אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להקשיב לך ✔מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
איך מנטורים ומניפולציות משפיעים על אנשים?

הרצאה של אליעד כהן עוסקת במניפולציות השונות שמשתמשים בהן מנטורים, מאמנים, מנהיגים ויועצים כדי להשפיע על אנשים. המטרה העיקרית של מניפולציה היא לגרום לאנשים לחשוב או לפעול בצורה מסוימת, לעיתים על בסיס הצגת תדמית חיצונית, ולאו דווקא על בסיס התוכן עצמו.

איך מניפולציה פועלת?

הבסיס למניפולציה הוא הבנת העדפות והצרכים של קהל היעד. אליעד כהן מסביר שמי שמבצע מניפולציה ינסה להציג את עצמו כמי שאחרים רוצים להיות, כדי להפעיל את המשיכה הפנימית של הצופה או המאזין. למשל, אם אדם רוצה להיות עשיר, הוא יעדיף לקבל עצות ממישהו שמצטייר כעשיר. אם הוא רוצה להיות ספורטאי, הוא יאזין למנטור שמציג את עצמו כשחקן מקצועי. כדי ליצור את התחושה הזאת, לעיתים מנטורים ומשפיעים אחרים משדרים מסרים באמצעות אמצעים ויזואליים כמו לבוש, מיקום (כמו הצילום ליד רכב יוקרתי), או מראה חיצוני מושך. כל זה מיועד לגרום לצופה או המאזין להרגיש שהם רוצים להיות כמו אותו אדם, ולהאמין כי אם הם יעקבו אחרי העצות שלו, הם יגיעו לאותן תוצאות.

הקשר בין התדמית החיצונית לתוכן

לפי אליעד, ככל שמשקיעים יותר בהופעה החיצונית, כך בדרך כלל יש פחות השקעה בתוכן עצמו. מדובר במציאות שבה המשאבים המוגבלים של זמן, אנרגיה וכסף מתפנים לעיתים לעטיפה החיצונית על חשבון עומק התוכן. לדוגמה, אם מישהו משקיע הרבה בהופעה החיצונית, במיקום המרשים ובאפקטים ויזואליים, זה עשוי להוות כתחליף לחוסר בעומק רעיוני או תוכן איכותי. אליעד מציין את המשפט הידוע: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", כלומר, יש לבחור היכן להשקיע - האם בהופעה החיצונית או בהשקעה בתוכן פנימי.

איך להתמודד עם מניפולציות מסוג זה?

הדרך להתמודד עם מניפולציות מבוססות על מראה חיצוני היא להיות מודעים לתהליך. לדוגמה, אם צופים בסרטון, אפשר לכבות את המסך ולהקשיב רק לתוכן המילולי. המטרה היא לשאול את עצמך: האם זה הגיוני? האם יש תוכן ממשי מאחורי הדברים, או שההיגיון מוסתר מאחורי הצגת הדברים בצורה מרהיבה? כהן מציע לבחון את המסרים לעומק לפני שמתרשמים מהמראה החיצוני בלבד.

ההשפעה של תדמית על מכירת רעיון או מוצר

אליעד כהן מסביר כי כאשר אנשים רוצים לשכנע את קהל היעד שלהם או למכור להם רעיון, הם משקיעים לא פעם בנראות החיצונית. לדוגמה, הם מצטלמים עם רקע מרשים, משתמשים בחיוכים ובסיפורי הצלחה כדי ליצור תחושת הערכה ואהבה, מתוך תקווה שהצופה יחשוב: "אם אני אקשיב לו, גם אני אגיע להצלחה". למעשה, לעיתים התדמית החיצונית מהווה דרך להסתיר את העובדה שהתוכן לא בהכרח איכותי. המטרה כאן היא להימנע מהשפעה רגשית שנעשית באמצעות החיצוניות ולתמוך בתוכן שנראה הגיוני, לא רק מרשים.

ההבדל בין תוכן לבין עטיפה חיצונית

כהן מציין כי אנשים לעיתים מעריכים יותר את העטיפה החיצונית מאשר את התוכן עצמו, ובכך הם נופלים במניפולציות שיווקיות. כך, כאשר מישהו משקיע יותר מדי בחיצוניות, יתכן כי המוצר או הרעיון עצמו יהיו פחות טובים. כהן מציע להיות מודע להטיית העטיפה, ולהבין שמה שנראה מרהיב לעיתים אינו בהכרח אמיתי או משקף את איכות התוכן.

סיכום

ההרצאה עוסקת בהשפעה החזקה שיש לתדמית חיצונית על האנשים, במיוחד כאשר מדובר במנטורים, מנהיגים ומאמן. למרות שהעטיפה החיצונית יכולה להיראות מרשימה, חשוב לבחון את התוכן בפועל ולהתמקד בהיגיון של הרעיונות והמסרים, ולא להסתנוור מההופעה החיצונית בלבד.
מדוע משתמשים במראה חיצוני כדי להשפיע על אחרים?

אנשים רבים, כמו מנטורים, מאמנים ומנהיגים, מנסים לשדר שהם מושא להערצה או דמות שהצופה או המאזין ירצה להיות כמותה. לדוגמה, לובשים חליפה כדי לשתול מחשבה שהם רציניים או מצליחים, מצטלמים ליד רכב יוקרתי, בים או בנוף מרהיב כדי לשדר הצלחה וחופש, או מתאפרים ומתייפים במטרה לגרום למי שרואה אותם לרצות לקבל מהם עצות.

כיצד נוצרת התחושה שרוצים להיות כמותם?

אם מישהו רוצה להיות שחקן כדורסל, הוא יעדיף לשמוע עצות ממי שכבר משחק כדורסל, אם מישהי רוצה להיות עשירה, היא נמשכת לעצות של מי שמצטייר כעשיר, אם מישהו רואה אישה יפה ומצליחה חברתית, הוא חושב שאולי יוכל גם הוא לזכות בהערצה דומה. גם אם אין לאדם רצון להיות בדיוק אותו אדם שהוא רואה, הוא עשוי לרצות להצליח ולהיתפס כמוערך חברתית באותה צורה. כך, כאשר רואים מישהו מרשים חיצונית - גבוה, נראה טוב, מצטייר כמאושר - יש נטייה להקשיב לו יותר, גם אם התוכן שלו דל או לא בהכרח הגיוני.

איך העטיפה החיצונית משפיעה על התוכן?

ברוב המקרים, ככל שמשקיעים בעטיפה החיצונית, כך זה עלול לבוא על חשבון עומק התוכן. ניתן להסביר זאת בכך שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו בבניית תדמית ויזואלית - לבוש, לוקיישן, אפקטים מיוחדים בסרטונים - פעמים רבות זה מפצה על כך שהתוכן עצמו אינו חזק מספיק. לא תמיד זה כך, אבל כאשר מישהו "משקיע יותר מדי" בחיצוניות, ייתכן שדווקא התוכן דל או פחות מבוסס.

יש גם אמירה ידועה: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", והרעיון כאן הוא שבחיים צריך לבחור היכן להשקיע - אי אפשר להשקיע את כל המשאבים בכל הכיוונים בו - זמנית באותה מידה. לכן, אדם שמשקיע המון בהופעה חיצונית, בדרך כלל יעשה זאת על חשבון משהו אחר, כמו פיתוח עומק פנימי או שיפור היכולות הרעיוניות.

כיצד להימנע ממניפולציה המבוססת על מראה חיצוני?

הדרך להתמודד עם התופעה היא להיות מודעים לכך שתדמית חיצונית לא בהכרח משקפת תוכן איכותי. אפשר, למשל, לכבות את המסך כשצופים בסרטון ולהקשיב רק לתוכן המילולי: עד כמה הדברים שנאמרים הגיוניים? האם הם מבוססים על עומק או שהם רק נשמעים משכנעים בזכות ה"עטיפה"? כדאי לבחון את ההיגיון מאחורי המסרים לפני שמתרשמים מהאופן שבו הם מוצגים ויזואלית, לוודא שיש ממש ברעיון ולא רק צורה חיצונית מלהיבה.

מה הקשר בין גובה, יופי ועיצוב לבין מידת ההערצה?

אנשים נמשכים לדמויות שנראות מרשימות: גבר גבוה מעורר רצון להידמות לו אצל גברים אחרים, ונשים עלולות להימשך אליו כי הוא נראה "חזק" או "מרשים". אישה יפה מצטלמת טוב ויכולה ליצור סביב עצמה תחושה שאחרים יעריצו אותה, כך שצופות ירצו להקשיב לה משום שהיו רוצות להיראות כמוה, וצופים ירצו להקשיב לה כי הוא מייצגת הצלחה חברתית שהם היו רוצים לעצמם. לעומת זאת, אדם פחות מושך חיצונית - "גמד מכוער ופצוע", כדוגמה הקיצונית - כנראה לא היה זוכה לאותה הערצה וקשב, גם אם התוכן שלו היה חכם יותר.

איך התדמית משפיעה על מכירת רעיון או מוצר?

לא פעם, מי שרוצה למכור או לשכנע, משקיע יותר בנראות: מצלם את עצמו עם רקע מרשים, מראה סיפורי הצלחה, מציג חיוכים ומספר כמה הוא מאושר. המטרה היא לגרום לצופה לחשוב: "הייתי רוצה להיות כמוהו או כמוה" ולהאמין שאם יקשיב לעצות, אולי יגיע לאותם הישגים או לאותה תחושה. במקרים רבים, נוצר הרושם שהתוכן איכותי רק בזכות אותם אמצעים ויזואליים, בעוד שלמעשה ניתן לשלב גם וגם, אך לרוב רואים הטיה ברורה - יותר השקעה בעטיפה כדי לפצות על תוכן בינוני או דל.

לבסוף, ניתן להעמיק בנושא על ידי תשומת לב לתוכן במקום להתפעל רק מהחיצוניות, לבחון טענות והסברים לעומק, ולחפש את ההיגיון והרלוונטיות של הרעיון בפועל במקום להסתנוור מהצגת הדברים בצורה מרהיבה.
אופי או יופי, יופי על חשבון האופי, אופי על חשבון היופי, יפה וחכמה, יפה או חכמה, עשיר או טיפש, טיפש או עשיר, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, יופי חיצוני או יופי פנימי, מה המראה שלך אומר עליך? מה היופי שלך אומר עליך? למה אנשים אוהבים אנשים יפים? איך לשדר הצלחה? איך לשדר מנהיגות? מה הבגדים שלך אומרים עליך? איך להתלבש נכון? השפעת הבגדים על הסביבה, איך לשתול מחשבות? ראפור של מנטורים, מניפולציות של מוכרים, מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של מאמנים, בחורה יפה, תעודות על הקיר, איך לבחור יועץ? מה ההכשרה שלך? מה ההשכלה שלך? מה ההסמכה שלך? איך לבחור מנטור? איך לבחור מאמן? איך לבחור קאוצר?
מנהיג רצון יופי פנימי או יופי חיצוני מטרות עובדה לעשות יותר כסף להתמקד ראפור חכם יותר איך לעשות יותר כסף חכמה nlp אופי אופי או יופי איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים להקשיב לך איך לגרום לאנשים ללכת אחריך איך לשכנע אנשים הקשבה השפעה השפעה על אנשים חיצוני חיצוניות יופי יופי או אופי כיעור כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאנשים לגרום לאנשים להקשיב לך לגרום לאנשים ללכת אחריך להקשיב להקשיב לך ללכת ללכת אחריך לשכנע אנשים לשקר מכוער מנהיג מנהיגות מנהיגים מנטור מנטורים מנטורים ומניפולציות מנטורינג מניפולציה מניפולציות מניפולציות והשפעה על אנשים מניפולציות של מנהיגים מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים נלפ נראות חיצוני נראות חיצונית עטיפה או תוכן שקר שקרים שקרים של מנטורים שקרנים
איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך? איך לגרום למישהו לעשות כרצונך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה מילולית? איך להשפיע על אנשים?
... לגרום למישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך? איך לגרום למישהו לעשות כרצונך? ... מחשבות? איך ליצור התניה מילולית? איך להשפיע על אנשים? וכאן תתבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לשתול למישהו מחשבה, שתגרום לו להקשיב לך, בדברים שהוא לא רוצה לא אוהב להקשיב לך. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מרגיל אותו לחשוב שהוא מקשיב לך, כאשר הוא עושה דברים שהוא היה עושה אותם, גם בלי להקשיב לך. לדוגמה, נניח שאתה יודע שמישהו רוצה לעשות משהו, לדוגמה ... לו לעשות אותה, תת המודע של האדם השני, גורם לו לחשוב, שהוא עשה את הפעולה, בגלל שאתה אמרת לו לעשות אותה. וכך הוא מתרגל להקשיב לך. בנוסף, נניח שמישהו רוצה ללכת לאכול. ונניח שהרצון שלו ... מבחינת תת המודע של המושפע, מנקודת המבט שלו, הוא הלך לאכול, גם כי אתה אמרת לו ללכת לאכול. ואז ממילא תת המודע שלו, מתרגל להקשיב לך. וכאן יש לשים לב לנקודה הבאה, והיא שאם תבקש ממישהו לעשות משהו שהוא בכל מקרה היה עושה אותו, ושהדבר הזה עושה לו טוב, ממילא הוא יאהב אותך יותר והוא יתרגל יותר להקשיב לך. אבל אם אתה אומר למישהו לעשות משהו, שהוא לא נהנה אלא אפילו סובל מלעשות אותו, במקרה כזה, תת המודע של האדם השני, גורם לו לא לרצות להקשיב לך . כי נוצרת אצלו התניה שאומרת, שכאשר הוא מקשיב לך, נהיה לו רע. ויש כאן עוד רמת תחכום נוספת, שאומרת שאם אתה רוצה להרגיל מישהו להקשיב לך במשהו מסוים, באפשרותך לעשות זאת, על ידי מה שהסברתי קודם, בתוספת של זה שתנסה ליצור סיטואציית הקשבה שתהיה דומה כמה שיותר לסיטואציה שאתה רוצה שהוא יקשיב לך. לדוגמה, נניח שאתה רוצה שכאשר מישהו חוזר מהעבודה שלו, שהוא יקשיב לך לעשות פעולה שהוא לא אוהב לעשות אותה. במקרה כזה, העצה הכללית הקודמת אומרת, שפשוט תרגיל אותו להקשיב לך, בדברים שהוא היה עושה ממילא ובדברים שעושים לו טוב. והעצה הנוכחית אומרת, שתרגיל אותו להקשיב לך, בסיטואציה שתהיה כמה שיותר דומה לסיטואציה הרצויה. דהיינו, ... לשתות מים לך תעשה פעולה שהוא היה עושה אותה ממילא שמח לעשות אותה. ואז ממילא אצל האדם השני נוצרת התניה, שלא רק שהוא רגיל להקשיב לך, אלא שהוא רגיל להקשיב לך, כאשר הוא חוזר מהעבודה. או לדוגמה, נניח שברצונך להרגיל את הילד שלך להקשיב לך כאשר אתה מבקש ממנו ללכת להכין שיעורי בית. דהיינו, להקשיב לך כאשר אתה אומר לו לך תכין שיעורי בית. במקרה כזה, חפש משפט ... כגון לדוגמה לך תכין את המשחק שלך, או לך תכין X כלשהו. ואז המוח של השומע מתרגל, שכאשר הוא שומע ממך את המילים לך תכין, הוא מקשיב לך. או לדוגמה לך תסדר את החדר שלך. אז משפט כזה אפשר לדוגמה ... את הנעליים שלך, כדי שתרוץ יותר מהר או לך תסדר את X, בשביל סיבה Y שתעשה לך טוב. ואז ממילא המוח של המושפע, גורם לו להתרגל להקשיב לך, כאשר אתה אומר לו את המילים לך תסדר את X. ויש כאן עוד רמת ... טוב, ממילא הוא עוד יותר יאהב אותך. כי מדובר על פעולה, שהוא רוצה שיעודדו אותו לעשות אותה. ואז ממילא הוא עוד יותר מתרגל להקשיב לך. ואתה, כאשר אתה עושה פעולה, בגלל אחרי שמישהו ביקש ממך ...
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
... עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך? הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים ... יותר את עצמו ואת המנהל, וממילא רוצה לתרום יותר ולהצליח. בכך נוצרת אווירה של אמון, כבוד ושיתוף פעולה המגבירים את התפוקה והמוטיבציה במקום העבודה. לסיכום - איך לגרום לעובדים שלך לרצות להקשיב לך? אליעד כהן מסכם את דבריו ומדגיש באופן ברור: הדרך היעילה והטובה ביותר לגרום לעובדים שלך להקשיב לך היא להימנע לחלוטין מדיבור מתנשא ומשפיל, ולהקפיד על דיבור מכבד, מנומס וחברי. מנהל שיישם את ההמלצות האלו, יראה במהרה שיפור משמעותי ביחס של העובדים כלפיו, במוטיבציה שלהם, ובתוצאות העסקיות עצמן. על פי אליעד, ב - 99.9% מהמקרים, אם תדבר בכבוד לעובדים, הם יכבדו אותך בחזרה, יעבדו טוב יותר ויאהבו יותר את העסק. איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לדבר עם עובדים בכבוד? איך לגרום לעובדים לאהוב אותך? איך להימנע מהתנשאות על ...
יחסי מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל למטפל, חברות בין מטופל למטפל, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך?
יחסי מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל למטפל, חברות בין מטופל למטפל, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך?
... מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל למטפל, חברות בין מטופל למטפל, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך? איך לגרום למטופל להקשיב לך בצורה אפקטיבית? כאשר אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד לגרום למטופל להקשיב לעצות ולייעוץ שהוא מקבל, הוא מתייחס לשלוש ... להקשיב, אך אם יחליט יום אחד שהיחסים לא חשובים לו מספיק, הוא יפסיק להקשיב. מהי הדרך האידיאלית לגרום למטופל להקשיב לך באמת? הפתרון שאליעד מציע הוא פשוט וברור: המטפל חייב לוודא שהמטופל מבין לעומק את ההיגיון והסיבות שמאחורי כל עצה. ... לגרום למטופל להקשיב סמכות מול כימיה בין מטפל למטופל הבנת ההיגיון של הייעוץ איך לטפל באנשים איך לגרום למטופל להקשיב לך? האם סמכות או כימיה אישית עוזרים יותר? בהרצאה זו נשאלת השאלה כיצד לגרום למטופל להקשיב למטפל ולייעוץ שהוא נותן. ... להסביר את ההיגיון בצורה ברורה כך שהמטופל יוכל להבין מדוע זה טוב עבורו. לסיכום, אם אתה מטפל שרוצה שהמטופל שלך יקשיב לך, עליך להסביר את ההיגיון של העצות שלך. אל תבנה את הקשר על סמכות, ותמנע מלהסתמך על כימיה אישית. במקום זאת, נסה לבסס ...
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
... ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע? איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד ליצור עניין בשיחה עם אדם ולהגביר את ... שיביא אותו לרצות להקשיב ולדבר איתך. מה המשמעות של ליצור עניין בשיחה? המשמעות של יצירת עניין היא לגרום לאדם השני להיות מעוניין להקשיב לך ולהמשיך בשיחה. לדברי אליעד, כדי להשיג זאת, עליך להבין את הרצונות והצרכים של ... בשיחה? כיצד לזהות רצונות של אחרים? איך לדלות מידע משני משפטים? האם אפשר לדעת הרבה משני משפטים? איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך? השאלה שמוצגת בתחילת השיחה היא כיצד ליצור עניין ולגרום לאדם שיחה עם מישהו ... יפה אז תגיד לו אתה יודע אני יש לי גיליתי שיטה איך להרגיש טוב תיצור לו עניין. הבנת המהות של יצירת עניין זה בעצם ליצור לו אינטרס להקשיב לך נכון? ש: זה ברור כן. אליעד: עכשיו למה אינטרס של להקשיב לך כי הוא חושב שאם הוא יקשיב לך זה יעשה לו טוב אז אתה צריך לזהות מה יעשה לו טוב. ש: איך מזהים מה יעשה לו ... לו שני משפטים ואיך תוך זה כבר אפשר לזהות מה החסרונות של הבן אדם השני וכבר לשתול לו את המחשבה שאתה תמלא לו אותם כדי שהוא ירצה להקשיב לך זאת השאלה שלו. עכשיו מה מהות השאלה מהות השאלה היא שני משפטים לכאורה זה רק ...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
... ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים איך ... ביקורת כך שמישהו יקשיב דומה לשאלה איך לגרום למישהו לעשות משהו? הדיון נפתח בכך שהשאלה איך להעביר למישהו ביקורת כדי שהוא יקשיב לך, דומה לשאלה הכללית יותר איך לגרום למישהו לעשות משהו. הרעיון הוא שמישהו פועל רק כשהוא חושב שיהיה לו יותר טוב מהרע, ולכן למעשה השאלה ... לא מרגיש כל כך רע מעכשיו, הוא אומר טוב ואחר כך לא יהיה לי כל כך טוב כי זאת לא ביקורת מחויבת. אבל לכן אם אתה רוצה שמישהו יקשיב לך לביקורת אתה צריך לעשות הפוך, אתה צריך כשאתה מעביר עליו ביקורת לדבר רק בצורה מחויבת לא בצורה אפשרית בכלל, להעביר ביקורת בצורה ... את דרכיך. רגע אחד, אלא מה איפה פה הבעיה, לכאורה מה השכל שבדבר? כי לכאורה אם אתה תעביר עליו ביקורת בצורה אפשרית למה שהוא יקשיב לך, תגיד לו טוב זה לא משנה אתה יודע, הכל בסדר אבל תשנה, למה שהוא יקשיב לך. אז לכאורה אתה צריך להעביר עליו ביקורת בצורה מחויבת, אלא מה למה זה לא עובד באמת אז למה זה לא עובד הנה לכאורה יש לו את המנגנון, אם ... אחרת, מצד שני אם תגיד לו שמחויב שהוא ישנה את מה שהוא עושה והוא מחויב לעשות אחרת זה יגרום לו להרגיש מאוד רע אז למה שהוא יקשיב לך, יש פה פרדוקס. וזה גם הסיבה שאנשים נגיד לא מצליחים לשנות הרגלים, למה הם לא מצליחים לשנות הרגלים כי לשנות הרגל זה בעצם להעביר ביקורת ... יהיה יותר טוב זה בעצם להגיד לו מחויב שפה רק, הסברת לו את זה בצורה הפוכה. ולכן אין תשובה מוחלטת לשאלה איך לגרום למישהו להקשיב לך בדיוק כמו שאין תשובה מוחלטת לשאלה איך לגרום לעצמך לשנות את המעשים שלך, בדיוק כמו שאין תשובה מוחלטת לשאלה איך לגרום למציאות להשתנות. ... טוב וששם יהיה יותר טוב, אני יכול להאמין שפה אני מספיק טוב וששם יותר גרוע בכלל, מה יעשה לי יותר טוב?, לפי זה הוא יחליט אם להקשיב לך או לא. ולכן אם אתה רוצה לגרום להעביר על מישהו ביקורת ושהוא יקשיב לך אתה צריך אתה צריך מראש לבנות לו במחשבה כמה טוב שם ובאופן עדין להסביר לו שפה רע, ואז לקוות שהוא ירצה לעבור לשם. אתה הבנת, אז מה התשובה ... בטוח שיש הבדל בין יש לאין הוא אומר מה זאת אומרת, אבל פה צעקתי עליו, פה לא צעקתי עליו, יכול להיות שזה שצעקת עליו יגרום לו להקשיב לך ויכול להיות שזה שצעקת עליו דווקא יגרום לו לא להקשיב לך, ולכן אין הבדל אם צעקת עליו או לא צעקת עליו. אם אתה מפעיל את המוח אתה אומר יכול להיות שאם אני לא ידבר איתו הסיכוי שהוא ישתנה שווה ...
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
... והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות ... אלא גם על איך לגרום לעצמנו להקשיב לרצונות שמובילים אותנו קדימה. מהי הדרך לגרום למישהו להקשיב לך? כאשר השואל חוזר לשאול איך לגרום לאדם אחר להקשיב לו ... למה אני צריכה להגיע למצב שאני ארצה שיקשיבו לי. אליעד: עכשיו לדוגמה למה עשית ככה שאני אקשיב לך? ש: לא כי אני באמת רוצה להבין את זה. אליעד: יפה אז ... למשהו צריך לגרום לו לחשוב שזה יביא לו יותר תועלת מנזק ואם אתה רוצה לגרום למישהו להקשיב לך אתה צריך לגרום לו לחשוב שההקשבה לך תביא לו יותר ... איתם אתה מתמרן אותו אחר כך. יפה אז דבר ראשון אתה צריך, אם את נגיד רוצה לגרום למישהו להקשיב לך דבר ראשון תשאלי לאיזה נושא שלא מעניין אותו את רוצה ... שהיא תחשוב שזה יגרום לה להרגיש טוב סיימנו, זאת אומרת זה בכלל גם לא משנה אם באמת היא תקשיב לך אם יצא לה מזה תועלת או לא מה שמשנה זה שהיא תחשוב ... הבנו את זה אתה רוצה להוסיף? ש: אפשר גם ללכת מהכיוון השני של לגרום לו לחשוב שאם הוא לא יקשיב לך זה יהיה נורא. אליעד: כן הוא אומר ככה, מה אני אמרתי אני אמרתי על הצד שתגרום לו להבין שאם הוא יקשיב לך זה יגדיל את היתרונות שלו וימלא לו חסרונות, עכשיו הוא אומר דבר נוסף אתה יכול לשחק עם הבן אדם לא רק על להגדיל לו את היתרונות ואז כדאי לו להקשיב לך אלא גם אתה יכול לעשות לו את ההיפוך להגיד לו ואם לא ... רע ומר שזה נכון שזה אותו דבר. עכשיו בואו נדבר על זה מה היתרונות בלשכנע בן אדם שאם הוא יקשיב לך יהיו לו יתרונות ומה היתרונות בלשכנע בן אדם שאם הוא לא יקשיב לך יהיו לו חסרונות לכאורה שניהם משיגים את אותה תוצאה כי בסך הכל הסופי הוא חושב שאם הוא יקשיב לך יהיו לו יותר יתרונות מחסרונות אבל מה היתרונות ...
איך לזהות הזדמנויות לשכנע? איך לפרוץ לתת מודע? איך למנוע פריצה למוח שלך? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך ליצור הקשבה? איך לשכנע מישהו? איך להעביר מסרים בעייתיים? פרצה בתת מודע, איך לשתול מחשבות?
... לזהות הזדמנויות לשכנע? איך לפרוץ לתת מודע? איך למנוע פריצה למוח שלך? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך ליצור הקשבה? איך לשכנע מישהו? איך להעביר מסרים בעייתיים? פרצה בתת מודע, איך לשתול מחשבות? וכאן אבאר עוד רעיון ושיטה, איך באפשרותך ... שאם תאמר אותו בפני עצמו, פחות ירצו לשמוע אותך. והרעיון הוא, שיש מסרים שאם תאמר אותם לאדם השני, הוא יהיה מולך במצב של התגוננות וסגירות רגשית. והוא לא ירצה להקשיב לך. ויש מסרים שהאדם השני מאוד רוצה להקשיב לך אליהם, מסרים שעושים טוב לאדם השני. ועליך לדעת לזהות את הרגע שבו האדם השני רוצה להקשיב לך וכן רוצה לחשוב שאתה צודק, כדי שתוך כדי זה תעביר מסר נוסף, מתוך המסרים שהאדם השני לא רוצה להקשיב לך. כי לפעמים המוח של בני האדם, לא ממש מפותח, ואין להם כוח וחשק לנתח את כל הרעיונות שהם שומעים ולהתייחס לכל רעיון בפני עצמו. ולפעמים הבן ...
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
... לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? ... התקשורת בעת ויכוח איך לגרום למישהו להקשיב לך באמת? מדוע עלול אדם לחזור שוב ושוב על הטענה שלו ולא להקשיב להסבר שניתן לו? כאשר מנסים לשכנע מישהו ... שהוא חוזר על מה שהוא אומר כדי לא להקשיב לך הוא לא רוצה להקשיב לך לא מוכן להקשיב, אל מול עצמו נגיד ואתה רוצה בכל זאת שהוא יקשיב. ש: להסכים איתו. אליעד: כן. ש: כי מהיבט ...
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
... להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2 מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שאל ... שהוא מתנשא, יש לעזור לו להבין שהנחותיו עשויות להיות שגויות, ולגרום לו להתחיל לשאול שאלות על עצמו. איך לגרום למישהו להקשיב לך ולכבד את העצות שלך? אליעד מסכם שכדי לגרום למישהו להקשיב לך או לקבל את העצה שלך, אתה צריך קודם כל להראות שאתה מבין את הסיבות שמאחורי השאלות או ...
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1
... ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1 מתי נכון לבקש ממישהו להגדיר מושגים בשיחה? אליעד כהן מסביר בהרחבה על חשיבות ... שמדובר ביהירות. לפעמים אדם יוצר רושם של יהירות רק כי הוא לא רוצה לפגוע באחרים, ואז הוא דוחה בנימוס הצעות של אחרים, אך מתכוון פשוט לדרך אחרת. איך לגרום לאדם להקשיב לך ולקבל את עצתך? אליעד מסביר שהרבה פעמים כשאדם מסרב לקבל עצה או אינו מוכן להקשיב, הוא לא בהכרח יהיר, אלא יכול להיות שהוא חש שאתה מתנשא עליו. אם תרצה שאדם יקשיב לך, עליך לגרום לו להבין שאתה לא מתנשא, אלא רוצה באמת לעזור לו. חשוב להסביר לאדם בדיוק מה בהתנהגות שלו נתפס בעיניך כיהירות, ואיך ... אלא להוביל אותו בעדינות להבנה עצמית עמוקה יותר. איך לנהל שיחה בצורה יעילה? מהי הדרך הנכונה להגדיר מושגים בשיחה? איך אפשר לשכנע אדם שהוא יהיר? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מה ההבדל בין יהירות לביטחון עצמי? למה אנשים מתנגדים לקבל עצות? איך לגרום למישהו להבין שהוא מתנשא? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להקשיב לך, איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: להקשיב לך, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, אימון אישי לאורח חיים בריא, מאמן אישי למנהלים בנושא להקשיב לך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3440 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 00:41:07 - wesi1