אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנטורינג ✔מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
איך מנטורים ומניפולציות משפיעים על אנשים?

הרצאה של אליעד כהן עוסקת במניפולציות השונות שמשתמשים בהן מנטורים, מאמנים, מנהיגים ויועצים כדי להשפיע על אנשים. המטרה העיקרית של מניפולציה היא לגרום לאנשים לחשוב או לפעול בצורה מסוימת, לעיתים על בסיס הצגת תדמית חיצונית, ולאו דווקא על בסיס התוכן עצמו.

איך מניפולציה פועלת?

הבסיס למניפולציה הוא הבנת העדפות והצרכים של קהל היעד. אליעד כהן מסביר שמי שמבצע מניפולציה ינסה להציג את עצמו כמי שאחרים רוצים להיות, כדי להפעיל את המשיכה הפנימית של הצופה או המאזין. למשל, אם אדם רוצה להיות עשיר, הוא יעדיף לקבל עצות ממישהו שמצטייר כעשיר. אם הוא רוצה להיות ספורטאי, הוא יאזין למנטור שמציג את עצמו כשחקן מקצועי. כדי ליצור את התחושה הזאת, לעיתים מנטורים ומשפיעים אחרים משדרים מסרים באמצעות אמצעים ויזואליים כמו לבוש, מיקום (כמו הצילום ליד רכב יוקרתי), או מראה חיצוני מושך. כל זה מיועד לגרום לצופה או המאזין להרגיש שהם רוצים להיות כמו אותו אדם, ולהאמין כי אם הם יעקבו אחרי העצות שלו, הם יגיעו לאותן תוצאות.

הקשר בין התדמית החיצונית לתוכן

לפי אליעד, ככל שמשקיעים יותר בהופעה החיצונית, כך בדרך כלל יש פחות השקעה בתוכן עצמו. מדובר במציאות שבה המשאבים המוגבלים של זמן, אנרגיה וכסף מתפנים לעיתים לעטיפה החיצונית על חשבון עומק התוכן. לדוגמה, אם מישהו משקיע הרבה בהופעה החיצונית, במיקום המרשים ובאפקטים ויזואליים, זה עשוי להוות כתחליף לחוסר בעומק רעיוני או תוכן איכותי. אליעד מציין את המשפט הידוע: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", כלומר, יש לבחור היכן להשקיע - האם בהופעה החיצונית או בהשקעה בתוכן פנימי.

איך להתמודד עם מניפולציות מסוג זה?

הדרך להתמודד עם מניפולציות מבוססות על מראה חיצוני היא להיות מודעים לתהליך. לדוגמה, אם צופים בסרטון, אפשר לכבות את המסך ולהקשיב רק לתוכן המילולי. המטרה היא לשאול את עצמך: האם זה הגיוני? האם יש תוכן ממשי מאחורי הדברים, או שההיגיון מוסתר מאחורי הצגת הדברים בצורה מרהיבה? כהן מציע לבחון את המסרים לעומק לפני שמתרשמים מהמראה החיצוני בלבד.

ההשפעה של תדמית על מכירת רעיון או מוצר

אליעד כהן מסביר כי כאשר אנשים רוצים לשכנע את קהל היעד שלהם או למכור להם רעיון, הם משקיעים לא פעם בנראות החיצונית. לדוגמה, הם מצטלמים עם רקע מרשים, משתמשים בחיוכים ובסיפורי הצלחה כדי ליצור תחושת הערכה ואהבה, מתוך תקווה שהצופה יחשוב: "אם אני אקשיב לו, גם אני אגיע להצלחה". למעשה, לעיתים התדמית החיצונית מהווה דרך להסתיר את העובדה שהתוכן לא בהכרח איכותי. המטרה כאן היא להימנע מהשפעה רגשית שנעשית באמצעות החיצוניות ולתמוך בתוכן שנראה הגיוני, לא רק מרשים.

ההבדל בין תוכן לבין עטיפה חיצונית

כהן מציין כי אנשים לעיתים מעריכים יותר את העטיפה החיצונית מאשר את התוכן עצמו, ובכך הם נופלים במניפולציות שיווקיות. כך, כאשר מישהו משקיע יותר מדי בחיצוניות, יתכן כי המוצר או הרעיון עצמו יהיו פחות טובים. כהן מציע להיות מודע להטיית העטיפה, ולהבין שמה שנראה מרהיב לעיתים אינו בהכרח אמיתי או משקף את איכות התוכן.

סיכום

ההרצאה עוסקת בהשפעה החזקה שיש לתדמית חיצונית על האנשים, במיוחד כאשר מדובר במנטורים, מנהיגים ומאמן. למרות שהעטיפה החיצונית יכולה להיראות מרשימה, חשוב לבחון את התוכן בפועל ולהתמקד בהיגיון של הרעיונות והמסרים, ולא להסתנוור מההופעה החיצונית בלבד.
מדוע משתמשים במראה חיצוני כדי להשפיע על אחרים?

אנשים רבים, כמו מנטורים, מאמנים ומנהיגים, מנסים לשדר שהם מושא להערצה או דמות שהצופה או המאזין ירצה להיות כמותה. לדוגמה, לובשים חליפה כדי לשתול מחשבה שהם רציניים או מצליחים, מצטלמים ליד רכב יוקרתי, בים או בנוף מרהיב כדי לשדר הצלחה וחופש, או מתאפרים ומתייפים במטרה לגרום למי שרואה אותם לרצות לקבל מהם עצות.

כיצד נוצרת התחושה שרוצים להיות כמותם?

אם מישהו רוצה להיות שחקן כדורסל, הוא יעדיף לשמוע עצות ממי שכבר משחק כדורסל, אם מישהי רוצה להיות עשירה, היא נמשכת לעצות של מי שמצטייר כעשיר, אם מישהו רואה אישה יפה ומצליחה חברתית, הוא חושב שאולי יוכל גם הוא לזכות בהערצה דומה. גם אם אין לאדם רצון להיות בדיוק אותו אדם שהוא רואה, הוא עשוי לרצות להצליח ולהיתפס כמוערך חברתית באותה צורה. כך, כאשר רואים מישהו מרשים חיצונית - גבוה, נראה טוב, מצטייר כמאושר - יש נטייה להקשיב לו יותר, גם אם התוכן שלו דל או לא בהכרח הגיוני.

איך העטיפה החיצונית משפיעה על התוכן?

ברוב המקרים, ככל שמשקיעים בעטיפה החיצונית, כך זה עלול לבוא על חשבון עומק התוכן. ניתן להסביר זאת בכך שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו בבניית תדמית ויזואלית - לבוש, לוקיישן, אפקטים מיוחדים בסרטונים - פעמים רבות זה מפצה על כך שהתוכן עצמו אינו חזק מספיק. לא תמיד זה כך, אבל כאשר מישהו "משקיע יותר מדי" בחיצוניות, ייתכן שדווקא התוכן דל או פחות מבוסס.

יש גם אמירה ידועה: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", והרעיון כאן הוא שבחיים צריך לבחור היכן להשקיע - אי אפשר להשקיע את כל המשאבים בכל הכיוונים בו - זמנית באותה מידה. לכן, אדם שמשקיע המון בהופעה חיצונית, בדרך כלל יעשה זאת על חשבון משהו אחר, כמו פיתוח עומק פנימי או שיפור היכולות הרעיוניות.

כיצד להימנע ממניפולציה המבוססת על מראה חיצוני?

הדרך להתמודד עם התופעה היא להיות מודעים לכך שתדמית חיצונית לא בהכרח משקפת תוכן איכותי. אפשר, למשל, לכבות את המסך כשצופים בסרטון ולהקשיב רק לתוכן המילולי: עד כמה הדברים שנאמרים הגיוניים? האם הם מבוססים על עומק או שהם רק נשמעים משכנעים בזכות ה"עטיפה"? כדאי לבחון את ההיגיון מאחורי המסרים לפני שמתרשמים מהאופן שבו הם מוצגים ויזואלית, לוודא שיש ממש ברעיון ולא רק צורה חיצונית מלהיבה.

מה הקשר בין גובה, יופי ועיצוב לבין מידת ההערצה?

אנשים נמשכים לדמויות שנראות מרשימות: גבר גבוה מעורר רצון להידמות לו אצל גברים אחרים, ונשים עלולות להימשך אליו כי הוא נראה "חזק" או "מרשים". אישה יפה מצטלמת טוב ויכולה ליצור סביב עצמה תחושה שאחרים יעריצו אותה, כך שצופות ירצו להקשיב לה משום שהיו רוצות להיראות כמוה, וצופים ירצו להקשיב לה כי הוא מייצגת הצלחה חברתית שהם היו רוצים לעצמם. לעומת זאת, אדם פחות מושך חיצונית - "גמד מכוער ופצוע", כדוגמה הקיצונית - כנראה לא היה זוכה לאותה הערצה וקשב, גם אם התוכן שלו היה חכם יותר.

איך התדמית משפיעה על מכירת רעיון או מוצר?

לא פעם, מי שרוצה למכור או לשכנע, משקיע יותר בנראות: מצלם את עצמו עם רקע מרשים, מראה סיפורי הצלחה, מציג חיוכים ומספר כמה הוא מאושר. המטרה היא לגרום לצופה לחשוב: "הייתי רוצה להיות כמוהו או כמוה" ולהאמין שאם יקשיב לעצות, אולי יגיע לאותם הישגים או לאותה תחושה. במקרים רבים, נוצר הרושם שהתוכן איכותי רק בזכות אותם אמצעים ויזואליים, בעוד שלמעשה ניתן לשלב גם וגם, אך לרוב רואים הטיה ברורה - יותר השקעה בעטיפה כדי לפצות על תוכן בינוני או דל.

לבסוף, ניתן להעמיק בנושא על ידי תשומת לב לתוכן במקום להתפעל רק מהחיצוניות, לבחון טענות והסברים לעומק, ולחפש את ההיגיון והרלוונטיות של הרעיון בפועל במקום להסתנוור מהצגת הדברים בצורה מרהיבה.
אופי או יופי, יופי על חשבון האופי, אופי על חשבון היופי, יפה וחכמה, יפה או חכמה, עשיר או טיפש, טיפש או עשיר, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, יופי חיצוני או יופי פנימי, מה המראה שלך אומר עליך? מה היופי שלך אומר עליך? למה אנשים אוהבים אנשים יפים? איך לשדר הצלחה? איך לשדר מנהיגות? מה הבגדים שלך אומרים עליך? איך להתלבש נכון? השפעת הבגדים על הסביבה, איך לשתול מחשבות? ראפור של מנטורים, מניפולציות של מוכרים, מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של מאמנים, בחורה יפה, תעודות על הקיר, איך לבחור יועץ? מה ההכשרה שלך? מה ההשכלה שלך? מה ההסמכה שלך? איך לבחור מנטור? איך לבחור מאמן? איך לבחור קאוצר?
ייצור הכנסה הרגשה איך להרוויח יותר כסף וודאות nlp תוצאות מה ההשכלה שלך מנהיגים כישורים הכשרה לרצות לקבל nlp אופי אופי או יופי איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים להקשיב לך איך לגרום לאנשים ללכת אחריך איך לשכנע אנשים אנשים הקשבה השפעה השפעה על אנשים חיצוני חיצוניות חיצונית יופי יופי או אופי כיעור כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאנשים לגרום לאנשים להקשיב לך לגרום לאנשים ללכת אחריך להקשיב להקשיב לך ללכת ללכת אחריך לשכנע אנשים לשקר מכוער מנהיג מנהיגות מנהיגים מנטור מנטורים מנטורים ומניפולציות מנטורינג מניפולציה מניפולציות מניפולציות והשפעה על אנשים מניפולציות של מנהיגים מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים נלפ נראות חיצוני נראות חיצונית עטיפה או תוכן שקר שקרים שקרים של מנטורים שקרנים
איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג
איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג
... לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג איך להפוך לגורו מפורסם שכולם יעריצו? אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד ניתן להפוך למנטור מפורסם, גורו ידוע ומוערך, שמיליוני ... ככל שתעצים את תחושת החיסרון, הקהל שלך ישוכנע שיש לך פתרון, גם אם מעולם לא סיפקת פתרון אמיתי וברור. אליעד נותן דוגמאות מעולם המנטורים באינטרנט, שמדגישים בעיקר בעיות ולא ... אותו בהנחה של 500 דולר בלבד. להציג מבצע זמני שיסתיים בקרוב כדי ליצור תחושת דחיפות. לספר שאתה השקעת אלפי דולרים על קורסים ומנטורים כדי להיראות מקצועי, מה שיגרום ... אליעד מסיים ומזכיר שהדרך האמיתית למלא את הצורך הזה היא להבין שאתה כבר אלוהים בתוך תוכך ואינך זקוק כלל להערצה חיצונית. איך להיות מנטור מפורסם? מניפולציות של מנטורים איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור תדמית של הצלחה? איך לנהל כת? למה אנשים מעריצים גורואים? איך להפוך למנטור מפורסם ולבנות קהל מעריצים? כדי להפוך למנטור מפורסם, גורו או אדם שכולם נוהרים ... בעצמך, אלא בעצמם - השאלה היא לא אם אתה יכול להרשות לעצמך את זה, אלא אם אתה יכול להרשות לעצמך לוותר על זה! סיכום - איך הופכים למנטור מצליח? מדברים על הבעיות של אנשים שוב ... שהצלחת לעזור להם. יוצרים תחושת דחיפות ומציעים מבצעים שגורמים לאנשים לשלם. אם תיישם את כל השיטות הללו, יש לך סיכוי להפוך למנטור מפורסם ולבנות קהל מעריצים. אך חשוב לזכור - לא כולם מעריצים אותך בגלל אמת פנימית, אלא בגלל אשליה שנבנתה בקפידה. איך להפוך למנטור מצליח מניפולציות פסיכולוגיות שיווק עצמי איך להשיג מעריצים התמודדות עם הערצה יצירת תדמית של הצלחה מניפולציות של מנטורים, איך להתפרסם בכל העולם? איך להיות הכי מפורסם? איך להפוך להיות מנטור מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך להשיג מעריצות? שקרים של מנטורים, עדויות של לקוחות, עדויות של ... איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? איך להשיג עוקבים? איך להיות כריזמטי? אופי של מנהיגי כתות, אופי של מנטורים, האם אתה מתאים להיות מנטור? האם כל אחד יכול להיות מנטור? אופי של גורואים, עצות של מנטורים, כמה כסף הוצאת על קורסים? איך לגרום ...
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ... ברמה מסוימת, אבל מצד האמת, כמה העובדים שלך יאהבו אותך כמנהל שלהם, זאת לעולם לא מטרה בפני עצמה ולא ערך בפני עצמו. ובאותו הקשר, יש מנטורים למנהלים באינטרנט, שמנסים למצוא קהל מעריצים, באמצעות זה שהם ... לומד ממנו, בכמה הוא נראה לך מנהל טוב? מנקודת המבט של העובד. אלא עליך לנסות להבין כמה הוא מנהל טוב מנקודת המבט של בעל העסק. ויש מנטורים למנהלים, שמחלקים עצות למנהלים והם רוצים שהתלמידים שלהם ילמדו ...
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים
מנטורים להצלחה, גורואים להצלחה, איך לבחור מנטור להצלחה? איך לבחור מנטורים לחיים? מנטורים ליזמים, מנטורים עסקיים, מנטור להתפתחות אישית, ממי לקבל עצות? מומחים להצלחה, מנטור לעסקים, שיווק שותפים איך לבחור מנטור להצלחה? אליעד כהן עוסק בהרצאה בניתוח תופעת המנטורים להצלחה ובגורויים בתחום ההתפתחות האישית. הוא מציין שבעבר הדרך להצלחה הייתה פשוטה וברורה - מי שרצה ... התפתחה תופעה חדשה של מנטורים וגואורים שהציעו לעזור לאנשים להצליח, מבלי בהכרח להיות בעלי ניסיון מעשי בתחום שבו הם מייעצים. המציאות של המנטורים לעיתים מתעתעת - לא כל מי שמטיף להצלחה אכן יכול להעביר ידע אמיתי ומבוסס. אליעד מציין שאלה שהתפרסמו כמנטורים רבים פעמים לא באמת הצליחו בתחום אותו הם מלמדים. השאלה עולה, אם אדם הצליח כל כך בתחום שלו, למה הוא ... בין מומחים אמיתיים למנטורים ללא ניסיון אליעד מציין את ההבדל הקריטי בין שני סוגי המנטורים. סוג אחד כולל את המנטורים שמלמדים מתוך ניסיון אישי שהביא להצלחה אמיתית. דוגמאות לכך הן אנשים כמו ביל גייטס או וורן באפט ... אמיתי. הסוג השני הוא מנטורים שמלמדים אחרים מבלי שיהיה להם הצלחה בתחום המיועד. אלו לעיתים יכולים להיות אנשים שהצליחו למכור את ... עיסוקם. התרמית של המנטורים - מכירת חלומות בהמשך, אליעד מתאר את תעשיית הגורואים להצלחה שמבוססת על מכירת חלומות. לדוגמה, אנשים ... מעשית. איך לזהות מנטור אמיתי? אליעד מציע שכשאנחנו בוחרים מנטור, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מספר שאלות קריטיות: האם המנטור הצליח בתחום שבו הוא מלמד? האם יש לו הישגים מוכחים? האם הוא ניהל עסקים אמיתיים והתמודד עם אתגרים ... להיות זהירים בבחירת המנטור ולהימנע מהבטחות להצלחה מהירה. הצלחה דורשת זמן, השקעה ומאמץ. אם תבחר ללמוד ממישהו שמסוגל להוכיח את ... דרך שמציעים גורואים ומנטורים לא מוכחים. איך לבחור מנטור לקריירה? איך לבחור מנטור לעסקים? איך לזהות מנטור אמיתי? מה ההבדל בין מומחיות אמיתית למומחיות מזויפת? גורויים להצלחה, מנטורים ושאלת האמינות - מי באמת יכול ללמד אותך להצליח? בעבר, הדרך להצלחה הייתה פשוטה וברורה - אם רצית ... צמחה תופעה חדשה - מנטורים להצלחה, גורויים למיניהם ואנשים שטוענים כי הם יכולים ללמד אותך איך להצליח בכל תחום, גם אם הם עצמם ... לא תמיד הופכים למנטורים? קח למשל אלוף עולם באגרוף - האם הוא ילמד אותך להיות אלוף העולם? כנראה שלא, כי זה עלול ליצור לו ... למעשה נוצרו תחומי המנטורינג והגורויים - אנשים שהיו מצליחים בעבר ועכשיו עוסקים בללמד אחרים. ההבדל בין מומחה אמיתי למנטור ללא ניסיון לא כל מי שמלמד אותך הצלחה באמת מבין בנושא. יש הבדל בין שני סוגי
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
... של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים? איך לזהות נוכלים בתחום המנטורינג להצלחה כלכלית? בתחום המנטורינג להצלחה כלכלית, ישנם אנשים שמציגים עצמם כמומחים ומבטיחים לתלמידים שלהם פריצה כלכלית משמעותית. ישנם כמה סימנים ברורים שיכולים לעזור להבדיל בין יועץ אמיתי לבין מי שמנסה ... הברורים ביותר הוא השימוש במונחים כמו מחזור הכנסות במקום רווחים. הרבה מנטורים מציגים את נתוני המחזור שלהם, כלומר, את כמות ההכנסות שהם מקבלים, מבלי לחשוף את הנתונים על הרווחים. זהו מניפולציה, מכיוון שההכנסה לא משקפת את הרווח האמיתי, שהרי ייתכן ... של 99,000 דולר, כך שהרווח בפועל הוא זעום או אפס. מהם הסימנים לשקרים של מנטורים בתחום הכלכלה? מנטורים רבים שמדברים על הצלחה כלכלית עוסקים בהצגת תמונות מסך עם נתוני הכנסות. אך עליכם להבין, הכנסה היא לא דבר שצריך להתפאר בו - מה שחשוב באמת הוא הרווח הנקי. המנטורים מציינים את הכספים שהכניסו, אך לא מציינים כמה מתוך זה נשאר להם אחרי הוצאות, מיסים ותחזוקה. כשמנטור מציין מספרים על הכנסות גבוהות, חשוב לבדוק את הרווחים - כי אפשר להכניס הרבה כסף ולבסוף לא להרוויח בכלל, או אפילו להפסיד. כיצד מנטורים מנצלים את תחום העסקאות והמכירות? חלק מהמנטורים מציינים את כמות הלקוחות שהצליחו לגייס, במיוחד אם הם קיבלו תשלומים מראש לשנה. אמנם זה נראה מרשים, אך לא תמיד משדר רווחיות אמיתית, כי זה לא מציין מהי העלות של העסקה ומהם ... הצלחה או רווח, שכן יכול להיות שמדובר במודל עסקי שלא רווחי במיוחד. האם כל מנטור שמציג הצלחה פיננסית הוא בהכרח נוכל? לא כל מנטור שמציג הצלחה פיננסית הוא בהכרח נוכל. עם זאת, יש להיות זהירים. עצם השימוש בהצגת הכנסות גבוהות או כמות לקוחות גדולה ללא הצגת נתונים על רווחים, עשוי להעיד על ניסיון להרשים את ... האם כל מי שמדבר על ניהול חברות רבות הוא בהכרח מצליח? לא בהכרח. לעיתים, מנטורים מדברים על כך שהקימו וניהלו מספר רב של חברות, אך עצם זה שפתחת הרבה חברות לא אומר בהכרח שהן היו רווחיות. יכול להיות שהם נכשלו בעסקים רבים. מסיבה זו, עליכם לבדוק לא את מספר החברות שהקים מנטור, אלא את ההצלחה הכלכלית האמיתית שהשיג. איך לבחור מנטור אמיתי וכיצד להימנע מהונאות? 1. הימנע ממנטורים שמדברים על הכנסות גבוהות אך לא מציינים את הרווחים. 2. הימנע ממנטורים שמספרים על כמות לקוחות בלי לדבר על הרווחיות. 3. אם מנטור טוען כי ניהל הרבה חברות, שאל אותו על הרווחים. 4. הימנע ממנטורים שמדברים על שיטות סודיות להתעשרות - שאל למה הם לא משתמשים בשיטה הזאת בעצמם. 5. הימנע ממנטורים שמציגים הצלחות בודדות מבלי לדבר על כל הכישלונות בדרך. מה מסקנה בסופו של דבר? הדרך להרוויח כסף היא להיות מקצועי יותר מאחרים וליצור ערך בשוק תחרותי. אין נוסחאות קסם, אין ... בלי אשליות? כיצד לזהות נוכלים בתחום הלימוד להצלחה והתעשרות? בתחום המנטורינג להצלחה כלכלית, ישנם אנשים שמציגים עצמם כמומחים ומבטיחים לתלמידים שלהם פריצה כלכלית משמעותית. חשוב להבין כיצד ניתן לזהות מתי מדובר באדם מקצועי באמת ומתי מדובר בנוכל, ... אליו. מדוע ניהול הרבה חברות לא מעיד על הצלחה? עוד מניפולציה נפוצה היא מנטורים שטוענים כי ניהלו 50 חברות או הקימו 100 עסקים. אך גם כאן מדובר באשליה. עצם העובדה שמישהו הקים או ניהל הרבה חברות אינה מעידה על הצלחה כלכלית. אפשר להקים חברה בקלות, אך ... כסף? הקמת חברות, כתיבת ספרים, הצלחה חד פעמית, זכייה בלוטו, איך לבחור מנטור? איך לבחור מאמן לכסף? איך לבחור מאמן להצלחה כלכלית? איך לבחור מנטור עסקי? גיוס לקוחות, שיווק שותפים, כסף באינטרנט, איך לעשות כסף מהר? איך לעשות כסף בקלות? איך לעשות הרבה כסף בקלות? באיזה תחום עושים הכי הרבה כסף? איך להגדיל הכנסות? איך ... כסף במסחר במניות, כסף בנדלן, למה אין כסף קל? למה קשה לעשות כסף בקלות? מנטורים לכסף, מנטורים להצלחה כלכלית, מנטור להצלחה עסקית, מנטור לעסקים, היצע וביקוש, לכתוב ספר, כתיבת ספר, לקנות בזול ולמכור ביוקר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנטורינג, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנטורינג, איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, קואצינג מומלץ, מאמן אישי קשב וריכוז בתחום מנטורינג - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5625 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 18:35:56 - wesi1