אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סלבריטאים ✔איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג
איך להפוך לגורו מפורסם שכולם יעריצו?

אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד ניתן להפוך למנטור מפורסם, גורו ידוע ומוערך, שמיליוני אנשים נוהרים אחריו, מעריצים אותו, רוכשים את המוצרים שלו ומשלמים סכומים גבוהים עבור הרצאות וספרים. השיטה אינה דורשת בהכרח ידע אמיתי או יכולות מיוחדות, אלא בעיקר יכולת ליישם טכניקות של מניפולציות פסיכולוגיות, שיווק עצמי חכם ויצירת אשליות של הצלחה.

מה הסוד שגורם לאנשים להעריץ אותך?

הבסיס להפוך לגורו מפורסם הוא לגרום לאנשים להאמין שיש לך משהו ייחודי שיכול להציל אותם מבעיותיהם או לשפר משמעותית את חייהם. אם אין לך באמת פתרון ייחודי, אתה צריך ליצור את האשליה הזו בדרכים שונות:
  • לדבר בעיקר על הבעיות של האנשים.
  • ליצור סגנון חיים נחשק שכולם רוצים לחקות.
  • להשתמש בעצות כלליות, פשוטות ובנאליות שנשמעות עמוקות.
  • לפרסם עדויות והמלצות (גם אם אינן מדויקות).
  • ליצור תחושת דחיפות באמצעות "מבצעים" והנחות מדומות.
למה חשוב להעצים את הבעיות של האנשים?

אליעד מדגיש שאחת הטכניקות החזקות ביותר לשכנע אנשים ללכת אחריך היא להראות להם עד כמה קשה ורע מצבם הנוכחי. ככל שתדבר יותר על הבעיות, אנשים יאמינו שאתה המומחה שמבין אותם. לדוגמה, אם אנשים סובלים מבעיית כסף, עליך לדבר שוב ושוב על כך שהחיים שלהם אומללים כי הם עובדים קשה מדי ומרוויחים מעט מדי. ככל שתעצים את תחושת החיסרון, הקהל שלך ישוכנע שיש לך פתרון, גם אם מעולם לא סיפקת פתרון אמיתי וברור.

אליעד נותן דוגמאות מעולם המנטורים באינטרנט, שמדגישים בעיקר בעיות ולא מציעים פתרונות בחינם. הפתרונות מוצגים תמיד בצורה מעורפלת, רק לאחר שהלקוחות כבר שילמו.

איך ליצור סגנון חיים שאנשים ירצו לחקות?

הטכניקה הבאה שאליעד ממליץ עליה היא להציג סגנון חיים נחשק שהעוקבים רוצים לחקות. לשם כך אינך חייב להיות באמת עשיר או מצליח, אלא רק להצטייר ככזה. אליעד מביא דוגמאות לכך:
  • להצטלם במסעדות יוקרה, ליד רכבים יקרים, גם אם רק שכרת אותם או צילמת אותם ברחוב.
  • לארגן אירועים קטנים שבהם נראה שיש לך קהל גדול, כדי לשדר הצלחה.
  • ללבוש בגדים יקרים ולשדר הצלחה פיננסית.
  • להשתמש ברשתות חברתיות וליצור רושם שאתה חי חיים נוצצים, גם אם במציאות חייך פשוטים.
  • להצטלם ליד גורואים מוכרים אחרים כדי להיתפס כחלק מהם.
אליעד מציין שישנם אנשים שלקחו הלוואות כדי לשדר הצלחה כלכלית, חלקם הצליחו וחלקם נשארו בחובות כבדים. הוא מציין שאם התוכנית תצליח, הכסף יגיע בהמשך, אך אם היא לא תצליח - האדם יישאר עם חובות.

מה לומר לאנשים כדי שיחשבו שאתה עמוק?

בגלל שאין לך פתרונות אמיתיים, אתה צריך להסתמך על מסרים כללים שנשמעים חכמים ועמוקים, אך למעשה אינם אומרים כלום. דוגמאות למסרים אלו הן:
  • "תאמין בעצמך, כי הכל אפשרי!"
  • "הפחדים שלך הם המעצור להצלחה שלך!"
  • "אל תפחד להיכשל!"
  • "אתה מסוגל להרבה יותר ממה שאתה חושב!"
מסרים אלה גורמים לאנשים להזדהות איתך בקלות, ואם מישהו מתלונן שזה לא עובד, תמיד אפשר לומר לו שהוא פשוט לא מאמין בעצמו מספיק.

מדוע חשוב לאסוף עדויות והמלצות?

אנשים סומכים על אחרים שהצליחו בעזרתך. לכן, אליעד מציע לאסוף המלצות ועדויות של אנשים שכביכול עזרת להם, גם אם לא ממש פתרת את בעיותיהם. הוא נותן דוגמאות:
  • להצטלם עם אנשים שהצלחת כביכול לעזור להם, גם אם לאחר מכן מצבם הורע.
  • להציג תמיד את עצמך כמושיע שהציל אנשים ממצבים קשים.
  • להשתמש בתמונות מאירועים קטנים כאילו היו המוניים כדי לייצר אמינות.
איך להשתמש ב"תרמית המחירים" כדי למכור יותר?

טכניקת המכירה שאליעד ממליץ עליה היא להציג את המחיר הגבוה של המוצר שלך ואז לתת "הנחה משמעותית". דוגמה לכך היא:
  • להציג את הקורס שלך כשווה 10,000 דולר ולמכור אותו בהנחה של 500 דולר בלבד.
  • להציג "מבצע זמני" שיסתיים בקרוב כדי ליצור תחושת דחיפות.
  • לספר שאתה השקעת אלפי דולרים על קורסים ומנטורים כדי להיראות מקצועי, מה שיגרום ללקוחות לחשוב שהמוצר שלך שווה הרבה יותר.
אליעד מדגיש שככל שתציג את עצמך כמי שמשקיע הרבה בידע, אנשים יאמינו שהמוצר שלך בעל ערך גבוה.

איך למנף את ההצלחה המדומה שלך?

כאשר כבר יש לך מעריצים ראשונים, אליעד מציע לך לפרסם ספר על עצמך ולכתוב בו את סיפור חייך, כדי להפוך למודל לחיקוי. בנוסף, כדאי ליצור לעצמך משפטי השראה ולצטט את עצמך לצד אנשים מפורסמים אחרים. כך אנשים יראו בך דמות משמעותית וחשובה.

הוא מציין גם שכדאי ללמוד משחק ולהתאמן כיצד לדבר בביטחון וללא מצמוצים מול המצלמה, כדי להיראות בטוח ואמין.

מה האמת מאחורי ההערצה?

אליעד מסכם בכך שכל זה הוא משחק של אשליות. רוב האנשים שילכו אחריך ויעריצו אותך הם אנשים פשוטים, חסרי ביטחון עצמי או חכמה אמיתית. הוא מציין שמה שהגורו באמת מחפש זו אהבה, הערצה, ותחושה שהוא "אלוהים" וכולם משתחווים לו. אך הוא מסביר שגם אם תגיע לפסגה כזו, זה לעולם לא ימלא את הצורך הפנימי האמיתי שלך.

אליעד מסיים ומזכיר שהדרך האמיתית למלא את הצורך הזה היא להבין שאתה כבר "אלוהים" בתוך תוכך ואינך זקוק כלל להערצה חיצונית.
איך להפוך למנטור מפורסם ולבנות קהל מעריצים?

כדי להפוך למנטור מפורסם, גורו או אדם שכולם נוהרים אחריו, מעריצים אותו, קונים את המוצרים שלו ומשלמים סכומי עתק כדי לשמוע אותו - יש להבין כיצד עובדת השיטה. הסיכוי שתצליח בכך תלוי לא רק בידע האמיתי שלך אלא גם במיומנויות אחרות, כמו יצירת תדמית מתאימה, השפעה פסיכולוגית ומניפולציות תקשורתיות.

יצירת בעיה והעצמתה

השלב הראשון הוא לזהות את הבעיות שמטרידות אנשים ולהגביר את תחושת המצוקה שלהם לגביהן. אנשים הולכים אחר מי שמציג להם את הבעיות שלהם באופן חד וברור, אפילו יותר משהם מחפשים פתרונות. לכן:
  • תדגיש את הבעיות שאנשים חווים ביום - יום - חוסר ביטחון, פחד מכישלון, קשיים כלכליים, חוסר זוגיות.
  • תסביר עד כמה הבעיה קשה, עד כמה כולם סובלים ממנה ועד כמה היא משפיעה על כל תחומי החיים שלהם.
  • תשתמש במסרים דרמטיים: "אתם חיים בשקר!", "אתם חיים חצי חיים!", "אם לא תעשו שינוי עכשיו - תחיו חיים בינוניים לנצח!"
המטרה היא לגרום לאנשים להרגיש שהם חייבים פתרון. הם יחפשו אותך כמי שיש לו תשובות.

שידור סגנון חיים נחשק

אנשים מעריצים את מי שנראה כאילו הצליח. כדי לגרום להם להעריץ אותך ולסמוך עליך:
  • תשדר הצלחה - תעלה תמונות שלך במסעדות יוקרה, מלונות פאר, עם רכבים נוצצים. גם אם תזכור אותם רק לצורך הצילומים.
  • תדאג להצטלם עם אנשים שנחשבים למוצלחים, כדי לגרום לאנשים לקשר אותך אוטומטית להצלחה.
  • תלבש בגדים יוקרתיים, תשקיע בנראות שלך, תיצור תדמית של אדם מצליחן.
  • תפרסם ציטוטים חכמים שלך לצד ציטוטים של אנשים מפורסמים, כך שתיתפס כאדם משמעותי ורב השפעה.
שימוש במסרים מעורפלים ומעצימים

מאחר שאין לך באמת פתרון פלא לבעיות של האנשים, הפתרונות שאתה מציע צריכים להיות כלליים, כאלה שנשמעים חכמים אבל בפועל לא אומרים הרבה:
  • "תאמין בעצמך!"
  • "הכל בראש שלך!"
  • "אל תפחד מכישלון!"
  • "אתה הרבה יותר ממה שאתה חושב!"
  • "אתה לא מצליח כי אתה לא מספיק נחוש!"
מסרים כאלה יוצרים אשליה של עומק וחוכמה, אבל בפועל הם כלליים מאוד ולכן קל לכל אחד להזדהות איתם.

הצגת עדויות והמלצות

אנשים נוטים ללכת אחרי מה שאחרים עושים. לכן, כדי לגרום לאנשים לסמוך עליך:
  • תפרסם המלצות ועדויות של אנשים שטוענים שהצלחת לשנות את חייהם.
  • אם אין לך המלצות אמיתיות - תמצא אנשים שמוכנים לומר שהצלחת לעזור להם, גם אם בעקיפין.
  • תראה תמונות שלך עם קהל גדול, כדי ליצור תחושה שאתה כבר משפיע על המונים.
יצירת תחושת דחיפות ומחירים "מוזלים"

כדי לגרום לאנשים לקנות ממך שירותים, קורסים או ספרים, עליך להפעיל עליהם לחץ:
  • תספר שהמחיר האמיתי של הקורס שלך הוא 10,000 דולר, אבל רק למעטים ברי המזל יש הזדמנות להשיג אותו ב - 500 דולר.
  • תיצור תחושת "מבצע" מתמידה - "ההצעה הזאת בתוקף רק עד חצות!", "נותרו רק שלושה מקומות פנויים!"
  • תסביר לאנשים שהם לא משקיעים בעצמך, אלא בעצמם - "השאלה היא לא אם אתה יכול להרשות לעצמך את זה, אלא אם אתה יכול להרשות לעצמך לוותר על זה!"
סיכום - איך הופכים למנטור מצליח?
  • מדברים על הבעיות של אנשים שוב ושוב.
  • יוצרים תדמית של הצלחה - בגדים, תמונות, רכבים, מסעדות יוקרה.
  • משתמשים במסרים כלליים שנשמעים חכמים.
  • מציגים עדויות והמלצות של אנשים שטוענים שהצלחת לעזור להם.
  • יוצרים תחושת דחיפות ומציעים "מבצעים" שגורמים לאנשים לשלם.
אם תיישם את כל השיטות הללו, יש לך סיכוי להפוך למנטור מפורסם ולבנות קהל מעריצים. אך חשוב לזכור - לא כולם מעריצים אותך בגלל אמת פנימית, אלא בגלל אשליה שנבנתה בקפידה.
מניפולציות של מנטורים, איך להתפרסם בכל העולם? איך להיות הכי מפורסם? איך להפוך להיות מנטור מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך להשיג מעריצות? שקרים של מנטורים, עדויות של לקוחות, עדויות של מטופלים, המלצות של לקוחות, לקוחות ממליצים עליך, סגנון חיים, איך להיות מיליונר? איך לעשות הרבה כסף? איך לעשות המון כסף? איך לחלק עצות לאחרים? לכתוב ספר על עצמך, לצטט את עצמך, איך לעשות כנס? לייף סטייל, איך לחיות בגדול? ללמוד משחק, להסתכל למצלמה בעיניים, איך לרמות אנשים? איך לשקר אנשים? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים לרצות להיות כמוך? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? איך להשיג עוקבים? איך להיות כריזמטי? אופי של מנהיגי כתות, אופי של מנטורים, האם אתה מתאים להיות מנטור? האם כל אחד יכול להיות מנטור? אופי של גורואים, עצות של מנטורים, כמה כסף הוצאת על קורסים? איך לגרום לאנשים לקרוא את הספר שלך? איך להקים כת? נפגעי כתות, איך לנהל כת?
ספרים איך לגרום לאישה לרצות אותי איך לגרום לאנשים לרצות לרצות לגרום לו לאהוב אותי עצות של מנטורים המחיר הוא רק תירוץ לבנות ביטחון עצמי המחיר גבוה התנגדות למחיר איך לגרום לאישה להתאהב בי איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים להעריץ אותך איך לגרום לאנשים ללמוד ממך איך להיות גורו מפורסם איך להיות מנטור איך להיות מנטור מפורסם איך להיות מפורסם איך להיות מפורסם בכל העולם איך להצליח איך להצליח בענק איך להשיג איך להשיג מעריצות איך להשיג מעריצים איך להתפרסם איך להתפרסם בענק איך לכבוש איך לכבוש את העולם איך לשכנע אנשים גורו גורו מפורסם הישגים העולם הערצה הצלחה כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאנשים לגרום לאנשים להעריץ אותך לגרום לאנשים ללמוד ממך להיות גורו להיות גורו מפורסם להיות מוערץ להיות מנטור להיות מנטור מפורסם להיות מפורסם להיות מפורסם בכל העולם להיות נערץ להיות סלב להיות סלבריטי להעריץ להעריץ אותך להצליח להצליח בענק להשיג להשיג מעריצות להשיג מעריצים להתפרסם להתפרסם בענק לכבוש לכבוש את העולם ללמוד ללמוד ממך ללמוד מנטורינג למידה לקבל הערצה לשכנע אנשים מנטור מנטור מפורסם מנטורים מנטורינג מעריץ מעריצות מעריצים מפורסם מפורסם בכל העולם מפורסמים סלבריטאים סלבריטי עולם שיעריצו אותי
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
... באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. פרסום עם סלבריטאים פועל על הקשר הרגשי שיש לציבור עם המפורסם, והקשר הזה גורם לאנשים לשים לב להמלצותיו ולפעול לפיהן, בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא. במילים אחרות, ברגע שסלבריטאי מפרסם מוצר מסוים, המוח של המעריצים שלו שואף לאשר את המילים והפעולות של אותו אדם, גם אם הדבר לא תמיד הגיוני או נכון. למה אנשים מעריצים אנשים מפורסמים? הסיבה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא פשוטה: הם רוצים להיות כמוהם. כל מי שמעריץ סלבריטאי רוצה להיות במקום שלו - עם הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה. המעריץ מדמיין את עצמו במעמד הזה, וכך נוצר חיבור רגשי חזק כלפי המפורסם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא מתחיל להסכים איתו על מה שהוא אומר. למשל, אם ילד אוהב משהו מסוים, ההורים עשויים להתחיל לאהוב את אותו הדבר ... אנחנו נוטים לאהוב גם את הדברים שהוא אוהב. אם אנחנו מעריכים את הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים לאהוב את מה שהוא אוהב, ולהימנע להרגיש ניכור כלפי הדברים שהוא מפרסם או מעדיף. לדוגמה, אם סלבריטאי כמו דוגמן או שחקן אומר שמוצר מסוים הוא טוב, המעריץ לא יוכל פשוט להגיד לא נכון. אם הוא לא יסכים, הוא ירגיש שהוא לא יכול להמשיך לאהוב את אותו אדם, והקשר הרגשי עם הסלבריטאי יתערער. המוח מונע את הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים מוצרים רק כדי לשמור על תחושת הקרבה עם המפורסם. הכיצד עובדת השפעת פרסום המפורסם על קהל המעריצים? כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי - הוא משתמש בקשר הרגשי שבין המעריצים אליו כדי להניע אותם לרכוש את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור הזה, ולכן הוא בוחר לאהוב את המוצר, כדי להרגיש קרוב ומחובר. מהו הקשר הרגשי המוביל לפרסום מוצרים? ההזדהות עם המפורסם גורמת למעריצים לפתח רגש חזק כלפי המוצר שהוא מפרסם, גם אם אין להם חוויות אישיות עם המוצר עצמו. ההזדהות הזו מבוססת על תחושת קרבה רגשית שגורמת להם להאמין שמה שהסלבריטאי אוהב, גם הם צריכים לאהוב. אנשים שמעריצים סלבריטאים, מרגישים סוג של חיבור רוחני או הזדהות איתם, ולכן כאשר אותו סלבריטאי מפרסם מוצר, המעריץ ירגיש צורך לחוות את מה שהוא מפרסם, כדי לשמור על הקרבה אל עולמו של המפורסם. למה זה עובד כל כך טוב? פרסום באמצעות סלבריטאים יעיל משום שלעיתים קרובות המעריצים רוצים לחקות את אורח החיים של ה
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. ... שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות ... לא יחשוב על המחיר כעל חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה ... מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים דמות שהם מעריכים מפרסמת מוצר, ואז הם ... בפרסומות מסוג זה, שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה ... מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש ...
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים? אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים מרכזיים: רצון לפרסום חיובי ורצון לפרסום שלילי. פרסום חיובי הוא מצב שבו אדם מתפרסם בזכות הישגים, הצלחה, או פעילות שהחברה מעריכה ... מדוע אנשים מעדיפים פרסום חיובי על פני פרסום שלילי? רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום חיובי מאפשר להם לקבל אהבה והערכה מן הסביבה. הסיבה המרכזית לרצון הזה היא תחושת חוסר ביטחון, חוסר הערכה עצמית, וחוסר אהבה עצמית. אדם ... מוצלח ואהוב, ובכך הם מחזקים את תחושת הערך העצמי שלו. למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי? ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר בפרסום חיובי או שלילי. לפי אליעד כהן, הסיבה המרכזית לרצון בפרסום באופן כללי, בלי קשר לסוג הפרסום, היא תחושת חוסר משמעות. אנשים שמרגישים ... ואושר אמיתי יותר, שאינו תלוי בתנאים חיצוניים משתנים. למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? איך להרגיש משמעות בחיים? רצון להיות סלב איך לאהוב את עצמי? האם כדאי להתפרסם? מה ההבדל בין פרסום חיובי לשלילי? איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב, למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי , תוכניות ריאליטי, רוצה להשתתף בריאליטי, להשתתף באח הגדול, להופיע בטלביזיה, רוצה שיעריצו אותי, רוצה שיהיו לי מעריצים, רוצה שיהיו לי ... את עצמי, רוצה להרגיש בעל ערך, רוצה להרגיש משמעות בחיים, למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? ...
איך אהבה הופכת לשנאה? איך אנשים מאוהבים הופכים לשונאים? להפוך אוהב לאוייב, למה הוא שונא אותי? למה היא שונאת אותי? למה הוא כועס עלי? למה היא כועסת עלי? למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? אחריות רגשית בזוגיות
איך אהבה הופכת לשנאה? איך אנשים מאוהבים הופכים לשונאים? להפוך אוהב לאוייב, למה הוא שונא אותי? למה היא שונאת אותי? למה הוא כועס עלי? למה היא כועסת עלי? למה אנשים שונאים את מי שעושה להם טוב? אחריות רגשית בזוגיות
... האישה ופונה נגדה בכעס, שנאה ואף בנקמה. מדוע הערצה לסלבריטאים יכולה להפוך לשנאה? דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של אנשים שמעריצים סלבריטאים. מעריצים אוהבים סלבריטאים כיוון שהם רואים בהם דמויות מושלמות, המעניקות להם תחושה טובה. אך ברגע שסלבריטאי מאכזב אותם, למשל עולה במשקל או משנה התנהגות או מראה, אותם מעריצים עלולים להרגיש פגועים ולהפוך ... הכאב נובע מכך שהאדם השליך את תחושת הטוב שלו על הסלבריטאי, וכעת הוא מרגיש אכזבה וכעס כלפיו. למה יותר מדי אהבה יכולה להפוך לרכושנות וקנאות? כאשר בן זוג ... עלול להתהפך לשנאה אינסופית. הוא נותן דוגמה של אנשים מפורסמים שחווים עליות ומורדות קיצוניים ברגשות המעריצים. הוא מסביר כי ככל שהאדם תלוי יותר באהבה ובתשומת ... למה שונאים את האקסים? למה מעריצים אוהבים אנשים מפורסמים? איך למנוע רכושנות וקנאות בזוגיות? איך לזהות תלות רגשית? מדוע אהבה אובססיבית מסוכנת? איך לפתח ... דוגמה מהחיים: אהבת קהל שהופכת לשנאה אנשים אוהבים סלבריטאים ומעריצים אותם בגלל הדימוי המושלם שהם מקרינים. כאשר אותה דמות ציבורית מאכזבת - למשל, עולה במשקל ... שונאים את האקסים? שנאה כלפי האקס, למה שונאים אנשים מפורסמים? למה מעריצים אוהבים אנשים מפורסמים? למה מעריצים אנשים? איך נוצרת הערצה כלפי אנשים? איך נוצרת רכושנות? איך למנוע רכושנות זוגית? איך ...
אהבה מסוכנת, למה לא טוב שיאהבו אותך? מה רע בזה שאוהבים אותך בלי תנאים? איך להתמודד עם מישהו שמכור אליך? למה לא כדאי שמישהו יהיה תלוי רגשית בך? אהבה אובססיבית כלפיך, תלות רגשית בך, הערצה כלפיך, להיות נערץ
אהבה מסוכנת, למה לא טוב שיאהבו אותך? מה רע בזה שאוהבים אותך בלי תנאים? איך להתמודד עם מישהו שמכור אליך? למה לא כדאי שמישהו יהיה תלוי רגשית בך? אהבה אובססיבית כלפיך, תלות רגשית בך, הערצה כלפיך, להיות נערץ
... ככל שאהב אותך יותר, כך הוא יכול לשנוא אותך יותר, כי הוא מאשים אותך באופן מוחלט בכל הסבל שלו. למשל, אדם שמעריץ סלבריטאי, מעניק לו אהבה בלתי מוגבלת בתחילה. אך כאשר הוא מרגיש שהסלבריטאי מתעלם ממנו או אינו מחזיר לו אהבה, הוא עלול לפתח רגשות שליליים כלפיו עד כדי הפיכתו לאויב ואף לפעול נגדו. דוגמה ... ילד שאוהב את הוריו אך מרגיש שלא קיבל מענה רגשי, עלול להאשים את הוריו בבעיות שלו ולפתח שנאה כלפיהם. מעריצים וסלבריטאים: מעריצים עלולים להפוך לעוינים כלפי סלבריטאים כשהם חשים שציפיותיהם הרגשיות אינן מתמלאות. איך להימנע מאהבה תלותית ומסוכנת? כדי למנוע מצב שבו מישהו אוהב אותך ... כל הצרכים הרגשיים שלו, עלול להאשים אותם בעתיד בבעיותיו ולפתח תחושות של כעס ושנאה כלפיהם. - אהבה מצד מעריצים - סלבריטאים חווים לא פעם תופעה שבה מעריץ מסור הופך לאויב לאחר שהוא מרגיש שהתעלמו ממנו או לא השיבו לו באותה אהבה שהוא הרעיף ...
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... אליך היא מראש בעייתית, סביר להניח שהרבה מהם יתלוננו בלי קשר לשירות עצמו. האם יש קשר בין חשיפה לבין כמות המתלוננים והממליצים? אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ... בלבד, אלא תפעילו את השכל שלכם ותבדקו בעצמכם מה האמת באמת אומרת. איך להתמודד עם תלונות? כמה המלצות יש עליך? כמה תלונות יש עליך? מעריצים ושונאים של מפורסמים תלונות על אליעד כהן התמודדות עם מתלוננים המלצות על אנשים מפורסמים כמות הממליצים והמתלוננים - מה היא ... אם רוב המתלוננים הם אנשים ממורמרים שמתלוננים על כל דבר, זה לא בהכרח מעיד על בעיה אמיתית. הקשר בין חשיפה לכמות התגובות עוד נקודה מעניינת: ככל שאדם מפורסם יותר, כך יגדל מספר האנשים שאוהבים אותו, אך גם מספר השונאים והתלונות נגדו. ראשי ממשלות, נשיאים, סלבריטאים - כולם זוכים להערצה עצומה וגם לביקורת ... ניסים של צדיקים, שקר הקורונה באיטליה, שקר סגר הקורונה, נפגעי כתות, תלונות על אליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, תלונות על מפורסמים, ביקורת על מפורסמים, מעריצים של מפורסמים, שונאים של מפורסמים, להיות מפורסם, מעריצים ומתלוננים, כמה תלונות יש עליך? ...
מיניות ורוחניות, משיכה מינית והארה רוחנית, חשק מיני, אהבה ללא תנאים, למה דתיים מפחדים מנשים? חטא אדם הראשון, חטא חוה, תאוות ניאוף, למה אנשים אוהבים סקס? למה אנשים נהנים ממין? טנטרה, מין רוחני, רוחניות ומיניות
... כי הם לא מצליחים בזוגיות. אליעד: אבל זה יהיה נכון לגבי כל האנשים בעולם כל האנשים בעולם שרוצים אהבה ללא תנאים ושלא מספק אותם זוגיות אז הם מחפשים משהו יותר גדול מזה קח את כל הסלבריטאים נגיד קח סלבריטאים נגיד שבדיוק חוזרים בתשובה למה כי אהבו ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 15 - האם לכל מורכב יש מרכיב? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... בצורה כלשהי. גרגרי החול הובאו לשם על ידי אדם רוח וכיוב. דהיינו, כוח חיצוני שהרכיב וחיבר את גרגירי החול להיות בצורה שבה הם נמצאים. 3 - דוגמה נוספת ממשל כתם הדיו המפורסם : כתם דיו שנשפך על נייר יוצר צורה כלשהי, שהורכבה ונגרמה על ידי הכוחות השונים שפעלו על הדיו כאשר הוא נשפך על הנייר, בין אם אלו כוחות פיזיקאליים אנושיים וכיוב. (נא לשים לב לכך כי ...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
... איך להיות פושע מצליח. וגם בעולם הפשע והרשע יש פושעים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות. ויש פושעים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. וכמו שכדי להצליח לנהל ארגון חסד, לשם כך צריך קישורים מסוימים, כך גם כדי לנהל משפחת פשע, גם צריך האדם ...
הערצה - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים / דברים שונים?
... - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים דברים שונים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי כל אדם בעולם, מעריץ דבר כלשהו. והשאלה הנשאלת היא, מהי מהות ההערצה הזו של האדם לדברים שונים? וממה נובעת ההערצה ... שהאדם מחפש כל הזמן את האושר, והנה הוא רואה משהו שמזכיר לו את הטעם של האושר, על ידי זה האדם מרגיש יותר טוב. ולכן האדם מעריץ כל מיני אנשים מפורסמים וכיוב, משום שהאדם מלביש עליהם את החלום שלו אל האושר. והאדם שרואה איזה אדם מפורסם, או כל אדם שנדמה לו שהוא אדם מצליח, האדם רוצה להאמין שהאדם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה גורם לאדם להרגיש עם עצמו יותר טוב. ואז האדם מדמיין לעצמו שהאדם המפורסם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה מחזק אצל את האדם את החלום שלו על האושר. ואז נוצרת אצל האדם הערצה לאותו האדם המפורסם, או לאותו הדבר שמזכיר לו את האושר. ונסכם את העניין ונאמר, שהאדם מחפש אחרי האושר. והאדם בתוך תוכו אוהב את האושר ואת השלמות ואת היופי ואת הטוב שיש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: סלבריטאים, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סלבריטאים, איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי רוחני, פסיכותרפיסט, אימון אישי בתחום סלבריטאים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 21:30:06 - wesi1