אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה השפעה סמויה ✔שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
מהי שטיפת מוח וכיצד היא פועלת?

שטיפת מוח היא תהליך שבו אנו מכניסים למוח של האדם מידע מסוים, לעיתים מידע שיכול להיות שגוי, אך הוא נקלט מבלי שהאדם עבר חקירה מעמיקה או ניתוח לוגי. המידע נקלט מתוך אמונה עיוורת או מתוך הכוונה להאמין בו מבלי לבדוק אותו. כך, אנו יכולים להחדיר רעיונות למחשבותיו של אדם, כשלא תמיד הוא מודע לכך שהוא נחשף להם או לשפיטת המידע הזה.

כיצד ניתן לבצע שטיפת מוח?

שטיפת מוח לא בהכרח דורשת פעולה אגרסיבית, אלא היא יכולה להתרחש בצורה עקבית ובהדרגה. אחד מהדרכים לשטוף מוח היא חזרה על רעיון מספר פעמים עד שהאדם מתחיל להאמין בו, גם אם הוא לא עשה חקירה או בדיקה אובייקטיבית. לדוגמה, אם נרצה לשכנע מישהו שתרנגול הוא חיה קדושה, נוכל פשוט לחזור על המשפט "תרנגול הוא חיה קדושה" שוב ושוב. כל חזרה כזו מגבירה את הסיכוי שהמוח יקבל את הרעיון הזה, ויתחיל להאמין בו כאמת.

דרכים נוספות לשטיפת מוח הן על ידי הצגת רעיונות שמבוססים על הרעיון המרכזי שאנחנו רוצים להחדיר לאדם. לדוגמה, במקום לומר ישירות שתרנגול הוא חיה קדושה, אפשר לשאול את האדם "מה יקרה אם תרנגול הוא חיה קדושה?" ואז להציג רעיונות כמו "אתה צריך לאסוף נוצות תרנגולים ולתלות אותן בבית" או "חזה עוף הוא מאכל קדוש". ככל שהאדם נחשף יותר ויותר לרעיונות שמבוססים על עקרונות מסוימים, הוא עלול להתחיל להאמין בהם.

איך שטיפת מוח מתבצעת דרך פרסומות ותקשורת?

אחת הדוגמאות הבולטות לשטיפת מוח היא פרסומות בטלוויזיה. לדוגמה, כאשר גבר רואה פרסומת לרכב, ובפרסומת מופיעה אישה יפה, הוא יכול להתחיל לקשר את היופי של האישה לרכישת הרכב. המסר הסמוי של הפרסומת הוא שכשיש לך רכב כזה, תוכל להשיג גם אישה יפה. חשיפה עקבית לפרסומות כאלו גורמת לאדם להאמין בכך כי הוא נחשף לכך שוב ושוב.

בפרסומות אחרות, למשל כשמשתמשים בשחקנים מפורסמים, נוצר הרעיון ש"אם כולם מעריכים את השחקן, אז הוא ודאי טוב". כאשר אדם נחשף שוב ושוב לשחקן שמקבל כבוד והערכה, הוא יכול להתחיל להאמין שצריך להיות מפורסם כדי שיעריכו אותו.

כך שטיפת מוח עובדת - היא לא תמיד בהצגת רעיונות ישירים, אלא ברעיונות שמבוססים על הנחות יסוד. לדוגמה, כל פעם שמישהו רואה פרסומת שמציגה אדם מפורסם או מושא הערצה, הוא לא רק עובר שטיפת מוח לגבי הדימוי של אותו אדם, אלא גם מתחיל להאמין שהפופולריות היא דבר חשוב ומשמעותי.

מהם האתגרים ששטיפת מוח מציבה לנו?

כאשר אנו נחשפים לשטיפת מוח, אנחנו עלולים להאמין ברעיונות שמבוססים על הנחות יסוד שגויות. פעמים רבות, אנחנו לא בודקים את מה שאנחנו רואים או שומעים, ואנחנו לא תמיד שואלים את עצמנו אם ההנחות שעליהן מבוסס הרעיון הן נכונות. דוגמה לכך היא כאשר בפרסומת אומרים לנו לקנות מוצר כי הוא מיועד "לאנשים מצליחים", אז נשאל את עצמנו "האם באמת כל מי שקונה את המוצר מצליח?", אך במקום זאת אנחנו יכולים להאמין שהמוצר באמת יוביל אותנו להצלחה, רק משום שהוא מצוין בפרסומת.

האדם צריך לפתח הרגל של להיות מודע לחשיפה הזו ו לבדוק אם ההנחות שעומדות בבסיס הרעיונות הם אכן נכונות. עלינו להכיר בעובדה שבמקרים רבים, הרעיונות ששטופים לנו לא תמיד מבוססים על עובדות אמיתיות.

איך ניתן למנוע שטיפת מוח?

הדרך המועילה ביותר למנוע שטיפת מוח היא על ידי פיתוח מודעות לסוגיות שעומדות בבסיס הרעיונות שאנחנו נחשפים אליהם. במקום לקבל את הרעיון כפי שהוא, חשוב לשאול את עצמנו:
  • האם הרעיון נכון? האם יש לו בסיס עובדי?
  • האם ההנחות שעליהן הוא מבוסס נכונות?
  • האם המסרים שאני נחשף אליהם הם אובייקטיביים או שיש להם מטרה לכוון אותי לאמונה מסוימת?
לא תמיד קל להימנע משטיפת מוח, כי התקשורת והפרסומות עמוסות במסרים שמנסים להוביל אותנו למקום מסוים. אך כאשר נשאל את השאלות הנכונות ונתחיל להבין את ההנחות שמבוססות על הרעיונות שאנחנו נחשפים אליהם, נוכל להימנע מכך ולהיות פחות חשופים להשפעות בלתי מודעות.

סיכום

שטיפת מוח היא כלי רב עוצמה שיכול להיות מנוצל לשכנוע עצמי או לאחרים. על אף שהיא יכולה להיות חיובית כשהיא מנוהלת בצורה נבונה, היא גם יכולה להיות מזיקה אם לא בודקים את התקפות של הרעיונות שמועברים לנו. לכן חשוב להיות מודע לתהליך הזה ולבחון היטב את הרעיונות וההנחות שמסביבם.
מהי שטיפת מוח וכיצד היא פועלת?

איך בן אדם יכול לבצע לעצמו שטיפת מוח או למישהו אחר? מהי בכלל שטיפת מוח, וכיצד היא פועלת? כמו כן, איך ניתן למנוע מעצמנו לעבור שטיפת מוח מבלי שנשים לב לכך?

מהי שטיפת מוח?

שטיפת מוח היא תהליך שבו מכניסים למוח של האדם מידע מסוים, שאינו בהכרח נכון, מבלי שהוא עובר חקירה מעמיקה, התבוננות או ניתוח לוגי. במקום זאת, המידע נקלט מתוך אמונה עיוורת. כל רעיון שאנו מאמצים יכול להתקבל דרך הבנה והסקת מסקנות, או לחלופין דרך אמונה בלתי מבוססת.

כיצד ניתן לבצע שטיפת מוח?

אם נניח שמישהו רוצה לגרום לאדם אחר להאמין כי תרנגולים הם חיה קדושה, ניתן להשתמש בכמה שיטות:
  • לחזור על הרעיון שוב ושוב - אם נחזור שוב ושוב על הקביעה "תרנגול הוא חיה קדושה", בסופו של דבר האדם עלול להתחיל להאמין בכך. חזרה על רעיון באופן עקבי עשויה לגרום לו להשתרש במוח של האדם.
  • להתמקד ברעיונות הנגזרים מהרעיון המרכזי - במקום לומר ישירות "תרנגול הוא חיה קדושה", ניתן לשאול: "מה נגזר מהעובדה שתרנגול הוא חיה קדושה?" אם אדם ייחשף לתכנים שונים המבוססים על הרעיון הזה, כמו למשל הצורך לאסוף נוצות תרנגול ולתלות אותן בבית או להימנע מאכילת חזה עוף, הוא עשוי לקבל את הנחת היסוד ולהאמין בה באופן טבעי.
כיצד שטיפת מוח פועלת ביומיום?

דוגמאות לשטיפת מוח אפשר לראות בפרסומות ובמדיה. למשל, מדוע גברים נמשכים לנשים יפות? בין היתר, מפני שהם נחשפים לאינספור מסרים שטופים בתקשורת. בפרסומות לרכב, למשל, מופיעה אישה יפה. למה דווקא היא? כי היא נראית טוב. המסר הסמוי הוא שכדי להצליח, עליך להיות עם אישה יפה. המסר מועבר שוב ושוב, עד שהאמונה מתקבעת.

דוגמה נוספת היא פרסומות למוצרים שונים, שבהם משתמשים בשחקנים מפורסמים. הקהל רואה כיצד אנשים מריעים לשחקן מפורסם, מה שמחזק את הרעיון שכדאי להיות מפורסם. כך נוצרת אמונה המבוססת על חשיפה עקבית לרעיונות נגזרים, מבלי לבחון את תקפותם.

איך ניתן למנוע שטיפת מוח?

הדרך למנוע שטיפת מוח היא לפתח הרגל של בדיקת הנחות יסוד. במקום לקבל רעיונות כפי שהם, יש לשאול:
  • האם הרעיון נכון? האם יש לו ביסוס?
  • האם ההנחות שעליהן הוא מבוסס נכונות?
  • האם המסרים שאני נחשף אליהם הם אובייקטיביים, או שהם מנסים להכווין אותי לאמונה מסוימת?
סיכום

שטיפת מוח היא כלי רב עוצמה שיכול לשמש למטרות שונות - לטובה ולרעה. ניתן להשתמש בה כדי לשכנע את עצמנו בדברים מועילים, אך גם עלול להיגרם נזק כאשר היא מופעלת עלינו ללא ביקורת. על מנת להימנע מכך, יש לבחון היטב את הרעיונות שאליהם אנו נחשפים ולוודא שאנו מקבלים החלטות מתוך הבנה ולא מתוך מניפולציה.

לקריאה נוספת בנושא שטיפת מוח, אמונות טפלות, שתילת מסרים ותת - מודע, ניתן לחפש מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il.
השיטה של אליעד כהן מוח מפורסמים לשתול נוצר לגרום לגבר שיווק סמוי אוטוסוגסטיה שטיפת מוח חברתית האדם צריך דימויים אוטוסוגסטיה איך לעשות איך לעשות לעצמך איך לעשות לעצמך שטיפת מוח איך לשתול איך לשתול לעצמך איך לשתול לעצמך מחשבה איך לשתול לעצמך מחשבות איך עובד איך עובדת שטיפת מוח בפרסום בפרסומות המוח השפעה סמויה השפעת השפעת פרסומות חברתי חברתית טלביזיה טלוויזיה טלויזיה לעשות לעצמי לעשות לעצמך לעשות לעצמך שטיפת מוח לשתול לשתול לעצמך לשתול לעצמך מחשבה לשתול לעצמך מחשבות לשתול מחשבות לתת לתת מודע מהי שטיפת מוח חברתית מודעות מוח מחשבה מחשבות מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר סמוי מסר עקיף מסרים מסרים בפרסומות בטלביזיה מסרים לתת מודע מסרים סמויים מסרים סמויים בפרסומות סוגסטיה סוגסטיות פרסומות פרסומת שטיפת מוח שטיפת מוח חברתית שיווק סמוי שיווק עקיף שכנוע שכנוע סמוי שכנוע עצמי שכנוע עקיף שתילת מחשבות שתילת מחשבות עצמית תת מודע
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה . דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או ... תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה ... לסרב לרכוש את המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו. ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמה אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיוב, אז לא אומרים לו בצורה גלויה שהוא כן צריך את המוצר. אבל כן ... היא שיש יתרונות וחסרונות בכל דבר. והמוכר צריך להיות מודע אליהם. והמוכר צריך לדעת איך לתמרן בין מסרים גלויים למודעות של הלקוח, לבין מסרים סמויים לתת המודע של הלקוח, עד לביצוע העסקה בפועל. ...
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
... מישהו האם הבנת? או לא הבנת?, יש כאן לא רק שאלה, אלא גם השפעה סמויה על איך האדם תופס את עצמו. כשאתה ... הבנת? נושאת איתה משמעויות נוספות, שלא רק שאלה, אלא גם אמירה סמויה שנעשית תוך כדי. שאלה כזו יכולה להעביר ... ש: הוא מעביר עליה ביקורת תוך כדי. אליעד: תסביר. ש: יש שם מסר סמוי מה יש לך בעיה בהבנה. אליעד: אוקי ...
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
... אמיתי, הוא אהבה עצמית אמיתית, שאינה תלויה בסיבות חיצוניות כלשהן. כאשר מחמיאים למישהו על משהו חיצוני, למרות שזה טוב ויפה ונחמד, עדיין יש כאן גם מסר סמוי , שגורם לאדם דווקא לא לאהוב את עצמו באמת, אלא רק בגלל סיבות חיצוניות ...
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
... אדם מעניק אהבה בתנאים מסוימים (למשל, באמצעות מתנות או מחמאות), הוא בעצם מעביר מסר סמוי לפיו האדם השני אינו ראוי לאהבה ללא סיבה. הוא נותן דוגמה שילד שמקבל הרבה ...
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
... נובע מהחלום שהוא חווה בלילה. מהי מטרת החלומות? האם יש להם משמעות? אליעד גם עוסק בשאלה האם לחלומות יש משמעות מעמיקה או שהם רק תהליך ביולוגי טהור. הוא מציין כי ישנם אנשים המאמינים שלחלומות יש מסרים סמויים או שהם מצביעים על דברים לא מודעים בתודעה שלנו. אחרים טוענים כי החלום הוא רק תוצאה של עיבוד מידע מהיום הקודם, שלכאורה אין לו שום משמעות ... לפעמים, כשאנחנו מתבוננים לעומק בחלומות שלנו, אנו יכולים להבחין במחשבות או רגשות שעשויים לעזור לנו להתמודד עם מצבים בעיתיים בחיים שלנו. זו יכולה להיות דרך להבין טוב יותר את עצמנו ואת התחושות הסמויות שמנחות את הפעולות שלנו. חלום בתוך חלום? עולם החלומות האמיתיים מהם החלומות שלנו? האם החלומות יש להם משמעות? האם כל אדם חולם? המשמעות של תודעה ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... ישיר שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור ... מנסה לשכנע מישהו במשהו בצורה של שכנוע עקיף כנל, עליך לבדוק עם עצמך ולחפש סיבות שיכולות לגרום ... כי אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו, בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר, עליך מראש לבדוק עם עצמך, איזה ... שהוא ישתכנע. ובאפשרותך לעשות את זה בצורה סמויה, באמצעות שכנוע עקיף, שעושה ללקוח סוגסטיה ואוטוסוגסטיה, שמובילה אותה להשתכנע במה שאתה רוצה שהוא ישתכנע. ושכנוע עקיף מתבצע, על ידי זה שאתה מאתר סיבות שהן כמה שיותר ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... דהיינו, שהצגת החיסרון, לפעמים יש בה מסר סמוי נוסף. דהיינו, שאתה לא רק מספר על החיסרון של המוצר. אלא בכך שאתה מספר על חיסרון כלשהו שיש במוצר, בכך בעצם אתה מספר גם סיפור נוסף לתת המודע של האדם. ... בחסרונות כלשהם, שבעצם הם מעבירים מסר סמוי, שאין במוצר הזה, את החסרונות המנוגדים לאותם חסרונות שסיפרת עליהם. וזה לפעמים מעורר את החשד של האדם, דווקא לבדוק גם את החיסרון המנוגד. ויש גם את ... שקרי במוצר שלך, כדי להעביר דרך זה מסר סמוי לתת המודע של הלקוח, שיסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר. ועוד אוסיף, כי יש עוד סוגים שונים של חסרונות. כי יש חסרונות שאתה יודע מראש שהם לא באמת ...
NLP / תת מודע - משפט שלילה / משפט שאלה - איך לשתול מחשבות? איך למכור? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע את התת מודע?
... הבסיסיים ביותר שיש בכל מה שקשור ל NLP שכנוע מניפולציות מכירות השפעה וכיוב. והעניין הוא, כי בכל משפט שהוא, ולא משנה מה המשמעות של המשפט, בכל משפט שהוא מסתתר תמיד מסר סמוי כלשהו, לגבי ההיתכנות האפשרות והפוטנציאל של הדבר ... לא מתייחס לאפשרות הזאת, בשום צורה שהיא ואתה מתעלם ממנה לחלוטין, כאילו היא לא קיימת במציאות כלל. ובסיכומו של דבר, בכל משפט שהוא, גם במשפט שלילה או משפט שאלה, יש בעצם מסר סמוי שגורם לתת המודע של האדם, לחשוב בצורה חיובית ...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
... תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע ... איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי ... או ספק, המוח שלו לא ירצה להשקיע מאמץ לפרש או לבדוק לעומק, ולכן יסתמך על האסוציאציה המיידית שהפרסומת כבר הכניסה אליו באופן סמוי. כיצד ניתן להיות מודע יותר ... המילים האלה?. ככל שהצרכן מודע יותר לדרך שבה מתבצעת המניפולציה, כך הוא יהיה פחות מושפע ממנה. איך לנתח פרסומות? מה זה מסרים סמויים בפרסומת? מה זה טכניקות NLP ...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
... את השומע מלשמוע את המילים רוצה לאכול. כי כאשר האדם שומע את המילים מה אתה רוצה לאכול, ישר הוא יכול לחשוב על האם בכלל הוא רוצה לאכול. וכאשר אתה אומר למישהו, מה אתה מעדיף לאכול, המילה מעדיף יש בתוכה מסר סמוי נוסף, שאומר בעצם שזה שאתה רוצה לאכול, זה כמובן ברור. והשאלה היא רק לגבי ההעדפה שלך מה לאכול, ולא האם לאכול או לא לאכול. ועוד אוסיף, כי אם ... שאלות של מהות. זא שאם יש לך ספק מתי אתה רוצה לעשות משהו ואתה לא יודע איך להחליט, אז תשאל את עצמך, האם בכלל אני רוצה לעשות אותו, ולמה אני רוצה לעשות אותו. ואל תתחיל משאלות מורכבות, שיש בתוכן הנחות יסוד סמויות, אלא תתחיל משאלות פשוטות, שעוסקות במהות ולא רק בצורה. ואם אתה מדבר עם אדם אחר, וברצונך באמת לדעת מה הוא רוצה, גם אז שים לב שאתה לא שואל שאלות ... אלא אתה מתחיל בשאלות הפשוטות, שעוסקות במהות של הדבר, ולא בצורה שלו. ואתה, כאשר מישהו שואל אותך שאלה וכאשר אפילו אתה שואל את עצמך שאלה, האם אתה מצליח לזהות את הנחות היסוד המוקדמות ואת הנחות היסוד הסמויות שיש בתוך השאלה. ואולי השאלה היא רק שאלת הסחה שאלת הטעייה, שמטרתה לרמות אותך ברעיון אחר כלשהו?! תוספת: שים לב למניפולציות שנעשו כאן עליך הקורא. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: השפעה סמויה, איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: השפעה סמויה, איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, מאמן אישי לחיים, מאמן מנטלי בנושאי השפעה סמויה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 07:22:43 - wesi1