אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
איך מנטורים ומניפולציות משפיעים על אנשים?

הרצאה של אליעד כהן עוסקת במניפולציות השונות שמשתמשים בהן מנטורים, מאמנים, מנהיגים ויועצים כדי להשפיע על אנשים. המטרה העיקרית של מניפולציה היא לגרום לאנשים לחשוב או לפעול בצורה מסוימת, לעיתים על בסיס הצגת תדמית חיצונית, ולאו דווקא על בסיס התוכן עצמו.

איך מניפולציה פועלת?

הבסיס למניפולציה הוא הבנת העדפות והצרכים של קהל היעד. אליעד כהן מסביר שמי שמבצע מניפולציה ינסה להציג את עצמו כמי שאחרים רוצים להיות, כדי להפעיל את המשיכה הפנימית של הצופה או המאזין. למשל, אם אדם רוצה להיות עשיר, הוא יעדיף לקבל עצות ממישהו שמצטייר כעשיר. אם הוא רוצה להיות ספורטאי, הוא יאזין למנטור שמציג את עצמו כשחקן מקצועי. כדי ליצור את התחושה הזאת, לעיתים מנטורים ומשפיעים אחרים משדרים מסרים באמצעות אמצעים ויזואליים כמו לבוש, מיקום (כמו הצילום ליד רכב יוקרתי), או מראה חיצוני מושך. כל זה מיועד לגרום לצופה או המאזין להרגיש שהם רוצים להיות כמו אותו אדם, ולהאמין כי אם הם יעקבו אחרי העצות שלו, הם יגיעו לאותן תוצאות.

הקשר בין התדמית החיצונית לתוכן

לפי אליעד, ככל שמשקיעים יותר בהופעה החיצונית, כך בדרך כלל יש פחות השקעה בתוכן עצמו. מדובר במציאות שבה המשאבים המוגבלים של זמן, אנרגיה וכסף מתפנים לעיתים לעטיפה החיצונית על חשבון עומק התוכן. לדוגמה, אם מישהו משקיע הרבה בהופעה החיצונית, במיקום המרשים ובאפקטים ויזואליים, זה עשוי להוות כתחליף לחוסר בעומק רעיוני או תוכן איכותי. אליעד מציין את המשפט הידוע: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", כלומר, יש לבחור היכן להשקיע - האם בהופעה החיצונית או בהשקעה בתוכן פנימי.

איך להתמודד עם מניפולציות מסוג זה?

הדרך להתמודד עם מניפולציות מבוססות על מראה חיצוני היא להיות מודעים לתהליך. לדוגמה, אם צופים בסרטון, אפשר לכבות את המסך ולהקשיב רק לתוכן המילולי. המטרה היא לשאול את עצמך: האם זה הגיוני? האם יש תוכן ממשי מאחורי הדברים, או שההיגיון מוסתר מאחורי הצגת הדברים בצורה מרהיבה? כהן מציע לבחון את המסרים לעומק לפני שמתרשמים מהמראה החיצוני בלבד.

ההשפעה של תדמית על מכירת רעיון או מוצר

אליעד כהן מסביר כי כאשר אנשים רוצים לשכנע את קהל היעד שלהם או למכור להם רעיון, הם משקיעים לא פעם בנראות החיצונית. לדוגמה, הם מצטלמים עם רקע מרשים, משתמשים בחיוכים ובסיפורי הצלחה כדי ליצור תחושת הערכה ואהבה, מתוך תקווה שהצופה יחשוב: "אם אני אקשיב לו, גם אני אגיע להצלחה". למעשה, לעיתים התדמית החיצונית מהווה דרך להסתיר את העובדה שהתוכן לא בהכרח איכותי. המטרה כאן היא להימנע מהשפעה רגשית שנעשית באמצעות החיצוניות ולתמוך בתוכן שנראה הגיוני, לא רק מרשים.

ההבדל בין תוכן לבין עטיפה חיצונית

כהן מציין כי אנשים לעיתים מעריכים יותר את העטיפה החיצונית מאשר את התוכן עצמו, ובכך הם נופלים במניפולציות שיווקיות. כך, כאשר מישהו משקיע יותר מדי בחיצוניות, יתכן כי המוצר או הרעיון עצמו יהיו פחות טובים. כהן מציע להיות מודע להטיית העטיפה, ולהבין שמה שנראה מרהיב לעיתים אינו בהכרח אמיתי או משקף את איכות התוכן.

סיכום

ההרצאה עוסקת בהשפעה החזקה שיש לתדמית חיצונית על האנשים, במיוחד כאשר מדובר במנטורים, מנהיגים ומאמן. למרות שהעטיפה החיצונית יכולה להיראות מרשימה, חשוב לבחון את התוכן בפועל ולהתמקד בהיגיון של הרעיונות והמסרים, ולא להסתנוור מההופעה החיצונית בלבד.
מדוע משתמשים במראה חיצוני כדי להשפיע על אחרים?

אנשים רבים, כמו מנטורים, מאמנים ומנהיגים, מנסים לשדר שהם מושא להערצה או דמות שהצופה או המאזין ירצה להיות כמותה. לדוגמה, לובשים חליפה כדי לשתול מחשבה שהם רציניים או מצליחים, מצטלמים ליד רכב יוקרתי, בים או בנוף מרהיב כדי לשדר הצלחה וחופש, או מתאפרים ומתייפים במטרה לגרום למי שרואה אותם לרצות לקבל מהם עצות.

כיצד נוצרת התחושה שרוצים להיות כמותם?

אם מישהו רוצה להיות שחקן כדורסל, הוא יעדיף לשמוע עצות ממי שכבר משחק כדורסל, אם מישהי רוצה להיות עשירה, היא נמשכת לעצות של מי שמצטייר כעשיר, אם מישהו רואה אישה יפה ומצליחה חברתית, הוא חושב שאולי יוכל גם הוא לזכות בהערצה דומה. גם אם אין לאדם רצון להיות בדיוק אותו אדם שהוא רואה, הוא עשוי לרצות להצליח ולהיתפס כמוערך חברתית באותה צורה. כך, כאשר רואים מישהו מרשים חיצונית - גבוה, נראה טוב, מצטייר כמאושר - יש נטייה להקשיב לו יותר, גם אם התוכן שלו דל או לא בהכרח הגיוני.

איך העטיפה החיצונית משפיעה על התוכן?

ברוב המקרים, ככל שמשקיעים בעטיפה החיצונית, כך זה עלול לבוא על חשבון עומק התוכן. ניתן להסביר זאת בכך שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו בבניית תדמית ויזואלית - לבוש, לוקיישן, אפקטים מיוחדים בסרטונים - פעמים רבות זה מפצה על כך שהתוכן עצמו אינו חזק מספיק. לא תמיד זה כך, אבל כאשר מישהו "משקיע יותר מדי" בחיצוניות, ייתכן שדווקא התוכן דל או פחות מבוסס.

יש גם אמירה ידועה: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", והרעיון כאן הוא שבחיים צריך לבחור היכן להשקיע - אי אפשר להשקיע את כל המשאבים בכל הכיוונים בו - זמנית באותה מידה. לכן, אדם שמשקיע המון בהופעה חיצונית, בדרך כלל יעשה זאת על חשבון משהו אחר, כמו פיתוח עומק פנימי או שיפור היכולות הרעיוניות.

כיצד להימנע ממניפולציה המבוססת על מראה חיצוני?

הדרך להתמודד עם התופעה היא להיות מודעים לכך שתדמית חיצונית לא בהכרח משקפת תוכן איכותי. אפשר, למשל, לכבות את המסך כשצופים בסרטון ולהקשיב רק לתוכן המילולי: עד כמה הדברים שנאמרים הגיוניים? האם הם מבוססים על עומק או שהם רק נשמעים משכנעים בזכות ה"עטיפה"? כדאי לבחון את ההיגיון מאחורי המסרים לפני שמתרשמים מהאופן שבו הם מוצגים ויזואלית, לוודא שיש ממש ברעיון ולא רק צורה חיצונית מלהיבה.

מה הקשר בין גובה, יופי ועיצוב לבין מידת ההערצה?

אנשים נמשכים לדמויות שנראות מרשימות: גבר גבוה מעורר רצון להידמות לו אצל גברים אחרים, ונשים עלולות להימשך אליו כי הוא נראה "חזק" או "מרשים". אישה יפה מצטלמת טוב ויכולה ליצור סביב עצמה תחושה שאחרים יעריצו אותה, כך שצופות ירצו להקשיב לה משום שהיו רוצות להיראות כמוה, וצופים ירצו להקשיב לה כי הוא מייצגת הצלחה חברתית שהם היו רוצים לעצמם. לעומת זאת, אדם פחות מושך חיצונית - "גמד מכוער ופצוע", כדוגמה הקיצונית - כנראה לא היה זוכה לאותה הערצה וקשב, גם אם התוכן שלו היה חכם יותר.

איך התדמית משפיעה על מכירת רעיון או מוצר?

לא פעם, מי שרוצה למכור או לשכנע, משקיע יותר בנראות: מצלם את עצמו עם רקע מרשים, מראה סיפורי הצלחה, מציג חיוכים ומספר כמה הוא מאושר. המטרה היא לגרום לצופה לחשוב: "הייתי רוצה להיות כמוהו או כמוה" ולהאמין שאם יקשיב לעצות, אולי יגיע לאותם הישגים או לאותה תחושה. במקרים רבים, נוצר הרושם שהתוכן איכותי רק בזכות אותם אמצעים ויזואליים, בעוד שלמעשה ניתן לשלב גם וגם, אך לרוב רואים הטיה ברורה - יותר השקעה בעטיפה כדי לפצות על תוכן בינוני או דל.

לבסוף, ניתן להעמיק בנושא על ידי תשומת לב לתוכן במקום להתפעל רק מהחיצוניות, לבחון טענות והסברים לעומק, ולחפש את ההיגיון והרלוונטיות של הרעיון בפועל במקום להסתנוור מהצגת הדברים בצורה מרהיבה.
אופי או יופי, יופי על חשבון האופי, אופי על חשבון היופי, יפה וחכמה, יפה או חכמה, עשיר או טיפש, טיפש או עשיר, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, יופי חיצוני או יופי פנימי, מה המראה שלך אומר עליך? מה היופי שלך אומר עליך? למה אנשים אוהבים אנשים יפים? איך לשדר הצלחה? איך לשדר מנהיגות? מה הבגדים שלך אומרים עליך? איך להתלבש נכון? השפעת הבגדים על הסביבה, איך לשתול מחשבות? ראפור של מנטורים, מניפולציות של מוכרים, מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של מאמנים, בחורה יפה, תעודות על הקיר, איך לבחור יועץ? מה ההכשרה שלך? מה ההשכלה שלך? מה ההסמכה שלך? איך לבחור מנטור? איך לבחור מאמן? איך לבחור קאוצר?
אימון לקבל עצות מה אנשים אוהבים איך לבחור מנטור ייצור הכנסה יפה וחכמה תדמית טיפשות איך לגרום לאנשים להקשיב לך קהל היעד הישג nlp אופי אופי או יופי איך לגרום לאנשים להקשיב לך איך לגרום לאנשים ללכת אחריך איך לשכנע אנשים הקשבה השפעה השפעה על אנשים חיצוני חיצוניות יופי יופי או אופי כיעור לגרום לאנשים להקשיב לך לגרום לאנשים ללכת אחריך להקשיב להקשיב לך ללכת אחריך למי להקשיב לשכנע אנשים מיהו מנהיג מכוער מנהיג מנהיגות מנהיגים מנטור מנטורים מנטורים ומניפולציות מנטורינג מניפולציה מניפולציות מניפולציות והשפעה על אנשים מניפולציות של מנהיגים מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים נלפ נראות חיצוני נראות חיצונית עטיפה או תוכן שקר שקרים שקרים של מנטורים שקרנים
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
...שיש לו את הכלים, הזמן או המשאבים הנדרשים כדי לפעול בכיוון הזה. איך להכניס לאדם רעיון בלי שהוא יתנגד אליו? אליעד מתאר טכניקות מתוחכמות להטמעת רעיון בצורה עקיפה. אם רוצים לשכנע אדם ללכת לטיפול פסיכולוגי, לדוגמה, לא כדאי בהכרח להזכיר ישירות את הנושא. במקום זאת, אפשר לדבר ליד האדם על אנשים אחרים שהלכו לפסיכולוג, מבלי להדגיש קשר ישיר אליו. ניתן לספר על מישהו שביקש עזרה, וכך ליצור באופן עקיף לגיטימציה לאותו אדם להודות שגם הוא זקוק לעזרה. הסיבה לשימוש בטכניקה העקיפה היא כדי לעקוף את ההתנגדויות של האדם...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
...העצמי שלו בעצמו, ולגרום לו לחשוב שהוא משוגע. ואחכ אפשר להציג לו את הדעה הנגדית. אבל, בדרך הזו יש גם חיסרון מאוד גדול. והוא, שלפעמים הגישה הזאת יוצרת בדיוק את התוצאה ההפוכה והנגדית. וישנם מקרים, שבהם, אתה חושב שהשני גם צודק וגם טועה. והוא חושב שהוא רק צודק ושרק הוא צודק. ואם תאמר לו שהוא רק טועה, זה ימנע ממנו להסכים איתך, שהוא גם צודק וגם טועה, והוא ימשיך להחזיק בדעתו שהוא ואך ורק הוא צודק. וההסבר הוא, שלפעמים האדם מרגיש שמערערים לו את הביטחון העצמי שלו בעצמו. ואז לפעמים האדם מרגיש סוג של איום קיומי...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...השכנוע שלנו בעזרת שפת גוף? אליעד מדבר גם על היכולת להתנהל במכירה או שכנוע בצורה שהיא אינסטינקטיבית, שבה כל מילה ופעולה שנעשית מציינת כוונה מסוימת. הכוונה היא לפתח את המיומנות שמאפשרת לשים לב למילים ולאופן שבו הן משדרות את הכוונה. איך נוכל להבין טוב יותר את מהות השפה והשפעתה על תפיסת המציאות? אליעד מציין, שבעצם כל תהליך של מכירה או שכנוע נעשה במידת מה בצורה של היפוכים ושינוי תפיסות, ותוך כדי שימוש במילים חזקות שמביאות את האדם למצב של מחויבות לפעולה. המילים שמניבים תוצאות הן המילים שמקשרות את האפשרי...
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
...שעוברת, לעבור בצורה סובייקטיבית ולא בצורה אובייקטיבית. כי מה שבאמת קרה, לא צריך לומר עליו אני זוכר / חושב / מרגיש וכיוב, כי הוא באמת קרה. אבל על פירושים ומשמעויות שהאדם נותן לדבר, הוא מוסיף מילים שגורמות לדברים שלו להיות סובייקטיביים ולא אובייקטיביים. ולמה האדם עצמו מדבר כך? כי הוא מרגיש יותר בנוח לבטא את הספק שלו, בכך שהוא לא בטוח שבאמת המציאות היא כך ולא אחרת. וכבר ביארתי את זה במקומות אחרים. וכאשר אתה מעביר למישהו רעיון כלשהו, אז אם אתה מציג את הדברים בצורה אובייקטיבית כעובדה ממשית, כאילו שאתה...
שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
...כולו, הוא כולו רק סובייקטיבי ופירוש אישי בלבד. וכאשר אתה לוקח רעיון כלשהו ורוצה להחליש אותו, אז עליך ליצור רצף של החלשות של אותו הרעיון. דהיינו, עליך ליצור רושם חזק מאוד אצל השומעים, שההתייחסות שלהם כלפי אותו הרעיון, תהיה כאילו זה רק רעיון סובייקטיבי בלבד, שהוא אינו מחויב אלא רק אפשרי בלבד. זא עליך לגרום לאותם השומעים, להרגיש תחושה של חוסר אמון, כלפי אותו הרעיון. ואת יצירת חוסר האמון כלפי אותו הרעיון, אפשר לעשות על ידי זה שאתה מדגיש ומעצים את החלקים של הרעיון, שבהם הכי קל לאנשים להטיל ספק. שאלו...
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה / דיבייטינג / NLP / לתכנת את התת מודע / תכנות התת מודע / אסטרטגיות שכנוע ועוד...
...עדינה, עדיין עליך להיות מודע לכך, שבצורת הדיבור העדינה שלך, אתה נותן לגיטימציה לצד השני. כי עם אויב, לא מדברים בצורה עדינה. ואם אתה לא חושב שהצד השני הוא אויב שלך ואם אתה לא מדבר איתו כאל אויב שלך, הרי שבעצם אתה משדר, שאתה נותן לו לגיטימציה כלשהי ושגם בעיניך, הוא לא ככ גרוע... אובמה: אז עכשיו אני רוצה ל... ואני רוצה ל... (so now I want to hire another 100,000 new math and science teachers, and create 2 million more slots in our community colleges so that people can get trained for the jobs that...
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
...חדשים או איך לגרום לו לפחד לעשות לנסות דברים יש מאחורי זה פרנציפ. כן מה אתה אומר? ש: אתה יכול להגיד לו שאם תעשה ככה אתה יכול להרוויח. אליעד: אבל הוא מפחד נכון אבל הוא עדיין מפחד, רגע אני אחדד את השאלה עוד יותר אתה אומר בא נגיד לו בצורה ישירה נגיד לו תקשיב נכון שאתה מפחד אבל יש לזה גם יתרונות, נכון? ש: לא זה שאתה מפחד מהדבר הזה שאתה רוצה לעשות. אליעד: נכון שאתה מפחד שיגרם לך נזק אבל זה יכול להביא לך תועלת, נכון שאתה מפחד לעשות בנגי נגיד שמישהו מפחד לעשות בנגי ואתה רוצה לשכנע אותו לעשות בנגי. אוקי...
חיצוניות ופנימיות, פנימיות וחיצוניות, השפעה חיצונית, בעיות חיצוניות, אהבה פנימית, אהבה עצמית פנימית, ערך עצמי פנימי, השפעת הסביבה, ערך עצמי חיצוני
חיצוניות ופנימיות, פנימיות וחיצוניות, השפעה חיצונית, בעיות חיצוניות, אהבה פנימית, אהבה עצמית פנימית, ערך עצמי פנימי, השפעת הסביבה, ערך עצמי חיצוני
...מאושר באופן פנימי, ללא תלות בדברים חיצוניים, אך מהצד השני, האדם כמעט לעולם אינו יכול להיות מאושר במאה אחוז אם המצב החיצוני שלו אינו טוב. למשל, אדם שחווה בעיות משפחתיות, כלכליות או בריאותיות יתקשה להרגיש שלמות מוחלטת. כלומר, החיצוני משפיע על פנימי מבחינת החוויה של האדם, אך לא מבחינת המהות הבסיסית של הקיום שלו. אליעד מוסיף דוגמה מוחשית להמחשת הרעיון: לא משנה איזו חולצה אדם לובש, גופו נשאר אותו גוף. הצבע של החולצה הוא פרט חיצוני בלבד ואינו משפיע על מהותו של הגוף, אך החוויה הפנימית של האדם עשויה להשתנות...
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
שכנוע למתקדמים, ניתוח תהליכי שכנוע, משל ונמשל, שיטות שכנוע מתקדמות, טכניקות שכנוע מתקדמות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, השפעה על התת מודע, סוגסטיה, חשיבה מופשטת
...יכול לעורר אדם להבין רעיון מורכב יותר מאשר הסברים ישירים. לפי אליעד, חכם אמיתי הוא מי שיודע לקחת כל סיטואציה ולהלביש עליה משמעות עמוקה, כדי שהסיפור ייחרט בזיכרון של האדם וישפיע עליו לטווח ארוך. הוא מתאר שחוכמה אמיתית היא לראות איך כל פרט קטן קשור למבנה גדול יותר של המציאות, ולכן סיפורים פשוטים כביכול יכולים להיות משמעותיים הרבה יותר מתיאוריות מורכבות של אנשים פחות עמוקים. איך לשתול מחשבות? שכנוע למתקדמים חשיבה מופשטת איך להשפיע על התת מודע? מה ההבדל בין משל לנמשל? פתרון בעיות בזמן אמת איך לפתח חשיבה...
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
...הוא אמר שהוא רוצה שידליקו את האור הוא אמר שהוא רוצה שלא ידליקו את האור, הוא אמר שהוא רוצה שינמיכו את הווליום הוא אמר שהוא רוצה שיגבירו את הווליום, לא משנה מה הוא אמר בכלל אתה מסוגל לשכנע אותו לחשוב אחרת? שמה להתמחות בדברים האלה. קח דעות של אנשים מישהו מביע את דעתו אומר אתה אומר לו וואלה אני חושב שזה מאוד יפה איך שהבניין הזה אתה יכול לשכנע אותו שזה לא יפה אתה יכול לשכנע אותו שזה לא מאוד יפה אלא זה יפה פחות, אתה יכול לשכנע אותו שזה לא מאוד יפה אלא הכי יפה בעולם? לאו דווקא לקטע הפוך אפילו להקצין יותר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עשיר או טיפש, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עשיר או טיפש, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי מומלץ, טיפול נפשי, מאמן עסקי בתחום עשיר או טיפש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7813 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 10:59:26 - wesi1