אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מכירה ✔הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
מה הכוונה כשלקוח אומר "זה יקר לי"?

במהלך ההדרכה, נדרש להבין את המהות של ההתנגדות של לקוח כאשר הוא אומר "זה יקר לי". ההתנגדות הזו עשויה להסתיר מספר אפשרויות שיכולות לשמש כמפתח להבין את עמדת הלקוח ולסייע למכור את המוצר או השירות בצורה יעילה יותר.

כאשר לקוח אומר "זה יקר לי", יש להניח שמדובר בעיקר בהיבט הכספי. יש כמה אפשרויות לכך:
  • הלקוח לא מעוניין לרכוש את המוצר בכלל.
  • הלקוח רואה יותר חסרונות מיתרונות במוצר או בשירות.
  • הלקוח לא בטוח שהתועלת שתצא לו מהמוצר שווה את המחיר.
  • הלקוח ראה את המוצר במחיר נמוך יותר במקום אחר, ולכן לא מוכן לשלם את המחיר הנוכחי.
  • הלקוח רוצה לקנות את המוצר, אך במחיר נמוך יותר, כלומר, הוא לא מוכן לשלם את המחיר שהוצע לו.
לסיטואציה בה לקוח אומר "זה יקר לי" יש גם פירוש אחר: יכול להיות שהלקוח בכלל לא מבין את התועלות או היתרונות שבמוצר, ולכן הוא לא מרגיש שהמחיר שווה את התמורה שהוא עשוי לקבל.

מה לעשות כאשר הלקוח אומר "זה יקר לי"?

במקום להניח אוטומטית כי מדובר בהעדפה של הלקוח להוריד את המחיר, יש להבין את הסיבה העמוקה יותר מאחורי ההתנגדות. שאלות שיכולות לסייע בזיהוי הסיבה האמיתית:
  • "למה אתה אומר שזה יקר לך?"
  • "מהו המחיר שאתה מוכן לשלם?"
  • "האם אתה חושב שמה שאני מציע לא שווה את המחיר?"
  • "האם יש משהו שהיית מצפה לקבל מהמוצר ולא קיבלת?"
אם הלקוח אומר שמחיר המוצר גבוה בהשוואה למקום אחר, מומלץ לשאול אותו מה בדיוק הוא ראה במחיר הזול יותר, ולהסביר את היתרונות של המוצר המוצע בהשוואה למתחרים.

אם הלקוח לא מבין את יתרונות המוצר, חשוב להבהיר לו את כל התועלות שהוא יכול לקבל ממנו, ולהסביר את הערך המוסף. במקרים כאלה, הלקוח עשוי לחשוב שהוא מקבל אותו מוצר או תועלת במחיר נמוך יותר במקומות אחרים, אך בפועל הוא לא מבין את הערך המוסף שהמוצר שלך מציע.

האם ישנן בעיות נוספות כשלקוח אומר "זה יקר לי"?

לעיתים, כאשר מביאים למישהו מוצר חדש, תיתכן תגובה של "יקר לי" גם אם המוצר לא יקר בהשוואה למתחרים, וזה נובע מחוסר הבנה של המוצר או יתרונותיו. לפעמים הלקוח לא מבין את ערך המוצר או את היתרונות שבקנייתו, ולכן נדרש להקדיש זמן להסביר לו את היתרונות ולוודא שהוא מבין את המוצר ויודע את הערך שהוא מקבל.

מה צריך בעל העסק לעשות במקרה כזה?

הדבר הראשון שעל בעל העסק לעשות הוא לבדוק את האמת מאחורי ההתנגדות של הלקוח. כאשר הלקוח אומר "זה יקר לי", בעל העסק צריך לשאול את עצמו אם המחיר...
עכשיו הנושא הוא כזה נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך "זה יקר לי", מה הפירוש ומה העובדה כשמישהו אומר "זה יקר לי" למה הוא מתכוון מה האפשרויות. עכשיו למה זה משנה מה הפירוש כי אתה רוצה עכשיו איך קוראים לזה רוצה בעצם למכור לו אז אתה רוצה לדעת איך להתמודד, עכשיו אני מניח שכולם פה יגידו שהוא בעצם אמר שהוא לא רוצה לקנות וזה שהוא אמר זה יקר לי זה רק פירוש כי אולי זה תירוץ והוא לא מתכוון לזה.

בסדר אז בהנחה שהוא מתכוון "יקר לי" בקטע הכספי מה האפשרויות, השאלה שלי מה שאני חותר זה כשמישהו אומר "יקר לי" מה האפשרויות שמסתתרות מאחורי ה - "יקר לי" ואני גם אתן דוגמה נגיד שהוא אומר "יקר לי" והוא בכלל מתכוון להגיד משהו אחר סבבה אבל אם נגיד הוא אומר "תקשיב זה יקר לי אבל אם יעלה 20% פחות אני קונה" זאת אומרת שמחויב במציאות שזה עניין כספי.

הוא אומר לך "אם תיתן לי בעשרה שקלים אני קונה ב12 שקלים לא קונה" זאת אומרת מחויב, הוא אומר לך "אני רוצה לקנות את זה אבל בעשרה שקלים לא ב12 שקלים" זאת אומרת שהוא בעצם אומר שיקר לו מה האפשרויות שיש מאחורי ה - "יקר לי" הזה מה אתה אומר?

ש: אם הוא אומר "יקר לי ואני לא קונה" זה סימן שהוא רואה יותר חסרונות מיתרונות.

אליעד: אתה שמעת מה אני אמרתי מה אמרתי? אם הוא אומר "לא אני רוצה לקנות רק שיהיה יותר זול".

ש: אוקי הוא אומר "אני רוצה שיהיה פחות חסרונות מבחינתי".

אליעד: נכון אבל מה יש עוד איזה שתי אפשרויות יש מאחורי ה - "היקר לי", הוא אמר "יקר לי" יש שתי אפשרויות מאחורי שהוא אמר "יקר לי".

ש: "יקר לי" אומר המחיר גבוהה ביחס לתועלת כלומר, שהחסרונות גבוהים מהיתרונות ואני יכול בכסף לעשות אולי משהו אחר.

אליעד: הוא אמר לך "יקר לי" מה אתה אומר לו, הוא אמר לך "יקר לי זה יעלה שני שקל פחות אני קונה" מה אתה אומר לו בהנחה שאתה לא רוצה לתת לו הנחה הוא אמר לך "זה יקר לי" וברור לך שזה העניין של הכסף ואתה לא רוצה לתת לו הנחה הוא אמר "יקר לי".

ש: צריך להדגיש יותר את היתרונות.

אליעד: אז אני טוען שלפני שאתה עונה לי מה צריך להגיד לו צריך להבין למה הוא התכוון כשהוא אמר "יקר לי" יש לזה כמה משמעויות.

ש: "יקר לי" זה אומר ככה אין באפשרותו לקנות בכלל.

אליעד: לא יש לו את הכסף בכיס.

ש: אוקי אם יש לו "ויקר לי" זה אומר שיש לו אלטרנטיבות יותר טובות.

אליעד: אני אמרתי שיש שתי אפשרויות למה מתכוון מאחורי "יקר לי". מה אתה אומר?

ש: אני אומר יכול להיות שצריך לשאול אותו מה זה יקר לך יכול להיות שיש לו עשרה שקלים בכיס.

אליעד: לא יש לו 12 יש לו מאה בכיס.

ש: לא אבל פירוש אחד שיכול להיות זה שיש לו.

אליעד: לא בהנחה שיש לו מאה ואתה רואה את המאה ועדיין כשהוא אומר "יקר לי" שני פירושים.

ש: עכשיו מה המחיר של הקנייה כמה עולה?

אליעד: 12 הוא אומר לך "תן לי ב - 10 אני אקנה" יש לו בכיס מיליון מאה מיליון.

ש: ואנחנו רוצים שהוא יקנה?

אליעד: כן אני מנסה לטעון לפני מה אומרים לו שיש השאלה למה הוא מתכוון כי יש שתי ווריאציות של "יקר לי". מה אתה אומר?

ש: או שהמחיר גבוהה מדי או שהמוצר לא מספיק טוב.

אליעד: לא בהנחה שהוא רוצה את המוצר רק ביותר זול, הוא רוצה את המוצר הוא אומר "אם זה עולה עשרה שקלים אני עכשיו קונה לא 12".

ש: אבל אם המוצר יהיה יותר טוב אז הוא יקנה גם ב - 12.

אליעד: אז כשהוא אמר "יקר לי" למה הוא התכוון?

ש: שהוא לא ממש רוצה את המוצר.

אליעד: לא יודע מה שתי האפשרויות שכשהבן אדם אומר "יקר לי" למה הוא מתכוון שתי אפשרויות.

ש: אני רוצה להרוויח יותר.

אליעד: או אני רוצה להפסיד פחות כן זה ההפך של זה.

ש: כן אני להיכנס איתך למשא ומתן זה גם פירוש.

אליעד: לא בהנחה שאין פה משא ומתן.

ש: שהוא לא באמת רוצה את זה.

אליעד: אתה איתנו אמרתי בהנחה שהוא אמר שהוא רוצה את זה.

ש: זה שהוא אמר שהוא רוצה את זה.

אליעד: לא אז בהנחה שהוא בפוליגרף והוא רוצה את זה בסדר בהנחה שהוא רוצה את זה, זה שהוא אמר "זה יקר לי" אולי לא הבנת טוב אולי הוא דיבר בפורטוגזית.

ש: יותר מההנחה מה הוא רוצה יותר את ההנחה או את המוצר?

אליעד: הוא רוצה את המוצר אבל לא במחיר הזה במחיר יותר זול. מקרה שהיה כך היה בן אדם בא לסגור עסקה נותן הצעת מחיר הלקוח אומר לו "לא מתאים לי, למה לא מתאים? אתה יקר מדי" זה הכל ואז הוא אומר "מה לעשות" ואז אני אמרתי לו קודם כל צריך להבין מה זה "יקר מדי" ובהנחה שבאמת מדובר על ההיבט הכספי ובהנחה שבאמת יש לבן אדם גם את הכסף לשלם.

כמובן שצריך לבודד את האופציה של אולי בכלל זה לא יקר הוא מתכוון להגיד משהו אחר אולי בכלל אין לו את הכסף, לא בהנחה שיש לו את הכסף וזה באמת הוא התכוון יקר מבחינה כספית כשהוא אמר "יקר" למה הוא התכוון יש שתי אופציות. מה אתה אומר?

ש: אולי אחת אני חושב כשהוא אומר יקר הוא מסתכל על המוצר והוא אומר "מה התועלת שתצא לי ומה הכסף ששווה לי לשלם עבור התועלת הזאת".

אליעד: מה שתי הפירושים שיכול להיות שהוא מתכוון "יקר".

ש: אחד זה מה שאמרתי.

אליעד: אפשרות אחת שהוא אומר "יקר" הוא מתכוון לומר ש...?

ש: "שאיזה תועלת תצא לי וכמה כסף אני מוכן לשלם תמורת התועלת של המוצר הזה שאני אקבל מהמוצר הזה".

אליעד: מה?

ש: "כמה אני מוכן לשלם".

אליעד: מה כמה אני מוכן לשלם?

ש: הוא שואל את עצמו כשהוא אומר "יקר לי" הוא רוצה לומר במילים אחרות "אני התועלת שאני אקבל מהמוצר הזה".

אליעד: שווה לי רק עשרה שקלים.

ש: רק עשרה שקלים.

אליעד: ומה הפירוש השני?

ש: והפירוש השני שהוא רואה במקום אחר את זה יותר זול.

אליעד: זה לא נכון זה אותו דבר ולכן הוא מוכן לשלם רק עשרה שקלים.

ש: לא הראשון קודם כל נכון?

אליעד: הראשון נכון בשני הפירושים כי אם הוא אמר "זה יקר" אז זה אומר שהוא התכוון להגיד "שאני שווה לי רק עשרה שקלים".

ש: לא מהאפשרויות שאתה התכוונת הראשון נכון?

אליעד: הראשון לא נכון כאילו הוא נכון אבל לא אחד מהפירושים כי הוא נכון בשני המצבים, אני צריך משתי אפשרויות שונות. הוא הצביע קודם הלאה.

ש: אם הוא ראה את אותו מוצר במקום אחר בעשרה שקלים אז הוא רוצה לקנות את זה בעשרה שקלים.

אליעד: אוקי אז אפשרות אחת כשהוא אומר "יקר לי" הוא מתכוון להגיד "אני יכול להשיג את אותו מוצר שם בעשרה שקלים", אפשרות שנייה כשהוא אומר "יקר לי" למה הוא מתכוון?

ש: הוא אומר "אני צריך לקנות עוד מוצרים נוספים ואם אני לוקח את זה בעשרה שקלים".

אליעד: לא בהנחה שיש לו את הכסף בהנחה שהוא לא צריך את הכסף לדברים אחרים. המהות של השאלה היא מה גרם לבן אדם להגיד "יקר לי" זאת מהות השאלה ואחר כך יש לזה עוד מהות אחרת, בסדר מה אתה אומר?

ש: אולי יש פה עניין של בחירה.

אליעד: עכשיו משהו מפילוסופיה הגעת אלינו?

ש: לא.

אליעד: הלקוח אמר "יקר לי" למה הוא אמר "יקר לי" תענה לי על השאלה הזאת, מה שתי הסיבות שבגלל יכול להיות שהוא אמר "יקר לי" בהנחה שיש לו את הכסף ובהנחה שהוא לא צריך את הכסף לדברים אחרים ובהנחה שהוא רוצה לקנות את המוצר.

ש: כי הוא רוצה שזה יהיה בתנאים שלו.

אליעד: ובהנחה שאין קטע של אגו בסדר. אתה.

ש: הוא רוצה שתחשוב שיקר לו ולא באמת יקר לו.

אליעד: לא בהנחה שהוא אומר "יקר לי" ואם לא הוא לא קונה, לא תחשוב בפועל הוא לא קונה למה שהוא ירצה שתחשוב שיקר לו סתם לשגע אותך?

ש: כן להוריד מחיר.

אליעד: אבל למה הוא רוצה להוריד את המחיר? כי זה לא שווה לו, למה זה לא שווה לו מה אתה אומר אתה דבר.

ש: כן "יקר לי" זה תקליט כזה שמסתובב.

אליעד: אוקי הוא פשוט מאמין שזה יקר לו, לא בהנחה שהוא לא קוקו בהנחה שהוא אמר "זה זול וזה זול רק זה יקר" לא בהנחה שאין לו את התקליט הזה בראש, כאילו מה שאתה אומר זה נכון יכול להיות שהוא טיפוס פשוט שרגיל שכל דבר שמציעים לו הוא אומר "זה יקר לי" גם זה יכול להיות שמה שלא יגידו לו "טוב אתה רוצה בחמישים שקלים? יקר לי, אתה רוצה ב25 שקלים? יקר לי, אתה רוצה שנשלם לך? לא שילמתם לי מספיק" הכל בסדר. מה אתה אומר?

ש: שיש לו השתוות של הטוב והרע באותו המוצר.

אליעד: מה הפירוש השני?

ש: הפירוש השני זה מה שאמרו פה מקודם שהוא יכול להשיג את אותו המוצר.

אליעד: הוא אמר "יקר לי" כי אין לו השתוות.

ש: מן סוג אחר של טוב ורע כלומר.

אליעד: בהנחה שאין לו הגבלה בתקציב אין לו הגבלה הוא יכול לקנות.

ש: לא בתקציב לא.

אליעד: אז לא הבנתי את הפירוש הראשון שלך לא הבנתי את הראשון תגיד לי את הראשון.

ש: הפירוש הראשון זה שיש השתוות בין הטוב לרע בזה שהוא קונה את המוצר הרי הוא עושה פעולה כדי לשבור איזון בין הטוב והרע.

אליעד: אז הוא אמר "יקר לי" כי הוא חושב שאם הוא יקנה לא יהיה לו יותר טוב מאשר רע.

ש: הוא חושב שאם הוא יקנה בפחות כסף האיזון בין הטוב והרע יהיה יותר טוב פחות רע.

אליעד: יפה אוקי ובמקרה השני הוא לא חושב את זה?

ש: ובמקרה השני הוא חושב שהוא יכול להשיג את זה במקום אחר.

אליעד: אני שאלתי שאלה במקרה השני הוא לא חושב שהאיזון של אותו סיפור של האיזון גם במקרה השני מחויב שאם הוא אמר "יקר לי" זה אומר שהוא חושב שאם הוא יקנה זה לא יהיה יותר טוב מרע לא משנה איך תסובב את זה בסיפור שני שלישי רביעי.

ש: כן זה הראשון.

אליעד: נכון אבל גם בכל פירוש אחר שתביא זה עדיין יישאר כמו הראשון, לא משנה מה קרה שם אם הוא אמר "יקר לי" זה אומר שהוא חושב שאם הוא יקנה זה לא יהיה יותר טוב מרע או שאם הוא יקנה יהיה יותר רע מטוב. טוב בפשוט התשובה היא פשוטה יש שתי אפשרויות למה הבן אדם אומר "יקר לי" אפשרות אחת כשהוא אומר "יקר לי" כי הוא חושב שאת אותו מוצר בדיוק הוא יכול לקנות במקום אחר ביותר זול, אפשרות שנייה כשהוא אומר "יקר לי" כי הוא לא יודע מה נתת לו במוצר.

הוא אומר "המוצר הזה יקר לי" יש "יקר לי" ביחס לזה ששם מוכרים את זה ביותר זול ויש "יקר לי" כי הוא לא הבין מה המוצר לך הוא אומר "זה יקר" לי, כלקוח אמר "תקשיב המוצר שלך יקר לי" אפשרות אחת שהוא מתכוון להגיד "תקשיב אני מבין מה אתה נותן לי אבל את אותה תועלת בדיוק אני יכול להשיג שם בחצי מחיר" אפשרות נוספת כשהוא אומר "יקר לי" היא לא בגלל שהוא אומר "אני יכול להשיג את זה שם בחצי מחיר" או שהוא אומר "זה לא שווה לי את הכסף" כי הוא לא יודע מה נתת לו.

לא תמיד ה - "יקר לי" נובע מזה, יותר מזה בא נניח נגיד שלקוח אומר לך "זה יקר לי כי שמה זה חצי מחיר" אפשרות אחת שזה יקר לו כי שמה זה חצי מחיר, אפשרות שנייה שהוא לא יודע זה לא באמת יקר כי יש נגיד עוד שלושה פיצ'רים במוצר שלך שהוא לא יודע מה הם יכול להיות שאתה גם לא יכול להגיד לו מה הם, יכול להיות שאסור לך להגיד לו מה הם יכול להיות שאין אפשרות שהוא יבין מה הם זה לא משנה את העניין המהות היא שיכול להיות שכשהוא אמר "יקר לי המוצר הזה יקר לי" הוא לא ידע מה המוצר הזה בכלל הוא לא הבין מה.

ש: הוא לא רואה את התועלות.

אליעד: נכון וכשהוא אומר "יקר לי" הוא מתכוון ביחס לתועלות שהוא מכיר ולכן כלקוח אמר לך "זה יקר לי".

ש: זה משפיע על מידת הטוב שיצא לו מהמוצר.

אליעד: על מה שהוא חושב שיצא לו מהמוצר אתה מבין ולכן כשלקוח אומר "יקר לי" קודם כל צריך להבין מה אומר ה - "יקר לי" אתה בכלל מבין מה המוצר קודם כל נראה שהוא מבין מה המוצר בהנחה כמובן שיש לו את הכסף בהנחה שאתה אומר לו "ואם זה יותר זול היית קונה? כן" בהנחה שיש לו את הכסף ואין לו בעיה בהנחה שבאמת זאת בעיה כספית, צריך לבדוק האם בכלל הוא מבין מה המוצר יכול להיות שהוא אומר "יקר לי" כי הוא לא מבין למה זה יותר טוב מהשכן גם זאת אופציה.

ש: כן אבל אמרנו את זה בהנחה שהאינפורמציה זהה.

אליעד: זה מה שאמרנו גם את זה אמרנו?

ש: לא זאת ההנחה שלי הייתה מקודם.

אליעד: ההנחה שלך תודה רבה.

ש: בסדר ואמרת לא בהנחה של זה ובהנחה של זה אוקי.

אליעד: נכון אבל את זה לא אמרתי מה אתה רוצה?

ש: בסדר.

אליעד: סבבה לא, מחויב שהוא חושב שהתועלת היא פחות מהעלות ואז יכול להיות כי הוא חושב שהוא יקנה את זה במקום אחר אבל יכול להיות שהוא לא מכיר את התועלת. עכשיו בא נתקדם את התועלת הכוונה היא היתרונות, עכשיו בא נחדד עכשיו יכול להיות מצב. אתה?

ש: השאלה היא האם זאת המחשבה שלו או הוא עדיין בתוך מחשבה של.

אליעד: לא יודע אין לי מושג הלאה, לא יודע הלאה עכשיו בא נתקדם, לא יודע אני לא מבין בזה כבר הלאה עכשיו בא נתקדם. עכשיו יש עוד ווריאציה נגיד שמישהו אומר בוא אני אתן דוגמה אחרת אתה אומר למישהו "בוא נלך לסרט" בא ניקח את זה עכשיו למקרה כללי יותר גנרי יותר, אתה אומר למישהו "בוא נלך לסרט, לא רוצה ללכת לסרט" אפשרות אחת שהוא יודע מה זה הסרט הזה והוא לא רוצה ללכת אליו ואפשרות שנייה שהוא לא רוצה ללכת לסרט כי הוא לא יודע מה זה הסרט הזה.

אז לפני שאתה מתווכח איתו אם ללכת לסרט הזה או לא "לא נכון זה סרט טוב" או "למה אתה לא רוצה ללכת לסרט" קודם כל תראה אם הוא בכלל מכיר את הסרט. אתה אומר למישהו "אולי תדליק מאוורר" הוא אומר לך "לא אני לא רוצה" אפשרות אחת שהוא מבין את הבעיה הוא מבין את הפתרון ובכל זאת הוא לא רוצה, אפשרות שנייה שהוא לא מבין את הבעיה ולא מבין איך המאוורר יפתור את הבעיה ואז זאת גישה אחרת.

אז לפני שקופצים ומדיינים קודם כל בא נבין מה העניין האם הוא לא מבין את התועלת האם התועלת לא מספיק גדולה עבורו או שהעלות גדולה עבורו כי הוא חושב שיש אלטרנטיבה כי הוא חושב ככה כי הוא חושב ככה, מה שניסיתי לחדד פה זה שכשמישהו אומר "אני לא רוצה משהו" לא תמיד בהנחה שיש לו את היכולת וכו' לפעמים זה נובע מכך...
שיגעון רוצה יותר בחירה התנגדויות בזמן מכירה מרגיש שהמוצר יקר התנגדות מכירה בטלפון תועלת התנגדות במכירה בטלפון מחיר להתמודד לשאול אומר יקר לי איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים אימון אימון אנשי מכירות אימון מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות הדרכת הדרכת אנשי מכירות הדרכת מכירות הלקוח הלקוח אומר הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתכוון הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפולים יכולות יכולות מכירה יכולת יקר יקר לי יקר ללקוח להתאמן להתווכח על המחיר למה הלקוח למה הלקוח מתכוון למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לענות לענות ללקוח לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות מה לענות ללקוח מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר קשה למכור מוצר יקר שיפור שיפור יכולות שיפור יכולות מכירה
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית?
... מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ... מסוים וכישורי תקשורת בין אישית מסוימים, כדי להיות מסוגל למכור מוצרים שונים. האם אתה צריך כישורי מכירה שונים, כדי למכור מוצרים שונים? או שמי שמוכשר ברמת יכולת המכירה שלו למכור מוצר מסוים, הוא יוכל למכור גם מוצר אחר? והתשובה היא, שאכן למוצרים שונים יתכן שצריך שיטות מכירה שונות, בלי קשר לידע שנצרך כדי למכור את המוצר ובלי קשר לפרופיל האישי של המוכר. דהיינו, יתכן שמי שהוא איש מכירות ... מוצר אחר בסיטואציה אחרת, כמו שתכף אסביר. אז מי שיתבונן יראה, כי לכל איש מכירות, יש את סגנון המכירה ואת שיטת המכירה שלו. לדוגמה יש איש מכירות שעובד על שיטת ההחמצה, דהיינו, יוצר אצל הלקוח תחושת החמצה ומנסה באמצעותה למכור את המוצר. או סגנון אחר של מכירה, של מה יש לך להפסיד, דהיינו, להקטין את העלות של המוצר בעיני הרוכש. או שיטת מכירה של לשקר קצת את הלקוח, כדי למכור לו את המוצר. במילים אחרות, אם ניקח את אנשי המכירות הכי טובים בתחומם, נראה כי יש להם שיטות מסוימות שבאמצעותן הם סוגרים עסקאות. ולכל איש מכירות יש את סגנון המכירה שלו או את שיטות המכירה שלו וכולי. אבל צריכים לדעת, שיתכן מאוד ששיטת מכירה שעובדת מצוין במוצר אחד, היא לא תעבוד לחלוטין בלמכור מוצר אחר. ואיך זה יכול להיות? כי מוצרים שונים, צריכים למכור ... בשוק שבא למכור עגבניות במבצע. וכדי למכור בית, צריך כישורים אחרים, מאשר הכישורים שצריך כדי למכור מכירה שנסגרת יותר מהר במקום כאן ועכשיו. כי במכירת דירות, יש תהליך של כמה חודשים, מהרגע שפוגשים את הלקוח, עד שסוגרים את העסקה. במילים אחרות, עסקאות ותהליכי מכירה שונים, עשויים להיות שונים זה מזה, במשך זמן התקשורת עם הלקוח, האם זו עסקה קצרה כאן ועכשיו, או שצריכים לפתח מערכת ... הולך לקחת משכנתא והלוואה עבור המוצר. עסקאות יכולות להיות שונות גם, בכמות האנשים שמעורבים בתהליך המכירה. האם המכירה מתבצעת מול בן אדם אחד, או שיש הרבה אנשים שמעורבים בעסקה. לדוגמה מכירת בית ללקוח, שבה מעורבים הרבה אנשים, כולל ... גבוהה. ואז ממילא אנשים אינטליגנטים רואים את העולם שונה, במקרים מסוימים והם יצפו לסגנון מכירה שונה וכיוב. יש עסקאות שמתבצעות עם אנשים שלא שמים לב שעושים עליהם מניפולציות. ויש עסקאות שמתבצעות עם אנשים חכמים, ... רגשיות כאלו ואחרות. בקיצור בשורה התחתונה, ניתן להבין כי מצד אחד, אנשי מכירות יש להם סגנונות מכירה שונים זה מזה. אבל לא רק שסגנונות המכירה של איש המכירות שונה אחד מהשני, אלא שלמוצרים שונים נדרשת התאמה של שיטת המכירה ונדרשת אולי שיטת מכירה שונה ממוצר אחד למוצר אחר. וזה כמובן חוץ מכך שלכל מוצר יש את המידע שצריכים לדעת עליו, כדי למכור אותו. ולכן ניתן ... ואיש המכירות הכי טוב בתחומו, אבל הוא יהיה איש מכירות גרוע בתחומים אחרים, שבהם נדרשים כישורי מכירה אחרים, סגנון מכירה אחר, תרבות מכירה אחרת, סגנון
טיפול בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה?
... בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? אז מהי התנגדות מכירה? מה המבנה של התנגדות המכירה מבחינת ניתוח סיבתיות של סיבה ותוצאה? התנגדות מכירה, היא סיבה ללמה לא לרכוש את המוצר. ההתנגדות היא הסיבה, לכך שלא לרכוש את המוצר שזו התוצאה. אני לא רוצה לרכוש, כי זה יקר. ... יקר, זו הסיבה, התוצאה היא, אני לא רוצה לרכוש. וכאשר מבצעים ניתוח סיבתיות על התנגדות מכירה, באפשרותנו להבין שיש לנו מספר דרכים לתקוף את התנגדות המכירה. 1 - להטיל ספק בסיבה. 2 - להטיל ספק בכך שהסיבה מחייבת את התוצאה. אוסיף ואומר, שבניתוח סיבתיות באופן כללי, יש עוד 2 שאלות, ... לימוד הנושא של ניתוח סיבתיות. אבל יש כאן 2 מצבים של ניתוח סיבתיות בהקשר של התנגדויות מכירה. יש את ניתוח ההתנגדות באופן כללי ויש את ניתוח ההתנגדות הספציפית באופן ספציפי. ואני אסביר. נניח שלקוח לא רוצה לרכוש את ... משקל ליתרונות אחרים שיש במוצר. זאת בעצם הלוגיקה של ניתוח סיבתיות בטיפול בהתנגדות מכירה. וכמובן כנל שיש לנו גם את האפשרות הרחבה יותר של לבדוק? האם באמת זאת הסיבה היחידה? אולי יש גם סיבות נוספות וכולי.? ...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
... מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, ... ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון ... מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש את אפשרות הבחירה, האם לנסות להעביר נושא ולהתעלם מהשאלה של הלקוח ... את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון. אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי ... שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי ... נושאים שאולי אין לך שום תשובה אליהם, נושאים בעיתיים, התנגדויות מכירה שאין לך שום פתרון אליהם. במקרה כזה, יש המון שיקולים מה לעשות ואיך לעשות. אבל כדאי לקחת ... שהוא ירכוש את המוצר, למרות שאתה לא נותן שום מענה להתנגדות המכירה שלו וכולי. ...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חווית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
... את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה , איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חווית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים ... מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה והפעם נסביר, כי כאשר מנהלים משא ומתן ורוצים לגרום ללקוח לסגור עסקה, אז צריכים לזכור כי ברמת ... משהו, צריכים לחשוב על חווית הלקוח בתהליך המכירה. דהיינו, האם הלקוח מקבל מאיתנו דרייב חיובי לסגור עסקה, כי ככה יהיה לו יותר טוב, או שכדאי לו לסגור ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם ... פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, ...
תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
... שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם ... יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד. ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות ... השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר. והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו ... השאיר פרטים, הרי שהוא יגיד לך שזה היה בטעות שהוא לא זוכר שהוא השאיר פרטים וכיוב. ככה שחבל להתחיל שיחת מכירה בלדבר על הסיבה שבגללה עושים את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה בלהצדיק את שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות ... לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ... לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק ... איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת ... הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה , תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש ... לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו ... ספק באופן כללי ולזהות הנחות יסוד באופן כללי, כך ממילא תדע יותר טוב בזמן אמת, כיצד לבדוק את הקושי שלך לסגור מכירה, ואיך להצליח למכור יותר טוב הרבה יותר. ...
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
... מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ... יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין שלקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה? אז בעניין ... המחיר רק אחרי פגישה פיזית, זה אומנם מגדיל את הסיכוי לכך שתהיה עסקה, אבל זה מגדיל את התקורות ואת העלויות של תהליך המכירה עצמו. כי אם נותנים ללקוח הצעת מחיר ... וכולי. אבל ככל שיש לך פחות ביקוש וככל שאתה יותר חייב לסגור עסקה כדי להצליח בעסק שלך, כך אתה כן תגדיל את עלויות המכירה שלך, וכן אולי תפגוש אנשים ותשקיע יותר בתהליך המכירה, וכן תשתדל שלא לתת הצעת מחיר ... מחיר בטלפון, גם אם הלקוח בכלל לא שואל מה המחיר. וזה כדי לראות אם בכלל יש על מה לדבר וכדי לא לשרוף סתם זמן על פגישת מכירה אלא לעשות סוג של תיאום ציפיות עם הלקוח, לפני פגישת המכירה. ובסוף צריכים לבדוק בפועל, היכן ... לא מבין את המוצר. ואולי יותר מידי משאבים מוקדשים לפגישות פיזיות עם לקוחות ועסקאות לא נסגרות, כי איכות הפגישות מכירה לא מספיק טובות. שאם זה המצב אז אולי כדאי לשקול כן לתת טווח מחיר בטלפון או אפילו את המחיר המדויק בטלפון, כדי להעלות את האיכות של הפגישות מכירה. לסיכום: מנקודת המבט של הגדלת ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון? שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת השיחה עצמה, ... הראשונית של הלקוח. האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה? יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת המכירה. הראשונה ממליצה ליצור קרבה על מנת שהלקוח יקשיב לך יותר בנוחות. לעומת ... עניין בתחילת השיחה? יש מגוון דרכים אפשריות ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית של המוצר, לדוגמה לומר משפט ... צריכה להיות נתונה לעניין ולתועלת שתציעו בהמשך. מה הדמיון בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה? אליעד כהן מסביר שיש דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים צריכים לעורר עניין ... שהלקוח יהיה מעוניין להמשיך להקשיב. לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית? שלב ראשון: למכור ללקוח את השיחה עצמה וליצור אצלו עניין בסיסי ... דקות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? מה המבנה הנכון לשיחת מכירה בטלפון? כאשר ניגשים לבצע שיחת מכירה טלפונית, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שלשיחת מכירה יש שני חלקים עיקריים: החלק הראשון - מכירת השיחה עצמה. החלק השני - מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. הרבה אנשי מכירות מתחילים את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו למספר הטלפון של הלקוח ... היא תמיד קודם כל לעורר עניין והקשבה. איך ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה? יש הרבה דרכים ליצור עניין בתחילת השיחה. אפשר למשל להציג מיד את ... עצמית מקובלת מאוד, אליעד מציג את ההצגה העצמית כפעולה משנית בשיחת מכירה. הצגה עצמית קצרה יכולה לעזור ביצירת אמון, אך לא מומלץ להאריך בה. עיקר ... צריך להיות מוקדש ליצירת עניין וסקרנות מצד הלקוח. מה הקשר בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה? קיים דמיון רב בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון. בשני המקרים, המשפטים הראשונים מיועדים לעורר עניין כדי שהשיחה ... ומעניינים כדי שהשיחה תמשיך ותעמיק. לסיכום: מהם השלבים הנכונים לשיחת מכירה בטלפון? שלב ראשון: לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה. (מכירת השיחה עצמה) ... לפחות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? עכשיו בן אדם צריך למכור למישהו משהו בטלפון, מה אתה רוצה למכור נגיד ... לך לאיזה משהו טוב יותר בעתיד. אליעד: בדיוק אז בא נסביר את זה ככה שיחת מכירה יש בה שני חלקים יש בה את החלק שאתה מנסה למכור את המוצר ויש בה את החלק שאתה מנסה למכור את שיחת המכירה עצמה, כששיחת מכירה מתחילה בטלפון כי במציאות בן אדם פחות בורח אבל נגיד בטלפון שהוא מנתק את הטלפון או מה שזה לא יהיה בשיחת מכירה קודם כל אתה צריך למכור את שיחת המכירה עצמה. אתה צריך ליצור לו עניין לרצות להקשיב לך, המהות היא איך אני גורם ... פנימית. ש: אבל בעיקרון הטקטיקה היא אותה טקטיקה זה סוג של טקטיקה של מכירה . אליעד: אוקי הבנו. עכשיו אתה יכול למכור את השיחה בהרבה דרכים נכון אתה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מכירה, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מכירה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, אימון אישי קשב וריכוז, אימון אישי לדיאטה בנושא מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 14:12:20 - wesi1