיל בתוכנו גם נקודת מבט "כמו של תינוק" - נקודת מבט שבה לא ממש אכפת לנו אם אוהבים אותנו או לא, בלי שנצטרך לשכנע את עצמנו באופן מאולץ.

נקודת האיזון היא להכיר בכך שאכן עברנו "שטיפת מוח" שגורמת לנו להאמין שאנחנו זקוקים לאהבה כל הזמן, אך במקביל להבין שלא חייבים לסבול אם לא אוהבים אותנו, ושאפשר לחיות גם מתוך תחושת ערך פנימית שאינה תלויה באהבה חיצונית.

מה חשוב לזכור?

עובדתית, האדם מרוויח הרבה מהצורך שלו באהבה, כמו למידה והתפתחות אישית, אך גם עלול לסבול מאוד כשהאהבה הזו לא מתקבלת במידה הרצויה לו. המפתח הוא לפתח יכולת להכיל בתוכנו גם את הרצון לאהבה - שמניע אותנו לפעולות חיוביות, וגם את החופש הנפשי - שלא להתרסק בכל פעם שלא אוהבים אותנו כפי שרצינו.
לא מספיק אוהב להאשים את עצמי לחפש טיפול בהערכה עצמית רצון לקבל אהבה חיוך להשיג להאשים את עצמך פיתויים מחנכים פחד אהבה אהבה עצמית אהבה עצמית בלי תנאים אהבה עצמית ללא תנאים אוהב את עצמי אוהב את עצמך איך לאהוב איך לאהוב את עצמי איך לאהוב את עצמך אני לא אוהב אני לא אוהב את עצמי אני לא אוהבת את עצמי אני רוצה שיאהבו אותי אני שונא את עצמי אני שונאת את עצמי אשם אשמה האם אני לא אוהב את עצמי האם עדיף לאהוב את עצמי האשמה עצמית הורה הורות הורים הלקאה עצמית המוח חברויות חברות חברים חברתי חוסר אהבה חוסר אהבה עצמית יתרון יתרונות יתרונות בחוסר אהבה עצמית כיצד לאהוב את עצמי כיצד לאהוב את עצמך כעס עצמי לא אוהב את עצמי לא אוהבת את עצמי לא להאשים את עצמי לא להאשים את עצמך לא לכעוס על עצמי לא לכעוס על עצמך לא לשנוא את עצמי לא לשנוא את עצמך לאהוב לאהוב את עצמי לאהוב את עצמי בלי תנאים לאהוב את עצמי ללא תנאים לאהוב את עצמך לאהוב את עצמך בלי תנאים לאהוב את עצמך ללא תנאים להאשים להאשים את ההורים להאשים את עצמי להאשים את עצמך להלקות את עצמי להלקות את עצמך לכעוס על עצמי לכעוס על עצמך למה אני לא אוהב למה אני לא אוהב את עצמי למה אני רוצה למה אני רוצה שיאהבו אותי למה לאהוב את עצמי למה לאהוב את עצמך לרצות לשנוא את עצמי לשנוא את עצמך מה אני רוצה מה היתרונות בחוסר אהבה עצמית מוח מתי אני לא אוהב את עצמי מתי תינוק מתי תינוק מתחיל מתי תינוק מתחיל לרצות שיאהבו אותו רוצה שיאהבו אותי רצון שונא את עצמי שונאת את עצמי שטיפת מוח שטיפת מוח חברתית שטיפת מוח חברתית לחוסר אהבה עצמית שנאה עצמית תינוק תינוק מתחיל לרצות תינוק מתחיל לרצות שיאהבו אותו תינוקות תיעדוף תעדוף
התמקדות במטרה / סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ולא בטפל?
... במטרה סדר עדיפויות בחיים - איך להתמקד בעיקר ...
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר
צריך או לא צריך, האם באמת צריך להתאמץ להבין את המציאות, להחליף צריך אחד בצריך אחר
... הוא יכול לאכול, אך הוא לא צריך לאכול, אלא בוחר לאכול כי הוא רוצה למלא את הצורך הזה. זה שינוי קטן אך מהותי בתפיסה: האדם לא צריך שום דבר, אלא רק מעדיף או רוצה לעשות דברים מסוימים. מדוע אנשים מרגישים שהם צריכים להבין דברים? אליעד מסביר שהאדם מגיע להרצאה כי הוא רוצה להבין ... אליעד מדגיש שההתאמצות כאן היא מנטלית, אינטלקטואלית, ולא פיזית, ולכן האדם יכול פשוט לבחור האם הוא מתאמץ או לא. אם המטרה חשובה לאדם מספיק, הוא יעדיף להתאמץ, אבל הוא עדיין לא צריך לעשות זאת במובן של הכרח אובייקטיבי. האם צריך הוא רק הרגל מחשבתי? אליעד ממחיש את רעיון ההרגל ... גם כאן זה עדיין לא באמת הכרח מוחלט. אליעד אומר לאדם שכעיקרון, גם אם יש שריפה, הוא לא צריך לברוח. זו החלטה שהוא מקבל בהתאם להעדפות שלו, כי הוא מעדיף לחיות ולא להישרף. זה נשמע אולי קיצוני, אך אליעד משתמש בדוגמה הזו כדי להבהיר את הנקודה הפילוסופית שלו בצורה חדה מאוד: כל ... לעשות משהו. הוא מדגים זאת בשיחה בה האדם מודה שהוא אינו אוהב את תחושת הכפייה שבמילה צריך. לכן אליעד ממליץ להחליף את המילה צריך במילה רוצה או מעדיף. במקום לומר אני צריך לעשות משהו, עדיף להגיד אני מעדיף לעשות את זה. זה שינוי שיכול לשנות את התחושה של האדם מן היסוד, מפני שהוא מחזיר לאדם את תחושת השליטה והבחירה האישית במקום ... מתוך בחירה, גם אם זו בחירה בין רע לרע פחות. לדוגמה, אדם שנמצא בכלא יכול להרגיש שהוא צריך לברוח כי הוא לא רוצה להישאר בכלא, אבל בפועל הוא פשוט מעדיף לברוח מאשר להישאר. כלומר, הבריחה היא לא חובה, אלא החלטה שנובעת מתוך העדפה ברורה. ההבנה הזו מאפשרת לאדם לחוות את המציאות ...
הספר להיות אלוהים - מבנה השכל של הספר להיות אלוהים, הפרק החשוב ביותר, לחשוב כמו אלוהים
הספר להיות אלוהים - מבנה השכל של הספר להיות אלוהים, הפרק החשוב ביותר, לחשוב כמו אלוהים
... המסוים שבו הוא כתוב. לטענתו, אין לסדר הפרקים משמעות מכרעת להבנת הספר, אלא כדאי פשוט לקרוא אותו כמה שיותר. הוא משווה זאת ללימוד שפה חדשה כמו אנגלית, שם עדיף ללמוד כמה שיותר, בכמה שיותר אופנים, ולאו דווקא על פי סדר מסוים. רק קריאה מרובה וחוזרת תאפשר לקורא להבין את הקשרים המורכבים בין הרעיונות ולהפנים את ההיגיון הפנימי שמחבר ביניהם. מהו הספר להיות אלוהים? איך לחשוב כמו אלוהים? מה המשמעות של שכל ...
אלוהים טוב או אלוהים רע, טוב דרכו להיטיב, מה האדם מעדיף אלוהים טוב או רע
אלוהים טוב או אלוהים רע, טוב דרכו להיטיב, מה האדם מעדיף אלוהים טוב או רע
... טוב או אלוהים רע, טוב דרכו להיטיב, מה האדם מעדיף אלוהים טוב או רע האם אלוהים הוא באמת טוב או שזה אינטרס אישי שלנו? הנושא שבו דן אליעד כהן הוא האם אלוהים הוא טוב או רע, והאם ... הזאת של אלוהים כטוב היא אמיתית ואובייקטיבית, או שהיא נובעת מהאינטרס האישי של האדם עצמו. אליעד מסביר שאנשים בדרך כלל מעדיפים להאמין שאלוהים הוא טוב, כיוון שזה משרת אינטרס אישי שלהם. לדוגמה, אדם שסובל ורוצה לקוות שיש משמעות לסבלו, יעדיף להאמין שיש ישות עליונה טובה שמטרתה להיטיב. מכיוון שהאמונה הזאת מקלה עליו את ההתמודדות עם המציאות הקשה, הוא ייטה לפרש כל אירוע ... כל פעולה וכל רצון נובעים מאינטרס כזה או אחר. מה קורה כאשר אין העדפה בין טוב לרע? אליעד כהן מציג מצב היפותטי שבו אדם לא מעדיף שהמציאות תהיה דווקא טובה או רעה. במצב כזה האדם יכול להתבונן על המציאות בצורה נקייה וללא דעות קדומות. במקרה כזה, השאלה האם ... האמת חייב להיות אובייקטיבי, ללא נטייה מראש למסקנה מסוימת. אם אדם מחפש את האמת בצורה נקייה, עליו לשאול את השאלה בלי להעדיף תשובה מסוימת. אבל גם חיפוש כזה יכול להיות מושפע מאינטרס נסתר - הרצון לדעת, הרצון להבין, והשאיפה למצוא סדר במציאות. האם עצם ...
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת איך להחליט מה לעשות קודם בחיים ובעבודה? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד לנהל סדר עדיפויות נכון בחיים ובקבלת החלטות באופן ברור ומסודר. הנושא העיקרי עליו הוא מדבר הוא היכולת לפרק כל דבר בחיים לשני חלקים עיקריים: דברים שהם מחויבים ודברים שהם ... יותר לניהול זמן, קבלת החלטות והגדרת סדרי עדיפויות בצורה נכונה ויעילה. ההסבר המרכזי מתבסס על הרעיון שבראש ובראשונה יש לבצע את הדברים המחויבים, כלומר, הדברים שהאדם מרגיש שהוא חייב לעשותם, ורק לאחר מכן ... טוב או בצורה פחות מושלמת. כך הוא ידע לתעדף נכון את סדר העבודה ולהשקיע את מירב המאמצים בדברים שמחויבים. הוא מדגיש זאת בדוגמה הבאה: אם יש דברים בעבודה שאי אפשר לסיים את הפרויקט בלעדיהם, ודברים נוספים ... ההבנה הזו מאפשרת לקחת אחריות על סדר העדיפויות ולבחור בצורה חכמה יותר, מתוך מודעות לכך שכל מחויבות היא יחסית לתפיסה האישית ולתפיסה של מה חשוב יותר ופחות. הוא מדגיש כי אם האדם פועל בצורה הפוכה, וקודם ... ורק לאחר מכן בדברים ההכרחיים, הוא יוצר סדר עדיפויות מוטעה שעלול לפגוע ביכולת שלו לנהל את חייו בצורה יעילה. למה חשוב לפרק כל תהליך למחויב ואפשרי? המסר המרכזי של אליעד הוא החשיבות של הפירוק וההבחנה בין ... וממוקדים. איך לנהל זמן בצורה נכונה? מהו סדר עדיפויות נכון? מה חשוב יותר ומה פחות חשוב? איך לקבל החלטות בצורה מסודרת? איך לזהות מה מחויב ומה אפשרי? האם יש משהו שחייבים לעשות? תמשיכי. ש: וכאשר האדם מקונן על ... תבדוק טוב עכשיו נשאר לי זה מה אפשרי מה אני רוצה, את מבינה יש לך רשימה ארוכה נגיד באח הגדול יש לו רשימה ארוכה של מצרכים עכשיו מה מחויב לאכול השבוע ומה אפשרי אז קודם כל תלך על המחויב אחר כך מה שיישאר לך תבדוק ... ומה האפשרי מה חשוב יותר ומה חשוב פחות סדרי עדיפויות. ש: כאילו איזה רצון יותר חשוב בשבילי ואיזה רצון פחות חשוב בשבילי וככה אני בודקת מה הרצון שלי. אליעד: בדיוק, בעבודה שלך לדוגמה בעובדה נגיד אומרים לך ...
תכליתיות, להיות תכליתי, חשיבה תכליתית, סדר וארגון, סדר בחיים, סדר עדיפויות, לעשות סדר בחיים, תכלית החיים, חוסר תכלית
תכליתיות, להיות תכליתי, חשיבה תכליתית, סדר וארגון, סדר בחיים, סדר עדיפויות, לעשות סדר בחיים, תכלית החיים, חוסר תכלית
... להיות תכליתי, חשיבה תכליתית, סדר וארגון, סדר בחיים, סדר עדיפויות , לעשות סדר בחיים, תכלית החיים, חוסר תכלית איך להיות תכליתי ולמה חשוב להיות ממוקד מטרה? הרבה אנשים שואלים ...
מדיטציה, בודהיזם, קוונטים, יקומים מקבילים, השדה המאוחד, גלי המוח, מדיטציה, מדיטציה בודהיסטית, ריכוז
מדיטציה, בודהיזם, קוונטים, יקומים מקבילים, השדה המאוחד, גלי המוח, מדיטציה, מדיטציה בודהיסטית, ריכוז
... בודהיזם, קוונטים, יקומים מקבילים, השדה המאוחד, גלי המוח, מדיטציה, מדיטציה בודהיסטית, ריכוז מהי מדיטציה ומה משמעותה בהקשרים שונים? ההרצאה עוסקת במגוון נושאים פילוסופיים, מדעיים ורוחניים, עם דגש על מדיטציה, קוונטים, יקומים מקבילים וגלי מוח. במהלך השיחה, אליעד עוסק במבנים שונים של מציאות ושל התודעה, תוך שהוא מתאר את הקשר בין המדע, הרוחניות וההבנה האישית. אליעד פותח בשיחה על תיאוריה פיזיקלית של ... ביקום, עלינו להבין שמציאות זו כוללת את כל האפשרויות. הוא מדבר על תפיסה שמאחדת את כל היקום לאור ההבנה כי הכל, בסופו של דבר, קשור וכולל את כל האפשרויות. כיצד תודעה והשפעה על גלי המוח קשורים למדיטציה? בהמשך, אליעד עובר לנושא הגלים המוחיים, תוך שהוא מבקר את תפיסת המדע לגבי השפעת המדיטציה על המוח. הוא מציין כי מדיטציה אינה בהכרח זיכוך של המחשבות או הפחתה של סבל באופן מידי, אלא מדובר בתהליך שבו האדם מתבונן במחשבותיו ומפנה תשומת לב פנימה, ללא לשפוט את ... את מה שקורה לנו. האם כל אדם יכול להגיע לאותה הבנה דרך מדיטציה? אליעד מדבר על כך שאין דרך אחת נכונה למדיטציה. הוא מציין כי כל אדם יכול למצוא את הדרך האישית שלו, וישנם אנשים שמעדיפים להתמקד בנשימה, בעוד אחרים שואלים את עצמם שאלות קיומיות. מה שחשוב לדעת הוא שכל אדם יכול למצוא את הדרך שלו להבין את עצמו, והשאלה היא עד כמה הוא יכול להיות מוכן להעמיק בתהליך ולחפש את התשובות. לסיום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה עצמית ובתהליך רוחני העמוק יותר שמבוסס לא על טכניקות, אלא על הבנה של מהות החיים ושל האחדות שמחברת בין כל הדברים. מהי מדיטציה? האם יש יקומים מקבילים? תורת הקוונטים וההבנה שלה האם ניתן לשחרר את המחשבות במדיטציה? ההבדל בין מדיטציה בודהיסטית לשיטות אחרות ...
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
... בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה איך לנהל עובדים ולשפר את המוטיבציה בארגון? ... להיות ממוקדת משימות ברמה השבועית או החודשית, עם הבנה ברורה של סדרי עדיפויות, אך ללא דרישה לשליטה בכל פרט קטן. הדוגמה שאליעד נותן היא שאם אדם מתכנן נסיעה ליעד מסוים, הוא לא צריך לדעת מראש איפה ... אליעד מדגיש שעל העובד להבין שתמיד יהיו עוד משימות ושעליו ללמוד לתעדף אותן נכון. עובד שמפסיק את המשימה המרכזית כדי לפתור בעיה צדדית, למעשה פוגע במטרה הכוללת. במקום זאת, יש ללמד את העובד להבין מהי ...
איך להחליט החלטה נכונה? איך לדעת מה להחליט? איך לדעת מה נכון? איך המוח חושב? איך מקבלים החלטה? איך לדעת לתעדף? איך לדעת מה טוב לי? איך לקבל החלטה נכונה? קבלת החלטות
איך להחליט החלטה נכונה? איך לדעת מה להחליט? איך לדעת מה נכון? איך המוח חושב? איך מקבלים החלטה? איך לדעת לתעדף? איך לדעת מה טוב לי? איך לקבל החלטה נכונה? קבלת החלטות
... החלטה נכונה? איך לדעת מה להחליט? איך לדעת מה נכון? איך המוח חושב? איך מקבלים החלטה? איך לדעת לתעדף? איך לדעת מה טוב לי? איך לקבל החלטה ... שמקשה על קבלת החלטה. כאן מציע אליעד כהן להתחיל עם חישוב היתרונות והחסרונות של כל אופציה, אך עדיין נשאלת השאלה כיצד נבצע את ההערכה של כל יתרון או חיסרון? איך נדע מה חשוב יותר - ... כדי לפתור את הדילמה שבין אפשרויות, אליעד מציע לדרג את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. לדוגמה, בהעדפת רכבים, איך נבחר אם נעדיף רכב חסכוני בדלק או רכב מהיר? כאן הצעד ... יותר. לדוגמה, אם הוא מתלבט בין שני רכבים שמציעים את אותם היתרונות, איך יחליט? אליעד מציין שבמקרים ... הבחירה - האם העבודה תביא לו יותר סיפוק, או שהנוחות בבית עדיפה. אליעד מציע לחשוב מה יתן יותר אושר ... לדוגמה, כשאדם בוחר לקנות רכב, הוא לא תמיד מחשב את כל היתרונות והחסרונות בצורה אובייקטיבית, ... של כל אפשרות. איך להחליט החלטה נכונה? קבלת החלטות איך לדרג יתרונות וחסרונות? העדפות אישיות בקבלת ... סוגים שונים של החלטות, תהליכים מנטליים ושאלות שמעסיקות את המוח האנושי כאשר הוא ניצב בפני החלטות ... על קבלת החלטה. אליעד מציע להסתכל על כל אופציה ולבדוק את היתרונות והחסרונות שלה, אך הבעיה המרכזית נשארת: איך להעריך את כל היתרונות והחסרונות? איך ניתן להעריך ... איזו תכונה חשובה יותר. כדי לפתור את הדילמה, אפשר לדרג את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות. לדוגמה, אם מדובר בהעדפת רכב חדש, איך נקבע אם עדיף רכב חסכוני בדלק או רכב מהיר? התשובה ... הוא מתלבט בין שני רכבים, ושני הרכבים מציעים את אותו מספר של יתרונות, איך ניתן להחליט? אליעד מציין ... חשוב - האם העבודה תיתן לו יותר סיפוק או האם הנוחות בבית עדיפה. אחת הדרכים היא לבחון את האפשרויות ... לדוגמה, כשאדם בוחר לקנות רכב, הוא לא תמיד מחשב את כל היתרונות והחסרונות בצורה מדויקת, אלא ... של כל אפשרות. איך להחליט החלטה נכונה? קבלת החלטות איך לדרג יתרונות וחסרונות? העדפות אישיות בקבלת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה אני רוצה שיאהבו אותי? למה אני לא אוהב את עצמי? מתי תינוק מתחיל לרצות שיאהבו אותו? איך לאהוב את עצמי? להאשים את ההורים, מה היתרונות בחוסר אהבה עצמית? האם עדיף לאהוב את עצמי? שטיפת מוח חברתית לחוסר אהבה עצמית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תגובות חיוביות, איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תגובות חיוביות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, מאמן אישי לחיים, ייעוץ אישי בנושא תגובות חיוביות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4844 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 02:34:14 - wesi1