אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פגישה ✔איחורים לפגישות - האם כדאי לאחר לפגישה? למה לאחר לפגישה? למה לא לאחר לפגישה? למה להגיע בזמן לפגישה? למה לא להגיע בזמן לפגישה? איך לשדר אמינות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איחורים לפגישות - האם כדאי לאחר לפגישה? למה לאחר לפגישה? למה לא לאחר לפגישה? למה להגיע בזמן לפגישה? למה לא להגיע בזמן לפגישה? איך לשדר אמינות? איך לשדר יושרה? איך לנהל משא ומתן? איך לשתול מחשבות? איך להשפיע על אנשים?
בנושא של איחור לפגישה שנקבעה מראש בדיוק לשעה מסוימת, יש כל מיני היבטים. ולהלן חלק מהם.

כאשר אתה קובע עם מישהו פגישה בשעה מסוימת, אז אם תאחר לפגישה, מצד אחד אתה משדר, שאתה בן אדם שאי אפשר לסמוך על מילה שלו. שמילה שלו, היא לא מדויקת במאה אחוז. כי כמו שאמרת שתגיע בשעה X והגעת בשעה שונה קצת מ X, אולי מחר תבטיח משהו, ולא תעמוד בדיוק במילה שלך. ולכן כעקרון, עדיף שלא תאחר לפגישה, אם אתה רוצה לשדר אמינות ויושרה ושיש למילה שלך ערך.

יחד עם זאת, לאנשים יש בראש התניה שאומרת להם, שהם רגילים לחכות למשהו שהם צריכים אותו. ושהחלש מחכה לחזק ולא להפך. דהיינו, שאנשים רגילים לחכות למשהו שחשוב להם. ולכן, אם תאחר בכוונה לפגישה ויחכו לך, יש בזה גם היבט שבו זה שמחכה לך, יחשוב בתת המודע שלו, שאתה אדם חשוב, שהוא מחכה לך ושהוא צריך אותך. כי כדי שהוא לא ירגיש רע מזה שהוא מחכה לך, הוא ישכנע את עצמו, שהוא רוצה לחכות לך, כי אתה אדם חשוב ששווה לחכות עבורו. ומהצד הזה, כן כדאי שתאחר לפגישה באופן מכוון. רק שאז אתה עלול לשדר שלא ניתן לסמוך במאה אחוז על מילה שלך.

ולכן עליך למצוא איזון בין שני הרעיונות האלו. ואיך לעשות זאת...
מודעות איך להשפיע כוונה לשתול מחשבות רעיונות איך לשתול מחשבות לסמוך איך לשתול איך לשדר שכנוע עצמי אמינות איחורים לפגישות איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לשדר איך לשדר אמינות איך לשדר יושרה איך לשתול איך לשתול מחשבות אמינות האם כדאי לאחר לפגישה יושרה כדאי לאחר לפגישה כיצד לנהל לא לאחר לפגישה לא להגיע בזמן לפגישה לאחר לפגישה להגיע להגיע בזמן לפגישה להשפיע להשפיע על אנשים למה לא לאחר לפגישה למה לא להגיע בזמן לפגישה למה לאחר לפגישה למה להגיע בזמן לפגישה לנהל לנהל משא ומתן לשדר לשדר אמינות לשדר יושרה לשתול לשתול מחשבות מחשבות מנהל משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן פגישה פגישות שתילת מחשבות
מנהיגות, האם כדאי להוביל פגישה? האם הובלת פגישה משדרת מנהיגות? מנהיגות בפגישה מקצועית, האם המוביל נחשב למנהיג? מי נחשב למנהיג? האם הובלת פגישה משדרת חשיבות? איך לגרום לאנשים להעריך אותך? מתי כדאי להוביל פגישה מקצועית? איך לנהל פגישה, איך לשדר מנהיגות בארגון? מי אמור להוביל פגישה? להעביר מצגת, ניהול פגישה, איך להיות מנהיג? הצגת מצגת, להציג מצגת, דינאמיקה קבוצתית, איך לשדר סמכות? איך לגרום לאנשים לכבד אותך? לתת למישהו אחר להוביל, מנהיגות ארגונית
... האם כדאי להוביל פגישה? האם הובלת פגישה משדרת מנהיגות? מנהיגות בפגישה מקצועית, האם המוביל נחשב למנהיג? מי נחשב למנהיג? האם הובלת פגישה משדרת חשיבות? איך לגרום לאנשים להעריך אותך? מתי כדאי להוביל פגישה מקצועית? איך לנהל פגישה, איך לשדר מנהיגות בארגון? מי אמור להוביל פגישה? להעביר מצגת, ניהול פגישה, איך להיות מנהיג? הצגת מצגת, להציג מצגת, דינאמיקה קבוצתית, איך לשדר סמכות? איך לגרום לאנשים לכבד אותך? לתת למישהו אחר להוביל, מנהיגות ארגונית והפעם אסביר, לגבי עניין של הובלת פגישה ולהוביל פגישה. האם ואיך זה שתוביל פגישה מקצועית של כמה אנשים, איך זה ישפיע על הצורה שבה יתפסו אותך האנשים הנוכחים שבפגישה. לדוגמה: נניח שיש פגישה מקצועית כלשהו בנושא כלשהו, שצריכים להציג בה נושא כלשהו. ונניח שאתה יכול לבחור להוביל את הפגישה או לבחור שלא להוביל את הפגישה ולתת למישהו אחר להוביל את הפגישה. השאלה היא, במידה ואתה רוצה להיתפס כאדם חשוב ביחס לאחרים, האם הגיוני שאתה תהיה זה שמוביל את הפגישה? אז יש בזה כל מיני היבטים. ראשית נעשה הפרדה בין איך יתפסו אותך האנשים שמכירים את המעמד האמיתי שלך בארגון, לדוגמה שאר ... ולהעריך את המעמד שלך, בהתאם ולפי זה שתוביל או לא תוביל את הפגישה. עניין נוסף הוא, שכבר נאמר גם אוויל מחריש חכם יחשב, דהיינו, שאפילו טיפש, כשהוא שותק נחשב לחכם. דהיינו, אם תוביל את הפגישה ותגיד דברים שאנשים אחרים יחשבו שזה שטויות, הרי שזה יוציא אותך טיפש ויהיה יותר טוב שאתה לא תוביל את הפגישה. לפחות ככה לא ידעו שאתה לא מבין ולא מבלבל את המוח. ולכן בעצם נמקד את השאלה, בהנחה שכן יש לך את הידע המקצועי להוביל את הפגישה ובהנחה שאתה חושב שאתה יכול לעשות את זה בצורה טובה, אפילו אולי יותר מכל אחד אחר שנוכח בחדר, האם ואיך זה שתוביל את הפגישה, ישפיע על איך שאנשים אחרים תופסים אותך? אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שאתה נשפט גם על פי הדרך שבה אתה מוביל את הפגישה. דהיינו, בטוח נכון שאם תוביל פגישה, אז אנשים ישפטו אותך גם לפי איך שהם יעריכו את היכולת שלך להוביל את הפגישה לטוב או לרע. זה בטוח נכון. דהיינו, יכול להיות שתצבור נקודות חובה או נקודות זכות, ביחס ליכולת שלך להוביל את הפגישה. אבל איך עצם זה שאתה מוביל את הפגישה, אתה ולא מישהו אחר, איך זה משפיע על איך שאנשים יתפסו אותך ויעריכו אותך? אז בפשוטם של דברים נראה, שמי שמוביל את הפגישה, הוא המנהיג של הקבוצה. ולמה? כי המנהיג, תפקידו להנהיג ולהוביל. ומאחר שהמנהיג מטבעו ומצד הגדרות מנהיג את שאר הצוות, ממילא ... את מערכת היחסים של האנשים, רק מנקודת המבט של מי שמוביל את הפגישה. אז אם תוביל את הפגישה, כנראה שזה משדר שאתה המנהיג שמוביל את הדברים. אבל האם זאת כל האמת? אז האמת היא, שזה לא כל האמת. כי מצד האמת, בארגון שעובד ...
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
... שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו ... ברורה - כמו יציאה להסתובב בקניון ללא יעד מסוים. האופן השני הוא טיול מתוכנן, שבו מוגדר מראש המסלול, היעדים והמטרות. גם פגישה יכולה להיות דומה לכך: ישנה פגישה זורמת וספונטנית, וישנה פגישה מסודרת ומובנית מראש. מה היתרונות והחסרונות של פגישה זורמת? פגישה זורמת היא פגישה שאין בה תכנון מוגדר מראש. המשתתפים פשוט מדברים על מה שעולה, עוברים מנושא לנושא באופן חופשי. היתרון הגדול של פגישה כזו הוא הגמישות שלה. אנשים יכולים להביע את עצמם בחופשיות, להעלות רעיונות יצירתיים, להרגיש בנוח, ולהביא נושאים חדשים שאולי לא תוכננו מראש. מצד שני, החיסרון של פגישה זורמת הוא הסיכון הגדול יותר של בזבוז זמן, חוסר מיקוד וחוסר יעילות. לעיתים קרובות פגישות כאלה מסתיימות בלי החלטות ברורות, כאשר לא ברור מה הושג ומה לא הושג. מהם היתרונות והחסרונות של פגישה מתוכננת? פגישה מתוכננת היא פגישה בעלת סדר יום ברור ומדויק. היתרון של פגישה כזו הוא הניצול הטוב יותר של הזמן והיכולת להגיע לתוצאות קונקרטיות וברורות. כאשר ברור מראש ... מה נדבר, מתי נדבר על כל נושא ואיך נעבור מנושא לנושא, קל יותר להגיע להסכמות, לסגור קצוות פתוחים ולהשלים משימות. החיסרון של פגישה מתוכננת הוא שלעיתים היא עלולה להיות נוקשה מדי, להגביל את חופש הביטוי ואת היצירתיות, ולגרום למשתתפים להרגיש פחות בנוח להביע רעיונות ספונטניים. איך לשלב בין פגישה מתוכננת לפגישה זורמת? ניתן לשלב בין שני סוגי הפגישות. לדוגמה, אפשר לתכנן מראש את הנושאים המרכזיים של הפגישה ואת הסדר שלהם, אך במהלך הפגישה לתת למשתתפים חופש להביע את דעתם באופן פתוח, ובכך ליצור תחושה של זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון ל
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך? וכאן נסביר, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? כי לפעמים תהליך המכירה מתחיל בשיחה טלפונית ולאחר מכן יש פגישה פיזית עם הלקוח. ובשביל לבצע מכירה מול הלקוח, הרי שצריך לפני כן לפגוש פיזית את הלקוח. אבל מה לעשות אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איך להתמודד עם זה? ולמה בעצם הלקוח השאיר פרטים שהוא מתעניין, אבל בפועל הוא לא רוצה להגיע לפגישה פיזית, שבה הוא יקבל מידע נוסף על המוצר וכולי? ויש לזה כל מיני סיבות וכל מיני היבטים, אבל עליך לשאול את עצמך את ... איתך לגבי הרכישה של הרכב? כנראה שהתשובה היא שכן. במילים אחרות, הלקוח הפוטנציאלי שלך, לא רוצה לפגוש אותך לפגישה פיזית, כנראה בגלל שהוא לא מרגיש שאתה חבר שלו, או שהוא לא חושב שאתה מומחה בזה, או בגלל שהוא לא חושב שאתה תנסה ...
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית למה חשוב להגדיר מראש את מטרת הפגישה ואת הנושאים שידונו בה? אליעד כהן מסביר, שכאשר אנחנו קובעים פגישה או מוזמנים לפגישה, ישנה חשיבות רבה בהגדרת מטרתה והנושאים המדויקים שעליהם מתכוונים לדבר. הוא מדגיש שפעמים רבות אנו מקבלים זימונים לפגישות , מבלי שנכתב בהם מראש על מה הפגישה, דבר שעלול לגרום לבעיות רבות כמו בלבול, חוסר מוכנות, או בזבוז זמן. למשל, קורה שאדם מגיע לפגישה ומגלה רק במהלכה שהפגישה כלל לא רלוונטית עבורו, או שהוא לא הכין מראש את מה שהיה צריך להכין, משום שלא קיבל מידע ברור מראש. לדוגמה, אדם מוזמן לפגישה בנושא מסוים. אם היה יודע מראש את מטרתה המדויקת, היה יכול להכין שאלות ספציפיות, או לחילופין, היה יכול להבין שאולי עדיף שלא יגיע כלל משום שאין בפגישה זו שום תרומה עבורו. לכן, אליעד כהן ממליץ שכאשר מזמנים פגישה, תמיד לפרט את המטרה ואת הנושאים שעל הפרק. כיצד פירוט מטרות הפגישה משפיע על המשתתפים? כאשר קובעים פגישה עם פירוט ברור של מטרת הפגישה ונושאיה, המשתתפים יכולים לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי השתתפותם. הפירוט מאפשר להם: להחליט האם הפגישה רלוונטית עבורם או לא. להגיע מוכנים עם שאלות או מידע רלוונטי לפגישה. להעריך האם הפגישה מחייבת הגעה בזמן או שהם יכולים לאחר מעט, בהתאם לחשיבות שלה עבורם. לחסוך זמן יקר באמצעות הכנה מראש. למשל, אדם שמקבל זימון לפגישה בנושא שיפור תהליכי עבודה בארגון, יבין מראש שכדאי שיכין נתונים, דוחות או רעיונות לשיפור תהליכים. ללא פירוט כזה, האדם עלול להגיע לא מוכן והפגישה תהיה פחות יעילה. איך נכון לנהל את הפגישה עצמה? מעבר לחשיבות הזימון והפירוט מראש, אליעד כהן מסביר גם את החשיבות בניהול נכון של הפגישה עצמה. ניהול נכון מתחיל כבר בתחילת ה
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
... מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי ... עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ... נדבר על נושא של ביטול עסקה ביטול פגישה ביטול רכישה וכיוב, על ידי לקוח. ... של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה וכיוב. כגון לדוגמה שלמרות שאתה מתאם איתו פגישה ולמרות שאתה אולי ווידאת את ההגעה של הלקוח לפגישה וכיוב, למרות הכל מסיבה כלשהי, ... הלקוח מעדכן, שלא מסתדר לו להגיע לפגישה ובמקרה הפחות טוב, הלקוח מבריז ולא מגיע לפגישה. מה לעשות במקרה כזה ואיך להגיב ... הזאת: פירוש 1 - אם הלקוח מבטל לך פגישה, ואתה רוצה לעשות הכל כדי שהוא יפגוש אותך וכדי לא להפסיד את הפגישה וכדי שהפגישה תתקיים בכל מקרה לא משנה מה, אז ... פירוש 2 - במידה והלקוח מבטל לך פגישה, מה התגובה האידיאלית שלך לאירוע ... שאתה אמור לרצות שהלקוח יגיע לפגישה בכל מקרה. אז לגבי הפירוש של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה, איך לגרום לו להגיע לפגישה בכל דרך אפשרית? לזה יש הרבה ... מאוד רע מכך שהוא מבטל לך את הפגישה ותגרום לו לאיזו תקווה גדולה אם הוא יגיע לפגישה ותנסה למכור לו את הפגישה בכל מחיר וכולי. ואני לא אכנס כאן ... אמור להגיב כאשר מישהו מבטל לך פגישה וכיוב. אז נניח שרכשת איזה מוצר ... במילים אחרות, אם לקוח מבטל לך פגישה, אתה אמור להתייחס לזה כמו לקוח ... והרבה מוצרים, ושאם לקוח מבטל פגישה, שאתה לא תרגיש מכך כמעט שום ... אחרות. ולא שאתה תלוי איכשהו בפגישה הזאת. הגיוני שבמצב האידיאלי, ... ושלא בא לו כרגע לעשות איתך את הפגישה, מסיבות שלו שהוא לא חייב להצדיק ... ככה שלא יזיז לך שהלקוח ביטל את הפגישה. וככה תוכל לתת יחס מכובד ללקוח ... דהיינו, שהלקוח אמור להגיע לפגישה שבה אתה אמור לנסות למכור לו משהו, ... היא לסגור עסקה ולא רק לסגור פגישה עם הלקוח לצאת ידי חובה של הפגישה. ולכן אם אתה רוצה שפגישת המכירה ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיוב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, ... את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אאכ הוא לפני כן יעבור תהליך של סינון טלפוני כזה או אחר. כי יש גם עלות של פגישה פיזית, ביחס ל - לשלוח ללקוח חומרים באופן דיגיטאלי טלפוני וכיוב. אבל כאן אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיוב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח? אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין שיש בלהגיע לפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? ומה האלטרנטיבות שהלקוח חושב שיש לו, במקום להגיע לפגישה פיזית, דהיינו, בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה ב
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
... היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת ... חדשים נפגשים לראשונה. מטרתה המוצהרת של הפגישה בדרך כלל היא להכיר אחד את השני, לדבר באופן כללי, ... כזה באמת פגישת היכרות בלבד. אליעד מדגיש שכל פגישה כזו היא בהכרח פגישת מכירה לכל דבר. מדוע כל פגישת ... למעשה מתקיים תהליך מכירה סמוי או גלוי. גם אם בפגישה שואלים רק שאלות כלליות כמו ספר לי על עצמך, ספר לי על ... פגישת היכרות היא אף פעם לא סתם דיבורים, אלא פגישה שבה הצד השני מעריך אתכם ואת הפוטנציאל שלכם להיות ... אליעד מסביר שכדי להפוך את פגישת ההיכרות לפגישה מוצלחת, צריך תמיד להתכונן אליה מראש ולתכנן באופן ... חשוב לשאול את עצמכם את השאלות הבאות לפני הפגישה: מה המטרות שלי בפגישת ההיכרות הזו? מה אני רוצה שיקרה לאחר הפגישה הזו? מה הייתי רוצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי יחשוב עלי בסוף הפגישה? איזה מידע הייתי רוצה לקבל ממנו במהלך הפגישה? איזה מסרים ברורים אני מעוניין להעביר לצד השני בפגישה? איך אשנה את המסרים שלי בהתאם למה שיקרה במהלך הפגישה? לדוגמה, נניח שאתם מעוניינים להבין במהלך הפגישה האם הלקוח זקוק לשירות מסוים או האם הוא מתמודד עם ... את המסרים שלכם, ולהעביר מסרים שונים במהלך הפגישה כדי ליצור רושם חזק ונכון. כיצד להתאים את המסרים תוך ... מחשבתית. חשוב להיות ערניים למתרחש במהלך הפגישה, ולשנות את הכיוון בהתאם למידע שהתקבל. לדוגמה, אם במהלך הפגישה גיליתם מידע חדש על החברה, כמו שהם נמצאים לפני שינוי ... חשובה כל כך? כל מילה וכל משפט שתאמרו במהלך הפגישה חשובים ומשפיעים. אליעד מסביר שפגישה זו מהווה הזדמנות ליצור רושם ראשוני חזק, ומכיוון שכל ... ולאופן שבו השאלה נשאלה. לסיכום: איך להתייחס לפגישות היכרות עם לקוחות או שותפים? פגישת היכרות היא למעשה ... לשינויים במהלך השיחה, יסייע לכם להפוך את הפגישה להצלחה ויגדיל את הסיכוי לתוצאות הרצויות בטווח הארוך. ... היא אף פעם לא רק פגישת היכרות. למעשה, כל פגישה היא תמיד פגישת מכירה. מה זה אומר בפועל? כאשר אתם ... בפגישת מכירה לכל דבר. אמנם ייתכן שבמהלך הפגישה לא תדברו ישירות על העסקה, וייתכן שתשאלו רק שאלות ... או האדם שמולכם, אבל בפועל, כל אינטראקציה בפגישה כזו משפיעה על התהליך העסקי העתידי. תכנון מקדים ... ההיכרות, כדאי לתכנן מראש: מהן המטרות שלנו בפגישה? מה היינו רוצים שהאדם השני יחשוב עלינו בסוף הפגישה? איזה מידע נרצה לדלות ממנו? אילו מסרים אנחנו רוצים ... להתפתחות השיחה? בהתאם למידע שנקבל במהלך הפגישה, נוכל לשנות ולהתאים את המסרים שאנחנו מעבירים, ... היכרות היא לא סתם דיבורים. כל מילה שנאמרת בפגישה כזו חשובה ומשפיעה על הדרך שבה הצד השני יתפוס אותנו ואת ההצעה העסקית שלנו. לכן, גשו לכל פגישה עם מודעות לכך שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר ועניין, גם ...
יעוץ למאמנים אישיים, איך לייעץ לבן אדם? איזה עצה לתת? איך לייעץ למישהו? יעוץ למטפלים, יעוץ לפסיכולוגים, בחירה חופשית, פגישה עם אליעד, עצלנות, טיפול נפשי, פגישה אישית, טיפול אישי
יעוץ למאמנים אישיים, איך לייעץ לבן אדם? איזה עצה לתת? איך לייעץ למישהו? יעוץ למטפלים, יעוץ לפסיכולוגים, בחירה חופשית, פגישה עם אליעד, עצלנות, טיפול נפשי, פגישה אישית, טיפול אישי
... למאמנים אישיים, איך לייעץ לבן אדם? איזה עצה לתת? איך לייעץ למישהו? יעוץ למטפלים, יעוץ לפסיכולוגים, בחירה חופשית, פגישה עם אליעד, עצלנות, טיפול נפשי, פגישה אישית, טיפול אישי איך לייעץ לאדם שמגיע לטיפול או לאימון אישי? כאשר אדם מגיע לייעוץ, בין אם זה אימון אישי, טיפול נפשי או אפילו שיחה עם פסיכולוג, ישנן מספר דרכים שבהן ...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1 וכאן נדבר על אחד ההיבטים שיש בתהליך של תיאום פגישות בטלפון, ונדבר על מקרה שבו איש המכירות מנסה למכור ללקוח, בשיחה טלפונית, פגישה פרונטאלית עם איש המכירות בשטח. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מבצע שיחה טלפונית ללקוח פוטנציאלי ואיש המכירות הטלפוני, מנסה למכור ללקוח המתעניין פגישה פרונטאלית עם איש מכירות פרונטאלי. ובכוונה אני מדגיש כאן את ההגדרה של הניסיון למכור פגישה פרונטאלית עם הלקוח, כי בעצם תיאום פגישות הוא שירות של מכירת פגישות. בשונה ממי שחושב בטעות שהוא רק מתאם פגישות, כי כמובן שיש כאן תהליך מכירה לכל דבר ועניין שבו מנסים למכור פגישה פיזית עם הלקוח הפוטנציאלי. אז כדי להבין את השכל של מכירת הפגישה הפרונטאלית עם הלקוח, לשם כך צריך להבין למה בעצם שהלקוח יגיע לפגישה פיזית ולא יסתפק רק בשיחה טלפונית? והתשובה לכך היא, כי מנקודת המבט של הלקוח, אנחנו רוצים ... כי בעצם יש לו את כל המידע שהוא צריך כדי לקבל החלטה ובעצם אנחנו רוצים שהוא יגיע לפגישה הפיזית, כדי לנסות לשבת לו על הראש וכדי לנסות לשגע אותו כדי לגרום לו לקנות מוצר שהוא לא ... שהוא יוכל לקבל החלטת רכישה כן או לא, במקרה כזה מבחינת הלקוח הוא ירצה לתאם איתנו פגישה רק כדי להתקדם עם העסקה אבל הוא לא ירצה סתם כך להגיע לפגישה, שבה הוא כביכול הופך להיות טרף עבור איש המכירות שינסה למכור לו מוצר שהוא לא צריך. ולכן, כדי למכור ללקוח פגישה פיזית, לשם כך עלינו לגרום ללקוח להבין, שמטרת הפגישה היא לא כדי לנסות למכור לו משהו, אלא כדי לנסות להציג לו מידע נוסף לגבי המוצר, מידע שיעזור ללקוח להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה לרכוש את המוצר. ושוב, מטרת הפגישה, היא לא כדי לגרום לו לקנות או כדי להתקדם איתו בעסקה, אלא היא כדי לספק לו עוד מידע נוסף, ... להחליט יותר טוב, אם לקנות או לא לקנות את המוצר. איש המכירות לא רוצה למכור לי משהו בפגישה, אלא איש המכירות רוצה לספק לי עוד מידע בפגישה, שיעזור לי להחליט אם העסקה מתאימה לי או שלא. וממילא זה אומר, שכדי להביא את הלקוח לפגישה, לשם כך אנחנו צריכים לגרות אותו לגבי הגעה לפגישה, שבה הוא יוכל לקבל מידע נוסף שאותו הוא לא יוכל לקבל בשיחת הטלפון. ואיך בעצם עושים את זה?! ... לגבי המוצר, נוכל לנסות להימנע מלענות ללקוח על השאלה שלו ונוכל להציע לו להגיע לפגישה כדי לקבל מידע נוסף. נניח לדוגמה שהלקוח שואל, כמה עולה המוצר מה זמני האספקה? אפשרי לומר ללקוח שיגיע לפגישה כדי שנוכל לתת לו מידע נוסף. והשיטה הזאת, כמובן שהיא כנראה לא תעבוד. כי הלקוח לא מבין למה בעצם אי אפשר לספק לו תשובות בטלפון. והלקוח יסרב להמשיך איתנו את השיחה או להגיע לפגישה, עם מישהו שלא מוכן לספק לו מידע בטלפון. כי אם איש המכירות לא מוכן לספק מידע בטלפון, אז זה ... מקצועיות חוסר יושר וכיוב. וזה לכאורה בעצם אומר, שאם אנחנו רוצים לגרום ללקוח להגיע לפגישה, אנחנו צריכים לשדר לו את ההכי מקצועיות שיש. דהיינו, לתת ללקוח כמה שיותר מידע מלא מפורט ...
ללמוד מאליעד כהן, לימוד ישיר, לימוד עקיף, ספרים של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, פגישה אישית עם אליעד כהן, והיו עיניך רואות את מוריך, התנהגות של מורה רוחני, מפגשים עם אליעד כהן
ללמוד מאליעד כהן, לימוד ישיר, לימוד עקיף, ספרים של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, פגישה אישית עם אליעד כהן, והיו עיניך רואות את מוריך, התנהגות של מורה רוחני, מפגשים עם אליעד כהן
... מאליעד כהן, לימוד ישיר, לימוד עקיף, ספרים של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, פגישה אישית עם אליעד כהן, והיו עיניך רואות את מוריך, ... אליעד מציין כי יש הבדל בין לימוד עקיף (כמו דרך ספרים) ולימוד ישיר (כמו דרך פגישה אישית או שיחה ישירה). את השאלה מה עדיף - ללמוד ... בה מועברת אינפורמציה: האם אינפורמציה יכולה לעבור בצורה טובה יותר דרך ספר או דרך פגישה אישית? הספר מהווה אמצעי עקיף להעברת מידע, בעוד שפגישה אישית היא אמצעי ישיר ומידי יותר. הוא מציין ... הם יכולים לקבל תשובות הרבה יותר מדויקות ומותאמות אישית, בהשוואה לקריאה בספר. פגישה כזו מאפשרת תשובות ישירות ואמיתיות יותר, בעוד ... כי לא תמיד מה שכתוב בספר יכול להביא את אותה תחושת קרבה או חוויית למידה כמו בפגישה פנים אל פנים. לדוגמה, כשמישהו רואה סרט או וידאו, ... כל אמצעי לימוד, תוך שהוא מציין שבלימוד ישיר (פנים אל פנים) יש יתרונות ברורים. בפגישה אישית, המורה יכול להתאים את התשובות וההסברים למצבו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איחורים לפגישות - האם כדאי לאחר לפגישה? למה לאחר לפגישה? למה לא לאחר לפגישה? למה להגיע בזמן לפגישה? למה לא להגיע בזמן לפגישה? איך לשדר אמינות? איך לשדר יושרה? איך לנהל משא ומתן? איך לשתול מחשבות? איך להשפיע על אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פגישה, איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פגישה, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקשב וריכוז, אימון אישי להרזיה, מאמן אישי קשב וריכוז בתחום פגישה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 02:19:01 - wesi1