... העיקרית היא שהאגו של האדם נפגע וגורם לו לסבל רגשי עמוק. אליעד נותן דוגמה מפורטת שמטרתה לעזור לאותו אדם להכיל רגשית את הסיטואציה הזו באמצעות דימוי מעולם המכירות. הוא מתאר מצב שבו אדם הוא בעל
עסק למכירת ארטיקים, ומגיע אליו לקוח כשהוא כבר קנה ארטיקים מחנות מתחרה שנמצאת מולו. בעל החנות שמעוניין שהלקוח יקנה אצלו, נדרש להתנהג בצורה חביבה ונחמדה ללקוח, אפילו יותר מהמתחרים, על מנת למשוך את הלקוח אליו. ברור שאין שום היגיון בכך שאותו בעל
עסק יכעס או יעניש את הלקוח על שבחר במתחרים. למעשה, בעל
העסק צריך דווקא להתאמץ יותר, לבדוק מה הסיבה שהלקוח קנה במקום אחר, ולתת לו הצעה טובה יותר או מוצר טוב יותר כדי למשוך אותו בחזרה. אליעד מדגיש שבתהליכים
עסקיים אנשים מבינים את ההיגיון הזה בקלות, אולם כשזה מגיע לזוגיות, האדם מתקשה ליישם את אותו ההיגיון בגלל הפגיעה הרגשית והאגו הפצוע. לכן, הדרך להתגבר על האגו הפגוע היא להמחיש לעצמך את הסיטואציה הרומנטית כסיטואציה
עסקית מוכרת, שבה כבר ברור לך כיצד נכון לפעול. כיצד להתייחס לזוגיות ... מסביר שבמצבים שבהם אדם מרגיש דחוי או נפגע רגשית בתהליך חיזור, הפתרון הטוב ביותר הוא לשנות את התפיסה שלו לגבי המצב. במקום להרגיש דחוי ולחשוב אני לא מספיק טוב, עליו להתייחס למצב כסוג של אתגר
עסקי, שבו המטרה היא לשכנע לקוח לבחור דווקא בך. התפיסה הזו, כשהיא ... בדיוק כמו בתהליך מכירה רגיל. האדם שרוצה להחזיר את האקסית צריך לחשוב מה היא מוצאת באדם החדש, ולספק לה את זה בצורה טובה יותר. עליו להציע משהו טוב יותר או לפחות להיות נחמד יותר מהמתחרה. כפי שאיש
עסקים לעולם לא יתנהג בצורה שלילית ללקוח שבחר במתחרה, כך גם ... אליעד כהן מתאר כיצד לגרום למישהו להתנהג בנחמדות ובאופן אטרקטיבי יותר כלפי בחורה שהוא מעוניין בה. הוא מסביר כי האדם חייב להבין שהתנהגות נעימה ונחמדה היא הכלי העיקרי בתהליך חיזור, בדיוק כמו
שעסקים מתייחסים יפה ללקוחות שלהם, במיוחד כאשר אותם לקוחות מראים ... הספציפי הזה, התשובה היא שצריך להסביר לאותו בן אדם לקחת משהו מעולם המושגים שלו ולעשות לו דימוי להגיד לו התהליך הזה של החיזור זה בדיוק כמו תהליך אחר שבו זה כן הגיוני לדוגמה נגיד לבן אדם יש לו
עסק שבו הוא מוכר, מה הוא מוכר
בעסק שלו? ש: ארטיקים. אליעד: ארטיקים יש לו חנות לארטיקים ואז יש לקוח שבא ... לו הנחה תהיה נחמד אליו תהיה נחמד אליו אקסטרה. לקוח שבוגד בך תהיה עוד יותר נחמד אליו תבדוק למה הוא קנה שם ואת הסיבה שהוא קנה שם תביא לו גם פה תנסה להתיידד איתו יותר מאשר החנות ששמה, בתהליכים
עסקיים אנשים מבינים שאם לקוח לא רוצה אותך ואתה רוצה את הלקוח אין ... רוצה שהוא יקנה אצלך אין שום היגיון בעולם שאתה תצעק עליו תגיד לו מה בוגד מה הלכת לקנות שם לא רוצה למכור לך אין בזה היגיון אין היגיון שאתה תעשה לו מחירים יותר יקרים אין בזה היגיון. ובתהליכים
עסקיים אנשים מבינים את זה ומה שצריך לעשות זה להסביר לבן אדם תקשיב יש ...