אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מכירה עקיפה ✔שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
מהי שטיפת מוח וכיצד היא פועלת?

שטיפת מוח היא תהליך שבו אנו מכניסים למוח של האדם מידע מסוים, לעיתים מידע שיכול להיות שגוי, אך הוא נקלט מבלי שהאדם עבר חקירה מעמיקה או ניתוח לוגי. המידע נקלט מתוך אמונה עיוורת או מתוך הכוונה להאמין בו מבלי לבדוק אותו. כך, אנו יכולים להחדיר רעיונות למחשבותיו של אדם, כשלא תמיד הוא מודע לכך שהוא נחשף להם או לשפיטת המידע הזה.

כיצד ניתן לבצע שטיפת מוח?

שטיפת מוח לא בהכרח דורשת פעולה אגרסיבית, אלא היא יכולה להתרחש בצורה עקבית ובהדרגה. אחד מהדרכים לשטוף מוח היא חזרה על רעיון מספר פעמים עד שהאדם מתחיל להאמין בו, גם אם הוא לא עשה חקירה או בדיקה אובייקטיבית. לדוגמה, אם נרצה לשכנע מישהו שתרנגול הוא חיה קדושה, נוכל פשוט לחזור על המשפט "תרנגול הוא חיה קדושה" שוב ושוב. כל חזרה כזו מגבירה את הסיכוי שהמוח יקבל את הרעיון הזה, ויתחיל להאמין בו כאמת.

דרכים נוספות לשטיפת מוח הן על ידי הצגת רעיונות שמבוססים על הרעיון המרכזי שאנחנו רוצים להחדיר לאדם. לדוגמה, במקום לומר ישירות שתרנגול הוא חיה קדושה, אפשר לשאול את האדם "מה יקרה אם תרנגול הוא חיה קדושה?" ואז להציג רעיונות כמו "אתה צריך לאסוף נוצות תרנגולים ולתלות אותן בבית" או "חזה עוף הוא מאכל קדוש". ככל שהאדם נחשף יותר ויותר לרעיונות שמבוססים על עקרונות מסוימים, הוא עלול להתחיל להאמין בהם.

איך שטיפת מוח מתבצעת דרך פרסומות ותקשורת?

אחת הדוגמאות הבולטות לשטיפת מוח היא פרסומות בטלוויזיה. לדוגמה, כאשר גבר רואה פרסומת לרכב, ובפרסומת מופיעה אישה יפה, הוא יכול להתחיל לקשר את היופי של האישה לרכישת הרכב. המסר הסמוי של הפרסומת הוא שכשיש לך רכב כזה, תוכל להשיג גם אישה יפה. חשיפה עקבית לפרסומות כאלו גורמת לאדם להאמין בכך כי הוא נחשף לכך שוב ושוב.

בפרסומות אחרות, למשל כשמשתמשים בשחקנים מפורסמים, נוצר הרעיון ש"אם כולם מעריכים את השחקן, אז הוא ודאי טוב". כאשר אדם נחשף שוב ושוב לשחקן שמקבל כבוד והערכה, הוא יכול להתחיל להאמין שצריך להיות מפורסם כדי שיעריכו אותו.

כך שטיפת מוח עובדת - היא לא תמיד בהצגת רעיונות ישירים, אלא ברעיונות שמבוססים על הנחות יסוד. לדוגמה, כל פעם שמישהו רואה פרסומת שמציגה אדם מפורסם או מושא הערצה, הוא לא רק עובר שטיפת מוח לגבי הדימוי של אותו אדם, אלא גם מתחיל להאמין שהפופולריות היא דבר חשוב ומשמעותי.

מהם האתגרים ששטיפת מוח מציבה לנו?

כאשר אנו נחשפים לשטיפת מוח, אנחנו עלולים להאמין ברעיונות שמבוססים על הנחות יסוד שגויות. פעמים רבות, אנחנו לא בודקים את מה שאנחנו רואים או שומעים, ואנחנו לא תמיד שואלים את עצמנו אם ההנחות שעליהן מבוסס הרעיון הן נכונות. דוגמה לכך היא כאשר בפרסומת אומרים לנו לקנות מוצר כי הוא מיועד "לאנשים מצליחים", אז נשאל את עצמנו "האם באמת כל מי שקונה את המוצר מצליח?", אך במקום זאת אנחנו יכולים להאמין שהמוצר באמת יוביל אותנו להצלחה, רק משום שהוא מצוין בפרסומת.

האדם צריך לפתח הרגל של להיות מודע לחשיפה הזו ו לבדוק אם ההנחות שעומדות בבסיס הרעיונות הם אכן נכונות. עלינו להכיר בעובדה שבמקרים רבים, הרעיונות ששטופים לנו לא תמיד מבוססים על עובדות אמיתיות.

איך ניתן למנוע שטיפת מוח?

הדרך המועילה ביותר למנוע שטיפת מוח היא על ידי פיתוח מודעות לסוגיות שעומדות בבסיס הרעיונות שאנחנו נחשפים אליהם. במקום לקבל את הרעיון כפי שהוא, חשוב לשאול את עצמנו:
  • האם הרעיון נכון? האם יש לו בסיס עובדי?
  • האם ההנחות שעליהן הוא מבוסס נכונות?
  • האם המסרים שאני נחשף אליהם הם אובייקטיביים או שיש להם מטרה לכוון אותי לאמונה מסוימת?
לא תמיד קל להימנע משטיפת מוח, כי התקשורת והפרסומות עמוסות במסרים שמנסים להוביל אותנו למקום מסוים. אך כאשר נשאל את השאלות הנכונות ונתחיל להבין את ההנחות שמבוססות על הרעיונות שאנחנו נחשפים אליהם, נוכל להימנע מכך ולהיות פחות חשופים להשפעות בלתי מודעות.

סיכום

שטיפת מוח היא כלי רב עוצמה שיכול להיות מנוצל לשכנוע עצמי או לאחרים. על אף שהיא יכולה להיות חיובית כשהיא מנוהלת בצורה נבונה, היא גם יכולה להיות מזיקה אם לא בודקים את התקפות של הרעיונות שמועברים לנו. לכן חשוב להיות מודע לתהליך הזה ולבחון היטב את הרעיונות וההנחות שמסביבם.
מהי שטיפת מוח וכיצד היא פועלת?

איך בן אדם יכול לבצע לעצמו שטיפת מוח או למישהו אחר? מהי בכלל שטיפת מוח, וכיצד היא פועלת? כמו כן, איך ניתן למנוע מעצמנו לעבור שטיפת מוח מבלי שנשים לב לכך?

מהי שטיפת מוח?

שטיפת מוח היא תהליך שבו מכניסים למוח של האדם מידע מסוים, שאינו בהכרח נכון, מבלי שהוא עובר חקירה מעמיקה, התבוננות או ניתוח לוגי. במקום זאת, המידע נקלט מתוך אמונה עיוורת. כל רעיון שאנו מאמצים יכול להתקבל דרך הבנה והסקת מסקנות, או לחלופין דרך אמונה בלתי מבוססת.

כיצד ניתן לבצע שטיפת מוח?

אם נניח שמישהו רוצה לגרום לאדם אחר להאמין כי תרנגולים הם חיה קדושה, ניתן להשתמש בכמה שיטות:
  • לחזור על הרעיון שוב ושוב - אם נחזור שוב ושוב על הקביעה "תרנגול הוא חיה קדושה", בסופו של דבר האדם עלול להתחיל להאמין בכך. חזרה על רעיון באופן עקבי עשויה לגרום לו להשתרש במוח של האדם.
  • להתמקד ברעיונות הנגזרים מהרעיון המרכזי - במקום לומר ישירות "תרנגול הוא חיה קדושה", ניתן לשאול: "מה נגזר מהעובדה שתרנגול הוא חיה קדושה?" אם אדם ייחשף לתכנים שונים המבוססים על הרעיון הזה, כמו למשל הצורך לאסוף נוצות תרנגול ולתלות אותן בבית או להימנע מאכילת חזה עוף, הוא עשוי לקבל את הנחת היסוד ולהאמין בה באופן טבעי.
כיצד שטיפת מוח פועלת ביומיום?

דוגמאות לשטיפת מוח אפשר לראות בפרסומות ובמדיה. למשל, מדוע גברים נמשכים לנשים יפות? בין היתר, מפני שהם נחשפים לאינספור מסרים שטופים בתקשורת. בפרסומות לרכב, למשל, מופיעה אישה יפה. למה דווקא היא? כי היא נראית טוב. המסר הסמוי הוא שכדי להצליח, עליך להיות עם אישה יפה. המסר מועבר שוב ושוב, עד שהאמונה מתקבעת.

דוגמה נוספת היא פרסומות למוצרים שונים, שבהם משתמשים בשחקנים מפורסמים. הקהל רואה כיצד אנשים מריעים לשחקן מפורסם, מה שמחזק את הרעיון שכדאי להיות מפורסם. כך נוצרת אמונה המבוססת על חשיפה עקבית לרעיונות נגזרים, מבלי לבחון את תקפותם.

איך ניתן למנוע שטיפת מוח?

הדרך למנוע שטיפת מוח היא לפתח הרגל של בדיקת הנחות יסוד. במקום לקבל רעיונות כפי שהם, יש לשאול:
  • האם הרעיון נכון? האם יש לו ביסוס?
  • האם ההנחות שעליהן הוא מבוסס נכונות?
  • האם המסרים שאני נחשף אליהם הם אובייקטיביים, או שהם מנסים להכווין אותי לאמונה מסוימת?
סיכום

שטיפת מוח היא כלי רב עוצמה שיכול לשמש למטרות שונות - לטובה ולרעה. ניתן להשתמש בה כדי לשכנע את עצמנו בדברים מועילים, אך גם עלול להיגרם נזק כאשר היא מופעלת עלינו ללא ביקורת. על מנת להימנע מכך, יש לבחון היטב את הרעיונות שאליהם אנו נחשפים ולוודא שאנו מקבלים החלטות מתוך הבנה ולא מתוך מניפולציה.

לקריאה נוספת בנושא שטיפת מוח, אמונות טפלות, שתילת מסרים ותת - מודע, ניתן לחפש מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il.
לשכנע מישהו מתחיל להאמין אמונה ב סלבריטי סלבריטאים להבין את למנוע לגרום לה להיות פחות מצליחים אמונה אוטוסוגסטיה איך לעשות איך לעשות לעצמך איך לעשות לעצמך שטיפת מוח איך לשתול איך לשתול לעצמך איך לשתול לעצמך מחשבה איך לשתול לעצמך מחשבות איך עובד איך עובדת שטיפת מוח בפרסום בפרסומות המוח השפעה סמויה השפעת השפעת פרסומות חברתי חברתית טלביזיה טלוויזיה טלויזיה לעשות לעצמי לעשות לעצמך לעשות לעצמך שטיפת מוח לשתול לשתול לעצמך לשתול לעצמך מחשבה לשתול לעצמך מחשבות לשתול מחשבות לתת לתת מודע מהי שטיפת מוח חברתית מודעות מוח מחשבה מחשבות מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר סמוי מסר עקיף מסרים מסרים בפרסומות בטלביזיה מסרים לתת מודע מסרים סמויים מסרים סמויים בפרסומות סוגסטיה סוגסטיות פרסומות פרסומת שטיפת מוח שטיפת מוח חברתית שיווק סמוי שיווק עקיף שכנוע שכנוע סמוי שכנוע עצמי שכנוע עקיף שתילת מחשבות שתילת מחשבות עצמית תת מודע
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
... אדם רוצה להרגיש טוב. אך כל אדם רוצה גם, להרגיש טוב אמיתי. וטוב אמיתי, הוא אהבה עצמית אמיתית, שאינה תלויה בסיבות חיצוניות כלשהן. כאשר מחמיאים למישהו על משהו חיצוני, למרות שזה טוב ויפה ונחמד, עדיין יש כאן גם מסר סמוי, שגורם לאדם דווקא לא לאהוב את עצמו באמת, אלא רק בגלל סיבות חיצוניות כלשהן. ומזה האדם מנסה להתרחק. יחד עם זאת בוודאי שהאדם ...
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
... לשנאה בתגובה. הוא נותן דוגמאות של ילדים ששונאים את הוריהם למרות שההורים מנסים להעניק להם אהבה ומתנות. מדוע זה קורה? אליעד מסביר כי כאשר אדם מעניק אהבה בתנאים מסוימים (למשל, באמצעות מתנות או מחמאות), הוא בעצם מעביר מסר סמוי לפיו האדם השני אינו ראוי לאהבה ללא סיבה. הוא נותן דוגמה שילד שמקבל הרבה מתנות עלול לחוש בתוכו שהוא אהוב רק בתנאי, ...
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
... או שהם רק תהליך ביולוגי טהור. הוא מציין כי ישנם אנשים המאמינים שלחלומות יש מסרים סמויים או שהם מצביעים על דברים לא מודעים בתודעה שלנו. אחרים טוענים כי החלום הוא רק תוצאה של עיבוד מידע מהיום הקודם, שלכאורה אין לו שום משמעות עמוקה. אולם, אליעד מציין ... בעיתיים בחיים שלנו. זו יכולה להיות דרך להבין טוב יותר את עצמנו ואת התחושות הסמויות שמנחות את הפעולות שלנו. חלום בתוך חלום? עולם החלומות האמיתיים מהם החלומות שלנו? האם החלומות יש להם משמעות? האם כל אדם חולם? המשמעות של תודעה בשינה ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות ... כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה , גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמא שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה ... של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמא אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיוב, אז לא אומרים לו בצורה גלויה שהוא כן ... של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... ישיר שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור ... השני, עליך לגרום לו להתחבר לכמה שיותר סיבות מחייבות ולא רק לסיבות מאפשרות בלבד. דהיינו, לפני שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו בצורה של שכנוע עקיף כנל, עליך לבדוק עם עצמך ולחפש סיבות שיכולות לגרום ... עם אותן סיבות, גורמת לאדם ללכת אחרי המסקנה שמתבקשת מהן, גם אם הן לא מוכרחות כנל. ועוד אוסיף ואומר, כי אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר, עליך מראש לבדוק עם עצמך, איזה ... מישהו במשהו, באפשרותך לעשות זאת באמצעות שכנוע ישיר, דהיינו, לומר לו בצורה גלויה את מה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ובאפשרותך לעשות את זה בצורה סמויה, באמצעות שכנוע עקיף, שעושה ללקוח סוגסטיה ואוטוסוגסטיה, שמובילה אותה להשתכנע במה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ושכנוע עקיף מתבצע, על ידי זה שאתה מאתר סיבות שהן כמה שיותר ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... שהצגת החיסרון, לפעמים יש בה מסר סמוי נוסף. דהיינו, שאתה לא רק מספר על החיסרון של המוצר. אלא בכך שאתה ... בחסרונות כלשהם, שבעצם הם מעבירים מסר סמוי, שאין במוצר הזה, את החסרונות המנוגדים לאותם חסרונות שסיפרת ... שקרי במוצר שלך, כדי להעביר דרך זה מסר סמוי לתת המודע של הלקוח, שיסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר. ...
NLP / תת מודע - משפט שלילה / משפט שאלה - איך לשתול מחשבות? איך למכור? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע את התת מודע?
... מכירות השפעה וכיוב. והעניין הוא, כי בכל משפט שהוא, ולא משנה מה המשמעות של המשפט, בכל משפט שהוא מסתתר תמיד מסר סמוי כלשהו, לגבי ההיתכנות האפשרות והפוטנציאל של הדבר שעליו מדבר המשפט. כי כל דבר בעולם, יש לו שני מצבים אפשריים. מצב של פוטנציאל ומצב של מימוש ... כאילו היא לא קיימת במציאות כלל. ובסיכומו של דבר, בכל משפט שהוא, גם במשפט שלילה או משפט שאלה, יש בעצם מסר סמוי שגורם לתת המודע של האדם, לחשוב בצורה חיובית ואפשרית וממשית, על הדבר שאותו אתה שולל שעליו אתה שואל. וממילא אפשר כך לגרום למישהו לחשוב על דברים, ...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
... תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ישראלית (Orange), שהסיסמה שלה היא: בכל ... מילה או משפט שיש בו עמימות או ספק, המוח שלו לא ירצה להשקיע מאמץ לפרש או לבדוק לעומק, ולכן יסתמך על האסוציאציה המיידית שהפרסומת כבר הכניסה אליו באופן סמוי . כיצד ניתן להיות מודע יותר למניפולציות בפרסומות? כדי להיות מודע למניפולציות האלה, האדם צריך לשאול את עצמו: למה חשבתי שהמשפט הזה נכון? או מה הכוונה האמיתית מאחורי המילים האלה?. ככל שהצרכן מודע יותר לדרך שבה מתבצעת המניפולציה, כך הוא יהיה פחות מושפע ממנה. איך לנתח פרסומות? מה זה מסרים סמויים בפרסומת? מה זה טכניקות NLP בפרסום? איך משפיעים על הצרכנים באמצעות פרסומות? מה הן מניפולציות בפרסום? ...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
... ברמה האסוציאטיבית את השומע מלשמוע את המילים רוצה לאכול. כי כאשר האדם שומע את המילים מה אתה רוצה לאכול, ישר הוא יכול לחשוב על האם בכלל הוא רוצה לאכול. וכאשר אתה אומר למישהו, מה אתה מעדיף לאכול, המילה מעדיף יש בתוכה מסר סמוי נוסף, שאומר בעצם שזה שאתה רוצה לאכול, זה ... של צורה, תשאל שאלות של מהות. זא שאם יש לך ספק מתי אתה רוצה לעשות משהו ואתה לא יודע איך להחליט, אז תשאל את עצמך, האם בכלל אני רוצה לעשות אותו, ולמה אני רוצה לעשות אותו. ואל תתחיל משאלות מורכבות, שיש בתוכן הנחות יסוד סמויות , אלא תתחיל משאלות פשוטות, שעוסקות במהות ולא ... יסוד מוקדמות, אלא אתה מתחיל בשאלות הפשוטות, שעוסקות במהות של הדבר, ולא בצורה שלו. ואתה, כאשר מישהו שואל אותך שאלה וכאשר אפילו אתה שואל את עצמך שאלה, האם אתה מצליח לזהות את הנחות היסוד המוקדמות ואת הנחות היסוד הסמויות שיש בתוך השאלה. ואולי השאלה היא רק שאלת ...
NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
... - שכנוע ישיר שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת ... לשכנע? וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר ... שהוא ישתכנע בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו. אבל יש גם שכנוע עקיף. שהוא אולי נראה כחלש יותר, אבל אם עושים אותו בצורה נכונה, הוא הרבה יותר חזק ויעיל מכל אמצעי שכנוע אחר. ושכנוע עקיף פירושו, שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ... ומנסים להסביר לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל יש גם את השכנוע העקיף. שבו, במקום לדבר עם האדם על כמה חשוב לעשות דיאטה, לא מזכירים לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו בצורה ישירה עקיפה, על הנושאים שבצורה עקיפה אמורים לגרום לו לרצות יותר לעשות דיאטה. לדוגמא: מדברים איתו על כמה חשוב ... היסוד הבסיסיות יותר שנמצאות ברמת עומק עמוקה יותר, בבסיס של הטענה שלך. ובשכנוע עקיף, מאמצי השכנוע מתמקדים בלחזק אצל האדם השני את השורשים ואת היסודות העמוקים של ... ביותר שלו, לשם כך עליו לעשות את מה שאתה רוצה. ואז, כאשר אתה משכנע מישהו בשכנוע עקיף, עליך ראשית כל מתוך כל הנחות היסוד שאתה בונה אצלו, עליך לחזק אצלו את הנחת ... מתוחכמת, שבה אתה לוקח את הרצון החזק ביותר שלו, ומעביר לאדם השני מסרים עקיפים ומסרים סמויים בשכנוע עקיף, שבהם אתה בונה אצלו את הרעיון שאומר, שכדי שהוא ישיג את הרצון החזק ביותר ... הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו אתה בצורה גלויה בא לשכנע בן אדם אחר במשהו, ויש שכנוע עקיף, שבו אתה בונה אצל האדם יסודות חזקים ביותר והנחות יסוד חזקות ביותר, שכאשר ... ממילא הוא יהיה חייב להסכים איתך. ואת מאמצי השכנוע שלך, אתה יכול לעשות בצורה עקיפה, על טענות עקיפות, שכאשר הוא יסכים איתן, הוא יהיה חייב להסכים עם הטענה הסופית שלך. ואתה, כאשר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מכירה עקיפה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מכירה עקיפה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג אישי, מאמן אישי טלפוני, מטפל הוליסטי בנושא מכירה עקיפה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 08:38:46 - wesi1