... - אני יודע משהו, אני יכול לעזור, אז אני מלמד. אבל הוא טוען שזו גישה בעייתית. כאשר אדם מרגיש שהוא צריך ללמד את אחרים כי הוא יודע משהו שהם לא יודעים, הוא עשוי להיות בעמדה של כוח. זו עלולה להיות גישה
מסוכנת , כי היא מעידה על חוסר בשלות אישית, על האמונה שהאחרים צריכים עזרה מיידית כדי לשפר את חייהם. במקום זאת, אליעד מציע גישה שבה ... הלימוד הופך להיות אמצעי לפיתוח עצמי. אותו דבר קורה גם כאשר אתה מרים משקל - אם אתה חושב על השריר, אתה יכול למקד את המאמצים בצורה הרבה יותר יעילה, כך גם עם לימוד אחרים. האם להיות מורה רוחני זו משימה
מסוכנת? אליעד מציין כי רעיון הלימוד והרוחניות איננו נושא פשוט. לפי דבריו של רבי נחמן, ישנם סיכונים בהפצת ידע כאשר אתה לא בשל לפתח ...