אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך לשכנע מישהו ולגרום למישהו להאמין לך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מציג את הפירוש כעובדה.

ואסביר, כי כל דבר בעולם שלנו, או שהוא עובדה שקרתה ממש בפועל, או שהוא רק פירוש ופרשנות של אותה העובדה שקרתה בפועל. ויש כמובן גם שקרים ברורים, שהם לא רק שהם לא קרו, אלא שהם אפילו לא פירוש של משהו שקרו, אלא הם מומצאים כולם מתחילתם ועד סופם.

ומי שיתבונן יראה, כי טבע האדם הוא שהוא מציג בצורה שונה עובדות, מאשר איך שהוא מציג פירושים של עובדות. דהיינו, כאשר האדם מציג מספר לדוגמה על איזה דבר שקרה, בד"כ כאשר הוא מספר על מה שבאמת קרה בפועל, הוא מציג את הדברים בצורה עובדתית / אובייקטיבית / מחויבת. וכאשר האדם מספר על הפירוש שהוא נותן למה שקרה, שם האדם מתייחס אל הדבר כאל פירוש סובייקטיבי אפשרי בלבד.

והרעיון הוא, שטבע האדם הוא לא להיכנס למריבות כאשר הוא לא חייב לעשות אותן. כי המריבה גורמת לאדם להרגיש רע. וכאשר מספרים לאדם איזה סיפור וכאשר מציגים לאדם איזה רעיון כלשהו, אז האדם מטבעו מנסה לבדוק האם מישהו מנסה לרמות אותו ולשקר אותו, או שאכן אומרים לו את האמת.

והבדיקה הזאת שהאדם עושה, כדי לברר האם מישהו מנסה לרמות אותו ולשקר אותו, היא גורמת לאדם למאמץ ולתחושה לא נעימה מול המציאות. כי האדם בעצם שומע סיפור כלשהו, והוא מנסה להיאבק איתו ברמה הפנימית שבתוכו, כדי לבדוק האם הסיפור הזה הוא נכון או לא נכון. והאדם היה מעדיף להימנע מלהתעמת ולבדוק את הסיפור, כדי לחסוך לעצמו את החוויה של ההתנגדות למה שסיפרו לו. אבל אעפ"כ האדם לא רוצה שירמו אותו, ולכן הוא כן בודק מה האמת.

ואעפ"כ ולמרות שהאדם בודק מה האמת, אעפ"כ אפשר להקשות על האדם לבצע את הבדיקה הזאת. ואת זה עושים על ידי זה שיוצרים רמת קושי גדולה יותר, לבדיקת אמיתות של הדברים. וככל שיותר קשה לאדם לבדוק את אמיתות הסיפור, כך זה יוצר אצלו יותר מאמץ, שהוא ינסה להימנע ממנו, ואז ממילא זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יאמין למה שאומרים לו.

ואיך אפשר להעלות את רמת הקושי של הבדיקה הפנימית שהאדם בודק את הסיפור שלך? תשובה: על ידי זה שאתה מציג את הפירושים, כעובדות מוחלטות. דהיינו, אם כאשר אתה מציג רעיון כלשהו, אתה מציג אותו בצורה סובייקטיבית, כגון לדוגמה שאתה אומר "לדעתי צריך לעשות כך או אחרת", או לדוגמה "אני חושב שצריך לעשות כך או אחרת", או לדוגמה "זכור לי / אני זוכר שקרה כך או אחרת" או לדוגמה "אני מבין שכך או אחרת" וכיו"ב, כל מיני מילים וביטויים, שגורמים לאינפורמציה שעוברת, לעבור בצורה סובייקטיבית ולא בצורה אובייקטיבית.

כי מה שבאמת קרה, לא צריך לומר עליו "אני זוכר / חושב / מרגיש" וכיו"ב, כי הוא באמת קרה. אבל על פירושים ומשמעויות שהאדם נותן לדבר, הוא מוסיף מילים שגורמות לדברים שלו להיות סובייקטיביים ולא אובייקטיביים. ולמה האדם עצמו מדבר כך? כי הוא מרגיש יותר בנוח לבטא את הספק שלו, בכך שהוא לא בטוח שבאמת המציאות היא כך ולא אחרת. וכבר ביארתי את זה במקומות אחרים.

וכאשר אתה מעביר למישהו רעיון כלשהו, אז אם אתה מציג את הדברים בצורה אובייקטיבית כעובדה ממשית, כאילו שאתה רואה קיר, ואומר שיש כאן קיר, שזה נקרא בצורה עובדתית, שהיא צורה שבה אתה מתאר עובדות ממשיות, שאין לך בהן ספק, אז אם אתה מציג את הדברים בצורה כזאת, אז בעצם בכך אתה משדר לתת המודע של השומע, שהדברים הם עובדה ממשית, ושאסור לו להטיל בהם ספק כלשהו.

ואז, כאשר השומע בודק בתוכו את מה...
סובייקטיביות פירושים או עובדות רמאים פירושים לעובדות עובדה פחד כיצד לשכנע אנשים לשכנע עובדות מול פירושים מודעות איך לשתול איך לגרום ללקוח איך לגרום למישהו להאמין איך לגרום למישהו להאמין לך איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך למכור איך למכור יותר איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע בחורה איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשכנע מישהו איך לשתול איך לשתול מחשבות השפעה כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום ללקוחות לגרום למישהו להאמין לגרום למישהו להאמין לך להאמין להאמין לך להפוך את העובדה לפירוש להפוך את העובדות לפירושים להפוך את הפירוש לעובדה להפוך את הפירושים לעובדות להפוך עובדה לפירוש להפוך פירוש לעובדה להציג להציג עובדה כפירוש להציג פירוש כעובדה להשפיע להשפיע על אנשים למכור למכור יותר לקוח לקוחות לשכנע לשכנע אנשים לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להאמין לשכנע מישהו להאמין לך לשתול לשתול מחשבות מחשבות מכירות עובדה עובדה או פירוש עובדה או פרשנות עובדה ופירוש עובדה כפירוש עובדה לפירוש עובדה מול פירוש עובדה פירוש עובדות עובדות או פירושים עובדות ופירושים עובדות לפירושים עובדות מול פירושים עובדות פירושים פירוש פירוש או עובדה פירוש ועובדה פירוש כעובדה פירוש לעובדה פירוש מול עובדה פירוש עובדה פירושים או עובדות פירושים ועובדות פירושים לעובדות פירושים מול עובדות פירושים עובדות פרשנות או עובדה שכנוע שכנוע מכירות שתילת מחשבות
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב? כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון בצורה שתקטין התנגדות ותסיט את תשומת הלב ליתרונות. ישנן טכניקות שונות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ... להסיט את תשומת הלב מהחיסרון? דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. לדוגמה, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר. הצגת יתרון מיד לאחר הצגת החיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה נוספת היא לאחר ... שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך? השאלה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע. למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון. איך לזהות מניפולציות ... לכם מידע, עצרו ושאלו - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתכם מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב? כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות. איך ... את תשומת הלב מהחיסרון? דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא מיד לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. המטרה היא לגרום לאדם שמולנו להתמקד ביתרון במקום בחיסרון. למשל, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ... בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר. הצגת יתרון מיד לאחר חיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה נוספת היא לאחר ... שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך? כאן, השאלה עצמה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע. למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. אבל כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון. איך לזהות מניפולציות ... מידע, נסו לעצור ולשאול - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתי מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך אפשר להציג מוצר עם חסרונות. כשאני מדבר על מוצר עם חסרונות הכוונה כל רעיון באשר הוא שבעצם מציגים אותו ויש בו רמז לחיסרון כלשהו ... לבקשה הזאת איזה חיסרון, אנחנו יודעים שזה הולך לעשות לו רע או יעשה לו גם רע, או נגיד מוכרים מוצר ללקוח ויש במוצר הזה חיסרון ומדברים על החיסרון וכו והשאלה בעצם איך
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית? כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות בפרטי המוצר במקום בתועלות האישיות שהלקוח יכול להפיק מהמוצר. חשוב להבין שכשלקוח רוכש מוצר, הוא לא קונה אותו רק בגלל שהוא מעוניין במוצר עצמו, אלא בגלל שהוא רוצה את היתרונות האישיים שהוא יקבל ממנו. לדוגמה, לקוח שמקנה טלוויזיה לא קונה אותה רק בגלל שהיא 80 אינץ, אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. ההבדל בין צורה למהות במכירה כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין ... מתארת את המאפיינים והפרטים הטכניים של המוצר, בעוד שהמהות מתייחסת לסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - כיצד המוצר ימלא את רצונותיו ויפתור ... לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה. זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח? כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות להבין מה הלקוח באמת מחפש ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות שונות מהמוצר, ולכן חשוב לשאול את עצמך: מהן התועלות שהלקוח מחפש? איזה בעיות המוצר פותר עבורו? איך המוצר ישפר את חיי הלקוח? כמובן, יש לשלב את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר ...
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
... ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון? איך ליצור רושם חיובי בראיון תקשורתי לפי בנימין נתניהו? בסרטון שבו אליעד כהן מנתח ראיון של בנימין ... הטוענים שרוב בעלי הדעה רוצים אותו כראש ממשלה - טענה שאליעד מדגיש שהיא חסרת בסיס עובדתי אך נשמעת משכנעת כאשר היא נשתלת באמצע משפט אחר. מדוע חשוב להתנסח בצורה חיובית ובטוחה? אליעד מציין שנתניהו משתמש רבות בביטוי אני חושב או אני מאמין בצורה שיכולה להחליש את המסר, כאשר היה יכול פשוט לקבוע עובדות חד - משמעיות יותר. עם זאת, יש מקרים שבהם הביטוי אני חושב עוזר לו ליצור אמירה שניתן יהיה לסגת ממנה בהמשך אם תתגלה כלא פופולרית. איך נתניהו מתמודד עם שאלות על יוקר ... מדגיש שזוהי מניפולציה יעילה, אך מציין שבמקרה זה המראיינת לא לחצה עליו מספיק עם העובדות - למשל, לא הציגה נתונים מדויקים על העלייה במחירי הדיור. איך להגיב על ביקורת אישית באופן שמנטרל את העוקץ? כשנתניהו נשאל לגבי ביקורת אישית עליו ועל משפחתו, הוא טוען ... צדק מסוים, אבל למעשה מסתירה את האמת, שהיא פחד משאלות קשות. כיצד לסיים ראיון בצורה משכנעת? בסיום הראיון, נתניהו חוזר ומדגיש את הסכנה שבהפסדו האפשרי. הוא טוען שהדרך היחידה למנוע אסון היא להצביע לליכוד. אליעד מנתח זאת כמניפולציה אפקטיבית כי היא יוצרת תחושת ... עם שאלות קשות, כיצד לבצע מניפולציות באופן שמשרת את המטרה, כיצד ליצור רושם חיובי ולשכנע את הקהל. אליעד כהן מדגים כיצד כל מילה יכולה להיות קריטית וכיצד יש להשתמש בה בצורה אסטרטגית ונכונה במהלך ראיונות. איך לענות לשאלות קשות בתקשורת? טיפים לשכנוע פוליטי מהי אומנות הפרזנטציה? איך להתמודד עם ביקורת אישית? כיצד נתניהו מנצח בראיונות תקשורתיים? ...
מניפולציה סיבתית - איך לעשות מניפולציה, באמצעות חיבור סיבתי שגוי, בין טענות שהן אכן נכונות? איך להציג משפטים שהם אמת, ולחבר אותם למסקנה שגויה? איך לשתול מחשבה? איך לשכנע מישהו? איך לנצח בויכוח, באמצעות חיבור לוגי סיבתי שגוי, בין רעיונות נכונים? קשר סיבתי שגוי
... - איך לעשות מניפולציה, באמצעות חיבור סיבתי שגוי, בין טענות שהן אכן נכונות? איך להציג משפטים שהם אמת, ולחבר אותם למסקנה שגויה? איך לשתול מחשבה? איך לשכנע מישהו? איך לנצח בויכוח, באמצעות חיבור לוגי סיבתי שגוי, בין רעיונות נכונים? קשר סיבתי שגוי וכאן אבאר ... הם אכן אמת. אבל המסקנה הלוגית שמוסקת מהם, היא לא בהכרח אמת. לדוגמה, נניח שרוצים לשכנע את הילד לעשות שיעורים. אז אומרים לו שני רעיונות, ששניהם נכונים מצד עצמם, אבל הקשר ביניהם לא בהכרח נכון. ... כך עליך ללכת לעשות שיעורים, הוא כמובן לא בהכרח נכון. או לדוגמה נניח שאנחנו רוצים לשכנע לקוח לקנות את המוצר שלנו, שהוא נניח מחשב נייד. אז נאמר לו מספר משפטים שהוא מסכים עליהם, ונחבר ... שני דברים, אחד אחרי השני. ונניח שהדבר השני קרה, למרות שהדבר הראשון קרה. אבל ניתן להציג את הדברים, כאילו הדבר השני קרה, בגלל שהדבר הראשון קרה. והעיקרון כאן הוא די פשוט. כאשר מישהו טוען טענה ... לשיעור. אלא אולי זה מסיבות אחרות, שאולי הן קשורות דווקא למורה. נניח שאתה רוצה לשכנע מישהו לראות סרט אקשן, והוא לא אוהב סרטי אקשן. באפשרות לדוגמה לומר, המון זמן כבר לא ראינו סרט אקשן, אז ... אקשן, אבל זה לא מחייב את המסקנה שאומרת, שבא נראה עכשיו סרט אקשן. נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לקנות מוצר, אז באפשרותך לומר כמה אמיתות שהוא יסכים איתן, ולחבר בינן לבין המוצר שלך. למרות ... אותה, מכל המשפטים הנכונים שנאמרו. ויש כאן עוד רמת תחכום נוספת, והיא, שיש אפשרות להציג או להסתיר בדרכים שונות את החיבור הלוגי השגוי, שנעשה בין המשפטים שהם נכונים. לדוגמה, ניתן לומר: 1 - הרכב ... אדם השני רוצה להרגיש שאתה כנה איתו ולהרגיש שאתה לא מסתיר ממנו את זה שאתה מנסה למכור לו משהו. שאז, אם תסתיר את הטענה בסוף או באמצע המשפט, זה יכול לגרום לו לחשדנות וחוסר אמינות. כאשר מצד שני, הצגת הטענה בהתחלת המשפט, לפני שהוצגו משפטים שהם בהכרח אמת, הרי ששם הטענה ... ומסקנה כלשהי. אבל מצד שני, הטענה תהיה פחות חזקה, כי יש עוד משפטי אמת, שאתה הולך להציג אחרי שתציג את הטענה שלך. ולכן, כל מקרה לגופו. וצריך ללמוד ולדעת לשלוט במינונים השונים. של לשדר אמינות להבליט להסתיר את הטענה שאינה מחויבת. לסיכום, באפשרותך לשכנע מישהו שמשהו מסוים נכון, על ידי זה שאתה אומר מספר דברים שהם אכן נכונים, אבל אתה יוצר קשר סיבתי שאינו ...
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
... מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה תהליך מכירה טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות בעיקרון, למכור זה כמו לבנות בניין שיש בו כמה קומות. כאשר הקומה האחרונה, היא המכירה ללקוח. ומתחת לקומה הזאת, יש ... לפני הקומה החמישית, לפני הקומה העשירית. ובפועל זה אומר, שעליך להכין לעצמך רשימה של הדברים שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לחשוב, לפני שהוא קונה את המוצר שלך. לדוגמה אתה מוכר לו רכב מרצדס. אז הלקוח שלך צריך לחשוב שהוא רוצה לקנות רכב ... טוב. הוא גם צריך לחשוב שהמרצדס יותר טוב מהמתחרים שלו. הוא גם צריך לחשוב שהמרצדס שווה את הכסף שלו, עבורו כלקוח. הוא גם צריך לחשוב עוד כל מיני מחשבות ... לשדרג את הרכב שלו. או שאולי קודם הוא צריך לחשוב שהוא יכול להרשות לעצמו לקנות רכב כזה. ועליך להבין, מה הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני שבנית את קומה 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי הלקוח, עוד לא הגיע לשם במחשבה שלו. ולכן לא רק שחשוב לדעת, מה לומר ללקוח, אלא שחשוב גם לדעת, מתי לומר את זה ללקוח. וזה אפשרי רק אם תדע בצורה מובנית, מה הלקוח שלך צריך לדעת לפני שהוא קונה ממך את ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
... ללקוח , איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג את עצמך ללקוח בהתחלת שיחת מכירה, כדי שהלקוח שלך ידע עם מי הוא מדבר וכדי לרכוש את האמון שלו. מצד שני שים לב, כשאתה מציג את עצמך, אתה בעצם מוכר את עצמך ללקוח שלך. וכשאתה מוכר את עצמך, אתה בעצם משדר לתת המודע של הלקוח שלך, שהוא צריך לקנות אותך ושאתה עומד למבחן. אתה בעצם גם חושף את נקודות התורפה שלך. כי מי שהוא חזק, הוא לא צריך למכור את עצמו. אתה רוצה לשדר ללקוח שלך, שהוא צריך למכור את עצמו לך, כלקוח, שתהיה מוכן
פחד לעמוד בפני קהל, פחד להציג את עצמי, פחד להעביר פרזנטציה, פחד לדבר בקבוצה, לעמוד מול קבוצה, דיבור בפני קהל, טיפול בפחד במה, טיפול בחרדת קהל, איך להתמודד עם פחד קהל? איך לדבר בפני קהל?
פחד לעמוד בפני קהל, פחד להציג את עצמי, פחד להעביר פרזנטציה, פחד לדבר בקבוצה, לעמוד מול קבוצה, דיבור בפני קהל, טיפול בפחד במה, טיפול בחרדת קהל, איך להתמודד עם פחד קהל? איך לדבר בפני קהל?
... לעמוד בפני קהל, פחד להציג את עצמי, פחד להעביר פרזנטציה, פחד לדבר בקבוצה, לעמוד מול קבוצה, דיבור בפני קהל, טיפול ... קיים כבר ברמות נמוכות וקטנות גם כשהאדם אינו מודע לו, ופשוט מתעצם ככל שהמצב נהיה אינטנסיבי יותר. מה ההבדל בין דיבור מול אנשים בסביבה מוכרת לעומת סביבה חדשה? כאשר אדם נמצא בסביבה מוכרת, כמו עבודה יומיומית שבה הוא מעביר סדנאות, או במקום בו הוא מרגיש שהוא שולט היטב בתוכן, ... מצבים שבהם האדם בטוח מאוד בעצמו ובידע שלו ועדיין מפחד לדבר מול קהל. לפעמים הפחד נובע מחששות עמוקים יותר, כגון המחשבה האם באמת מגיע לי להציג את עצמי כך?, האם אני באמת טוב כמו שאני מתאר את עצמי?, או מחשבות שליליות שהאדם חושב על ... שליליות על עצמו, כך הוא יחשוש יותר מהתגובות של אחרים, וככל שהזמן יעבור ותחושת המבחן תגדל, הפחד יגדל בהתאם. מדוע פחד קהל אינו רק פחד להציג תוכן אלא גם פחד להציג את עצמי? אליעד מציין שהפחד הוא לא רק מהתוכן המועבר, אלא גם מכך שהאדם מציג את עצמו ואת ... ולכן הוא בטוח שגם הקהל יראה את חסרונותיו. לפיכך, תרגול של הסתכלות חיובית יותר על אחרים יכול לעזור להפחית את הפחד מלדבר מול קהל. איך להציג את עצמי מול קהל בצורה רגועה ובטוחה? הדרך להיות רגוע ובטוח בדיבור מול קהל, לפי אליעד, היא להיות כנה ואותנטי לגמרי. כלומר, להציג את עצמך בדיוק כמו שאתה, ללא ניסיון להרשים או לייפות. אם האדם ידבר אמת בצורה מוחלטת על ...
יעוץ משפטי, יעוץ לעורכי דין, ניתוח מקרה משפטי, איך להציג דברים בבית משפט? ייצוג עצמי, איך לייצג את עצמך? איך לשכנע את השופט? איך להצליח בבית משפט? חרדה מבית משפט, הכנה לבית משפט, להתכונן לבית משפט
יעוץ משפטי, יעוץ לעורכי דין, ניתוח מקרה משפטי, איך להציג דברים בבית משפט? ייצוג עצמי, איך לייצג את עצמך? איך לשכנע את השופט? איך להצליח בבית משפט? חרדה מבית משפט, הכנה לבית משפט, להתכונן לבית משפט
... משפטי, יעוץ לעורכי דין, ניתוח מקרה משפטי, איך להציג דברים בבית משפט? ייצוג עצמי, איך לייצג את עצמך? איך לשכנע את השופט? איך להצליח בבית משפט? חרדה מבית משפט, הכנה לבית משפט, להתכונן לבית משפט איך להצליח במשפט ולשכנע את השופט? כאשר נמצאים בסיטואציה משפטית, במיוחד במקרה של סכסוך כספי או תביעה בין שוכר למשכיר, חשוב מאוד לדעת כיצד להציג את הדברים בבית המשפט, במיוחד אם אתם מייצגים את עצמכם ללא עורך דין. כדי להצליח בתביעה, צריך להבין את הלוגיקה המשפטית ואת האופן שבו ... גנבה את הצקים הללו. כדי להתמודד עם טענה כזו, צריך להציג קודם כל את העובדות בצורה ברורה וללא סיבוכים מיותרים. אליעד מדגיש שהדגש העיקרי צריך להיות על השופט ולא על האדם איתו מתווכחים. לכן, במקרה כזה יש להראות ... רק לאחר שהוכחתם את הטענות האלה, ניתן להוסיף את העובדה שהנתבע גם שיקר כאשר טען שגנבתם צקים, וזה יחזק את האמינות שלכם מול השופט. כיצד להתמודד עם נזק בדירה שנגרם על ידי השוכר? אליעד כהן ... לא מספיק כדי לוותר על חובות קיימים בחוזה. באיזה סדר להציג את הטיעונים בבית המשפט? אליעד כהן ממליץ להתחיל בטענה הפשוטה והברורה ביותר להוכחה, כמו חשבון החשמל שלא שולם. לאחר מכן, עוברים ... הוצגו בצורה ברורה, שכן השופט מתעניין בראש ובראשונה בעובדות ובטענות המבוססות על ראיות. איך להציג חשבוניות על תיקונים בבית משפט? כאשר מציגים לשופט חשבונית או קבלה, חשוב מאוד להסביר מדוע היא הוגשה, ולהדגיש שלא מצפים שהשוכר ישלם ... שהנזק היה כה גדול שהיה עדיף כבר להחליף במקום לתקן. איך לשכנע שופט בבית משפט? אליעד כהן ממליץ להתמקד בטענות שחשובות לשופט: להראות בצורה ברורה מדוע מגיע לכם את הכסף, להציג הוכחות ברורות, לא להסתמך על השמצות או אמירות כלליות על הצד השני, ולבנות את הטיעונים בצורה מסודרת וממוקדת. איך להצליח בבית משפט? איך להציג ראיות בבית משפט? ייצוג עצמי בבית משפט מי אחראי על נזק לדירה שכורה? האם צריך לשלם חשבונות של דייר שעזב? חרדה מבית משפט איך מתכוננים ...
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור מוצר בלי מצב רוח ובלי אנרגיה? כאשר אדם נדרש למכור מוצר או לבצע פרזנטציה, אך נמצא במצב רוח ירוד, ללא ... כזה, ואיך בכל זאת להצליח לבצע את המכירה גם כאשר התחושה האישית אינה במיטבה. האם צריך למכור את עצמך או את המוצר? אחת הטעויות המרכזיות שאנשי מכירות עושים היא שהם מניחים בטעות שעליהם למכור את עצמם. לפי אליעד כהן, איש מכירות לא צריך למכור את עצמו, אלא את המוצר שלו בלבד. אמנם קיימת גישה לפיה אם תמכור את עצמך - הלקוח יקנה ממך את המוצר. גישה זו נכונה באופן חלקי, כיוון שבאופן אידיאלי איש מכירות טוב מוכר גם את עצמו וגם את המוצר: מצד אחד, מסביר ללקוח מדוע המוצר טוב, ומצד שני גורם ללקוח להאמין שהוא עצמו אדם נעים ונחמד. אך אליעד מבהיר שבסופו של דבר, העיקר במכירה הוא המוצר. איש המכירות חייב לזכור שהוא מציג את המוצר ולא את עצמו. הפרזנטציה והמכירה הן על המוצר ולא על האדם שמוכר אותו. למה איש מכירות נכשל במכירות כשהוא בלי מצב רוח? הסיבה הנפוצה שאיש מכירות נכשל במכירה היא כי הוא חושב שעליו
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
... להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות איך להציג את המוצר ללקוח? הבעיה הנפוצה ביותר בקרב אנשי מכירות היא שהם מציגים ללקוח את המוצר עצמו, במקום את התועלת שהלקוח יקבל מהמוצר. זהו טעות משמעותית, כי הלקוח לא רוכש את המוצר בגלל המאפיינים הטכניים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יפיק מהמוצר. במילים אחרות, הלקוח לא קונה מערכת ABS או EPS אוטומטי ברכב, אלא את הביטחון, השליטה והתחושת הרוגע שהוא מקבל מהמוצר הזה. מהי טעות נפוצה בשיחות מכירה? הטעות הראשונה שמבצע איש מכירות היא השימוש בשפה מקצועית מדי. זה קורה כשאיש המכירות משתמש במונחים טכניים שהלקוח לא תמיד מבין, ובכך הוא לא מצליח להעביר את התועלת של המוצר בצורה ברורה. אך אפילו אם הלקוח מבין את המונחים, זה עדיין לא אומר שזה מה שיגרום לו לרצות לרכוש את המוצר. הלקוח מתעניין בתוצאה שהמוצר יכול להפיק עבורו, לא במונחים הטכניים של המערכת עצמה. איך למכור נכון? הדרך הנכונה להציג את המוצר היא על ידי התמקדות בתועלות שהלקוח יקבל, ולא במאפיינים הטכניים של המוצר. לדוגמה, במקום לומר: - לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD. איש המכירות צריך לומר: - הטלוויזיה הזאת תאפשר לך לראות את הסרטים שלך באיכות חדה וברורה במיוחד, כך שתרגיש שאתה נמצא ממש בתוך הסצנה. בדומה לכך, במקום לומר: - הבית מגיע עם תריסי אלומיניום. איש המכירות יכול לומר: - הבית מגיע עם תריסים שמאפשרים לך לשלוט בכמות האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום. מהי החשיבות בהסבר התועלות? הלקוח לא קונה את המוצר בגלל המאפיינים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, אם איש מכירות יוכל להציג את המוצר דרך התועלות שהוא מספק, הוא יצליח לשכנע את הלקוח לרכוש אותו. לדוגמה, אם ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר מומלץ, מורה רוחני מומלץ, מטפל רגשי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 02_08_2025 השעה 23:34:16 - wesi1