אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רשימת משימות ✔ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת?

כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר שישנם שני עקרונות חשובים ומשלימים שצריך להקפיד עליהם. אף שהם עשויים להיראות מנוגדים זה לזה, הם למעשה מאזנים אחד את השני ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול.

מהו עקרון "לא לסגור משימות פתוחות"?

העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה שעדיין פתוחה או שעדיין דורשת טיפול. הטעות הנפוצה היא לסמן משימה כסגורה למרות שהיא עדיין לא טופלה בפועל. מצב כזה יכול להוביל להזנחה של משימות חשובות, כיוון שהמוח "מפסיק לראות" את המשימה. באופן פשוט, כל משימה שעדיין זקוקה לפעולה חייבת להישאר פתוחה וגלויה ברשימה, כדי לא לפספס אותה בטעות. לדוגמה, אם יש לך משימה לשלוח מייל חשוב, אסור לסמן אותה כסגורה עד שהמייל אכן נשלח. סגירת משימות שעדיין פתוחות גורמת לבלבול ומובילה להחמצה של דברים חשובים.

למה חשוב לא להשאיר משימות שסיימנו פתוחות?

העיקרון השני, ההפוך אך המשלים לראשון, הוא לא להשאיר משימות ברשימה אחרי שסיימנו לטפל בהן. הרבה אנשים משאירים ברשימת המשימות שלהם דברים שכבר ביצעו, לעיתים כדי "לראות כמה הספיקו". אולם, פעולה זו יוצרת עומס מיותר על המוח. אליעד מדגיש שהמוח שלנו עובר שוב ושוב על רשימת המשימות, וכשהוא נתקל במשימה שכבר הושלמה, הוא מבצע פעולת עיבוד מיותרת: "המשימה הזו הסתיימה", "את זה כבר עשיתי", וכך הוא מתעייף ללא צורך.

איך משימות מיותרות ברשימה משפיעות על יעילות העבודה שלנו?

לפי אליעד, כשאנחנו משאירים משימות סגורות ברשימה, אנחנו יוצרים עומס קוגניטיבי שמוריד את היעילות הכללית שלנו. המוח שלנו מתעייף ומבזבז משאבים על בדיקה חוזרת ונשנית של דברים שלא צריך יותר לטפל בהם. התוצאה היא תחושת עומס, בלבול ואף עייפות נפשית. אם לדוגמה יש לנו עשרים משימות ברשימה ומתוכן חמש כבר הסתיימו אבל עדיין מופיעות, אנחנו בעצם מבזבזים זמן ואנרגיה בכל פעם שאנחנו עוברים על הרשימה.

מה כדאי לעשות עם משימות שסיימנו?

כאשר משימה הסתיימה, יש להסיר אותה מיד מהרשימה הפעילה. אליעד ממליץ למחוק את המשימה או להעביר אותה לארכיון. המטרה היא לשמור על רשימת המשימות "נקייה" ככל האפשר, כך שהמוח שלנו לא יצטרך להתמודד עם מידע מיותר. לדעתו, אפילו סימון כמו "הושלם" או "סיים" אינו מספיק טוב, כי המשימה עדיין מופיעה בעין והמוח עדיין צריך לעבד את נוכחותה. לכן, מומלץ להעביר את המשימות שכבר אינן רלוונטיות למקום אחר, כגון ארכיון או תיקיה של "משימות שבוצעו".

לדוגמה, אם הייתה לך משימה לקבוע פגישה, ולאחר שהפגישה נקבעה המשימה סומנה כ"הושלם" אבל נשארה גלויה, בכל מעבר על הרשימה המוח עדיין מבזבז אנרגיה עליה. העדיפות היא פשוט להסיר אותה מהשדה החזותי, כך שהמוח יתמקד רק במה שבאמת צריך להיעשות כרגע.

איך האיזון בין שני העקרונות תורם לניהול זמן וארגון נכון?

האיזון בין שני העקרונות - לא לסגור משימות שעדיין פתוחות ולא להשאיר ברשימה משימות שכבר הושלמו - מאפשר לנו למקסם את היעילות, לשפר את ניהול הזמן ולהפחית עומס נפשי מיותר. מצד אחד, כל משימה שנדרשת לטיפול מופיעה מולנו בבירור, ואיננו מפספסים אף פעולה חשובה. מצד שני, רשימת המשימות תמיד מעודכנת, נקייה, ומכילה רק את הדברים החשובים והפעילים.

בשורה התחתונה, אליעד מסביר שניהול נכון של יומן המשימות כרוך בשמירה על בהירות מקסימלית. על ידי הקפדה על סגירה נכונה ומדויקת של משימות שהושלמו ועל השארת המשימות הפתוחות בלבד מול העיניים, אנחנו מאפשרים למוח לעבוד בצורה אופטימלית, להגדיל את הפרודוקטיביות ולהפחית לחץ נפשי.
איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה?

כשמנהלים יומן משימות, ישנם שני עקרונות חשובים שצריך להקפיד עליהם, שיכולים להיראות כנגדים אבל למעשה הם משלימים אחד את השני. חשוב להבין איך לנהל את המשימות באופן שמסייע לניהול זמן ויעילות, ולמנוע מצבים שמעמיסים על המוח או יוצרים בלבול.

מהו עקרון "לא לסגור משימות פתוחות"?

העיקרון הראשון שצריך לשים אליו לב הוא: לא לסגור משימות שעדיין פתוחות. המשמעות היא שלא יהיה מצב שבו יש משימה ברשימת המשימות שהיא לא מטופלת, אך סגורה בטעות. במילים אחרות, חשוב לוודא שאין משימות שצריך לטפל בהן, אך הן לא מופיעות ברשימה או שסוגרים אותן לפני הזמן. על כל משימה שצריכה להיות פתוחה להופיע ברשימה, אחרת זה עשוי לגרום לבעיה. אם אנחנו לא רואים משימה שמחייבת טיפול, זה עלול להוביל להזנחה של משימות חשובות. אם נסכם את זה: כל משימה שצריך לטפל בה צריכה להופיע כרשומה פעילה במערכת.

מהו העקרון של "לא להשאיר משימות פתוחות שלא צריכות להיות פתוחות"?

העקרון השני, שמאזן את העקרון הראשון, הוא לא להשאיר משימות פתוחות אחרי שסיימנו אותן. הרבה פעמים קורה שנשארת משימה ברשימה שלא צריכה להיות פתוחה, כי למעשה כבר סיימנו אותה. כשזה קורה, המשימה פשוט מפריעה ברשימה של המשימות שצריכות טיפול. זה לא כזה נורא על פניו, אבל האמת היא שזה יכול להוות נזק לא קטן. הסיבה לכך היא שהמוח שלנו כל הזמן בודק את רשימת המשימות, ואם הוא נתקל בעוד משימה ש"סיימנו איתה", הוא מבצע פעולה מיותרת של עיבוד המידע ויוצר עומס מיותר.

איך "סגירת משימות" משפיעה על היעילות שלנו?

הבעיה כאן היא שבכל פעם שהמוח שלנו עובר על רשימת המשימות, הוא מבצע עיבוד נוסף של המשימות הסגורות, וזה מה שמעמיס עליו. במילים אחרות, אם אנחנו לא מסדרים את הרשימה בצורה נכונה, אנחנו עלולים להוריד את היעילות שלנו, כי המוח "מבלה" יותר זמן על עיבוד משימות שלא רלוונטיות יותר. כך גם עלול להיווצר בלגן בראש, ותחושת עייפות מיותרת.

מה כדאי לעשות עם משימות שסיימנו?

לסיכום, חשוב מאוד לא להשאיר משימות סגורות ברשימה הפעילה של המשימות. אם סיימנו עם משימה, עלינו למחוק אותה או להעביר אותה לארכיון. תיעוד המשימה לא חייב להיעלם, כמובן, אפשר לשמור אותו במערכת כזיכרון או תיעוד, אך לא צריך להופיע ברשימה הפעילה שצריכה לכלול רק משימות שדורשות ביצוע. בצורה כזו, המוח לא יתעכב על משימות לא רלוונטיות.

באופן כללי, אם סיימנו עם משימה, המשמעות היא שהיא לא צריכה להופיע בעין יותר. אפילו אם כתוב עליה "הסתיים", זה לא מספיק טוב. אנחנו רוצים שהמוח לא יתאמץ לעבור עליה, לכן יש להוריד את המשימות הסגורות מהרשימה, כדי שהיא תישאר נקייה ונוחה להתמצאות.
רשימת משימות מחיקת להוביל החמצה להעביר לגרום התאמצות להתמודד ניהול רשימת משימות המקום והזמן תוצאות ארגון זמן יומן משימות לא לסגור משימות פתוחות לא לפתוח משימות סגורות למה לנהל יומן משימות למחוק למחוק משימות לנהל לנהל ארגון לנהל ארגונים לנהל זמן לנהל יומן משימות לנהל משימות לסגור לסגור משימות מחיקת מחיקת משימות מנהל משימה משימות משימות סגורות משימות פתוחות ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים ניהול זמן ניהול יומן משימות ניהול משימות ניהול רשימת משימות סגירת משימה סדר וארגון סדר וארגון משימות פתיחת משימה רשימת רשימת משימות
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
... צריך להתאמץ בזכירת משימות רבות במקביל. מדוע כדאי לנהל רשימת משימות מסודרת? אליעד מסביר כי למוח האנושי קל יותר לזכור פעולה אחת חוזרת וקבועה כמו להסתכל ברשימת המשימות, מאשר לזכור כל פעם משימה ספציפית אחרת. הסיבה לכך היא שפעולת ההסתכלות ברשימה הופכת להרגל קבוע, והמוח מתרגל אליה. לעומת זאת, ... הבנק, קל יותר להרגיל את המוח לזכור רק דבר אחד: לבדוק את רשימת המשימות לאחר ביצוע כל משימה. אחרי פרק זמן קצר, הפעולה הזו תהפוך לאוטומטית, והמוח ירגיש פחות עומס. כיצד להרגיל את המוח להסתכל ברשימת המשימות? בהתחלה, אומר אליעד כהן, לא יהיה הבדל גדול במאמץ שהמוח משקיע בין לזכור משימה ספציפית לבין לזכור להסתכל ברשימת משימות . אבל לאחר כמה ימים של הרגל קבוע, המוח כבר מתרגל באופן טבעי לפעולה של הסתכלות ברשימה, והיא נעשית בקלות רבה יותר. כך, לאורך ... משקיע כשהוא מנסה לזכור משימה ספציפית לעומת לזכור להסתכל ברשימת משימות. ככל שמבינים יותר לעומק את מנגנוני החשיבה של המוח, כך אפשר לבצע משימות בצורה יעילה יותר ולחסוך משאבים מנטליים מיותרים. הדגש ... להמשיך ולבצע מיד. רישום מידי וברור של המשימות שנדחו ברשימת משימות מסודרת. הפיכת פעולת בדיקת רשימת המשימות להרגל קבוע ואוטומטי. כך, המוח משתחרר מעומס הזיכרון, יכול להתרכז במשימה הנוכחית בלבד, והאדם מתייעל באופן משמעותי בביצוע ... איך להפוך מולטיטסקינג לאפקטיבי? מה הדרך הכי יעילה לנהל רשימת משימות? איך המוח חושב? ניתוח תהליכים של המוח, איך לנהל משימות חופפות? איך לנהל משימה בתוך משימה? איך לנהל מספר משימות במקביל? איך ...
תעדוף משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת ניהול זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה
תעדוף משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת ניהול זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה
... פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה איך לתעדף משימות בצורה יעילה? כאשר יש לנו רשימת משימות לביצוע, אנו נדרשים לקבוע סדר עדיפויות ולהחליט איזו משימה יש לבצע קודם ואיזו משימה ניתן לדחות לאחר ... מטרות והשגתן איך להימנע מדחיינות מיינדסט להצלחה בניהול משימות איך לתעדף משימות בצורה יעילה? כאשר יש לנו רשימת משימות לביצוע, אנו נדרשים לקבוע סדר עדיפויות ולהחליט איזו משימה יש לבצע קודם ואיזו משימה ניתן לדחות לאחר ...
הצלחה סדר וארגון, להיות נקי, למה להיות מסודר? איך להצליח בחיים? למה אני עייף בלי לעשות כלום? בלאגן, סדר וארגון בבית, סדר וארגון בחיים, סדר וארגון בעבודה, למה לשמור על בית נקי ומסודר? להיות מבולגן, חוסר אנרגיה, סדר בחיים
הצלחה סדר וארגון, להיות נקי, למה להיות מסודר? איך להצליח בחיים? למה אני עייף בלי לעשות כלום? בלאגן, סדר וארגון בבית, סדר וארגון בחיים, סדר וארגון בעבודה, למה לשמור על בית נקי ומסודר? להיות מבולגן, חוסר אנרגיה, סדר בחיים
... להיות מבולגן? למה יש לי עייפות? לא עשיתי כלום ואני עייף, איך נוצרת עייפות? ממה נובעת עייפות? למה אין לי אנרגיה? סדר וארגון בעסק, יומן משימות, רשימת משימות, איך לא להתעייף? מנהל המשימות, בעיית סדר וארגון, למה לצאת מהבלגן? למה לסדר את המיטה? האם חשוב לסדר את המיטה? חשיבות הסדר והארגון, חשיבות הארגון, ...
תעדוף משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות?
תעדוף משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות?
... פרויקטים ניהול משימות בצורה אפקטיבית - חלוקת משימות לחלקים כאשר אנחנו מנהלים משימות, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לא להתייחס לכל משימה כיחידה אחת, אלא לראות אותה כמורכבת מחלקים. מה הכוונה? כאשר יש לנו רשימת משימות שעלינו לבצע, אנו צריכים לדעת כיצד לתעדף אותן: איזה משימה לעשות קודם, איזה לאחר מכן, מי מבצע כל משימה וכמה זמן נדרש לכל אחת. אך כדי לייעל את התהליך, עלינו להבין שלעתים ...
תגמול עובדים לפי תוצאות, תגמול עובד לפי ביצועים, איך למנוע אבטלה סמויה של עובדים? איך לתגמל עובד שכיר לפי מאמץ? איך לתת בונוסים לעובדים? איך לתת העלאה במשכורת לעובד? האם לתת העלאה במשכורת לעובד? איך לגרום לעובד לא להתחפשן? מניעת אבטלה סמויה, איך לגרום לעובד למוטיבציה? איך לגרום לעובד לעבוד יותר מהר? איך לתת בונוס כספי לעובדים? איך לנהל עובד שכיר כספק עצמאי? אימון למנהלים, איך למדוד ביצועים של עובד?
... ליד מזמין העבודה, כי הוא לא מתוגמל על המאמץ אלא רק על התוצאה בלבד. אאכ מדובר בספק שמקבל תגמול לפי שעה וזה כמובן מקרה אחר. ולכן אם המנהל רוצה לתגמל את העובד לפי תוצאה ולא לפי מאמץ כנל, על המנהל להגדיר עם העובד רשימת משימות שעל העובד לבצע ורצוי אם אפשרי גם להגדיר לוחות זמנים דד ליין לסיום המשימות. ומכאן ואילך כל שיח עם העובד, צריך להיות אך ורק על התקדמות העבודה, על התקדמות המשימות, ...
ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית?
... דרושים לכך. ואחרי שהאדם הבין את המטרות ואת החשיבות שלהן, וגם הוא מודע ליכולות שלו לבצע את המשימות, עכשיו, על האדם לנסות להרכיב לעצמו את רשימת המשימות, שאותן הוא ינסה להשיג. כאשר השיקול המרכזי הוא, לנסות לבחור את המשימות בצורה כזו, שבסופו של דבר, האדם ישיג את המצב הטוב ביותר עבורו. ולא ...
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
... המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות מה המשמעות של להיות המציאות עצמה? אליעד כהן מסביר שהאדם הוא למעשה המציאות עצמה. הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא להבין שהאני האמיתי שלנו הוא לא נפרד ... בביטוי אנחנו כדי לתאר את החברה כולה, כך גם אדם שמבין את עצמו כחלק מהמציאות, יכול לומר אני כאשר הוא מתכוון לכלל המציאות. איך האדם הוא חלק מהארגון שנקרא מציאות? כדי להסביר איך האדם הוא חלק מהארגון שנקרא מציאות, אליעד כהן מביא דוגמה מעולם העבודה. כאשר עובד בחברה מדבר עם לקוח ואומר לו: אני אביא לך, העובד לא מתכוון רק שהוא עצמו יביא לו, אלא שהחברה תביא. העובד מתפקד ... של המציאות כדי לתאר את המצב שבו האדם מזדהה לחלוטין עם המציאות כולה. זה לא רק מצב שבו האדם חושב שהמציאות קיימת אלא שהוא חווה את עצמו בתור מי שמנהל את המציאות עצמה. זה מצב שבו האדם יודע שכל מה שמתרחש במציאות הוא בעצם ביטוי שלו עצמו. בדיוק כפי שאדם שמייצג חברה יודע שהוא לא רק מבצע פעולה בשם עצמו, אלא שהפעולה ... מנסה לשלוט במציאות החיצונית, כי הוא יודע שאין הפרדה בין רצונו לבין מה שמתרחש בפועל. מהי אחדות עם המציאות? איך לדעת שאני הוא המציאות? להיות חלק מהארגון של המציאות תחושת אני והמציאות איך לחוות שליטה על המציאות? מה המשמעות של אני הוא המציאות? ...
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
... ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה? איך להתמודד עם שינויים ארגוניים ולבחון הצעות בעבודה? בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על התמודדות עם שינויים ארגוניים, איך לנתח מידע בצורה נכונה, כיצד לקבל החלטות נכונות ולבחון הצעות שיכולות להשפיע עלינו בעבודה. הוא מציע דרכים לעקוף ... החלטה. מהי הדרך הנכונה לנהל שיחה כדי לבדוק את המידע על השינוי? אליעד מסביר שכאשר אדם מציג הצעה או שיחה על שינוי, הדרך הטובה ביותר היא לא להאמין ... יש סיכון שמישהו חדש יגיע לניהול, חשוב להבין איך זה ישפיע על העבודה שלנו, והאם המנהל החדש יבין אותנו ויתמוך בנו. מהי השיטה לבדוק את יתרונות השינוי? בהרצאה מציע אליעד לקחת את כל הדברים הטובים שיש לנו ... יכולים לבקש חופש בקלות ממנהל מסוים, כדאי לוודא שהשינוי לא ישפיע על זה בצורה שלילית. בנוסף, מומלץ לבדוק מה עשו בארגונים אחרים בסיטואציות דומות, כדי להבין אם ישנן סיבות חיצוניות שלא תמיד נחשפות לנו בצורה ברורה. איך לזהות אם שינוי מסוים באמת ... איך להתמודד עם שינויים ארגוניים? איך לנתח מידע בעבודה? מהן שיטות קבלת החלטות בארגון? איך לבדוק הצעה בעבודה? כיצד לזהות מניפולציות בעבודה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רשימת משימות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: רשימת משימות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, אימון עסקי, קואצר לזוגיות בנושאי רשימת משימות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 08:20:47 - wesi1