אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סלבריטי ✔להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים?

אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים מרכזיים: רצון לפרסום חיובי ורצון לפרסום שלילי. פרסום חיובי הוא מצב שבו אדם מתפרסם בזכות הישגים, הצלחה, או פעילות שהחברה מעריכה ומעריצה. לעומת זאת, פרסום שלילי מתייחס למקרים שבהם האדם התפרסם עקב מעשים שליליים כמו פשעים או התנהגות בלתי מוסרית.

מדוע אנשים מעדיפים פרסום חיובי על פני פרסום שלילי?

רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום חיובי מאפשר להם לקבל אהבה והערכה מן הסביבה. הסיבה המרכזית לרצון הזה היא תחושת חוסר ביטחון, חוסר הערכה עצמית, וחוסר אהבה עצמית. אדם שמרגיש שאינו טוב מספיק, אינו מעריך את עצמו מספיק או אינו אוהב את עצמו דיו, יחפש את האישור והאהבה הזאת בחוץ. הוא ירצה שמעריצים יאהבו אותו, יכבדו אותו, יאמרו לו תודה, יעריצו את הכישרון שלו, ויעניקו לו לייקים, לבבות ותגובות חיוביות ברשתות החברתיות. כך האדם מרגיש שבאמצעות האהבה שהוא מקבל מאחרים, הוא יוכל לאהוב ולהעריך את עצמו יותר.

לדוגמה, אדם שמתפרסם בזכות הופעות בתוכניות ריאליטי כמו "האח הגדול" רוצה לקבל תשומת לב והערצה, כדי להרגיש שהוא בעל ערך ושהחיים שלו משמעותיים. הוא רוצה להרגיש שהוא שווה משהו בעולם. המעריצים והמעריצות מייצגים עבורו הוכחה חיצונית לכך שהוא מוצלח ואהוב, ובכך הם מחזקים את תחושת הערך העצמי שלו.

למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי?

ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר בפרסום חיובי או שלילי. לפי אליעד כהן, הסיבה המרכזית לרצון בפרסום באופן כללי, בלי קשר לסוג הפרסום, היא תחושת חוסר משמעות. אנשים שמרגישים שהחיים שלהם חסרי משמעות, שהם בסך הכל "גרגיר אבק" ביקום הענק, ינסו להשיג משמעות באמצעות הפרסום. גם אם הם יתפרסמו מסיבות שליליות כמו פשעים או התנהגות לא ראויה, עצם העובדה שאנשים מתייחסים אליהם ושהם מוכרים בעולם, נותנת להם תחושה של ערך ומשמעות. הם מרגישים שהצליחו להשאיר "חותם" על העולם, שהם לא סתם חיים ומתים בלי משמעות.

לדוגמה, אדם שמתפרסם כפושע עשוי לחשוב לעצמו שלפחות הוא עשה משהו בעל משמעות, גם אם מדובר במשהו שלילי, ובכך הוא הצליח להעניק לעצמו תחושת קיום וחשיבות.

מה ההבדל בין הרצון לקבל אהבה לבין הרצון למשמעות בחיים?

אליעד כהן מסביר ששני הצרכים, הצורך באהבה והצורך במשמעות, קשורים זה לזה, אבל קיימים בנפרד. הצורך באהבה בא מתוך רצון לקבל אישור, הערכה, והכרה חיצונית, כדי שהאדם ירגיש טוב עם עצמו. הצורך במשמעות הוא צורך בסיסי ועמוק יותר, שנובע מתוך תחושת ריקנות וחוסר תכלית בחיים. אדם יכול לרצות אהבה בלי להרגיש שהחיים שלו חסרי משמעות, ואדם יכול להרגיש חסר משמעות ולחפש את הפרסום כמענה לתחושה הזו, בלי קשר ישיר לצורך באהבה.

אליעד מדגיש שהבעיה המרכזית בשני המקרים היא התלות בגורמים חיצוניים. האדם צריך ללמוד כיצד למצוא משמעות ואהבה מתוך עצמו, מבלי להסתמך על האישור וההכרה החיצוניים. ככל שהאדם יותר תלוי במקור חיצוני לתחושת הערך העצמי או למשמעות החיים שלו, כך הוא פחות מאושר ופחות יציב מבחינה נפשית.

כיצד האדם יכול להרגיש טוב בלי תלות בפרסום או הערצת הסביבה?

בסופו של דבר, אליעד כהן מסביר שהאידיאל הוא שהאדם ימצא דרך להרגיש טוב עם עצמו, ללא תלות בפרסום או בהערצה מצד הסביבה. האדם צריך ללמוד לאהוב את עצמו ללא תנאים חיצוניים, להעריך את עצמו בלי לחכות ללייקים או למחמאות מאנשים אחרים, ולמצוא משמעות לחיים בלי להסתמך על תשומת לב חיצונית. ככל שהאדם מצליח לעשות זאת, כך הוא יחווה יציבות פנימית גבוהה יותר ואושר אמיתי יותר, שאינו תלוי בתנאים חיצוניים משתנים.
איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב, למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי, תוכניות ריאליטי, רוצה להשתתף בריאליטי, להשתתף באח הגדול, להופיע בטלביזיה, רוצה שיעריצו אותי, רוצה שיהיו לי מעריצים, רוצה שיהיו לי מעריצות, רצון להערצה, רצון לפרסום, להופיע בתוכנית ריאליטי, למה אנשים רוצים פרסום? רצון לקבל אהבה, רצון להרגיש בעלי ערך, רצון לקבל משמעות, מרגיש חסר משמעות, לא אוהב את עצמי, רוצה לאהוב את עצמי, רוצה להרגיש בעל ערך, רוצה להרגיש משמעות בחיים, למה אנשים רוצים להיות מפורסמים?
למידה פרסום רע בלי תנאי כעס עצמי תחושת ריקנות להבדיל איבוד ערך עצמי אני שונא את עצמי מרגיש חסר אהבה והערכה כיצד לאהוב את עצמי אהבה אהבה ממעריצים אני רוצה להיות אני רוצה להיות מפורסם האם כדאי להתפרסם הערצה חיוביות חשיפה חיובית חשיפה שלילית כדאי להתפרסם להיות מוערץ להיות מפורסם להיות נערץ להיות סלב להיות סלבריטי להעריץ להעריץ אותך להתפרסם למה אני רוצה למה אני רוצה להיות מפורסם לקבל אהבה לקבל אהבה ממעריצים לקבל הערצה מה אני רוצה מה אני רוצה להיות מי רוצה להיות מפורסם מעריץ מעריצות מעריצים מפורסם מפורסמים נערץ סלבריטאים סלבריטי פרסום חיובי פרסום טוב פרסום רע פרסום שלילי רוצה להיות רוצה להתפרסם רוצה לקבל רוצה לקבל אהבה רוצה לקבל אהבה ממעריצים רצון רצון להיות רצון להיות מפורסם רצון להיות נערץ שיעריצו אותי שלילי שליליות
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים? מהן הסיבות לרצון להיות מפורסם? האם כדאי להיות מפורסם? הקיום של רצון להיות מפורסם נובע לרוב מתוך תחושת הצורך להיות נאהב ומוערך על ידי אחרים. רבים מאמינים כי כאשר הם יתפרסמו, הם יקבלו יותר אהבה מהסביבה, דבר שיגרום להם גם לאהוב את עצמם יותר. הרצון להיות מפורסם מבוסס על הציפייה שהפרסום ימלא צורך פנימי בתחושת ערך עצמי ויגביר את הביטחון העצמי. עם זאת, ישנם גם מחירים שצריך לקחת בחשבון כאשר שואפים להיות מפורסמים. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם הופך למפורסם והמעריצים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא באמת. הסיבה לכך היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים לדמות או לתכונות שהם היו רוצים להיות. למעשה, לא תמיד המפורסם יכול להיות את מי שהוא באמת, כי כל התנהגות או תכונה שנחשבת כלא רצויה בעיני המעריצים, עלולה לגרום לאיבוד ההערצה. כדי לשמור על המעמד המפונק, הוא חייב להסתיר את אותם צדדים בתוכו שנראים בעיני המעריצים כשליליים, ומאבד את החופש להיות אותנטי. למה אנשים אוהבים מפורסמים? הסיבה המרכזית לכך שאנשים אוהבים את המפורסמים היא שהם מזהים בהם את מה שהם היו רוצים להיות. אם אדם מפורסם משדר תכונות או דימוי שהוא מייצג את השאיפות של קהל מסוים, אותם אנשים יתחילו להזדהות איתו ולהעריץ אותו. זהו תהליך של הזדהות - אנשים אוהבים את מי שהם רואים בו את עצמם או ... האנשים הללו היו רוצים להיות? איך אני משדר להם שאני מה שהם רוצים להיות? הזדהות זו יוצרת קשר רגשי עם הקהל, שמוביל בסופו של דבר להערצה ואהבה. איך השאיפה להיות מפורסם יכולה להגביל אותך? ככל שהפרסום עולה, כך האדם מתחיל להרגיש שהוא מחויב יותר לתחזק את הדימוי שכבש את לב המעריצים. הוא לא יכול להציג את התכונות האישיות שלו שאינן תואמות את ... שמקבלים מהציבור. אפילו אם תצליח לגרום לכולם לאהוב אותך, ייתכן שהמחיר של אובדן החופש להציג את עצמך כפי שאתה לא שווה את ההשקעה. יש אנשים שמעדיפים לא להיות מפורסמים על מנת לשמור על החופש להיות עצמם, ללא הצורך המתמיד לשמור על תדמית מושלמת. איזו דוגמה אפשר לראות באלוהים? ישנה טענה לפיה אם אלוהים היה רוצה, הוא היה יכול לגרום לכולם ... יש פה רעיון עמוק שמצביע על כך שגם אם אפשר היה לגרום לכל העולם לאהוב, זה לא בהכרח משתלם ולא מביא לשלמות אמיתית. מה כדאי לשאול את עצמך לפני שרוצים להיות מפורסמים? לפני שתפנה לכיוון של פרסום, כדאי לשאול את עצמך את השאלות הבאות: האם אני מוכן לוותר על החופש להיות עצמי? האם אני רוצה שיאהבו אותי על מה שאני באמת או על מה שאחרים ... ובדריכות לשמור על ההערכה שאני מקבל? התשובות לשאלות אלו יכולות לעזור לך להבין אם הפרסום אכן ישרת את הצרכים האישיים שלך, ואם זהו הצעד הנכון עבורך. איך להיות מפורסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים איך לגרום לאנשים להעריץ אותך חסרונות בלהיות מפורסם פחד להתפרסם האם כדאי להתפרסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? הרצון להתפרסם נובע לרוב מהשאיפה לקבל אהבה והערכה מהסביבה. רבים מאמינים שאם יתפרסמו, יאהבו אותם יותר, ואז יוכלו לאהוב את עצמם. הרצון הזה מבוסס על הציפייה שהפרסום ימלא צורך פנימי בתחושת ערך, ויביא ליותר תחושת ביטחון עצמי. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם נהיה מפורסם ואנשים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא באמת. הסיבה לכך היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים למה שהם היו רוצים להיות, ולאו דווקא למה שהוא באמת. אדם מפורסם עלול להרגיש שהוא חייב לתחזק כל הזמן את הדמות שזכתה לאהדה, ולהסתיר תכונות או התנהגויות שעלולות לאכזב את הקהל. למה אנשים אוהבים
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, במיוחד אלה שמציגות נשים צעירות ... חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? ההליך השכנוע בפרסומות מתבצע דרך ... בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים דמות שהם מעריכים מפרסמת מוצר, ואז הם מבקשים מהוריהם לרכוש אותו. איך השפעת ... הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה את הסבירות שיתפס כמועיל ומועיל. לפי ... לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש ב
ילד משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים
ילד משחק בבובות, הפרעות קשב וריכוז, ילד לא אוהב ללמוד, קשיי למידה, בעיות למידה, איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לטפל במשוגעים, בעיות נפשיות, הפרעות נפשיות, טיפול בילדים
... נפשיות. הוא מזכיר דוגמה מתוכנית של דוקטור פיל, שבה הוא טיפל בסלבריטאית שחשבה שרוצים להרוג אותה. הגישה של דוקטור פיל הייתה להגיד לה שהיא חושבת בצורה שונה מרוב ... שהוא איזה דוקטור איזה משהו מסוים ואז הביאו איזו מישהי שהיא כאילו סלבריטי שיש לה איזו הפרעה שהיא חושבת שרודפים אחריה רוצים להרוג אותה, אוקי זאת ההפרעה והוא צריך ...
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
... שליטה דומה לזו של אלוהים, כי הוא בעל השפעה וכוח רב. גם ראש ממשלה או סלבריטי מצליח חווים תחושות דומות, מכיוון שהם מוערצים על ידי רבים, ויש להם כוח להחליט ולשלוט על ... עם זאת, כאשר אדם אינו מספיק מוכשר, לא מסוגל לצבור הון, או אינו מוכשר להיות מפורסם בדרך המקובלת, הוא עשוי לחפש נתיב אחר שיספק לו תחושת אלוהות - הקמת כת. מהו הפרופיל ...
איך ליהנות מהחיים הרגילים? למה אני לא נהנה מהחיים? מה מונע מאנשים להיות מאושרים? איך להפסיק לרדוף אחרי מטרות בלתי אפשריות? איך לחזור להנאות הקטנות? מה הסיבה שבגללה אדם לא נהנה מהחיים הרגילים? איך נוצרות שאיפות גדולות? אני חייב להיות משהו מיוחד כדי ליהנות, לרדוף אחרי דברים גרנדיוזיים, ליהנות גם בלי לכבוש את העולם, מדוע קשה לאנשים ליהנות גם כשיש להם הכל? מה עושים עם הצורך להיות משהו מיוחד? מטרות גרנדיוזיות, למה צריך לבדוק את השורש של הבעיה?
... מצליח עם המון לקוחות, אבל הוא לא מסוגל ליהנות מכך כי הוא עדיין לא סלבריטי עולמי. אליעד נותן דוגמה של אנשים שהיו יכולים ליהנות בקלות כשהיו ילדים, למשל מלאכול פיצה או לבלות עם חברים, אך היום הם איבדו את היכולת ... כשהוא לא משיג את המטרות הגרנדיוזיות שלו. לדוגמה, אדם שיש לו שאיפות להיות מפורסם או אהוב על ידי כולם, צריך להבין שמותר לו ליהנות מקפה טוב, מחברה של חברים, או אפילו מהליכה בפארק, גם בלי שהוא כוכב על. כלומר, המטרה היא ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 15 - האם לכל מורכב יש מרכיב? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... כוח חיצוני שהרכיב וחיבר את גרגירי החול להיות בצורה שבה הם נמצאים. 3 - דוגמה נוספת ממשל כתם הדיו המפורסם : כתם דיו שנשפך על נייר יוצר צורה כלשהי, שהורכבה ונגרמה על ידי הכוחות השונים שפעלו על הדיו כאשר הוא נשפך על הנייר, בין אם אלו כוחות פיזיקאליים אנושיים וכיוב. ...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
... נכונה. ולא רק כדי להצליח צריך לדעת איך, אלא גם כדי להיות פושע או כל דבר שלילי אחר, גם לשם כך צריך ידע. ולא כל מי שרוצה להיות פושע, הוא יודע איך להיות פושע מצליח. וגם בעולם הפשע והרשע יש פושעים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות. ויש פושעים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. וכמו שכדי להצליח לנהל ארגון חסד, לשם כך צריך קישורים מסוימים, כך גם כדי לנהל משפחת פשע, גם צריך האדם כישורים ...
הערצה - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים / דברים שונים?
... - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים דברים שונים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי כל אדם בעולם, מעריץ דבר כלשהו. והשאלה הנשאלת היא, מהי מהות ההערצה הזו של ... את הטעם של האושר, על ידי זה האדם מרגיש יותר טוב. ולכן האדם מעריץ כל מיני אנשים מפורסמים וכיוב, משום שהאדם מלביש עליהם את החלום שלו אל האושר. והאדם שרואה איזה אדם מפורסם, או כל אדם שנדמה לו שהוא אדם מצליח, האדם רוצה להאמין שהאדם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה גורם לאדם להרגיש עם עצמו יותר טוב. ואז האדם מדמיין לעצמו שהאדם המפורסם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה מחזק אצל את האדם את החלום שלו על האושר. ואז נוצרת אצל האדם הערצה לאותו האדם המפורסם, או לאותו הדבר שמזכיר לו את האושר. ונסכם את העניין ונאמר, שהאדם מחפש אחרי האושר. והאדם בתוך תוכו אוהב את האושר ואת ...
מיסטיקנים / גיבורי על / המרדף אחר האושר - הקשר שבין יכולות על טבעיות לבין אושר
... כי גם להעריץ אדם עשיר, או אדם מפורסם וכיוב, זה הכל ביטוי לכך שהאדם מעריץ מישהו שיש לו יותר כוחות מאשר יש ... וכאשר האדם מעריץ איזו דמות מפורסמת ועשירה, הרי שבעצם הוא דומה לאותו האדם שמעריץ את המיסטיקנים. ונסביר: ... מי שבתוך תוכו רוצה להיות עשיר או מפורסם וכיוב, הרי שגם הוא דומה לאותו האדם שחושב שאם יהיו לו כוחות כלשהן, אז ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סלבריטי, איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: סלבריטי, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ פילוסופי, קואצ'ינג לילדים, מאמן אישי קשב וריכוז בנושאי סלבריטי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 16:05:51 - wesi1