אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:12שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
איך לשתול מחשבות ולמכור לאנשים באמצעות עובדות ופירושים?

השיטה שמוצגת בהרצאה עוסקת בהבדל בין עובדות לפירושים וכיצד ניתן להשתמש בהן כדי לשכנע ולמכור לאנשים רעיונות, מוצרים או עמדות. כל זה מבוסס על מניפולציה פסיכולוגית שמערבבת בין עובדות אובייקטיביות לפירושים סובייקטיביים.

מה ההבדל בין עובדה לפירוש?

ההסבר מתחיל בהבחנה ברורה בין עובדות לפירושים. לדוגמה, אם אדם יוצא החוצה ורואה שמש, זו עובדה אובייקטיבית, אך אם מישהו אומר "היום יש יום יפה", מדובר בפירוש סובייקטיבי, שכן מה שנחשב ל"יום יפה" משתנה בהתאם לדעות האישיות של אותו אדם. דוגמה נוספת היא כאשר רכב נוסע במהירות - מה שנחשב כ"מהירות" תלוי בהשוואה למשהו אחר. אם הרכב מאיץ מ - 0 ל - 100 קמ"ש ב - 3 שניות, זו עובדה, אך אם נאמר על הרכב שהוא "מהיר מאוד", מדובר בפירוש שניתן לשנותו לפי ההשוואה לרכב אחר או למטוס.

איך ניתן להשתמש בעובדות ופירושים בשיווק ובמכירה?

השיטה מציעה שכאשר רוצים לשכנע מישהו במשהו, קל יותר לשלב עובדות עם פירושים. לדוגמה, אם רוצים למכור מוצר כמו דירה, ניתן להציג עובדות אובייקטיביות כמו מספר חדרים או גודל החלונות, ואז להוסיף פירוש סובייקטיבי כמו "הדירה מאוד שקטה". הצגת העובדות עוזרת להיראות אמינות, בעוד שהפירוש מספק את התחושה או ההתנסות האישית שמפנים אליה.

איך לשלב עובדות עם פירושים בשכנוע?

הטכניקה שמוצגת כוללת "עטיפת" הפירוש בעובדות. לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו שפיל הוא מסוכן, אפשר להציג עובדות על בעלי חיים מסוכנים אחרים ואז להוסיף את הפירוש "הפיל הזה מאוד מסוכן", כך שמי ששומע את המידע, עשוי לחשוב שמדובר בעובדה אמינה, למרות שזהו רק פירוש.

איך להשתמש בשיטה כדי לזהות כאשר מישהו מנסה לשכנע אותנו?

ההמלצה היא לשאול את עצמנו את השאלה "האם מדובר בעובדה או בפירוש?" כאשר מישהו מנסה לשכנע אותנו במשהו. אם אנחנו מרגישים רע או מסוכסכים עם מישהו, עלינו לשאול את עצמנו את השאלה הזו ולבחון את המידע שמספקים לנו, כדי להפריד בין עובדות סובייקטיביות לבין פירושים.

האם יש דרכים נוספות לשפר את היכולת לזהות עובדות ופירושים?

בהחלט. מי שמעוניין לשפר את המיומנות שלו בזיהוי עובדות ופירושים יכול להתחיל לבדוק את המידע שהוא מקבל גם במצבים רגילים. כאשר אדם מתרגל להבחין בין עובדה לפירוש, הוא יוכל לזהות את השיטות הללו במצבים שונים וימנע להיות מושפע מהמניפולציות של אחרים.
איך לשתול מחשבות ולמכור לאנשים באמצעות עובדות ופירושים?

הסרטון עוסק בשיטה פסיכולוגית שנועדה לשכנע ולמכור לאנשים מוצרים, רעיונות, או עמדות על ידי מניפולציה של עובדות ופירושים. השיטה מתמקדת בהבנת ההבדל בין עובדות לבין פירושים סובייקטיביים, ומשתמשת בהם כדי לשתול מחשבות ולהשפיע על עמדות.

מה ההבדל בין עובדה לפירוש?

ההסבר מתחיל בהבחנה בין עובדות לפירושים. לדוגמה, אם אדם יוצא החוצה ורואה שמש, זו עובדה אובייקטיבית. אך אם מישהו יגיד "היום יש יום יפה", זה לא יותר מאשר פירוש סובייקטיבי, כי מה שנחשב ליום יפה יכול להשתנות בהתאם לדעותיו של האדם. דוגמה נוספת היא אם רכב נוסע מהר, מה שנחשב "מהיר" תלוי בהשוואה למשהו אחר, כמו רכב אחר או מטוס.

איך אפשר להשתמש בעובדות ופירושים בשיווק ובמכירה?

השיטה מציעה שכאשר רוצים לשכנע מישהו במשהו, קל יותר לשלב עובדות עם פירושים. לדוגמה, אם רוצים למכור מוצר כמו דירה, ניתן לציין עובדות אובייקטיביות (כגון מספר חדרים, חלונות גדולים) ואז להוסיף פירוש סובייקטיבי (כגון "הדירה שקטה מאוד", מה שבאמת תלוי בהשוואה או בנסיבות).

איך לשלב עובדות עם פירושים בשכנוע?

אם רוצים לשתול מחשבה מסוימת, השיטה ממליצה "לעטוף" את הפירוש בעובדות. לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו שפיל הוא מסוכן, אפשר להראות לו עובדות על בעלי חיים מסוכנים אחרים ואז להוסיף את הפירוש "הפיל הזה מאוד מסוכן", מה שיתקבל כמידע אמין למרות שהפירוש עצמו לא בהכרח נכון. באותה מידה אפשר למכור רכב על ידי ציון עובדות לגבי ביצועיו, ואז להוסיף את הפירוש "הרכב הזה הכי מהיר מכל הרכבים פה", בעוד שזה נכון רק ביחס לרכבים בתצוגה ולא באופן מוחלט.

איך להשתמש בשיטה כדי לזהות כאשר מישהו מנסה לשכנע אותנו?

ההמלצה היא לבחון כל מצב שבו מישהו מנסה לשכנע אותנו ולשאול: "האם מדובר בעובדה או בפירוש?" במיוחד כאשר אנחנו מתמודדים עם מצבים שגורמים לנו להרגיש רע או מסוכסכים עם מישהו. עלינו לבדוק את הדברים שנאמרים לנו ולהפריד בין עובדות סובייקטיביות לבין פירושים.

האם יש דרכים נוספות לשפר את היכולת לזהות עובדות ופירושים?

כן, הסרטון מציע שמי שרוצה לשפר את המיומנויות שלו בזיהוי עובדות ופירושים יכול להתחיל לבדוק את המידע שהוא מקבל גם במצבים רגילים. כאשר אדם מתרגל להבחין בין עובדה לפירוש, הוא יוכל לזהות את השיטות הללו במצבים שונים וימנע להיות מושפע מהמניפולציות של אחרים.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה: איך אפשר לשתול מחשבות לאנשים, איך אפשר למכור לאנשים? איך אפשר לשכנע אנשים. אוקי?

השיטה מבוססת על הרעיון שנקרא, עובדות ופירושים, או אמיתות וחצאי אמיתות או אובייקטיבי וסובייקטיבי וזה הולך ככה: לדוגמה, נגיד שאנחנו יוצאים החוצה, אנחנו רואים בחוץ שמש, העובדה היא שעל פי חמשת החושים שלנו ניתן לראות שמש, עכשיו אם מישהו יגיד, אנחנו יוצאים החוצה ואנחנו רואים שיש יום יפה בחוץ, האם יום יפה זה עובדה או פירוש? זה פירוש, זה סובייקטיבי, זה לא בהכרח נכון. יום יפה, הוא בעיני המתבונן. האם יש שמש בחוץ או לא, זה עובדה. האם היום, עכשיו, הוא נחשב יום יפה או לא? זה כבר פירוש.

אותו דבר לדוגמה, נגיד ניקח איזה רכב שנוסע מהר, האם הרכב נוסע מהר, האם זה עובדה או פירוש? אז תלוי, מהר ביחס למה? ביחס למה הוא נוסע מהר? אז נגיד לדוגמה נגיד שהרכב מאיץ מ0 ל100 ב3 שניות. אז מה היא האמת. האמת היא שהרכב הזה מאיץ מ0 ל100 ב3 שניות. אבל האם יהיה נכון לומר שהרכב הזה הוא הכי מהיר או שהוא מאוד מהיר? לא יודע, תלוי ביחס למה. אולי ביחס למטוס הוא נחשב לאיטי.

בקיצור, עוד דוגמה אחרונה: נגיד אם אנחנו לוקחים נגיד שולחן והשולחן בצבע שחור ואנחנו אומרים: "הנה שולחן שחור", האם זה עובדה או פירוש שהשולחן שחור? זה עובדה, יש שולחן והוא שחור, אבל אם לדוגמה נגיד אנחנו נאמר: "השולחן הזה מאוד נח לאכול עליו", זה עובדה או פירוש? זה פירוש, כי מה אמר שנח לאכול עליו? יכול להיות שנח לאכול עליו ויכול להיות שלא נח לאכול עליו. אוקי? והרעיון של השכנוע ולשתול מחשבות אומר בעצם שאם רוצים לשכנע בנאדם מה יותר קל לשכנע אותו, עובדות או פירושים?

התשובה היא שיותר קל לשכנע אותו בעובדות, כי זה עובדה אומרים לו שלום תראה הנה פיל, פיל, יש פה פיל, אין שום בעיה אבל הקטע הוא שהקושי הוא לשכנע אנשים בפירושים, בדברים שלא בהכרח נכונים.

והשיטה אומרת שאם רוצים לשתול למישהו מחשבה, אם רוצים לשכנע מישהו בדבר שהוא לא בהכרח נכון, מה שצריך / אפשר / עושים זה מערבבים ומקיפים את הפירוש שרוצים לשכנע את הבנאדם, מקיפים לו את זה בהמון עובדות. לדוגמה: נגיד שאנחנו רוצים לגרום סתם למישהו לחשוב שיש פיל מסוים שהוא מאוד מסוכן, פיל מסוכן, אוקי? והפיל לא מסוכן בכלל, הפיל לא מסוכן. מה אנחנו עושים? עושים לו "שלום תראה הנה נמר, שלום, תראה הנה שועל, שלום תראה, הנה פיל מאוד מסוכן, שלום תראה הנה זה וזה וזה, שלום תראה, ממשיכים וכו' וכו', כאשר מה בעצם עשינו? בעצם תארנו המון עובדות ובאמצע דחפנו עובדה שהיא לא בהכרח נכונה, פירוש, המילה "מסוכן מאוד" זה פירוש, מי אמר שהוא מסוכן?

נגיד לדוגמה, נגיד רוצים למכור מוצר, אז נגיד אפשר לומר ללקוח, נגיד רוצים למכור לו בית, אוקי, אז אומרים לו, אתה רואה הנה פה יש לך, זאת דירה 4.5 חדרים, יש לך ככה וככה פתחי אוורור, מציינים עובדות, יש לך פה נגיד אהה סתם, חלונות גדולים, יש לך פה, הדירה הזאת היא מאוד שקטה, עכשיו שימו לב שמאוד שקטה זה כבר פירוש, זה לא עובדה כי מי מחליט מזה מאוד שקטה? זה שיש 4.5 חדרים, נניח, זו עובדה אפשר לספור, 1, 2, 3, 4 וחצי, אבל זה שהיא מאוד שקטה, מי החליט שהיא מאוד שקטה, מאוד שקטה ביחס למה? עכשיו למרות שאפשר עדיין שהוא יתחכם שהוא יגיד: "לא, אבל הדירה מאוד שקטה זה עובדה", אוקי? נניח שזה עובדה, אז אפשר לדחוף שזה לא באמת עובדה, כי שקטה זה ביחס לצרכים של הבנאדם. אבל הרוב הפשוט, נגיד שאומרים למישהו: "אתה רואה, הדירה הזאת, כן והחדר הזה מאוד מתאים ל..." מי החליט שהוא מתאים? זה פירוש. זה שזה חדר זה עובדה, זה שהוא מאוד מתאים זה פירוש.

כנ"ל לגבי כל דבר אחר, נגיד מוכרים למישהו טלוויזיה, אומרים לו אתה יודע, יש פה טלוויזיה כזאת, יש פה טלוויזיה כזאת, יש פה טלוויזיה כזאת וכזאת שמאוד יכולה להתאים לך, יש פה טלוויזיה כזאת, יש פה ככה וככה וככה ובעצם דחפנו את המילים: "שמאוד יכול להתאים לך" לתוך רצף של עובדות. עכשיו, איך זה עובד? ברגע שהבנאדם שומע עובדה, אומרים לו, אחד ועוד אחד כמה זה? 2.

אומר נכון אמר לי את האמת, אמר לי שאחד ועוד אחד זה 2. 2 ועוד 2 כמה זה? 4, כאילו אומרים לו זה 4, נכון זה 4, אמר לי את האמת ואז אומרים לו עוד עובדה ועוד עובדה ועוד עובדה ואז אומרים לו איזה דבר שהוא חצי עובדה שהוא חצי נכון, שהוא נכון רק באופן יחסי למשהו.

שימו לב, אפשר לומר לו משהו שהוא בכלל לא נכון, שהוא בטעות יחשוב שזה נכון, אפשר לומר לו משהו שהוא יכול להיות נכון, יכול להיות לא נכון והוא יאמין שזה נכון, אפשר לומר משהו שהוא נכון שאופן יחסי, כאילו הוא נכון באופן מוחלט.

לדוגמה: נגיד רכב, נגיד שנוסע מהר, אומרים לו אתה יודע הרכב הזה מהיר, עכשיו מה האמת שהרכב הזה הרבה יותר מהיר מהרכב הזה והזה והזה, אבל הוא הרבה פחות מהיר מהרכב הזה והזה והזה. ואם נגיד, הוא רצה לקנות את הרכב הכי מהיר, זה לא הרכב הכי מהיר, איך למכור לו דווקא את הרכב הזה? אז נגיד לו: "אתה יודע הרכב הזה עושה ככה וככה, הוא הרבה יותר מהיר מהרכבים, האלו והאלו, הכי מהיר מכל הרכבים שאתה רואה פה. זה נכון, אבל מה עם הרכבים שאני לא רואה פה? אז בעצם לקחנו עובדה מסוימת לגבי הרכב ולקחנו את זה שאפילו הוא מאוד מהיר, או לקחנו אפילו את זה שהוא הכי מהיר, העובדה היא שהרכב הזה הוא הכי מהיר מתוך כל שאר הרכבים שנמצאים פה בתצוגה. אבל זה שהוא הכי מהיר מכל הרכבים שנמצאים בתצוגה, זה לא אומר שהוא הכי מהיר באופן מוחלט, שימו לב, עובדה ופירוש. העובדה היא שהוא הכי מהיר, האם זה שהוא הכי מהיר זה עובדה או פירוש? תשובה: זה שהוא הכי מהיר זה עובדה, כאשר הכי מהיר פירושו באופן יחסי לשאר הרכבים שפה. אבל האם הוא הכי מהיר באופן מוחלט? לא. זה לא עובדה, זה בכלל עובדה לא נכונה, לדוגמה.

ואז, בעצם מערבבים את העובדות ואת הפירושים ומוכרים לבנאדם איזה סיפור שרוצים כי המח שלו מתרגל לחשוב שמה שאומרים לו זה נכון ואז הוא לא טורח לבדוק עד הסוף, וגם אם הוא בודק, בא נניח שיש אנשים שהם ערניים, שכשאומרים להם משהו שזה לא עובדה, או אני מחדד, כשאומרים להם משהו שזה לא עובדה מוחלטת, שימו לב עוד פעם להסבר הזה, יש דברים שהם לא עובדה.

לדוגמה: "הבגד הזה יפה עליך", זה שזה בגד זה נכון, אם הוא נח או לא נח, אתה תחליט, אם זה יפה עליך או לא זה סובייקטיבי, מי מחליט אם זה יפה עליך או לא? זה נקרא פירוש, "הבגד הזה יפה", "החולצה צהובה ויפה", אז זה שהיא צהובה זה עובדה, זה שהיא יפה זה פירוש. אבל יותר מזה, יש דברים שהם עובדות יחסיות, זאת אומרת, לדוגמה: נגיד הבגד הזה מחמם, מחמם זה יכול להיות עובדה, ביחס למשהו אחר, עובדתית הוא מחמם, אבל האם הוא באמת נחשב למחמם באופן מוחלט כאילו? או שיכול להיות שזה בכלל בגד שיהיה לך קר אתו במצבים אחרים, לכן יש דברים שהם עובדה רק מהיבט מסוים. שימו לב להגדרה: עובדה, מהיבט מסוים. אם נגדיר שככה וככה וככה, אז יהיה נכון לומר שככה וככה, אבל האם באמת באופן מוחלט, זאת באמת עובדה באופן כללי, ביחס למה שהלקוח רוצה לקנות? לא בהכרח.

ולכן, בשורה התחתונה, מה שצריך לעשות, אם בנאדם רוצה למכור מוצר, הוא יכול לעטוף את העובדות, לקחת את הפירושים ולעטוף אותם בעובדות וכפי שאמרתי, גם אם בנאדם בודק את הדברים האלה, עדיין בתת מודע שלו, ברגע שמתחילים עובדות, אומרים פירוש, אח"כ ממשיכים עוד פעם לעובדות, המח, למרות שהבנאדם כאילו אומר כן שמתי לב שהוא אמר לי משהו לא מדויק אבל המח שוכח את זה שזה היה לא מדויק, לפעמים שוכח שזה לא מדויק והוא משתכנע מזה, למה? כי נתנו לו תחושה של דברים אמינים. ציינו לו עובדה ועוד עובדה ועוד עובדה ועוד עובדה, ואז אמרו לו איזה פירוש, ואז דבר שהוא נורא סובייקטיבי, שהוא נכון רק באופן יחסי, רק באופן חלקי, או נכון רק מהיבט מסוים או בכלל לא נכון ואח"כ אמרו לו עוד עובדה ועוד עובדה ועוד עובדה שהם נכונים אז המח אומר: רגע, רגע, זה נכון וזה נכון וזה נכון, אהה גם זה נכון. אבל זה לא נכון, האמצע. הבנתם?

אז: שלא יעבדו עליכם! מזה אומר שלא יעבדו עליכם בפרקטיקה? זה אומר שכשבנאדם שמוע דברים, "רגע זה עובדה או פירוש?", "רגע זה מאה אחוז ככה? או שזה לא בדיוק מאה אחוז ככה? עכשיו, מתי בנאדם צריך לעשות את זה? כאשר מנסים לשכנע אותו במשהו. אם בנאדם מרגיש שמישהו הולך לשכנע אותו במשהו.

לדוגמה: סתם כלפי מכירות מישהו אומר: " ביבי הוא ככה וככה וככה וככה וככה ולכן תצביעו אלי" עכשיו, "כי אם לא, אז ביבי יעשה ככה וככה" עכשיו, נניח שביבי באמת הוא ככה וככה וככה וככה, מי אמר שצריך להצביע לך כאילו, למה אתה יותר טוב ממנו? אולי אתה גרוע כמוהו, אולי אתה גרוע עוד יותר ממנו, אולי אתה כישלון יותר גרוע ממנו, וזה יכול להיות, אבל המח אומר, רגע רגע, זה שביבי ככה זה נכון? נכון, זה שביבי ככה זה נכון? וזה שביבי ככה זה נכון? יפה, אז גם זה שהוא אמר שאני צריך להצביע לו גם זה נכון. אבל זה לא בהכרח נכון, זה שיש ככה וככה עניים נניח שזה עובדה, זה שיש ככה וככה וככה נניח שזה עובדה, הכל נניח שזה עובדה אבל זה שהגעת למסקנה שאתה תפעל לעשות שינוי? מי אמר שאתה תפעל לעשות שינוי? אולי גם אתה לא תפעל לעשות שינוי. למה שאתה תצליח איפה שהוא נכשל? אני לא אומר שבהכרח זה לא נכון שאותו, שאותה אלטרנטיבה תעשה שינוי, אבל אף על פי כן זה פירוש, זה לא עובדה. איך זה שגם אם לא משנה מה נגיד העובדות שביבי הוא ככה וככה וככה, זה שהבנאדם אומר אני אעשה אחרת. ומי אמר שאתה תעשה אחרת? זה כבר פירוש, זה לא עובדה.

ולכן צריך לשים לב כל דבר שבנאדם שומע בפרט כאשר מנסים לשכנע אותו. רגע זה עובדה או פירוש? רגע זה בטוח נכון או לא בטוח נכון? וזה נכון תמיד או נכון לפעמים? זה נכון באופן יחסי? או נכון באופן מוחלט? זה נכון ביחס למשהו? או נכון ביחס למה שאני צריך או רוצה? אוקי?

וגם זה דבר אחד מתי בנאדם צריך לבדוק את הסיפור הזה של עובדות ופירושים. דבר נוסף, כאשר בנאדם לדוגמה מרגיש רע ממשהו, בנאדם צריך לשאול את עצמו ואז המח שלו אומר לו, מספר לו איזה סיפור: אתה יודע, זה ככה וככה וככה וככה, והמח מספר איזה סיפור שממנו הבנאדם מרגיש רע, מה שהבנאדם צריך לעשות, לקחת את הסיפור שהמח של עצמו מספר על עצמו ולשאול את עצמו ולשאול, רגע זה עובדה או פירוש, רגע זה ככה או ככה? וזה בטוח ככה? רגע, זה שפיטרו אותי זה עובדה, נניח, אבל זה שהמצב יהיה גרוע? מי החליט שהמצב יהיה גרוע? אולי המצב יהיה יותר טוב? זה כבר פירוש, כנ"ל לגבי כל מיני בעיות שונות ומשונות. בנאדם אומר רגע, זה שקרה ככה וככה זה עובדה, אבל זה שאתה מרגיש מזה רע, זה שאתה אומר שזה רגע זה כבר פירוש, זה לא בהכרח רע.

עכשיו, ובאיזה עוד מקרה בנאדם, כדאי לו לבדוק את הנושא הזה של עובדות ופירושים? אז שימו לב, מקרה ראשון אמרתי מנסים למכור לך משהו, אתה רוצה שלא יצליחו לעבוד עליך: רגע זה עובדה או פירוש? וזה בטוח נכון או לא בטוח נכון? מי אמר? אולי זה לא נכון, אולי זה לא נכון, כל דבר, אולי זה לא נכון? ואז המח מזהה, אהה זה עובדה, זה נכון, זה פירוש, זה לא בטוח נכון. זה מקרה ראשון.

מקרה שני, בנאדם מרגיש רע הוא מסוכסך עם מישהו, רב עם מישהו, נפגע ממישהו, אמרו לו משהו, פגוע משהו, כל פעם שאתה מרגיש רע, כל פעם שבנאדם מרגיש רע שיבדוק: מה הסיפור שהוא מספר לעצמו ושישאל את עצמו: זה נכון? זה לא נכון? מי אמר שזה נכון? אולי זה רק פירוש? כי המח בד"כ מערבב עובדות ופירושים. אוקי?

ועכשיו מה המקרה השלישי? מתי, מי עוד צריך לבדוק את הסיפור של העובדות ופירושים? מי שאפילו בסתם דברים, סתם יש לך משהו, תבדוק, רגע זה עובדה או פירוש? זה עובדה או פירוש? מי צריך לבדוק את זה? מי שרוצה לשפר את המיומנות שלו בשני מקרים הראשונים.

אם בנאדם רוצה להגיע למצב שכשינסו למכור לו משהו, שיהיה לו יותר קל לזהות מה עובדה ומה פירוש, אם בנאדם רוצה להגיע למצב שכשיהיה לו רע הוא ידע יותר מהר לזהות מה עובדה ומה פירוש? אז הוא צריך גם במקרים אחרים סתם רגילים של יומיום לבדוק כל מיני דברים, זה עובדה או פירוש? זה עובדה או פירוש? זה עובדה או פירוש? ועל ידי זה המח של הבנאדם מתרגל לזהות עובדה ופירוש ואז הוא מוודא שלא יעבדו עליו!

בהצלחה! תודה
עובדה או פרשנות צריך לשאול מה הלקוח רוצה שיטת מכירה לקוח רוצה לקנות להסביר איך למכור את המוצר אחד ועוד אחד בטוח נכון טלוויזיה יועץ איך למכור איך לשכנע איך לשתול איך לשתול מחשבות איך שותלים מחשבה איך שותלים מחשבות טיפים טיפים למכירות להפוך את העובדה לפירוש להפוך את העובדות לפירושים להפוך את הפירוש לעובדה להפוך את הפירושים לעובדות להפוך עובדה לפירוש להפוך פירוש לעובדה להציג עובדה כפירוש להציג פירוש כעובדה ללמוד ללמוד למכור למידה למכור לשכנע לשתול לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מכירה מכירות משכנע עובדה עובדה או פירוש עובדה או פרשנות עובדה ופירוש עובדה כפירוש עובדה לפירוש עובדה מול פירוש עובדה פירוש עובדות עובדות או פירושים עובדות ופירושים עובדות לפירושים עובדות מול פירושים עובדות פירושים פירוש פירוש או עובדה פירוש ועובדה פירוש כעובדה פירוש לעובדה פירוש מול עובדה פירוש עובדה פירושים פירושים או עובדות פירושים ועובדות פירושים לעובדות פירושים מול עובדות פירושים עובדות פרשנות או עובדה שותלים מחשבה שותלים מחשבות שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות מכירה שיטות שכנוע שיטת מכירה שיטת מכירות שיטת שכנוע שכנוע שתילת מחשבות
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש ... לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. ... העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את ... נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח ... קולט אותם בצורה חודרת ובלתי מודעת. איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית? הדרך לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית היא להדגיש את יתרונות המוצר בצורה מוחשית ... בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע , כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ההליך השכנוע בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. ... בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות ... שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ... כמועיל ומועיל. לפי אליעד, תהליך זה נשען על העובדה כי המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית. אנחנו נוטים לקשר את המוצר או השירות עם הדמות המוכרת והאהובה. אם דמות כזו מצהירה על מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה ... בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש בסלבריטי בפרסומות נועד ... שמנצלות את ה - NLP יוצרות מצב שבו הצופה משוכנע באופן בלתי מודע לבחור במוצר, מבלי לשים לב לסיבות האמיתיות. איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית? כדי לשכנע לקוחות בצורה טובה, צריך להדגיש את היתרונות של המוצר ולהסתיר את ... או במישהו שהוא מעריץ אותו. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? אליעד מסביר כי בתהליך השכנוע ישנן מספר דרכים לשלב את המודעות עם התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר ...
NLP / סודות השכנוע / לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
... סודות השכנוע לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד אחד מהעקרונות החשובים ביותר בשכנוע והעברת מסרים, והוא העיקרון של דיבור אובייקטיבי ודיבור סובייקטיבי. ואסביר את היתרונות ואת החסרונות של דיבור אובייקטיבי ושל דיבור סובייקטיבי? ומתי לדבר ... כל הרעיונות נכונים לא נכונים באותה המידה ממש. וכאשר מנסים לשכנע מישהו במשהו, פירושו של דבר שהוא, שמנסים לגרום לו להתייחס לרעיון סובייקטיבי, כאל רעיון אובייקטיבי. כי מצד האמת האובייקטיבית הגדולה ביותר, כל הדעות כולן וכל ההעדפות כולן, הן רק סובייקטיביות בלבד. ולהשתכנע במשהו, פירושו לקחת דבר סובייקטיבי ולהתייחס אליו בצורה אובייקטיבית. ויש שני סוגים של דיבור. והסוג הראשון הוא דיבור סובייקטיבי. שמשמעותו היא, שבה אתה מציג את הרעיון ... בחוץ, הוא משפט בצורה אובייקטיבית, שאומר לך שיורד עכשיו גשם כעובדה אובייקטיבית (שגם היא סובייקטיבית, ביחס לחושים של האדם). אבל המשפט אני חושב שיורד עכשיו גשם בחוץ, הוא כמובן משפט סובייקטיבי. שהוא בעצם לוקח את הרעיון של ... שעורי בית. שהמשפט הראשון הוא בצורת דיבור אובייקטיבית, שקובע עובדה של אתה צריך לעשות שיעורי בית כאילו זו אמת בפני עצמה. ויש את המשפטים האחרים, של אני חושב ש או אני רוצה ש, שהם בעצם לוקחים את סוף המשפט ומגדירים אותו ... שמגיע לתת המודע של האדם, מסר שאומר לו, שמה שנאמר לו, זו עובדה ממשית ואמת אובייקטיבית שאין עליה עוררין. והמסר השני שאתה מעביר לתת המודע של השומע, שכאילו מדובר באמת אובייקטיבית, גורם בעצם לתת המודע של האדם, להרגיש ... את הדברים בצורת דיבור אובייקטיבית, זה יגרום לכך שתצליח פחות לשכנע את האדם השני להסכים איתך. והסיבה לכך היא, שלפעמים צורת דיבור סובייקטיבית, היא נתפשת בעיני השומע, כצורת דיבור פחות מאיימת ויותר מכילה. שהיא נותנת ...
מנהיגות / ניהול / שכנוע / קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד
... ניהול שכנוע קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד וכאן אבאר מה זה ... טוב? ואבאר איך בוחרים מנהיג? ולמה צריך מנהיג? ואיך נולד מנהיג? ומה זה להיות מנהיג ומהי מנהיגות? ואיך כל זה קשור ליכולות שכנוע ולקבלת החלטות? ואבאר גם את ההבדלים שבין מנהל לעומת מנהיג? ואבאר איך באפשרותך לדעת האם אתה מנהל או מנהיג? ומיהו מנהל מנהיג? ומהי מנהיגות מנהל, שיוצרת מנהל ... החלטה ולדעת באיזו דרך ללכת. ובעצם זה אומר, כי דמות המנהיג, היא הדמות של האדם שמסוגל ויודע איך להחליט בצומת דרכים ושיודע גם לשכנע את העם, ללכת בדרך שבה הוא בוחר ללכת. כך שהוא מנהיג את העם, ללכת אחריו, בדרך שבה הוא בוחר מתוך כל האפשרויות הקיימות לפניו. כך שהמנהיג צריך 2 תכונות ... והתכונה האחת היא, היכולת שלו לקבל החלטות ולדעת להחליט מה לעשות כאשר ניצבים בפני פרשת דרכים. והתכונה השנייה היא, היכולת שלו לשכנע את אלו שיש להם ספק באיזו דרך ללכת, לשכנע אותם ללכת בדרך שהוא חושב שהיא הדרך הטובה ביותר. כך שתכונותיו של המנהיג והתכונות הנדרשות ממנהיג כדי להיות מנהיג, הן: 1 - יכולת לקבל החלטות גורליות ולדעת איך להחליט ולקבל החלטות. 2 - היכולת לשכנע אנשים אחרים, לקבל את ההחלטה שהוא חושב שהיא הנכונה ביותר. ומי שיודע להחליט, אבל לא יודע לשכנע אחרים להחליט כמותו, או מי שיודע לשכנע אחרים, אבל לא יודע מה להחליט, שניהם לא יכולים להנהיג. ובאופן יחסי, בסופו של דבר, אנשים בוחרים מנהיג, שנראה בעיניהם שהוא יודע להחליט בצורה הטובה ביותר, ושהוא מצליח לשכנע אותם, שהוא זה שההחלטות שלו, הן הטובות ביותר עבורם. ועוד אוסיף ואומר, כי בדכ שתי התכונות האלו קשורות אחת לשנייה. זא היכולת של האדם לקבל החלטות, קשורה ... לחשוב כמותו. ולמה? כי ככל שהאדם יותר בטוח בהחלטה שלו, כך ממילא הוא משדר יותר ביטחון עצמי כאשר הוא מדבר, וממילא יותר קל לו לשכנע אחרים לחשוב כמותו. ומי שקשה לו להחליט, כי הוא בספק באיזו דרך לבחור, ממילא הוא יתקשה לשכנע אחרים לחשוב כמותו, כי הוא עצמו לא בטוח בדרך של עצמו. או במילים אחרות, ככל שרמת הוודאות של המנהיג לגבי הדרך שבה הוא הולך, ככל שהיא גדולה יותר, כך גדול הסיכוי שהוא ישכנע אחרים ללכת בדרך שלו. ואעמיק עוד יותר, כי היכולת לקבל החלטה, היא בעצם מקבילה ליכולת לשכנע את הצד הנגדי לחשוב בדרך האחרת. זא שתהליך קבלת החלטה, הוא בעצם מצב שבו כל צד מנסה לשכנע את הצד השני, עד שמתקבלת החלטה. וכאשר ההחלטה התקבלה בצורה נכונה, דהיינו, שמראש נלקחו כל השיקולים גם של הצד הנגדי, כך ממילא יותר קל לשכנע גם אחרים, ללכת בדרך כלשהי. כי קבלת ההחלטה, היא אפשרית רק כאשר צד אחד שבתוך האדם, משכנע את הצד השני שבתוך האדם, ללכת בדרך כלשהי. והנל בעצם אומר, שמי שרוצה להנהיג, עליו ללמוד ולדעת איך להחליט החלטות באופן כללי וגם איך לשכנע אחרים לחשוב שההחלטות שלו הן הנכונות ביותר. שזה בעצם אומר, שברמה העקרונית, מי שקשה לו לקבל החלטות באופן כללי בחיים האישיים שלו, אדם כזה לא ראוי ... שלו. כי מי שלא יודע איך להנהיג את עצמו, כיצד הוא ידע איך להנהיג אחרים?! והדבר השני שצריך להבהיר בנושא הזה של איך להיות מנהיג משכנע, הוא, שעל המנהיג לדעת להפוך את האפשרי למחויב, לפחות כאשר הוא מדבר עם קהל השומעים שלו. ואסביר: כי מנהיג בעצם נכנס לתפקיד שלו, כאשר יש פרשת דרכים שיש ... משוחדת, שיש דרך אחת שהיא טובה יותר, אלא חושבים על כל הדרכים כאפשריות בצורה שווה. ובמאמר מוסגר, מי שלא עושה זאת, גם לא יודע איך לשכנע אחרים להסכים איתו, כי מלכתחילה הוא לא התייחס לדרך שלהם כדרך אפשרית, בזמן שהוא קיבל החלטה. ובזמן קבלת ההחלטה, המנהיג לוקח את האפשרי והופך אותו ... המנהיג בא לציבור בוחריו, הציבור שבוחר בו להיות מנהיג, או כאשר המנהיג בא לציבור בוחריו הפוטנציאלים, דהיינו, כאשר הוא מנסה לשכנע אותם לבחור בו להנהיג אותם, ברגע הזה הטעות הגדולה ביותר שהמנהיג יכול לעשות, זה לדבר בטעות בצורה של חוסר מנהיגות. שזה אומר, לדבר בצורה שתחשוף בפני תת ... שלו, שהיא לא מחויבת אלא רק אפשרית בלבד. ומי שרוצה לדעת מראש, למי יש הרבה פחות סיכוי להיבחר בבחירות, ומי קשה לו מאוד להנהיג ולשכנע, צריך להקשיב לנאומים השונים של ראש הממשלה ושל המנהיגים השונים, ולראות מי מהם וכמה פעמים כל אחד מהם מדבר בצורה סובייקטיבית שמעידה על חוסר מנהיגות, ... מיהו ומהו מנהל? ומה בעצם ההבדל בין מנהל למנהיג? וכפי שניתן להבין, תפקידו של המנהיג בא לידי ביטוי ביכולת שלו לקבל החלטות ולשכנע אחרים להסכים עם ההחלטות שהוא מקבל. אך מנהל לעומת זאת, אין זה מתפקידו הישיר להחליט מה לעשות, אלא תפקידו מתרכז יותר בכך שהוא צריך להיות אחראי שהדברים ... ממלא גם את מקום המנהיג וגם את המקום של המנהל. דהיינו, מנהיגות מנהל באה לידי ביטוי בכך, שהמנהל גם יודע לקבל החלטות, וגם יודע לשכנע אחרים ללכת אחרי ההחלטות שלו באופן כללי, שבכך בעצם הוא הופך להיות מנהיג. אבל הוא גם יודע לנהל ולראות ולוודא שבפועל המנהיגות שלו, תבוא לידי ביטוי בפעולות של אלו שכפופים לו. ובסיכומו של דבר, מי שרוצה להיות מנהיג ורוצה לרכוש יכולות מנהיגות וכישורי מנהיגות, עליו ללמוד 2 דברים. 1 - לדעת איך מקבלים החלטות נכונות ואיך לקבל החלטות. 2 - עליו לדעת איך לשכנע אחרים, שההחלטות שלו אכן נכונות. ובכך בעצם הוא גורם לאחרים, לרצות שהוא ינהיג אותם, כאשר הם לא יודעים איך להנהיג את עצמם כאשר הם צריכים לבחור ... אותם. והכל מתחיל ביכולת ההנהגה של האדם את עצמו. עד כמה האדם יודע לקבל החלטות בחיים האישיים שלו, ועד כמה האדם עצמו יודע לשכנע את עצמו, שההחלטות שלו אכן נכונות, ושהוא יודע להחליט גם כאשר יש לו המון ספקות, ושהוא יודע איך לקבל החלטה בתנאי חוסר וודאות, ואיך להיות שלם עם ההחלטה ...
פוליטיקה / NLP - הבטחות של פוליטיקאים, שכנוע של פוליטיקאים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים? המשחק הפוליטי, מהי פוליטיקה? הבטחות מדידות, הבטחות לא מדידות, שחיתות שלטונית, שחיתות פוליטית
... NLP - הבטחות של פוליטיקאים, שכנוע של פוליטיקאים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים? המשחק הפוליטי, מהי פוליטיקה? הבטחות מדידות, הבטחות לא ... יקיים את ההבטחות שהוא מבטיח שהוא יקיים אותן. והמניפולציה וטכניקת השכנוע הזאת, מבוססת על הרעיון שאומר, שאת כל הרעיונות שיש בעולם בכלל ... ניתן למדוד ולאמוד אותן ואת הביצוע שלהן. ורעיון מדיד הבטחה מדידה, פירושם רעיון והבטחה שאפשר לדעת ולהבין בדיוק למה מתכוון המשורר כאשר ... באמת ההבטחה הזאת קוימה או תקוים. ורעיון לא מדיד הבטחה לא מדידה, פירושם, רעיונות והבטחות, שאי אפשר להיות בטוחים למה בדיוק התכוון האדם ... ועד כדי כך המצב גרוע, שהמצב נראה שאנשים חושבים, שלהיות פוליטיקאי, פירושו לדעת לשקר לתחמן לרמות להפר הבטחות לעשות קומבינות לא להיות ... לשלטון אין שום משמעות מעשית, מלבד זה שהוא שולט במדינה. ויש כאלו שמוכרים פוליטיקה חדשה. אבל מהי פוליטיקה חדשה? האם פוליטיקה חדשה, היא ... אליהן לפני הבחירות. ואתה, כאשר פוליטיקאי מדבר בצורה שנשמעת מאוד משכנעת, האם יכול להיות שבעצם הוא לא אומר כלום? האם יכול להיות ...
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
NLP, איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים?
... איך לשכנע מישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להתעניין בפוליטיקה? איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? איך משכנעים אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך גורמים לאנשים לשנות את דעתם ולהתעניין בנושאים חדשים? במהלך הרצאתו, אליעד כהן עוסק בשאלות איך לשכנע אחרים, איך להבין את מניעיהם ואיך לגרום להם לפתח עניין בנושאים שהם אולי לא מתעניינים בהם כיום. אחת מהשאלות המרכזיות היא איך לגרום לאדם לשנות את עמדתו או לפתח עניין בנושא חדש, כמו למשל פוליטיקה או נושא שולי אחר. השלב הראשון בשכנוע, לפי אליעד, הוא להבין את המניע של האדם. במקום ישר לנסות לשנות את עמדתו, יש להבין את הסיבה שגורמת לו להחזיק בעמדה הזו. אם לדוגמה ... או שלא מעניין אותך?, האם יש משהו שלא התחברת אליו?. שאלות אלו מאפשרות להבין את המניע האמיתי. לא תמיד צריך לשכנע בכוח. לפעמים הדרך הטובה ביותר לשנות את דעתו של אדם היא לתת לו את המקום להרגיש שהוא לא מכפיף את עצמו לדעותיך, אלא פשוט מבין ... יש להציג לאדם את היתרונות האישיים שהוא יכול להרוויח מהפעולה שאתה מציע לו, ולטשטש את הפחדים והחסמים. אם תשכנע אותו שהשתתפות במפגש תעזור לו להתפתח או תשפר את מצבו האישי, הוא עשוי לשנות את דעתו. חשוב להבין גם את הסגנון של האדם. אם אתה מציע ... להבין אנשים תלויה ביכולת להקשיב ולהבין את המניעים העמוקים שלהם. אליעד מציין שכאשר רוצים להבין מישהו או לשכנע אותו, יש להימנע מהנחה שהאדם פועל רק מתוך תודעה שטחית או מצבים אובייקטיביים. במקרים רבים, ישנם מניעים רגשיים או תפיסות מוטעות ... לעיתים, כאשר אדם מרגיש שאתה לא מנסה לשנות את דעתו בכוח, הוא יתחיל להיות פתוח יותר. אמון הוא הבסיס לכל שכנוע - בלי אמון, כל הניסיונות ייכשלו. שכנוע השפעה על אחרים NLP הבנת אנשים שינוי עמדות פוליטיקה ...
מבוא לניתוח NLP, למה לנתח טקסטים? איך ניתוח טקסטים יגרום לך להיות מאושר? ניתוח תוכן של טקסטים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך לנתח טקסטים? איך ליצור עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע
מבוא לניתוח NLP, למה לנתח טקסטים? איך ניתוח טקסטים יגרום לך להיות מאושר? ניתוח תוכן של טקסטים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך לנתח טקסטים? איך ליצור עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע
... יגרום לך להיות מאושר? ניתוח תוכן של טקסטים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך לנתח טקסטים? איך ליצור עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע מה הקשר בין ניתוח טקסטים לבין אושר? כאשר רוצים להבין את המשמעות של טקסטים, זה חשוב לא רק כדי לנתח את התוכן, אלא גם כי ניתוח כזה יכול להוביל להבנה עמוקה יותר של עצמנו ... שהתהליך הזה גורם לאדם להיות יותר מודע לעולם הפנימי שלו ולמה שהוא עושה, דבר שיכול להוביל לאושר. איך ניתוח טקסטים משפיע על יכולת השכנוע? אליעד מציין שניתוח טקסטים עוזר גם בהבנה של איך לשכנע אנשים בצורה יותר אפקטיבית. כל טקסט הוא למעשה דרך לשדר מסר, ולכן עלינו להבין איך המילים משדרות את המסר הזה. בניתוח טקסטים אנחנו לא רק מבינים את המילים, אלא גם את ... בה המילים משפיעות על המחשבות והרגשות של הקוראים או המאזינים. אליעד מסביר שהמטרה היא להכיר את התהליכים המנטליים של אחרים, כך שנוכל לשכנע אותם בצורה יותר מדויקת. מהי הדרך הנכונה לשאול שאלות במטרה להבין את המשמעות? בשיחה עם אחד המשתתפים, אליעד מדבר על כך שחשוב לשאול למה? לא רק על רעיונות גדולים, אלא גם על ... איך ניתוח טקסטים עוזר בהבנה עצמית? כיצד ניתוח טקסטים יכול להוביל לאושר? מהם השורשים של המילים והשפעתן? איך אפשר לשפר את יכולת השכנוע בעזרת ניתוח טקסטים? מהי הדרך הנכונה לשאול שאלות מעמיקות? ...
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
... nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע מהן השיטות לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר? בהרצאה זו, אליעד כהן מדבר על טכניקות NLP (תכנות נוירו - לסגנוני) המיועדות לשתול מחשבות בתת המודע של אחרים, תוך שימוש בטכניקות שכנוע מניפולטיביות. הוא מתחיל בהסבר על איך כל מילה או ביטוי שאנו משתמשים בהם יכול לשמש ככלי לשכנוע או מניפולציה. מה משמעות השימוש במילה כאן בהקשרים שונים? אליעד מציין את השפעת המילה כאן במשפטים, כיצד היא יכולה להעביר תחושת המשך או חיבור בין רעיונות. ... ושל אפשרות. לדוגמה, כששואלים איך אתה יכול לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר?, המוח של הקורא או השומע יתחיל לחשוב על דרכים או פתרונות, והם מתחילים להרגיש שזה אפשרי. זה שונה משאלה איך לעשות, שהיא פחות ... את האדם לנסות להשלים את הפערים. כיצד תוכל לשתול מחשבות ולשלוט במחשבות של אחרים? אליעד מתאר כיצד השימוש בשאלות מסוימות יכול לגרום לאדם להרגיש שהוא מציע את התשובות בעצמו, אך למעשה השאלות הללו מנותבות ... לקרות לבין מה שכבר קרה. מהן טכניקות NLP לשתילת מחשבות? איך ליצור סוגסטיה בתקשורת? מהי שיטת שכנוע במניפולציה? כיצד להשתמש במילים כדי לשפיע על אחרים? מה ההבדל בין כדי וולגרום בשפת שכנוע? כיצד להנחות אדם מבלי להפעיל עליו לחצים? ...
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
... NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין טכניקות שכנוע? בהרצאה של אליעד כהן, הוא עוסק בניתוח NLP (Neuro-Linguistic Programming), ובפיתוח הבנתנו לגבי איך ניתן לזהות מניפולציות בטקסט, מסרים סמויים ושיטות שכנוע. כל זאת מתוך מטרה לפתח יכולת לזהות שיטות שכנוע שמובנות בטקסטים וכיצד לפתח אותם בעצמנו כדי ליצור טקסטים משכנעים. ההרצאה מתחילה בהסבר על רעיונות שמועברים בתוך טקסטים, תוך כדי תיאור דוגמאות שמשלבות מילים שבאופן ישיר או עקיף מכילות מסרים תת - ... מסוים יכולות להציג את העמדה או הדעה כדבר נכון, מבלי להסביר למה הוא נכון באמת. כיצד טכניקות השכנוע בטקסט משפיעות על הקורא? דוגמאות נוספות שהוזכרו בהרצאה כוללות את השימוש במילים כמו הסיבה לכך היא ו - למעשה, המנחות את הקורא להרגיש שההסבר שבא לאחר מכן הוא הסבר חד משמעי ונכון. הרעיון כאן הוא ליצור תחושת סמכות ואמת, וכך לשכנע את הקורא בלי שהוא שם לב לכך. אליעד מציין גם את הכוח שבחזרה על רעיונות או הצגת רעיונות כאמיתות מוחלטות. הצגת רעיון בתור רעיון ... להיות שונה המובן. למשל, כשאליעד שואל האם אדם חכם באמת מבין את כל הקשרים, הוא פותח את הדלת לפירוש שונה של המילים וגורם לקורא לחשוב שהחכם עשוי להיות גם לא חכם במקרים מסוימים, או שבכלל המילה חכם לא נמדדת לפי קריטריונים ברורים. כיצד נבנית השכנוע על בסיס המילים? הרצאה זו לא רק עוסקת בניתוח טקסטים אלא גם בתהליך של יצירת טקסטים שישפיעו על הקוראים. אליעד מציע להקפיד על מבנה המשפטים ... עשויה לשדר מסר סמוי אחר. בעבודה עם טכניקות NLP, השימוש המדויק במילים מאפשר לנו להבין כיצד לשתול מחשבות בקרב הקוראים, מבלי שהם יהיו מודעים לכך. איך לכתוב טקסט משכנע בעזרת NLP? כחלק מההסבר על איך לכתוב טקסט משכנע, אליעד מציין את החשיבות של בניית קשרים סמויים בין רעיונות שונים, תוך שמירה על מבנה טקסט שמוביל את הקורא לאותם קשרים מבלי שיבחין ... של הקורא, ואילו מילים מחזקות את המסר המרכזי שמבקש הסופר להעביר. מניפולציות בטקסט מסרים סמויים שכנוע באמצעות NLP טכניקות שכנוע בטקסטים איך לכתוב טקסט משכנע? ...
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
... הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, ... רטוריקה פוליטית הכנה לנאום פוליטי כיצד לכתוב טקסט משכנע? ניתוח טקסט טיעוני סודות השכנוע בנאום פוליטי ...
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
... השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע איך לשכנע מישהו לבצע פעולה? בן אדם עושה את מה שהוא חושב שיעשה לו יותר טוב מרע. כאשר מישהו מסרב לבצע פעולה, הסיבה לכך היא לא בהכרח שהפעולה לא תועיל לו, אלא ... כי הוא חושב שהיא תגרום לו יותר רע מאשר טוב, חשוב מאוד להבנת שכנוע. כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו לבצע פעולה והוא מסרב, אתה בעצם מתמודד עם מה שהוא חושב על היתרונות והחסרונות של הפעולה. ישנן שלוש תגובות אפשריות: יש מי שמבצע את הפעולה כי הוא ... מי שאומר לא אכפת לי, כי הוא לא רואה ערך במאמץ הנדרש. מהן הדרכים לשכנע מישהו לבצע פעולה? ישנן שתי דרכים עיקריות לשכנע מישהו לבצע פעולה: להגדיל את היתרונות של הפעולה או להקטין את החסרונות שקשורים בה. כאשר אדם אומר לא רוצה או זה לא יעזור, הוא למעשה אומר שהמאמץ לא שווה את התוצאה, ולכן שכנוע חייב להתמקד בהפיכת המאמץ למועיל יותר בעיניו. הגברת היתרונות מול צמצום החסרונות אם תוכל להגדיל את היתרונות שיביאו למישהו מהפעולה, סביר להניח שהוא יהיה מוכן ... מאשר ההתנגדות להוציא את המאמץ. המרכיב של הזדהות הזדהות עם תהליך השכנוע חשוב מאוד. אדם חייב להרגיש שהפעולה או הבחירה שהוא מבצע הם מחויבים, כלומר, הוא יראה בהם את הדרך הנכונה והטובה ביותר עבורו. כדי שהשכנוע יהיה אפקטיבי, הוא חייב להרגיש שההחלטה הוא לא רק אפשרית אלא הכרחית למצבו הנוכחי. תהליך שכנוע מבוסס על הפחד מהרע והחיפוש אחר הטוב כדי לשכנע מישהו לבצע פעולה, יש ליצור אצל האדם תחושת פחד מהרע אם הוא לא יעשה אותה, ותחושת תקווה שהטוב מהפעולה יהיה גדול מהרע שהיא עשויה לגרום לו. השכנוע יכול להיות גם באמצעות הצגת דברים חיוביים שיעזרו לו להרגיש שזה שווה את המאמץ. השכנוע כולל גם את המרכיב של ההרגשה שהרע מהפעולה פחות מזיק ממה שהרע יכול להיות אם הוא לא יבצע אותה. סיכום על המניפולציות של שכנוע ההשפעה על בחירתו של אדם מתבצעת בעיקר דרך יצירת תחושת הזדהות עם מה שהוא חושב. דרך זו יכולה לכלול חיזוק יתרונות או צמצום חסרונות של פעולה, ובסופו של דבר, הבן ... הרעות שיכולות להתרחש אם הוא לא יעשה אותה. דרך זו תוכל להנחות את השכנוע להצליח, כל עוד המבנה של הצגת היתרונות והחסרונות מותאם באופן מדויק לפחדיו ולצרכיו של אותו אדם. איך לשכנע מישהו לבצע פעולה? מהי הזדהות בשכנוע? היתרונות והחסרונות בשכנוע כיצד ניתן לשכנע אנשים עם פחדים? ההבדל בין טוב לרע בשכנוע תהליך השכנוע וההזדהות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צריך או רוצה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: צריך או רוצה, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג לילדים, אימון אישי מומלץ, קואצ'ר בתחום צריך או רוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.7305 שניות - עכשיו 23_07_2025 השעה 12:59:03 - wesi1