... הרווחים? אליעד נותן דוגמה של
מותגים מוכרים, שלמעשה אינם מייצרים בעצמם את המוצרים שלהם, אלא מעבירים את הייצור לקבלני משנה, למשל בסין. ... רוכש את המוצר בגלל הערך המוסף של
המותג ולא בגלל המפעל שייצר את המוצר. זאת אומרת, גם אם העסק שלך מוציא את העבודה החוצה לקבלני משנה, עדיין יש ... מעניק ללקוחות - וזה יכול להיות
המותג שלך, האמינות, האחריות שלך כמנהל, או פשוט עצם זה שאתה מעורב בשלב מסוים בתהליך, אפילו מינימלי. גם אם ... לניהול ולא לביצוע העבודה בפועל.
מותגים ודוגמאות מהעולם העסקי עסקים גדולים לא מבצעים בעצמם את כל העבודות, אלא
מותגים רבים פשוט משמשים כמנהלים של קווי ייצור, שירותים ועובדים חיצוניים. למשל,
מותג מסוים יכול לייצר מוצר בסין, אך בשל ערך
המותג , הוא נמכר במחיר גבוה בהרבה מהעלות האמיתית. לכן, גם בעסק שלך, ייתכן שהלקוח מעוניין לעבוד איתך לא בגלל העבודה עצמה, אלא בגלל
המותג, הניסיון או האמינות שלך. לכן, גם אם העבודה מועברת לקבלני משנה, עדיין יש ערך מוסף שאתה מעניק. לסיכום ...