... באמצעות
מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של
מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות
סלבריטאים, למה מעריצים אנשים
מפורסמים? למה אוהבים
סלבריטאים? הערצה
למפורסמים , פרסומות של
מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון איך פרסום באמצעות
סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים
מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. פרסום עם
סלבריטאים פועל על הקשר הרגשי שיש לציבור עם
המפורסם, והקשר הזה גורם לאנשים לשים לב להמלצותיו ולפעול לפיהן, בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא. במילים אחרות, ברגע
שסלבריטאי מפרסם מוצר מסוים, המוח של המעריצים שלו שואף לאשר את המילים והפעולות של אותו אדם, גם אם הדבר לא תמיד הגיוני או נכון. למה אנשים מעריצים אנשים
מפורסמים? הסיבה לכך שאנשים מעריצים
סלבריטאים היא פשוטה: הם רוצים להיות כמוהם. כל מי שמעריץ
סלבריטאי רוצה להיות במקום שלו - עם הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה. המעריץ מדמיין את עצמו במעמד הזה, וכך נוצר חיבור רגשי חזק כלפי
המפורסם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא מתחיל להסכים איתו על מה שהוא אומר. למשל, אם ילד אוהב משהו מסוים, ההורים עשויים להתחיל לאהוב את אותו ... איך זה משפיע על המוח שלנו? המוח האנושי פועל כך, שאם אנו אוהבים מישהו, אנחנו נוטים לאהוב גם את הדברים שהוא אוהב. אם אנחנו מעריכים את
הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים לאהוב את מה שהוא אוהב, ולהימנע להרגיש ניכור כלפי הדברים שהוא מפרסם או מעדיף. לדוגמה, אם
סלבריטאי כמו דוגמן או שחקן אומר שמוצר מסוים הוא טוב, המעריץ לא יוכל פשוט להגיד לא נכון. אם הוא לא יסכים, הוא ירגיש שהוא לא יכול להמשיך לאהוב את אותו אדם, והקשר הרגשי עם
הסלבריטאי יתערער. המוח מונע את הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים מוצרים רק כדי לשמור על תחושת הקרבה עם
המפורסם. הכיצד עובדת השפעת פרסום
המפורסם על קהל המעריצים?
כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי - הוא משתמש בקשר הרגשי שבין המעריצים אליו כדי להניע אותם לרכוש את המוצר. ברגע שהמעריץ אוהב את
המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם
המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור הזה, ולכן הוא בוחר לאהוב את המוצר, כדי להרגיש קרוב ומחובר. מהו הקשר הרגשי המוביל לפרסום מוצרים? ההזדהות עם
המפורסם גורמת למעריצים לפתח רגש חזק כלפי המוצר שהוא מפרסם, גם אם אין להם חוויות אישיות עם המוצר עצמו. ההזדהות הזו מבוססת על תחושת קרבה רגשית שגורמת להם להאמין שמה
שהסלבריטאי אוהב, גם הם צריכים לאהוב. אנשים שמעריצים
סלבריטאים, מרגישים סוג של חיבור רוחני או הזדהות איתם, ולכן כאשר אותו
סלבריטאי מפרסם מוצר, המעריץ ירגיש צורך לחוות את מה שהוא מפרסם, כדי לשמור על הקרבה אל עולמו של
המפורסם. למה זה עובד כל כך טוב? פרסום באמצעות
סלבריטאים יעיל משום שלעיתים קרובות המעריצים רוצים לחקות את אורח החיים של ה