... לכך: מה שמודד אם זה טוב או לא, זה לא כמה אחוזי המרה, זה כמה בסוף עסקאות נסגרו. אם הייתי עושה לך דף נחיתה שאחד לאלף מקליק, אחד לאלף שולח הודעה, אחד לאלף סוגר, אבל
מיליון דולר, וואלה מתאים, נכון? זו בסוף הסיבה שהדף נחיתה לא טוב. זה לא כי אין מספיק יחסי המרה של קליקים, זו לא המהות. המהות היא שאתה לא מרוצה מהתוצאות בסך הכל. בנוסף הוא נותן עוד דוגמה חשובה מאוד למדידת הצלחה: אם יש לי רק קליק אחד מתוך
מיליון, זה טוב או לא? לא יודע. אם אני מחפש מרגל, אז גם אחד
למיליון זה טוב. תלוי מה מנסים לעשות. לכן ההתחלה צריכה להיות מי הקהל ומה ריאלי שהוא יעשה, ולא ...