אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הרגשה ✔לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:27לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון?

בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על הדרך בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור תחושת זרות. הנושא המרכזי הוא הבנת הצרכים של הלקוח לפני שמתחילים בתהליך המכירה. אליעד מסביר כי הלקוח לא בהכרח רוצה את המוצר עצמו, אלא הוא מחפש פתרון לבעיה כלשהי. לכן, על המוכר להבין את הצרכים של הלקוח לפני שהוא מציע לו פתרונות. המוכר צריך להבין מה הלקוח באמת רוצה ומה הוא מנסה להשיג, ולא רק להתמקד במעלות המוצר.

למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו?

אליעד מציין כי כאשר המוכר שואל את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח עשוי להרגיש תחושת זרות. אם המוכר שואל שאלות רבות, זה עשוי להעביר תחושה שהוא לא באמת מבין את הלקוח. דוגמה לכך היא אם לקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, והמוכר מיד מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח ירגיש כי המוכר מבין אותו מבלי לשאול שאלות מיותרות. מצד שני, כאשר המוכר שואל הרבה שאלות, זה יכול לגרום ללקוח להרגיש שהמוכר לא באמת מבין אותו.

מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש?

אם היה ניתן לקרוא את מחשבות הלקוח, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אך גם תחושת חשש. ברגע שהמוכר יודע בדיוק מה הלקוח רוצה, וההצעה תואמת את ציפיותיו, הלקוח עשוי להרגיש שהמוכר מבין אותו היטב. אבל אם הלקוח חושד שהמוכר יודע עליו יותר מדי, זה יכול להוביל לחוסר אמון.

איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות?

הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת.

מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות?

על המוכר להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר הנכון בצורה שמבוססת על דברים שהלקוח כבר אמר, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון.

מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח?

כאשר המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק את הלקוח וליצור תחושת זרות. אולם, אם המוכר מצליח להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת, הלקוח ירגיש תחושת קרבה ואמון, ויהיה יותר נוטה לרכוש את המוצר.
איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון?

בהרצאה הזו ניתנת תובנה חשוב לגבי תהליך מכירת מוצרים ושירותים. המוכר לא צריך להתמקד רק במעלות המוצר, אלא בפתרון הבעיה של הלקוח. הלקוח לרוב לא מחפש מוצר עצמו אלא פתרון לבעיה כלשהי. לכן, לפני שמתחילים למכור, חשוב להבין את הצרכים של הלקוח, לזהות את הבעיה שהוא רוצה לפתור.

למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו?

הלקוח עשוי להרגיש לא נעים אם המוכר שואל אותו יותר מדי שאלות, כי זה משדר תחושת זרות. אם המוכר שואל הרבה שאלות הוא בעצם מאותת ללקוח שהוא לא באמת מבין אותו. אם הלקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, ומוכר ישר מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח יכול להרגיש תחושת קרבה שכן המוכר מבין אותו בלי לשאול שאלות מיותרות.

מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש?

אם היה אפשר לקרוא את מחשבות הלקוח ולהגיד לו מראש מה הוא רוצה לקנות, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אבל גם תחושת חשש אם הוא חושד במוכר שהוא יודע עליו יותר מדי. ברגע שמוכר אומר ללקוח בדיוק מה הוא רוצה, וזה תואם לציפיותיו, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו היטב.

איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות?

הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כשמוכר מצליח לקלוע למה שהלקוח רוצה מבלי לשאול אותו על כל פרט, זה גורם ללקוח להרגיש שמוכר באמת מבין אותו.

מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות?

במקרים בהם המוכר שואל שאלה אחת מדי, או אם הוא לא מצליח לקלוע בול למה שהלקוח רוצה, זה עלול ליצור תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, המוכר צריך להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק למה שהלקוח רוצה.

מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח?

אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר או לשדר ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את הלקוח ולטפח תחושת זרות. מצד שני, אם המוכר מצליח "לקרוא את המחשבות" של הלקוח ולהציע לו בדיוק את מה שהוא רוצה מבלי לשאול יותר מדי שאלות, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו.

ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח יפתרו כאשר הוא יקנה את המוצר שלך.

ולכן, מכאן נגזר הנושא של איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, להבין מה הלקוח רוצה, מה הלקוח צריך, לפני שאתה הולך למכור לו, תבין מה הלקוח צריך. מה אתה מוכר? קודם כל מה הלקוח רצה? הבנת בכלל מה הוא רצה? הבנת מה באמת הוא רצה? הבנת מה באמת הוא מחפש? הבנת למה הוא מחפש את זה? מה אתה ישר מנסה למכור לו לפני שהבנת מה הוא רוצה לקנות? או מה חסר לו בכלל? כמו בנאדם שמנסה לפתו בעיה לפני שהוא מבין מה הבעיה.

בין כך ובין כך הדבר הזה מכאן בעצם הובן שצריך לברר עם הלקוח מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה רוצה? למה אתה צריך? וכו' וכו'.

עכשיו, מהיבט מסוים, זה מאוד טוב. למה זה מאוד טוב? לקוח שרואה ששואלים אותו: "מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה מחפש? מה פה? מה שם?" זה מראה לו שמתעניינים בו, זה מראה לו שכביכול לא מנסים למכור לו, אלא פשוט מנסים להבין אותו, זה מראה לו שמנסים לעשות התאמה של המוצר לצרכים שלו, זה מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו מוצר, מנסים להבין מה הוא צריך? מתעניינים בו, וכו' וכו'.

יחד עם זאת, יש גם חסרונות כאשר מבררים את צרכי הלקוח. לשאול את הלקוח: מה אתה צריך? מה בדיוק אתה מחפש? תגדיר לי ספציפית מה פה? מה שם? כל הנושא הזה של איתור צרכי הלקוח, בירור צורכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, כל הדברים האלה, יש בהם גם חיסרון. למה? ואני אסביר בצורה פשוטה: לפעמים הלקוח לא יודע מה הוא רוצה לקנות עדיין. לא ברור לו, ואז יושבים ועוזרים ללקוח להבין מה הוא רוצה לקנות. בא נניח, לצורך העניין, שזה בסדר. אבל מה קורה? שימו לב, לפעמים הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות.

עכשיו, הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות. כשלקוח נכנס לחנות, מי עוד חוץ מהלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות? בעולם כולו? אז התשובה תהיה שאוקי, אז הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות, בהנחה שהוא יודע מה הוא רוצה לקנות. אולי אשתו של הלקוח יודעת מה הוא רוצה לקנות, אולי חברים שלו יודעים מה הוא רוצה לקנות כי הוא סיפר להם "אני רוצה לקנות ככה וככה".

מי לא יודע מה הלקוח רוצה לקנות? המוכר. למה המוכר לא יודע מה בדיוק הלקוח רוצה לקנות? כי הוא לא סיפר לו. למה הוא לא סיפר לו? למה הלקוח לא סיפר למוכר מה הוא רוצה לקנות? כי הוא לא מכיר אותו. למה שהוא יספר לו? מאיפה הוא אמור לדעת את זה? הבנתם? זאת אומרת שככל שהבנאדם יותר קרוב רגשית, פיזית, ללקוח, כך בעצם הוא יותר יודע מה הלקוח רוצה. ככל שהוא יותר רחוק רגשית מהלקוח, ככל שהלקוח פחות קרוב בעולם שלנו לבנאדם השני, ככה הבנאדם לא יודע, אני לא יודע מה הוא רוצה לקנות? מאיפה אני יודע מה הוא רוצה לקנות?

מזה בעצם אומר? זה בעצם אומר שבתהליך של איתור צרכי הלקוח לפעמים נוצרת כאן תחושת הזדהות. שימו לב לזה, כששואלים את הלקוח יותר מדי שאלות: מה פה? מה שם? מה פה? מה שם? מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח, ודרך אני אסביר על מה לעשות פרקטית, מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח: "הוא לא באמת, הוא לא באמת באותו ראש איתי, כי אם הוא באותו ראש איתי, למה הוא לא יודע מה אני רוצה לקנות?"

עכשיו, שימו לב לשאלה הבאה: לא יצויר שלקוח היה נכנס לחנות ומישהו בא ואמר לו: "אדוני אני יודע מה אתה רוצה לקנות" נניח שהייתה דרך לקרא מחשבות, נניח שהייתה דרך לצטט ללקוח, נניח שלקוח נכנס לחנות, אוטומטית להביא סרט מאיפשהו שאומר לנו מה הלקוח רוצה לקנות, נניח שהייתה טכנולוגיה כזאת, והלקוח לא יודע אפילו שיש טכנולוגיה כזאת, ומישהו בא ללקוח ואומר לו: "טוב אני יודע מה אתה רוצה לקנות, אתה מחפש טלוויזיה כזאת, בגודל כזה, ברוחב כזה וכזה".

אז מהיבט מסוים הלקוח היה חושד: "מאיפה אתה יודע מה אני רוצה? מה אתה עוקב אחרי? מה אתה מנסה לרמות אותי? מה, אולי אתה יודע עלי עוד דברים מזה אתה מנסה לרמות אותי?" יחד עם זאת הלקוח גם היה מרגיש: "נכון נכון נכון, זה בדיוק מה שאני רוצה, מאיפה אתה יודע? כן, כן, מה יש פה? מה מתאים לי?" והלקוח דווקא היה מרגיש קרבה.

אם לדוגמה נגיד האישה של הלקוח הייתה מתקשרת ואומרת לו: "אתה שומע? מצאתי בדיוק מה שאתה מחפש", "את יודעת מה אני מחפש, נכון? אז יאללה זה מתאים לי", אם היא אומרת לו. אם היא שיודעת מה הוא מחפש, אומרת לו: "מצאתי מה שאתה מחפש בדיוק" אז זה מתאים כי היא יודעת מה הוא מחפש, הוא מרגיש קרבה אליה.

אז שימו לב, תיכף עוד פעם אני אסביר מה צריך לעשות בפרקטיקה, אבל שימו לב, הישות שיודעת הכי טוב מה הלקוח רוצה לקנות היא הלקוח, ככל שהישות, רחוקה יותר מה "אני" מהתודעה העצמית של הלקוח, כך היא פחות מבינה, פחות מתחברת לראש של הלקוח.

ולכן באיתור צרכי הלקוח מהיבט מסוים אנחנו מנסים להתחבר לראש של הלקוח, לייצר אתו אחדות דעים, חשיבה זהה, אבל מהיבט אחר גם בכל איתור צרכי הלקוח אנחנו בעצם משדרים ללקוח: אנחנו, אני ואתה זה שני אנשים שונים, כי אני לא מבין אותך מספיק טוב, כי אם הייתי מבין אותך מספיק טוב, למה אני צריך לשאול אותך "מה אתה צריך?".

מה זה אומר פרקטית? בפרקטיקה זה אומר שצריך לדעת כששואלים את הלקוח: "מה אתה צריך? מה פה? מה שם?" גם צריך לדעת לא לשאול אותו יותר מדי שאלות. לא לשאול אותו את השאלות הלא הכרחיות. מה זאת אומרת לא לשאול את השאלות הלא הכרחיות? לזכור שכששואלים אותו יותר מדי שאלות, לפני שנותנים לו מידע, שואלים אותו עוד שאלה ועוד שאלה, מצד אחד זה מגניב, זה טוב, זה יפה, מצד שני זה גם גורם ללקוח לזכור שיש פה תהליך של מכירה.

כי מישהו זר מנסה לברר מידע כדי למכור לו ועוד יכול להיות שבסוף הוא עוד יגיד לו "כן הנה, המוצר הזה מתאים לך" למרות שהוא לא בדיוק מתאים לו, למה? בגלל שהוא קיבל את כל המידע, אז הוא אומר שזה "מתאים לי", אבל המוצר הזה לא בהכרח מתאים לי.

לעומת זאת, אם נגיד אם היה מישהו נגיד שהיא קורה את המחשבות של הלקוח והיה אומר לו "כן, המוצר הזה מתאים לך" והלקוח היה רואה ישר שזה מתאים לו: "אהה וואלה, באמת המוצר הזה מתאים, הוא לא ניסה לעשות התאמה אישית כלפי, באמת הוא מראש כבר אמר לי..."

תארו לעצמכם, הלקוח בא וחושב בראש שלו שהכי חשוב לו שהטלוויזיה תהיה הכי גדולה שיש והוא נכנס לחנות והמוכר אומר לו: "שלום, מה אתה רוצה?", "רוצה טלוויזיה", אומר לו: "בא תראה יש לי פה טלוויזיה הכי גדולה שיש", "וואלה, בדיוק מה שאני מחפש, אפילו לא, זה לא שהוא שאל אותי קודם ואז ניסה למכור לי מה הטלוויזיה הכי גדולה, הוא מראש כבר אמר לי 'הנה הטלוויזיה הכי גדולה', יש פה התאמה מוחלטת למה שחיפשתי".

מזה אומר בפרקטיקה? בפרקטיקה זה אומר שלפעמים כששואלים את הלקוח שאלות, המוכר צריך להיות חכם להבין דבר מתוך דבר. ולפעמים צריך לשדר ללקוח, להגיד לו "כן, כן, אני מבין מה אתה רוצה, כן, אתה רוצה גם את זה, אתה רוצה גם את זה".

שימו לב, כמובן לא דברים מטופשים, שהם לא נכונים, כי אז זה עוד יותר מגדיל את תחושת הזרות מול הלקוח. אם המוכר אומר ללקוח: "כן אני יודע, אתה גם רוצה את זה ואת זה" או "אתה כנראה גם מעדיף את זה ואת זה, נכון אתה רוצה ככה וככה?" אם המוכר טעה פה, אז הוא עוד פעם גדיל את תחושת הזרות מול הלקוח, והוא גורם ללקוח לחשוב: "אנחנו שני אנשים שונים, אנחנו לא בהכרח באותו ראש". יכול להיות שגם מה שאמרת לי ואתה חושב שהבנתי אותך, לא הבנתי אותך, כי עובדה שאני פתאום אומר לך: 'אתה רוצה גם ככה וככה', שבכלל לא רצית את זה.

יחד עם זאת, אם המוכר יצליח להגיד ללקוח, אם יש למוכר מספיק שכל והוא יודע לקרא בין השורות, יודע להבין, יודע לזהות את המצבים והוא יודע להגיד ללקוח: "כן, אתה כנראה גם, אז אני מבין, אז אתה מחפש את זה ואת זה, וכהה וככה, ואתה גם מעדיף ככה וככה וכנראה שאתה צריך ככה וככה, ונכון שככה וככה?" מהיבט מסוים, ככל שאתה תקלע, אתה המוכר, תקלע יותר לפרטים במה שהלקוח מחפש, ככה אתה יותר רוכש את האמון של הלקוח. כי אתה לא שאלת אותו מה הוא צריך, אתה ידעת מה הוא צריך, בלי שתשאל אותו, שזה מראה כביכול על קרבה: "אהה, אז אנחנו מכירים, אם אתה אומר לי מה אני מה אני צריך, וזה בדיוק מה שאני צריך, כנראה שאתה מכיר אותי, כנראה שאתה יודע מה אני בדיוק מחפש".

וגם פה צריך להיות זהירים, כי הרבה פעמים בנאדם יודע מראש, יש מצבים שבנאדם יודע מראש בדיוק מה הבנאדם השני צריך, אבל, הלקוח נכנס לחנות, אבל אם אני כמוכר אגיד לו: "אוקי, תקשיב, זה מה שאתה צריך, אני יודע שאתה צריך את זה ואת זה, אתה חושב שאתה רוצה את זה, זה לא טוב בגלל זה, אתה תיכף תחשוב 5 דקות, תגלה שאתה רוצה את זה ואת זה, זה מה שמתאים לך". הלקוח יגיד "רגע, מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה מידע, משהו פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא רוצה לקנות מולו את המוצר".

לפעמים, דווקא אם משדרים ללקוח שיודעים עליו יותר מדי מידע, אפילו אם יודעים עליו את המידע הזה, נניח שאנחנו יודעים מידע על הלקוח ואנחנו נחשוף ללקוח שאנחנו יודעים עליו את המידע הזה, הלקוח יגיד "רגע, מאיפה הוא יודע עלי את המידע הזה, משהו פה חשוד".

ולכן, צריך לזכור את העיקרון שאומר ככה: הישות שהכי קרובה ללקוח, היא עצמו. והלקוח יודע הכי טוב על עצמו, מה הוא רוצה, לפחות ברוב המקרים, לפחות ככה זה אמור להיות.

ולכן, אם משדרים ללקוח שיודעים מה הוא רוצה, אז: אם עושים את זה בצורה לא נכונה, אז כמובן שנוצר ריחוק מול הלקוח. מה זאת אומרת? אם אמרת ללקוח: "אני יודע שאתה רוצה ככה וככה" והוא לא רוצה ככה וככה, יצרת תחושת זרות, עם כל המשמעויות שלהם. אם, לעומת זאת אמרת ללקוח: "אני יודע שאתה רוצה ככה וככה" והוא באמת רוצה ככה וככה, אז, אם הלקוח יחשוד, זה לא יראה לו טבעי: "מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה דברים? משהו פה לא הגיוני", אז תהיה בעיה.

אבל יחד עם זאת, אם זה כן יראה הגיוני ללקוח, אז דווקא תיווצר תחושת אמון: "וואלה, הבנאדם הזה חבר שלי, הוא יודע עלי, הוא מבין אותי, הוא בראש שלי" ודווקא אם שואלים את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח אומר: "מה הוא שואל כל כך הרבה שאלות, מה הוא לא מבין מה אני רוצה?"

הלקוח מצפה שיקלטו אותו. הלקוח רוצה להרגיש שלא דופקים אותו, רוצה להרגיש אמינות. הוא רוצה להרגיש שהבינו אותו. והרבה פעמים כששואלים את הלקוח יותר מדי שאלות, אז הלקוח בתת מודע שלו אומר: "אם הוא היה מבין מה אני מחפש, או מה אני באמת צריך, למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל עוד שאלה ועוד שאלה? הוא הבין, אמרתי לו כבר קודם, הוא היה אמור להבין ממה שאמרתי לו, כאילו אם הוא היה מבין את המהות של מה שרציתי להגיד לו, לא הייתי צריך להגיד לו את זה בכל כך הרבה צורות, בכל כך הרבה אופנים".

זה כמו שמישהו מנסה להסביר למישהו אחר משהו, והוא מסביר לו, והשני לא מבין, הוא מסביר לו, והוא לא מבין, הוא שואל עוד שאלה ועוד שאלה. ואז המסביר אומר לעצמו: "או שאני סתום שאני לא יודע להסביר, או שהוא סתום שהוא לא יודע להבין, או שהוא לא מקשיב לי, מה אני צריך להסביר לו עוד ועוד ועוד? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות?".

ולכן, תשימו לב, אתם כמוכרים, תשימו לב שלשאול יותר מדי שאלות, גם בזה יש חיסרון כי זה משדר תחושת זרות. אז מהיבט מסוים, גם אם יש לכם את כל המידע על הלקוח מראש, אתם יודעים את המחשבות שלו, צריך לשדר לו קצת זרות. למה? כדי שלא יראה לו לא אמין.

יחד עם זאת, בהנחה שזה נראה לו אמין, אפשר גם לשדר לו בהחלט שיודעים מה הוא רוצה, בהנחה שיודעים מה הוא רוצה. משדרים לו: "כן, אני יודע, אתה גם רוצה ככה וככה".

וגם זה כמובן מיומנות שאיש מכירות צריך ללמוד אותה ולדעת אותה. איך כשלקוח בא אליך. איך אתה יכול לפי שני פרטים שהוא נתן לך, לדעת מה הפרט השלישי והרביעי והחמישי שהוא רוצה? איך עושים את זה?

בגדול ע"י שכשלקוחות מספרים לך סיפורים, מנתחים את המידע שהם סיפרו, מנסים למצוא מכנים משותפים בין סיפורים שונים, ואז באופן סטטיסטי, בדרך כלל כשיש מישהו נגיד שרוצה את שלושת הפרמטרים האלה, בדרך כלל הוא גם רוצה את הפרמטר הרביעי הזה, בדרך כלל. האם זה תמיד נכון? זה לא תמיד נכון. האם הלקוח יודע את זה בכלל? גם הלקוח לא תמיד יודע את זה אבל הרבה פעמים, אם אנחנו יודעים סטטיסטית שמישהו שרוצה את שלושת אלה, רוצה גם את הרביעי, אנחנו יכולים להגיד ללקוח: "אוקי, אבל אתה כנראה רוצה גם את הרביעי, נכון? ועכשיו אתה מחפש גם את זה ואת זה, נכון?" ואז הלקוח אומר "אהה וואלה, הוא הבין אותי, הוא קלט אותי, קלט את הראש שלי". ואז, גם אח"כ הלקוח ייתן אמון בדברים אחרים.

אז, עכשיו מהצד של הלקוחות: אם מישהו משדר לכם שהוא, הוא שואל אתכם מלא שאלות וכו' וכו' והוא כאילו משדר לכם שהוא לא יודע מה אתם רוצים, זה לא בהכרח אומר שהוא לא יודע מה אתם רוצים. יכול להיות שהוא כבר מראש יודע מה אתם רוצים, והוא מראש כבר הכין לכם את המוצר, יכול להיות שהמוצר מתאים לכם, ויכול להיות שהמוצר לא מתאים לכם, הוא גם משחק אותה שהוא לא מכיר אתכם. ומצד שני, גם אם מישהו אומר שהוא מכיר, זה לא בהכרח שהוא מכיר, יכול להיות שהוא רק בסה"כ בדק לפי סטטיסטיקה, או בסה"כ ניחש איזה ניחוש, או בכלל לא מכיר אתכם ולא כלום.

כמו לדוגמה מתקשרים או כל מיני מיסטיקאים וכאלה שהרבה פעמים אומרים מילים שיש להם תרתי משמע כמו כל מיני תחזיות אסטרולוגיות שיש להם תרתי משמע ובחלק מהמקרים הם תופסים, חלק לא תופסים, הבנאדם שרוצה לחשוב שמבינים אותו אומר "אהה, מצאתי אלוהים, הנה מצאתי למי להתפלל".

בקיצור, שלא יעבדו עליכם! בהצלחה!
לחשוב קריאת אנשים מול לקוח להזדהות לקוח להבין את הלקוח שיחה זיהוי צרכים תובנות אליעד כהן תחזיות אסטרולוגיות איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים בירור צרכים הלקוח הלקוח שלך הרגשה הרגשה של זרות הרגשה של זרות עם לקוח הרגשה של קרבה הרגשה של קרבה עם לקוח הרגשת זרות הרגשת זרות עם לקוח הרגשת קרבה הרגשת קרבה עם לקוח זיהוי זיהוי צרכי הלקוח זיהוי צרכי לקוח זיהוי צרכים זרות יצירת כימיה יצירת כימיה עם הלקוח יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם הלקוח כימיה עם לקוח לא לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לברר לברר את צרכי הלקוח להבין אנשים למה לא לאתר את צרכי הלקוח למה לא לברר את צרכי הלקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות לקרוא לקרוא אנשים לקרוא את המחשבות של הלקוח לקרוא מחשבות מחשבות צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קרבה עם לקוח קריאת אנשים קריאת מחשבות רגש רגשות תחושה תחושה קרבה תחושה של זרות תחושה של זרות עם לקוח תחושה של קרבה תחושה של קרבה עם לקוח תחושות תחושת זרות תחושת זרות עם לקוח תחושת קרבה תחושת קרבה עם לקוח
רשימת רגשות ותחושות - רשימה של רגשות ותחושות - רשימה של רגשות - רשימה של תחושות - רשימת תחושות ורגשות - רשימה של תחושות ורגשות
... רגשות ותחושות - רשימה של רגשות ותחושות - רשימה של רגשות - רשימה של תחושות - רשימת תחושות ורגשות - רשימה של תחושות ורגשות הרגשה הרגשה אחרת הרגשה אישית הרגשה אמיתית הרגשה גדולה הרגשה דמיונית הרגשה חדשה הרגשה חזקה הרגשה חיובית הרגשה חלשה הרגשה טובה הרגשה מדומיינת הרגשה ממכרת הרגשה מסוימת הרגשה נעימה הרגשה סובייקטיבית הרגשה עמוקה הרגשה פנימית הרגשה קודמת הרגשה רעה ה
מה זו אהבה? מהי אהבה? מה ההגדרה של אהבה? מהו הרגש של אהבה? מהי תחושה של אהבה? מהו רגש של אהבה? מהי הרגשה של אהבה? האם זו אהבה? מה יוצר אהבה? איך נוצרת אהבה? מה זה אהבה? מה זאת אהבה?
מה זו אהבה? מהי אהבה? מה ההגדרה של אהבה? מהו הרגש של אהבה? מהי תחושה של אהבה? מהו רגש של אהבה? מהי הרגשה של אהבה? האם זו אהבה? מה יוצר אהבה? איך נוצרת אהבה? מה זה אהבה? מה זאת אהבה?
... זו אהבה? מהי אהבה? מה ההגדרה של אהבה? מהו הרגש של אהבה? מהי תחושה של אהבה? מהו רגש של אהבה? מהי הרגשה של אהבה? האם זו אהבה? מה יוצר אהבה? איך נוצרת אהבה? מה זה אהבה? מה זאת אהבה? מה זו אהבה ומה ההגדרה האמיתית שלה? אליעד כהן ... אומרים שאנו אוהבים משהו, למה בדיוק אנחנו מתכוונים? התשובה המקובלת בציבור היא שאהבה היא קשר רגשי מסוים בין שתי ישויות או בין ישות לעצמה. אך אליעד מיד מצביע על הבעיה בהגדרה זו. לדבריו, זו הגדרה מאוד גרועה ולא מדויקת. מדוע? מכיוון שהגדרה כזו יכולה להתאים למקרים רבים שלא בהכרח נחשבים אהבה. לדוגמה, לא כל קשר רגשי בין שתי ישויות הוא אהבה, ולכן זו הגדרה חלקית ולא שלמה. כדי להבהיר את הנקודה, אליעד כהן נותן דוגמה פשוטה: אם מישהו יגדיר כוס ... לכן, לדבריו, הגדרה מדויקת חייבת להגדיר מה בדיוק מייחד את הדבר המוגדר. האם אהבה היא פשוט להרגיש טוב מאוד? ממשיך אליעד ומסביר שאפשר לחשוב שאהבה זה פשוט להרגיש טוב מאוד מאוד. למשל, אם מישהו אומר אני אוהב ארוחה טובה מאוד, האם זה אומר שהוא באמת אוהב את הארוחה כמו שהוא אוהב אדם? האם אהבה זה רק דרגה חזקה של להרגיש טוב? אליעד מחדד שהבעיה היא כי יש דברים שאנחנו מרגישים טוב לגביהם, אבל לא היינו מגדירים אותם כאהבה. לכן גם ההגדרה להרגיש טוב מאוד אינה מדויקת ואינה מספיקה. הוא נותן דוגמה פשוטה נוספת: אדם יכול ליהנות מאוד מארוחה או ממשקה מסוים, ולהגיד שהוא אוהב את ... הייתה טובה מאוד, ועדיין לא מדובר באהבה אמיתית. מכאן שאליעד מוביל למסקנה שאהבה היא לא רק הרגשה כללית של טוב או נעימות, אלא משהו ספציפי יותר ומדויק יותר. האם אהבה היא בעצם רצון חזק או מילוי של רצון? אליעד עובר לבדוק האם ... מביא עוד דוגמה מפורטת: אם מישהו רוצה לשתות מים, אז הוא רוצה מים. אם מישהו מביא לו מים והוא מרגיש מילוי רצון, הוא עשוי לחוש כלפי האדם הזה אהבה מסוימת. אבל האם המילה רצון והמילה אהבה זהות? אם רצון היה שווה לאהבה, כל פעם ... ההבדל בין אהבה לבין מילוי רצון? אליעד מסביר את ההבדל המדויק בין רצון לבין אהבה: אהבה היא הרגש שמתעורר כלפי הדבר שגורם למילוי הרצון. כלומר, אהבה נוצרת כאשר אדם חושב שרצונו מתמלא בזכות גורם ספציפי. לדוגמה, אם אדם צמא מאוד למים, והמים מסופקים לו רק דרך אדם מסוים, הוא ירגיש אהבה לאותו אדם מכיוון שמילוי הרצון שלו תלוי בו. ככל שהמילוי תלוי יותר באותו גורם ספציפי, כך הרגש שנוצר הוא אהבה חזקה יותר. כדי להמחיש זאת עוד יותר, אליעד מביא דוגמה נוספת על אדם שנמצא במצב של סכנת חיים. אם הוא מאוד זקוק ... ומילוי הרצון היה תלוי לחלוטין בדבר המסוים הזה. לפי ההסבר הזה של אליעד כהן, אהבה אינה סתם תחושה כללית של נעימות או הרגשה של טוב, אלא תחושה מדויקת שנובעת מתוך ההבנה שמילוי הרצון האישי תלוי ספציפית במשהו או מישהו מסוים. כך, אהבה יכולה להתחזק או להיחלש בהתאם ... האדם תופס שהמילוי של הרצון תלוי במישהו או במשהו ספציפי. למה אנשים רוצים אהבה ומה גורם להם להרגיש אהבה? אליעד מוסיף נקודה נוספת, שהאהבה היא תחושה טבעית שמתעוררת באופן אוטומטי בכל פעם שאדם חושב שרצונו מתמלא או עשוי להתמלא בצורה טובה. הסיבה שבגללה אנשים רוצים אהבה היא משום שהתחושה הזו מקושרת אצלם למילוי הרצונות שלהם. כאשר מישהו מרגיש שהרצונות שלו מתמלאים בצורה טובה, נוצר אצלו אוטומטית רגש אהבה כלפי הדבר שנתפס כממלא את רצונו. האם אהבה היא תמיד רגש חזק או שיכולה להיות גם חלשה? אליעד מדגיש שאהבה יכולה להופיע בדרגות שונות של עוצמה. ניתן לאהוב משהו בעוצמה חזקה או בעוצמה חלשה יותר. למשל, אפשר לחבב שזה סוג של אהבה חלשה ואפשר גם להרגיש אהבה חזקה ועוצמתית מאוד. לסיכום, לפי אליעד כהן, ההגדרה המדויקת ביותר של אהבה היא הרגש שמרגישים כלפי דבר מסוים כאשר חושבים שמילוי הרצון שלנו תלוי בו. ככל שהדבר נתפס חיוני יותר למילוי הרצון, כך האהבה כלפיו ...
איך לשחזר תחושה עילאית? איך לשחזר הרגשה? איך לשחזר תחושה? איך לשחזר התנוצצות רוחנית? איך לחזור לעבר? איך לשחזר תחושה טובה שנעלמה? איך לשחזר הארה רוחנית? נוסטלגיה, איך להפסיק להתגעגע לעבר? איך לשחזר רגע של הארה רוחנית? שחזור תחושה
... לשחזר תחושה עילאית? איך לשחזר הרגשה? איך לשחזר תחושה? איך לשחזר התנוצצות רוחנית? איך לחזור לעבר? איך לשחזר תחושה טובה שנעלמה? איך לשחזר הארה רוחנית? נוסטלגיה, איך להפסיק להתגעגע לעבר? איך לשחזר רגע של הארה רוחנית? שחזור תחושה איך לשחזר תחושה טובה שנעלמה? אליעד כהן מסביר שכדי לשחזר תחושה טובה שהייתה בעבר ונעלמה, צריך קודם כל להבין מה בדיוק הרגשנו באותו רגע מיוחד. אנשים רבים חווים לעיתים תחושות עילאיות, רגעים של הארה רוחנית, תחושת אהבה עמוקה, או חוויות רגשיות אחרות שנחרטו בזיכרונם. תחושות אלו עשויות להופיע בעקבות מפגשים מיוחדים עם אנשים, אינטראקציות אישיות, רגעים רוחניים ואפילו בעקבות מערכות יחסים, כמו למשל רגעים מיוחדים עם האקס או האקסית. בשלב מסוים התחושות האלו נעלמות, ואנשים מרגישים צורך עז לחזור ולחוות אותן שוב. כדי להצליח לשחזר את אותה תחושה טובה, אליעד מסביר שצריך לקחת דף ולכתוב בצורה מפורטת ומדויקת מה בדיוק הרגשנו באותו רגע שבו התחושה הייתה הכי חזקה. לדוגמה, נניח שברגע המיוחד ההוא הרגשת שאתה מושלם בדיוק כמו שאתה, או שהרגשת שהכל אהבה, או שהכל מושלם בחיים. אחרי שהדבר נכתב, מוסיפים לכל משפט שאלה אחת פשוטה: האם זאת באמת האמת? כלומר, אם רשמת הרגשתי שאני מושלם כמו שאני, השאלה שצריכה להיכתב לצד זה היא: האם באמת אני מושלם כמו שאני?. מדוע חשוב לבדוק אם מה שהרגשנו הוא אמת? אליעד כהן מדגיש שכדי שהתחושה הטובה תישאר לאורך זמן ולא תיעלם שוב, התחושה חייבת להיות מבוססת על אמת מוחלטת ולא על אשליה רגעית. אם הבדיקה העצמית הזאת תוביל להבנה שהתחושה שחווינו היא באמת נכונה ואמיתית, אז היא תהפוך לקבועה ולא תיעלם לעולם, כי כשאדם מגיע לתובנה מוחלטת, התובנה נשארת לתמיד. לעומת זאת, אם הבדיקה תגלה שהתחושה הטובה שחווינו הייתה אשליה או שקר, אליעד מסביר שהרצון לחזור אליה יפחת משמעותית, כיוון שברגע שמבינים שהתחושה הייתה שקרית, אין טעם להתגעגע או לנסות לשחזר אותה. למעשה, התובנה שה
לעשות שינוי בחיים, הבנה משנת הרגשה, שינוי חשיבה, שינוי תחושה, אימון משנה חיים, חיפוש ריגושים, להתרגש מהחיים, להתלהב מהחיים, התלהבות בחיים, התחדשות בחיים, עניין בחיים, משמעות בחיים
לעשות שינוי בחיים, הבנה משנת הרגשה, שינוי חשיבה, שינוי תחושה, אימון משנה חיים, חיפוש ריגושים, להתרגש מהחיים, להתלהב מהחיים, התלהבות בחיים, התחדשות בחיים, עניין בחיים, משמעות בחיים
... שינוי בחיים, הבנה משנת הרגשה, שינוי חשיבה, שינוי תחושה , אימון משנה חיים, חיפוש ריגושים, להתרגש מהחיים, להתלהב מהחיים, התלהבות בחיים, התחדשות בחיים, עניין בחיים, משמעות בחיים איך אפשר לשנות את החיים שלנו באמצעות שינוי תפיסה? המרצה אליעד כהן מתחיל את הרצאתו בדיון על ... בהבנה חדשה שתשפיע על תחושתנו וכתוצאה מכך על פעולותינו. הוא מבצע ניסוי מחשבתי עם הקהל, ומדגים איך נוכל לראות את אותם הדברים בצורה שונה אם נבין אותם מנקודת מבט חדשה. מהי הדרך בה שינוי תפיסתי יכול לשדרג את חוויית החיים שלנו? אליעד כהן מסביר כי המפתח לשינוי תחושתי בחיים טמון בהבנה חדשה של המציאות, כלומר: אני לא רוצה לשנות את העולם, אני רוצה להבין אותו מחדש. הוא נותן דוגמה אישית בה הוא השתמש בטכניקות שונות כדי לשנות את ... הזה יכול להוביל לשדרוג חווייתי. מהו הקשר בין מוטיבציה לפעולה לבין התחושות הפנימיות שלנו? המרצה מדבר גם על המוטיבציה ומסביר כיצד התחושות שלנו קשורות ישירות למוטיבציה שלנו לפעול. הוא מציין שהמוטיבציה לנקוט בפעולה היא לרוב רק בתגובה לדחפים פנימיים, ולא תמיד יש בה מטרה ברורה. כל פעולה נעשית בדרך כלל מתוך תחושת מחויבות או צורך, אך המוטיבציה לשנות את החיים נובעת לא פעם מהבנה חדשה, מה שמוביל להתרגשות ולשינויים בחיים. מהי הדרך שבה אנחנו יכולים לחוות את אותו דבר בצורה שונה? בהמשך, אליעד מציע את הרעיון שמאחורי כל פעולה או חוויה עומד שינוי תפיסתי. הוא מציין כיצד אדם יכול לשנות את הגישה או את הדרך בה הוא חווה את הדברים, מה שיכול להביא לתוצאה שונה לחלוטין. הוא מסביר כי שינוי חווייתי לא בהכרח דורש שינוי חיצוני, אלא שינוי פנימי בתפיסת העולם. האם אנחנו באמת מבינים את מה שאנחנו רוצים להשיג? נושא נוסף שנדון הוא חוסר ההבנה של אנשים לגבי המטרות שהם ... הזו מאפשרת לאדם להרגיש שהוא חווה את העולם מחדש, וזה מספק את הריגוש שכולנו מחפשים. כיצד ניתן להבין את משמעות החיים מתוך חוויות פנימיות? לסיום, אליעד מסכם את ההרצאה בכך שההבנה היא המפתח לשינוי החוויה. הוא טוען כי כל אדם מחפש חוויות שמעוררות בו רגש, וכאשר הוא מבין את משמעות החיים בצורה שונה, הוא יכול לשדרג את חוויותיו. התהליך של שינוי תפיסתי יוצר שינוי בחוויות הפנימיות שלנו, וכך כל חוויה הופכת למשמעותית יותר. שינוי תפיסתי מוטיבציה לפעולה הבנה פנימית התחדשות פנימית חוויות חדשות הבנת משמעות החיים התרגשות מהחיים ...
מהי ידיעה? דרגות של אמת, למצוא את האמת, אמת אובייקטיבית, אמת סובייקטיבית, להגיע לוודאות, להיות בטוח בעצמך, מהי הבנה? למצוא את המחויב, מהי הרגשה? להרגיש את האמת
מהי ידיעה? דרגות של אמת, למצוא את האמת, אמת אובייקטיבית, אמת סובייקטיבית, להגיע לוודאות, להיות בטוח בעצמך, מהי הבנה? למצוא את המחויב, מהי הרגשה? להרגיש את האמת
... את המחויב, מהי הרגשה? להרגיש את האמת מה זה באמת לדעת משהו? לדעת משהו באמת, לפי אליעד כהן, פירושו להרגיש שהוא מחויב, כלומר, להרגיש שהוא בהכרח נכון. אליעד מסביר שיש הבדל ברור בין לדעת לבין לחשוב, להבין, לזכור או לדמיין משהו. ההבדל המרכזי הוא בעומק החוויה: כשאתה יודע משהו, אתה חווה אותו כאמת מוחלטת. כשאדם יודע, הוא לא שואל את עצמו אולי זה לא נכון?, אלא בטוח לחלוטין במה שהוא יודע. איך אפשר להבדיל בין מחשבה לידיעה אמיתית? ... שבקצה אחד שלה נמצאת תחושת חוסר ודאות מוחלט, ובקצה השני ודאות מוחלטת, תחושה פנימית בלתי ניתנת לערעור. לדוגמה, כאשר אדם אומר אני חושב שזה נכון, הוא נמצא במצב של ודאות חלקית, שהיא אפשרית בלבד ולא מחויבת. לעומת זאת, לדעת בוודאות פירושו להרגיש את האמת ברמה הגבוהה ביותר, שהיא מעבר לכל ספק. במצב כזה אין מקום לשאלות או ספקות. אם, לדוגמה, אדם אומר שהוא יודע שהשמש זורחת בבוקר, הוא למעשה מתכוון שהוא חש באופן בלתי ניתן ... לדעת דבר מחויב, להרגיש אותו כוודאי לחלוטין. איך לדעת בוודאות שאתה אמיתי עם עצמך? אליעד מדגיש שוודאות מוחלטת נובעת מתוך התאחדות עם עצמך והגעה לאמת הפנימית ביותר שלך. הוא מציין שאם אדם לא בטוח ... האם האמת היא רק חוויה סובייקטיבית? אליעד מתייחס לנושא של אמת אובייקטיבית ואמת סובייקטיבית ומבהיר שהחוויה של האדם היא תמיד סובייקטיבית, אך אם הוא בטוח בחוויה שלו במאת האחוזים, אזי הוא חווה את האמת כמשהו מחויב. עם זאת, אליעד מבהיר שאם קיימת אפשרות אחרת, אפילו דמיונית, האמת הזו היא בגדר אפשרית ולא מחויבת. למשל, אדם יכול ... הזה הוא כאשר האדם מרגיש שהוא התאחד עם עצמו לגמרי. כשאדם מגיע לאמת פנימית כזו, הוא לא יושפע מדעות חיצוניות או מפרשנויות שונות, כי הוא מרגיש את האמת בצורה כל כך חזקה שהיא כבר לא תלויה בשום דבר אחר. לדוגמה, כשאדם חווה שהוא קיים, הוא חווה זאת באופן מוחלט, כידיעה שאין בה שום ספק. כל שאר החוויות, המחשבות והרגשות נובעות מידיעה בסיסית זו של קיום. למה דברים משתנים ביכולת הידיעה שלנו? אליעד מתייחס לשאלה מדוע לפעמים אדם יודע משהו שפתאום הוא לא ידע קודם לכן. ההסבר שלו לכך הוא שהידיעה הזו היא בעצם חוויה פנימית של וודאות. ברגע שאדם מגיע לחוויית וודאות כזו, הוא מרגיש כאילו תמיד ידע את הדבר הזה, כי הדבר הופך בעיניו להיות מחויב ואמיתי לחלוטין. לסיכום, לדעת על פי אליעד כהן פירושו להיות במצב של חוויית וודאות מוחלטת, שבה אין מקום לשום ספק, ולכן הדבר הוא המחויב האמיתי של האדם, התחושה הפנימית העמוקה ביותר של אמת. מה זה לדעת משהו? איך להבדיל בין אמת לאשליה? מה ההבדל בין אפשרי למחויב? האם יש אמת מוחלטת? איך להגיע לוודאות מוחלטת? איך לדעת מה האמת ...
לפעול לפי נוסחה, לפעול לפי תחושה, לפעול לפי הרגשה, נוסחה לטיפול בבעיות, לפעול לפי אינטואיציה, לפעול לפי מה שמרגיש, איך לדעת מה לעשות? איך לדעת מה נכון? לדעת מה להחליט, קבלת החלטות
לפעול לפי נוסחה, לפעול לפי תחושה, לפעול לפי הרגשה, נוסחה לטיפול בבעיות, לפעול לפי אינטואיציה, לפעול לפי מה שמרגיש, איך לדעת מה לעשות? איך לדעת מה נכון? לדעת מה להחליט, קבלת החלטות
... לפי נוסחה, לפעול לפי תחושה, לפעול לפי הרגשה, נוסחה לטיפול בבעיות, לפעול לפי אינטואיציה, לפעול לפי מה שמרגיש , איך לדעת מה לעשות? איך לדעת מה נכון? לדעת מה להחליט, קבלת החלטות לפעול לפי נוסחה או לפי תחושה: מהי הדרך הנכונה לקבל החלטות? אנשים נתקלים בחיים במצבים מגוונים של קבלת החלטות, בהם לעיתים הם יודעים להתמודד בצורה טובה, ולעיתים נלחצים ומתקשים. אליעד ... אצלו. מה ההבדל בין פעולה לפי אינטואיציה לבין פעולה לפי נוסחה ברורה? אליעד כהן מסביר שני סוגי התמודדויות: פעולה לפי תחושה ואינטואיציה - האדם פועל לפי מה שנראה לו, מה שמרגיש לו נכון או מה שקראתי בספרים. השיטה הזו עשויה לעבוד לפעמים, אך היא מוגבלת מפני שהאינטואיציה אינה תמיד מדויקת ואינה פועלת לפי חוק ברור. פעולה לפי נוסחה מוגדרת - ...
האם באמת אין סיבה? איך לשכנע שיש סיבה? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? האם יש סיבה? רצון לא סיבה, רגש ללא סיבה, מחשבה ללא סיבה, פחד בלי סיבה, חרדה ללא סיבה, באסה בלי סיבה, הרגשה רעה בלי סיבה, כעס ללא סיבה
האם באמת אין סיבה? איך לשכנע שיש סיבה? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? האם יש סיבה? רצון לא סיבה, רגש ללא סיבה, מחשבה ללא סיבה, פחד בלי סיבה, חרדה ללא סיבה, באסה בלי סיבה, הרגשה רעה בלי סיבה, כעס ללא סיבה
... איך לשכנע שיש סיבה? איך לשכנע מישהו שיש סיבה? האם יש סיבה? רצון לא סיבה, רגש ללא סיבה, מחשבה ללא סיבה, פחד בלי סיבה, חרדה ללא סיבה, באסה בלי סיבה, הרגשה רעה בלי סיבה, כעס ללא סיבה האם באמת אין סיבה למה שאתה מרגיש? אנשים רבים טוענים לפעמים שהם חווים רגשות או תחושות מסוימות ללא סיבה. הם מרגישים פחד, חרדה, כעס או עצב, וכאשר שואלים אותם מדוע, הם עונים: לא יודע, פשוט ככה. אליעד כהן מסביר שאין דבר כזה בלי סיבה. כל רגש, תחושה או מחשבה שמתרחשת אצל האדם, יש לה סיבה מסוימת גם אם היא נסתרת, לא ידועה או נשכחה לחלוטין. הוא מסביר שכאשר אדם טוען שמשהו קורה ללא סיבה, הוא ... כי המוח של האדם מתוכנת לחפש היגיון וסיבות לכל דבר שקורה. לכן, כאשר אדם מרגיש משהו שהוא חושב שאין לו סיבה, יש לו שתי אפשרויות: הראשונה לומר אין סיבה ולהפסיק לחפש, והשנייה היא להמשיך ולחפש אחר הסיבה הנסתרת, שכרגע אינה ברורה לו. למה אנשים ... שדורש מאמץ, זמן וכאב נפשי לעיתים. לכן, האדם יעדיף לעיתים לוותר מראש ולקבוע שהתחושה או המחשבה פשוט קיימת ללא סיבה, וכך הוא פוטר את עצמו מן הצורך לחפש ולהתעמק. אך אליעד מסביר שיש כאן בעיה גדולה: כאשר אדם אומר על עצמו אני מרגיש כך ללא סיבה, הוא בעצם מתייג את עצמו כמשוגע. כי מהו שיגעון אם לא לבצע פעולות או להרגיש רגשות ללא סיבה הגיונית ברורה? אדם שהולך ברחוב וצועק הצילו! ללא סיבה מוצדקת, נחשב למשוגע. לעומת זאת, אם הוא צועק כי ישנה סיבה, כמו סכנה אמיתית, הוא נתפס כחכם. במצב שבו האדם מרגיש משהו ללא סיבה, הוא מגדיר את עצמו, גם אם לא במודע, כאדם שאינו שפוי לגמרי. איך לשכנע מישהו שיש סיבה, גם כשהוא בטוח שאין? אליעד נותן דוגמה פשוטה וברורה מאוד ... - אולי הוא מרמה, אולי יש מניפולציה בקוביות. לכן, באותה צורה בדיוק, אם אתה מרגיש פחד או חרדה שוב ושוב ללא סיבה, הרבה יותר הגיוני לומר שיש סיבה לא ידועה עדיין, מאשר לומר שזה מקרי לחלוטין. אם המוח היה באמת מקולקל וסתם פוחד בלי סיבה, אז היית ... מבין שיש פה סיבה נסתרת ולא סתם צירוף מקרים. אותו דבר בדיוק קורה גם כשאדם מרגיש פחד או חרדה ללא סיבה ברורה - יש סיבה, פשוט הוא עדיין לא יודע אותה. הרעיון מאחורי הדוגמה הזו הוא להראות לאדם שאם משהו קורה שוב ושוב, לא ייתכן שהוא ללא סיבה ... באותו מקום בלי תכנון, הגיוני לחשוב שיש לכך סיבה. באותה צורה, אם אתה מפחד או מרגיש רע שוב ושוב מאותו עניין, גם לזה יש סיבה. מה לעשות אחרי שהאדם השתכנע שיש סיבה? אליעד מסביר שהשלב הראשון והחשוב ביותר הוא שאדם יכיר בכך שיש סיבה. ברגע שהוא מכיר ... לבחור אם להמשיך ולחפש את הסיבה הזאת או לא. להכיר בכך שיש סיבה כבר נותן לאדם תחושה של שליטה גדולה יותר במצב, כי ברגע שהוא יודע שיש סיבה, יש סיכוי שהוא יוכל לגלות אותה ולפתור את הבעיה. בסופו של דבר, ההחלטה אם להמשיך ולחפש את הסיבה או ... עצמו. אבל ההכרה בקיום סיבה, גם אם היא לא ידועה, היא צעד הכרחי בדרך לפתור את התחושות הלא נעימות או החרדות. האם באמת אין סיבה? איך לשכנע שיש סיבה לפחד? למה אני מרגיש רע בלי סיבה? חרדה חברתית ללא סיבה האם יש סיבה לחרדה שלי? איך להתמודד עם מחשבות ללא סיבה? כעס בלי סיבה מה עושים? ...
שחקן בתיאטרון, איך להיכנס לדמות? פיתוח יכולות משחק, איך להיות שחקן טוב? תכונות של שחקן, אופי של שחקן, להצליח בתור שחקן, מיומנויות משחק, הרגשה שחקנית, איך לשחק דמות? איך להתחבר לדמות? אימון לשחקנים
שחקן בתיאטרון, איך להיכנס לדמות? פיתוח יכולות משחק, איך להיות שחקן טוב? תכונות של שחקן, אופי של שחקן, להצליח בתור שחקן, מיומנויות משחק, הרגשה שחקנית, איך לשחק דמות? איך להתחבר לדמות? אימון לשחקנים
... להיכנס לדמות? פיתוח יכולות משחק, איך להיות שחקן טוב? תכונות של שחקן, אופי של שחקן, להצליח בתור שחקן, מיומנויות משחק, הרגשה שחקנית, איך לשחק דמות? איך להתחבר לדמות? אימון לשחקנים איך אפשר להיות ... יש להבין כיצד היא חושבת ומה מניע אותה, כלומר, מהם המניעים הפנימיים והאמונות שלה, איזה מחויבויות יש לה, ומה היא באמת מרגישה מבפנים. לחשוב כמו הדמות: אם שחקן מסוגל לחשוב ולהרגיש בדיוק כמו הדמות, הוא יצליח לגלם אותה באופן אמיתי ומשכנע יותר. כאשר ... חייב למצוא בתוך עצמו את האלמנטים של הדמות שהוא מגלם, ולהזדהות עמוקות איתם. אם הדמות עצובה, השחקן צריך לחוות בעצמו את התחושה הזאת, ואם הדמות שמחה, השחקן צריך באמת לשמוח בזמן שהוא משחק. ... אף שהשחקן יודע שהדמות לא מתה באמת, שחקן אמיתי ואיכותי יהיה מסוגל להזדהות לחלוטין עם המציאות המדומיינת הזו, ולחוות את הרגש האמיתי של האובדן והכאב. מהו סוד האותנטיות במשחק? אליעד כהן מדגים ... שככל שהשחקן הוא אדם יותר נאמן לאמת הפנימית שלו, כך הוא יוכל להאמין באופן שלם בסיטואציה הבדיונית וכתוצאה מכך להביע רגש אותנטי ומרגש. אליעד גם מתייחס לקונספט של אף אחד כדוגמה מעולם המשחק, ומביא דוגמה מתוך ... אליעד מסכם כי על מנת לפתח יכולות משחק טובות, השחקן צריך: להכיר היטב את הדמות ולהבין אותה מבפנים ומבחוץ. ללמוד לחשוב ולהרגיש כמו הדמות. להיות אותנטי ולהזדהות באופן מלא עם המציאות המדומיינת. לפתח ...
איך לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? איך לשנות הרגשה? איך לשנות את מה שאני מרגיש? שליטה רגשית, איך נוצר רגש? איך להפסיק רגש? איך ליצור רגש? איך להשפיע על רגש? מה זה רגש? שינוי רגשי, איך לא להרגיש רגש? איך מפסיקים רגש? שינוי חשיבה
איך לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? איך לשנות הרגשה? איך לשנות את מה שאני מרגיש? שליטה רגשית, איך נוצר רגש? איך להפסיק רגש? איך ליצור רגש? איך להשפיע על רגש? מה זה רגש? שינוי רגשי, איך לא להרגיש רגש? איך מפסיקים רגש? שינוי חשיבה
... לשלוט ברגשות? איך לשנות רגשות? איך לשנות הרגשה? איך לשנות את מה שאני מרגיש? שליטה רגשית, איך נוצר רגש? איך להפסיק רגש? איך ליצור רגש? איך להשפיע על רגש? מה זה רגש? שינוי רגשי, איך לא להרגיש רגש? איך מפסיקים רגש? שינוי חשיבה איך אפשר לשלוט במה שמרגישים? אליעד כהן מסביר כי שליטה ברגשות אינה מתבצעת באופן ישיר אלא באמצעות הבנה ושליטה על מה שיוצר את הרגשות מלכתחילה. לדבריו, הרגש הוא תמיד תוצאה של המחשבות שהאדם חושב. אירוע שמתרחש בחיים גורם לאדם לחשוב מחשבות מסוימות, ואלו המחשבות הן שיוצרות את הרגש שאותו הוא מרגיש באותו הרגע. מדוע אי אפשר לשנות רגש באופן ישיר? לפי ההסבר של אליעד כהן, לא ניתן פשוט להחליט לשנות רגש באופן ישיר. אם אדם מרגיש פחד והוא ינסה להגיד לעצמו אני לא מפחד או אני לא צריך לפחד, זה לא יעזור לו. הדוגמאות שאליעד נותן לכך הן: אדם שמרגיש פחד לא יוכל פשוט להגיד לעצמו להפסיק לפחד ולגרום לפחד להיעלם. אדם שמרגיש עצוב לא יוכל פשוט להחליט שהוא מפסיק להיות עצוב באופן ישיר. הסיבה לכך היא שהרגשות אינם נוצרים מעצמם, אלא הם תוצאה ישירה של מחשבות מסוימות. כדי לשנות רגש , יש לשנות את המחשבות שעומדות מאחוריו. איך מחשבות יוצרות רגשות? אליעד מדגים כיצד מחשבה יוצרת רגש באמצעות דוגמה של אדם שרואה אריה: כשהאדם רואה את האריה, הוא חושב שהאריה עלול לטרוף ... שהוא לא רוצה שהאריה יטרוף אותו. כתוצאה ממחשבות אלו, האדם מרגיש פחד או חרדה. דוגמה נוספת שאליעד מביא היא של אדם שמרגיש טוב כאשר בחורה מגלה בו עניין: האדם חושב שאם הבחורה תרצה אותו יהיה לו טוב, ואם לא ...
בחירה / בחירה חופשית - הכל כולל הכל על בחירה / בחירה חופשית - רשימת כל הנושאים
... מהי בחירה חופשית מלאה בחירה חופשית על הכל בחירה חופשית רגשית בחירה חופשית של אלוהים בחירה חופשית של תינוק בחירה טוב או רע בחירה לא טובה בחירה ללא סיבה בחירה ללא רצון בחירה ללקוח בחירה מאושרת בחירה מושלמת בחירה מלאה ... הבדל בחירה מתוך שלמות בחירה על הכל בחירה עצמית בחירה רגשית בחירה רצונית בחירה של האדם 5 סוגים של בחירה איך לגלות שאין בחירה חופשית? איך להחליט כשאין בחירה? איך להרגיש בחירה חופשית? איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? אין בחירה אין בחירה חופשית אין לאדם בחירה אין לאדם בחירה חופשית אין לו בחירה אין לו בחירה חופשית אין לי בחירה ... חופשית הידיעה והבחירה העדר בחירה העדר בחירה חופשית הרגשה של בחירה הרגשה של בחירה חופשית הרגשה של הבחירה הרגשה של הבחירה החופשית הרגשת בחירה הרגשת בחירה חופשית הרגשת הבחירה הרגשת הבחירה החופשית הרצאה על בחירה הרצאה על בחירה חופשית הרצאה על הבחירה החופשית זכות בחירה זכות הבחירה זנות מבחירה חד הורית מבחירה חווה בחירה חופשית חוויית בחירה חוויית בחירה חופשית חוויית הבחירה חוסר בחירה חוסר בחירה חופשית חופש בחירה חופש בחירה אמיתי חופש הבחירה חופש הבחירה להסתכל מבחוץ חופש הבחירה שיש לאדם חופש הבחירה של חופש הבחירה ... חופשית לדעת שאין בחירה חופשית לדעת שיש בחירה חופשית להרגיש בחירה חופשית להרגיש שאין בחירה חופשית להשאיר בחירה חופשית לזכור שאין בחירה חופשית ללא בחירה ללא בחירה חופשית למה אין בחירה חופשית? למה יש בחירה חופשית? לסבול מתוך בחירה לקחת למישהו ... מחשבות ובחירה חופשית תהיה לו בחירה חופשית תהליך בחירה תחושה של בחירה תחושה של בחירה חופשית תחושה של הבחירה תחושה של הבחירה החופשית תחושת בחירה תחושת בחירה חופשית תחושת הבחירה תחושת הבחירה החופשית תפישת הבחירה החופשית ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הרגשה, בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הרגשה, איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזיה, מאמן אישי בתל אביב, מאמן שיווקי בנושאי הרגשה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2754 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 08:46:37 - wesi1