אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יומן משימות ✔ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת?

כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר שישנם שני עקרונות חשובים ומשלימים שצריך להקפיד עליהם. אף שהם עשויים להיראות מנוגדים זה לזה, הם למעשה מאזנים אחד את השני ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול.

מהו עקרון "לא לסגור משימות פתוחות"?

העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה שעדיין פתוחה או שעדיין דורשת טיפול. הטעות הנפוצה היא לסמן משימה כסגורה למרות שהיא עדיין לא טופלה בפועל. מצב כזה יכול להוביל להזנחה של משימות חשובות, כיוון שהמוח "מפסיק לראות" את המשימה. באופן פשוט, כל משימה שעדיין זקוקה לפעולה חייבת להישאר פתוחה וגלויה ברשימה, כדי לא לפספס אותה בטעות. לדוגמה, אם יש לך משימה לשלוח מייל חשוב, אסור לסמן אותה כסגורה עד שהמייל אכן נשלח. סגירת משימות שעדיין פתוחות גורמת לבלבול ומובילה להחמצה של דברים חשובים.

למה חשוב לא להשאיר משימות שסיימנו פתוחות?

העיקרון השני, ההפוך אך המשלים לראשון, הוא לא להשאיר משימות ברשימה אחרי שסיימנו לטפל בהן. הרבה אנשים משאירים ברשימת המשימות שלהם דברים שכבר ביצעו, לעיתים כדי "לראות כמה הספיקו". אולם, פעולה זו יוצרת עומס מיותר על המוח. אליעד מדגיש שהמוח שלנו עובר שוב ושוב על רשימת המשימות, וכשהוא נתקל במשימה שכבר הושלמה, הוא מבצע פעולת עיבוד מיותרת: "המשימה הזו הסתיימה", "את זה כבר עשיתי", וכך הוא מתעייף ללא צורך.

איך משימות מיותרות ברשימה משפיעות על יעילות העבודה שלנו?

לפי אליעד, כשאנחנו משאירים משימות סגורות ברשימה, אנחנו יוצרים עומס קוגניטיבי שמוריד את היעילות הכללית שלנו. המוח שלנו מתעייף ומבזבז משאבים על בדיקה חוזרת ונשנית של דברים שלא צריך יותר לטפל בהם. התוצאה היא תחושת עומס, בלבול ואף עייפות נפשית. אם לדוגמה יש לנו עשרים משימות ברשימה ומתוכן חמש כבר הסתיימו אבל עדיין מופיעות, אנחנו בעצם מבזבזים זמן ואנרגיה בכל פעם שאנחנו עוברים על הרשימה.

מה כדאי לעשות עם משימות שסיימנו?

כאשר משימה הסתיימה, יש להסיר אותה מיד מהרשימה הפעילה. אליעד ממליץ למחוק את המשימה או להעביר אותה לארכיון. המטרה היא לשמור על רשימת המשימות "נקייה" ככל האפשר, כך שהמוח שלנו לא יצטרך להתמודד עם מידע מיותר. לדעתו, אפילו סימון כמו "הושלם" או "סיים" אינו מספיק טוב, כי המשימה עדיין מופיעה בעין והמוח עדיין צריך לעבד את נוכחותה. לכן, מומלץ להעביר את המשימות שכבר אינן רלוונטיות למקום אחר, כגון ארכיון או תיקיה של "משימות שבוצעו".

לדוגמה, אם הייתה לך משימה לקבוע פגישה, ולאחר שהפגישה נקבעה המשימה סומנה כ"הושלם" אבל נשארה גלויה, בכל מעבר על הרשימה המוח עדיין מבזבז אנרגיה עליה. העדיפות היא פשוט להסיר אותה מהשדה החזותי, כך שהמוח יתמקד רק במה שבאמת צריך להיעשות כרגע.

איך האיזון בין שני העקרונות תורם לניהול זמן וארגון נכון?

האיזון בין שני העקרונות - לא לסגור משימות שעדיין פתוחות ולא להשאיר ברשימה משימות שכבר הושלמו - מאפשר לנו למקסם את היעילות, לשפר את ניהול הזמן ולהפחית עומס נפשי מיותר. מצד אחד, כל משימה שנדרשת לטיפול מופיעה מולנו בבירור, ואיננו מפספסים אף פעולה חשובה. מצד שני, רשימת המשימות תמיד מעודכנת, נקייה, ומכילה רק את הדברים החשובים והפעילים.

בשורה התחתונה, אליעד מסביר שניהול נכון של יומן המשימות כרוך בשמירה על בהירות מקסימלית. על ידי הקפדה על סגירה נכונה ומדויקת של משימות שהושלמו ועל השארת המשימות הפתוחות בלבד מול העיניים, אנחנו מאפשרים למוח לעבוד בצורה אופטימלית, להגדיל את הפרודוקטיביות ולהפחית לחץ נפשי.
איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה?

כשמנהלים יומן משימות, ישנם שני עקרונות חשובים שצריך להקפיד עליהם, שיכולים להיראות כנגדים אבל למעשה הם משלימים אחד את השני. חשוב להבין איך לנהל את המשימות באופן שמסייע לניהול זמן ויעילות, ולמנוע מצבים שמעמיסים על המוח או יוצרים בלבול.

מהו עקרון "לא לסגור משימות פתוחות"?

העיקרון הראשון שצריך לשים אליו לב הוא: לא לסגור משימות שעדיין פתוחות. המשמעות היא שלא יהיה מצב שבו יש משימה ברשימת המשימות שהיא לא מטופלת, אך סגורה בטעות. במילים אחרות, חשוב לוודא שאין משימות שצריך לטפל בהן, אך הן לא מופיעות ברשימה או שסוגרים אותן לפני הזמן. על כל משימה שצריכה להיות פתוחה להופיע ברשימה, אחרת זה עשוי לגרום לבעיה. אם אנחנו לא רואים משימה שמחייבת טיפול, זה עלול להוביל להזנחה של משימות חשובות. אם נסכם את זה: כל משימה שצריך לטפל בה צריכה להופיע כרשומה פעילה במערכת.

מהו העקרון של "לא להשאיר משימות פתוחות שלא צריכות להיות פתוחות"?

העקרון השני, שמאזן את העקרון הראשון, הוא לא להשאיר משימות פתוחות אחרי שסיימנו אותן. הרבה פעמים קורה שנשארת משימה ברשימה שלא צריכה להיות פתוחה, כי למעשה כבר סיימנו אותה. כשזה קורה, המשימה פשוט מפריעה ברשימה של המשימות שצריכות טיפול. זה לא כזה נורא על פניו, אבל האמת היא שזה יכול להוות נזק לא קטן. הסיבה לכך היא שהמוח שלנו כל הזמן בודק את רשימת המשימות, ואם הוא נתקל בעוד משימה ש"סיימנו איתה", הוא מבצע פעולה מיותרת של עיבוד המידע ויוצר עומס מיותר.

איך "סגירת משימות" משפיעה על היעילות שלנו?

הבעיה כאן היא שבכל פעם שהמוח שלנו עובר על רשימת המשימות, הוא מבצע עיבוד נוסף של המשימות הסגורות, וזה מה שמעמיס עליו. במילים אחרות, אם אנחנו לא מסדרים את הרשימה בצורה נכונה, אנחנו עלולים להוריד את היעילות שלנו, כי המוח "מבלה" יותר זמן על עיבוד משימות שלא רלוונטיות יותר. כך גם עלול להיווצר בלגן בראש, ותחושת עייפות מיותרת.

מה כדאי לעשות עם משימות שסיימנו?

לסיכום, חשוב מאוד לא להשאיר משימות סגורות ברשימה הפעילה של המשימות. אם סיימנו עם משימה, עלינו למחוק אותה או להעביר אותה לארכיון. תיעוד המשימה לא חייב להיעלם, כמובן, אפשר לשמור אותו במערכת כזיכרון או תיעוד, אך לא צריך להופיע ברשימה הפעילה שצריכה לכלול רק משימות שדורשות ביצוע. בצורה כזו, המוח לא יתעכב על משימות לא רלוונטיות.

באופן כללי, אם סיימנו עם משימה, המשמעות היא שהיא לא צריכה להופיע בעין יותר. אפילו אם כתוב עליה "הסתיים", זה לא מספיק טוב. אנחנו רוצים שהמוח לא יתאמץ לעבור עליה, לכן יש להוריד את המשימות הסגורות מהרשימה, כדי שהיא תישאר נקייה ונוחה להתמצאות.
איך לנהל צריך יותר להוביל ניהול נזק פרודוקטיביות מטרה ניהול ארגוני נפש משימות פתוחות למחוק משימות איך לנהל איך לנהל ארגונים איך לנהל את הזמן איך לנהל את המשימות איך לנהל זמן איך לנהל משימות ארגון זמן יומן משימות לא לסגור משימות פתוחות לא לפתוח משימות סגורות למה לנהל יומן משימות למחוק למחוק משימות לנהל לנהל ארגון לנהל ארגונים לנהל את הזמן לנהל את המשימות לנהל זמן לנהל יומן משימות לנהל משימות לסגור לסגור משימות מחיקת מחיקת משימות מנהל משימה משימות משימות סגורות משימות פתוחות ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים ניהול הארגון ניהול זמן ניהול יומן משימות ניהול משימות ניהול רשימת משימות סגירת משימה סדר וארגון סדר וארגון משימות פתיחת משימה רשימת משימות
הצלחה סדר וארגון, להיות נקי, למה להיות מסודר? איך להצליח בחיים? למה אני עייף בלי לעשות כלום? בלאגן, סדר וארגון בבית, סדר וארגון בחיים, סדר וארגון בעבודה, למה לשמור על בית נקי ומסודר? להיות מבולגן, חוסר אנרגיה, סדר בחיים
הצלחה סדר וארגון, להיות נקי, למה להיות מסודר? איך להצליח בחיים? למה אני עייף בלי לעשות כלום? בלאגן, סדר וארגון בבית, סדר וארגון בחיים, סדר וארגון בעבודה, למה לשמור על בית נקי ומסודר? להיות מבולגן, חוסר אנרגיה, סדר בחיים
... בטלפון, במחשב, בארון, בבית ובמקום העבודה, האדם חוסך אנרגיה רבה ויכול להתמקד במשימות החשובות באמת. הוא ממליץ על שימוש ביומן משימות או במנהל משימות (Task Manager), כמו במחשב, כדי לבדוק מה קורה במוח: אילו תהליכים מבזבזים משאבים ולנטרל אותם. בדיוק ... עייפות? לא עשיתי כלום ואני עייף, איך נוצרת עייפות? ממה נובעת עייפות? למה אין לי אנרגיה? סדר וארגון בעסק, יומן משימות, רשימת משימות, איך לא להתעייף? מנהל המשימות, בעיית סדר וארגון, למה לצאת מהבלגן? למה לסדר את המיטה? האם חשוב ...
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
...בא לידי ביטוי גם בניהול קבצים על שולחן העבודה במחשב או באפליקציות בטלפון הנייד: הסתרה או מחיקה של אייקונים מיותרים מונעת מהמוח את הצורך למיין, להסיט את המבט ולבחור בכל פעם מחדש. סידור שולחן העבודה הפיזי כך שיישארו עליו רק הפריטים הנחוצים באותו רגע, מצמצם את הצורך בסריקה חוזרת של חלל העבודה. ביצוע משימות תחזוקה קטנות (כמו ניקוי לכלוך על המסך) מונע הסחת דעת עתידית ומייעל את ההתמקדות במשימות המרכזיות. מתי בכל זאת כדאי לדחות דברים? לצד כל העלויות שנובעות מדחיית משימות, קיימים מצבים שבהם הדחייה נחוצה...
תעדוף משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת ניהול זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה
תעדוף משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת ניהול זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה
...נבחר משימה גדולה אחת, שלוש משימות בינוניות, וחמש משימות קטנות, ונחלק את סדר היום בהתאם. כלל 80/20 (פרטו): 80% מהתוצאות מגיעות מ - 20% מהמאמצים, ולכן כדאי להתמקד במשימות שמביאות הכי הרבה תועלת. לסיכום כדי לתעדף משימות בצורה חכמה, אין להסתמך רק על תחושת חשיבות, אלא לשקול גם את זמן הביצוע, הדדליין וההשפעה של כל משימה. שילוב בין הערכת זמנים, תעדוף נכון ושימוש בשיטות עבודה אפקטיביות יסייע לנו לבצע את המשימות החשובות ביותר במינימום מאמץ ובמקסימום יעילות. ניהול זמן אפקטיבי שיטות עבודה פרודוקטיביות הצבת...
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
...הגדלת מכירות, מחשוב, אבטחת מידע ועוד. כל קטגוריה משויכת לתחום עיסוק מסוים, וזה מאפשר להקנות לכל משימה קונטקסט ברור. לאחר החלקת המשימות לקטגוריות, כל קטגוריה מקבלת התייחסות שונה. איך לבחור את הקטגוריה החשובה ביותר? לאחר שהמשימות חולקו לקטגוריות, השלב הבא הוא תעדוף הקטגוריות עצמן. השאלה המרכזית שצריך לשאול את עצמנו היא: איזו קטגוריה עשויה להביא לי את התועלת הרבה ביותר בשלב הנוכחי? לדוגמה, אם אני מנהל עסק, אני יכול לשאול את עצמי: האם כעת חשוב יותר להשקיע בשיווק, במכירות, בהגדלת המודעות, או אולי במחשוב...
ניהול זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית?
ניהול זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית?
...כיוון. מדוע חשוב להכין תוכנית עסקית ולוחות זמנים? אליעד נותן דוגמה ברורה לכך שתכנון הוא קריטי. הוא משווה את זה לנסיעה מתוכננת עם וייז. כשאתה נוסע לחיפה או לירושלים, הווייז יוצר עבורך תוכנית מדויקת, איזה כביש לקחת, איפה לפנות, מה הנתיב המהיר ביותר. בצורה דומה, כשיש לך תוכנית ברורה ומפורטת של מטרות, משימות ויעדים, אתה יודע בדיוק מה אתה צריך לעשות, באיזו דרך לנקוט ואיך להגיע לשם. כך התוכנית שומרת עליך שלא תלך לאיבוד, שלא תתפזר, ושתתקדם תמיד לכיוון היעדים שלך. מה הבעיה הגדולה בתכנון לוח זמנים מפורט...
לנצל את הזמן, ניהול זמן, בזבוז זמן, 3 תנאים לניצול זמן, איך לא לבזבז את הזמן? למה אני דוחה דברים? ניצול זמן, איך לנהל נכון את הזמן? למה אני מבזבז את הזמן? איך לנהל את הזמן ביעילות? איך להפסיק דחיינות? למה אני דוחה משימות?
לנצל את הזמן, ניהול זמן, בזבוז זמן, 3 תנאים לניצול זמן, איך לא לבזבז את הזמן? למה אני דוחה דברים? ניצול זמן, איך לנהל נכון את הזמן? למה אני מבזבז את הזמן? איך לנהל את הזמן ביעילות? איך להפסיק דחיינות? למה אני דוחה משימות?
...בצורה ברורה ומדויקת מהן המטרות והיעדים שהוא שואף להשיג. ברורה לך הדרך להשגת המטרות שלך: לא מספיק רק לדעת מה המטרות, חשוב גם להבין בדיוק מהן הפעולות והדרכים הנכונות להגיע למטרות אלה. אם הדרך אינה ברורה, או שיש ספקות לגבי הדרך המדויקת שבה יש לפעול, האדם עלול לבצע פעולות שלא באמת מקדמות אותו, ובכך הזמן יתבזבז. אדם שמודע למטרותיו אך אינו יודע בוודאות איך להשיגן, יחווה חוסר יעילות מתמשך. אין לך התנגדות לבצע את הפעולות הנדרשות: גם אם האדם יודע בדיוק את המטרה ואת הדרך אליה, עדיין יכולות להיות התנגדויות...
תעדוף משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות?
תעדוף משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות?
...כך נוכל לבצע חלק מהמשימה כבר עכשיו, גם אם לא ניתן להשלים אותה בשלמותה. בדרך זו, ניהול המשימות הופך לדינמי ויעיל יותר, ומאפשר לנו להתקדם אפילו בשלבים קטנים. היתרונות של חלוקת משימות משימות מורכבות הופכות לפשוטות יותר לניהול. ניתן להתחיל לבצע חלקים מסוימים של משימה גם אם לא ניתן להשלים אותה כולה כעת. אפשר לתעדף חלקים שונים ממשימות שונות ולא רק משימות שלמות. ניצול זמן יעיל יותר - אין צורך לחכות להשלמת משימה אחת כדי להתחיל באחרת. גמישות והתאמה למצבים משתנים - אם נדרש להשהות משימה, ניתן לפחות להשלים...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
...הזה רלוונטי. והשאלה השניה היא? מיהו הלקוח הכי רלוונטי. ואלו 2 שאלות שונות כפי שאסביר. והעניין הוא? שלאיש מכירות יש מולו ברגע נתון X לידים / לקוחות לטפל בהם. וכאשר איש מכירות עושה אנליזה של הזמן שלו ושל תהליכי העבודה שלו, הוא צריך לעשות הפרדה ברורה, בין השאלה של כל לקוח לגופו ברמת המיקרו, לבין כלל הלקוחות ברמת המאקרו. דהיינו, לעשות הפרדה בין השאלה פר לקוח ספציפי, האם וכמה אני חושב שהלקוח הזה רלוונטי ומה הסיכוי שאני חושב שאפשרי לסגור עסקה עם הלקוח הזה. שזאת שאלה שנכון לשאול אותה פר לקוח. לבין השאלה...
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
...אינו יודע, הוא כנראה לא יבצע אותן בפועל. יש לוודא שהעובד מבין את התהליך של ביצוע המשימה ושיוכל להגדיר מראש את השלבים שלה. צריך לגרום לעובד לדמיין תרחיש שבו אין הפרעות - האם הוא יודע כיצד לבצע את המשימה? אם התשובה חיובית, יש להבין אילו הפרעות צפויות עלולות להופיע ואיך ניתן להתמודד איתן. מה לעשות כשהעובד מוצף במשימות ומפסיק לעבוד? אחת הבעיות הנפוצות שאליעד מתאר היא שהעובד מפסיק לעבוד על משימה מסוימת כי הוא מרגיש שהוא חייב לעזור לאחרים או שהמשימות מרובות מדי. אליעד מדגיש שעל העובד להבין שתמיד יהיו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: יומן משימות, האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יומן משימות, איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, מאמן משפחתי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בתחום יומן משימות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 07:42:03 - wesi1