אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קריאת אנשים ✔לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:27לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון?

בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על הדרך בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור תחושת זרות. הנושא המרכזי הוא הבנת הצרכים של הלקוח לפני שמתחילים בתהליך המכירה. אליעד מסביר כי הלקוח לא בהכרח רוצה את המוצר עצמו, אלא הוא מחפש פתרון לבעיה כלשהי. לכן, על המוכר להבין את הצרכים של הלקוח לפני שהוא מציע לו פתרונות. המוכר צריך להבין מה הלקוח באמת רוצה ומה הוא מנסה להשיג, ולא רק להתמקד במעלות המוצר.

למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו?

אליעד מציין כי כאשר המוכר שואל את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח עשוי להרגיש תחושת זרות. אם המוכר שואל שאלות רבות, זה עשוי להעביר תחושה שהוא לא באמת מבין את הלקוח. דוגמה לכך היא אם לקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, והמוכר מיד מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח ירגיש כי המוכר מבין אותו מבלי לשאול שאלות מיותרות. מצד שני, כאשר המוכר שואל הרבה שאלות, זה יכול לגרום ללקוח להרגיש שהמוכר לא באמת מבין אותו.

מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש?

אם היה ניתן לקרוא את מחשבות הלקוח, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אך גם תחושת חשש. ברגע שהמוכר יודע בדיוק מה הלקוח רוצה, וההצעה תואמת את ציפיותיו, הלקוח עשוי להרגיש שהמוכר מבין אותו היטב. אבל אם הלקוח חושד שהמוכר יודע עליו יותר מדי, זה יכול להוביל לחוסר אמון.

איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות?

הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת.

מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות?

על המוכר להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר הנכון בצורה שמבוססת על דברים שהלקוח כבר אמר, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון.

מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח?

כאשר המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק את הלקוח וליצור תחושת זרות. אולם, אם המוכר מצליח להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת, הלקוח ירגיש תחושת קרבה ואמון, ויהיה יותר נוטה לרכוש את המוצר.
איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון?

בהרצאה הזו ניתנת תובנה חשוב לגבי תהליך מכירת מוצרים ושירותים. המוכר לא צריך להתמקד רק במעלות המוצר, אלא בפתרון הבעיה של הלקוח. הלקוח לרוב לא מחפש מוצר עצמו אלא פתרון לבעיה כלשהי. לכן, לפני שמתחילים למכור, חשוב להבין את הצרכים של הלקוח, לזהות את הבעיה שהוא רוצה לפתור.

למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו?

הלקוח עשוי להרגיש לא נעים אם המוכר שואל אותו יותר מדי שאלות, כי זה משדר תחושת זרות. אם המוכר שואל הרבה שאלות הוא בעצם מאותת ללקוח שהוא לא באמת מבין אותו. אם הלקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, ומוכר ישר מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח יכול להרגיש תחושת קרבה שכן המוכר מבין אותו בלי לשאול שאלות מיותרות.

מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש?

אם היה אפשר לקרוא את מחשבות הלקוח ולהגיד לו מראש מה הוא רוצה לקנות, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אבל גם תחושת חשש אם הוא חושד במוכר שהוא יודע עליו יותר מדי. ברגע שמוכר אומר ללקוח בדיוק מה הוא רוצה, וזה תואם לציפיותיו, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו היטב.

איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות?

הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כשמוכר מצליח לקלוע למה שהלקוח רוצה מבלי לשאול אותו על כל פרט, זה גורם ללקוח להרגיש שמוכר באמת מבין אותו.

מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות?

במקרים בהם המוכר שואל שאלה אחת מדי, או אם הוא לא מצליח לקלוע בול למה שהלקוח רוצה, זה עלול ליצור תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, המוכר צריך להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק למה שהלקוח רוצה.

מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח?

אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר או לשדר ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את הלקוח ולטפח תחושת זרות. מצד שני, אם המוכר מצליח "לקרוא את המחשבות" של הלקוח ולהציע לו בדיוק את מה שהוא רוצה מבלי לשאול יותר מדי שאלות, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו.

ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח יפתרו כאשר הוא יקנה את המוצר שלך.

ולכן, מכאן נגזר הנושא של איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, להבין מה הלקוח רוצה, מה הלקוח צריך, לפני שאתה הולך למכור לו, תבין מה הלקוח צריך. מה אתה מוכר? קודם כל מה הלקוח רצה? הבנת בכלל מה הוא רצה? הבנת מה באמת הוא רצה? הבנת מה באמת הוא מחפש? הבנת למה הוא מחפש את זה? מה אתה ישר מנסה למכור לו לפני שהבנת מה הוא רוצה לקנות? או מה חסר לו בכלל? כמו בנאדם שמנסה לפתו בעיה לפני שהוא מבין מה הבעיה.

בין כך ובין כך הדבר הזה מכאן בעצם הובן שצריך לברר עם הלקוח מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה רוצה? למה אתה צריך? וכו' וכו'.

עכשיו, מהיבט מסוים, זה מאוד טוב. למה זה מאוד טוב? לקוח שרואה ששואלים אותו: "מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה מחפש? מה פה? מה שם?" זה מראה לו שמתעניינים בו, זה מראה לו שכביכול לא מנסים למכור לו, אלא פשוט מנסים להבין אותו, זה מראה לו שמנסים לעשות התאמה של המוצר לצרכים שלו, זה מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו מוצר, מנסים להבין מה הוא צריך? מתעניינים בו, וכו' וכו'.

יחד עם זאת, יש גם חסרונות כאשר מבררים את צרכי הלקוח. לשאול את הלקוח: מה אתה צריך? מה בדיוק אתה מחפש? תגדיר לי ספציפית מה פה? מה שם? כל הנושא הזה של איתור צרכי הלקוח, בירור צורכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, כל הדברים האלה, יש בהם גם חיסרון. למה? ואני אסביר בצורה פשוטה: לפעמים הלקוח לא יודע מה הוא רוצה לקנות עדיין. לא ברור לו, ואז יושבים ועוזרים ללקוח להבין מה הוא רוצה לקנות. בא נניח, לצורך העניין, שזה בסדר. אבל מה קורה? שימו לב, לפעמים הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות.

עכשיו, הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות. כשלקוח נכנס לחנות, מי עוד חוץ מהלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות? בעולם כולו? אז התשובה תהיה שאוקי, אז הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות, בהנחה שהוא יודע מה הוא רוצה לקנות. אולי אשתו של הלקוח יודעת מה הוא רוצה לקנות, אולי חברים שלו יודעים מה הוא רוצה לקנות כי הוא סיפר להם "אני רוצה לקנות ככה וככה".

מי לא יודע מה הלקוח רוצה לקנות? המוכר. למה המוכר לא יודע מה בדיוק הלקוח רוצה לקנות? כי הוא לא סיפר לו. למה הוא לא סיפר לו? למה הלקוח לא סיפר למוכר מה הוא רוצה לקנות? כי הוא לא מכיר אותו. למה שהוא יספר לו? מאיפה הוא אמור לדעת את זה? הבנתם? זאת אומרת שככל שהבנאדם יותר קרוב רגשית, פיזית, ללקוח, כך בעצם הוא יותר יודע מה הלקוח רוצה. ככל שהוא יותר רחוק רגשית מהלקוח, ככל שהלקוח פחות קרוב בעולם שלנו לבנאדם השני, ככה הבנאדם לא יודע, אני לא יודע מה הוא רוצה לקנות? מאיפה אני יודע מה הוא רוצה לקנות?

מזה בעצם אומר? זה בעצם אומר שבתהליך של איתור צרכי הלקוח לפעמים נוצרת כאן תחושת הזדהות. שימו לב לזה, כששואלים את הלקוח יותר מדי שאלות: מה פה? מה שם? מה פה? מה שם? מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח, ודרך אני אסביר על מה לעשות פרקטית, מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח: "הוא לא באמת, הוא לא באמת באותו ראש איתי, כי אם הוא באותו ראש איתי, למה הוא לא יודע מה אני רוצה לקנות?"

עכשיו, שימו לב לשאלה הבאה: לא יצויר שלקוח היה נכנס לחנות ומישהו בא ואמר לו: "אדוני אני יודע מה אתה רוצה לקנות" נניח שהייתה דרך לקרא מחשבות, נניח שהייתה דרך לצטט ללקוח, נניח שלקוח נכנס לחנות, אוטומטית להביא סרט מאיפשהו שאומר לנו מה הלקוח רוצה לקנות, נניח שהייתה טכנולוגיה כזאת, והלקוח לא יודע אפילו שיש טכנולוגיה כזאת, ומישהו בא ללקוח ואומר לו: "טוב אני יודע מה אתה רוצה לקנות, אתה מחפש טלוויזיה כזאת, בגודל כזה, ברוחב כזה וכזה".

אז מהיבט מסוים הלקוח היה חושד: "מאיפה אתה יודע מה אני רוצה? מה אתה עוקב אחרי? מה אתה מנסה לרמות אותי? מה, אולי אתה יודע עלי עוד דברים מזה אתה מנסה לרמות אותי?" יחד עם זאת הלקוח גם היה מרגיש: "נכון נכון נכון, זה בדיוק מה שאני רוצה, מאיפה אתה יודע? כן, כן, מה יש פה? מה מתאים לי?" והלקוח דווקא היה מרגיש קרבה.

אם לדוגמה נגיד האישה של הלקוח הייתה מתקשרת ואומרת לו: "אתה שומע? מצאתי בדיוק מה שאתה מחפש", "את יודעת מה אני מחפש, נכון? אז יאללה זה מתאים לי", אם היא אומרת לו. אם היא שיודעת מה הוא מחפש, אומרת לו: "מצאתי מה שאתה מחפש בדיוק" אז זה מתאים כי היא יודעת מה הוא מחפש, הוא מרגיש קרבה אליה.

אז שימו לב, תיכף עוד פעם אני אסביר מה צריך לעשות בפרקטיקה, אבל שימו לב, הישות שיודעת הכי טוב מה הלקוח רוצה לקנות היא הלקוח, ככל שהישות, רחוקה יותר מה "אני" מהתודעה העצמית של הלקוח, כך היא פחות מבינה, פחות מתחברת לראש של הלקוח.

ולכן באיתור צרכי הלקוח מהיבט מסוים אנחנו מנסים להתחבר לראש של הלקוח, לייצר אתו אחדות דעים, חשיבה זהה, אבל מהיבט אחר גם בכל איתור צרכי הלקוח אנחנו בעצם משדרים ללקוח: אנחנו, אני ואתה זה שני אנשים שונים, כי אני לא מבין אותך מספיק טוב, כי אם הייתי מבין אותך מספיק טוב, למה אני צריך לשאול אותך "מה אתה צריך?".

מה זה אומר פרקטית? בפרקטיקה זה אומר שצריך לדעת כששואלים את הלקוח: "מה אתה צריך? מה פה? מה שם?" גם צריך לדעת לא לשאול אותו יותר מדי שאלות. לא לשאול אותו את השאלות הלא הכרחיות. מה זאת אומרת לא לשאול את השאלות הלא הכרחיות? לזכור שכששואלים אותו יותר מדי שאלות, לפני שנותנים לו מידע, שואלים אותו עוד שאלה ועוד שאלה, מצד אחד זה מגניב, זה טוב, זה יפה, מצד שני זה גם גורם ללקוח לזכור שיש פה תהליך של מכירה.

כי מישהו זר מנסה לברר מידע כדי למכור לו ועוד יכול להיות שבסוף הוא עוד יגיד לו "כן הנה, המוצר הזה מתאים לך" למרות שהוא לא בדיוק מתאים לו, למה? בגלל שהוא קיבל את כל המידע, אז הוא אומר שזה "מתאים לי", אבל המוצר הזה לא בהכרח מתאים לי.

לעומת זאת, אם נגיד אם היה מישהו נגיד שהיא קורה את המחשבות של הלקוח והיה אומר לו "כן, המוצר הזה מתאים לך" והלקוח היה רואה ישר שזה מתאים לו: "אהה וואלה, באמת המוצר הזה מתאים, הוא לא ניסה לעשות התאמה אישית כלפי, באמת הוא מראש כבר אמר לי..."

תארו לעצמכם, הלקוח בא וחושב בראש שלו שהכי חשוב לו שהטלוויזיה תהיה הכי גדולה שיש והוא נכנס לחנות והמוכר אומר לו: "שלום, מה אתה רוצה?", "רוצה טלוויזיה", אומר לו: "בא תראה יש לי פה טלוויזיה הכי גדולה שיש", "וואלה, בדיוק מה שאני מחפש, אפילו לא, זה לא שהוא שאל אותי קודם ואז ניסה למכור לי מה הטלוויזיה הכי גדולה, הוא מראש כבר אמר לי 'הנה הטלוויזיה הכי גדולה', יש פה התאמה מוחלטת למה שחיפשתי".

מזה אומר בפרקטיקה? בפרקטיקה זה אומר שלפעמים כששואלים את הלקוח שאלות, המוכר צריך להיות חכם להבין דבר מתוך דבר. ולפעמים צריך לשדר ללקוח, להגיד לו "כן, כן, אני מבין מה אתה רוצה, כן, אתה רוצה גם את זה, אתה רוצה גם את זה".

שימו לב, כמובן לא דברים מטופשים, שהם לא נכונים, כי אז זה עוד יותר מגדיל את תחושת הזרות מול הלקוח. אם המוכר אומר ללקוח: "כן אני יודע, אתה גם רוצה את זה ואת זה" או "אתה כנראה גם מעדיף את זה ואת זה, נכון אתה רוצה ככה וככה?" אם המוכר טעה פה, אז הוא עוד פעם גדיל את תחושת הזרות מול הלקוח, והוא גורם ללקוח לחשוב: "אנחנו שני אנשים שונים, אנחנו לא בהכרח באותו ראש". יכול להיות שגם מה שאמרת לי ואתה חושב שהבנתי אותך, לא הבנתי אותך, כי עובדה שאני פתאום אומר לך: 'אתה רוצה גם ככה וככה', שבכלל לא רצית את זה.

יחד עם זאת, אם המוכר יצליח להגיד ללקוח, אם יש למוכר מספיק שכל והוא יודע לקרא בין השורות, יודע להבין, יודע לזהות את המצבים והוא יודע להגיד ללקוח: "כן, אתה כנראה גם, אז אני מבין, אז אתה מחפש את זה ואת זה, וכהה וככה, ואתה גם מעדיף ככה וככה וכנראה שאתה צריך ככה וככה, ונכון שככה וככה?" מהיבט מסוים, ככל שאתה תקלע, אתה המוכר, תקלע יותר לפרטים במה שהלקוח מחפש, ככה אתה יותר רוכש את האמון של הלקוח. כי אתה לא שאלת אותו מה הוא צריך, אתה ידעת מה הוא צריך, בלי שתשאל אותו, שזה מראה כביכול על קרבה: "אהה, אז אנחנו מכירים, אם אתה אומר לי מה אני מה אני צריך, וזה בדיוק מה שאני צריך, כנראה שאתה מכיר אותי, כנראה שאתה יודע מה אני בדיוק מחפש".

וגם פה צריך להיות זהירים, כי הרבה פעמים בנאדם יודע מראש, יש מצבים שבנאדם יודע מראש בדיוק מה הבנאדם השני צריך, אבל, הלקוח נכנס לחנות, אבל אם אני כמוכר אגיד לו: "אוקי, תקשיב, זה מה שאתה צריך, אני יודע שאתה צריך את זה ואת זה, אתה חושב שאתה רוצה את זה, זה לא טוב בגלל זה, אתה תיכף תחשוב 5 דקות, תגלה שאתה רוצה את זה ואת זה, זה מה שמתאים לך". הלקוח יגיד "רגע, מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה מידע, משהו פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא רוצה לקנות מולו את המוצר".

לפעמים, דווקא אם משדרים ללקוח שיודעים עליו יותר מדי מידע, אפילו אם יודעים עליו את המידע הזה, נניח שאנחנו יודעים מידע על הלקוח ואנחנו נחשוף ללקוח שאנחנו יודעים עליו את המידע הזה, הלקוח יגיד "רגע, מאיפה הוא יודע עלי את המידע הזה, משהו פה חשוד".

ולכן, צריך לזכור את העיקרון שאומר ככה: הישות שהכי קרובה ללקוח, היא עצמו. והלקוח יודע הכי טוב על עצמו, מה הוא רוצה, לפחות ברוב המקרים, לפחות ככה זה אמור להיות.

ולכן, אם משדרים ללקוח שיודעים מה הוא רוצה, אז: אם עושים את זה בצורה לא נכונה, אז כמובן שנוצר ריחוק מול הלקוח. מה זאת אומרת? אם אמרת ללקוח: "אני יודע שאתה רוצה ככה וככה" והוא לא רוצה ככה וככה, יצרת תחושת זרות, עם כל המשמעויות שלהם. אם, לעומת זאת אמרת ללקוח: "אני יודע שאתה רוצה ככה וככה" והוא באמת רוצה ככה וככה, אז, אם הלקוח יחשוד, זה לא יראה לו טבעי: "מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה דברים? משהו פה לא הגיוני", אז תהיה בעיה.

אבל יחד עם זאת, אם זה כן יראה הגיוני ללקוח, אז דווקא תיווצר תחושת אמון: "וואלה, הבנאדם הזה חבר שלי, הוא יודע עלי, הוא מבין אותי, הוא בראש שלי" ודווקא אם שואלים את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח אומר: "מה הוא שואל כל כך הרבה שאלות, מה הוא לא מבין מה אני רוצה?"

הלקוח מצפה שיקלטו אותו. הלקוח רוצה להרגיש שלא דופקים אותו, רוצה להרגיש אמינות. הוא רוצה להרגיש שהבינו אותו. והרבה פעמים כששואלים את הלקוח יותר מדי שאלות, אז הלקוח בתת מודע שלו אומר: "אם הוא היה מבין מה אני מחפש, או מה אני באמת צריך, למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל עוד שאלה ועוד שאלה? הוא הבין, אמרתי לו כבר קודם, הוא היה אמור להבין ממה שאמרתי לו, כאילו אם הוא היה מבין את המהות של מה שרציתי להגיד לו, לא הייתי צריך להגיד לו את זה בכל כך הרבה צורות, בכל כך הרבה אופנים".

זה כמו שמישהו מנסה להסביר למישהו אחר משהו, והוא מסביר לו, והשני לא מבין, הוא מסביר לו, והוא לא מבין, הוא שואל עוד שאלה ועוד שאלה. ואז המסביר אומר לעצמו: "או שאני סתום שאני לא יודע להסביר, או שהוא סתום שהוא לא יודע להבין, או שהוא לא מקשיב לי, מה אני צריך להסביר לו עוד ועוד ועוד? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות?".

ולכן, תשימו לב, אתם כמוכרים, תשימו לב שלשאול יותר מדי שאלות, גם בזה יש חיסרון כי זה משדר תחושת זרות. אז מהיבט מסוים, גם אם יש לכם את כל המידע על הלקוח מראש, אתם יודעים את המחשבות שלו, צריך לשדר לו קצת זרות. למה? כדי שלא יראה לו לא אמין.

יחד עם זאת, בהנחה שזה נראה לו אמין, אפשר גם לשדר לו בהחלט שיודעים מה הוא רוצה, בהנחה שיודעים מה הוא רוצה. משדרים לו: "כן, אני יודע, אתה גם רוצה ככה וככה".

וגם זה כמובן מיומנות שאיש מכירות צריך ללמוד אותה ולדעת אותה. איך כשלקוח בא אליך. איך אתה יכול לפי שני פרטים שהוא נתן לך, לדעת מה הפרט השלישי והרביעי והחמישי שהוא רוצה? איך עושים את זה?

בגדול ע"י שכשלקוחות מספרים לך סיפורים, מנתחים את המידע שהם סיפרו, מנסים למצוא מכנים משותפים בין סיפורים שונים, ואז באופן סטטיסטי, בדרך כלל כשיש מישהו נגיד שרוצה את שלושת הפרמטרים האלה, בדרך כלל הוא גם רוצה את הפרמטר הרביעי הזה, בדרך כלל. האם זה תמיד נכון? זה לא תמיד נכון. האם הלקוח יודע את זה בכלל? גם הלקוח לא תמיד יודע את זה אבל הרבה פעמים, אם אנחנו יודעים סטטיסטית שמישהו שרוצה את שלושת אלה, רוצה גם את הרביעי, אנחנו יכולים להגיד ללקוח: "אוקי, אבל אתה כנראה רוצה גם את הרביעי, נכון? ועכשיו אתה מחפש גם את זה ואת זה, נכון?" ואז הלקוח אומר "אהה וואלה, הוא הבין אותי, הוא קלט אותי, קלט את הראש שלי". ואז, גם אח"כ הלקוח ייתן אמון בדברים אחרים.

אז, עכשיו מהצד של הלקוחות: אם מישהו משדר לכם שהוא, הוא שואל אתכם מלא שאלות וכו' וכו' והוא כאילו משדר לכם שהוא לא יודע מה אתם רוצים, זה לא בהכרח אומר שהוא לא יודע מה אתם רוצים. יכול להיות שהוא כבר מראש יודע מה אתם רוצים, והוא מראש כבר הכין לכם את המוצר, יכול להיות שהמוצר מתאים לכם, ויכול להיות שהמוצר לא מתאים לכם, הוא גם משחק אותה שהוא לא מכיר אתכם. ומצד שני, גם אם מישהו אומר שהוא מכיר, זה לא בהכרח שהוא מכיר, יכול להיות שהוא רק בסה"כ בדק לפי סטטיסטיקה, או בסה"כ ניחש איזה ניחוש, או בכלל לא מכיר אתכם ולא כלום.

כמו לדוגמה מתקשרים או כל מיני מיסטיקאים וכאלה שהרבה פעמים אומרים מילים שיש להם תרתי משמע כמו כל מיני תחזיות אסטרולוגיות שיש להם תרתי משמע ובחלק מהמקרים הם תופסים, חלק לא תופסים, הבנאדם שרוצה לחשוב שמבינים אותו אומר "אהה, מצאתי אלוהים, הנה מצאתי למי להתפלל".

בקיצור, שלא יעבדו עליכם! בהצלחה!
חשדן חשדנות מוצר לא מתאים חושש לברר מידע צורך של לקוח אתה לא צריך למכור לייצר הרגשת קרבה צרכים של לקוח איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים בירור צרכים הלקוח הלקוח שלך הרגשה הרגשה של זרות הרגשה של זרות עם לקוח הרגשה של קרבה הרגשה של קרבה עם לקוח הרגשת זרות הרגשת זרות עם לקוח הרגשת קרבה הרגשת קרבה עם לקוח זיהוי זיהוי צרכי הלקוח זיהוי צרכי לקוח זיהוי צרכים זרות יצירת כימיה יצירת כימיה עם הלקוח יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם הלקוח כימיה עם לקוח לא לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לברר לברר את צרכי הלקוח להבין אנשים למה לא לאתר את צרכי הלקוח למה לא לברר את צרכי הלקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות לקרוא לקרוא אנשים לקרוא את המחשבות של הלקוח לקרוא מחשבות מחשבות צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קרבה עם לקוח קריאת אנשים קריאת מחשבות רגש רגשות תחושה תחושה קרבה תחושה של זרות תחושה של זרות עם לקוח תחושה של קרבה תחושה של קרבה עם לקוח תחושות תחושת זרות תחושת זרות עם לקוח תחושת קרבה תחושת קרבה עם לקוח
לקרוא אנשים כמו ספר / קריאת אנשים / אינטואיציה - איך לקרוא אנשים כמו ספר פתוח? איך לפתח יכולת קריאת אנשים?
לקרוא אנשים כמו ספר קריאת אנשים אינטואיציה - איך לקרוא אנשים כמו ספר פתוח? איך לפתח יכולת קריאת אנשים? ובו יתבאר העניין של קריאת אנשים ועוד. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי לקרוא אנשים פירושו, להבין בני אדם, גם בלי שהם יספרו לך על עצמם בצורה גלויה. והשאלה היא, איך באפשרותו של האדם לקרוא אנשים ולהבין אותם, גם בלי שהם יגלו את מה שהם חושבים? והתשובה היא, כי קיימת דרך לקרוא אנשים. והיא, בעיקר על ידי זה, שהאדם לומד לקרוא את עצמו. ומה זא שהאדם קורא את עצמו? ואיך בדיוק זה עוזר לקרוא אנשים אחרים? תשובה: כל בני האדם שייכים לאותה המשפחה, שהיא משפחת בני האדם. ולמרות שבני אדם, ... מצד הפנימיות, ניתן למצוא קווי דמיון רבים. ומה בעצם המשמעות של לקרוא אנשים? תשובה: לקרוא אנשים פירושו, להיות מסוגל לראות פעולה כלשהי של בן אדם, ומתוכה, להבין עליו דברים נוספים. זה ... להבין טוב יותר, את שורש ההתנהגות האנושית בכלל, כך הוא מסוגל לקרוא אנשים אחרים טוב יותר. והדרך הטובה ביותר ללמוד על בני האדם, היא על ידי לימוד עצמי, של האדם ... פנימיות צורת המחשבה ודפוסי ההתנהגות האנושיים, ועל ידי זה הוא קורא אנשים אחרים טוב יותר. וכמובן שצריך תמיד לזכור, כי לא תמיד, האדם שאותו מנסים לקרוא, מבין ... ידי התבוננות פנימה אל צורת המחשבה האנושית, על ידי זה קל יותר לקרוא אנשים.
קריאת אנשים וקריאת ספרים בקלות, גאונות, איך לקרוא מהר? איך לקרוא אנשים כמו ספר? איך לקרוא ספרים במהירות? איך לקרוא אנשים בקלות? איך לקרוא ספר מהר? קריאה מהירה, קריאת מחשבות, איך לקרוא טקסט מהר? שפת גוף, שיפור מהירות קריאה
קריאת אנשים וקריאת ספרים בקלות, גאונות, איך לקרוא מהר? איך לקרוא אנשים כמו ספר? איך לקרוא ספרים במהירות? איך לקרוא אנשים בקלות? איך לקרוא ספר מהר? קריאה מהירה, קריאת מחשבות, איך לקרוא טקסט מהר? שפת גוף, שיפור מהירות קריאה
קריאת אנשים וקריאת ספרים בקלות, גאונות, איך לקרוא מהר? איך לקרוא אנשים כמו ספר? איך לקרוא ספרים במהירות? איך לקרוא אנשים בקלות? איך לקרוא ספר מהר? קריאה מהירה, קריאת מחשבות, איך לקרוא טקסט מהר? שפת גוף, שיפור מהירות קריאה למה אנשים רוצים לקרוא ספרים במהירות? הרבה אנשים ... את תוכנם מבלי לקרוא אותם בפועל. ככל שתקרא לאט יותר ותחקור כל פרט בצורה מעמיקה, כך תפתח שכל חד שיאפשר לך להבין מידע רב במהירות מתוך מידע מועט. האם אפשר לקרוא אנשים כמו שקוראים ספר? אליעד מסביר שהיכולת לקרוא אנשים דומה בדיוק ליכולת לקרוא ספרים במהירות: כשאתה יודע להבין דבר מתוך דבר, אתה יכול מתוך משפט קצר או מתוך ... עד כדי כך שאם תחבר אותו למכונת אמת, יתגלה שאתה צודק. זו יכולת שנראית לא הגיונית, אבל היא מתאפשרת רק אם התאמנת לקרוא מידע (כמו בספרים) לעומק, וכך גם בקריאת אנשים לעומק. איך לפתח יכולת לקרוא אנשים וספרים בצורה גאונית? אליעד מדגיש שוב שהדרך היחידה לפתח את היכולת הזו היא לעשות את הפעולה ההפוכה של מה שאתה רוצה: כדי להיות מסוגל לקרוא מהר, אתה חייב קודם לקרוא לאט מאוד. כדי להבין מידע במהירות, אתה חייב להתאמן על חקירה מאוד איטית ומדויקת של כל פרט. כדי לקרוא אנשים במבט אחד, אתה חייב להתעמק במידע אנושי (משפטים, מילים, הבעות פנים) בצורה איטית ומדויקת. לסיכום: איך ... יכול להגיע לרמה שבה אתה מסוגל לקרוא ספר במהירות, לזכור אותו, להבין אותו ולענות על כל שאלה שקשורה אליו. איך להבין דבר מתוך דבר? איך לקרוא טקסט מהר? איך לקרוא אנשים כמו ספר? מה ההבדל בין מידע אקראי למידע סיבתי? איך לקרוא ספר ולהבין הכל במהירות? איך לפתח חשיבה גאונית? ... דבר מתוך דבר איך לקרוא טקסטים מהר איך לפתח חשיבה לוגית איך לנתח טקסטים יכולות קריאה, איך להבין דבר מתוך דבר? איך לנתח טקסט? איך לעשות דברים במהירות? קריאת מחשבות, איך לקרוא שפת גוף? איך לקרוא אנשים כמו ספר פתוח? איך ללמוד לקרוא אנשים? לדעת איך לקרוא אנשים, כיצד לקרוא אנשים, איך לקרוא אנשים לפי שפת גוף? איך לקרוא מחשבות של אחרים? איך לקרוא מחשבות של אנשים? קריאת אנשים, איך להיות גאון? היכולת לקרוא מחשבות, איך לקרוא מהר יותר? איך לקרוא מהר ולהבין? איך לקרוא יותר מהר? לקרוא לאט, לקרוא מהר, איך לקרוא מחשבות? קריאה צילומית, כמה זמן לוקח לקרוא ספר? איך לקרוא ספר? תרגול קריאה מהירה, לימוד קריאה מהירה, איך ... לקרוא במהירות? מיומנויות קריאה? מיומנויות למידה? איך לקרוא ולזכור? קריאת ספרים, סוגי מידע, מידע אקראי? מידע סיבתי? היכולת להבין דבר מתוך דבר, האם אפשר לקרוא מחשבות? איך אפשר לקרוא מחשבות של אנשים? שיטות לקריאה מהירה, טיפים לקריאה מהירה, שיטות לקרוא מהר, טיפים לקרוא מהר, קריאת טקסטים ...
לקרוא אנשים / קריאת אנשים - כיצד להבין / לקרוא אנשים כמו ספר פתוח?
לקרוא אנשים קריאת אנשים - כיצד להבין לקרוא אנשים כמו ספר פתוח? לקרוא אנשים . כדי להיות מסוגל לקרוא אנשים אחרים, עליך להיות מסוגל לקרוא בראש ...
קריאת אנשים / לקרוא אנשים - מה גורם לאדם לקרוא ולהבין אנשים בצורה כלשהי?
קריאת אנשים לקרוא אנשים - מה גורם לאדם לקרוא ולהבין אנשים בצורה כלשהי? לקרוא אנשים. כל אדם שופט ומנתח את מעשיהם של האנשים סביבו. הן שיפוט חיובי והן להפך. אך תמיד ישנה דעה כלשהי לאדם על מה שמתרחש סביבו. גם חוסר שיפוט הוא סוג של שיפוט, ...
לקרוא אנשים - איך לקרוא אנשים? אינטואציה / קריאת אנשים ועוד
לקרוא אנשים - איך לקרוא אנשים? אינטואציה / קריאת אנשים ועוד
לקרוא אנשים - איך לקרוא אנשים? אינטואציה קריאת אנשים ועוד איך אפשר לקרוא אנשים ולהבין מה הם באמת חושבים? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות אנשים רבים היא איך אפשר לקרוא אנשים ולהבין את המחשבות, הרגשות והרצונות האמיתיים שלהם. בין אם מדובר באינטראקציה במסגרת ... כהן מסביר את העיקרון לפיו ניתן לקרוא ולהבין אנשים אחרים באמצעות הבנה עמוקה של עצמך ושל התודעה האנושית באופן כללי. מדוע אנשים רוצים לקרוא ולהבין אנשים אחרים? אליעד כהן מסביר שאנשים רוצים להבין אחרים כדי לדעת כיצד לפעול בצורה הטובה ... למצבים רגישים. מהן שתי הדרכים העיקריות לקריאת אנשים? ישנן שתי דרכים מרכזיות לקרוא ולהבין אנשים: הסתמכות על ידע מוקדם: על ידי הבנת התנהגויות קודמות, דברים שהאדם אמר בעבר, והעדפותיו ... הספציפי. כיצד הבנת התודעה הכללית מסייעת להבין אנשים אחרים? אליעד מסביר שהמפתח להבנת הזולת הוא קודם כל להבין מהי התודעה האנושית ואיך היא ... איך להבין את הקשר בין סיבה לתוצאה בקריאת אנשים? כל פעולה חיצונית של אדם היא תוצאה של סיבה פנימית - מחשבה, רגש או רצון. כדי לקרוא אדם ... כיצד חקירה עצמית משפרת את היכולת להבין אנשים אחרים? האדם שמשפר את ההבנה העצמית שלו, ישפר אוטומטית את ההבנה שלו את הזולת. אליעד ... הזולת. מדוע חשוב להסתמך על האמת בלבד בקריאת אנשים? היכולת לקרוא אנשים תלויה ביכולת של האדם להיות כנה עם עצמו. האדם חייב לחקור את עצמו בצורה כנה ולהיות ... והרגשות של הזולת. כיצד לתרגל ולהשתפר בקריאת אנשים? אליעד ממליץ לתרגל על ידי התבוננות מתמדת ושאילת שאלות. בכל אירוע, האדם צריך לשאול את ... הסיבה לתוצאה, הוא ישפר את היכולת שלו לקרוא אנשים אחרים. חשוב מאוד שהאדם תמיד יהיה מחויב לאמת, ויחפש את האמת בכל אירוע ובכל פעולה שהוא מנתח. איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים טוב יותר? איך לנתח שפת גוף? כיצד לשפר אינטואיציה? איך לזהות שקרים? הקשר בין הבנת עצמך להבנת הזולת איך לקרוא אנשים ולהבין את מה שהם חושבים באמת? השאלה המרכזית היא: איך לקרוא אנשים? זו יכולת שרבים מעוניינים לשפר. כולם רוצים להבין מה האדם שמולם באמת חושב, מרגיש או ... חברים או קולגות בעבודה. כדי להבין כיצד לקרוא אנשים, צריך להבין קודם כל מדוע בכלל האדם רוצה לדעת מה האדם השני חושב. הסיבה לכך פשוטה: האדם ... חושבים באמת? ישנן שתי דרכים מרכזיות לקרוא אנשים: דרך אחת, היא הסתמכות על ידע קודם שיש לאדם לגבי האדם השני: מה הוא אמר בעבר, איך הוא ... לרצונותיו ולמחשבותיו האמיתיות. לכן, כדי לקרוא אנשים בצורה טובה באמת, האדם חייב להיכנס אל תוך עומק התודעה של האדם שמולו. לשם כך, הוא צריך ... כל אדם. מהו הקשר בין סיבה לתוצאה בקריאת אנשים? כדי לקרוא אנשים, חשוב להבין שכל פעולה חיצונית של האדם היא תוצאה של תהליך פנימי: מחשבה, רגש או רצון ... הנראית לעין). איך אפשר לשפר את היכולת להבין אנשים דרך חקירה עצמית? ככל שאדם יבין טוב יותר את עצמו, כך הוא יוכל לקרוא ולהבין אחרים טוב ... למה חשוב להסתמך רק על האמת כאשר רוצים לקרוא אנשים? כאשר האדם רוצה לקרוא אנשים בצורה נכונה, הוא חייב להיות נאמן לאמת. האמת פירושה התבוננות כנה ללא פניות על מה ... ולדעת בדיוק מה הם חושבים ורוצים. איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים טוב יותר? איך לנתח שפת גוף? איך לדעת מה אנשים חושבים? כיצד לשפר אינטואיציה? איך לזהות ...
איך לקרוא מחשבות? קריאת אנשים, משמעות המילים, קריאת מחשבות, איך להבין אנשים? איך לקרוא אנשים? NLP, צורת שאלה, להודות שיש חיסרון, ניתוח שאלה, איך לשאול שאלה? ניתוח רגשי, ניתוח טקסט
... לקרוא מחשבות? קריאת אנשים, משמעות המילים, קריאת מחשבות, איך להבין אנשים? איך לקרוא אנשים? NLP, צורת שאלה, להודות שיש חיסרון, ניתוח ... אליעד מציע שאם האדם היה מודה באופן ישיר וברור שהוא רוצה לחוות את מה שהוא מבין, אז הדרך לפתרון הייתה פשוטה וברורה הרבה יותר. איך לקרוא מחשבות? מהי הדרך הנכונה לשאול שאלה? איך לנסח ...
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? למה מישהו מפרש אנשים בצורה מסוימת? השתקפות עצמית, איך מישהו מפרש אחרים? עובדות ופירושים, הקוזאק הנגזל, למה מישהו מאשים אחרים? איך לדעת מה מישהו חושב? איך לדעת מה האופי של מישהו?
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? למה מישהו מפרש אנשים בצורה מסוימת? השתקפות עצמית, איך מישהו מפרש אחרים? עובדות ופירושים, הקוזאק הנגזל, למה מישהו מאשים אחרים? איך לדעת מה מישהו חושב? איך לדעת מה האופי של מישהו?
... לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? למה מישהו מפרש אנשים בצורה מסוימת? השתקפות עצמית, איך מישהו מפרש אחרים? עובדות ... אחרים? איך לדעת מה מישהו חושב? איך לדעת מה האופי של מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין את מחשבותיהם? כיצד ניתן להבין את מחשבותיהם של אחרים ולקרוא את ההתנהגויות ... המניעים שמאחורי הפעולות והמילים של אחרים. השתקפות בתפיסת המציאות קריאת אנשים והבנת מניעיהם העיקרון של הקוזאק הנגזל איך לפרש האשמות לא מבוססות הבחנה בין עובדות לפירושים איך אפשר לזהות את הרעיון המרכזי של קריאת אנשים? העיקרון הבסיסי הוא שכאשר מנסים להבין כיצד אנשים חושבים, כדאי לשים לב איך הם מפרשים ... באמת עומד מאחורי המילים והמעשים של אחרים. השתקפות בתפיסת המציאות קריאת אנשים והבנת מניעיהם העיקרון של הקוזאק הנגזל איך לפרש האשמות לא מבוססות הבחנה בין עובדות ...
שפת גוף, מהי שפת גוף? איך נוצרת שפת גוף? איך ללמוד שפת גוף? מה המשמעות של שפת גוף? האם יש דבר כזה שפת גוף? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך להבין שפת גוף? להיות מודע לשפת גוף, מה זה שפת גוף?
שפת גוף, מהי שפת גוף? איך נוצרת שפת גוף? איך ללמוד שפת גוף? מה המשמעות של שפת גוף? האם יש דבר כזה שפת גוף? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך להבין שפת גוף? להיות מודע לשפת גוף, מה זה שפת גוף?
... גוף, מהי שפת גוף? איך נוצרת שפת גוף? איך ללמוד שפת גוף? מה המשמעות של שפת גוף? האם יש דבר כזה שפת גוף? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך להבין שפת גוף? להיות מודע ... תחילה, במטרה להטעות או להסתיר את רגשותיהם האמיתיים. לכן, חשוב תמיד לבחון את הדברים בצורה משולבת - לשים לב הן לשפת הגוף והן למה שהאדם אומר. איך לקרוא אנשים נכון באמצעות שפת גוף? כדי לקרוא אנשים נכון, אליעד מציע להתבונן ולזהות ... הרבדים - גם לשפת הגוף וגם לתוכן הדיבור - כך נוכל לנתח נכון יותר את הכוונות, הרגשות והמחשבות של האדם שמולנו. איך להיות מודע לשפת הגוף שלך? מעבר לקריאת אנשים אחרים, אליעד מדגיש גם את החשיבות ... ולהבעות שהוא עושה, ולוודא שיש התאמה בין המצב הפנימי שלו למה שהגוף שלו משדר כלפי חוץ. שפת גוף הבנת שפת גוף איך ללמוד שפת גוף שפת גוף ושקרים קריאת אנשים לפי שפת גוף מהי שפת גוף? איך ... מצג שווא. לדוגמה, אדם שעשוי להיראות מרוצה ושמח בשפת גופו, אך במילים עשוי לומר דברים הסותרים את זה, יתכן שהוא מנסה להסתיר את רגשותיו האמיתיים. איך לקרוא אנשים דרך שפת גוף? כשהאדם נמצא ... לכל פרט קטן בשפת הגוף שלהם ולבדוק האם יש התאמה בין איך שהם מרגישים לבין איך שהם נראים. שפת גוף הבנת שפת גוף איך ללמוד שפת גוף שפת גוף ושקרים קריאת אנשים לפי שפת גוף עכשיו יש דבר שנקרא ...
זיהוי שקרים לפי שפת גוף כשמשקרים, פוליגרף אנושי, איך לקרוא שפת גוף של שקר? איך לקרוא אנשים שקרנים? איך לקרוא מחשבות? איך לזהות שקרים? איך לזהות שקרנים? סימנים לשקרים בשפת גוף, איך לזהות שקר לפי שפת גוף? פרסונולוגיה, תורת הפנים
זיהוי שקרים לפי שפת גוף כשמשקרים, פוליגרף אנושי, איך לקרוא שפת גוף של שקר? איך לקרוא אנשים שקרנים? איך לקרוא מחשבות? איך לזהות שקרים? איך לזהות שקרנים? סימנים לשקרים בשפת גוף, איך לזהות שקר לפי שפת גוף? פרסונולוגיה, תורת הפנים
... שקרים לפי שפת גוף כשמשקרים, פוליגרף אנושי, איך לקרוא שפת גוף של שקר? איך לקרוא אנשים שקרנים? איך לקרוא מחשבות? איך לזהות שקרים? איך לזהות שקרנים? סימנים לשקרים בשפת גוף, איך לזהות שקר לפי שפת גוף? פרסונולוגיה, תורת ... להקשיב למילים שנאמרות להם אך מפספסים לעיתים קרובות מידע חשוב מאוד שנמצא דווקא בשפת הגוף של האדם שמולם. מהי שפת גוף, ואיך היא עוזרת לנו לקרוא אנשים? שפת גוף כוללת את כל הדברים שהגוף עושה תוך כדי דיבור ללא קשר למילים עצמן, כגון: מצמוץ עיניים גירוד או נגיעה ... יש חוסר התאמה בין המילים לשפת הגוף. למידע נוסף כדי להעמיק בנושא, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il, שם תוכלו למצוא תכנים נוספים על קריאת אנשים, גילוי שקרים, שפת גוף ועוד. זיהוי שקרנים, זיהוי שקרים לפי העיניים, איך לשקר טוב? איך לשקר בלי למצמץ? שפת גוף ... שינויים בשפת הגוף, איך קוראים שפת גוף? קצב נשימות, איך לגלות את האמת? איך פועל פוליגרף? תנועות עיניים, מהי שפת גוף? מה זה שפת גוף? קריאת מחשבות, קריאת אנשים, איך לרמות פוליגרף? איך לשקר פוליגרף? איך לשים לב לשפת גוף שמשתנה? ...
תקשורת בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
תקשורת בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש בנוח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
... בין אישית, איך לענות למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לקרוא אנשים? איך להרגיע מישהו? מיומנות שיחה, איך לגרום למישהו ... האדם מרגיש נוח יותר, ובכך לגרום לו להרגיש טוב יותר וקרוב יותר אליכם. איך לקרוא אנשים בשיחה ולדעת מה הם רוצים? אליעד כהן מסביר שחשוב לדעת ... להגיב נכון לתלונות? איך לדעת מה אדם רוצה לשמוע בשיחה? איך לפתח מיומנות של קריאת אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך בשיחה? איך להרגיע אדם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: קריאת אנשים, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: קריאת אנשים, איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, מאמן אישי לאורח חיים בריא, אימון אישי להצלחה בנושאי קריאת אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 04:14:25 - wesi1