NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2... / אסוציאציה רגשית, שגם הם משפיעים על הפירוש שבו האדם מפרש את מה שאומרים לו. והרעיון הוא, שהאדם נמצא במצב רגשי כלשהו, כאשר הוא שומע מידע כלשהו. כגון לדוגמה האדם יכול להיות בחוויה של אכן זו האמת ואז הוא ישליך ... לדוגמה משפטים שגורמים לאדם להרגיש טוב עם עצמו ועם הסביבה שלו. וכאשר אתה אומר לאדם משפטים כאלו, הוא נכנס למצב רגשי, שבו הוא מרגיש שהוא רוצה לחשוב שמה שאתה אומר לו, זאת אכן האמת. ואז אם הוא ישמע ממך דבר ... שדבריך יהיו נכונים, זה יגרום לו לפרש את המשך דבריך, שגם הם נכונים. או במילים אחרות, תגרום לאדם להיכנס למצב רגשי, שבו המוח שלו יעשה דימוי של המצב הרגשי שלו לגבי דבר אחד, וישליך וידמה אותו לגבי דבר אחר. כגון לדוגמה שמזכירים לאדם ערך כלשהו שהוא מאוד אוהב ... משימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה. שבה מציגים לאדם מוצר כלשהו, שלא בטוח שהוא בכלל רוצה אותו. ואז מכניסים את האדם למצב רגשי שבו הוא ירגיש תחושה של אני רוצה, על ידי זה שמציגים בפניו איזו בחורה יפה וכיוב. שאז המוח של האדם כאשר הוא רואה את הבחורה, הוא נכנס למצב רגשי של אני רוצה. ואז התחושה הזאת, משתייכת אצלו גם למוצר, שאותו הוא לא בהכרח רוצה. וזה סוג של עסקת ... שהוא אוהב, לבין הדבר שאותו הוא לא בטוח שהוא אוהב או רוצה. וכמובן שגם להיפך, שאפשר להכניס את האדם למצב רגשי של לא רוצה לא אוהב, באמצעות זה שמזכירים לו דברים שאותם הוא לא אוהב ולא רוצה. ואחכ מדברים איתו ... מעדיף להסכים עם מה שאתה אומר לו, לגבי המשפט נכון שאתה לא רוצה להיפגע ולהיות חולה, ואז הוא נמצא במצב רגשי של רוצה להסכים איתך, ואז יותר קל לשכנע אותו בהמשך של המשפט. ויש גם רשימו שכלי. לדוגמה מה הלקוח ...