אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהלי מכירות ✔הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
מה הכוונה כשלקוח אומר "זה יקר לי"?

במהלך ההדרכה, נדרש להבין את המהות של ההתנגדות של לקוח כאשר הוא אומר "זה יקר לי". ההתנגדות הזו עשויה להסתיר מספר אפשרויות שיכולות לשמש כמפתח להבין את עמדת הלקוח ולסייע למכור את המוצר או השירות בצורה יעילה יותר.

כאשר לקוח אומר "זה יקר לי", יש להניח שמדובר בעיקר בהיבט הכספי. יש כמה אפשרויות לכך:
  • הלקוח לא מעוניין לרכוש את המוצר בכלל.
  • הלקוח רואה יותר חסרונות מיתרונות במוצר או בשירות.
  • הלקוח לא בטוח שהתועלת שתצא לו מהמוצר שווה את המחיר.
  • הלקוח ראה את המוצר במחיר נמוך יותר במקום אחר, ולכן לא מוכן לשלם את המחיר הנוכחי.
  • הלקוח רוצה לקנות את המוצר, אך במחיר נמוך יותר, כלומר, הוא לא מוכן לשלם את המחיר שהוצע לו.
לסיטואציה בה לקוח אומר "זה יקר לי" יש גם פירוש אחר: יכול להיות שהלקוח בכלל לא מבין את התועלות או היתרונות שבמוצר, ולכן הוא לא מרגיש שהמחיר שווה את התמורה שהוא עשוי לקבל.

מה לעשות כאשר הלקוח אומר "זה יקר לי"?

במקום להניח אוטומטית כי מדובר בהעדפה של הלקוח להוריד את המחיר, יש להבין את הסיבה העמוקה יותר מאחורי ההתנגדות. שאלות שיכולות לסייע בזיהוי הסיבה האמיתית:
  • "למה אתה אומר שזה יקר לך?"
  • "מהו המחיר שאתה מוכן לשלם?"
  • "האם אתה חושב שמה שאני מציע לא שווה את המחיר?"
  • "האם יש משהו שהיית מצפה לקבל מהמוצר ולא קיבלת?"
אם הלקוח אומר שמחיר המוצר גבוה בהשוואה למקום אחר, מומלץ לשאול אותו מה בדיוק הוא ראה במחיר הזול יותר, ולהסביר את היתרונות של המוצר המוצע בהשוואה למתחרים.

אם הלקוח לא מבין את יתרונות המוצר, חשוב להבהיר לו את כל התועלות שהוא יכול לקבל ממנו, ולהסביר את הערך המוסף. במקרים כאלה, הלקוח עשוי לחשוב שהוא מקבל אותו מוצר או תועלת במחיר נמוך יותר במקומות אחרים, אך בפועל הוא לא מבין את הערך המוסף שהמוצר שלך מציע.

האם ישנן בעיות נוספות כשלקוח אומר "זה יקר לי"?

לעיתים, כאשר מביאים למישהו מוצר חדש, תיתכן תגובה של "יקר לי" גם אם המוצר לא יקר בהשוואה למתחרים, וזה נובע מחוסר הבנה של המוצר או יתרונותיו. לפעמים הלקוח לא מבין את ערך המוצר או את היתרונות שבקנייתו, ולכן נדרש להקדיש זמן להסביר לו את היתרונות ולוודא שהוא מבין את המוצר ויודע את הערך שהוא מקבל.

מה צריך בעל העסק לעשות במקרה כזה?

הדבר הראשון שעל בעל העסק לעשות הוא לבדוק את האמת מאחורי ההתנגדות של הלקוח. כאשר הלקוח אומר "זה יקר לי", בעל העסק צריך לשאול את עצמו אם המחיר...
עכשיו הנושא הוא כזה נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך "זה יקר לי", מה הפירוש ומה העובדה כשמישהו אומר "זה יקר לי" למה הוא מתכוון מה האפשרויות. עכשיו למה זה משנה מה הפירוש כי אתה רוצה עכשיו איך קוראים לזה רוצה בעצם למכור לו אז אתה רוצה לדעת איך להתמודד, עכשיו אני מניח שכולם פה יגידו שהוא בעצם אמר שהוא לא רוצה לקנות וזה שהוא אמר זה יקר לי זה רק פירוש כי אולי זה תירוץ והוא לא מתכוון לזה.

בסדר אז בהנחה שהוא מתכוון "יקר לי" בקטע הכספי מה האפשרויות, השאלה שלי מה שאני חותר זה כשמישהו אומר "יקר לי" מה האפשרויות שמסתתרות מאחורי ה - "יקר לי" ואני גם אתן דוגמה נגיד שהוא אומר "יקר לי" והוא בכלל מתכוון להגיד משהו אחר סבבה אבל אם נגיד הוא אומר "תקשיב זה יקר לי אבל אם יעלה 20% פחות אני קונה" זאת אומרת שמחויב במציאות שזה עניין כספי.

הוא אומר לך "אם תיתן לי בעשרה שקלים אני קונה ב12 שקלים לא קונה" זאת אומרת מחויב, הוא אומר לך "אני רוצה לקנות את זה אבל בעשרה שקלים לא ב12 שקלים" זאת אומרת שהוא בעצם אומר שיקר לו מה האפשרויות שיש מאחורי ה - "יקר לי" הזה מה אתה אומר?

ש: אם הוא אומר "יקר לי ואני לא קונה" זה סימן שהוא רואה יותר חסרונות מיתרונות.

אליעד: אתה שמעת מה אני אמרתי מה אמרתי? אם הוא אומר "לא אני רוצה לקנות רק שיהיה יותר זול".

ש: אוקי הוא אומר "אני רוצה שיהיה פחות חסרונות מבחינתי".

אליעד: נכון אבל מה יש עוד איזה שתי אפשרויות יש מאחורי ה - "היקר לי", הוא אמר "יקר לי" יש שתי אפשרויות מאחורי שהוא אמר "יקר לי".

ש: "יקר לי" אומר המחיר גבוהה ביחס לתועלת כלומר, שהחסרונות גבוהים מהיתרונות ואני יכול בכסף לעשות אולי משהו אחר.

אליעד: הוא אמר לך "יקר לי" מה אתה אומר לו, הוא אמר לך "יקר לי זה יעלה שני שקל פחות אני קונה" מה אתה אומר לו בהנחה שאתה לא רוצה לתת לו הנחה הוא אמר לך "זה יקר לי" וברור לך שזה העניין של הכסף ואתה לא רוצה לתת לו הנחה הוא אמר "יקר לי".

ש: צריך להדגיש יותר את היתרונות.

אליעד: אז אני טוען שלפני שאתה עונה לי מה צריך להגיד לו צריך להבין למה הוא התכוון כשהוא אמר "יקר לי" יש לזה כמה משמעויות.

ש: "יקר לי" זה אומר ככה אין באפשרותו לקנות בכלל.

אליעד: לא יש לו את הכסף בכיס.

ש: אוקי אם יש לו "ויקר לי" זה אומר שיש לו אלטרנטיבות יותר טובות.

אליעד: אני אמרתי שיש שתי אפשרויות למה מתכוון מאחורי "יקר לי". מה אתה אומר?

ש: אני אומר יכול להיות שצריך לשאול אותו מה זה יקר לך יכול להיות שיש לו עשרה שקלים בכיס.

אליעד: לא יש לו 12 יש לו מאה בכיס.

ש: לא אבל פירוש אחד שיכול להיות זה שיש לו.

אליעד: לא בהנחה שיש לו מאה ואתה רואה את המאה ועדיין כשהוא אומר "יקר לי" שני פירושים.

ש: עכשיו מה המחיר של הקנייה כמה עולה?

אליעד: 12 הוא אומר לך "תן לי ב - 10 אני אקנה" יש לו בכיס מיליון מאה מיליון.

ש: ואנחנו רוצים שהוא יקנה?

אליעד: כן אני מנסה לטעון לפני מה אומרים לו שיש השאלה למה הוא מתכוון כי יש שתי ווריאציות של "יקר לי". מה אתה אומר?

ש: או שהמחיר גבוהה מדי או שהמוצר לא מספיק טוב.

אליעד: לא בהנחה שהוא רוצה את המוצר רק ביותר זול, הוא רוצה את המוצר הוא אומר "אם זה עולה עשרה שקלים אני עכשיו קונה לא 12".

ש: אבל אם המוצר יהיה יותר טוב אז הוא יקנה גם ב - 12.

אליעד: אז כשהוא אמר "יקר לי" למה הוא התכוון?

ש: שהוא לא ממש רוצה את המוצר.

אליעד: לא יודע מה שתי האפשרויות שכשהבן אדם אומר "יקר לי" למה הוא מתכוון שתי אפשרויות.

ש: אני רוצה להרוויח יותר.

אליעד: או אני רוצה להפסיד פחות כן זה ההפך של זה.

ש: כן אני להיכנס איתך למשא ומתן זה גם פירוש.

אליעד: לא בהנחה שאין פה משא ומתן.

ש: שהוא לא באמת רוצה את זה.

אליעד: אתה איתנו אמרתי בהנחה שהוא אמר שהוא רוצה את זה.

ש: זה שהוא אמר שהוא רוצה את זה.

אליעד: לא אז בהנחה שהוא בפוליגרף והוא רוצה את זה בסדר בהנחה שהוא רוצה את זה, זה שהוא אמר "זה יקר לי" אולי לא הבנת טוב אולי הוא דיבר בפורטוגזית.

ש: יותר מההנחה מה הוא רוצה יותר את ההנחה או את המוצר?

אליעד: הוא רוצה את המוצר אבל לא במחיר הזה במחיר יותר זול. מקרה שהיה כך היה בן אדם בא לסגור עסקה נותן הצעת מחיר הלקוח אומר לו "לא מתאים לי, למה לא מתאים? אתה יקר מדי" זה הכל ואז הוא אומר "מה לעשות" ואז אני אמרתי לו קודם כל צריך להבין מה זה "יקר מדי" ובהנחה שבאמת מדובר על ההיבט הכספי ובהנחה שבאמת יש לבן אדם גם את הכסף לשלם.

כמובן שצריך לבודד את האופציה של אולי בכלל זה לא יקר הוא מתכוון להגיד משהו אחר אולי בכלל אין לו את הכסף, לא בהנחה שיש לו את הכסף וזה באמת הוא התכוון יקר מבחינה כספית כשהוא אמר "יקר" למה הוא התכוון יש שתי אופציות. מה אתה אומר?

ש: אולי אחת אני חושב כשהוא אומר יקר הוא מסתכל על המוצר והוא אומר "מה התועלת שתצא לי ומה הכסף ששווה לי לשלם עבור התועלת הזאת".

אליעד: מה שתי הפירושים שיכול להיות שהוא מתכוון "יקר".

ש: אחד זה מה שאמרתי.

אליעד: אפשרות אחת שהוא אומר "יקר" הוא מתכוון לומר ש...?

ש: "שאיזה תועלת תצא לי וכמה כסף אני מוכן לשלם תמורת התועלת של המוצר הזה שאני אקבל מהמוצר הזה".

אליעד: מה?

ש: "כמה אני מוכן לשלם".

אליעד: מה כמה אני מוכן לשלם?

ש: הוא שואל את עצמו כשהוא אומר "יקר לי" הוא רוצה לומר במילים אחרות "אני התועלת שאני אקבל מהמוצר הזה".

אליעד: שווה לי רק עשרה שקלים.

ש: רק עשרה שקלים.

אליעד: ומה הפירוש השני?

ש: והפירוש השני שהוא רואה במקום אחר את זה יותר זול.

אליעד: זה לא נכון זה אותו דבר ולכן הוא מוכן לשלם רק עשרה שקלים.

ש: לא הראשון קודם כל נכון?

אליעד: הראשון נכון בשני הפירושים כי אם הוא אמר "זה יקר" אז זה אומר שהוא התכוון להגיד "שאני שווה לי רק עשרה שקלים".

ש: לא מהאפשרויות שאתה התכוונת הראשון נכון?

אליעד: הראשון לא נכון כאילו הוא נכון אבל לא אחד מהפירושים כי הוא נכון בשני המצבים, אני צריך משתי אפשרויות שונות. הוא הצביע קודם הלאה.

ש: אם הוא ראה את אותו מוצר במקום אחר בעשרה שקלים אז הוא רוצה לקנות את זה בעשרה שקלים.

אליעד: אוקי אז אפשרות אחת כשהוא אומר "יקר לי" הוא מתכוון להגיד "אני יכול להשיג את אותו מוצר שם בעשרה שקלים", אפשרות שנייה כשהוא אומר "יקר לי" למה הוא מתכוון?

ש: הוא אומר "אני צריך לקנות עוד מוצרים נוספים ואם אני לוקח את זה בעשרה שקלים".

אליעד: לא בהנחה שיש לו את הכסף בהנחה שהוא לא צריך את הכסף לדברים אחרים. המהות של השאלה היא מה גרם לבן אדם להגיד "יקר לי" זאת מהות השאלה ואחר כך יש לזה עוד מהות אחרת, בסדר מה אתה אומר?

ש: אולי יש פה עניין של בחירה.

אליעד: עכשיו משהו מפילוסופיה הגעת אלינו?

ש: לא.

אליעד: הלקוח אמר "יקר לי" למה הוא אמר "יקר לי" תענה לי על השאלה הזאת, מה שתי הסיבות שבגלל יכול להיות שהוא אמר "יקר לי" בהנחה שיש לו את הכסף ובהנחה שהוא לא צריך את הכסף לדברים אחרים ובהנחה שהוא רוצה לקנות את המוצר.

ש: כי הוא רוצה שזה יהיה בתנאים שלו.

אליעד: ובהנחה שאין קטע של אגו בסדר. אתה.

ש: הוא רוצה שתחשוב שיקר לו ולא באמת יקר לו.

אליעד: לא בהנחה שהוא אומר "יקר לי" ואם לא הוא לא קונה, לא תחשוב בפועל הוא לא קונה למה שהוא ירצה שתחשוב שיקר לו סתם לשגע אותך?

ש: כן להוריד מחיר.

אליעד: אבל למה הוא רוצה להוריד את המחיר? כי זה לא שווה לו, למה זה לא שווה לו מה אתה אומר אתה דבר.

ש: כן "יקר לי" זה תקליט כזה שמסתובב.

אליעד: אוקי הוא פשוט מאמין שזה יקר לו, לא בהנחה שהוא לא קוקו בהנחה שהוא אמר "זה זול וזה זול רק זה יקר" לא בהנחה שאין לו את התקליט הזה בראש, כאילו מה שאתה אומר זה נכון יכול להיות שהוא טיפוס פשוט שרגיל שכל דבר שמציעים לו הוא אומר "זה יקר לי" גם זה יכול להיות שמה שלא יגידו לו "טוב אתה רוצה בחמישים שקלים? יקר לי, אתה רוצה ב25 שקלים? יקר לי, אתה רוצה שנשלם לך? לא שילמתם לי מספיק" הכל בסדר. מה אתה אומר?

ש: שיש לו השתוות של הטוב והרע באותו המוצר.

אליעד: מה הפירוש השני?

ש: הפירוש השני זה מה שאמרו פה מקודם שהוא יכול להשיג את אותו המוצר.

אליעד: הוא אמר "יקר לי" כי אין לו השתוות.

ש: מן סוג אחר של טוב ורע כלומר.

אליעד: בהנחה שאין לו הגבלה בתקציב אין לו הגבלה הוא יכול לקנות.

ש: לא בתקציב לא.

אליעד: אז לא הבנתי את הפירוש הראשון שלך לא הבנתי את הראשון תגיד לי את הראשון.

ש: הפירוש הראשון זה שיש השתוות בין הטוב לרע בזה שהוא קונה את המוצר הרי הוא עושה פעולה כדי לשבור איזון בין הטוב והרע.

אליעד: אז הוא אמר "יקר לי" כי הוא חושב שאם הוא יקנה לא יהיה לו יותר טוב מאשר רע.

ש: הוא חושב שאם הוא יקנה בפחות כסף האיזון בין הטוב והרע יהיה יותר טוב פחות רע.

אליעד: יפה אוקי ובמקרה השני הוא לא חושב את זה?

ש: ובמקרה השני הוא חושב שהוא יכול להשיג את זה במקום אחר.

אליעד: אני שאלתי שאלה במקרה השני הוא לא חושב שהאיזון של אותו סיפור של האיזון גם במקרה השני מחויב שאם הוא אמר "יקר לי" זה אומר שהוא חושב שאם הוא יקנה זה לא יהיה יותר טוב מרע לא משנה איך תסובב את זה בסיפור שני שלישי רביעי.

ש: כן זה הראשון.

אליעד: נכון אבל גם בכל פירוש אחר שתביא זה עדיין יישאר כמו הראשון, לא משנה מה קרה שם אם הוא אמר "יקר לי" זה אומר שהוא חושב שאם הוא יקנה זה לא יהיה יותר טוב מרע או שאם הוא יקנה יהיה יותר רע מטוב. טוב בפשוט התשובה היא פשוטה יש שתי אפשרויות למה הבן אדם אומר "יקר לי" אפשרות אחת כשהוא אומר "יקר לי" כי הוא חושב שאת אותו מוצר בדיוק הוא יכול לקנות במקום אחר ביותר זול, אפשרות שנייה כשהוא אומר "יקר לי" כי הוא לא יודע מה נתת לו במוצר.

הוא אומר "המוצר הזה יקר לי" יש "יקר לי" ביחס לזה ששם מוכרים את זה ביותר זול ויש "יקר לי" כי הוא לא הבין מה המוצר לך הוא אומר "זה יקר" לי, כלקוח אמר "תקשיב המוצר שלך יקר לי" אפשרות אחת שהוא מתכוון להגיד "תקשיב אני מבין מה אתה נותן לי אבל את אותה תועלת בדיוק אני יכול להשיג שם בחצי מחיר" אפשרות נוספת כשהוא אומר "יקר לי" היא לא בגלל שהוא אומר "אני יכול להשיג את זה שם בחצי מחיר" או שהוא אומר "זה לא שווה לי את הכסף" כי הוא לא יודע מה נתת לו.

לא תמיד ה - "יקר לי" נובע מזה, יותר מזה בא נניח נגיד שלקוח אומר לך "זה יקר לי כי שמה זה חצי מחיר" אפשרות אחת שזה יקר לו כי שמה זה חצי מחיר, אפשרות שנייה שהוא לא יודע זה לא באמת יקר כי יש נגיד עוד שלושה פיצ'רים במוצר שלך שהוא לא יודע מה הם יכול להיות שאתה גם לא יכול להגיד לו מה הם, יכול להיות שאסור לך להגיד לו מה הם יכול להיות שאין אפשרות שהוא יבין מה הם זה לא משנה את העניין המהות היא שיכול להיות שכשהוא אמר "יקר לי המוצר הזה יקר לי" הוא לא ידע מה המוצר הזה בכלל הוא לא הבין מה.

ש: הוא לא רואה את התועלות.

אליעד: נכון וכשהוא אומר "יקר לי" הוא מתכוון ביחס לתועלות שהוא מכיר ולכן כלקוח אמר לך "זה יקר לי".

ש: זה משפיע על מידת הטוב שיצא לו מהמוצר.

אליעד: על מה שהוא חושב שיצא לו מהמוצר אתה מבין ולכן כשלקוח אומר "יקר לי" קודם כל צריך להבין מה אומר ה - "יקר לי" אתה בכלל מבין מה המוצר קודם כל נראה שהוא מבין מה המוצר בהנחה כמובן שיש לו את הכסף בהנחה שאתה אומר לו "ואם זה יותר זול היית קונה? כן" בהנחה שיש לו את הכסף ואין לו בעיה בהנחה שבאמת זאת בעיה כספית, צריך לבדוק האם בכלל הוא מבין מה המוצר יכול להיות שהוא אומר "יקר לי" כי הוא לא מבין למה זה יותר טוב מהשכן גם זאת אופציה.

ש: כן אבל אמרנו את זה בהנחה שהאינפורמציה זהה.

אליעד: זה מה שאמרנו גם את זה אמרנו?

ש: לא זאת ההנחה שלי הייתה מקודם.

אליעד: ההנחה שלך תודה רבה.

ש: בסדר ואמרת לא בהנחה של זה ובהנחה של זה אוקי.

אליעד: נכון אבל את זה לא אמרתי מה אתה רוצה?

ש: בסדר.

אליעד: סבבה לא, מחויב שהוא חושב שהתועלת היא פחות מהעלות ואז יכול להיות כי הוא חושב שהוא יקנה את זה במקום אחר אבל יכול להיות שהוא לא מכיר את התועלת. עכשיו בא נתקדם את התועלת הכוונה היא היתרונות, עכשיו בא נחדד עכשיו יכול להיות מצב. אתה?

ש: השאלה היא האם זאת המחשבה שלו או הוא עדיין בתוך מחשבה של.

אליעד: לא יודע אין לי מושג הלאה, לא יודע הלאה עכשיו בא נתקדם, לא יודע אני לא מבין בזה כבר הלאה עכשיו בא נתקדם. עכשיו יש עוד ווריאציה נגיד שמישהו אומר בוא אני אתן דוגמה אחרת אתה אומר למישהו "בוא נלך לסרט" בא ניקח את זה עכשיו למקרה כללי יותר גנרי יותר, אתה אומר למישהו "בוא נלך לסרט, לא רוצה ללכת לסרט" אפשרות אחת שהוא יודע מה זה הסרט הזה והוא לא רוצה ללכת אליו ואפשרות שנייה שהוא לא רוצה ללכת לסרט כי הוא לא יודע מה זה הסרט הזה.

אז לפני שאתה מתווכח איתו אם ללכת לסרט הזה או לא "לא נכון זה סרט טוב" או "למה אתה לא רוצה ללכת לסרט" קודם כל תראה אם הוא בכלל מכיר את הסרט. אתה אומר למישהו "אולי תדליק מאוורר" הוא אומר לך "לא אני לא רוצה" אפשרות אחת שהוא מבין את הבעיה הוא מבין את הפתרון ובכל זאת הוא לא רוצה, אפשרות שנייה שהוא לא מבין את הבעיה ולא מבין איך המאוורר יפתור את הבעיה ואז זאת גישה אחרת.

אז לפני שקופצים ומדיינים קודם כל בא נבין מה העניין האם הוא לא מבין את התועלת האם התועלת לא מספיק גדולה עבורו או שהעלות גדולה עבורו כי הוא חושב שיש אלטרנטיבה כי הוא חושב ככה כי הוא חושב ככה, מה שניסיתי לחדד פה זה שכשמישהו אומר "אני לא רוצה משהו" לא תמיד בהנחה שיש לו את היכולת וכו' לפעמים זה נובע מכך...
אימונים פוליגרף לתת הקדמה צריך לקחת התנגדויות במכירה מה המוצר שלך פילוסופיה אין לי מושג צדיק אני לא יודע אומר יקר לי איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים אימון אימון אנשי מכירות אימון מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות הדרכת הדרכת אנשי מכירות הדרכת מכירות הלקוח הלקוח אומר הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתכוון הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפולים יכולות יכולות מכירה יכולת יקר יקר לי יקר ללקוח להתאמן להתווכח על המחיר למה הלקוח למה הלקוח מתכוון למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לענות לענות ללקוח לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות מה לענות ללקוח מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר קשה למכור מוצר יקר שיפור שיפור יכולות שיפור יכולות מכירה
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר ... הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל ... הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר: הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה אני מוכר רכב. הסוג השני של ... אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל תרחיש אפשרי, מתישהו יש תהליך מכירה של איש המכירות מול הלקוח הפוטנציאלי. ושם בתהליך המכירה הזה, נאמרים מסרים כלשהם, שוב ושוב פעם אחרי פעם לכל לקוח מחדש. ואת המסרים האלו, שאיש המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי. דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ... להגדיל עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות יעבוד בצורה לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים. ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, מסר מכירתי כלשהו, הרי שצריכים להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים. ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה. ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית. ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה. אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות? ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה ולהפוך את כל מה שהוא מסביר לחומרי שיווק כתובים חומרי שיווק ויזואליים וכיוב, שיתכן מאוד שהם כשלעצמם יהיו פחות טובים מאשר ההסבר של איש המכירות בעל פה. אבל צריך אותם, כדי לייעל את התהליך של איש המכירות וכדי לחסוך משאבים ומאמץ חוזר של איש המכירות. כי יש מנהלי שיווק שחושבים, הרי בכל מקרה נצטרך את איש המכירות שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
... בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות בלי מוטיבציה? הנושא המרכזי שאליעד כהן מסביר בהרצאה הוא ... להשיג הצלחה במכירות, לא רק על ידי הגברת מוטיבציה, אלא בעיקר באמצעות הגברת הידע. הוא מתייחס באופן ממוקד למנהלים של אנשי מכירות, בין אם מדובר במנהל של צוות מכירות או במנהל של חברה עם אנשי מכירות תחתיו. למה מוטיבציה בלבד אינה מספיקה להשגת הצלחה במכירות? אליעד כהן מדגיש שישנם שני גורמים עיקריים להצלחת אנשי המכירות שלך: הגורם הראשון הוא מוטיבציה גבוהה למכור, שזה כולל ... הוא מדגיש שבנוסף להשקעה במוטיבציה, יש להשקיע באותה מידה ואף יותר בהקניית ידע ומיומנויות מכירה. איך ידע מסייע לאנשי המכירות למכור יותר, אפילו בלי מוטיבציה? אליעד כהן מסביר שלמעשה ידע הוא גורם קריטי להצלחה במכירות, כי ככל שלאנשי המכירות יהיה יותר ידע ומיומנויות מכירה, הם יצליחו למכור יותר גם ללא מוטיבציה מיוחדת. הסיבה לכך היא שמוטיבציה נדרשת בעיקר כאשר הפעולה שיש לבצע היא קשה או מצריכה מאמץ משמעותי. כאשר אנשי המכירות מיומנים ומכירים היטב את טכניקות המכירה, תהליך המכירה נעשה פשוט וקל יותר עבורם, ולכן הם יכולים למכור יותר גם כשהם לא מרגישים מוטיבציה חזקה במיוחד. לדוגמה, אם איש מכירות יודע כיצד להתמודד היטב עם התנגדות נפוצה של לקוחות כמו יקר ... הנדרש והוא לא יודע להתמודד עם התנגדויות, הוא ירגיש שהתהליך קשה ומצריך יותר אנרגיה ומוטיבציה. למה כדאי להשקיע בהכשרת אנשי מכירות ולא רק בתמריצים כספיים? אליעד מציג את ההקבלה הזאת: כשם ... לפחות מוטיבציה. אילו צעדים מעשיים כדאי לבצע כבר עכשיו? כדי ליישם את העקרונות שאליעד כהן מסביר, הוא מציע למנהלים ולאנשי מכירות להשקיע בלימוד והכשרה מתמדת, כולל חיפוש מידע נוסף באינטרנט ... איך לטפל בהתנגדויות, וכל מה שיכול לסייע בשיפור מיומנויות המכירה. עצם ההשקעה בידע ובהכשרה, מבטיחה שבטווח הארוך אנשי המכירות יצליחו למכור יותר, גם בתקופות של מוטיבציה נמוכה. אליעד ... את נושא הידע, אלא להשקיע בו בדיוק כמו שמשקיעים במוטיבציה. איך להצליח במכירות בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוחות בצורה יעילה? למה חשוב להשקיע בהכשרת עובדים? האם מוטיבציה לבדה מספיקה להצלחה? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך להתייעל? טיפים למנהלים, איך לנהל עובדים? תגמול עובדים, תמרוץ עובדים, השקעה בעובדים, הדרכת עובדים, הדרכה לעובדים, 2 גורמים להצלחת אנשי המכירות שלך, איך לגרום לעצמך להשיג את המטרות שלך יותר בקלות? הצלחה במכירות, איך לגרום לאנשי המכירות למכור יותר? הכשרת אנשי מכירות, הכשרת עובדים, איך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך? משאבי אנוש, השקעה בהון אנושי, הדרכות לעובדים, למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? למה חשוב ללמוד מכירות? למה חשוב ללמוד למכור? למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? למה מוטיבציה לא מספיקה? האם מוטיבציה מספיקה להשגת מטרות? ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי ... טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני ... ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי ... בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי ... אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות , צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע ...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
... מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים? כאשר אנחנו רוצים לראיין איש מכירות, אנחנו נרצה לתהות על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל בהתנגדות מכירה של הלקוח, בלי שהוא מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש מכירות , אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו סימולציה של התנגדות וכולי. אבל המראיין צריך לדעת איך לשאול את השאלות הנכונות. וכאן נחדד את העניין. אם נשאל את המועמד למשרת איש מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל מהמתראיין תשובה ספציפית בלי לעשות איתור ... נשאל שאלה יותר פתוחה ולא ברורה, שאלה שיש לה כמה פירושים אפשריים, לדוגמה מה לגבי המהירות של הרכב? במקרה כזה נצפה מאיש המכירות להשיב בשאלה של למה אתה מתכוון לגבי המהירות של הרכב כדי להבין למה בדיוק מתכוון הלקוח ... כי המוצר יקר לי, שאז נצפה לשמוע תשובה של למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהמוצר יקר. בקיצור, כשמראיינים עובד למשרת איש מכירות, צריכים לדעת בסימולציה, לשאול שאלות לא ברורות, שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, וכך ... מאוד כלליות שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל להבין את דרך הפעולה של המועמד למשרת איש המכירות. ועוד באותו עניין, כשנראיין איש מכירות, נוכל להעלות התנגדות מכירה כללית של אני צריך לבדוק לחשוב על זה. ואז כנראה שאיש המכירות מורגל להגיב בתגובה של על מה אתה צריך לחשוב. אבל אז אפשרי לסובב את איש המכירות בתשובות שלא אומרות כלום, כגון אני צריך לחשוב עוד על הפרטים, לבדוק עוד אפשרויות, אני רוצה עוד קצת לחשוב על זה לראות אם אני רוצה את המוצר, כל מיני תשובות שלא אומרות כלום. ואז עלינו לראות, האם ועד כמה איש המכירות? באמת ירצה לחקור ולהבין את ההתנגדות של הלקוח ולהבין מה באמת עובד בראש של הלקוח, או שמא איש המכירות ירגיש שהוא כבר יצא ידי חובת שאלת שאלות ויישבר בלהמשיך לחקור את הלקוח שמוכן להמשיך לדבר עם איש המכירות, אבל נותן תשובות מעורפלות וכולי. ...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות וכאן נסביר האם ואיך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות. דהיינו, האם אפשרי לעשות הרבה כסף בתחום המכירות? האם אפשרי להיות עשיר להיות איש מכירות? האם ואיך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? וקודם כל אני אסביר, כי ברמת העיקרון אפשרי לעשות כסף גם מתחום המכירות. דהיינו, בשביל לעשות כסף, אתה לא צריך להיות זה שהמוצר שלו, ואתה לא צריך להיות בעל העסק שאתה מוכר את המוצר שלו. אלא מספיק שתהיה איש המכירות של העסק, כדי שתוכל לעשות הרבה כסף, גם יותר מאשר בעל העסק עצמו עושה. דהיינו, לפעמים איש המכירות מרוויח יותר כסף, מאשר בעל העסק שהוא מוכר עבורו את המוצר. ולמה זה ככה? מהמון סיבות. ובגדול, מבחינת בעל העסק, יש לו הוצאות ייצור, הוצאות שיווק ומכירה ... כמובן. ולפעמים, עלות הייצור או עלות השיווק או עלות המכירה או כל עלות אחרת, לפעמים היא יותר גבוהה מאשר הרווח של בעל העסק עצמו. ככה שבהחלט אפשרי שאיש המכירות יעשה יותר כסף מאשר הבעלים של העסק עצמו. למה? כי ככה העולם עובד. וזה כמובן נושא שלם בפני עצמו. ובכל מקרה, כאן נדבר על המיינדסט שאתה צריך כדי לעשות ... הוא יכולת המכירה שלך. והלקוחות שלך, אלו בעלי עסקים, שהם רוצים למכור את המוצרים והשירותים שלהם, ללקוחות פוטנציאלים שלהם. ואיך אתה נהיה עשיר להיות איש מכירות? תשובה: בדיוק כמו שכל עסק עושה כדי להצליח ולגדול. דהיינו, אם אתה רוצה להתעשר מתחום המכירות, אתה צריך לעשות כמה דברים באפיקים שונים. שיפור יכולות ... שלהם. ואיך עושים את זה? זה עוד עניין שלם בפני עצמו. ויש את העניין של שיפור יכולות המכירה שלך באופן כללי. אבל יש גם את העניין שאתה יכול להיות איש המכירות הכי טוב בתחום מסוים. דהיינו, להתמקצע ביכולת שלך למכור משהו מסוים. כי לפעמים צריך ידע ספציפי ויכולת ספציפית, כדי (למכור מוצרים ספציפיים). וזה עוד ... עליך ולסגור איתך בלעדיות. או לדוגמה, שאותו בעל עסק יהיה מוכן להשקיע כסף בתהליך שיווקי, שיביא לך לידים, שתוכל לסגור מהם עסקאות עבורו. כי אם אתה איש מכירות טוב, אתה תצליח לשכנע את בעל העסק, לסמוך עליך ולשים את גורלו בידך. אתה תשכנע אותו שייתן לך להיות אחראי על כל המכירות של החברה. ותשכנע אותו לשים כסף על תהליכי שיווק, שמטרתם לייצר לידים, שתוכל להיות אחראי על ניהול הלידים וכולי. במילים אחרות, אתה צריך לדעת למכור את עצמך כאיש מכירות, לבעלי עסקים, שיסכימו לאפשר לך למכור את המוצרים שלהם, שיסכימו לתת תקציב שיווקי עבור תהליכי המכירה שלך, שיסכימו לתת לך יותר אחוזים, שיסכימו לתת לך בלעדיות וכולי. כי אם אתה איש מכירות לא כך כל טוב, אז גם לפעמים יש מותגים שלא ירצו לתת לך להיות איש המכירות שלהם. כדי שלא תפגע במותג שלהם. כי יש מוצרים שצריכים לדעת למכור אותם, במובן שצריכים לדעת איך לשמור על איכות המותג שאתה מוכר. כי איש מכירות לא טוב, יכול לגרום נזק למותג שאותו הוא מוכר, גם אם הוא יסגור עסקאות. ואיש מכירות גרוע, יכול כמובן לשרוף כספים של לידים טובים, כי הוא לא יצליח לסגור עסקאות וכולי. בקיצור, עליך לשפר את היכולת שלך, 1 - למכור את המוצרים של הלקוחות ... תלוי במותג, תלוי במתחרים של המוצר, תלוי בתמחור של המוצר, תלוי בכל מיני גורמים כאלו ואחרים. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, זה את המתחרים שלך כאיש מכירות. שהם בעצם האלטרנטיבות של הלקוח שלך. דהיינו, יתכן שבעל העסק עושה המון רווח מכל מכירה. אבל הוא לא יסכים לשלם לך הרבה כסף מהרווח שלו, כי הוא חושב שיש לו אלטרנטיבה יותר זולה ממך, לעשות את הכסף שאתה מייצר לו. במילים אחרות, המתחרים שלך, הם אנשי מכירות אחרים, שגם הם יודעים למכור את המוצר שאתה רוצה למכור. ואולי הם מוכנים לקבל פחות כסף על שירותי המכירה שלהם. וכאן נכנס עוד עניין, של מורכבות המכירה. ... מיני גורמים. אבל יש מוצרים שכדי למכור אותם, צריך לדוגמה המון מידע. לדוגמה, למכור בית. שבמכירה של בית, צריכים המון מידע, יותר מאשר כמות המידע שאיש המכירות צריך כדי למכור חולצה. וזה בעצם אומר, שככל שהמכירה יותר מורכבת, ככה כנראה שיהיו פחות אנשי מכירות טובים שיוכלו להתחרות בך כאיש מכירות. וזה בעצם אומר, שאם אתה רוצה לעשות כסף ממכירות, אז תחפש עסקים שעושים כסף, עסקים שיש בהם רווחיות שאפשרי לשלם לך ממנה. תחפש גם עסקים שבהם בעל העסק חושב בהיגיון ושהוא מוכן לשלם כסף, כשאתה מייצר לו כסף. ולא כמו כל מיני בעלי עסקים טיפשים, שחושבים שאסור שאיש המכירות ירוויח יותר מידי, למרות שהוא עושה להם יותר כסף (יעדי מכירות). כמו כן תחפש עסקאות שבהן יהיה לך יתרון תחרותי על המתחרים שלך. דהיינו, מוצרים ושירותים, ... אנשים יודעים למכור אותם, מסיבות שונות. כי כל מוצר, יש את המורכבות שלו למכור אותו. וכמובן שיש גם את העניין של מחיר המכירה של המוצר. דהיינו, שכל איש מכירות אפילו חמור, יכול למכור כל מוצר, השאלה היא באיזה מחיר. דהיינו, תחפש את המוצר שאתה יכול למכור אותו, במחיר יותר יקר מאשר אנשי מכירות אחרים יכולים למכור אותו. וככה בעצם יש לך יתרון על המתחרים שלך וככה תוכל לעשות יותר כסף ממכירות. וכל מה שאמרתי לעיל, יכול להוביל אותך מתישהו גם לניהול עסק שעוסק בהדרכת מכירות, הדרכת אנשי מכירות, ניהול צוותי מכירות, ניהול מנהלי מכירות, יעוץ מכירות וכולי. אבל צריכים לדעת, שהיכולת למכור בעצמך והיכולת לנהל אנשי מכירות אחרים, היא לא בהכרח באה ביחד. היכולת לרוץ מהר, לא דומה ליכולת ללמד מישהו לרוץ מהר. והיכולת למכור משהו, לא בהכרח באה עם היכולת ללמד מישהו למכור כמוך. ואם אתה איש מכירות טוב, לא בהכרח שתדע לנהל
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... שאותה הוא רוצה להשיג. ועכשיו נבאר את המשמעות הרוחנית של העניין הזה, והיא, שכל אדם הוא נמצא כל הזמן גם בתפקיד של איש מכירות ומשווק, וגם בתפקיד של צרכן שרוכש דברים שונים. ואנחנו מדברים כאן, על האדם מול עצמו. כי האדם כל הזמן מוכר לעצמו עצות ורעיונות כלשהן. והאדם כל הזמן קונה או ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... ולפעול בדרך הלא נכונה, ולהצליח פחות להשיג את המטרה שלו, ביחס למי שנצמד לשיטה מוגדרת. ויש כאלו, שהם נצמדים לשיטה אחת מוגדרת, ומצליחים באופן יחסי להשיג את המטרות והיעדים שלהם. אבל מי שהוא איש מכירות אמיתי, ומי שהוא מקצוען אמיתי ומומחה אמיתי, הוא לא מתפשר על שום דבר, שהוא פחות מהטוב ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... שיטות השכנוע שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך ...
זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
... לא מגלה. שאז ממילא עליך להמשיך לחפש את הסיבה האמיתית. רק שלשלם כך עליך לדעת שעדיין לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח, ועל פניו נראה שהלקוח באמת ... הלקוח מסרב לבצע את העסקה, למרות שנראה שטיפלת בהתנגדות שלו. וזה משום שהלקוח משקר, ולא אומר מה באמת מפריע לו. ואיש מכירות טוב, יודע לזהות מתי הלקוח לא אומר את הסיבה האמיתית ... הלקוח אומר, היא על ידי זה שאתה בודק, עם איזו סיבה הלקוח הכי מזדהה. זא שהלקוח עצמו מציג סיבות שונות. ומי שהוא איש מכירות מעולה שיש לו שמיעה טובה, אז הוא יודע לשמוע, עם איזו סיבה מתוך הסיבות שהלקוח אמר, עם איזו סיבה הלקוח הכי הזדהה. ולפעמים איש המכירות יודע לשמוע, שהלקוח לא באמת מזדהה עם אף אחת מהסיבות שאותן הוא אמר. ואז איש המכירות יודע, שהלקוח לא באמת חשף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו. וכיצד איש מכירות מוצלח, יודע לזהות את רמת ההזדהות הרגשית של הלקוח, עם ... מטריה וכיוב. והרעיון שהאדם משתמש במילים מסוימות, כדי להעביר מסרים שונים. ולכל מילה שהאדם אומר, יש לה משמעות. ואיש מכירות טוב באמת, הוא יודע להקשיב לכל המילים שהלקוח אומר, ... מילה כלשהי משמיט מילה כלשהי, ובכך הוא חושף עם איזה משפט של עצמו הוא יותר מזדהה ועם איזה משפט הוא פחות מזדהה. ואיש מכירות טוב, יודע להקשיב למילים שהלקוח משתמש בהן, והוא יודע ... בצורה מוחלטת אובייקטיבית עובדתית, ועד כמה הלקוח מתייחס לדברים של עצמו, בצורה סובייקטיבית יחסית וכפירוש בלבד. ואיש מכירות טוב, יודע גם להקשיב לא רק למילים של הלקוח, אלא גם לאינטונציה של הלקוח. דהיינו, לקצב הדיבור שלו לטון הדיבור שלו לצורת הדיבור שלו. גם בלי קשר לשימוש במילים עצמן. ואיש מכירות טוב, יודע לנתח גם את שפת הגוף של הלקוח. והוא יודע ... בשפת הגוף שלו, שהוא מזדהה עם מה שהוא עצמו אומר, ומתי הלקוח עצמו משדר שהוא עצמו לא ככ מאמין לעצמו. וככל שאתה כאיש מכירות, ככל שאתה יודע להבין טוב יותר את משמעות המילים ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב ... של הצד השני. למה לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח? אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את ... שריפה קלה. איך להתמודד עם לקוח שטוען המוצר מזיק לי? כשלקוח מתנגד וטוען שהמוצר גורם נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהלי מכירות, דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהלי מכירות, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, פסיכותרפיסט, מורה רוחני מומלץ בתחום מנהלי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4453 שניות - עכשיו 06_08_2025 השעה 17:25:14 - wesi1