אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סלבריטי ✔כריזמה של מנטורים, סודות המנטורים הגדולים בעולם, מניפולציות של מנטורים, סודות ההשפעה של מנטורים, שפת גוף של מנטורים, איך מנטורים משפיעים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
כריזמה של מנטורים, סודות המנטורים הגדולים בעולם, מניפולציות של מנטורים, סודות ההשפעה של מנטורים, שפת גוף של מנטורים, איך מנטורים משפיעים על אנשים? איך לסחוף אחריך אנשים? סודות השכנוע של המנטורים, סודות המנטורים המפורסמים
מה מייחד את תפקידם של מנטורים?

מנטורים הם אנשים שמלמדים אותך כיצד להצליח בחיים, במיוחד בתחומים כמו זוגיות, עסקים, או כל תחום אחר. בדרך כלל, המנטורים משתמשים בשיטות מיוחדות להעברת התכנים שלהם, כולל דיבור בווליום גבוה, התלהבות, תנועות ידיים וצעקות, המייצרות התרגשות כדי לשכנע ולעודד פעולה. אך האם שיטות אלו מתאימות לכל סוגי האנשים? אליעד כהן טוען כי שיטה זו עשויה להתאים יותר לכלבים מאשר לבני אדם חכמים.

למה שיטה זו עשויה להתאים יותר לכלבים ופחות לבני אדם חכמים?

ההסבר הוא שמנטורים שמדברים בווליום גבוה, בצעקות והתלהבות, פונים לרגש של אנשים ולא בהכרח להיגיון שלהם. אותם אנשים, שלעיתים לא חושבים בהיגיון, עלולים להיסחף אחרי הצעקות וההופעה הדרמטית של המנטור, מבלי להבין את התוכן העמוק או ההיגיון שמאחורי הדברים. לעומת זאת, אנשים חכמים מבינים טוב יותר כשמדברים איתם בהיגיון, ולכן הם יעדיפו מנטור שמסביר בצורה רגועה וברורה.

איך הגישה ההגיונית עדיפה על דיבור בקול רם וצעקות?

כשמישהו מדבר בשקט ובאופן הגיוני, השומע יכול להפעיל את השכל שלו, להבין את התוכן וליישם אותו מבלי הצורך בהפעלות חיצוניות. לדוגמה, איום שקט (כמו "אם לא תעשה את מה שאני אומר, אירה בך") יכול להוביל לפעולה, כי השומע מבין את הסיטואציה. צעקות או התלהבות מיותרות יכולות לבלבל אנשים חכמים ולגרום להם להרגיש שהדובר חסר יכולת להסביר את עצמו בצורה רגועה ומובנת.

למה שימוש בווליום ובתנועות גוף נתפס כשיטת השפעה על אנשים מסוימים?

המנטורים שמדברים בווליום גבוה, קופצים ומזיזים את הידיים, משתמשים בטכניקות שהן יותר שיווקיות מאשר הגיוניות. המטרה היא ליצור תחושת דחיפות ומחשבה כי "אם הוא כל כך נלהב, כנראה שזה חשוב". עם זאת, לפעמים המסר עצמו ריק או שטחי. מנטור חכם, לעומת זאת, לא זקוק לכל המניפולציות הללו, הוא יכול להסביר את הדברים בצורה ברורה ומובנת, בלי כל התפאורה החיצונית.

מה זה אומר על אדם שמתרשם בעיקר מהתלהבות במקום היגיון?

אדם שמתרשם בעיקר מהתלהבות ודרמה, במקום מההיגיון שבדברים, מפספס את התוכן החשוב ומסתפק בחיקוי של התנהגויות. הוא עלול להיות כמו קוף שמחקה את התנהגות המנטור, ולא כמו אדם שמבצע פעולה מתוך הבנת ההיגיון.

מדוע חשוב לשים לב גם לסוג המסר ולא רק למראה החיצוני?

ישנם מנטורים עם מראה חיצוני מרשים, כמו חליפות ותעודות מרשימות, אך לפעמים דבריהם אינם מבוססים על היגיון. חשוב לשים לב למסר עצמו ולתוכן, ולא רק להופעה החיצונית. המנטור האמיתי לא צריך לרשום את תעודותיו על הקיר או להסתמך על תדמית מרשימה, כל שעליו לעשות הוא להסביר את התוכן בצורה ברורה ומובנת.

כיצד זה משפיע על הבחירה בגורו או מנטור?

אנשים חכמים יבחרו מנטור שידבר איתם בהיגיון, בצורה רגועה וברורה. הם יעדיפו מישהו שיסביר את הדברים לעומק, ולא מישהו שצורח או מבצע תנועות ידיים דרמטיות כדי להפעיל רגש. אנשים שלא אוהבים לחשוב או שלא רגילים לחשוב בהיגיון, יעדיפו את המנטור שמלהיב אותם בעזרת הצעקות וההופעה החיצונית.

מתי הרמת קול או צעקות מופיעות בכל זאת?

הרמת קול או צעקות עשויות להופיע כאשר הדובר לא מצליח להעביר את המסר בצורה ברורה והגיונית. במקרה כזה, יש אנשים שפונים לצעקות כדי להסתיר את חוסר היכולת להסביר את הדברים בצורה הגיונית. זוהי שיטה פחות מומלצת כאשר פונים לאנשים חכמים.

איך בודקים את עצמנו מול המסרים?

יש לבדוק מה באמת משפיע עלינו: האם זה ההיגיון שבדברים, או אולי הצעקות וההופעה החיצונית? אם אנו מתרשמים בעיקר מהופעה חיצונית ודרמה, זה עשוי להצביע על כך שאנחנו פועלים כמו "קופים" שמחקים אחרים, ולא כפי שצריך - על פי ההיגיון.

מה כדאי לזכור בסיכום?

התוכן הוא העיקר. כשיש בתוכן ערך אמיתי, אין צורך בצעקות או בהפעלות חיצוניות. אם מישהו זקוק לפירוטכניקה כדי לשכנע אותנו, יש לשאול את עצמנו אם מדובר בהסבר הגיוני או רק בהשפעה חיצונית. בסופו של דבר, עדיף לפעול מתוך הבנה מעמיקה של הדברים ולא מתוך חיקוי עיוור או התלהבות רגעית.
מה מייחד את תפקידם של מנטורים?

מדובר באנשים שמלמדים אותך כיצד להצליח בחיים - בין אם זה בזוגיות, בעסקים או בכל תחום אחר. יש מנטורים רבים שהדרך שלהם להעביר תכנים היא באמצעות הרמת קול, דיבור בווליום גבוה, שימוש בפירוטכניקה, תנועות ידיים וצעקות. הם מנסים ליצור התלהבות והתרגשות כדי לשכנע ולעודד פעולה.

למה שיטה זו עשויה להתאים יותר לכלבים ופחות לבני אדם חכמים?

האופן שבו מנטורים מסוימים מתנהגים (צעקות, התלהבות מוגזמת, שפת גוף דרמטית) מתאים בעיקר למי שאינו מפעיל את השכל עד הסוף, בדומה לאילוף כלבים שבו אין אפשרות לדבר בהיגיון אלא להיעזר בהמחשות פיזיות. לעומת זאת, בני אדם עם שכל לרוב מבינים טוב יותר הסברים הגיוניים ויכולים לפעול על בסיס ההיגיון, גם בלי שמישהו ירים עליהם את הקול.

איך הגישה ההגיונית עדיפה על דיבור בקול רם וצעקות?

כשמישהו מדבר בשקט ובהיגיון, השומע יכול להפעיל את השכל, להבין את התוכן, וליישם אותו גם בלי אפקטים חיצוניים. אם התוכן עצמו הגיוני, אין צורך בהרמת קול או בהדגמות תיאטרליות. אפילו איום שקט ("אם לא תעשה מה שאני אומר, אירה בך") עשוי לגרום לפעולה, כי השומע מבין את הסיטואציה. לעומת זאת, צעקות יכולות לבלבל אנשים חכמים ולהעיד שהדובר חסר יכולת להסביר את עצמו בצורה רגועה והגיונית.

למה שימוש בווליום ובתנועות גוף נתפס כשיטת השפעה על אנשים מסוימים?

מנטורים רבים צועקים או מזיזים את הגוף בהתלהבות כדי לגרום לתחושה שמה שהם אומרים הוא חשוב. הם מקווים שהשומע יסיק: "אם הוא קופץ וצורח, כנראה שזה באמת משמעותי." במציאות, לפעמים מדובר במסר ריק או שטחי, וההופעה החיצונית באה במקום תוכן הגיוני וחכם. אדם חכם אינו זקוק לכל ההצגה הזו, הוא צריך שיסבירו לו בצורה ברורה והגיונית.

מה זה אומר על אדם שמתרשם בעיקר מהתלהבות במקום היגיון?

אדם שמושפע בעיקר מהתלהבות ותנועות דרמטיות מוותר לעתים על חשיבה מעמיקה, ופועל בדומה ל"קוף" המחקה את ההתנהגות שהוא רואה. הוא מחפש מנטור "קופצני" שיעורר בו מוטיבציה דרך הופעה חיצונית ולא דרך הבנה. אם אתה חכם, מספיק שדברים ייאמרו לך באופן הגיוני ושיטתי, גם בלי תנועות ידיים והופעה צבעונית.

מדוע חשוב לשים לב גם לסוג המסר ולא רק למראה החיצוני?

יש מנטורים שנראים מצליחים מאוד - עם חליפות, תעודות ותדמית מרשימה - אך ייתכן שדבריהם אינם מבוססים על היגיון מוצק. לעומתם, אדם המופיע בצורה פחות נוצצת (אפילו כמי שנראה הומלס) יכול לדבר בתוכן עשיר והגיוני. מי שבאמת מתמקד בשכל של הדברים ולא בעטיפה החיצונית, ישקיע בהבנה לעומק של התוכן ולא בתפאורה הסביבתית.

כיצד זה משפיע על הבחירה בגורו או מנטור?

אנשים חכמים יעדיפו מנטור שמדבר בשקט, או אפילו בקול רגיל, אבל באופן הגיוני, לעומק, ומסביר למה כדאי לעשות משהו. אנשים שלא רוצים להתאמץ לחשוב - או רגילים להשתכנע מצעקות ותנועות גוף - יימשכו אל מנטורים צעקניים ומתלהבים. יש שיטענו שזה עניין של טעם, אבל כאן נטען שזהו הבדל מהותי בין מי שחושב בהיגיון למי שמופעל בעיקר על ידי צורת ההתלהבות והצעקה.

מתי הרמת קול או צעקות מופיעות בכל זאת?

לפעמים אנשים צועקים כשאין להם יכולת להעביר מסר מסודר ועמוק. מדובר בפתרון של "אין ברירה": אם לא מצליחים לנמק היטב, אולי לפחות יצליחו לשכנע דרך ווליום גבוה או דרמה. זו דרך פחות מומלצת אם רוצים לפנות לאדם חכם שמבין דברים בהיגיון.

איך בודקים את עצמנו מול המסרים?

מומלץ לשים לב מה באמת משכנע אותנו: האם זו ההצגה החיצונית וההתלהבות, או ההיגיון שבדברים? אם מסתבר שאנחנו מתרשמים בעיקר מצעקות ומהופעה, אז אולי אנחנו פועלים כמו "קוף" שרק מחקה התנהגויות של אחרים. אם לעומת זאת, אנחנו בוחנים את הרעיונות לגופם ומנתחים אותם בהיגיון, כנראה שאנחנו מתמקדים בשורש הדברים ולא בלבושם החיצוני.

מה כדאי לזכור בסיכום?

התוכן הוא העיקר: כשיש בתוכן ערך אמיתי, אין צורך לצעוק או להשתמש בפעלולים. כשמישהו זקוק לפירוטכניקה כדי לשכנע אותך, שאל את עצמך אם הדבר מסמן חולשה בהסבר ההגיוני של אותו מנטור. בסופו של דבר, עדיף לפעול מתוך הבנה מעמיקה ולא מתוך חיקוי עיוור או התלהבות רגעית.
סודות המנטורים המובילים בעולם, טונציה של הקול, אינטונציה בדיבור, איך להשפיע על אנשים? אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, הרמת קול לצורך העברת מסרים, סודות של מנטורים מפורסמים, לצעוק ולהעביר מסרים, אינטונציה של מנטורים, טון דיבור והעברת מסרים, שפת גוף והעברת מסרים, איך עובדת כריזמה של מנטורים? השפעה על אנשים, נראות חיצונית והעברת מסרים, סודות של גורואים מפורסמים, מנטורים שמרימים את הקול, התלהבות של מנטורים, מנטורים מתלהבים, תשוקה של מנטורים, סודות של מורים רוחניים בעולם, תוכן או צורה, קופים ומנטורים, חיקוי של מנטורים, איך לבחור מנטור? שיטות להעברת מסרים, סגנון חיים של מנטורים, טונציה של מנטורים, לסחוף אנשים, איך לשדר ביטחון עצמי? סודות של מנטורים מובילים בישראל, איך לשדר כריזמה? איך לעמוד בפני קהל? סודות של מנטורים בישראל
תנועות גוף גורואים מפורסמים לבחור חיקוי של מנטורים עומק פיתוח הביטחון העצמי מנטורים שמרימים את הקול ישראל איום לשדר כריזמה שיפור הביטחון העצמי איך לסחוף אחריך אנשים איך מנטורים משפיעים על אנשים השפעה כריזמה כריזמה של מנטורים להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להתפרסם לסחוף אחריך אנשים מנטור מנטורים מנטורים מפורסמים מנטורינג מניפולציה מניפולציות מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים מפורסם מפורסמים סוד סודות סודות ההשפעה של מנטורים סודות המנטורים סודות המנטורים הגדולים סודות המנטורים הגדולים בעולם סודות המנטורים המפורסמים סודות השכנוע סודות השכנוע של המנטורים סודות שכנוע סלבריטאים סלבריטי שכנוע שפת גוף שפת גוף של מנטורים
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים? מהן הסיבות לרצון להיות מפורסם? האם כדאי להיות מפורסם? הקיום של רצון להיות מפורסם נובע לרוב מתוך תחושת הצורך להיות נאהב ומוערך על ידי אחרים. רבים מאמינים כי כאשר הם יתפרסמו, הם יקבלו יותר אהבה מהסביבה, דבר שיגרום להם גם לאהוב את עצמם יותר. הרצון להיות מפורסם מבוסס על הציפייה שהפרסום ימלא צורך פנימי בתחושת ערך עצמי ויגביר את הביטחון העצמי. עם זאת, ישנם גם מחירים שצריך לקחת בחשבון כאשר שואפים להיות מפורסמים. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם הופך למפורסם והמעריצים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא באמת. הסיבה לכך היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים לדמות או לתכונות שהם היו רוצים להיות. למעשה, לא תמיד המפורסם יכול להיות את מי שהוא באמת, כי כל התנהגות או תכונה שנחשבת כלא רצויה בעיני המעריצים, עלולה לגרום לאיבוד ההערצה. כדי לשמור על המעמד המפונק, הוא חייב להסתיר את אותם צדדים בתוכו שנראים בעיני המעריצים כשליליים, ומאבד את החופש להיות אותנטי. למה אנשים אוהבים מפורסמים? הסיבה המרכזית לכך שאנשים אוהבים את המפורסמים היא שהם מזהים בהם את מה שהם היו רוצים להיות. אם אדם מפורסם משדר תכונות או דימוי שהוא מייצג את השאיפות של קהל מסוים, אותם אנשים יתחילו להזדהות איתו ולהעריץ אותו. זהו תהליך של הזדהות - אנשים אוהבים את ... איך אני משדר להם שאני מה שהם רוצים להיות? הזדהות זו יוצרת קשר רגשי עם הקהל, שמוביל בסופו של דבר להערצה ואהבה. איך השאיפה להיות מפורסם יכולה להגביל אותך? ככל שהפרסום עולה, כך האדם מתחיל להרגיש שהוא מחויב יותר לתחזק את הדימוי שכבש את לב המעריצים. הוא לא יכול להציג את התכונות ... תצליח לגרום לכולם לאהוב אותך, ייתכן שהמחיר של אובדן החופש להציג את עצמך כפי שאתה לא שווה את ההשקעה. יש אנשים שמעדיפים לא להיות מפורסמים על מנת לשמור על החופש להיות עצמם, ללא הצורך המתמיד לשמור על תדמית מושלמת. איזו דוגמה אפשר לראות באלוהים? ישנה טענה לפיה אם אלוהים היה ... על כך שגם אם אפשר היה לגרום לכל העולם לאהוב, זה לא בהכרח משתלם ולא מביא לשלמות אמיתית. מה כדאי לשאול את עצמך לפני שרוצים להיות מפורסמים? לפני שתפנה לכיוון של פרסום, כדאי לשאול את עצמך את השאלות הבאות: האם אני מוכן לוותר על החופש להיות עצמי? האם אני רוצה שיאהבו אותי על מה ... מקבל? התשובות לשאלות אלו יכולות לעזור לך להבין אם הפרסום אכן ישרת את הצרכים האישיים שלך, ואם זהו הצעד הנכון עבורך. איך להיות מפורסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים איך לגרום לאנשים להעריץ אותך חסרונות בלהיות מפורסם פחד להתפרסם האם כדאי להתפרסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? הרצון להתפרסם נובע לרוב מהשאיפה לקבל אהבה והערכה מהסביבה. רבים מאמינים שאם יתפרסמו, יאהבו אותם יותר, ואז יוכלו לאהוב את עצמם. הרצון הזה מבוסס על הציפייה שהפרסום ימלא צורך פנימי בתחושת ערך, ויביא ליותר תחושת ביטחון עצמי. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם נהיה מפורסם ואנשים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא באמת. הסיבה לכך היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים למה שהם היו רוצים להיות, ולאו דווקא למה שהוא באמת. אדם מפורסם עלול להרגיש שהוא חייב לתחזק כל הזמן את הדמות שזכתה לאהדה, ולהסתיר תכונות או התנהגויות שעלולות לאכזב את הקהל. למה אנשים אוהבים
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של ... שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית ... את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות ... אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות ... לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את ... אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו ... המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ... בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו ... יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא ... ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות ...
ילד משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים
ילד משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים
... ואיך לטפל נכון? אליעד נותן דוגמה נוספת של טיפול בהפרעות נפשיות. הוא מזכיר דוגמה מתוכנית של דוקטור פיל, שבה הוא טיפל בסלבריטאית שחשבה שרוצים להרוג אותה. הגישה של דוקטור פיל הייתה להגיד לה שהיא חושבת בצורה שונה מרוב האנשים ולכן יש לה בעיה. אבל אליעד טוען שזו טעות - כי ... יש אחד נקרא דוקטור פיל נכון? ש: כן. אליעד: אחד מישהו שהוא איזה דוקטור איזה משהו מסוים ואז הביאו איזו מישהי שהיא כאילו סלבריטי שיש לה איזו הפרעה שהיא חושבת שרודפים אחריה רוצים להרוג אותה, אוקי זאת ההפרעה והוא צריך להסביר לה שהיא טועה אוקי אז מה האסטרטגיה שהוא נקט אחת ...
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
... להיות אלוהים מתבטא לעיתים בדרכים שונות. למשל, אדם עשיר מאוד עשוי להרגיש תחושת שליטה דומה לזו של אלוהים, כי הוא בעל השפעה וכוח רב. גם ראש ממשלה או סלבריטי מצליח חווים תחושות דומות, מכיוון שהם מוערצים על ידי רבים, ויש להם כוח להחליט ולשלוט על אחרים. עם זאת, כאשר אדם אינו מספיק מוכשר, לא מסוגל לצבור הון, או אינו מוכשר להיות מפורסם בדרך המקובלת, הוא עשוי לחפש נתיב אחר שיספק לו תחושת אלוהות - הקמת כת. מהו הפרופיל הפסיכולוגי של מנהיגי ...
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים? אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים ... רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום ... שלו. למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי? ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר ... למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? איך להרגיש משמעות בחיים? רצון להיות סלב איך לאהוב את עצמי? האם כדאי להתפרסם? מה ההבדל בין פרסום חיובי לשלילי? איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב, למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי, ... בחיים, למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? ...
איך ליהנות מהחיים הרגילים? למה אני לא נהנה מהחיים? מה מונע מאנשים להיות מאושרים? איך להפסיק לרדוף אחרי מטרות בלתי אפשריות? איך לחזור להנאות הקטנות? מה הסיבה שבגללה אדם לא נהנה מהחיים הרגילים? איך נוצרות שאיפות גדולות? אני חייב להיות משהו מיוחד כדי ליהנות, לרדוף אחרי דברים גרנדיוזיים, ליהנות גם בלי לכבוש את העולם, מדוע קשה לאנשים ליהנות גם כשיש להם הכל? מה עושים עם הצורך להיות משהו מיוחד? מטרות גרנדיוזיות, למה צריך לבדוק את השורש של הבעיה?
... עם השנים לפקודה פנימית שכמעט בלתי אפשרי לממש, כי תמיד אפשר להיות יותר מוצלח. לדוגמה, אדם עשוי להיות מנהל עסק מצליח עם המון לקוחות, אבל הוא לא מסוגל ליהנות מכך כי הוא עדיין לא סלבריטי עולמי. אליעד נותן דוגמה של אנשים שהיו יכולים ליהנות בקלות כשהיו ילדים, למשל מלאכול פיצה או לבלות עם חברים, אך היום הם איבדו את ... את היכולת ליהנות גם מדברים פשוטים. אם אדם יבין שהוא יכול ליהנות מחיים רגילים ופשוטים, הוא יוכל להרגיש טוב גם כשהוא לא משיג את המטרות הגרנדיוזיות שלו. לדוגמה, אדם שיש לו שאיפות להיות מפורסם או אהוב על ידי כולם, צריך להבין שמותר לו ליהנות מקפה טוב, מחברה של חברים, או אפילו מהליכה בפארק, גם בלי שהוא כוכב על. כלומר, המטרה ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 15 - האם לכל מורכב יש מרכיב? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... כוח חיצוני שהרכיב וחיבר את גרגירי החול להיות בצורה שבה הם נמצאים. 3 - דוגמה נוספת ממשל כתם הדיו המפורסם : כתם דיו שנשפך על נייר יוצר צורה כלשהי, שהורכבה ונגרמה על ידי הכוחות השונים שפעלו על הדיו כאשר הוא נשפך על הנייר, בין אם אלו כוחות ...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
... צריך ידע. ולא כל מי שרוצה להיות פושע, הוא יודע איך להיות פושע מצליח. וגם בעולם הפשע והרשע יש פושעים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות. ויש פושעים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. וכמו שכדי להצליח לנהל ארגון חסד, לשם כך צריך קישורים מסוימים, כך גם כדי לנהל ...
הערצה - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים / דברים שונים?
... - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים דברים שונים? מי שיתבונן ... טוב. ולכן האדם מעריץ כל מיני אנשים מפורסמים וכיוב, משום שהאדם מלביש עליהם ... שלו אל האושר. והאדם שרואה איזה אדם מפורסם, או כל אדם שנדמה לו שהוא אדם ... טוב. ואז האדם מדמיין לעצמו שהאדם המפורסם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה מחזק ... ואז נוצרת אצל האדם הערצה לאותו האדם המפורסם, או לאותו הדבר שמזכיר לו את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כריזמה של מנטורים, סודות המנטורים הגדולים בעולם, מניפולציות של מנטורים, סודות ההשפעה של מנטורים, שפת גוף של מנטורים, איך מנטורים משפיעים על אנשים? איך לסחוף אחריך אנשים? סודות השכנוע של המנטורים, סודות המנטורים המפורסמים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סלבריטי, איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: סלבריטי, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, ייעוץ נפשי, אימון אישי לילדים בנושאי סלבריטי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.9199 שניות - עכשיו 17_06_2025 השעה 08:39:14 - wesi1