אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סלבריטי ✔מנטורים לטיפשים, איך להצליח בלי להתאמץ? איך להיות מנטור להצלחה? איך להצליח בקלות? איך להצליח בתור מנטור? מנטור לעסקים, מנטור לחיים, מנטור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנטורים לטיפשים, איך להצליח בלי להתאמץ? איך להיות מנטור להצלחה? איך להצליח בקלות? איך להצליח בתור מנטור? מנטור לעסקים, מנטור לחיים, מנטור לזוגיות, מנטור למנהלים, מנטור להתפתחות אישית, רצון להתפרסם, להיות מפורסם, להיות סלבריטי
מה עושה אדם שרוצה להיות יותר מוצלח בלי להתאמץ?

אדם שמבקש להצליח יותר אך לא רוצה להשקיע באמת במאמץ, יוכל למצוא את הדרך הפשוטה להפוך למנטור או גורו. דמיינו אדם שאין לו את הידע הנדרש או את ההצלחה בעולם העסקים, אך הוא עדיין רוצה להרגיש כמו איש עסקים מצליח. הדרך הקלה והמהירה ביותר בשבילו היא להתחיל לחלק עצות לאחרים, להקים אתר אינטרנט, לפתוח דף ברשתות החברתיות, ולהתחיל לפרסם תובנות עסקיות, שמדמות מומחיות בתחומים כמו עסקים, התפתחות אישית או זוגיות.

בשלב הזה, כאשר אותו אדם מתחיל לחלק עצות, הוא ימשוך אליו אנשים פחות חכמים או פחות מנוסים, שיתחילו להסתכל עליו כמומחה ויגיבו אליו בהערצה ובחמימות. הם יראו בו מנטור, והסיבה לכך היא שהם לא מודעים לחוסר הידע האמיתי שהוא מחזיק, הם לא מבינים כי עצותיו אינן איכותיות ולא מבוססות על ניסיון אמיתי. האדם הזה יתחיל להרגיש שהוא הצליח, שהוא הפך לגורו של אותם אנשים, אך למעשה אין לו שום מומחיות אמיתית בתחום שבו הוא מלמד.

האם המנטור הזה באמת יכול להעניק ייעוץ למיליארדרים?

לפי אליעד כהן, כשאתם נתקלים במנטורים או גורואים שמציגים את עצמם כמומחים, חשוב לשאול את עצמכם כמה שאלות: האם האדם הזה באמת יכול להעניק ייעוץ לעסקים גדולים כמו אלה של דונלד טראמפ או ביל גייטס? האם יש לו את הידע להמציא משהו חדש ולהשפיע על אנשי העסקים הבכירים ביותר בעולם? אם התשובה היא כן, אז אולי יש לו משהו אמיתי להציע. אך רוב המנטורים מחלקים עצות שמתאימות רק לאנשים עם מעט ניסיון או הבנה בתחום. עצות אלה, לעיתים קרובות, רדודות, חסרות דיוק ואינן מועילות לאנשים בעלי ניסיון.

אל תבנו את ההצלחה שלכם על שקרים ומחמאות שקריות

אל תתפתו להרגיש חכמים או מצליחים על ידי כך שתמצאו אנשים שיחמיאו לכם ויעשו לכם לייקים כדי שתוכלו להרגיש מומחים. אל תבנו את תחושת ההצלחה שלכם על תוצאות שטחיות, כמו לייקים בפייסבוק או עוקבים במדיה החברתית. בסופו של דבר, התחושה הזו היא אשליה. אם תלמדו להיות באמת חכמים ומצליחים, עליכם להשקיע, להתאמץ וללמוד, ולהפסיק לחפש קיצורי דרך שיביאו להצלחה כוזבת.

האספסוף שמעריץ את הגורואים

בפועל, לאנשים שמחמיאים למנטורים בדרך כלל אין ידע מעמיק או ניסיון אמיתי בעולם העסקים. רוב המעריצים הם אנשים חסרי השכלה, לא מכירים טכנולוגיה, נוטים להאמין באמונות תפלות, ואין להם ניסיון בתחום בו המנטור טוען להיות מומחה. ברוב המקרים, האנשים שמעריצים את המנטור הם למעשה האספסוף, וזהו קהל חסר ערך אמיתי.

מסקנה

המסקנה העולה היא שעליכם להיות מה שאתם באמת רוצים להיות, מבלי לחפש פתרונות כוזבים. אם אתם שואפים להצליח או להיות חכמים יותר, עליכם לעשות זאת בצורה אמיתית - על ידי לימוד, השקעה ומאמץ. אל תחפשו את הדרך המהירה שהופכת אתכם לדמות מוערכת על ידי אנשים חסרי ניסיון. בסופו של דבר, ההצלחה האמיתית היא זו שאתם משיגים בעבודה קשה ובלימוד רציני, ולא דרך עוקבים שמעריצים אתכם על דברים שקריים.
שלום חברים

אז מה עושה אדם שרוצה להיות הרבה יותר מוצלח, אבל אין לו כוח להתאמץ? הוא רוצה להיות חכם יותר, אבל אין לו כוח ללמוד? הוא שואף להצליח, אבל מחפש קיצור דרך?

מה שהוא צריך לעשות - אם הוא לא רוצה להתאמץ באמת - זה פשוט להקיף את עצמו באנשים שהם פחות מוצלחים ממנו ולהפוך להיות גורו שלם.

אני אסביר: נניח שאדם רוצה להרגיש שהוא איש עסקים מצליח, אבל בפועל הוא לא באמת כזה. מה הוא יכול לעשות? הרי הוא לא באמת מומחה. אז הפתרון הפשוט שהוא ימצא לעצמו הוא להפוך למנטור עסקי. כלומר, הוא יקבל החלטה להתחיל לחלק עצות לאחרים, להקים אתר אינטרנט, לפתוח דף ברשתות החברתיות, להתחיל לפרסם תובנות עסקיות ולהצטייר כמי שמבין בעסקים.

ברגע שהוא יתחיל לחלק עצות, יגיעו אליו אנשים פחות חכמים ממנו, והם יהפכו אותו לגורו. הם ישמעו לעצותיו, יחמיאו לו, יתייחסו אליו כמומחה, וכך הוא יקבל את התחושה שהוא מאוד מצליח, למרות שבמציאות הוא לא בהכרח כזה.

אז למה זה חשוב לשים לב?

שימו לב לתופעה הזאת, במיוחד כשאתם נתקלים במנטורים למיניהם או באנשים שמציגים את עצמם כמומחים. תשאלו את עצמכם:
  • האם האדם הזה באמת מומחה? האם הוא ברמה של אלו שהוא טוען ללמד?
  • האם הוא יכול לתת ייעוץ עסקי למיליארדרים כמו דונלד טראמפ או ביל גייטס?
  • האם יש לו ידע שיכול לחדש משהו לאנשים שנמצאים בטופ של עולם העסקים?
אם התשובה היא כן, אז כל הכבוד, אולי באמת יש לו משהו אמיתי להציע. אבל ברוב המקרים, המנטורים והגורואים למיניהם מחלקים עצות שמתאימות רק לאנשים שאין להם שום ניסיון, עצות רדודות, לא מדויקות, ולעיתים חסרות כל ערך ממשי.

למעשה, כל אדם שאי פעם פתח חנות ירקות, למשל, לא בהכרח יוכל להפיק ערך מהעצות של אותם "מומחים", כי אלו לרוב עוסקות בדברים בסיסיים מדי או פשוט לא נכונים.

אז מה הפואנטה?

אל תחפשו דרכים עקיפות להרגיש חכמים על ידי כך שתמצאו אנשים טיפשים יותר מכם שיחמיאו לכם. אל תבנו את תחושת ההצלחה שלכם על לייקים ועוקבים בפייסבוק. בסופו של דבר, זה אדם מול עצמו - אם אתה רוצה להיות חכם יותר, פשוט תשקיע ותלמד. אם אתה רוצה להצליח, תתאמץ באמת ותגיע לשם.

אל תיפלו לפח של "לבנות קהל" רק כדי שהוא יחמיא לכם ויגרום לכם להרגיש מוצלחים. כי עמוק בפנים, כל אחד יודע את האמת - אם האנשים שמריעים לו הם לא באמת אנשים מצליחים, אז ההצלחה הזאת היא אשליה בלבד.

אתה יכול להיכנס ללול תרנגולות ולצעוק "אני המלך!", והתרנגולות יצעקו לך בחזרה "רוקו ריקו רוקו ריקו!", אבל זה לא יהפוך אותך למלך. באותו אופן, אתה יכול להיות גורו מצליח לכאורה, כשסביבך אנשים חסרי ידע שמעריצים אותך - אבל בלב שלך אתה יודע את האמת.

אם נבחן את אותם "מנהיגים" ו"מנטורים", נראה שמי שמריע להם לרוב הם אנשים עם פחות השכלה, פחות הבנה טכנולוגית, יותר אמונות תפלות, ופחות ניסיון אמיתי בעולם העסקים או בעולם המדע. כלומר, בסופו של דבר, מדובר באספסוף שבוחר בהם.

אז מה המסקנה?

תהיו מה שאתם באמת רוצים להיות, בלי לחפש קומבינות, בלי לבנות הצלחה מזויפת שמבוססת על קהל חסר ידע.

ואם אתם רוצים מידע נוסף על איך להצליח באמת, איך להיות חכמים יותר או איך לפתח קריירה מוצלחת - חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il.

בהצלחה!
מי יכול ללמד אחרים? לחלק עצות לאחרים, לתת עצות לאנשים, מי התלמידים שלך? מי המעריצים שלך? לייקים בפייסבוק, לייקים באינטרנט, להיות נערץ, שקרים של גורואים, שקרים של מנטורים
אימון המוח רצינות דמיון השיטה של אליעד מיומנויות שכליות שאלות להתבוננות לפתח יכולות חשיבה ניסיון רוצה להצליח יכולת חשיבה לאנשים איך להיות איך להיות מנטור איך להיות מנטור להצלחה איך להצליח איך להצליח ב איך להצליח בלי איך להצליח בלי להתאמץ איך להצליח בקלות איך להצליח בתור מנטור אישית בלי להתאמץ בקלות הצלחה הצלחה ב הצלחה בלי להתאמץ הצלחה בקלות התאמצות התפתחות התפתחות אישית זוגי זוגיות חיים טיפש טיפשות להיות מנטור להיות מנטור להצלחה להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להצלחה להצליח להצליח ב להצליח בלי להצליח בלי להתאמץ להצליח בקלות להצליח בתור מנטור להתאמץ להתפרסם למנהלים לנהל מנהל מנהלים מנטור מנטור ל מנטור להצלחה מנטור להתפתחות אישית מנטור לזוגיות מנטור לחיים מנטור למנהלים מנטור לעסקים מנטורים מנטורים לטיפשים מנטורינג מפורסם מפורסמים ניהול סלבריטאים סלבריטי עסק עסקים רצון רצון להתפרסם
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים? מהן הסיבות לרצון להיות מפורסם? האם כדאי להיות מפורסם? הקיום של רצון להיות מפורסם נובע לרוב מתוך תחושת הצורך להיות נאהב ומוערך על ידי אחרים. ... הם יתפרסמו, הם יקבלו יותר אהבה מהסביבה, דבר שיגרום להם גם לאהוב את עצמם יותר. הרצון להיות מפורסם מבוסס על הציפייה שהפרסום ימלא צורך פנימי בתחושת ערך עצמי ויגביר את הביטחון העצמי. עם זאת, ישנם גם מחירים שצריך לקחת בחשבון כאשר שואפים להיות מפורסמים. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם הופך למפורסם והמעריצים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא ... היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים לדמות או לתכונות שהם היו רוצים להיות. למעשה, לא תמיד המפורסם יכול להיות את מי שהוא באמת, כי כל התנהגות או תכונה שנחשבת כלא ... בתוכו שנראים בעיני המעריצים כשליליים, ומאבד את החופש להיות אותנטי. למה אנשים אוהבים מפורסמים? הסיבה המרכזית לכך שאנשים אוהבים את המפורסמים היא שהם מזהים בהם את מה שהם היו רוצים להיות. אם אדם מפורסם משדר תכונות או דימוי שהוא מייצג את השאיפות של קהל מסוים, אותם ... להיות? הזדהות זו יוצרת קשר רגשי עם הקהל, שמוביל בסופו של דבר להערצה ואהבה. איך השאיפה להיות מפורסם יכולה להגביל אותך? ככל שהפרסום עולה, כך האדם מתחיל להרגיש שהוא ... שהמחיר של אובדן החופש להציג את עצמך כפי שאתה לא שווה את ההשקעה. יש אנשים שמעדיפים לא להיות מפורסמים על מנת לשמור על החופש להיות עצמם, ללא הצורך המתמיד לשמור על ... לאהוב, זה לא בהכרח משתלם ולא מביא לשלמות אמיתית. מה כדאי לשאול את עצמך לפני שרוצים להיות מפורסמים? לפני שתפנה לכיוון של פרסום, כדאי לשאול את עצמך את השאלות ... לעזור לך להבין אם הפרסום אכן ישרת את הצרכים האישיים שלך, ואם זהו הצעד הנכון עבורך. איך להיות מפורסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים איך לגרום לאנשים להעריץ אותך חסרונות בלהיות מפורסם פחד להתפרסם האם כדאי להתפרסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? הרצון להתפרסם נובע לרוב מהשאיפה לקבל אהבה והערכה מהסביבה. רבים מאמינים שאם ... פנימי בתחושת ערך, ויביא ליותר תחושת ביטחון עצמי. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם נהיה מפורסם ואנשים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא ... היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים למה שהם היו רוצים להיות, ולאו דווקא למה שהוא באמת. אדם מפורסם עלול להרגיש שהוא חייב לתחזק כל הזמן את הדמות שזכתה לאהדה, ...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, במיוחד אלה שמציגות נשים צעירות ויפות, לא מדובר בהגדלת ... הפרסומות ימתגו את המחיר כהשקעה משתלמת, כך שהלקוח לא יחשוב על המחיר כעל חסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ההליך השכנוע בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים דמות שהם מעריכים מפרסמת מוצר, ואז הם מבקשים מהוריהם לרכוש אותו. איך השפעת הפרסומות תלויה בקהל ... אוהבים, בעוד שלמבוגרים עשויה להיות השפעה פחותה בפרסומות מסוג זה, שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה את הסבירות שיתפס כמועיל ומועיל. לפי אליעד, תהליך זה נשען על ... עם הדמות המוכרת והאהובה. אם דמות כזו מצהירה על מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש ב
ילד משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים
ילד משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים
... את המחשבה בתחומים אחרים. מה הטעות הנפוצה בטיפול בהפרעות נפשיות ואיך לטפל נכון? אליעד נותן דוגמה נוספת של טיפול בהפרעות נפשיות. הוא מזכיר דוגמה מתוכנית של דוקטור פיל, שבה הוא טיפל בסלבריטאית שחשבה שרוצים להרוג אותה. הגישה של דוקטור פיל הייתה להגיד לה שהיא חושבת בצורה שונה מרוב האנשים ולכן יש לה בעיה. אבל אליעד טוען שזו טעות - כי אדם שחושב שכולם רוצים לפגוע ... לגבי בן אדם שנחשב למשוגע שסובל מאיזו הפרעה, אז היה נגיד איזה יש אחד נקרא דוקטור פיל נכון? ש: כן. אליעד: אחד מישהו שהוא איזה דוקטור איזה משהו מסוים ואז הביאו איזו מישהי שהיא כאילו סלבריטי שיש לה איזו הפרעה שהיא חושבת שרודפים אחריה רוצים להרוג אותה, אוקי זאת ההפרעה והוא צריך להסביר לה שהיא טועה אוקי אז מה האסטרטגיה שהוא נקט אחת מהאסטרטגיות? הוא אומר לה את ...
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
... להקמת כתות? אליעד מתאר כי הרצון להיות אלוהים מתבטא לעיתים בדרכים שונות. למשל, אדם עשיר מאוד עשוי להרגיש תחושת שליטה דומה לזו של אלוהים, כי הוא בעל השפעה וכוח רב. גם ראש ממשלה או סלבריטי מצליח חווים תחושות דומות, מכיוון שהם מוערצים על ידי רבים, ויש להם כוח להחליט ולשלוט על אחרים. עם זאת, כאשר אדם אינו מספיק מוכשר, לא מסוגל לצבור הון, או אינו מוכשר להיות מפורסם בדרך המקובלת, הוא עשוי לחפש נתיב אחר שיספק לו תחושת אלוהות - הקמת כת. מהו הפרופיל הפסיכולוגי של מנהיגי כתות? אליעד כהן מסביר שמנהיגי כתות ...
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם , למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים? אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים מרכזיים: רצון לפרסום חיובי ורצון לפרסום שלילי. פרסום ... רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום חיובי מאפשר להם לקבל אהבה והערכה מן הסביבה. הסיבה המרכזית ... שלו. למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי? ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר בפרסום חיובי או שלילי. לפי אליעד כהן, הסיבה המרכזית לרצון ... למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? איך להרגיש משמעות בחיים? רצון להיות סלב איך לאהוב את עצמי? האם כדאי להתפרסם? מה ההבדל בין פרסום חיובי לשלילי? איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב, למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי, תוכניות ריאליטי, רוצה להשתתף בריאליטי, להשתתף באח הגדול, ... למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? ...
איך ליהנות מהחיים הרגילים? למה אני לא נהנה מהחיים? מה מונע מאנשים להיות מאושרים? איך להפסיק לרדוף אחרי מטרות בלתי אפשריות? איך לחזור להנאות הקטנות? מה הסיבה שבגללה אדם לא נהנה מהחיים הרגילים? איך נוצרות שאיפות גדולות? אני חייב להיות משהו מיוחד כדי ליהנות, לרדוף אחרי דברים גרנדיוזיים, ליהנות גם בלי לכבוש את העולם, מדוע קשה לאנשים ליהנות גם כשיש להם הכל? מה עושים עם הצורך להיות משהו מיוחד? מטרות גרנדיוזיות, למה צריך לבדוק את השורש של הבעיה?
... מוצלח. לדוגמה, אדם עשוי להיות מנהל עסק מצליח עם המון לקוחות, אבל הוא לא מסוגל ליהנות מכך כי הוא עדיין לא סלבריטי עולמי. אליעד נותן דוגמה של אנשים שהיו יכולים ליהנות בקלות כשהיו ילדים, למשל ... רגילים ופשוטים, הוא יוכל להרגיש טוב גם כשהוא לא משיג את המטרות הגרנדיוזיות שלו. לדוגמה, אדם שיש לו שאיפות להיות מפורסם או אהוב על ידי כולם, צריך להבין שמותר לו ליהנות מקפה טוב, מחברה של חברים, או ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 15 - האם לכל מורכב יש מרכיב? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... לשם על ידי אדם רוח וכיוב. דהיינו, כוח חיצוני שהרכיב וחיבר את גרגירי החול להיות בצורה שבה הם נמצאים. 3 - דוגמא נוספת ממשל כתם הדיו המפורסם : כתם דיו שנשפך על נייר יוצר צורה ...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
... ולא רק כדי להצליח צריך לדעת איך, אלא גם כדי להיות פושע או כל דבר שלילי אחר, גם לשם כך צריך ידע. ולא כל מי שרוצה להיות פושע, הוא יודע איך להיות פושע מצליח. וגם בעולם הפשע והרשע יש פושעים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות. ויש פושעים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. וכמו שכדי ...
הערצה - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים / דברים שונים?
... ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים דברים שונים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי כל אדם בעולם, מעריץ דבר כלשהו. והשאלה הנשאלת היא, מהי מהות ההערצה הזו של האדם לדברים שונים? וממה נובעת ההערצה של ... מעריץ כל מיני אנשים מפורסמים וכיוב, משום שהאדם מלביש עליהם את החלום שלו אל האושר. והאדם שרואה איזה אדם מפורסם, או כל אדם שנדמה לו שהוא אדם מצליח, האדם רוצה להאמין שהאדם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה גורם לאדם להרגיש עם עצמו יותר טוב. ואז האדם מדמיין לעצמו שהאדם המפורסם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה מחזק אצל את האדם את החלום שלו על האושר. ואז נוצרת אצל האדם הערצה לאותו האדם המפורסם, או לאותו הדבר שמזכיר לו את האושר. ונסכם את העניין ונאמר, שהאדם מחפש אחרי האושר. והאדם בתוך תוכו אוהב את האושר ואת השלמות ואת היופי ואת הטוב שיש במציאות. ...
מיסטיקנים / גיבורי על / המרדף אחר האושר - הקשר שבין יכולות על טבעיות לבין אושר
... ביטוי לא רק בכך שהאדם מעריץ בתוך ליבו את הדמויות של גיבורי העל, אלא בכך שהאדם מעריץ את כל הישויות השונות שהן חזקות ממנו. כי גם להעריץ אדם עשיר, או אדם מפורסם וכיוב, זה הכל ביטוי לכך שהאדם מעריץ מישהו שיש לו יותר כוחות מאשר יש לאדם עצמו. וכל ישות שאותה מעריץ האדם, זה תמיד ביטוי לכך שהאדם היה רוצה להתקרב לאותה הישות, ... המיסטיקנים, הרי שעדיין גם הם נוהים אחרי כל מיני אידיאלים שונים, שנדמה להם שהם יביאו אותם אל האושר. כי כולם רוצים להיות מאושרים. וכאשר האדם מעריץ איזו דמות מפורסמת ועשירה, הרי שבעצם הוא דומה לאותו האדם שמעריץ את המיסטיקנים. ונסביר: רוב בני האדם יסכימו, שלהעריץ מישהו נוכל ושרלטן, שאומר שיש לו יכולות על אנושיות, ושהוא רק ... לראות נסתרות, ולחזות את העתיד וכיוב, אז נדמה לאדם שהחיים שלו היו טובים יותר. וגם מי שלא מפנטז על כוחות על טבעיים, הרי שגם מי שבתוך תוכו רוצה להיות עשיר או מפורסם וכיוב, הרי שגם הוא דומה לאותו האדם שחושב שאם יהיו לו כוחות כלשהן, אז הוא יהיה מאושר יותר. ונחדד ונאמר, כי כל זמן שהאדם לא שמח בחלקו בשלמות, וכל זמן שנדמה לאדם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנטורים לטיפשים, איך להצליח בלי להתאמץ? איך להיות מנטור להצלחה? איך להצליח בקלות? איך להצליח בתור מנטור? מנטור לעסקים, מנטור לחיים, מנטור לזוגיות, מנטור למנהלים, מנטור להתפתחות אישית, רצון להתפרסם, להיות מפורסם, להיות סלבריטי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סלבריטי, איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: סלבריטי, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, מאמן אישי לנוער, מטפל אישי בתחום סלבריטי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 0.7813 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 17:08:19 - wesi1