אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צורכי לקוח ✔ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
מהי הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין?

הדינמיקה שבין מוכר לקונה, ומראיין למרואיין, אינה מוגבלת רק למכירות מוצרים, אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם "מוכר" את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה שיותר מידע על מה שהוא מחפש או מה שהוא רוצה, בעוד שהקונה יעדיף שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר או השירות לפני שהוא חושף את הצרכים האישיים שלו.

במילים אחרות, ישנו מאבק סמוי שבו כל צד מנסה לשמור על שליטה על התהליך. המוכר מעוניין שהקונה יחשוף את צרכיו קודם, כדי להקל עליו למכור את המוצר בצורה מותאמת אישית, בעוד שהקונה יעדיף להאזין למוכר לפני שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי.

איך זה מתבטא בתהליך מכירה?

לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ומסביר למוכר את מה שהוא מחפש, כמו "אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה ואחרות", המוכר עשוי להיעזר במילים שהקונה אמר כדי לשווק לו את המוצר המתאים, בין אם הוא מתאים באמת ובין אם לא.

מה שחשוב להבין כאן הוא שהמוכר, באמצעות המילים שהקונה השתמש בהן, יכול להסתמך על הצרכים של הקונה כדי לשווק לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, וזה עלול להוביל לכך שהמוכר יוצר התאמה בין המילים של הקונה למוצר שהוא מציע, גם אם המוצר לא בהכרח מתאים לו באמת.

אבל אם הקונה שואל את המוכר "מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת?" במקום לציין בדיוק מה הוא מחפש, הוא יוכל לקבל תשובה יותר אובייקטיבית ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את המוצר למה שהוא אמר מראש.

הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח

אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא "אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח". הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק הקונה רוצה וצריך. כאשר המוכר מבין את צורכי הקונה, הוא יכול להציג את המוצר בצורה שתהיה לו מותאמת אישית.

באותו האופן, כאשר מועמד מגיע לראיון עבודה, הוא צריך להבין מהם הצרכים של המעסיק ולקבוע כיצד הוא יכול להתאים את עצמו לתפקיד. אל תשלח קורות חיים גנריים או תספר סיפור גנרי על עצמך. עליך לשמוע מראש מה בדיוק המעסיק מחפש, ולאחר מכן להציג את עצמך בהתאם לצרכים הספציפיים של המעסיק.

מאבק השליטה בתהליך המכירה

ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה, כך יהיה לו קל יותר למכור לו את המוצר או השירות. זהו עקרון בסיסי בתהליכי מכירה, והמוכר מבין את החשיבות של קבלת מידע מקסימלי מהקונה בהקדם. כאשר המוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא רוצה, איזה מילים הוא משתמש, וכדומה, הוא יכול למכור בצורה הרבה יותר אפקטיבית ולהתאים את הצעת המוצר למידותיו של הקונה.

מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. ככל שהקונה שואל שאלות פתוחות ומאפשר למוכר לדבר יותר על המוצר, כך הוא יקבל מידע יותר אובייקטיבי ולא מותאם אישית למה שהוא אמר. לדוגמה, אם הקונה שואל את המוכר "מה אתה יכול לספר לי על המוצר הזה?" לפני שהוא מתחיל לדבר על צרכיו האישיים, הוא יקבל תמונה רחבה ומדויקת יותר של המוצר.

מה קורה בראיון עבודה?

גם בראיון עבודה, הדינמיקה בין המראיין למרואיין דומה. על המראיין להציג את הצרכים ואת הדרישות מהתפקיד לפני שהמועמד מציג את עצמו. לדוגמה, אם המראיין שואל את המועמד "ספר לי על עצמך", על המועמד לתת תשובה קצרה, אך מיד לנסות להפוך את השאלה אליו, ולשאול את המראיין שאלות כמו "מה בדיוק כולל התפקיד?" או "איזה כישורים אתם מחפשים?" כך יוכל המועמד להבין טוב יותר מה המעסיק מחפש ולהתאים את התשובות שלו בצורה מדויקת.

איך למכור נכון?

אם אתה בצד של המוכר, עליך להבין שהמטרה היא לגרום ללקוח לחשוף כמה שיותר מידע לפני שתתחיל למכור לו את המוצר. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר "אני מחפש מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע?" - תן לו תשובה כללית בהתחלה, ואז נסה להחזיר את הכדור אל הלקוח על ידי שאלות כמו "מה בדיוק חשוב לך במוצר הזה?" כך תוכל להבין יותר את צורכי הלקוח ולהתאים את הצגת המוצר באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה.

לסיכום

הדינמיקה בין מוכר לקונה ובין מראיין למרואיין היא דינמיקה של שליטה על התהליך:

- אם אתם בצד של המוכר - אתם צריכים לגרום לקונה לדבר כמה שיותר לפני שאתם מציגים את המוצר שלכם.

- אם אתם בצד של הקונה - אתם צריכים לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים את הצרכים האישיים שלכם.

בצורה כזו, תוכלו לקבל מידע אותנטי יותר ולנהל את המשא ומתן בצורה חכמה יותר.
דינמיקה של מוכר וקונה, מראיין ומרואיין

שלום חברים, הפעם נדבר על הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין. גם בתהליך חיפוש עבודה, למעשה, אתה מוכר את עצמך, ואם אתה מראיין - אתה בעצם מנסה לקנות את "המוצר", כלומר, את המועמד המתאים. בקיצור, יש לשים לב לכך שכאשר מתקיימת אינטראקציה של קונה ומוכר, לכל אחד מהצדדים יש אינטרס שונה:

האינטרס של המוכר הוא שהקונה יספר על עצמו כמה שיותר לפני שהוא עצמו מציג את המוצר או השירות, ואילו האינטרס של הקונה הוא שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר לפני שהקונה חושף את דרישותיו.

כיצד זה מתבטא בתהליך מכירה?

בדרך כלל, בתהליכי מכירה, הקונה מציין מה הוא מחפש. לדוגמה, אם אתה נכנס לחנות ואומר למוכר: "אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה וכאלה", אז המוכר יוכל להשתמש בדיוק באותן מילים שלך כדי לשווק לך את המוצר, בין אם הוא באמת מתאים לך ובין אם לא.

כעת, שים לב להבדל: אם תשאל את המוכר שאלה פתוחה, כגון "מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת?" - הוא ייתן לך מידע יותר אובייקטיבי ופחות מותאם אישית לדברים שאמרת.

הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח

אחד העקרונות המרכזיים שמלמדים אנשי מכירות הוא: "אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח".

קודם כל, יש לברר מה בדיוק הקונה מחפש, מהם הקריטריונים החשובים לו, ורק אז להציג את המוצר בצורה שתתאים לו. כך בדיוק קורה גם בראיונות עבודה - לפני שאתה מציג את עצמך, כדאי לברר מהם הצרכים המדויקים של המעסיק, מה בדיוק הוא מחפש, ורק לאחר מכן להציג את הכישורים שלך בצורה שתדגיש את ההתאמה שלך לתפקיד. אל תשלח קורות חיים גנריים, ואל תספר סיפור גנרי על עצמך - חשוב להבין את צורכי החברה ולהתאים את ההצגה העצמית שלך לכך.

מאבק השליטה בתהליך המכירה

ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה - כך קל לו יותר לשכנע אותו ולמכור לו מוצר או שירות. לכן, האינטרס של המוכר הוא שהקונה יספר על עצמו כמה שיותר מוקדם בתהליך. ברגע שהמוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא רוצה, אילו מילים הוא עצמו משתמש בהן - הוא יכול להתאים את הצגת המוצר באופן שישכנע את הקונה לקנות אותו.

מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. לכן, כאשר אתה קונה מוצר, עדיף לשאול תחילה את המוכר שאלות פתוחות: "מה אתה יכול לספר לי על המוצר הזה?", "איך הוא בהשוואה לאחרים?" וכו', לפני שאתה מציין את הצרכים שלך במפורש. ככל שהמוכר ידבר יותר לפני שאתה מספק מידע, כך תוכל לקבל מידע אמיתי יותר, ולא מידע שהתעצב לפי מה שכבר אמרת.

איך זה עובד בראיון עבודה?

בדיוק באותו אופן, אם אתה מועמד לעבודה, עדיף שהמראיין ידבר קודם ויגדיר את הציפיות לפני שאתה מציג את עצמך. לדוגמה, אם שואלים אותך "ספר לי על עצמך", תן תשובה קצרה, אך מיד נסה להעביר את השאלה בחזרה: "מה בדיוק כולל התפקיד?", "אילו כישורים הכי חשובים לכם?" - כך תוכל להתאים את התשובות שלך למה שהמעסיק מחפש באמת.

איך למכור נכון?

אם אתה בצד של המוכר, האינטרס שלך הוא הפוך - לגרום לקונה לחשוף כמה שיותר מידע לפני שאתה מתחיל למכור. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר "אני מחפש מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע?" - תן תשובה כללית, אך מיד נסה להחזיר אליו את הכדור ולשאול שאלות שיגרמו לו לפרט יותר על הצרכים והרצונות שלו. כך תוכל להתאים את הצגת המוצר שלך באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה.

לסיכום

שימו לב לדינמיקה של מוכר וקונה:

אם אתם בצד של המוכר - נסו לגרום לקונה לדבר כמה שיותר לפני שאתם מציגים את המוצר שלכם.

אם אתם בצד של הקונה - נסו לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים מידע על הצרכים שלכם.

כך תוכלו לקבל מידע יותר אותנטי ולהשתמש בו כדי לנהל משא ומתן בצורה חכמה יותר.

למידע נוסף, היכנסו לאתר וחפשו: איך לקנות, איך למכור, איך לשכנע אנשים, איך לשאול שאלות, איך לברר מידע - ושפרו את כישורי המשא ומתן שלכם. בהצלחה!
מערכות יחסים, פרזנטציה לעבודה, לספר על עצמך בראיון עבודה, איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לשקר לאנשים? פרזנטציה למנהלים, אימון למנהלים, תשובות מותאמות אישית, התנהלות צרכנית, ניגוד אינטרסים בין מוכר לקונה, ניגוד אינטרסים בין מראיין למרואיין, תהליך קניה, יחסי מוכר וקונה, פרזנטציה למתווך, איתור צרכי הלקוח, איך למכור מוצר? איך לקנות מוצר? איך לנהל משא ומתן? מניפולציות בתהליך מכירה, יחסי מראיין מרואיין, פרזנטציה לעסקים, איך לשאול שאלות בראיון? איך לתת תשובות בראיון? צרכי הלקוח, מה לענות בראיון? מה לשאול בראיון? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה ספר על עצמך, תשובה לשאלה ספר לי על עצמך, לגרום ללקוח למכור את עצמו, ללקוח למכור לעצמו, פרזנטציה להצגה עצמית, איך להציג את עצמך? איך למכור את עצמך? פרזנטציה ללקוח, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, תשובות בראיון, איך להציג מוצר? תהליכי מכירה, תהליכי רכישה, קניינות ורכש
שליטה מכירה מוצלחת מראיין לדבר לא לשקר לך חיפוש תשובות בראיון איך לשכנע מישהו איך למכור נכון עסק להבדיל איך להציג איך להציג את עצמי איך להציג את עצמך איך למכור איך לנהל משא ומתן איך לספר על עצמי איך לספר על עצמך איך לקנות בראיון התנהגות התנהגות צרכנים התנהגות צרכנית יחסי קונה ומוכר להציג להציג את עצמי להציג את עצמך להתראיין למכור לנהל לנהל משא ומתן לספר לספר על עצמי לספר על עצמך לקנות לראיין לראיין ולהתראיין לשאול לשאול שאלות מכירה מכירה וקניה מנהל משא ומתן מתי לספר על עצמך ניהול ניהול משא ומתן ספר על עצמך פרזנטציה צרכנות צרכנות חכמה צרכנות נבונה צרכנות נכונה ראיון ראיונות שאלה שאלות שאלות בראיון שיטות שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך רכישה תהליכי מכירה תהליכי מכירה וקניה תהליכי מכירות תהליכים
מי אני, מה אני, האני, אין או יש אני או לא אני, ביטול האני עצמי, ממה האני מורכב, מה היית לפני שהיית, חיפוש עצמי
מי אני, מה אני, האני, אין או יש אני או לא אני, ביטול האני עצמי, ממה האני מורכב, מה היית לפני שהיית, חיפוש עצמי
... את הבננה שהיא רצתה לדוגמה, אני אתן לה תפוז שיגרום לה להרגיש טוב. אליעד: בדיוק, זה נקרא זיהוי צורכי הלקוח, מה אנחנו עושים כאן, זה אותו ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... הממוקדות ביצירת ודאות אצל האדם לגבי היתרון שבקנייה. איך לשכנע לקוח לקנות? טכניקות מכירה ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות ... שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל אותו? כשבנאדם בא לקנות מוצר, קודם כל יש לברר את הצורך שלו (צורכי הלקוח) , לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט ...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים. איך להבין את צרכי הלקוח? איך לשפר את יכולת המכירה? מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות? מהן הטעויות שאנשי מכירות עושים וכיצד למכור ... הפנימי, ולא להיתקע בהסברים על המוצר בלבד. איך להבין את צרכי הלקוח איך לשפר את יכולת המכירה מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח לקנות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות שעושים ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... - מה בדיוק אתה מחפש? - מה המטרה שלך? - מה חשוב לך במוצר הזה? באמצעות שאלות אלו ניתן להתאים את המוצר ללקוח בצורה מדויקת יותר. אם המוכר ימהר לתת מידע כללי על המוצר לפני שהבין את צורכי הלקוח , ייתכן שהלקוח בכלל מחפש משהו אחר. מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף מידע? יש ...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
... מהי שיחה אפקטיבית עם לקוח איך להבין את צרכי הלקוח מה לעשות אם הלקוח לא יודע מה הוא רוצה איך ליצור כימיה עם הלקוח שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח , שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא ... עם זאת, יש גם חסרונות כאשר מבררים את צרכי הלקוח. לשאול את הלקוח: מה אתה צריך? מה בדיוק אתה מחפש? תגדיר לי ספציפית מה פה? מה שם? כל הנושא הזה של איתור צרכי הלקוח, בירור צורכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, כל הדברים האלה, יש בהם גם חיסרון. למה? ואני אסביר בצורה פשוטה: לפעמים הלקוח לא יודע מה הוא רוצה ...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
... מה קורה כאשר הלקוח לא מביע עניין בשירות? אם אתה מקצוען בתחום שלך אך הלקוח לא רוצה לעבוד איתך, חשוב להבין שיכולות להיות סיבות מעבר למקצועיות שלך. ייתכן שהבעיה נעוצה ביכולת שלך ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהתאים את עצמך לצורכי הלקוח. אם אתה מוצא את עצמך במצב כזה, תוכל לשקול אם כדאי להימנע מהגישה הטכנית ולהתמקד יותר ביצירת חוויית שירות חיובית עבור ...
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, להתכונן לראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, לפני ראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, לשאול בראיון עבודה, לענות בראיון עבודה, איך להתראיין? קריירה
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, להתכונן לראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, לפני ראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, לשאול בראיון עבודה, לענות בראיון עבודה, איך להתראיין? קריירה ובו יתבאר, מה עליך כמרואיין שמחפש עבודה, להשיב וגם לשאול את המעסיק, בראיון עבודה? איך להצליח בראיון עבודה? ועוד. ובטרם תיגש לראיון העבודה, עליך כמחפש עבודה, לזכור דבר מאוד חשוב. והוא, שלמרות שנדמה לך, כי רק אתה הוא העובד, וכי זה שמראיין אותך הוא המעביד שלך, מצד המציאות באמת, המצב הוא גם הפוך. אתה הוא המעביד, והארגון שבו תעבוד, עובד אצלך. שים לב, שגם הארגון, עובד. הארגון, תפקידו לקחת את הפעילות שלך, ולהפוך אותה לתוצר ממשי, שבסופו של תהליך, ישלם לך את המשכורת בסוף החודש. לא רק אתה עובד, גם הארגון עובד. ואם הארגון לא יעבוד, אלא רק אתה, הרי ... בדיוק כמו שהארגון מקבל תועלת ממך. ולכן, הצד שלך והרצון שלך, חשובים לך, לא פחות מאשר הרצון של המעביד. המראיין שלך, הוא אחד מאלו שעובדים בארגון שבו תעבוד. הארגון = מקום העבודה, גם אם מדובר באדם אחד שנמצא בארגון. זה שמראיין אותך, הוא אחד מהעובדים בארגון שבו תעבוד. והוא, כאחד מהעובדים בארגון שאמור לעבוד ביחד איתך, מראיין אותך, כדי לצרף גם אותך למעגל העבודה. שים לב! האינטרס שלך, חשוב לך יותר מאשר כל אינטרס אחר. הגינות ויושרה, ... דהיינו, הגדלת השכר, שיפור התנאים וכולי. מדובר כאן על מערכת הדדית לחלוטין. שגם אתה צד בעניין. ועכשיו נדבר על ראיון העבודה עצמו. לגבי, מה לענות בראיון העבודה לשאלות ששואלים אותך? הדבר הטוב ביותר, הוא לענות את האמת. ככל שתהיה יותר, מי שאתה באמת, כך הסיכוי שמערכת היחסים שאתה הולך ליצור עם הארגון, תצליח יותר. אם בראיון העבודה תהיה מי שאתה לא, זה רק יגרור אי נעימויות בעתיד. אם מישהו לא מעוניין במי שאתה כפי שאתה, עליך לשקול ... זאת רוצה את התפקיד, אז, ראשית כל נסה להתאים את עצמך לתפקיד. כך הדברים יעבדו בצורה חלקה יותר. לגבי מה לשאול בראיון העבודה: עליך לפני ראיון העבודה, להכין לעצמך רשימת שאלות, אותן אתה תשאל, מהצד שלך בראיון העבודה. כאשר העובד שואל גם הוא שאלות בראיון העבודה, זה משדר שהוא רציני ובעל ערך, ולא מישהו שנואש למצוא עבודה. כאשר תשאל שאלות כלשהן, תשדר שאתה מודע ... בחינם ובלי להשיג את התכלית. חקור לעומק את המעשים שלך, ובדוק האם הם משיגים לך את האושר שאתה רוצה להשיג בסוף התהליך. לא רק אתה עושה את המעשים שלך, גם הם עושים עבורך. הם אמורים להשיג לך תכלית כלשהי. אם לא תבדוק את ...
איך להתראיין בתקשורת? נפתלי בנט, איך לענות לשאלות קשות? איך לענות לשאלות בראיון בתקשורת? יעוץ אישי לפוליטיקאים, יעוץ אסטרטגי, יעוץ לאישי ציבור, אומנות הראיון, ניתוח ראיון, NLP, אומנות התקשורת
איך להתראיין בתקשורת? נפתלי בנט, איך לענות לשאלות קשות? איך לענות לשאלות בראיון בתקשורת? יעוץ אישי לפוליטיקאים, יעוץ אסטרטגי, יעוץ לאישי ציבור, אומנות הראיון, ניתוח ראיון, NLP, אומנות התקשורת
... להתראיין בתקשורת? נפתלי בנט, איך לענות לשאלות קשות? איך לענות לשאלות בראיון בתקשורת? יעוץ אישי לפוליטיקאים, יעוץ אסטרטגי, יעוץ לאישי ציבור, אומנות הראיון, ניתוח ראיון, NLP, אומנות התקשורת איך להתראיין נכון בתקשורת לפי אליעד כהן? הסיכום הבא מתייחס להרצאה מפורטת של אליעד כהן המנתחת ראיון תקשורתי של הפוליטיקאי נפתלי בנט. ההרצאה מציגה טעויות ונותנת עצות מעשיות, ברורות ומפורטות לאישי ציבור ולפוליטיקאים כיצד לנהל ראיון בתקשורת בצורה נכונה ואפקטיבית. כיצד להתמודד עם שאלות עוינות בראיון תקשורתי? אליעד כהן מציין את טעותו הראשונה של בנט כבר בתחילת הראיון, כאשר נשאל לגבי עוינות, והגיב בשאלה: למה עוינות?. אליעד מסביר כי תגובה נכונה יותר הייתה דווקא התכחשות חזקה יותר לעוינות, למשל: איזה עוינות? יש רק אהבה. בנוסף, הוא מייעץ לנצל את ההזדמנות ולפנות אל המראיין בשמו הפרטי, ובכך לשדר תחושה של קרבה ואמון. למה אסור לומר יש גם יום אחרי הבחירות? בנט עשה טעות נוספת באומרו יש גם יום אחרי הבחירות, שמשדר לקהל ... פעולה עתידיים. אליעד כהן מדגיש שהצהרה כזו יוצרת את הרושם שהפוליטיקאי אינו אמיתי, ועדיף היה להימנע מכך. איך להפוך ביקורת אישית להזדמנות? כשהמראיינת מציינת בזכותך, אליעד כהן מציע להמיר זאת לבזכותנו, ובכך להפוך את הביקורת או התגובה האישית למשהו שמייצר תחושת שייכות ושותפות בין המרואיין למראיין. לפי אליעד, שימוש באנחנו יוצר תחושת שיתוף פעולה ומקרב את המראיין אל המרואיין, ואפילו אל הקהל הרחב. מדוע לא רצוי להשתמש במילים כמו לא השכלתי עדיין? בנט אמר: לא השכלתי עדיין, מה שמציג אותו כמי שלא מבין מספיק את הנושא. אליעד ... מציע לבחור מילים אחרות ולומר דברים באופן חיובי ובטוח יותר, כגון: אנחנו עדיין פועלים בנושא זה, כדי לשדר מנהיגות וביטחון עצמי. כיצד לדבר על סכנות בראיון פוליטי? במהלך כל הראיון, לפי אליעד כהן, בנט אינו מציג מספיק את הסכנה האמיתית שעשויה לקרות אם לא יבחרו בו. אליעד ממליץ לדבר בצורה דרמטית וברורה יותר, להציג את הדברים כסכנה ממשית לציבור ולא רק כבעיה פוליטית מופשטת. הוא מדגיש שזו דרך יעילה לשכנע מצביעים פוטנציאליים. כיצד לנסח משפטים בצורה שתשכנע את ... זאת להשתמש במשפטים כמו אנשים בטעות חושבים או אנשים צריכים לדעת ש..., וכך לשדר מסר חזק יותר שמבטל לגיטימציה לטענות היריבים. מה נכון לעשות כשהמראיין נותן הזדמנות לתקוף יריב פוליטי? כאשר המראיינת הציעה לבנט הזדמנות לתקוף את יאיר לפיד, בנט נמנע מכך ואמר אין לי כוונה לתקוף אותו. אליעד מדגיש שזו טעות קשה ומציע לנצל כל הזדמנות לתקוף יריב פוליטי בצורה חזקה וברורה, כיוון שזהו חלק בלתי נפרד מהקמפיין ומהשכנוע הפוליטי. למה חשוב לסיים משפטים במהלך ראיון? בנט במהלך הריאיון הפסיק משפטים באמצע ולא השלים אותם, דבר שפוגע בשכנוע ובמסר הברור. אליעד מדגיש את החשיבות של סיום כל משפט באופן ברור ומדויק כדי להעביר את המסר באופן חד - משמעי. מה הדרך הנכונה להציג הישגים בראיון תקשורתי? אליעד מציין שבנט לא הציג את הישגיו באופן מספק. למשל, כשאמר דאגנו לזקנים, הוא היה צריך גם לומר דאגנו לעובדים, העלנו את שכר המינימום, ... - זו לא רטוריקה נכונה. אליעד כהן מייעץ להשתמש במילים חזקות יותר כמו זה שקר חמור או השמצה חמורה, כדי להעביר מסר חד וברור. מדוע אסור לומר אני חושב בראיון פוליטי? אליעד כהן מסביר שבשימוש במונח אני חושב, בנט יוצר רושם כאילו מדובר בדעה אישית ולא בעובדה מוחלטת. הוא ממליץ להציג דברים כעובדות ולא כדעות אישיות, כדי לשדר ביטחון ואמינות. מה הדרך הנכונה להציג תרחישים פוליטיים בעייתיים? כאשר בנט תיאר תרחיש פוליטי שלילי, הוא אמר זה תסריט סביר. אליעד כהן מציע להשתמש במילים דרמטיות וחזקות יותר כמו אסון או ... כהן מדגיש שחשוב להשתמש בשפה משותפת ובצורת גוף ראשון רבים כדי ליצור הזדהות ותחושת שייכות אצל הקהל. לסיכום, מה ניתן ללמוד מהטעויות של נפתלי בנט בראיון? ההרצאה של אליעד כהן מצביעה על הטעויות המרכזיות של נפתלי בנט במהלך הראיון הפוליטי ונותנת עצות מעשיות רבות כיצד להתנהל נכון מול תקשורת. העצות כוללות דרכי תגובה נכונות לביקורת, שימוש נכון בשפה, ניהול נכון של מסרים ותפיסת הזדמנויות לתקוף או לשבח בהתאם לסיטואציה. איך להתראיין בתקשורת? איך לענות לשאלות קשות בראיון? יעוץ אסטרטגי לפוליטיקאים מה הטעויות של נפתלי בנט בראיון? איך להשתמש נכון בשפת גוף ב
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
... יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון איך פותחים נכון ראיון טלוויזיוני? אליעד כהן מנתח ראיון פוליטי של יאיר לפיד, ומתאר כיצד הוא התחיל את הראיון בפנייה אישית למראיינת, רינה מצליח, ואומר לה שלום רינה - פעולה שיוצרת תחושת חברות וקירבה. למרות הפתיחה החיובית הזו, אליעד מצביע על טעויות קריטיות שעשה לפיד לאורך הראיון כולו. מדוע יאיר לפיד לא ניצל הזדמנות לתקוף בנושא שחיתות? במהלך הראיון, מצליח הציגה ללפיד הערה בהומור על אריה דרעי ושיקומו הפוליטי. לפי הניתוח של אליעד כהן, לפיד יכול היה לנצל הזדמנות זו להדגיש את עמדתו כנגד שחיתות ... החמיץ אפשרות ברורה להציג את עצמו כלוחם בשחיתות. מהי הדרך הנכונה להגיב על טענות שליליות בראיון? אליעד כהן מדגיש כי לפיד עשה מספר טעויות כאשר התמודד עם טענות שליליות במהלך הראיון: כאשר נשאל אם יש מעבר קולות למחנה הציוני, לפיד השיב אני לא חושב במקום לומר בצורה החלטית זה לא נכון, מה שמשדר חוסר ודאות וחולשה. לפיד אמר שהוא מאמין ... של שפת גוף ומבט בראיון פוליטי? בניתוח של אליעד כהן הודגש כי לפיד שגה כשהפגין עמדת הקשבה פסיבית עם מבט מושפל כאשר הואשם. פעולה כזו משדרת כניעה וחולשה. אליעד ממליץ להישיר ... לא לומר אני לא אעשה בראיון פוליטי? כשמראיינת הציגה טענות שליליות, לפיד אמר אני אגיד לך מה אני לא עושה, ובכך הסיט את תשומת הלב למה שאינו עושה. אליעד מדגיש כי תמיד יש להתמקד במה שכן נעשה, למשל ... נכשל, ופגע ביכולת שלו להציג את עצמו כאלטרנטיבה לנתניהו. לדבריו של אליעד, לפיד היה צריך להאשים את ראש הממשלה בסיכול תכניותיו, ולא לטעון כי פתרונות קלים אינם קיימים. מה ... פוליטי. כיצד לסיים ראיון בצורה חזקה? לקראת סיום הראיון, לפיד עשה טעות כשהתנצל על חוסר הסבלנות של המראיינת ואמר אני אגמור את זה. לפי אליעד כהן, היה עדיף לומר אני אסיים בשני משפטים או אסיים מיד, כי השימוש במילה אגמור בהקשר זה יוצר תחושה שלילית, כאילו ... לתקוף את הטענה ולהציג עובדות שסותרות אותה באופן ברור ומיידי, ולא להתכנס לעמדה מתגוננת. איך להתכונן לראיון פוליטי? מיומנויות רטוריות בראיון טלוויזיה טעויות נפוצות של פוליטיקאים בראיונות איך משדרים ביטחון עצמי מול מצלמה? מדוע חשוב לדבר בצורה החלטית וברורה? כיצד להתמודד עם שאלות קשות בראיון? איך לנהל קמפיין פוליטי נכון? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: צורכי לקוח, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צורכי לקוח, איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, ייעוץ פילוסופי, מאמן אישי למנהלים בנושא צורכי לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 18:55:47 - wesi1