אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שאלה של לקוח ✔התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
והפעם אדבר על העניין של לדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר. ואסביר על עוד נקודת מבט שצריכים לקחת גם אותה בחשבון, נקודת מבט שאומרת, שאם תדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר, גם בעיות כאלו שאתה לא יכול לטפל בהתנגדות הלקוח ולמצוא ללקוח פתרון, עדיין עצם זה ובגלל זה שאתה מדבר עם הלקוח על בעיות שיש במוצר, גם כאלו שאין לך שום פתרון לבעיה שלו, עצם זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר.

אז ברמת העיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שיש עבורו במוצר יותר יתרונות מאשר חסרונות. דהיינו, בהיבט הזה בפשוטם של דברים, כדאי שהלקוח יראה במוצר כמה שיותר יתרונות עבורו וכמה שפחות חסרונות עבורו. ולכן בברירת המחדל, כאשר לקוח מציף איזו התנגדות, אז כדאי לטפל התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים.

אבל יש מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש את אפשרות הבחירה, האם לנסות להעביר נושא ולהתעלם מהשאלה של הלקוח בצורה חכמה או שכן לזרום עם הלקוח אל הנושא שאיש המכירות לא רוצה להיכנס אליו. כי כמו שאמרתי, אני מדבר על מצב שבו הלקוח הולך לדבר איתך על חיסרון, שאין לך שום פתרון ושום מענה לבעיה הזאת. והשאלה היא, איך הגיוני לפעול במקרה הזה? האם לנסות להעביר נושא? האם לנסות להתחמק מהשאלה הבעייתית? מה לעשות ואיך לפעול?

אז כמובן שיש בזה המון שיקולים שונים. כגון על איזה חיסרון מדובר? האם מדובר על חיסרון שלדעתך הוא דיל ברייקר, במובן שאם לא תמצא לו פתרון, אז בוודאות שהלקוח לא ירכוש את המוצר? האם מדובר בחיסרון קטן? חיסרון גדול? האם מדובר בחיסרון שלמרות שלא תמצא לו פתרון, אולי הלקוח ימצא הרבה יותר יתרונות במוצר מאשר חסרונות? והאם באמת אין לך שום מענה לבעיה של הלקוח? וכמובן צריך לבדוק גם, איך הלקוח יתייחס לזה שאתה מעביר נושא? האם הלקוח ישים לב לזה? איך הלקוח יפרש את זה שאתה מעביר נושא? האם הנושא בכל מקרה יצוף בהמשך השיחה? האם יש לך העדפה שהנושא יעלה בהמשך השיחה ולא עכשיו? האם בכלל אתה באמת יכול לגרום ללקוח לא לחשוב על הבעיה שהוא רוצה להעלות? בקיצור, יש כאן כל מיני שיקולים שונים.

אבל כאן אני רוצה לדבר על עוד אחד מהשיקולים שצריכים לקחת בחשבון, והוא על נקודת המבט שאומרת, שדווקא זה שאתה תדבר עם הלקוח על בעיה שיש לו, גם אם אין לך שום פתרון לבעיה שלו, הרי שזה עצמו יגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר. ואם לא תדבר איתו על הבעיה שלו, הרי שזה מקטין את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר, הכל כמובן מנקודת מבט מסוימת, שאינה מוחלטת.

אז הרעיון אומר, שלפעמים יותר קל ללקוח לרכוש את המוצר, דווקא אחרי שהוא מדבר איתך על חיסרון שהוא רואה במוצר, גם אם אין לך שום מענה לבעיה שלו. ולמה? אז יש לזה כמה סיבות, כמו שתכף אסביר.


אז ברמת העיקרון כדי שהלקוח ירכוש את המוצר, הוא צריך לחשוב שהיתרונות שיש במוצר יותר גדולים מהחסרונות שיש במוצר. וברגע שהלקוח לא מדבר על חיסרון מסוים, הרי שכאשר אתה מנסה לשכנע את הלקוח שבמוצר יש יותר יתרונות מאשר חסרונות, הרי שבתת המודע של הלקוח הוא יכול לחשוב, שנכון שבכל הנושאים שהוצגו בשיחה, נראה שאתה טוען שיש ללקוח במוצר, יותר יתרונות מאשר חסרונות. אבל אם הוא היה מעלה את החיסרון שאין לך פתרון עבורו, הרי שהמאזן היה מתהפך וגם אתה היית מסכים איתו, שהמוצר יש בו יותר חסרונות מאשר יתרונות.

ולכן מנקודת המבט הזו, כאשר הלקוח מדבר על החיסרון שהוא רוצה לדבר, גם אם אין לך שום פתרון לבעיה שלו, הרי שבמובן מסוים, אם אחרי שהלקוח מציג את הבעיה שלו באופן מודע, אם אחר כך אתה אפילו מתעלם ממה שהוא אמר, ואתה אומר שאף על פי כן, בכל מקרה, למרות הבעיה שהוצגה שאין לה פתרון, עדיין לדעתך עדיף שהוא ירכוש את המוצר, הרי שאתה גורם ללקוח להבין, שלדעתך למרות הבעיה שהוא הציג שאין לה פתרון, עדיין לדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון.

אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי לרכוש את המוצר, בלי שדיברו באופן גלוי על הבעיה שאין לה פתרון, הרי שבתת המודע של הלקוח, הוא יכול לחשוב לעצמו, שגם אתה כאיש מכירות אולי היית ממליץ לו לא לרכוש את המוצר, אם היית יודע על הבעיה שלו. אבל אם אתה מקשיב לבעיה שלו, גם אם אין לה שום פתרון, הרי שזה עוזר ללקוח להבין, שאתה כאיש מכירות שאולי הוא סומך על שיקול דעתך, הוא מבין שאתה חושב שבכל מקרה כדאי לו לבצע את העסקה, למרות שיש לך את כל המידע גלוי בפניך.

ומנקודת המבט הזו, המחשבה של הלקוח שאתה כאיש מכירות ממליץ לו לרכוש את המוצר, מנקודת המבט הזו המחשבה הזו יותר חזקה, דווקא אחרי שהלקוח אומר את הבעיה שלו, אתה כמובן לא נותן לה שום פתרון כי אין לך שום פתרון, אבל אתה עדיין אומר ללקוח, שלדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר. ומנקודת המבט הזו, הדעה שלך שהלקוח צריך לרכוש את המוצר, היא הרבה יותר חזקה.

ובקצרה, אם הלקוח שואל את עצמו, האם דעתך כאיש מכירות שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי שתקשיב גם לבעיה שאין לך פתרון אליה.

ומה בטוח נכון, שגם אם אין לך שום פתרון לבעיה של הלקוח, תמשיך לשדר ללקוח ביטחון מוחלט, שלמרות הכל לדעתך כדאי לו לרכוש את המוצר, למרות הבעיה הזאת. ובמובן מסוים, אדרבה זה עוזר ללקוח לרכוש, למרות שאין לך פתרון לבעיה שלו.


נקודת מבט נוספת אומרת כך: כאשר אתה מדבר עם לקוח על בעיה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירגיש ויאמין ויחשוב שכן נתת לו...
להתעלם משאלה של לקוח התנגדות מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון להתעלם אין פתרון ללקוח איך לשאול שאלות להתעלם מהשאלה של הלקוח התניה לפעול התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון בוודאות איך להעביר נושא איך להתחמק משאלה של לקוח איך להתחמק משאלות איך להתמודד איך להתמודד עם התנגדויות איך להתמודד עם התנגדות איך להתמודד עם התנגדות מכירה איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון איך להתעלם אין פתרון ללקוח אין תשובה לשאלה אין תשובה לשאלה של לקוח בעיה של לקוח בעיה של לקוח בלי פתרון האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח האם להתחמק משאלה של לקוח האם להתעלם משאלה של לקוח התחמקות התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדות התמודדות עם התנגדות מכירה התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות הלקוח התנגדויות לקוח התנגדויות לקוח קשות התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירה בלי פתרון התנגדויות מכירה ללא פתרון התנגדויות מכירה קשות התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות הלקוח התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירה שאין לה פתרון התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח התעלמות לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון להעביר להעביר נושא להעביר נושא מול התנגדות לקוח להתחמק להתחמק משאלה להתחמק משאלה של לקוח להתחמק משאלות להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדות להתמודד עם התנגדות מכירה להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון להתעלם להתעלם משאלה של לקוח למה אין תשובה לשאלה לקוח לקוחות מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח מכירה פתרון שאלה של לקוח שאלה של לקוח בלי תשובה תשובה תשובה ללקוח תשובה לשאלה
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
... המחיר של המוצר. אותו המחיר המדוייק שהלקוח יקבל אותו גם בפגישה הפיזית. אז לכאורה במקרה כזה, אנחנו הבנו את השאלה של הלקוח והלקוח הבין את התשובה שלנו. ובסטייט אוף מיינד הזה, הלקוח לא באמת צריך להגיע לפגישה פיזית, כי הוא כבר קיבל את כל המידע שהוא רצה בטלפון. אבל אם איש המכירות היה יותר פיקח, הוא היה מבין שמאחורי כל שאלה של לקוח יש סיפור שלם. כאשר לקוח שואל לדוגמה מה המחיר של המוצר או כל שאלה אחרת, מאחורי השאלה של הלקוח יש סיפור שלם שרץ במוח של הלקוח. לדוגמה, לקוח שואל מה המחיר של הרכב. במוח של הלקוח, הלקוח עושה ... כבר העביר ללקוח את רוב ככל המידע שאפשרי להעביר על המוצר. אבל איש מכירות יותר חכם, מבין, שמאחורי כל שאלה של הלקוח, יש עולם שלם וסיפור שלם של עובדות ופירושים. שהלקוח שואל שאלה מאוד ספציפית, אבל מאחורי השאלה של הלקוח יש סיפור שלם, על מה הלקוח באמת רוצה וצריך וכולי. ואנחנו נותנים ללקוח מידע בטלפון? לגבי מה שנראה לנו ...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה ...
שאלות מכשילות, שאלות טריקיות, איך לדעת למה מישהו שואל אותך שאלה? איך לא לענות לשאלה מכשילה? איך לא ליפול בפח של שאלה בעייתית? איך להתחמק משאלה בעייתית? לשאול שאלת הבהרה, איך לענות לשאלות מכשילות? איך לענות לשאלה קשה? איך לענות לשאלה טריקית? איך לענות לשאלה מכשילה? איך לענות לשאלה מורכבת? איך להתחמק משאלה מאתגרת? איך להתחמק משאלה קשה? איך להתחמק משאלה טריקית? איך להתחמק משאלה מכשילה? איך להתחמק משאלה מורכבת? לא שחור או לבן, איך לענות לשאלה חשודה?
...השאלה לפני שתענה לו לשאלה, אתה יכול לענות לו בשאלה על השאלה שלו, בשאלת הבהרה על השאלה שלו. ודרך זה שהוא אולי ירחיב את השאלה שלו וישאל אותה בדרך אחרת, דרך זה אולי תוכל להבין יותר טוב להיכן הוא חותר בשאלה שלו, וככה תוכל להתאים יותר טוב את התשובה שלך. והרעיון הוא, כזה. קח את השאלה ששאלו אותך, ותנסה למצוא מה יכול להיות לא מובן בשאלה, באיזה משמעויות שונות ניתן לפרש את השאלה, למה השאלה צריכה עוד הבהרה, למה ובמה אתה יכול לנסות לדייק את השאלה, כביכול כדי לתת תשובה יותר מדויקת, באיזה פירושים אפשרי לפרש את...
טיפול בפחדים וניתוח פחדים, דוגמה לתהליך ניתוח חרדה חברתית של פחד מסיטואציות חברתיות בגלל האפשרות של נושאי שיחה בעיתיים, מה השלבים בניתוח פחד? איזה שאלות לשאול בניתוח פחד? סיכוי או סיכון, מיומנויות חברתיות, פיתוח כישורים חברתיים, הצורך לשקר במשחק החברתי, להיות דמות חברתית, העמדת פנים בסיטואציה חברתית, פחד שחושבים עלי דברים רעים, להתחמק משאלה
...לסיטואציה הקודמת. אפשרות 2 - לפגוש אנשים, אבל ללמוד לטפל בהקטנת הסיכוי לכך שנגיע לתוצאה שמנסים להימנע ממנה. דהיינו, ללמוד להתמודד בסיטואציה החברתית, בהקשר של מיומנויות שיחה באופן כללי ואופן יותר ספציפי, גם בהקשר של להעביר נושא בשיחה, בהקשר של להתחמק משאלה, בהקשר של להסתיר מידע וכיוב. דהיינו, האדם צריך לטפל בסיכוי שיקרה מה שהוא לא רוצה שיקרה, גם באמצעות שיפור מיומנויות תקשורת וגם באמצעות ניתוח כללי, של להבין מה באמת הסיכוי לכך שיעלה נושא בעייתי ואיך להקטין את הסיכוי לכך שמשהו יקרה. אפשרות 3 - ללמוד...
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
...הפרטים שאתה חושף. אליעד מסביר שלעולם לא כדאי לספר על עצמך באופן סתמי, אלא רק בצורה ממוקדת, כאשר ברור לך מראש מה אתה רוצה להשיג מהסיפור שאתה מספר. ככל שאתה שולט יותר בשיחה, ככה תוכל לספר על עצמך בצורה שמשרתת אותך הכי טוב ומציגה אותך באופן אידיאלי. סיכום ההמלצה המרכזית ההמלצה המרכזית של אליעד היא לדחות את התשובה לשאלה ספר לי על עצמך כמה שיותר מאוחר בשיחה, לאסוף מידע מהאדם השני, ורק אז להתאים את הסיפור שלך בהתאם. גם אם שואלים אותך מוקדם מדי, תמיד תוכל להתחמק באלגנטיות ולהחזיר את השאלה לצד השני, עד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שאלה של לקוח, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שאלה של לקוח, איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, מאמן לזוגיות, קואצינג מומלץ בנושאי שאלה של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4844 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 12:18:44 - wesi1