אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קריאת מחשבות ✔לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:27לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון?

בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על הדרך בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור תחושת זרות. הנושא המרכזי הוא הבנת הצרכים של הלקוח לפני שמתחילים בתהליך המכירה. אליעד מסביר כי הלקוח לא בהכרח רוצה את המוצר עצמו, אלא הוא מחפש פתרון לבעיה כלשהי. לכן, על המוכר להבין את הצרכים של הלקוח לפני שהוא מציע לו פתרונות. המוכר צריך להבין מה הלקוח באמת רוצה ומה הוא מנסה להשיג, ולא רק להתמקד במעלות המוצר.

למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו?

אליעד מציין כי כאשר המוכר שואל את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח עשוי להרגיש תחושת זרות. אם המוכר שואל שאלות רבות, זה עשוי להעביר תחושה שהוא לא באמת מבין את הלקוח. דוגמה לכך היא אם לקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, והמוכר מיד מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח ירגיש כי המוכר מבין אותו מבלי לשאול שאלות מיותרות. מצד שני, כאשר המוכר שואל הרבה שאלות, זה יכול לגרום ללקוח להרגיש שהמוכר לא באמת מבין אותו.

מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש?

אם היה ניתן לקרוא את מחשבות הלקוח, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אך גם תחושת חשש. ברגע שהמוכר יודע בדיוק מה הלקוח רוצה, וההצעה תואמת את ציפיותיו, הלקוח עשוי להרגיש שהמוכר מבין אותו היטב. אבל אם הלקוח חושד שהמוכר יודע עליו יותר מדי, זה יכול להוביל לחוסר אמון.

איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות?

הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת.

מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות?

על המוכר להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר הנכון בצורה שמבוססת על דברים שהלקוח כבר אמר, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון.

מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח?

כאשר המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק את הלקוח וליצור תחושת זרות. אולם, אם המוכר מצליח להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת, הלקוח ירגיש תחושת קרבה ואמון, ויהיה יותר נוטה לרכוש את המוצר.
איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון?

בהרצאה הזו ניתנת תובנה חשוב לגבי תהליך מכירת מוצרים ושירותים. המוכר לא צריך להתמקד רק במעלות המוצר, אלא בפתרון הבעיה של הלקוח. הלקוח לרוב לא מחפש מוצר עצמו אלא פתרון לבעיה כלשהי. לכן, לפני שמתחילים למכור, חשוב להבין את הצרכים של הלקוח, לזהות את הבעיה שהוא רוצה לפתור.

למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו?

הלקוח עשוי להרגיש לא נעים אם המוכר שואל אותו יותר מדי שאלות, כי זה משדר תחושת זרות. אם המוכר שואל הרבה שאלות הוא בעצם מאותת ללקוח שהוא לא באמת מבין אותו. אם הלקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, ומוכר ישר מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח יכול להרגיש תחושת קרבה שכן המוכר מבין אותו בלי לשאול שאלות מיותרות.

מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש?

אם היה אפשר לקרוא את מחשבות הלקוח ולהגיד לו מראש מה הוא רוצה לקנות, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אבל גם תחושת חשש אם הוא חושד במוכר שהוא יודע עליו יותר מדי. ברגע שמוכר אומר ללקוח בדיוק מה הוא רוצה, וזה תואם לציפיותיו, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו היטב.

איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות?

הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כשמוכר מצליח לקלוע למה שהלקוח רוצה מבלי לשאול אותו על כל פרט, זה גורם ללקוח להרגיש שמוכר באמת מבין אותו.

מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות?

במקרים בהם המוכר שואל שאלה אחת מדי, או אם הוא לא מצליח לקלוע בול למה שהלקוח רוצה, זה עלול ליצור תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, המוכר צריך להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק למה שהלקוח רוצה.

מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח?

אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר או לשדר ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את הלקוח ולטפח תחושת זרות. מצד שני, אם המוכר מצליח "לקרוא את המחשבות" של הלקוח ולהציע לו בדיוק את מה שהוא רוצה מבלי לשאול יותר מדי שאלות, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו.

ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח יפתרו כאשר הוא יקנה את המוצר שלך.

ולכן, מכאן נגזר הנושא של איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, להבין מה הלקוח רוצה, מה הלקוח צריך, לפני שאתה הולך למכור לו, תבין מה הלקוח צריך. מה אתה מוכר? קודם כל מה הלקוח רצה? הבנת בכלל מה הוא רצה? הבנת מה באמת הוא רצה? הבנת מה באמת הוא מחפש? הבנת למה הוא מחפש את זה? מה אתה ישר מנסה למכור לו לפני שהבנת מה הוא רוצה לקנות? או מה חסר לו בכלל? כמו בנאדם שמנסה לפתו בעיה לפני שהוא מבין מה הבעיה.

בין כך ובין כך הדבר הזה מכאן בעצם הובן שצריך לברר עם הלקוח מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה רוצה? למה אתה צריך? וכו' וכו'.

עכשיו, מהיבט מסוים, זה מאוד טוב. למה זה מאוד טוב? לקוח שרואה ששואלים אותו: "מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה מחפש? מה פה? מה שם?" זה מראה לו שמתעניינים בו, זה מראה לו שכביכול לא מנסים למכור לו, אלא פשוט מנסים להבין אותו, זה מראה לו שמנסים לעשות התאמה של המוצר לצרכים שלו, זה מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו מוצר, מנסים להבין מה הוא צריך? מתעניינים בו, וכו' וכו'.

יחד עם זאת, יש גם חסרונות כאשר מבררים את צרכי הלקוח. לשאול את הלקוח: מה אתה צריך? מה בדיוק אתה מחפש? תגדיר לי ספציפית מה פה? מה שם? כל הנושא הזה של איתור צרכי הלקוח, בירור צורכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, כל הדברים האלה, יש בהם גם חיסרון. למה? ואני אסביר בצורה פשוטה: לפעמים הלקוח לא יודע מה הוא רוצה לקנות עדיין. לא ברור לו, ואז יושבים ועוזרים ללקוח להבין מה הוא רוצה לקנות. בא נניח, לצורך העניין, שזה בסדר. אבל מה קורה? שימו לב, לפעמים הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות.

עכשיו, הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות. כשלקוח נכנס לחנות, מי עוד חוץ מהלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות? בעולם כולו? אז התשובה תהיה שאוקי, אז הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות, בהנחה שהוא יודע מה הוא רוצה לקנות. אולי אשתו של הלקוח יודעת מה הוא רוצה לקנות, אולי חברים שלו יודעים מה הוא רוצה לקנות כי הוא סיפר להם "אני רוצה לקנות ככה וככה".

מי לא יודע מה הלקוח רוצה לקנות? המוכר. למה המוכר לא יודע מה בדיוק הלקוח רוצה לקנות? כי הוא לא סיפר לו. למה הוא לא סיפר לו? למה הלקוח לא סיפר למוכר מה הוא רוצה לקנות? כי הוא לא מכיר אותו. למה שהוא יספר לו? מאיפה הוא אמור לדעת את זה? הבנתם? זאת אומרת שככל שהבנאדם יותר קרוב רגשית, פיזית, ללקוח, כך בעצם הוא יותר יודע מה הלקוח רוצה. ככל שהוא יותר רחוק רגשית מהלקוח, ככל שהלקוח פחות קרוב בעולם שלנו לבנאדם השני, ככה הבנאדם לא יודע, אני לא יודע מה הוא רוצה לקנות? מאיפה אני יודע מה הוא רוצה לקנות?

מזה בעצם אומר? זה בעצם אומר שבתהליך של איתור צרכי הלקוח לפעמים נוצרת כאן תחושת הזדהות. שימו לב לזה, כששואלים את הלקוח יותר מדי שאלות: מה פה? מה שם? מה פה? מה שם? מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח, ודרך אני אסביר על מה לעשות פרקטית, מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח: "הוא לא באמת, הוא לא באמת באותו ראש איתי, כי אם הוא באותו ראש איתי, למה הוא לא יודע מה אני רוצה לקנות?"

עכשיו, שימו לב לשאלה הבאה: לא יצויר שלקוח היה נכנס לחנות ומישהו בא ואמר לו: "אדוני אני יודע מה אתה רוצה לקנות" נניח שהייתה דרך לקרא מחשבות, נניח שהייתה דרך לצטט ללקוח, נניח שלקוח נכנס לחנות, אוטומטית להביא סרט מאיפשהו שאומר לנו מה הלקוח רוצה לקנות, נניח שהייתה טכנולוגיה כזאת, והלקוח לא יודע אפילו שיש טכנולוגיה כזאת, ומישהו בא ללקוח ואומר לו: "טוב אני יודע מה אתה רוצה לקנות, אתה מחפש טלוויזיה כזאת, בגודל כזה, ברוחב כזה וכזה".

אז מהיבט מסוים הלקוח היה חושד: "מאיפה אתה יודע מה אני רוצה? מה אתה עוקב אחרי? מה אתה מנסה לרמות אותי? מה, אולי אתה יודע עלי עוד דברים מזה אתה מנסה לרמות אותי?" יחד עם זאת הלקוח גם היה מרגיש: "נכון נכון נכון, זה בדיוק מה שאני רוצה, מאיפה אתה יודע? כן, כן, מה יש פה? מה מתאים לי?" והלקוח דווקא היה מרגיש קרבה.

אם לדוגמה נגיד האישה של הלקוח הייתה מתקשרת ואומרת לו: "אתה שומע? מצאתי בדיוק מה שאתה מחפש", "את יודעת מה אני מחפש, נכון? אז יאללה זה מתאים לי", אם היא אומרת לו. אם היא שיודעת מה הוא מחפש, אומרת לו: "מצאתי מה שאתה מחפש בדיוק" אז זה מתאים כי היא יודעת מה הוא מחפש, הוא מרגיש קרבה אליה.

אז שימו לב, תיכף עוד פעם אני אסביר מה צריך לעשות בפרקטיקה, אבל שימו לב, הישות שיודעת הכי טוב מה הלקוח רוצה לקנות היא הלקוח, ככל שהישות, רחוקה יותר מה "אני" מהתודעה העצמית של הלקוח, כך היא פחות מבינה, פחות מתחברת לראש של הלקוח.

ולכן באיתור צרכי הלקוח מהיבט מסוים אנחנו מנסים להתחבר לראש של הלקוח, לייצר אתו אחדות דעים, חשיבה זהה, אבל מהיבט אחר גם בכל איתור צרכי הלקוח אנחנו בעצם משדרים ללקוח: אנחנו, אני ואתה זה שני אנשים שונים, כי אני לא מבין אותך מספיק טוב, כי אם הייתי מבין אותך מספיק טוב, למה אני צריך לשאול אותך "מה אתה צריך?".

מה זה אומר פרקטית? בפרקטיקה זה אומר שצריך לדעת כששואלים את הלקוח: "מה אתה צריך? מה פה? מה שם?" גם צריך לדעת לא לשאול אותו יותר מדי שאלות. לא לשאול אותו את השאלות הלא הכרחיות. מה זאת אומרת לא לשאול את השאלות הלא הכרחיות? לזכור שכששואלים אותו יותר מדי שאלות, לפני שנותנים לו מידע, שואלים אותו עוד שאלה ועוד שאלה, מצד אחד זה מגניב, זה טוב, זה יפה, מצד שני זה גם גורם ללקוח לזכור שיש פה תהליך של מכירה.

כי מישהו זר מנסה לברר מידע כדי למכור לו ועוד יכול להיות שבסוף הוא עוד יגיד לו "כן הנה, המוצר הזה מתאים לך" למרות שהוא לא בדיוק מתאים לו, למה? בגלל שהוא קיבל את כל המידע, אז הוא אומר שזה "מתאים לי", אבל המוצר הזה לא בהכרח מתאים לי.

לעומת זאת, אם נגיד אם היה מישהו נגיד שהיא קורה את המחשבות של הלקוח והיה אומר לו "כן, המוצר הזה מתאים לך" והלקוח היה רואה ישר שזה מתאים לו: "אהה וואלה, באמת המוצר הזה מתאים, הוא לא ניסה לעשות התאמה אישית כלפי, באמת הוא מראש כבר אמר לי..."

תארו לעצמכם, הלקוח בא וחושב בראש שלו שהכי חשוב לו שהטלוויזיה תהיה הכי גדולה שיש והוא נכנס לחנות והמוכר אומר לו: "שלום, מה אתה רוצה?", "רוצה טלוויזיה", אומר לו: "בא תראה יש לי פה טלוויזיה הכי גדולה שיש", "וואלה, בדיוק מה שאני מחפש, אפילו לא, זה לא שהוא שאל אותי קודם ואז ניסה למכור לי מה הטלוויזיה הכי גדולה, הוא מראש כבר אמר לי 'הנה הטלוויזיה הכי גדולה', יש פה התאמה מוחלטת למה שחיפשתי".

מזה אומר בפרקטיקה? בפרקטיקה זה אומר שלפעמים כששואלים את הלקוח שאלות, המוכר צריך להיות חכם להבין דבר מתוך דבר. ולפעמים צריך לשדר ללקוח, להגיד לו "כן, כן, אני מבין מה אתה רוצה, כן, אתה רוצה גם את זה, אתה רוצה גם את זה".

שימו לב, כמובן לא דברים מטופשים, שהם לא נכונים, כי אז זה עוד יותר מגדיל את תחושת הזרות מול הלקוח. אם המוכר אומר ללקוח: "כן אני יודע, אתה גם רוצה את זה ואת זה" או "אתה כנראה גם מעדיף את זה ואת זה, נכון אתה רוצה ככה וככה?" אם המוכר טעה פה, אז הוא עוד פעם גדיל את תחושת הזרות מול הלקוח, והוא גורם ללקוח לחשוב: "אנחנו שני אנשים שונים, אנחנו לא בהכרח באותו ראש". יכול להיות שגם מה שאמרת לי ואתה חושב שהבנתי אותך, לא הבנתי אותך, כי עובדה שאני פתאום אומר לך: 'אתה רוצה גם ככה וככה', שבכלל לא רצית את זה.

יחד עם זאת, אם המוכר יצליח להגיד ללקוח, אם יש למוכר מספיק שכל והוא יודע לקרא בין השורות, יודע להבין, יודע לזהות את המצבים והוא יודע להגיד ללקוח: "כן, אתה כנראה גם, אז אני מבין, אז אתה מחפש את זה ואת זה, וכהה וככה, ואתה גם מעדיף ככה וככה וכנראה שאתה צריך ככה וככה, ונכון שככה וככה?" מהיבט מסוים, ככל שאתה תקלע, אתה המוכר, תקלע יותר לפרטים במה שהלקוח מחפש, ככה אתה יותר רוכש את האמון של הלקוח. כי אתה לא שאלת אותו מה הוא צריך, אתה ידעת מה הוא צריך, בלי שתשאל אותו, שזה מראה כביכול על קרבה: "אהה, אז אנחנו מכירים, אם אתה אומר לי מה אני מה אני צריך, וזה בדיוק מה שאני צריך, כנראה שאתה מכיר אותי, כנראה שאתה יודע מה אני בדיוק מחפש".

וגם פה צריך להיות זהירים, כי הרבה פעמים בנאדם יודע מראש, יש מצבים שבנאדם יודע מראש בדיוק מה הבנאדם השני צריך, אבל, הלקוח נכנס לחנות, אבל אם אני כמוכר אגיד לו: "אוקי, תקשיב, זה מה שאתה צריך, אני יודע שאתה צריך את זה ואת זה, אתה חושב שאתה רוצה את זה, זה לא טוב בגלל זה, אתה תיכף תחשוב 5 דקות, תגלה שאתה רוצה את זה ואת זה, זה מה שמתאים לך". הלקוח יגיד "רגע, מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה מידע, משהו פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא רוצה לקנות מולו את המוצר".

לפעמים, דווקא אם משדרים ללקוח שיודעים עליו יותר מדי מידע, אפילו אם יודעים עליו את המידע הזה, נניח שאנחנו יודעים מידע על הלקוח ואנחנו נחשוף ללקוח שאנחנו יודעים עליו את המידע הזה, הלקוח יגיד "רגע, מאיפה הוא יודע עלי את המידע הזה, משהו פה חשוד".

ולכן, צריך לזכור את העיקרון שאומר ככה: הישות שהכי קרובה ללקוח, היא עצמו. והלקוח יודע הכי טוב על עצמו, מה הוא רוצה, לפחות ברוב המקרים, לפחות ככה זה אמור להיות.

ולכן, אם משדרים ללקוח שיודעים מה הוא רוצה, אז: אם עושים את זה בצורה לא נכונה, אז כמובן שנוצר ריחוק מול הלקוח. מה זאת אומרת? אם אמרת ללקוח: "אני יודע שאתה רוצה ככה וככה" והוא לא רוצה ככה וככה, יצרת תחושת זרות, עם כל המשמעויות שלהם. אם, לעומת זאת אמרת ללקוח: "אני יודע שאתה רוצה ככה וככה" והוא באמת רוצה ככה וככה, אז, אם הלקוח יחשוד, זה לא יראה לו טבעי: "מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה דברים? משהו פה לא הגיוני", אז תהיה בעיה.

אבל יחד עם זאת, אם זה כן יראה הגיוני ללקוח, אז דווקא תיווצר תחושת אמון: "וואלה, הבנאדם הזה חבר שלי, הוא יודע עלי, הוא מבין אותי, הוא בראש שלי" ודווקא אם שואלים את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח אומר: "מה הוא שואל כל כך הרבה שאלות, מה הוא לא מבין מה אני רוצה?"

הלקוח מצפה שיקלטו אותו. הלקוח רוצה להרגיש שלא דופקים אותו, רוצה להרגיש אמינות. הוא רוצה להרגיש שהבינו אותו. והרבה פעמים כששואלים את הלקוח יותר מדי שאלות, אז הלקוח בתת מודע שלו אומר: "אם הוא היה מבין מה אני מחפש, או מה אני באמת צריך, למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל עוד שאלה ועוד שאלה? הוא הבין, אמרתי לו כבר קודם, הוא היה אמור להבין ממה שאמרתי לו, כאילו אם הוא היה מבין את המהות של מה שרציתי להגיד לו, לא הייתי צריך להגיד לו את זה בכל כך הרבה צורות, בכל כך הרבה אופנים".

זה כמו שמישהו מנסה להסביר למישהו אחר משהו, והוא מסביר לו, והשני לא מבין, הוא מסביר לו, והוא לא מבין, הוא שואל עוד שאלה ועוד שאלה. ואז המסביר אומר לעצמו: "או שאני סתום שאני לא יודע להסביר, או שהוא סתום שהוא לא יודע להבין, או שהוא לא מקשיב לי, מה אני צריך להסביר לו עוד ועוד ועוד? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות?".

ולכן, תשימו לב, אתם כמוכרים, תשימו לב שלשאול יותר מדי שאלות, גם בזה יש חיסרון כי זה משדר תחושת זרות. אז מהיבט מסוים, גם אם יש לכם את כל המידע על הלקוח מראש, אתם יודעים את המחשבות שלו, צריך לשדר לו קצת זרות. למה? כדי שלא יראה לו לא אמין.

יחד עם זאת, בהנחה שזה נראה לו אמין, אפשר גם לשדר לו בהחלט שיודעים מה הוא רוצה, בהנחה שיודעים מה הוא רוצה. משדרים לו: "כן, אני יודע, אתה גם רוצה ככה וככה".

וגם זה כמובן מיומנות שאיש מכירות צריך ללמוד אותה ולדעת אותה. איך כשלקוח בא אליך. איך אתה יכול לפי שני פרטים שהוא נתן לך, לדעת מה הפרט השלישי והרביעי והחמישי שהוא רוצה? איך עושים את זה?

בגדול ע"י שכשלקוחות מספרים לך סיפורים, מנתחים את המידע שהם סיפרו, מנסים למצוא מכנים משותפים בין סיפורים שונים, ואז באופן סטטיסטי, בדרך כלל כשיש מישהו נגיד שרוצה את שלושת הפרמטרים האלה, בדרך כלל הוא גם רוצה את הפרמטר הרביעי הזה, בדרך כלל. האם זה תמיד נכון? זה לא תמיד נכון. האם הלקוח יודע את זה בכלל? גם הלקוח לא תמיד יודע את זה אבל הרבה פעמים, אם אנחנו יודעים סטטיסטית שמישהו שרוצה את שלושת אלה, רוצה גם את הרביעי, אנחנו יכולים להגיד ללקוח: "אוקי, אבל אתה כנראה רוצה גם את הרביעי, נכון? ועכשיו אתה מחפש גם את זה ואת זה, נכון?" ואז הלקוח אומר "אהה וואלה, הוא הבין אותי, הוא קלט אותי, קלט את הראש שלי". ואז, גם אח"כ הלקוח ייתן אמון בדברים אחרים.

אז, עכשיו מהצד של הלקוחות: אם מישהו משדר לכם שהוא, הוא שואל אתכם מלא שאלות וכו' וכו' והוא כאילו משדר לכם שהוא לא יודע מה אתם רוצים, זה לא בהכרח אומר שהוא לא יודע מה אתם רוצים. יכול להיות שהוא כבר מראש יודע מה אתם רוצים, והוא מראש כבר הכין לכם את המוצר, יכול להיות שהמוצר מתאים לכם, ויכול להיות שהמוצר לא מתאים לכם, הוא גם משחק אותה שהוא לא מכיר אתכם. ומצד שני, גם אם מישהו אומר שהוא מכיר, זה לא בהכרח שהוא מכיר, יכול להיות שהוא רק בסה"כ בדק לפי סטטיסטיקה, או בסה"כ ניחש איזה ניחוש, או בכלל לא מכיר אתכם ולא כלום.

כמו לדוגמה מתקשרים או כל מיני מיסטיקאים וכאלה שהרבה פעמים אומרים מילים שיש להם תרתי משמע כמו כל מיני תחזיות אסטרולוגיות שיש להם תרתי משמע ובחלק מהמקרים הם תופסים, חלק לא תופסים, הבנאדם שרוצה לחשוב שמבינים אותו אומר "אהה, מצאתי אלוהים, הנה מצאתי למי להתפלל".

בקיצור, שלא יעבדו עליכם! בהצלחה!
חשדן סיפור רמאים תהליכי מכירה צרכים של לקוח להבין את השאלה כימיה עם הלקוח לחשוב להסביר למישהו צריך ללמוד מה היא רוצה איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים בירור צרכים הלקוח הלקוח שלך הרגשה הרגשה של זרות הרגשה של זרות עם לקוח הרגשה של קרבה הרגשה של קרבה עם לקוח הרגשת זרות הרגשת זרות עם לקוח הרגשת קרבה הרגשת קרבה עם לקוח זיהוי זיהוי צרכי הלקוח זיהוי צרכי לקוח זיהוי צרכים זרות יצירת כימיה יצירת כימיה עם הלקוח יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם הלקוח כימיה עם לקוח לא לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לברר לברר את צרכי הלקוח להבין אנשים למה לא לאתר את צרכי הלקוח למה לא לברר את צרכי הלקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות לקרוא לקרוא אנשים לקרוא את המחשבות של הלקוח לקרוא מחשבות מחשבות צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קרבה עם לקוח קריאת אנשים קריאת מחשבות רגש רגשות תחושה תחושה קרבה תחושה של זרות תחושה של זרות עם לקוח תחושה של קרבה תחושה של קרבה עם לקוח תחושות תחושת זרות תחושת זרות עם לקוח תחושת קרבה תחושת קרבה עם לקוח
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
... אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך ... משפטים? בפעמים רבות, מיסטיקנים ושרלטנים עושים שימוש בהשלמת משפטים על מנת ליצור תחושה של קריאת מחשבות. לדוגמה, הם עשויים לומר משפטים כלליים כמו השבוע תיתקל בקושי, שבעצם פונים לכולם, כי כל אחד ... לא ירצה להיות מובן כל כך, ויגיב בשלילה להשלמת המשפט. כיצד לתרגל את היכולת להשלים משפטים ולקרוא אנשים טוב יותר? לכדי לפתח את היכולת הזאת, יש לבצע מספר תרגולים: 1. ניתוח טקסטים: קח טקסט או שמיעה של ... ונסה לנחש באיזה שלב כדאי להשלים את המשפט. תראה איך כל פעולה משפיעה על המשך השיחה. 4. קריאת מחשבות עצמית: למד להבין את עצמך קודם, כך תוכל לזהות מה מישהו אחר עשוי לחשוב או לרצות לומר. לסיכום ... לפגוע בקשר ולגרום לאי נוחות. לפיכך, יש ללמוד את השיטה הזו עם התרגול וההבנה המתאימים. איך לקרוא מחשבות יצירת אמון ניתוח סיבתיות השלמת משפטים בשיחה יצירת הזדהות ורפור כיצד אפשר ליצור אמון באמצעות ... על הצלחת השלמת המשפטים: 1. איך לדעת מה האדם השני חושב? כדי להשלים משפט, צריך לפתח מעין קריאת מחשבות - לזהות דפוסי חשיבה, צורת ביטוי וסיבתיות בדברים. 2. באיזה מינון עושים זאת? השלמת משפטים ... מיסטיקנים למיניהם? לא פעם משתמשים בטריק של השלמת משפטים כללית כדי ליצור תחושה כוזבת של קריאת מחשבות. למשל, אמירות כמו השבוע תיתקל בקושי גדול פונות לכולם, כי לכל אדם כמעט יש קושי כלשהו. ... ממנו להסיק שאם אתה מבין אותו - אז אוטומטית הוא צודק. איך לתרגל את יכולת השלמת המשפטים ולקרוא אנשים טוב יותר? כדי לפתח את היכולת להשלים משפטים, כדאי לעבוד על: 1. ניתוח טקסטים לקרוא טקסט או לשמוע ... את המשפט בלי שזה ייראה מוזר. לפעמים אפשר לנחש במדויק, ולפעמים עדיף רק באופן כללי. 4. קריאת מחשבות עצמית מי שמבין לעומק את עצמו, ומכיר את ההיגיון הפנימי שלו, יכול להשליך זאת על אחרים. אם אתה ... חשוף מדי. האם ניתן ללמוד הכל באופן שיטתי? בהחלט אפשר. המיומנות הזו כרוכה בלימוד מעמיק של קריאת אנשים, הבנת דפוסי חשיבה וניתוח סיבתיות. יש אנשים שחוקרים את התחום לעומק, כולל מאמנים, פסיכולוגים או אנשי תקשורת, כדי לשפר יכולת הזדהות ולהצליח לקרוא מחשבות של אחרים ברמה כזו שתסייע בשיחה. כדאי לזכור שזהו תהליך מורכב, שדורש הרבה תרגול, פתיחות ללמידה והבנה שלעיתים גם כדאי לא להשלים משפטים אם זה עלול להיראות מאולץ או לפגוע באמון. איך לקרוא מחשבות יצירת אמון ניתוח סיבתיות השלמת משפטים בשיחה יצירת הזדהות ורפור איך לדעת מה המילה הבאה שמישהו יאמר? איך לקרוא מחשבות? איך ליצור אמון בשיחה? NLP למתקדמים, בניית אמון, תחזית אסטרולוגית, תחזית נומרולוגית, איך ... קוראים מחשבות? איך מתקשרים יודעים מה יהיה? איך מיסטיקנים יודעים מה יהיה? מניפולציות בקריאת מחשבות, מניפולציות בשתילת מחשבות ...
יכולות על טבעיות, יכולות על אנושיות, יכולות מיסטיות, יכולת קריאת מחשבות, טלקינזיס, הזזת חפצים בכוח המחשבה, לקרוא מחשבות, ידיעת העתיד, מתקשרים, מיסטיקנים, מכשפים, יכולות על חושיות
יכולות על טבעיות, יכולות על אנושיות, יכולות מיסטיות, יכולת קריאת מחשבות, טלקינזיס, הזזת חפצים בכוח המחשבה, לקרוא מחשבות, ידיעת העתיד, מתקשרים, מיסטיקנים, מכשפים, יכולות על חושיות
... על טבעיות, יכולות על אנושיות, יכולות מיסטיות, יכולת קריאת מחשבות, טלקינזיס, הזזת חפצים בכוח המחשבה, לקרוא מחשבות, ידיעת העתיד, מתקשרים, מיסטיקנים, מכשפים, יכולות על חושיות האם יש באמת יכולות על טבעיות כמו קריאת מחשבות או טלקינזיס? הנושא שאליעד כהן מסביר בהרצאה זו, עוסק בשאלות על קיומן של יכולות על טבעיות או על חושיות, כמו קריאת מחשבות, הזזת חפצים בכוח המחשבה (טלקינזיס), ידיעת העתיד, יכולות של מתקשרים, מיסטיקנים ומכשפים, ועד ליכולות על אנושיות. אליעד ... יחסית לרצון וליכולת להתפתח. האם רצון חזק יכול להשפיע על יכולת על טבעית? אליעד מסביר שהיכולת של האדם להשיג מטרה, במיוחד יכולות חריגות כמו לקרוא מחשבות או להזיז חפצים בכוח המחשבה, תלויה במידת הרצון שלו. הוא נותן דוגמה מפורטת על כך שככל שהדבר שרוצים להשיג הוא יותר לא ... אדם שרוצה להזיז חפצים באמצעות המחשבה חייב שיהיה לו רצון ראשון - רצון טהור ומוחלט, רצון שאינו תלוי במשהו נוסף. כלומר, אם מישהו רוצה לקרוא מחשבות כדי לשלוט באחרים, הרצון שלו לקרוא מחשבות אינו רצון ראשון, כי הרצון האמיתי הוא שליטה באחרים, ולא קריאת המחשבות עצמה. כדי להגיע ליכולת על - טבעית, הרצון חייב להיות נקי לחלוטין וללא אינטרסים אחרים. איך אפשר לבדוק אם יכולות על - ... הטענות של מיסטיקנים, מתקשרים או מכשפים שמצהירים שיש להם יכולות מיוחדות. הוא מדגים זאת באמצעות דוגמאות מוחשיות כמו: אדם שטוען שהוא מסוגל לקרוא מחשבות - אפשר לבדוק אותו על ידי כך שנותנים למחשב לבחור מספר אקראי לחלוטין, ומבקשים מהמיסטיקן לגלות את המספר. אם היכולת ... אם למישהו יש יכולת מיוחדת, הוא מוגבל בתחומים אחרים, וזה לא משנה באמת את ההרגשה הכללית של חוסר שלמות. מדוע אנשים נמשכים ליכולות מיסטיות וקריאת מחשבות? אליעד מסביר שהמשיכה ליכולות כמו קריאת מחשבות או טלקינזיס נובעת בעיקר מהרצון לשלוט במציאות או באנשים אחרים. אך הרצון הזה בעצמו נובע מתחושת חוסר, והיכולת לקרוא מחשבות או לשלוט במציאות לא באמת תפתור את תחושת המוגבלות הזאת. לדבריו, מי שרוצה יכולת באמת, חייב לרצות אותה בצורה מוחלטת ... הוכיח באופן מדעי יכולת אמיתית ובלתי ניתנת להסבר אחר. לכן, כל היכולת העל - טבעית או המיסטית, לדעתו, לא הוכחה במציאות באופן מלא. האם אפשר לקרוא מחשבות? איך לפתח יכולת טלקינזיס? האם יש אנשים בעלי יכולת על חושית? איך לבדוק מיסטיקנים ומתקשרים? האם קיימות יכולות על ...
קריאת מחשבות של בני זוג, איך לדעת מה היא אוהבת? מה נשים אוהבות? למה צריך לקרוא מחשבות בזוגיות? למה לקרוא את המחשבות שלה? למה לקרוא את המחשבות שלו? מה בחורות רוצות? מה גברים רוצים? סודות בזוגיות, רוצה כן אבל אומרת לא
קריאת מחשבות של בני זוג, איך לדעת מה היא אוהבת? מה נשים אוהבות? למה צריך לקרוא מחשבות בזוגיות? למה לקרוא את המחשבות שלה? למה לקרוא את המחשבות שלו? מה בחורות רוצות? מה גברים רוצים? סודות בזוגיות, רוצה כן אבל אומרת לא
קריאת מחשבות של בני זוג, איך לדעת מה היא אוהבת? מה נשים אוהבות? למה צריך לקרוא מחשבות בזוגיות? למה לקרוא את המחשבות שלה? למה לקרוא את המחשבות שלו? מה בחורות רוצות? מה גברים רוצים? סודות בזוגיות, רוצה כן אבל אומרת לא למה לא לשאול את בן הזוג מה הוא רוצה? כשאתה נמצא בזוגיות ורוצה לדעת מה ... באמת רוצה בזוגיות? אין נוסחה מדויקת לקריאת מחשבות , אבל יש כמה דרכים אפקטיביות לפתח את היכולת הזו: לשים לב לשפת הגוף והניואנסים בשיחה: שפת גוף, הבעות פנים, וטון דיבור יכולים לגלות רבות על הרצונות ... מפורשות, וליישם זאת בעתיד. מה הקשר בין קריאת מחשבות בזוגיות לטיפול נפשי? הצורך להבין את הרצונות האמיתיים של האדם השני אינו רלוונטי רק בזוגיות, אלא גם בתחומים נוספים, כמו תחום הטיפול. מטופלים רבים ... לכך בעצמו. לסיכום, למה בזוגיות חייבים לקרוא מחשבות? כדי ליצור זוגיות מאושרת באמת, חייבים לפתח את היכולת לקרוא ולהבין את בן הזוג בצורה אינטואיטיבית. אי אפשר להסתמך רק על מילים או בקשות מפורשות, כי ... טובה ומאושרת, עליך ללמוד לפתח את יכולת קריאת המחשבות וההבנה הרגשית העמוקה הזו. איך לדעת מה היא באמת רוצה? למה לא לשאול אותו מה הוא אוהב? כשאת אומרת לא למה את מתכוונת? איך לקרוא מחשבות בזוגיות? למה אנשים לא אומרים מה הם רוצים? מה נשים רוצות בזוגיות? איך להבין מה בן הזוג רוצה באמת? איך לדעת מה מישהו אחר רוצה בזוגיות? בן אדם נמצא ... חוסר מודעות לרצון האמיתי שלהם. איך לקרוא מחשבות? אז איך אפשר לדעת מה הצד השני באמת רוצה? אין פה נוסחה חד משמעית, אבל יש כמה דרכים לפתח את היכולת הזו: לשים לב לשפת הגוף ולניואנסים הקטנים בשיחה. ... למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר ולחפש: איך לקרוא מחשבות של בני זוג, איך להבין מה אנשים רוצים, איך לדעת מה הוא אוהב, איך לדעת מה היא רוצה, איך לפתח אינטליגנציה רגשית ועוד. משחקים בזוגיות, כשאת אומרת לא ... רוצה? למה לא לשאול אותו מה הוא רוצה? לקרוא מחשבות של גבר, לקרוא מחשבות של בחורה, אני לא מבין אותה, איך להבין אותה? אני לא מבינה אותו, איך להבין אותו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לדעת מה מישהי רוצה? למה לא לשאול ...
קריאת אנשים וקריאת ספרים בקלות, גאונות, איך לקרוא מהר? איך לקרוא אנשים כמו ספר? איך לקרוא ספרים במהירות? איך לקרוא אנשים בקלות? איך לקרוא ספר מהר? קריאה מהירה, קריאת מחשבות, איך לקרוא טקסט מהר? שפת גוף, שיפור מהירות קריאה
קריאת אנשים וקריאת ספרים בקלות, גאונות, איך לקרוא מהר? איך לקרוא אנשים כמו ספר? איך לקרוא ספרים במהירות? איך לקרוא אנשים בקלות? איך לקרוא ספר מהר? קריאה מהירה, קריאת מחשבות, איך לקרוא טקסט מהר? שפת גוף, שיפור מהירות קריאה
קריאת אנשים וקריאת ספרים בקלות, גאונות, איך לקרוא מהר? איך לקרוא אנשים כמו ספר? איך לקרוא ספרים במהירות? איך לקרוא אנשים בקלות? איך לקרוא ספר מהר? קריאה מהירה, קריאת מחשבות, איך לקרוא טקסט מהר? שפת גוף, שיפור מהירות קריאה למה אנשים רוצים לקרוא ... מתוך מידע מועט. האם אפשר לקרוא אנשים כמו שקוראים ספר? אליעד מסביר שהיכולת לקרוא אנשים דומה בדיוק ליכולת לקרוא ספרים במהירות: כשאתה יודע להבין דבר מתוך דבר, אתה ... (כמו בספרים) לעומק, וכך גם בקריאת אנשים לעומק. איך לפתח יכולת לקרוא אנשים וספרים בצורה גאונית? אליעד מדגיש שוב שהדרך היחידה לפתח את היכולת הזו היא ... איטית ומדויקת של כל פרט. כדי לקרוא אנשים במבט אחד, אתה חייב להתעמק במידע אנושי (משפטים, מילים, הבעות פנים) בצורה ... דבר? איך לקרוא טקסט מהר? איך לקרוא אנשים כמו ספר? מה ההבדל בין מידע אקראי למידע סיבתי? איך לקרוא ספר ולהבין הכל ... טקסט? איך לעשות דברים במהירות? קריאת מחשבות, איך לקרוא שפת גוף? איך לקרוא אנשים כמו ספר פתוח? איך ללמוד לקרוא אנשים? לדעת איך לקרוא אנשים , כיצד לקרוא אנשים, איך לקרוא אנשים לפי שפת גוף? איך לקרוא מחשבות של אחרים? איך לקרוא מחשבות של אנשים? קריאת אנשים, איך להיות גאון? היכולת לקרוא מחשבות, איך לקרוא מהר יותר? איך לקרוא מהר ולהבין? איך לקרוא יותר מהר? לקרוא לאט, לקרוא מהר, איך לקרוא מחשבות? קריאה צילומית, כמה זמן לוקח לקרוא ספר? איך לקרוא ספר? תרגול קריאה מהירה, ... להבין דבר מתוך דבר, האם אפשר לקרוא מחשבות? איך אפשר לקרוא מחשבות של אנשים? שיטות לקריאה מהירה, טיפים לקריאה מהירה, שיטות לקרוא מהר, טיפים ...
קריאת מחשבות, האם זה בצחוק או ברצינות? האם זה רק בצחוק? האם זה חוש הומור או ברצינות? בדיחה רצינית, איך לדעת מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו מתכוון? איך לדעת אם זה בצחוק או ברצינות? טעות פרוידיאנית, האם זו רק בדיחה? לקרוא מחשבות
קריאת מחשבות, האם זה בצחוק או ברצינות? האם זה רק בצחוק? האם זה חוש הומור או ברצינות? בדיחה רצינית, איך לדעת מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו מתכוון? איך לדעת אם זה בצחוק או ברצינות? טעות פרוידיאנית, האם זו רק בדיחה? לקרוא מחשבות
קריאת מחשבות, האם זה בצחוק או ברצינות? האם זה רק בצחוק? האם זה חוש הומור או ברצינות? בדיחה רצינית, איך לדעת מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו מתכוון? איך לדעת אם זה בצחוק או ברצינות? טעות פרוידיאנית, האם זו רק בדיחה? לקרוא מחשבות קריאת מחשבות , האם אפשר לדעת מה מישהו ... שם, בתת - המודע או במודעות חלקית של האדם, מעיד על כך שכנראה הנושא הזה מעסיק אותו במידה כלשהי. מה מסתתר מאחורי הצחוק? איך לדעת אם אדם מתכוון ברצינות? איך לקרוא מחשבות? פליטת פה פרוידיאנית האם בצחוק יש אמת? איך לדעת אם ... שהם אומרים היא לזרום עם הצחוק שלהם ולתת להם להרחיב את דבריהם ללא חשש. כך, ניתן להבין מה באמת עבר להם בראש לפני שהם הפכו את זה להומור. לפרטים נוספים בנושא קריאת אנשים, שפת גוף, תת - מודע ואיך להבין מה מישהו באמת חושב, ...
איך לקרוא מחשבות? קריאת אנשים, משמעות המילים, קריאת מחשבות, איך להבין אנשים? איך לקרוא אנשים? NLP, צורת שאלה, להודות שיש חיסרון, ניתוח שאלה, איך לשאול שאלה? ניתוח רגשי, ניתוח טקסט
... לקרוא מחשבות? קריאת אנשים , משמעות המילים, קריאת מחשבות, איך להבין אנשים? איך לקרוא אנשים? NLP, צורת שאלה, להודות שיש חיסרון, ניתוח שאלה, איך לשאול שאלה? ניתוח רגשי, ניתוח טקסט מה הבעיה בשאלה מהי שיטת החקירה? ... פשוטה וברורה הרבה יותר. איך לקרוא מחשבות? מהי הדרך הנכונה לשאול שאלה? איך לנסח שאלות בצורה אפקטיבית? למה קשה להודות בחיסרון? מה ההבדל בין שאלה תיאורטית לשאלה ...
איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים? איך להבין שפת גוף? איך לדעת מה חסר למישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לזהות מה מישהו רוצה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? קריאת מחשבות, למה מישהו עושה משהו? תקשורת בין אישית
איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים? איך להבין שפת גוף? איך לדעת מה חסר למישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לזהות מה מישהו רוצה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? קריאת מחשבות, למה מישהו עושה משהו? תקשורת בין אישית
... לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים? איך להבין שפת גוף? איך לדעת מה חסר למישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לזהות מה מישהו רוצה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? קריאת מחשבות, למה מישהו עושה משהו? תקשורת בין אישית איך אפשר לקרוא מחשבות ולהבין מה חסר לאנשים שסביבך? כדי לדעת מה אנשים סביבך חושבים, רוצים או מה חסר להם, אליעד כהן מסביר ... הוא אמר זאת כי רצה תשומת לב או כי חיפש אינטראקציה חברתית. ככל שההבנה של המניעים האישיים עמוקה ומדויקת יותר, כך גדלה היכולת להבין אנשים אחרים. האם אפשר לדעת מה חסר למישהו בלי לדבר איתו? כן. הדרך לעשות זאת היא באמצעות התבוננות על פעולות ... לעשות אותו גם עם אחרים. ככל שאדם יכיר טוב יותר את עצמו, כך יהיה לו קל להיכנס לראשם של אחרים ולהבין אותם בצורה מדויקת. איך לקרוא מחשבות? איך להבין אנשים? איך לזהות מה חסר למישהו? איך לגרום למישהו להתאהב בי? איך לזהות רצונות של אחרים? איך לדעת מה חסר לי? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: קריאת מחשבות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: קריאת מחשבות, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, מאמן אישי לימודים, קואצ'ר אישי בתחום קריאת מחשבות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 17:14:04 - wesi1