... מה בעצם עומד מאחורי רצונו המיני, ולבחון את ההיגיון שבפעולה. האם החשק המיני מולד או נרכש? כהן מציע דימוי של ילד שנולד ומבודד משאר בני האדם ביער במשך עשרים שנה. הוא לא פוגש בני אדם אחרים, ואף לא נחשף לתרבות או
חינוך כלשהם. כאשר הילד מגיע לגיל 20 ופוגש אדם אחר, האם יעלה על דעתו לקיים יחסי מין? התשובה היא שלא. החשק המיני לא מולד אלא נרכש על ידי
חינוך חברתי ותרבותי. זאת אומרת, המיניות היא לא צורך הישרדותי של האדם כמו האוכל או השתייה, אלא דחף שנבנה מהחברה
והחינוך החברתי שסובב אותנו. היגיון בפעולה המינית כאשר נבדוק את כל הפעולות הבסיסיות ... לבחור אם להתעסק בהם או לא, כך גם החשק המיני. כיצד להחליש את החשק המיני? הדרך לעשות זאת היא באמצעות התבוננות הגיונית. יש לשאול: למה בכלל יש לנו משיכה מינית? האם זה משהו טבעי לחלוטין או שזה משהו שנוצר בעקבות
חינוך והתניות חברתיות? חשק מיני - טבעי או נרכש? דמיינו מצב שבו תינוק נולד ומושם ביער, ... מספקים לו אוכל ושתייה במשך 20 שנה, אך הוא לא פוגש בני אדם אחרים כלל. כאשר הוא מגיע לגיל 20 ופוגש לפתע אישה או גבר, האם יעלה על דעתו לחשוב על יחסי מין? מאיפה יבוא לו הרעיון הזה? הרי לא היה לו שום מקור מידע או
חינוך שיסביר לו על כך. כך ניתן להבין שמשיכה מינית אינה דבר מולד בצורה ישירה, אלא היא נבנית מתוך חברה,
חינוך, מידע וחוויות סביבתיות. זהו לא צורך קיומי כמו אוכל או שתייה, כי אלו דברים שהגוף ... והם אינם עוסקים כלל בנושאים הללו עד שהם לומדים עליהם מהחברה. ככל שאדם מבין את ההקשרים התרבותיים והחברתיים של החשק המיני, כך הוא יכול להתחיל לשלוט בו. ברגע שהוא מבין שהדחף הזה אינו מחויב המציאות אלא תוצאה של
חינוך ומוסכמות, הוא יכול לשים אותו בפרופורציה ולבחור האם ואיך להתייחס אליו. שליטה אמיתית ... לראות במין דבר בעל ערך, ולהתחיל לבחון זאת בצורה רציונלית. אדם צריך לשאול את עצמו: למה אני רוצה את זה? האם יש בזה היגיון? ככל שיחשוב על כך יותר, כך הוא יבין שהחשק המיני אינו מחויב המציאות אלא מבוסס על הרגלים,
חינוך והתניות חברתיות. איך להחליש חשק מיני שליטה ברצון לעומת שליטה על ידי הרצון מה גורם למשיכה מינית השפעות של
חינוך ותרבות על החשק המיני שליטה במחשבות ודחפים פילוסופיה של הרצון והחשק האם משיכה מינית ...