אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סלבריטאים ✔כריזמה של מנטורים, סודות המנטורים הגדולים בעולם, מניפולציות של מנטורים, סודות ההשפעה של מנטורים, שפת גוף של מנטורים, איך מנטורים משפיעים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
כריזמה של מנטורים, סודות המנטורים הגדולים בעולם, מניפולציות של מנטורים, סודות ההשפעה של מנטורים, שפת גוף של מנטורים, איך מנטורים משפיעים על אנשים? איך לסחוף אחריך אנשים? סודות השכנוע של המנטורים, סודות המנטורים המפורסמים
מה מייחד את תפקידם של מנטורים?

מנטורים הם אנשים שמלמדים אותך כיצד להצליח בחיים, במיוחד בתחומים כמו זוגיות, עסקים, או כל תחום אחר. בדרך כלל, המנטורים משתמשים בשיטות מיוחדות להעברת התכנים שלהם, כולל דיבור בווליום גבוה, התלהבות, תנועות ידיים וצעקות, המייצרות התרגשות כדי לשכנע ולעודד פעולה. אך האם שיטות אלו מתאימות לכל סוגי האנשים? אליעד כהן טוען כי שיטה זו עשויה להתאים יותר לכלבים מאשר לבני אדם חכמים.

למה שיטה זו עשויה להתאים יותר לכלבים ופחות לבני אדם חכמים?

ההסבר הוא שמנטורים שמדברים בווליום גבוה, בצעקות והתלהבות, פונים לרגש של אנשים ולא בהכרח להיגיון שלהם. אותם אנשים, שלעיתים לא חושבים בהיגיון, עלולים להיסחף אחרי הצעקות וההופעה הדרמטית של המנטור, מבלי להבין את התוכן העמוק או ההיגיון שמאחורי הדברים. לעומת זאת, אנשים חכמים מבינים טוב יותר כשמדברים איתם בהיגיון, ולכן הם יעדיפו מנטור שמסביר בצורה רגועה וברורה.

איך הגישה ההגיונית עדיפה על דיבור בקול רם וצעקות?

כשמישהו מדבר בשקט ובאופן הגיוני, השומע יכול להפעיל את השכל שלו, להבין את התוכן וליישם אותו מבלי הצורך בהפעלות חיצוניות. לדוגמה, איום שקט (כמו "אם לא תעשה את מה שאני אומר, אירה בך") יכול להוביל לפעולה, כי השומע מבין את הסיטואציה. צעקות או התלהבות מיותרות יכולות לבלבל אנשים חכמים ולגרום להם להרגיש שהדובר חסר יכולת להסביר את עצמו בצורה רגועה ומובנת.

למה שימוש בווליום ובתנועות גוף נתפס כשיטת השפעה על אנשים מסוימים?

המנטורים שמדברים בווליום גבוה, קופצים ומזיזים את הידיים, משתמשים בטכניקות שהן יותר שיווקיות מאשר הגיוניות. המטרה היא ליצור תחושת דחיפות ומחשבה כי "אם הוא כל כך נלהב, כנראה שזה חשוב". עם זאת, לפעמים המסר עצמו ריק או שטחי. מנטור חכם, לעומת זאת, לא זקוק לכל המניפולציות הללו, הוא יכול להסביר את הדברים בצורה ברורה ומובנת, בלי כל התפאורה החיצונית.

מה זה אומר על אדם שמתרשם בעיקר מהתלהבות במקום היגיון?

אדם שמתרשם בעיקר מהתלהבות ודרמה, במקום מההיגיון שבדברים, מפספס את התוכן החשוב ומסתפק בחיקוי של התנהגויות. הוא עלול להיות כמו קוף שמחקה את התנהגות המנטור, ולא כמו אדם שמבצע פעולה מתוך הבנת ההיגיון.

מדוע חשוב לשים לב גם לסוג המסר ולא רק למראה החיצוני?

ישנם מנטורים עם מראה חיצוני מרשים, כמו חליפות ותעודות מרשימות, אך לפעמים דבריהם אינם מבוססים על היגיון. חשוב לשים לב למסר עצמו ולתוכן, ולא רק להופעה החיצונית. המנטור האמיתי לא צריך לרשום את תעודותיו על הקיר או להסתמך על תדמית מרשימה, כל שעליו לעשות הוא להסביר את התוכן בצורה ברורה ומובנת.

כיצד זה משפיע על הבחירה בגורו או מנטור?

אנשים חכמים יבחרו מנטור שידבר איתם בהיגיון, בצורה רגועה וברורה. הם יעדיפו מישהו שיסביר את הדברים לעומק, ולא מישהו שצורח או מבצע תנועות ידיים דרמטיות כדי להפעיל רגש. אנשים שלא אוהבים לחשוב או שלא רגילים לחשוב בהיגיון, יעדיפו את המנטור שמלהיב אותם בעזרת הצעקות וההופעה החיצונית.

מתי הרמת קול או צעקות מופיעות בכל זאת?

הרמת קול או צעקות עשויות להופיע כאשר הדובר לא מצליח להעביר את המסר בצורה ברורה והגיונית. במקרה כזה, יש אנשים שפונים לצעקות כדי להסתיר את חוסר היכולת להסביר את הדברים בצורה הגיונית. זוהי שיטה פחות מומלצת כאשר פונים לאנשים חכמים.

איך בודקים את עצמנו מול המסרים?

יש לבדוק מה באמת משפיע עלינו: האם זה ההיגיון שבדברים, או אולי הצעקות וההופעה החיצונית? אם אנו מתרשמים בעיקר מהופעה חיצונית ודרמה, זה עשוי להצביע על כך שאנחנו פועלים כמו "קופים" שמחקים אחרים, ולא כפי שצריך - על פי ההיגיון.

מה כדאי לזכור בסיכום?

התוכן הוא העיקר. כשיש בתוכן ערך אמיתי, אין צורך בצעקות או בהפעלות חיצוניות. אם מישהו זקוק לפירוטכניקה כדי לשכנע אותנו, יש לשאול את עצמנו אם מדובר בהסבר הגיוני או רק בהשפעה חיצונית. בסופו של דבר, עדיף לפעול מתוך הבנה מעמיקה של הדברים ולא מתוך חיקוי עיוור או התלהבות רגעית.
מה מייחד את תפקידם של מנטורים?

מדובר באנשים שמלמדים אותך כיצד להצליח בחיים - בין אם זה בזוגיות, בעסקים או בכל תחום אחר. יש מנטורים רבים שהדרך שלהם להעביר תכנים היא באמצעות הרמת קול, דיבור בווליום גבוה, שימוש בפירוטכניקה, תנועות ידיים וצעקות. הם מנסים ליצור התלהבות והתרגשות כדי לשכנע ולעודד פעולה.

למה שיטה זו עשויה להתאים יותר לכלבים ופחות לבני אדם חכמים?

האופן שבו מנטורים מסוימים מתנהגים (צעקות, התלהבות מוגזמת, שפת גוף דרמטית) מתאים בעיקר למי שאינו מפעיל את השכל עד הסוף, בדומה לאילוף כלבים שבו אין אפשרות לדבר בהיגיון אלא להיעזר בהמחשות פיזיות. לעומת זאת, בני אדם עם שכל לרוב מבינים טוב יותר הסברים הגיוניים ויכולים לפעול על בסיס ההיגיון, גם בלי שמישהו ירים עליהם את הקול.

איך הגישה ההגיונית עדיפה על דיבור בקול רם וצעקות?

כשמישהו מדבר בשקט ובהיגיון, השומע יכול להפעיל את השכל, להבין את התוכן, וליישם אותו גם בלי אפקטים חיצוניים. אם התוכן עצמו הגיוני, אין צורך בהרמת קול או בהדגמות תיאטרליות. אפילו איום שקט ("אם לא תעשה מה שאני אומר, אירה בך") עשוי לגרום לפעולה, כי השומע מבין את הסיטואציה. לעומת זאת, צעקות יכולות לבלבל אנשים חכמים ולהעיד שהדובר חסר יכולת להסביר את עצמו בצורה רגועה והגיונית.

למה שימוש בווליום ובתנועות גוף נתפס כשיטת השפעה על אנשים מסוימים?

מנטורים רבים צועקים או מזיזים את הגוף בהתלהבות כדי לגרום לתחושה שמה שהם אומרים הוא חשוב. הם מקווים שהשומע יסיק: "אם הוא קופץ וצורח, כנראה שזה באמת משמעותי." במציאות, לפעמים מדובר במסר ריק או שטחי, וההופעה החיצונית באה במקום תוכן הגיוני וחכם. אדם חכם אינו זקוק לכל ההצגה הזו, הוא צריך שיסבירו לו בצורה ברורה והגיונית.

מה זה אומר על אדם שמתרשם בעיקר מהתלהבות במקום היגיון?

אדם שמושפע בעיקר מהתלהבות ותנועות דרמטיות מוותר לעתים על חשיבה מעמיקה, ופועל בדומה ל"קוף" המחקה את ההתנהגות שהוא רואה. הוא מחפש מנטור "קופצני" שיעורר בו מוטיבציה דרך הופעה חיצונית ולא דרך הבנה. אם אתה חכם, מספיק שדברים ייאמרו לך באופן הגיוני ושיטתי, גם בלי תנועות ידיים והופעה צבעונית.

מדוע חשוב לשים לב גם לסוג המסר ולא רק למראה החיצוני?

יש מנטורים שנראים מצליחים מאוד - עם חליפות, תעודות ותדמית מרשימה - אך ייתכן שדבריהם אינם מבוססים על היגיון מוצק. לעומתם, אדם המופיע בצורה פחות נוצצת (אפילו כמי שנראה הומלס) יכול לדבר בתוכן עשיר והגיוני. מי שבאמת מתמקד בשכל של הדברים ולא בעטיפה החיצונית, ישקיע בהבנה לעומק של התוכן ולא בתפאורה הסביבתית.

כיצד זה משפיע על הבחירה בגורו או מנטור?

אנשים חכמים יעדיפו מנטור שמדבר בשקט, או אפילו בקול רגיל, אבל באופן הגיוני, לעומק, ומסביר למה כדאי לעשות משהו. אנשים שלא רוצים להתאמץ לחשוב - או רגילים להשתכנע מצעקות ותנועות גוף - יימשכו אל מנטורים צעקניים ומתלהבים. יש שיטענו שזה עניין של טעם, אבל כאן נטען שזהו הבדל מהותי בין מי שחושב בהיגיון למי שמופעל בעיקר על ידי צורת ההתלהבות והצעקה.

מתי הרמת קול או צעקות מופיעות בכל זאת?

לפעמים אנשים צועקים כשאין להם יכולת להעביר מסר מסודר ועמוק. מדובר בפתרון של "אין ברירה": אם לא מצליחים לנמק היטב, אולי לפחות יצליחו לשכנע דרך ווליום גבוה או דרמה. זו דרך פחות מומלצת אם רוצים לפנות לאדם חכם שמבין דברים בהיגיון.

איך בודקים את עצמנו מול המסרים?

מומלץ לשים לב מה באמת משכנע אותנו: האם זו ההצגה החיצונית וההתלהבות, או ההיגיון שבדברים? אם מסתבר שאנחנו מתרשמים בעיקר מצעקות ומהופעה, אז אולי אנחנו פועלים כמו "קוף" שרק מחקה התנהגויות של אחרים. אם לעומת זאת, אנחנו בוחנים את הרעיונות לגופם ומנתחים אותם בהיגיון, כנראה שאנחנו מתמקדים בשורש הדברים ולא בלבושם החיצוני.

מה כדאי לזכור בסיכום?

התוכן הוא העיקר: כשיש בתוכן ערך אמיתי, אין צורך לצעוק או להשתמש בפעלולים. כשמישהו זקוק לפירוטכניקה כדי לשכנע אותך, שאל את עצמך אם הדבר מסמן חולשה בהסבר ההגיוני של אותו מנטור. בסופו של דבר, עדיף לפעול מתוך הבנה מעמיקה ולא מתוך חיקוי עיוור או התלהבות רגעית.
סודות המנטורים המובילים בעולם, טונציה של הקול, אינטונציה בדיבור, איך להשפיע על אנשים? אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, הרמת קול לצורך העברת מסרים, סודות של מנטורים מפורסמים, לצעוק ולהעביר מסרים, אינטונציה של מנטורים, טון דיבור והעברת מסרים, שפת גוף והעברת מסרים, איך עובדת כריזמה של מנטורים? השפעה על אנשים, נראות חיצונית והעברת מסרים, סודות של גורואים מפורסמים, מנטורים שמרימים את הקול, התלהבות של מנטורים, מנטורים מתלהבים, תשוקה של מנטורים, סודות של מורים רוחניים בעולם, תוכן או צורה, קופים ומנטורים, חיקוי של מנטורים, איך לבחור מנטור? שיטות להעברת מסרים, סגנון חיים של מנטורים, טונציה של מנטורים, לסחוף אנשים, איך לשדר ביטחון עצמי? סודות של מנטורים מובילים בישראל, איך לשדר כריזמה? איך לעמוד בפני קהל? סודות של מנטורים בישראל
הפעלת השכל תפקיד תנועות גוף חוסר היכולת להרגיע מסר לדבר הבדלים להשפיע הגדול סודות המנטורים המפורסמים איך לסחוף אחריך אנשים איך מנטורים משפיעים על אנשים אנשים בעולם הגדול השכנוע השפעה כריזמה כריזמה של מנטורים להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להתפרסם לסחוף אחריך אנשים מנטור מנטורים מנטורים מפורסמים מנטורים משפיעים על אנשים מנטורינג מניפולציה מניפולציות מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים מפורסם מפורסמים סוד סודות סודות ההשפעה של מנטורים סודות המנטורים סודות המנטורים הגדולים סודות המנטורים הגדולים בעולם סודות המנטורים המפורסמים סודות השכנוע סודות השכנוע של המנטורים סודות שכנוע סלבריטאים סלבריטי שכנוע שפת גוף שפת גוף של מנטורים
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
... באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. פרסום עם סלבריטאים פועל על הקשר הרגשי שיש לציבור עם המפורסם, והקשר הזה גורם לאנשים לשים לב להמלצותיו ולפעול לפיהן, בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא. במילים אחרות, ברגע שסלבריטאי מפרסם מוצר מסוים, המוח של המעריצים שלו שואף לאשר את המילים והפעולות של אותו אדם, גם אם הדבר לא תמיד הגיוני או נכון. למה אנשים מעריצים אנשים מפורסמים? הסיבה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא פשוטה: הם רוצים להיות כמוהם. כל מי שמעריץ סלבריטאי רוצה להיות במקום שלו - עם הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה. המעריץ מדמיין את עצמו במעמד הזה, וכך נוצר חיבור רגשי חזק כלפי המפורסם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא מתחיל להסכים איתו על מה שהוא ... האנושי פועל כך, שאם אנו אוהבים מישהו, אנחנו נוטים לאהוב גם את הדברים שהוא אוהב. אם אנחנו מעריכים את הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים לאהוב את מה שהוא אוהב, ולהימנע להרגיש ניכור כלפי הדברים שהוא מפרסם או מעדיף. לדוגמה, אם סלבריטאי כמו דוגמן או שחקן אומר שמוצר מסוים הוא טוב, המעריץ לא ... פשוט להגיד לא נכון. אם הוא לא יסכים, הוא ירגיש שהוא לא יכול להמשיך לאהוב את אותו אדם, והקשר הרגשי עם הסלבריטאי יתערער. המוח מונע את הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים מוצרים רק כדי לשמור על תחושת הקרבה עם המפורסם. הכיצד עובדת השפעת פרסום המפורסם על קהל המעריצים? כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי - הוא משתמש בקשר הרגשי שבין המעריצים אליו כדי להניע אותם לרכוש את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור הזה, ולכן הוא בוחר לאהוב את המוצר, כדי להרגיש קרוב ומחובר. מהו הקשר הרגשי המוביל לפרסום מוצרים? ההזדהות עם המפורסם גורמת למעריצים לפתח רגש חזק כלפי המוצר שהוא מפרסם, גם אם אין להם חוויות אישיות עם המוצר עצמו. ההזדהות הזו מבוססת על תחושת קרבה רגשית שגורמת להם להאמין שמה שהסלבריטאי אוהב, גם הם צריכים לאהוב. אנשים שמעריצים סלבריטאים, מרגישים סוג של חיבור רוחני או הזדהות איתם, ולכן כאשר אותו סלבריטאי מפרסם מוצר, המעריץ ירגיש צורך לחוות את מה שהוא מפרסם, כדי לשמור על הקרבה אל עולמו של המפורסם. למה זה עובד כל כך טוב? פרסום באמצעות סלבריטאים יעיל משום שלעיתים קרובות המעריצים רוצים לחקות את אורח ...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של ... ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ... כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות ... היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות ... נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את ... המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו ... - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך ... יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו ... היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, ... הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת ...
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם , רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב , רוצה להיות מפורסם , רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים? אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים מרכזיים: רצון לפרסום חיובי ורצון לפרסום שלילי. פרסום ... התפרסם עקב מעשים שליליים כמו פשעים או התנהגות בלתי מוסרית. מדוע אנשים מעדיפים פרסום חיובי על פני פרסום שלילי? רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום חיובי מאפשר להם לקבל אהבה והערכה מן הסביבה. הסיבה ... המעריצים והמעריצות מייצגים עבורו הוכחה חיצונית לכך שהוא מוצלח ואהוב, ובכך הם מחזקים את תחושת הערך העצמי שלו. למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי? ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר בפרסום חיובי או שלילי. לפי אליעד כהן, הסיבה המרכזית לרצון ... שהאדם מצליח לעשות זאת, כך הוא יחווה יציבות פנימית גבוהה יותר ואושר אמיתי יותר, שאינו תלוי בתנאים חיצוניים משתנים. למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? איך להרגיש משמעות בחיים? רצון להיות סלב איך לאהוב את עצמי? האם כדאי להתפרסם? מה ההבדל בין פרסום חיובי לשלילי? איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב, למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי, תוכניות ריאליטי, רוצה להשתתף בריאליטי, להשתתף באח ... לקבל משמעות, מרגיש חסר משמעות, לא אוהב את עצמי, רוצה לאהוב את עצמי, רוצה להרגיש בעל ערך, רוצה להרגיש משמעות בחיים, למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? ...
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... מהם יתלוננו בלי קשר לשירות עצמו. האם יש קשר בין חשיפה לבין כמות המתלוננים והממליצים? אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ומצד שני להרבה שנאה וביקורת קשה. זה לא אומר דבר על טיבם האמיתי, אלא רק על היקף החשיפה שלהם. מדוע צריך ... בעצמכם מה האמת באמת אומרת. איך להתמודד עם תלונות? כמה המלצות יש עליך? כמה תלונות יש עליך? מעריצים ושונאים של מפורסמים תלונות על אליעד כהן התמודדות עם מתלוננים המלצות על אנשים מפורסמים כמות הממליצים והמתלוננים - מה היא אומרת? שלום חברים, הפעם ננתח נושא מעניין: כמות האנשים שממליצים על מישהו או כמות האנשים שמתלוננים עליו. ... שמתלוננים על כל דבר, זה לא בהכרח מעיד על בעיה אמיתית. הקשר בין חשיפה לכמות התגובות עוד נקודה מעניינת: ככל שאדם מפורסם יותר, כך יגדל מספר האנשים שאוהבים אותו, אך גם מספר השונאים והתלונות נגדו. ראשי ממשלות, נשיאים, סלבריטאים - כולם זוכים להערצה עצומה וגם לביקורת קשה. לכן, עצם העובדה שלמישהו יש הרבה ממליצים או הרבה תלונות, לא אומרת בהכרח דבר על טיבו. מסקנה: הכל ... באיטליה, שקר סגר הקורונה, נפגעי כתות, תלונות על אליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, תלונות על מפורסמים, ביקורת על מפורסמים, מעריצים של מפורסמים, שונאים של מפורסמים, להיות מפורסם, מעריצים ומתלוננים, כמה תלונות יש עליך? כמה המלצות יש עליך? מעשי ניסים, סיפורי ניסים, שקרים של ניסים, שקרים של שרלטנים, שקרים של גורואים, ...
מיניות ורוחניות, משיכה מינית והארה רוחנית, חשק מיני, אהבה ללא תנאים, למה דתיים מפחדים מנשים? חטא אדם הראשון, חטא חוה, תאוות ניאוף, למה אנשים אוהבים סקס? למה אנשים נהנים ממין? טנטרה, מין רוחני, רוחניות ומיניות
... כי הם לא מצליחים בזוגיות. אליעד: אבל זה יהיה נכון לגבי כל האנשים בעולם כל האנשים בעולם שרוצים אהבה ללא תנאים ושלא מספק אותם זוגיות אז הם מחפשים משהו יותר גדול מזה קח את כל הסלבריטאים נגיד קח סלבריטאים נגיד שבדיוק חוזרים בתשובה למה כי אהבו אותו ואז זה לא מספק את עצמו והוא אומר לא אני מחפש משהו יותר גדול מזה אז בגלל שאין לו שום מסגרת חילונית אז הוא הולך לחזור ...
איך אהבה הופכת לשנאה? איך אנשים מאוהבים הופכים לשונאים? להפוך אוהב לאוייב, למה הוא שונא אותי? למה היא שונאת אותי? למה הוא כועס עלי? למה היא כועסת עלי? למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? אחריות רגשית בזוגיות
איך אהבה הופכת לשנאה? איך אנשים מאוהבים הופכים לשונאים? להפוך אוהב לאוייב, למה הוא שונא אותי? למה היא שונאת אותי? למה הוא כועס עלי? למה היא כועסת עלי? למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? אחריות רגשית בזוגיות
... האישה ופונה נגדה בכעס, שנאה ואף בנקמה. מדוע הערצה לסלבריטאים יכולה להפוך לשנאה? דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של אנשים שמעריצים סלבריטאים. מעריצים אוהבים סלבריטאים כיוון שהם רואים בהם דמויות מושלמות, המעניקות להם תחושה טובה. אך ברגע שסלבריטאי מאכזב אותם, למשל עולה במשקל או משנה התנהגות או מראה, אותם מעריצים ... הכאב נובע מכך שהאדם השליך את תחושת הטוב שלו על הסלבריטאי, וכעת הוא מרגיש אכזבה וכעס כלפיו. למה יותר מדי אהבה יכולה להפוך ... להתהפך לשנאה אינסופית. הוא נותן דוגמה של אנשים מפורסמים שחווים עליות ומורדות קיצוניים ברגשות המעריצים. הוא מסביר כי ככל שהאדם ... למה שונאים את האקסים? למה מעריצים אוהבים אנשים מפורסמים? איך למנוע רכושנות וקנאות בזוגיות? איך לזהות תלות רגשית? מדוע אהבה ... דוגמה מהחיים: אהבת קהל שהופכת לשנאה אנשים אוהבים סלבריטאים ומעריצים אותם בגלל הדימוי המושלם שהם מקרינים. כאשר אותה דמות ציבורית ... שונאים את האקסים? שנאה כלפי האקס, למה שונאים אנשים מפורסמים? למה מעריצים אוהבים אנשים מפורסמים? למה מעריצים אנשים? איך נוצרת הערצה כלפי אנשים? איך נוצרת רכושנות? ...
אהבה מסוכנת, למה לא טוב שיאהבו אותך? מה רע בזה שאוהבים אותך בלי תנאים? איך להתמודד עם מישהו שמכור אליך? למה לא כדאי שמישהו יהיה תלוי רגשית בך? אהבה אובססיבית כלפיך, תלות רגשית בך, הערצה כלפיך, להיות נערץ
אהבה מסוכנת, למה לא טוב שיאהבו אותך? מה רע בזה שאוהבים אותך בלי תנאים? איך להתמודד עם מישהו שמכור אליך? למה לא כדאי שמישהו יהיה תלוי רגשית בך? אהבה אובססיבית כלפיך, תלות רגשית בך, הערצה כלפיך, להיות נערץ
... בכל הצרות שלו. ככל שאהב אותך יותר, כך הוא יכול לשנוא אותך יותר, כי הוא מאשים אותך באופן מוחלט בכל הסבל שלו. למשל, אדם שמעריץ סלבריטאי , מעניק לו אהבה בלתי מוגבלת בתחילה. אך כאשר הוא מרגיש שהסלבריטאי מתעלם ממנו או אינו מחזיר לו ... יחסי הורים וילדים: ילד שאוהב את הוריו אך מרגיש שלא קיבל מענה רגשי, עלול להאשים את הוריו בבעיות שלו ולפתח שנאה כלפיהם. מעריצים וסלבריטאים: מעריצים עלולים להפוך לעוינים כלפי סלבריטאים כשהם חשים שציפיותיהם הרגשיות ... לא סיפקו לו את כל הצרכים הרגשיים שלו, עלול להאשים אותם בעתיד בבעיותיו ולפתח תחושות של כעס ושנאה כלפיהם. - אהבה מצד מעריצים - סלבריטאים חווים לא פעם תופעה שבה מעריץ ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 15 - האם לכל מורכב יש מרכיב? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... החול הובאו לשם על ידי אדם רוח וכיוב. דהיינו, כוח חיצוני שהרכיב וחיבר את גרגירי החול להיות בצורה שבה הם נמצאים. 3 - דוגמה נוספת ממשל כתם הדיו המפורסם: כתם דיו שנשפך על נייר יוצר צורה כלשהי, שהורכבה ונגרמה על ...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
... אלא גם כדי להיות פושע או כל דבר שלילי אחר, גם לשם כך צריך ידע. ולא כל מי שרוצה להיות פושע, הוא יודע איך להיות פושע מצליח. וגם בעולם הפשע והרשע יש פושעים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות. ויש פושעים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. וכמו שכדי להצליח לנהל ארגון חסד, לשם כך צריך קישורים ...
הערצה - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים / דברים שונים?
... - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים דברים שונים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי כל אדם ... יותר טוב עם עצמו. כי מאחר שהאדם מחפש כל הזמן את האושר, והנה הוא רואה משהו שמזכיר לו את הטעם של האושר, על ידי זה האדם מרגיש יותר טוב. ולכן האדם מעריץ כל מיני אנשים מפורסמים וכיוב, משום שהאדם מלביש עליהם את החלום שלו אל האושר. והאדם שרואה איזה אדם מפורסם, או כל אדם שנדמה לו שהוא אדם מצליח, האדם רוצה להאמין שהאדם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה גורם לאדם להרגיש עם עצמו יותר טוב. ואז האדם מדמיין לעצמו שהאדם המפורסם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה מחזק אצל את האדם את החלום שלו על האושר. ואז נוצרת אצל האדם הערצה לאותו האדם המפורסם, או לאותו הדבר שמזכיר לו את האושר. ונסכם את העניין ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כריזמה של מנטורים, סודות המנטורים הגדולים בעולם, מניפולציות של מנטורים, סודות ההשפעה של מנטורים, שפת גוף של מנטורים, איך מנטורים משפיעים על אנשים? איך לסחוף אחריך אנשים? סודות השכנוע של המנטורים, סודות המנטורים המפורסמים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: סלבריטאים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סלבריטאים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, מאמן אישי לחיים, מאמן אישי לבני נוער בתחום סלבריטאים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 17_06_2025 השעה 08:49:54 - wesi1