אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל ✔ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
מהי הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין?

הדינמיקה שבין מוכר לקונה, ומראיין למרואיין, אינה מוגבלת רק למכירות מוצרים, אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם "מוכר" את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה שיותר מידע על מה שהוא מחפש או מה שהוא רוצה, בעוד שהקונה יעדיף שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר או השירות לפני שהוא חושף את הצרכים האישיים שלו.

במילים אחרות, ישנו מאבק סמוי שבו כל צד מנסה לשמור על שליטה על התהליך. המוכר מעוניין שהקונה יחשוף את צרכיו קודם, כדי להקל עליו למכור את המוצר בצורה מותאמת אישית, בעוד שהקונה יעדיף להאזין למוכר לפני שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי.

איך זה מתבטא בתהליך מכירה?

לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ומסביר למוכר את מה שהוא מחפש, כמו "אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה ואחרות", המוכר עשוי להיעזר במילים שהקונה אמר כדי לשווק לו את המוצר המתאים, בין אם הוא מתאים באמת ובין אם לא.

מה שחשוב להבין כאן הוא שהמוכר, באמצעות המילים שהקונה השתמש בהן, יכול להסתמך על הצרכים של הקונה כדי לשווק לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, וזה עלול להוביל לכך שהמוכר יוצר התאמה בין המילים של הקונה למוצר שהוא מציע, גם אם המוצר לא בהכרח מתאים לו באמת.

אבל אם הקונה שואל את המוכר "מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת?" במקום לציין בדיוק מה הוא מחפש, הוא יוכל לקבל תשובה יותר אובייקטיבית ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את המוצר למה שהוא אמר מראש.

הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח

אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא "אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח". הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק הקונה רוצה וצריך. כאשר המוכר מבין את צורכי הקונה, הוא יכול להציג את המוצר בצורה שתהיה לו מותאמת אישית.

באותו האופן, כאשר מועמד מגיע לראיון עבודה, הוא צריך להבין מהם הצרכים של המעסיק ולקבוע כיצד הוא יכול להתאים את עצמו לתפקיד. אל תשלח קורות חיים גנריים או תספר סיפור גנרי על עצמך. עליך לשמוע מראש מה בדיוק המעסיק מחפש, ולאחר מכן להציג את עצמך בהתאם לצרכים הספציפיים של המעסיק.

מאבק השליטה בתהליך המכירה

ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה, כך יהיה לו קל יותר למכור לו את המוצר או השירות. זהו עקרון בסיסי בתהליכי מכירה, והמוכר מבין את החשיבות של קבלת מידע מקסימלי מהקונה בהקדם. כאשר המוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא רוצה, איזה מילים הוא משתמש, וכדומה, הוא יכול למכור בצורה הרבה יותר אפקטיבית ולהתאים את הצעת המוצר למידותיו של הקונה.

מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. ככל שהקונה שואל שאלות פתוחות ומאפשר למוכר לדבר יותר על המוצר, כך הוא יקבל מידע יותר אובייקטיבי ולא מותאם אישית למה שהוא אמר. לדוגמה, אם הקונה שואל את המוכר "מה אתה יכול לספר לי על המוצר הזה?" לפני שהוא מתחיל לדבר על צרכיו האישיים, הוא יקבל תמונה רחבה ומדויקת יותר של המוצר.

מה קורה בראיון עבודה?

גם בראיון עבודה, הדינמיקה בין המראיין למרואיין דומה. על המראיין להציג את הצרכים ואת הדרישות מהתפקיד לפני שהמועמד מציג את עצמו. לדוגמה, אם המראיין שואל את המועמד "ספר לי על עצמך", על המועמד לתת תשובה קצרה, אך מיד לנסות להפוך את השאלה אליו, ולשאול את המראיין שאלות כמו "מה בדיוק כולל התפקיד?" או "איזה כישורים אתם מחפשים?" כך יוכל המועמד להבין טוב יותר מה המעסיק מחפש ולהתאים את התשובות שלו בצורה מדויקת.

איך למכור נכון?

אם אתה בצד של המוכר, עליך להבין שהמטרה היא לגרום ללקוח לחשוף כמה שיותר מידע לפני שתתחיל למכור לו את המוצר. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר "אני מחפש מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע?" - תן לו תשובה כללית בהתחלה, ואז נסה להחזיר את הכדור אל הלקוח על ידי שאלות כמו "מה בדיוק חשוב לך במוצר הזה?" כך תוכל להבין יותר את צורכי הלקוח ולהתאים את הצגת המוצר באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה.

לסיכום

הדינמיקה בין מוכר לקונה ובין מראיין למרואיין היא דינמיקה של שליטה על התהליך:

- אם אתם בצד של המוכר - אתם צריכים לגרום לקונה לדבר כמה שיותר לפני שאתם מציגים את המוצר שלכם.

- אם אתם בצד של הקונה - אתם צריכים לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים את הצרכים האישיים שלכם.

בצורה כזו, תוכלו לקבל מידע אותנטי יותר ולנהל את המשא ומתן בצורה חכמה יותר.
דינמיקה של מוכר וקונה, מראיין ומרואיין

שלום חברים, הפעם נדבר על הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין. גם בתהליך חיפוש עבודה, למעשה, אתה מוכר את עצמך, ואם אתה מראיין - אתה בעצם מנסה לקנות את "המוצר", כלומר, את המועמד המתאים. בקיצור, יש לשים לב לכך שכאשר מתקיימת אינטראקציה של קונה ומוכר, לכל אחד מהצדדים יש אינטרס שונה:

האינטרס של המוכר הוא שהקונה יספר על עצמו כמה שיותר לפני שהוא עצמו מציג את המוצר או השירות, ואילו האינטרס של הקונה הוא שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר לפני שהקונה חושף את דרישותיו.

כיצד זה מתבטא בתהליך מכירה?

בדרך כלל, בתהליכי מכירה, הקונה מציין מה הוא מחפש. לדוגמה, אם אתה נכנס לחנות ואומר למוכר: "אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה וכאלה", אז המוכר יוכל להשתמש בדיוק באותן מילים שלך כדי לשווק לך את המוצר, בין אם הוא באמת מתאים לך ובין אם לא.

כעת, שים לב להבדל: אם תשאל את המוכר שאלה פתוחה, כגון "מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת?" - הוא ייתן לך מידע יותר אובייקטיבי ופחות מותאם אישית לדברים שאמרת.

הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח

אחד העקרונות המרכזיים שמלמדים אנשי מכירות הוא: "אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח".

קודם כל, יש לברר מה בדיוק הקונה מחפש, מהם הקריטריונים החשובים לו, ורק אז להציג את המוצר בצורה שתתאים לו. כך בדיוק קורה גם בראיונות עבודה - לפני שאתה מציג את עצמך, כדאי לברר מהם הצרכים המדויקים של המעסיק, מה בדיוק הוא מחפש, ורק לאחר מכן להציג את הכישורים שלך בצורה שתדגיש את ההתאמה שלך לתפקיד. אל תשלח קורות חיים גנריים, ואל תספר סיפור גנרי על עצמך - חשוב להבין את צורכי החברה ולהתאים את ההצגה העצמית שלך לכך.

מאבק השליטה בתהליך המכירה

ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה - כך קל לו יותר לשכנע אותו ולמכור לו מוצר או שירות. לכן, האינטרס של המוכר הוא שהקונה יספר על עצמו כמה שיותר מוקדם בתהליך. ברגע שהמוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא רוצה, אילו מילים הוא עצמו משתמש בהן - הוא יכול להתאים את הצגת המוצר באופן שישכנע את הקונה לקנות אותו.

מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. לכן, כאשר אתה קונה מוצר, עדיף לשאול תחילה את המוכר שאלות פתוחות: "מה אתה יכול לספר לי על המוצר הזה?", "איך הוא בהשוואה לאחרים?" וכו', לפני שאתה מציין את הצרכים שלך במפורש. ככל שהמוכר ידבר יותר לפני שאתה מספק מידע, כך תוכל לקבל מידע אמיתי יותר, ולא מידע שהתעצב לפי מה שכבר אמרת.

איך זה עובד בראיון עבודה?

בדיוק באותו אופן, אם אתה מועמד לעבודה, עדיף שהמראיין ידבר קודם ויגדיר את הציפיות לפני שאתה מציג את עצמך. לדוגמה, אם שואלים אותך "ספר לי על עצמך", תן תשובה קצרה, אך מיד נסה להעביר את השאלה בחזרה: "מה בדיוק כולל התפקיד?", "אילו כישורים הכי חשובים לכם?" - כך תוכל להתאים את התשובות שלך למה שהמעסיק מחפש באמת.

איך למכור נכון?

אם אתה בצד של המוכר, האינטרס שלך הוא הפוך - לגרום לקונה לחשוף כמה שיותר מידע לפני שאתה מתחיל למכור. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר "אני מחפש מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע?" - תן תשובה כללית, אך מיד נסה להחזיר אליו את הכדור ולשאול שאלות שיגרמו לו לפרט יותר על הצרכים והרצונות שלו. כך תוכל להתאים את הצגת המוצר שלך באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה.

לסיכום

שימו לב לדינמיקה של מוכר וקונה:

אם אתם בצד של המוכר - נסו לגרום לקונה לדבר כמה שיותר לפני שאתם מציגים את המוצר שלכם.

אם אתם בצד של הקונה - נסו לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים מידע על הצרכים שלכם.

כך תוכלו לקבל מידע יותר אותנטי ולהשתמש בו כדי לנהל משא ומתן בצורה חכמה יותר.

למידע נוסף, היכנסו לאתר וחפשו: איך לקנות, איך למכור, איך לשכנע אנשים, איך לשאול שאלות, איך לברר מידע - ושפרו את כישורי המשא ומתן שלכם. בהצלחה!
מערכות יחסים, פרזנטציה לעבודה, לספר על עצמך בראיון עבודה, איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לשקר לאנשים? פרזנטציה למנהלים, אימון למנהלים, תשובות מותאמות אישית, התנהלות צרכנית, ניגוד אינטרסים בין מוכר לקונה, ניגוד אינטרסים בין מראיין למרואיין, תהליך קניה, יחסי מוכר וקונה, פרזנטציה למתווך, איתור צרכי הלקוח, איך למכור מוצר? איך לקנות מוצר? איך לנהל משא ומתן? מניפולציות בתהליך מכירה, יחסי מראיין מרואיין, פרזנטציה לעסקים, איך לשאול שאלות בראיון? איך לתת תשובות בראיון? צרכי הלקוח, מה לענות בראיון? מה לשאול בראיון? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה ספר על עצמך, תשובה לשאלה ספר לי על עצמך, לגרום ללקוח למכור את עצמו, ללקוח למכור לעצמו, פרזנטציה להצגה עצמית, איך להציג את עצמך? איך למכור את עצמך? פרזנטציה ללקוח, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, תשובות בראיון, איך להציג מוצר? תהליכי מכירה, תהליכי רכישה, קניינות ורכש
לספר על עצמך בראיון עבודה איך לגרום למישהו לא לשקר לך איך לקנות כיצד לשכנע אנשים לשכנע אנשים איך לשכנע אנשים כישורים לקבל מידע התנהלות לגרום למישהו לא שאלות איך להציג איך להציג את איך להציג את עצמי איך להציג את עצמך איך למכור איך לספר על עצמי איך לספר על עצמך איך לקנות בראיון התנהגות התנהגות צרכנים התנהגות צרכנית יחסי קונה ומוכר להציג להציג את עצמי להציג את עצמך להתראיין למכור לנהל לספר לספר על עצמי לספר על עצמך לקנות לראיין לראיין ולהתראיין לשאול שאלות מכירה מכירה וקניה מנהל משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן ספר על עצמך פרזנטציה צרכנות צרכנות חכמה צרכנות נבונה צרכנות נכונה ראיון ראיונות שאלות שאלות בראיון שיטות שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך רכישה תהליכי מכירה תהליכי מכירה וקניה תהליכי מכירות תהליכים
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את ... המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום ... אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע לשלמות ב
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול , צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם עובדים ... מערכת הפעלה של המוח האנושי. אם תבין את הכללים, את מערכת ההפעלה הזו, תוכל להבין מה מניע את העובדים שלך ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי ... ללמוד איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, עדיף ללמוד איך אנשים חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ניהול נקודתיות, יש ללמוד ולהבין כיצד נוצרים רגשות, מחשבות, רצונות, פחדים, ...
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של יציאת המנהל לשטח, לביצוע ממשי של העבודה הפשוטה, עבודת הפועלים עצמם. לדבריו, מנהל טוב חייב מדי פעם ללכלך את הידיים ולרדת מהקומה הניהולית אל קומת הייצור או הביצוע. הסיבה לכך היא שיש דברים שניתן להבין רק דרך ניסיון ישיר ולא דרך דיווחים של מנהלים אחרים. איך ירידה לשטח עוזרת להבין את המציאות בארגון? ככל שהמנהל רחוק יותר מהפועל הפשוט ומהשטח, כך גדלה הסבירות שפרטים משמעותיים יתפספסו בדרך. בארגונים גדולים, ישנה היררכיה המורכבת ממנהלים בכירים, מנהלי ביניים, ראשי צוותים, סגנים, ועד לפועלים פשוטים. אליעד מדגיש כי התפיסה שיש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן נכונה במיוחד בניהול ארגוני. מנהל שנשען על דיווחים בלבד מסתכן בכך שהדיווחים לא יהיו מדויקים או יסתירו בעיות ממשיות בשטח. מה המשמעות הפרקטית של ללכלך את הידיים בניהול עובדים? אליעד מסביר שעל מנהל לבצע בפועל, מעת לעת, את העבודה של העובדים הכי פשוטים בארגון. הוא נותן מספר דוגמאות מפורטות: אם אתה קבלן בניין בכיר שמנהל עובדים רבים, צא לשטח ועבוד בפועל עם פועלי הבניין. אל תסתפק בביקור קצר, לך ותערבב איתם את המלט, תטיח קירות ותעשה את הפעולות שהם עושים. אם אתה מנהל מחלקת רכב, שב עם עובדי המחלקה שעושים הזמנות טלפוניות מספקים, תתקשר ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני איך להצליח בתור מנהל ולמה חשוב לחלק משימות לעובדים? כדי להצליח בתור מנהל, אליעד כהן ממליץ על גישה ברורה ופשוטה: בכל פעם שיש משימה שעליך לבצע כמנהל, יש לשאול את עצמך אילו חלקים במשימה הם כאלה שרק אתה יכול לבצע, ואילו חלקים ... הרעיון המרכזי כאן הוא שהמנהל לא אמור לבצע את כל המשימות בעצמו, אלא דווקא לחלק אותן לאנשים אחרים ולשמור ... לבצע את כל מה שביכולתם, אתה כמנהל צריך להיכנס לתמונה ולסגור את הדברים האחרונים - אותם הדברים שהעובדים אינם ... כדאי לבדוק שוב. למה הזמן של המנהל שווה הרבה יותר מזמנם של העובדים? אליעד מדגיש נקודה קריטית: הזמן של המנהל חשוב הרבה יותר מאשר הזמן של העובדים. הוא יכול להיות חשוב פי מאה, פי אלף או ... מכיוון שהתפקיד המרכזי של המנהל הוא לנהל את הארגון עצמו. לכן, עדיף לך כמנהל שתהיה לך שעה פנויה, בזמן שהעובדים שלך יעבדו מאה שעות, מאשר שאתה תבצע בעצמך ... יקר וחשוב בארגון - הזמן שלך כמנהל. לדוגמה, נניח שיש לך פרויקט גדול שדורש הרבה שעות עבודה. במקום לעבוד 100 שעות ... יקר שבו תוכל להתמקד במשימות ניהול, תכנון ואסטרטגיה. מהו היתרון של חלוקת משימות נכונה בארגון? חלוקת משימות נכונה מאפשרת למנהל להתפנות לעיסוקים קריטיים שקשורים בפיתוח העסק, שיפור התהליכים, קבלת החלטות ... המורכבות והחשובות באמת, כגון ניהול הארגון, זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום מטרות עסקיות ארוכות טווח. מה לעשות בפועל עם כל משימה חדשה שמגיעה אליך כמנהל? הצעד הראשון בכל משימה חדשה הוא תמיד לשאול: האם ואילו חלקים במשימה שלי מישהו ... ליישם את השאלה הזו תמיד, כהרגל ניהולי קבוע. בצורה זו, אתה שומר לעצמך את היכולת לנהל את הארגון בצורה מיטבית, במקום להיות עובד נוסף בארגון. אליעד ממליץ על הגישה ... על ידי עובדים אחרים, כך לך כמנהל יהיה זמן רב יותר לעסוק בניהול עצמו - המשימה החשובה ביותר של כל
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו יוצאים ללא תכנון וללא מטרה ברורה - כמו יציאה להסתובב בקניון ללא ... באופן פתוח, ובכך ליצור תחושה של זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון לפגישה מתוכננת? כאשר רוצים לקיים פגישה מסודרת ... להגדיר מראש מהם הנושאים שעליהם מדברים בפגישה, ומה מטרת הדיון בכל נושא. לקבוע מראש את הסדר ההגיוני של הנושאים, כך שהפגישה תתנהל בצורה יעילה, ברורה ומובנת. לוודא שבסיום כל נושא נעשה סיכום ביניים לפני שעוברים לנושא הבא. בסיכום הזה יש לוודא שהכל ברור, לבדוק אם יש ... לב שלא מגיעים לרגע האחרון עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ברור: הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע, מה עליו לשאול, ובאיזה סדר עליו לדבר על הדברים, אך הוא מאפשר לבן שיחו ... מודע לאופי הפגישה? רבים אינם מודעים לסגנון השיחה שבו הם נמצאים, וכתוצאה מכך משתמשים בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף שתהיה זורמת, או להפך - מנהלים פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. טיול יכול להיות ספונטני, שבו יוצאים ללא תוכנית מוגדרת, פשוט מסתובבים וזורמים עם מה שקורה, כמו טיול ... פגישה זורמת יכולה לעודד יצירתיות, חופש ביטוי והבנה מעמיקה יותר של הצד השני. שילוב בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים לשני הסגנונות ולבחור את הגישה המתאימה ביותר לכל סיטואציה. לפעמים יש צורך בפגישה מובנית, אך כדאי להשאיר בה גם מקום לזרימה טבעית. מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת אם בוחרים לקיים פגישה מסודרת, ישנם כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם: לקבוע מראש מהם הנושאים שנדון בהם. לארגן את סדר ... לנושא הבא - מה הבנו? האם יש שאלות פתוחות? להימנע מקפיצות מנושא לנושא מבלי לוודא שסיימנו לדון בנושא הקודם. פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול וחוסר מיקוד. לא נדיר להגיע לסוף הפגישה ולגלות שלא התקבלה שום החלטה משמעותית, בדיוק כפי ששיחה שמתגלגלת ... וזורמת, אך בפועל היא מתוכננת היטב. כלומר, בעוד שהשיחה יכולה להיראות כאילו היא מתקדמת באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה להוביל את הדיון. כיצד להימנע מבזבוז זמן בפגישה? לפעמים בפגישה זורמת קורה מצב שבו נשארים רק דקות ספורות ...
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה? לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך. האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו? כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר ... שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, ... אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק ... טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על האינטרס הכללי של החברה ... מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. הדרך לשנות את זה היא ... את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. ... מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון ... יש מקום למוטיבציה אישית בעבודה? המנהל לא יכול לבקש מהעובד לבצע את העבודה בצורה האופטימלית אם הוא לא יודע איך לשפר את המוטיבציה האישית של העובד. כל עובד מגיע עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של כל עובד. אחת השיטות לכך היא להפוך את העובדים ... בצורה יותר אוטונומית ומספקת. איך המנהל יכול לשפר את המוטיבציה בעובד? על מנת שהעובדים יהיו יותר יעילים, עליהם להבין את חשיבות העבודה ואת השפעתה על הצלחת הארגון. כאשר המנהל מעביר את המסר הזה בצורה ברורה, ומוודא שהעובדים לא מרגישים מרותקים למערכת כמו רובוטים, אלא כשותפים פעילים ... במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל, איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קריירה, יועץ פילוסופי, קואצר לזוגיות בנושא לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 22:24:32 - wesi1