אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול הארגון ✔ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת?

כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר שישנם שני עקרונות חשובים ומשלימים שצריך להקפיד עליהם. אף שהם עשויים להיראות מנוגדים זה לזה, הם למעשה מאזנים אחד את השני ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול.

מהו עקרון "לא לסגור משימות פתוחות"?

העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה שעדיין פתוחה או שעדיין דורשת טיפול. הטעות הנפוצה היא לסמן משימה כסגורה למרות שהיא עדיין לא טופלה בפועל. מצב כזה יכול להוביל להזנחה של משימות חשובות, כיוון שהמוח "מפסיק לראות" את המשימה. באופן פשוט, כל משימה שעדיין זקוקה לפעולה חייבת להישאר פתוחה וגלויה ברשימה, כדי לא לפספס אותה בטעות. לדוגמה, אם יש לך משימה לשלוח מייל חשוב, אסור לסמן אותה כסגורה עד שהמייל אכן נשלח. סגירת משימות שעדיין פתוחות גורמת לבלבול ומובילה להחמצה של דברים חשובים.

למה חשוב לא להשאיר משימות שסיימנו פתוחות?

העיקרון השני, ההפוך אך המשלים לראשון, הוא לא להשאיר משימות ברשימה אחרי שסיימנו לטפל בהן. הרבה אנשים משאירים ברשימת המשימות שלהם דברים שכבר ביצעו, לעיתים כדי "לראות כמה הספיקו". אולם, פעולה זו יוצרת עומס מיותר על המוח. אליעד מדגיש שהמוח שלנו עובר שוב ושוב על רשימת המשימות, וכשהוא נתקל במשימה שכבר הושלמה, הוא מבצע פעולת עיבוד מיותרת: "המשימה הזו הסתיימה", "את זה כבר עשיתי", וכך הוא מתעייף ללא צורך.

איך משימות מיותרות ברשימה משפיעות על יעילות העבודה שלנו?

לפי אליעד, כשאנחנו משאירים משימות סגורות ברשימה, אנחנו יוצרים עומס קוגניטיבי שמוריד את היעילות הכללית שלנו. המוח שלנו מתעייף ומבזבז משאבים על בדיקה חוזרת ונשנית של דברים שלא צריך יותר לטפל בהם. התוצאה היא תחושת עומס, בלבול ואף עייפות נפשית. אם לדוגמה יש לנו עשרים משימות ברשימה ומתוכן חמש כבר הסתיימו אבל עדיין מופיעות, אנחנו בעצם מבזבזים זמן ואנרגיה בכל פעם שאנחנו עוברים על הרשימה.

מה כדאי לעשות עם משימות שסיימנו?

כאשר משימה הסתיימה, יש להסיר אותה מיד מהרשימה הפעילה. אליעד ממליץ למחוק את המשימה או להעביר אותה לארכיון. המטרה היא לשמור על רשימת המשימות "נקייה" ככל האפשר, כך שהמוח שלנו לא יצטרך להתמודד עם מידע מיותר. לדעתו, אפילו סימון כמו "הושלם" או "סיים" אינו מספיק טוב, כי המשימה עדיין מופיעה בעין והמוח עדיין צריך לעבד את נוכחותה. לכן, מומלץ להעביר את המשימות שכבר אינן רלוונטיות למקום אחר, כגון ארכיון או תיקיה של "משימות שבוצעו".

לדוגמה, אם הייתה לך משימה לקבוע פגישה, ולאחר שהפגישה נקבעה המשימה סומנה כ"הושלם" אבל נשארה גלויה, בכל מעבר על הרשימה המוח עדיין מבזבז אנרגיה עליה. העדיפות היא פשוט להסיר אותה מהשדה החזותי, כך שהמוח יתמקד רק במה שבאמת צריך להיעשות כרגע.

איך האיזון בין שני העקרונות תורם לניהול זמן וארגון נכון?

האיזון בין שני העקרונות - לא לסגור משימות שעדיין פתוחות ולא להשאיר ברשימה משימות שכבר הושלמו - מאפשר לנו למקסם את היעילות, לשפר את ניהול הזמן ולהפחית עומס נפשי מיותר. מצד אחד, כל משימה שנדרשת לטיפול מופיעה מולנו בבירור, ואיננו מפספסים אף פעולה חשובה. מצד שני, רשימת המשימות תמיד מעודכנת, נקייה, ומכילה רק את הדברים החשובים והפעילים.

בשורה התחתונה, אליעד מסביר שניהול נכון של יומן המשימות כרוך בשמירה על בהירות מקסימלית. על ידי הקפדה על סגירה נכונה ומדויקת של משימות שהושלמו ועל השארת המשימות הפתוחות בלבד מול העיניים, אנחנו מאפשרים למוח לעבוד בצורה אופטימלית, להגדיל את הפרודוקטיביות ולהפחית לחץ נפשי.
איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה?

כשמנהלים יומן משימות, ישנם שני עקרונות חשובים שצריך להקפיד עליהם, שיכולים להיראות כנגדים אבל למעשה הם משלימים אחד את השני. חשוב להבין איך לנהל את המשימות באופן שמסייע לניהול זמן ויעילות, ולמנוע מצבים שמעמיסים על המוח או יוצרים בלבול.

מהו עקרון "לא לסגור משימות פתוחות"?

העיקרון הראשון שצריך לשים אליו לב הוא: לא לסגור משימות שעדיין פתוחות. המשמעות היא שלא יהיה מצב שבו יש משימה ברשימת המשימות שהיא לא מטופלת, אך סגורה בטעות. במילים אחרות, חשוב לוודא שאין משימות שצריך לטפל בהן, אך הן לא מופיעות ברשימה או שסוגרים אותן לפני הזמן. על כל משימה שצריכה להיות פתוחה להופיע ברשימה, אחרת זה עשוי לגרום לבעיה. אם אנחנו לא רואים משימה שמחייבת טיפול, זה עלול להוביל להזנחה של משימות חשובות. אם נסכם את זה: כל משימה שצריך לטפל בה צריכה להופיע כרשומה פעילה במערכת.

מהו העקרון של "לא להשאיר משימות פתוחות שלא צריכות להיות פתוחות"?

העקרון השני, שמאזן את העקרון הראשון, הוא לא להשאיר משימות פתוחות אחרי שסיימנו אותן. הרבה פעמים קורה שנשארת משימה ברשימה שלא צריכה להיות פתוחה, כי למעשה כבר סיימנו אותה. כשזה קורה, המשימה פשוט מפריעה ברשימה של המשימות שצריכות טיפול. זה לא כזה נורא על פניו, אבל האמת היא שזה יכול להוות נזק לא קטן. הסיבה לכך היא שהמוח שלנו כל הזמן בודק את רשימת המשימות, ואם הוא נתקל בעוד משימה ש"סיימנו איתה", הוא מבצע פעולה מיותרת של עיבוד המידע ויוצר עומס מיותר.

איך "סגירת משימות" משפיעה על היעילות שלנו?

הבעיה כאן היא שבכל פעם שהמוח שלנו עובר על רשימת המשימות, הוא מבצע עיבוד נוסף של המשימות הסגורות, וזה מה שמעמיס עליו. במילים אחרות, אם אנחנו לא מסדרים את הרשימה בצורה נכונה, אנחנו עלולים להוריד את היעילות שלנו, כי המוח "מבלה" יותר זמן על עיבוד משימות שלא רלוונטיות יותר. כך גם עלול להיווצר בלגן בראש, ותחושת עייפות מיותרת.

מה כדאי לעשות עם משימות שסיימנו?

לסיכום, חשוב מאוד לא להשאיר משימות סגורות ברשימה הפעילה של המשימות. אם סיימנו עם משימה, עלינו למחוק אותה או להעביר אותה לארכיון. תיעוד המשימה לא חייב להיעלם, כמובן, אפשר לשמור אותו במערכת כזיכרון או תיעוד, אך לא צריך להופיע ברשימה הפעילה שצריכה לכלול רק משימות שדורשות ביצוע. בצורה כזו, המוח לא יתעכב על משימות לא רלוונטיות.

באופן כללי, אם סיימנו עם משימה, המשמעות היא שהיא לא צריכה להופיע בעין יותר. אפילו אם כתוב עליה "הסתיים", זה לא מספיק טוב. אנחנו רוצים שהמוח לא יתאמץ לעבור עליה, לכן יש להוריד את המשימות הסגורות מהרשימה, כדי שהיא תישאר נקייה ונוחה להתמצאות.
סיבות רשימת משימות איך לטפל לא מספיק טוב עבודה לנהל בלבולים המקום פגישה סיבה עייפות נפשית איך לנהל איך לנהל ארגונים איך לנהל את הזמן איך לנהל את המשימות איך לנהל זמן איך לנהל משימות ארגון זמן יומן משימות לא לסגור משימות פתוחות לא לפתוח משימות סגורות למה לנהל יומן משימות למחוק למחוק משימות לנהל לנהל ארגון לנהל ארגונים לנהל את הזמן לנהל את המשימות לנהל זמן לנהל יומן משימות לנהל משימות לסגור לסגור משימות מחיקת מחיקת משימות מנהל משימה משימות משימות סגורות משימות פתוחות ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים ניהול הארגון ניהול זמן ניהול יומן משימות ניהול משימות ניהול רשימת משימות סגירת משימה סדר וארגון סדר וארגון משימות פתיחת משימה רשימת משימות
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
... אליעד מציין כי זו טעות אסטרטגית חמורה. המנהל לא אמור לבצע את העבודה של העובד. תפקידו של המנהל הוא לנהל את הארגון, לא להתערב בביצוע משימות יומיומיות של העובדים. כאשר המנהל מתערב בעבודת העובדים, הוא בעצם לא מבצע את תפקידו האמיתי, ... המשאבים ולתכנן את הפעולות באופן אסטרטגי. כאשר המנהל מתערב בעבודת העובדים, הוא מפספס את ההזדמנות להתמקד בעבודתו האמיתית - ניהול הארגון והכוונת העובדים להצלחה בטווח הארוך. למעשה, המנהל שמבצע את העבודה במקום העובד, מפסיד זמן שהיה יכול להקדיש למשימות אסטרטגיות ... של העובדים. מה תפקידו של המנהל בעצם? תפקיד המנהל לא מסתכם בניהול משימות שדורשות מיומנויות טכניות בלבד. המנהל אמור לנהל את הארגון כך שיתאפשר לו לגדול ולהתפתח. המנהל אחראי להנחות את העובדים, לפתח את הכישורים שלהם, ולספק להם את התמיכה הנדרשת ... זו טעות אסטרטגית במערכת הניהול של הארגון. המנהל, בתפקידו, לא אמור לבצע את העבודה של העובד. תפקיד המנהל הוא לנהל את הארגון, ולא להיות מעורב ברמות המיקרו של ביצוע משימות העובדים. כאשר המנהל עוסק בעבודת העובדים, הוא בעצם לא מבצע את ... אחד מהעובדים. מה תפקידו של המנהל בעצם? תפקיד המנהל לא מסתכם רק בהשלמת משימות שדורשות יכולות טכניות. המנהל צריך לנהל את הארגון באופן שמאפשר לו לגדול ולשגשג. הוא אחראי להנחות את העובדים, לפתח את הכישורים שלהם, ולספק את התמיכה הדרושה להם ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
... להיות חשוב פי מאה, פי אלף או אפילו פי מיליון מהזמן של העובדים, מכיוון שהתפקיד המרכזי של המנהל הוא לנהל את הארגון עצמו. לכן, עדיף לך כמנהל שתהיה לך שעה פנויה, בזמן שהעובדים שלך יעבדו מאה שעות, מאשר שאתה תבצע בעצמך ... הארגון כולו קדימה. כך למעשה, כאשר אתה מאפשר לעובדים לבצע את המשימות, אתה מתפנה לפעולות המורכבות והחשובות באמת, כגון ניהול הארגון, זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום מטרות עסקיות ארוכות טווח. מה לעשות בפועל עם כל משימה חדשה שמגיעה אליך כמנהל? הצעד ... במקומי? אליעד ממליץ להקפיד ליישם את השאלה הזו תמיד, כהרגל ניהולי קבוע. בצורה זו, אתה שומר לעצמך את היכולת לנהל את הארגון בצורה מיטבית, במקום להיות עובד נוסף בארגון. אליעד ממליץ על הגישה הבאה בפועל: בדוק אילו חלקים מהמשימה אפשר להעביר ...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
...תסתפק בהסבר כללי. היכנס לעומק החוויה - מדוע כואב לך? מה בדיוק אתה מרגיש ברגע זה? הקשר בין שביעות רצון עובדים והעלאת השכר - מה ההיגיון? בהרצאה מועלה רעיון פרדוקסלי לגבי הקשר בין שכר לבין עבודה. בעבר, כדי לגרום לאדם לעבוד יותר, היו נותנים לו פחות כסף, כדי שיאלץ להמשיך לעבוד. אך כיום, אם נותנים לעובד משכורת גבוהה מדי, הוא עשוי להפסיק לעבוד כי יש לו כבר מספיק כסף. מצד שני, אם נותנים לו מעט מדי, הוא לא ירצה להתאמץ. ולכן, המנכל שומר את העובדים במצב מתמיד של חוסר מסוים, כדי שיהיה להם רצון להמשיך לעבוד...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
... וגם בעולם הפשע והרשע יש פושעים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות. ויש פושעים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. וכמו שכדי להצליח לנהל ארגון חסד, לשם כך צריך קישורים מסוימים, כך גם כדי לנהל משפחת פשע, גם צריך האדם כישורים מסוימים. וכדי להצליח ...
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
...עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון מה הטעות הבסיסית ביותר בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא מצב שבו לעובד אחד יש כמה מנהלים שונים במקביל. הכוונה היא שהעובד מקבל הוראות מכמה אנשים, וכל אחד מהם מצפה ממנו לבצע דברים לפי סדר עדיפויות משלו. ברגע שיש לעובד כמה מנהלים, הוא צריך לבחור למי להקשיב קודם, והתוצאה היא בלבול וסיבוכים רבים. למה מצב של כמה מנהלים גורם לכאוס ארגוני? כשהעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, כל אחד...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול ... ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך לנהל נכון עובדים? איך מנהלים עובדים? להיות מנהל ולהצליח, איך ללמוד לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? משרה של מנהל, ...
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
...לו לעשות משימה אחרת, שרק הוא מסוגל לבצע ושתביא לארגון תועלת רבה יותר. כיצד מנהל צריך להחליט אילו משימות לבצע בעצמו ואילו להאציל לעובדים? המנהל צריך באופן עקבי לשאול את עצמו: האם את המשימה הזאת יכול לבצע גם מישהו אחר? אם התשובה חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה. אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא מסוגל לעשות. בכל מצב המנהל צריך לתעדף את אותן משימות שיביאו את הערך המקסימלי לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן,...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
...את העובדים והמנהלים שלהם לפי התוצאות, ואלה ששופטים לפי המאמץ. מנהלים המתמקדים בתוצאות לא יקבלו תירוצים כמו התאמצתי מאוד אבל לא הצלחתי. עבורם, התוצאה היא הדבר החשוב ביותר. לעומת זאת, מנהלים שמעריכים מאמץ יראו את ההשקעה של העובד, גם אם התוצאה לא מושלמת. הגישה האידיאלית היא למדוד לפי התוצאה, אבל חשוב לזכור לתת למנהל גם את הכלים, הסמכויות והחופש להחליט על הדרך. מה הגישה הנכונה ביותר לניהול מנהלים? הגישה הנכונה והיעילה ביותר היא לתת למנהל אחריות על התוצאה, ולצידה לתת לו את הסמכות המלאה לקבל החלטות בדרך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול הארגון, איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול הארגון, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג מומלץ, מאמן אישי לבני נוער, מטפל אישי בתחום ניהול הארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 01:43:16 - wesi1