... סלולר ישראלית (Orange), שהסיסמה שלה היא: בכל העולם
המשפחה תמיד באה לפני הכל, גם אצלנו. מה הכוונה במשפט בכל העולם
המשפחה תמיד באה לפני הכל? המשפט הזה בנוי כדי ליצור השפעה רגשית חזקה אצל השומע. הוא משלב שתי הכללות רחבות: המילה בכל העולם - שיוצרת הכללה גיאוגרפית ... כאמיתית. ברגע שהאדם הסכים רגשית עם הטענה הראשונה
(שהמשפחה חשובה בכל העולם ותמיד), הוא פחות יטיל ספק בטענה השנייה (גם אצלנו), וכך הוא מחבר בין האמינות של הטענה הראשונה (הכללית) לבין השירות שהחברה ... על יצירת אסוציאציה רגשית חזקה. בדוגמה הנוכחית, המילה
משפחה חוזרת שוב ושוב לאורך הפרסומת: כל
המשפחות מוזמנות להצטרף תוכנית
למשפחה נתרום ארוחות חג
למשפחות תשתתפו בסיורי
משפחות המטרה של החזרה על המילה
משפחה היא לגרום לצרכן להרגיש שייך ומוגן, להפעיל אצלו את הצורך הטבעי בשייכות ובאהבה, ובכך לגרום לו לרכוש את המוצר או השירות של החברה, למרות שבפועל השירות לא בהכרח קשור ישירות
למשפחה באופן ממשי. איך נוצרת מניפולציה של מידע באמצעות טקסט? הטקסט בפרסומת אומר בכל העולם
המשפחה תמיד באה לפני הכל ובסופה כתוב גם אצלנו, אך במקביל מופיעה הערה קטנה בתחתית הפרסומת: לשימוש בישראל בלבד. כך נוצרת תחושה כוזבת של שירות ... הכל? השימוש במילים לפני הכל מכוון לגרום לצרכן להבין
שהמשפחה היא הדבר החשוב ביותר בעולם, דבר שמעורר אצלו הזדהות רגשית עמוקה. האדם מקשר באופן אוטומטי בין החשיבות האישית שלו ושל
משפחתו לבין המוצר או השירות. כאשר הפרסומת מבהירה
שהמשפחה באה לפני הכל, האדם חושב בתת - מודע:
המשפחה חשובה לי, והחברה הזו מבינה אותי ומזדהה איתי. איך מתרחשת הטעיה במחיר בפרסומות? בפרסומת גם מצוין המחיר החודשי, אך מצוין שהוא תקף רק למשך שנה. ...